Diskuze k článku Seriálové osudy: Lucifer
avatar uživatele
El Jay
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
11. 5. 2018 / 22:04:17 (před 6 roky)
off

Nechť se FOX připraví na tsunami rozhořčených div...aček. A pár diváků.

avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
11. 5. 2018 / 22:05:36 (před 6 roky)
off
El Jay napsal(a):

Nechť se FOX připraví na tsunami rozhořčených div...aček. A pár diváků.

Znám i hodně divíků z Twitteru, co sledují Lucifera

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
11. 5. 2018 / 22:07:51 (před 6 roky)
off

Seriál už nesleduju, ale narazil jsem na tweet od showrunnera, který asi fanoušky moc nepotěší:

We created a season finale with a huge cliffhanger so that there was no way Fox could cancel us. Instead, we're going to frustrate the hell out of you fans. I'm so sorry for that. #Lucifer

avatar uživatele
eliska.musilova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
11. 5. 2018 / 22:08:09 (před 6 roky)
off

Konečně se to začalo hýbat správným směrem a voni ho zruší :( Maze na ně!

" I'm not a hero, I'm a high functioning sociopath. Merry Christmas!"
avatar uživatele
crazy fan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
11. 5. 2018 / 22:11:20 (před 6 roky)
off

Tak včera B99 a dnes Lucifer? To mě fakt nepotěšili. Doufám, že tvůrci počítali s lecčím a že se dočkáme uzavřeného a důstojného konce.

I'm a hopeless romantic with a dirty mind.
avatar uživatele
pataaaaaa159
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
11. 5. 2018 / 22:12:06 (před 6 roky)
off

Dneska to začíná být zajímavý :D

Nikdy není čas nevhodný pro seriál :)
avatar uživatele
crazy fan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
11. 5. 2018 / 22:13:14 (před 6 roky)
off
lukascoolarik napsal(a):

Seriál už nesleduju, ale narazil jsem na tweet od showrunnera, který asi fanoušky moc nepotěší:

We created a season finale with a huge cliffhanger so that there was no way Fox could cancel us. Instead, we're going to frustrate the hell out of you fans. I'm so sorry for that. #Lucifer

Tak přesně toho jsem se bála.

I'm a hopeless romantic with a dirty mind.
avatar uživatele
kunlun
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
11. 5. 2018 / 22:13:26 (před 6 roky)
off

tak tohle je přesně to, co jsem nechtěl vidět...seriál měl určitě ještě potenciál do budoucna, kdyby se to vzalo za správný konec a jsem velmi zklamán jeho zrušením
Nemluvě o cliffhangeru, který bude znamenat velmi nedůstojný konec tohoto seriálu, který si určitě zasloužil aspoň velkolepý odchod

Editováno: 1x | Naposledy: 11. 5. 2018 / 22:14:12
avatar uživatele
dreisii
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
11. 5. 2018 / 22:14:19 (před 6 roky)
off

Utiram slzicku. Lucifer je pro nás topka.

avatar uživatele
PrcekTK
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
11. 5. 2018 / 22:14:47 (před 6 roky)
off

Stve me to, Lucifer je pro me srdcovka, ale s prominutim si za to muzou sami. Lucifer mel skvely “supernatural” potencial. Mohli si hrat s tematikou nadprirozena, demonu, andelu... a ne tak prehnane, druha rada taky byla “nadprirozena”, ale v mire... ale ve treti serii misto toho z toho udelali romantickou kriminalku

Always take a banana to a party, Rose.
avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
11. 5. 2018 / 22:15:07 (před 6 roky)
off
lukascoolarik napsal(a):

Seriál už nesleduju, ale narazil jsem na tweet od showrunnera, který asi fanoušky moc nepotěší:

We created a season finale with a huge cliffhanger so that there was no way Fox could cancel us. Instead, we're going to frustrate the hell out of you fans. I'm so sorry for that. #Lucifer

Cliffhanger? Zase, já nechci mít další seriál, co bude ukončen bez konce.

