Diskuze k článku S lupou do historie: Family Guy
avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
23. 5. 2018 / 10:27:21 (před 6 roky)
off

Otazkou je ci tych prvych Simpsonovcov ... tie 2 minutove videa alebo ako vznikol az samostatny serial ...

A vazne 0? hmm dost krute hodnotenie.

avatar uživatele
Blázen z Jericha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
23. 5. 2018 / 10:35:04 (před 6 roky)
off

Konečně někdo uznal, že FG není dobrý seriál.

ČSFD.cz je odpad
avatar uživatele
SparkySpeirs
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
23. 5. 2018 / 14:10:07 (před 6 roky)
off

Já animáky teda opravdu nemusím (většinou z těch samých důvodů jako ragelly) a ani ti Simpsonovi mě příliš nebaví... Co se týká konkrétně Family Guy, tak u toho mi stačí jen reklama mezi díly něčeho na Comedy Central a je to jak mučení... :)
Ohodnocení 0% jsem teda nečekala, ale já osobně bych asi snad všechny animáky taky takto hodnotila. To, že tenhle druh seriálů nemám ráda je taky jediný důvod proč jsem se ještě nepustila do Archera, mám strach, aby pro mě nedopadnul podobně. A seriálu Rick & Morty, o kterém mě přesvědčuje kamarádka, že je dobrý, se vyhýbám jako čert kříží... :D

What the fork?!
avatar uživatele
Evee
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
24. 5. 2018 / 11:43:12 (před 6 roky)
off

Po tomto končím s touto stránkou a hlavne so všetkým čo tu napíše Autorka stránky.Velmi dlho si už s kamarátmi všímame,ako blbo a neprofesionálne,prípadne nekriticky hodnotí seriály a po tomto už na to nemám ďalej slov.Ja dávam 0% tvojej kariére kritika seriálov :) Zbohom

avatar uživatele
Drunk_Queen
Autorka článku | Cool level: 54 | Jack Shephard
24. 5. 2018 / 14:57:58 (před 6 roky)
off
Evee napsal(a):

Po tomto končím s touto stránkou a hlavne so všetkým čo tu napíše Autorka stránky.Velmi dlho si už s kamarátmi všímame,ako blbo a neprofesionálne,prípadne nekriticky hodnotí seriály a po tomto už na to nemám ďalej slov.Ja dávam 0% tvojej kariére kritika seriálov :) Zbohom

No, na tohle vám musím něco říct - ragelly není autorkou stránky.

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 125 | Peggy Carter
24. 5. 2018 / 16:49:10 (před 6 roky)
off
buckybxrnes napsal(a):

Já animáky teda opravdu nemusím (většinou z těch samých důvodů jako ragelly) a ani ti Simpsonovi mě příliš nebaví... Co se týká konkrétně Family Guy, tak u toho mi stačí jen reklama mezi díly něčeho na Comedy Central a je to jak mučení... :)
Ohodnocení 0% jsem teda nečekala, ale já osobně bych asi snad všechny animáky taky takto hodnotila. To, že tenhle druh seriálů nemám ráda je taky jediný důvod proč jsem se ještě nepustila do Archera, mám strach, aby pro mě nedopadnul podobně. A seriálu Rick & Morty, o kterém mě přesvědčuje kamarádka, že je dobrý, se vyhýbám jako čert kříží... :D

Rick a Morty je boží, ale hrozně moc specifický, rozhodně bych to nebral jako startovní animák pro člověka, co nemá rád animáky. Což asi platí i o Archerovi.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
24. 5. 2018 / 17:45:52 (před 6 roky)
off

Mě tady nikdy nepřišlo, že hodnocení redaktorů se rovná nějaké profesionální kritice, já to vždycky brala jako pouze subjektivní názor jedince. Ragelly kolikrát zdissovala něco, co mám ráda nebo se mi to nakonec líbilo(a co nakonec mělo i úspěch), ale že by se ve mě vařila krev jen proto, že se jí to nelíbí, ale notak. Chill, guys, vždycky si můžete udělat názor sami.