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
11. 5. 2018 / 22:17:59 (před 6 roky)
off

Můj nejoblíbenější serial! Jdu hledat petici.
Teď mi ještě zruší Timeless a budu si muset dat panáka.

avatar uživatele
Litocha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 51 | Jay Pritchett
11. 5. 2018 / 22:18:02 (před 6 roky)
off

Je to škoda, ale kdyby tvůrci tak nezmastili třetí řadu, mohli jsme dneska číst jiný verdikt.

avatar uživatele
stekna
Uživatel od první verze | Cool level: 4 | Vince Masuka
11. 5. 2018 / 22:34:36 (před 6 roky)
off

at se jdou bodnout,kdyby aspon to nějako rychle ukončili ale tohle je na nic bez konce,za chvíli každého nakrknou utnout serialy bez řádného ukončení a to jsem se na to tak těšila

avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
11. 5. 2018 / 22:35:20 (před 6 roky)
off

nieeee :( bože zrušili B99, museli aj toto?! :(

avatar uživatele
Squerago
Redaktor | Cool level: 41 | Sheldon Cooper
11. 5. 2018 / 22:36:50 (před 6 roky)
off
avatar uživatele
CrazyGeek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
11. 5. 2018 / 22:37:02 (před 6 roky)
off

Cože? To né. Třetí řada se sice motá v bludném kruhu ale doufal jsem, že dostane alespoň důstojné zakončení. Jestli to bude fakt končit cliffhangerem, raději se nebudu dívat. Další neuzavřený příběh už nechci.

Začíná mi z toho všeho hrabat. Uwííííííí
avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
11. 5. 2018 / 22:39:28 (před 6 roky)
off
andrea168 napsal(a):

Můj nejoblíbenější serial! Jdu hledat petici.
Teď mi ještě zruší Timeless a budu si muset dat panáka.

Pokud se tak stane jdu si dát panáka/ky s tebou.

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
RawBanana
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
11. 5. 2018 / 22:50:01 (před 6 roky)
off

Tak co se "mých" seriálů týče, je to s rušením a prodlužováním zatím přesně opačně, než jsem čekala. A úplně se mi nelíbí představa, že by to mělo pokračovat... :D
Každopádně Lucifera mohli aspoň pořádně ukončit, to by si zasloužil.

Už sama nevím, proč zde mám tuto přezdívku
avatar uživatele
Pain28
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
11. 5. 2018 / 22:56:57 (před 6 roky)
off

Tak to človeka poteší dva seriály, čo som sledoval na FOX (The Mick a Lucifer zruší), keď ešte zruší The Gifted a Orville, tak tam nebudem mať čo sledovat :(

avatar uživatele
Showan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
11. 5. 2018 / 22:59:10 (před 6 roky)
off

Keby to aspoň dostalo skrátenú štvrtú sériu aby sa mohol pán pekla rozlúčiť z dôstojnosťou ale nie oni to radšej nechaju skončiť cliffhangerom šak prečo nie. Aspoň nejaké ukončenie by bolo pekne. Akekoľvek

avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
11. 5. 2018 / 23:07:01 (před 6 roky)
off

tak toto rozhodnutie je dost ..ehm ...

avatar uživatele
Romix
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
11. 5. 2018 / 23:07:58 (před 6 roky)
off

Takový obrovský potenciál to mělo a oni to celé zabijí tím, že se Lucifer bojí ukázat pravdu Chloe.. a když už to po třech řadách vypadá, že to dokáže, tak to ti dementi zruší.. jsem nasranej..

Romix
avatar uživatele
Adelai
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
11. 5. 2018 / 23:48:29 (před 6 roky)
off

To snad ne. Proč takto najednou ukončené seriály nemůžou dostat alespoň dodatečný díl na ukončení. Sakra práce.

avatar uživatele
Anduska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
12. 5. 2018 / 00:14:45 (před 6 roky)
off

Zrušení a ještě k tomu s cliffhangerem na konci? No taaak. Přesně tohle mi udělali s Dark Matter...

Nevěříš?
avatar uživatele
JustMyName
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
12. 5. 2018 / 00:18:00 (před 6 roky)
off

len žiaden cliffhanger! tie neznášam. Inak samotné zrušenie ma celkom mrzí, sledovanie Lucifera bola pre mňa oddychovka

Falling is just like flying, except there´s a more permanent destination.
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
12. 5. 2018 / 00:27:58 (před 6 roky)
off

Som z toho sklamaná, rozčarovaná a smutná, ale zároveň musím povedať, že si za to tvorcovia môžu sami. Takto s prepáčením posrať sériu, to sa snáď ani inak nemohlo skončiť. Stojím si za tým, že to nemali predlžovať na viac ako 15 častí. Prvá séria bola super a to aj vďaka menšiemu počtu častí. To, čo spravili v tretej sérii, to bolo naozaj hrozné. Epizódy, ktoré mali byť pôvodne v druhej sérii napchali do tretej, potom samozrejme strata nadprirodzeného aspektu a nakoniec forced love triangle. Seriál mal veľký potenciál, ale oni z neho v priebehu jednej série spravili úplne obyčajnú krimi dramedy, ktoré sme za posledné roky mali možnosť vidieť habadej.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
allyska
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
12. 5. 2018 / 03:00:32 (před 6 roky)
off
phoboska napsal(a):

Som z toho sklamaná, rozčarovaná a smutná, ale zároveň musím povedať, že si za to tvorcovia môžu sami. Takto s prepáčením posrať sériu, to sa snáď ani inak nemohlo skončiť. Stojím si za tým, že to nemali predlžovať na viac ako 15 častí. Prvá séria bola super a to aj vďaka menšiemu počtu častí. To, čo spravili v tretej sérii, to bolo naozaj hrozné. Epizódy, ktoré mali byť pôvodne v druhej sérii napchali do tretej, potom samozrejme strata nadprirodzeného aspektu a nakoniec forced love triangle. Seriál mal veľký potenciál, ale oni z neho v priebehu jednej série spravili úplne obyčajnú krimi dramedy, ktoré sme za posledné roky mali možnosť vidieť habadej.

Naprosto souhlasím, udělali z toho trapnou romanťárnu.

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
12. 5. 2018 / 07:54:48 (před 6 roky)
off

Třetí série byla zklamání, ale zrušit mi další seriál, jako vážně? FY, directors.
Tenhle rok mě nějak nemají v lásce.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
12. 5. 2018 / 07:58:14 (před 6 roky)
on

*vzdych*

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.
avatar uživatele
jukab
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
12. 5. 2018 / 09:09:16 (před 6 roky)
off

:( zklamání, ale třeba se ho ještě někdo ujme, na Twitteru i change.org výzvy k záchraně docela letí

avatar uživatele
Shppen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
12. 5. 2018 / 10:34:00 (před 6 roky)
off

FOX me letos vazne vytaci. A vubec bych se nedvili, kdyby jejich nove schema a novinky celkove stali za starou belu...

avatar uživatele
Radim.Winiarski
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
12. 5. 2018 / 10:40:59 (před 6 roky)
off

Tak nějak zatím uplně nebrečím :D Lucifer má velkej potenciál do dalších řad a tak po něm určitě skočí nějaká jiná stanice. :)

Tak dlouho nosíte masku, až nakonec zapomenete, kdo je pod ní. (V)
avatar uživatele
Jenny17
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
12. 5. 2018 / 11:54:26 (před 6 roky)
off

Nemám slov co je trochu dobrý zruší .o(

Jenny
avatar uživatele
abbs
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
12. 5. 2018 / 12:44:12 (před 6 roky)
off

Ne ne ne, tohle jsem fakt nečekala, hrozně jsem se těšila na novou sérii. Vypadalo to, že se konečně snaží jít tím správným směrem. Ano musím uznat,že to tuhle sérii s tou romantickou linkou přehnali, ale to se přece nevyřeší tím, že ten seriál zruší. Teď se konečně měli od čeho odpíchnout a ono nic...

avatar uživatele
aislinn
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
12. 5. 2018 / 12:55:19 (před 6 roky)
off
phoboska napsal(a):

Som z toho sklamaná, rozčarovaná a smutná, ale zároveň musím povedať, že si za to tvorcovia môžu sami. Takto s prepáčením posrať sériu, to sa snáď ani inak nemohlo skončiť. Stojím si za tým, že to nemali predlžovať na viac ako 15 častí. Prvá séria bola super a to aj vďaka menšiemu počtu častí. To, čo spravili v tretej sérii, to bolo naozaj hrozné. Epizódy, ktoré mali byť pôvodne v druhej sérii napchali do tretej, potom samozrejme strata nadprirodzeného aspektu a nakoniec forced love triangle. Seriál mal veľký potenciál, ale oni z neho v priebehu jednej série spravili úplne obyčajnú krimi dramedy, ktoré sme za posledné roky mali možnosť vidieť habadej.