Family guy má lepší i slabší díly, někdy mě gagy pobaví, někdy ne, u mě má nějakých 70%, Seth MacFarlene má svůj specifický humor a nápaditost, která né každému voní, ale mě ano, je to netradiční, své, ikonické. Je zvláštní, že FG nemá skoro žádný autor animáků rád a společně na tu upozornují ve svých seriálech...

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
pataaaaaa159
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
24. 5. 2018 / 20:30:05 (před 6 roky)
off
Evee napsal(a):

Po tomto končím s touto stránkou a hlavne so všetkým čo tu napíše Autorka stránky.Velmi dlho si už s kamarátmi všímame,ako blbo a neprofesionálne,prípadne nekriticky hodnotí seriály a po tomto už na to nemám ďalej slov.Ja dávam 0% tvojej kariére kritika seriálov :) Zbohom

A nebude to tím že Ragelly není žádný profesionální kritik? Baví ji sledovat seriály a chce svoje dojmy předat dál a hodněkrát se obětuje na piloty které by si třeba nikdy sama nepustila jen proto, aby udělala recenzi pro nás. Pokud vím tak se za žádného profesionálního kritika nikdy nepovažovala. To že se jí to nelíbí, tak co? Snad když jí to přijde špatný, nebude tomu dávat třeba 50% jen protože je to nějaký známý seriál. Každému to nesedí, a co? Snad si každý udělá vlastní názor a někoho animáky prostě nebaví... Fakt tohle trošku přeháníš

Nikdy není čas nevhodný pro seriál :)
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 119 | Jack O'Neill
25. 5. 2018 / 03:03:31 (před 6 roky)
on

Názory u pilotů v SLDH a NPL nejsou nic víc ani nic míň - prostě subjektivní názory. Jak tady ostatní píšou, nikdy jsem se nepovažovala za profi kritika a nesnažila se psát k seriálům recenze. Pro většinu lidí tady by to byla nuda, myslím, že mnohem zajímavější je shrnout můj osobní názor na pár řádcích, než se snažit zkoumat epizodu ze všech různých možných aspektů, jak to u recenzí bývá.

Každopádně o jednu jsem se přece jen pokusila, kdo by chtěl srovnání s mými názory na SZ a tím, jak vnímám, že by měla vypadat recenze, můžete mrknout na mé povídání o filmu La La Land :) Každopádně psát něco podobného několikrát do týdne i sem, to bych vážně nedala :) Proto se raději budu já i mé kolegyně a kolegové držet subjektivních názorů :)

avatar uživatele
Fifipek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
25. 5. 2018 / 16:58:53 (před 6 roky)
off

Hm, hodnotit cokoliv 0% mi přijde trochu mimo, pokud se nejedná o venezuelskou telenovelu Los Píčundos Blankos. V tomto případě se bohužel také musím ohradit. FG rozhodně není pro každého, ten humor nemusí spoustě lidem sedět, je to humor mnohdy zlý, ale některé díly jsou jednoduše excelentní. Jinak hodnocení pilotů mi přijde taky jako blbost, prostě hodnoťte seriál jako celek.

avatar uživatele
Redmarx
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
26. 5. 2018 / 13:56:34 (před 6 roky)
off

Hele, tomuhle jsem se fakt zasmal. Snad sem lidi chodi kvuli nejakym zajimavym informacim a ne kvuli ragelly. :-D

Jinak ale hodnoceni od ragelly je hodne mimo a nejen u Family Guy. Tim nechci ragelly kritizovat, kazdy ma pravo na svuj nazor, ale vidim za tim nedokonalost tohoto webu, kterou by to chtelo zlepsit, jak smerem od uzivatelu, tak od autoru a spravcu webu.