Souhlasím! Třetí série byla příšerně utahaná, epizody z dvojky mě štvaly, a k čemu to je mít seriál o vládci pekel, když nedělá nic pekelnýho?
První dvě série byly skvělé, zrušení po nich by mě zvedlo ze židle, takhle je mi jen líto, že tvůrci nevyužili potenciál, který měli...

avatar uživatele
Moloch
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
12. 5. 2018 / 16:18:59 (před 6 roky)
off

Tak toho jsem se bál, :( super opět mi zrušili můj nejoblíbenější seriál. Sice je fakt že 3. řada byla o ničem, ale doufal jsem, že to nějak přežije a 4. řada bude lepší. Teď už se to nikdy nedozvíme a to měl seriál úžasnej potenciál.RIP Lucifer :(

avatar uživatele
Masha
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
12. 5. 2018 / 17:20:16 (před 6 roky)
off

Myslím, že hlavní naprostá blbost, kterou si podkopávali sledovanost bylo, že v Kanadě ten seriál jel o den dřív - věřím, že i to mělo vliv na ratingy. Jinak podle mě kvalita nešla nějak extrémně dolů, jak tu všichni píšete. Ano bylo to utahané a ty fillery tomu nepomáhaly, zase na druhou stranu si myslím, že scénaristé si s tím poradili jak nejlépe to šlo, na to že jim minulou sezonu v tom Fox dělal takový bordel s nadělováním navíc epizod, a pak zase ubíráním. A stěžovat si, že je tam nějaká romance - ale no tak lidi, to bylo snad jasné od 1. epizody, že to bude hrát velkou roli, vždyť je na tom postaven základní plot celého seriálu! No myslím, že kdyby Fox nepodepsal tu úžasnou smlouvu na fotbal, tak by se to prodloužilo, takhle samozřejmě šly pryč hned všechny seriály, co nemají in-house.
Jsem neskutečně naštvaná, a to hlavně protože nesnáším tenhle zcela idiotský způsob rušení, kdy to dopadá tak, že seriály nemají pořádný smysluplný konec. Tady ta absence jakékoli komunikace televizních stanic s showrunnery (nebo aspoň mi to tak přijde), jestli je prodlouží nebo ne, je nad moje chápání. Nebo teda samozřejmě chápu to - pro stanice je to jen business, ale nějaká slušnost upozornit ty lidi, co na tom dřou, by se už konečně mohla zavést.

avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
12. 5. 2018 / 17:52:34 (před 6 roky)
off
Masha napsal(a):

Myslím, že hlavní naprostá blbost, kterou si podkopávali sledovanost bylo, že v Kanadě ten seriál jel o den dřív - věřím, že i to mělo vliv na ratingy.

s týmto úplne súhlasím. myslím si, že to na rating malo obrovský vplyv. pretože načo to pozerať dva krát, keď som to už raz videl?

avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
12. 5. 2018 / 18:26:03 (před 6 roky)
off
Masha napsal(a):

A stěžovat si, že je tam nějaká romance - ale no tak lidi, to bylo snad jasné od 1. epizody, že to bude hrát velkou roli, vždyť je na tom postaven základní plot celého seriálu!

Ja si na romantiku nesťažujem, sťažujem sa na úplne zbytočný ľúbostný trojuholník, ktorý spravili a na nezmyselné chovanie postáv. Pretože napr Chloe menila osobnosť z časti na časť. Najprv má oči iba pre Lucifera, potom sa okolo Pierca točí ako nejaká puberťáčka, ide sa vydávať a potom si to zas rozmyslí, medzičasom čo časť, to vyplakávanie Lucifera o tom, aký je svet nespravodlivý, ako jeho tatko stojí za všetkým a aby toho nebolo málo, tak úplne pochovali postavu Maze. To, že sa konečne posledné 2 časti spamätali je slabá náplasť za zbabranú 3. sériu.

Ak sa Luciho niekto ujme tak budem prešťastná, ale aj tvorcovia sa budú musieť viac snažiť a vrátiť trochu nadprirodzena do seriálu.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
12. 5. 2018 / 20:13:54 (před 6 roky)
off

Do každého seriálu cpou milostný trojúhelník, a né každému seriálu to pomůže. Zde to přímo pokadili, z Chloe udělali totální nánu, která jsi to rozdá se šéfem hned po 2 dnech chození ( i když ji několikrát odmítnul a nejednou má zájem) a za ten den nejméně 3x. Nechutné. Jako nějaké drama klidně, ale toto ne.

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
Luisa
Redaktor | Cool level: 55 | Dana Scullyová
13. 5. 2018 / 22:44:32 (před 6 roky)
off

neee!!! :'( :'( :'(

Vím, že nic nevím. Ale to neznamená, že mi to musíte připomínat!!!
avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
14. 5. 2018 / 10:22:21 (před 6 roky)
on

Poslední díl zhlédnutý a jsem ***** naštvanej - super epizoda, hnusnej cliffhanger!