Vezmu se za priklad: Zjistim na Serialzone, ze je nejakej novej serial a jdu na CSFD se kouknout, jestli ten serial za neco stoji. Tohle mi prijde hodne spatne. Proc bych mel ze SerialZone utikat nekam jinam, abych zjistil, jestli se na neco mam zamerit?

K tomu, abych se neco dozvedel o serialu jeste predtim nez na nej zacnu koukat muze poslouzit vic veci:
1. V nekolika radcich napsane, o cem to bude. (OK)
2. Trailer (OK)
3. Nazory ostatnich (neni to tu dobre)

Zastavim se u tech nazoru. Je tu nejaka kategorie Novinka pod lupou, ktera ale neni zdaleka u vsech serialu a nekdy je tu napsana dost pozde, kdyz uz ta novinka je treba nekde v pulce prvni rady nebo i po skonceni. Navic tam pise jen par lidi, co na webu pracuji a ja treba vim, ze ragelly pro me nema cenu cist, protoze proste se ji libi diametralne odlisne veci nez me (to neni spatne, vidime to proste jinak). Nekdy tam dalsi nazor chybi, nekdy je tam jen jeden dalsi a z toho moc nepoznam, jakej ten serial je.

Pak je tu v serialu kategorie Nazory, kde se mohou vyjadrit uzivatele, jenze tam vetsinou nic neni vyjma tech nejpopularnejsich serialu.

Navrhoval bych system prepracovat a Novinku pod lupou udelat jen jako informaci o tom, co vyslo noveho a to co nejdrive, jakmile je treba odvysilan prvni dil.

Nazory na serial (pilotni dil, jednotlive rady) vcetne tech od ragelly a ostatnich tvurcu tohoto webu by meli byt v te kategorii Nazory, tvurci webu mohou byt treba nahore jako prvni a mohou byt zvyrazneni od ostatnich uzivatelu treba. Zaroven by ta kategorie Nazory mela byt vic inzerovana, aby uzivatele webu meli vic motivaci nebo nezapominali na to tam napsat.

Proste by bylo hezky, kdyby se podarilo sem dostat vic nazoru k novym probihajicim serialum, aby clovek nemusel chodit jinam zjistovat, jaky to je. Sam jsem par nazoru napsal a zkusim se v tom zlepsit a psat casteji, ale bohuzel nejsem zrovna hltac serialu, takze koukam casto dost se zpozdenim, takze v tom sam moc nepomuzu.

avatar uživatele
pataaaaaa159
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
26. 5. 2018 / 14:18:34 (před 6 roky)
off
Redmarx napsal(a):

Hele, tomuhle jsem se fakt zasmal. Snad sem lidi chodi kvuli nejakym zajimavym informacim a ne kvuli ragelly. :-D

Jinak ale hodnoceni od ragelly je hodne mimo a nejen u Family Guy. Tim nechci ragelly kritizovat, kazdy ma pravo na svuj nazor, ale vidim za tim nedokonalost tohoto webu, kterou by to chtelo zlepsit, jak smerem od uzivatelu, tak od autoru a spravcu webu.

Vezmu se za priklad: Zjistim na Serialzone, ze je nejakej novej serial a jdu na CSFD se kouknout, jestli ten serial za neco stoji. Tohle mi prijde hodne spatne. Proc bych mel ze SerialZone utikat nekam jinam, abych zjistil, jestli se na neco mam zamerit?

K tomu, abych se neco dozvedel o serialu jeste predtim nez na nej zacnu koukat muze poslouzit vic veci:
1. V nekolika radcich napsane, o cem to bude. (OK)
2. Trailer (OK)
3. Nazory ostatnich (neni to tu dobre)

Zastavim se u tech nazoru. Je tu nejaka kategorie Novinka pod lupou, ktera ale neni zdaleka u vsech serialu a nekdy je tu napsana dost pozde, kdyz uz ta novinka je treba nekde v pulce prvni rady nebo i po skonceni. Navic tam pise jen par lidi, co na webu pracuji a ja treba vim, ze ragelly pro me nema cenu cist, protoze proste se ji libi diametralne odlisne veci nez me (to neni spatne, vidime to proste jinak). Nekdy tam dalsi nazor chybi, nekdy je tam jen jeden dalsi a z toho moc nepoznam, jakej ten serial je.

Pak je tu v serialu kategorie Nazory, kde se mohou vyjadrit uzivatele, jenze tam vetsinou nic neni vyjma tech nejpopularnejsich serialu.

Navrhoval bych system prepracovat a Novinku pod lupou udelat jen jako informaci o tom, co vyslo noveho a to co nejdrive, jakmile je treba odvysilan prvni dil.

Nazory na serial (pilotni dil, jednotlive rady) vcetne tech od ragelly a ostatnich tvurcu tohoto webu by meli byt v te kategorii Nazory, tvurci webu mohou byt treba nahore jako prvni a mohou byt zvyrazneni od ostatnich uzivatelu treba. Zaroven by ta kategorie Nazory mela byt vic inzerovana, aby uzivatele webu meli vic motivaci nebo nezapominali na to tam napsat.

Proste by bylo hezky, kdyby se podarilo sem dostat vic nazoru k novym probihajicim serialum, aby clovek nemusel chodit jinam zjistovat, jaky to je. Sam jsem par nazoru napsal a zkusim se v tom zlepsit a psat casteji, ale bohuzel nejsem zrovna hltac serialu, takze koukam casto dost se zpozdenim, takze v tom sam moc nepomuzu.

Já tady třeba chodím jen kvůli komunitě, všechny nové seriály znám z Tv time (lepší aplikace na seriály neexistuje) a názory čtu na imdb. Tady se jdu jen podívat co si o tom myslí češi a určitě se podle toho neřídím a radil bych ti to samý. A používat csfd, který je asi o 100% horší než serialzone mi přijde jako blbost. Buď jsou tam seriály silně podhodnocené nebo extrémně nadhodnocené a ti lidi tam to je katastrofa...

Nikdy není čas nevhodný pro seriál :)
avatar uživatele
kareen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
26. 5. 2018 / 18:31:01 (před 6 roky)
off
pataaaaaa159 napsal(a):

Já tady třeba chodím jen kvůli komunitě, všechny nové seriály znám z Tv time (lepší aplikace na seriály neexistuje) a názory čtu na imdb. Tady se jdu jen podívat co si o tom myslí češi a určitě se podle toho neřídím a radil bych ti to samý. A používat csfd, který je asi o 100% horší než Serialzone mi přijde jako blbost. Buď jsou tam seriály silně podhodnocené nebo extrémně nadhodnocené a ti lidi tam to je katastrofa...

Nic ve zlém, ale na ČSFD alespoň nemají upíří telenovely lepší hodnocení než třeba Twin Peaks, nebo i jiné, nesrovnatelně kvalitnější, seriály. Co se týká cílových skupin diváků, je tady daleko víc obdivovatelů CW stanice, než třeba HBO. Což je v pořádku, takové SZ prostě je, navíc jsem vždycky zastávala názor, že člověk má poslouchat a sledovat to, co ho dělá šťastným. Serialzone je skvělou studnicí seriálových informací (za což mají redaktoři můj velký obdiv), ale co se týká názorů na seriály, vyhledávám raději ČSFD, kde je rozmanitější skladba uživatelů.
Seriálové názory Ragelly mi vůbec nevadí, i když s nimi většinou nesouhlasím. Alespoń se nepřetvařuje a říká jak to cítí.

avatar uživatele
pataaaaaa159
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
26. 5. 2018 / 19:28:42 (před 6 roky)
off
kareen napsal(a):

Nic ve zlém, ale na ČSFD alespoň nemají upíří telenovely lepší hodnocení než třeba Twin Peaks, nebo i jiné, nesrovnatelně kvalitnější, seriály. Co se týká cílových skupin diváků, je tady daleko víc obdivovatelů CW stanice, než třeba HBO. Což je v pořádku, takové SZ prostě je, navíc jsem vždycky zastávala názor, že člověk má poslouchat a sledovat to, co ho dělá šťastným. Serialzone je skvělou studnicí seriálových informací (za což mají redaktoři můj velký obdiv), ale co se týká názorů na seriály, vyhledávám raději ČSFD, kde je rozmanitější skladba uživatelů.
Seriálové názory Ragelly mi vůbec nevadí, i když s nimi většinou nesouhlasím. Alespoń se nepřetvařuje a říká jak to cítí.

To je tím, že tady ta komunita má průměrný věk asi o 20 let nižší než na čsfd, což znamená že novinky (pokud nejsou třeba na HBO) nikdo nehodnotí dokud je někdo nenadabuje (nebo to musí být opravdu velký hit na netflixu). A stane se třeba to, že když ta parta "důchodců" uvdidí třeba kousek dílu Buffy s dabingem, okamžitě tomu dávají odpad, přestože se v zahraničí (i na sz) jedná o hodně dobře hodnocený seriál a na čsfd to má okolo 40%, což si většinou nezaslouží ani současné CW seriály (i když jsou z 95% špatné). Nejvíc hodnocení tam prostě mají věci, které jsou buď z minulého století nebo pořád běží dokola a dokola (+ ještě k tomu jsou hodně nadhodnocené..ehm The Simpsons ehm)

Nikdy není čas nevhodný pro seriál :)
avatar uživatele
Drunk_Queen
Autorka článku | Cool level: 54 | Jack Shephard
26. 5. 2018 / 20:52:51 (před 6 roky)
off

Je od vás moc milé, že se tu snažíte vyřešit problémy, co tahle stránka (a komunita) má, ale nepomáháte. Tím skutečným problémem totiž je, že prostě NEJSOU LIDI. A to, že nám tu budete povídat, co je tu špatně, nám je nepřivede. Víte, tohle samozřejmě děláme naprosto zdarma, žere to čas a je to o dost méně pohodlné než si občas zanadávat v diskuzi.
Takže hele, pokud vás fungování téhle stránky tak trápí, pokud vám tak vadí, že články vycházejí později, že je u nich jen názor ragelly a že u seriálů nejsou názory, proboha, začněte ty názory psát a napište té ragelly. Víte, i kdybyste pomohli jen u jednoho vydání NPL nebo SLDH měsíčně, udělali byste tím mnohem víc než těmihle komentáři...

avatar uživatele
kareen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
26. 5. 2018 / 21:07:01 (před 6 roky)
off
pataaaaaa159 napsal(a):

To je tím, že tady ta komunita má průměrný věk asi o 20 let nižší než na čsfd, což znamená že novinky (pokud nejsou třeba na HBO) nikdo nehodnotí dokud je někdo nenadabuje (nebo to musí být opravdu velký hit na netflixu). A stane se třeba to, že když ta parta "důchodců" uvdidí třeba kousek dílu Buffy s dabingem, okamžitě tomu dávají odpad, přestože se v zahraničí (i na sz) jedná o hodně dobře hodnocený seriál a na čsfd to má okolo 40%, což si většinou nezaslouží ani současné CW seriály (i když jsou z 95% špatné). Nejvíc hodnocení tam prostě mají věci, které jsou buď z minulého století nebo pořád běží dokola a dokola (+ ještě k tomu jsou hodně nadhodnocené..ehm The Simpsons ehm)

Myslím, že ohledně dabingu místní mladou komunitu dost podceńuješ. A není pravda, že by na ČSFD měly nejlepší ocenění jen starší, jak píšeš, do kola se opakující, seriály.
Zrovna Buffy je dost zvláštní případ. Na ČSFD jsou uživatelé, o jejichž vkusu a smyslu pro zdravou kritiku, mám jen to nejlepší mínění, a ti o ní pějí jen samé chvály. Na základě toho jsem jí chtěla dát šanci (a to opakovaně), ale i přes velkou snahu tam to co oni, nevidím. Počítám, že tenhle seriál prostě musel člověk potkat během dospívání, aby ho mohl plně docenit.
Ale je pravda, že lidé, co hodnotí seriály jen podle malých úryvků z bedny, mi taky vadí.

avatar uživatele
pataaaaaa159
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
26. 5. 2018 / 22:38:30 (před 6 roky)
off
kareen napsal(a):

Myslím, že ohledně dabingu místní mladou komunitu dost podceńuješ. A není pravda, že by na ČSFD měly nejlepší ocenění jen starší, jak píšeš, do kola se opakující, seriály.
Zrovna Buffy je dost zvláštní případ. Na ČSFD jsou uživatelé, o jejichž vkusu a smyslu pro zdravou kritiku, mám jen to nejlepší mínění, a ti o ní pějí jen samé chvály. Na základě toho jsem jí chtěla dát šanci (a to opakovaně), ale i přes velkou snahu tam to co oni, nevidím. Počítám, že tenhle seriál prostě musel člověk potkat během dospívání, aby ho mohl plně docenit.
Ale je pravda, že lidé, co hodnotí seriály jen podle malých úryvků z bedny, mi taky vadí.

Já jsem si teď všiml že jsem to dost nejasně napsal a něco jsem vynechal ve větě a asi jsi to teda pochopila špatně, tak se omlouvám. To s tím dabingem (a ty ostatní věci za tím) samozřejmě byly myšlené na čsfd, je mi jasné že to tady lidi sledují v originále :)

Nikdy není čas nevhodný pro seriál :)
avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 125 | Peggy Carter
31. 5. 2018 / 19:53:59 (před 6 roky)
off
Fifipek napsal(a):

Hm, hodnotit cokoliv 0% mi přijde trochu mimo, pokud se nejedná o venezuelskou telenovelu Los Píčundos Blankos. V tomto případě se bohužel také musím ohradit. FG rozhodně není pro každého, ten humor nemusí spoustě lidem sedět, je to humor mnohdy zlý, ale některé díly jsou jednoduše excelentní. Jinak hodnocení pilotů mi přijde taky jako blbost, prostě hodnoťte seriál jako celek.

To je právě problém většiny lidí. Jejich stupnice končí na 50 %. Ale ideálně by chtěli aby mohli hodnotit po jednotkách procent. Musíte se nějak přenýst přes to, že 50 % je prostě průměr. Většina těm průměrným seriálům dává 70 %. Ale to už by prostě měli být lepší seriály. Ale chápu, že každý to má jinak.

Add novinka pod jen jako co vyšlo: Na to tu je spešl stránka. Tam máš seznam nových věcí s prolinkem na profil, to nepotřebuje článek.

Add názory: Lidi většinou píšou názor právě až po sjetí komplet série. Hodnocení podle pilotu je těžké, seriál pak může být úplně jiný, což se mnohdy ukázalo. Proto by bylo ideální se vyblbnout v diskuzích pod Novinkami pod lupou. Když Eva uvidí, že je o to zájem, tak třeba zrychlí. :-)

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 119 | Jack O'Neill
1. 6. 2018 / 12:17:00 (před 6 roky)
on
Fruiko napsal(a):

Add názory: Lidi většinou píšou názor právě až po sjetí komplet série. Hodnocení podle pilotu je těžké, seriál pak může být úplně jiný, což se mnohdy ukázalo. Proto by bylo ideální se vyblbnout v diskuzích pod Novinkami pod lupou. Když Eva uvidí, že je o to zájem, tak třeba zrychlí. :-)

Já bych chtěla zrychlit obecně, ale nějak se teď kontinuálně všechno schází, co je potřeba prostě udělat dřív :D Potřebuju delší dny (ale o spánek se připravit nenechám :D )