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.
avatar uživatele
Najmanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
14. 5. 2018 / 10:51:33 (před 6 roky)
off

Celkem fajn seriál..nechápu..

avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
14. 5. 2018 / 11:46:03 (před 6 roky)
off
Micuda98 napsal(a):

Poslední díl zhlédnutý a jsem ***** naštvanej - super epizoda, hnusnej cliffhanger!

Súhlasím, tak som sa rozčuľovala.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
juli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
14. 5. 2018 / 11:54:50 (před 6 roky)
off
phoboska napsal(a):

Súhlasím, tak som sa rozčuľovala.

akože po tomto konci musí niekto tento seriál obnoviť. konečne sme sa dočkali toho momentu a oni to zrušia?

avatar uživatele
LucyM98
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
14. 5. 2018 / 21:05:46 (před 6 roky)
off

To si dělájí srandu... Kdyby to aspoň nějak zakončili... Ale ten konec!! To mám teda slzy v očích. Lucifer byl můj nejoblíbenější seriál!! Modlím se, aby si ho vzala jiná stanice.. To nemůže být konec :( To ne....

avatar uživatele
hanalacino
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
14. 5. 2018 / 21:42:22 (před 6 roky)
off

Hmmm... Upřímně, podle toho, jak se fanoušci bouří a já taky... bych řekla, že se nějaká stanice toho rozruchu kolem chytí. Snad... nezbývá než bombardovat sociální sítě s #SaveLucifer a #PickUpLucifer

avatar uživatele
crazy fan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
14. 5. 2018 / 22:15:05 (před 6 roky)
off

Tak po zhlédnutí posledního dílu jsem ještě více naštvaná kvůli ukončení. O tom cliffhangeru tvůrci fakt nepřeháněli.

I'm a hopeless romantic with a dirty mind.
avatar uživatele
Block
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
14. 5. 2018 / 22:43:31 (před 6 roky)
off

Kdyz jsem zacal sledovat 1. radu, bylo mi jasne, ze T. Ellis je proste skutecny dabel. Takhle, ze by mel vypadat (taky jsem endokazal vstrebat, ze hral takoveho ... v UK serialu - myslim Miranda).
1. rada skvela a skvele zakoncena. Tdy to melo skoncit, aby se stal serial klasikou
2. rada stridave oblacno. Dobre i spatne dily. Dalo se prekousnout. Ale Dabel je Dabel
3. rada ruku na srdce Vy vsichni co nekoukate jen proto, ze jste zblazneny do T. Ellise - kdyz porovnate Lucifera 1.rady a 3.rady co vidite? Ja jen trosku, stin neceho, co bylo kdysi silne. Neco, co se jako cast americanu, uzira svymi lidsko-pseudo psychickymi a vztahovymi problemy. Fakt to byl ten Lucifer, jaky se Vam libil na zacatku?
Ze serialu se stala vztahova selanka (jako treba z TBBT)na kterou Ti co zustali verni, koukaji uz jen z nostalgie, protoze si zamilovali ono prostredi ci postavy. Taky koukam (stejne jako na TBBT). Ale je mi to lito ... a moc mi chybi Lucifer 1, dabel, ktery ukoval 1. radu....

Block
avatar uživatele
Aldyska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
15. 5. 2018 / 00:32:56 (před 6 roky)
off

Tak toto je najhoršia správa zo všetkých, ktorú som absolútne nečakala. Už začínam premýšľať, že prestanem sledovať väčšinu seriálov, lebo všetko aj tak zrušia práve vtedy, keď je to najviac zaujímavé a napínavé. Mne sa páčila každá jedna séria Luxifera, aj táto tretia, veď prečo nie, už bolo na čase, aby niečo aj Lucifera vyburcovalo a rozhýbal sa. Ale vážne, takto príšerne neukončený seriál.... aspoň film by mali dodatočne natočiť. Alebo keby ho aspoň odkúpila nejaká iná stanica a pokračovali by ďalej.

Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right. (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
Aldyska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
15. 5. 2018 / 00:34:56 (před 6 roky)
off
Block napsal(a):

Kdyz jsem zacal sledovat 1. radu, bylo mi jasne, ze T. Ellis je proste skutecny dabel. Takhle, ze by mel vypadat (taky jsem endokazal vstrebat, ze hral takoveho ... v UK serialu - myslim Miranda).
1. rada skvela a skvele zakoncena. Tdy to melo skoncit, aby se stal serial klasikou
2. rada stridave oblacno. Dobre i spatne dily. Dalo se prekousnout. Ale Dabel je Dabel
3. rada ruku na srdce Vy vsichni co nekoukate jen proto, ze jste zblazneny do T. Ellise - kdyz porovnate Lucifera 1.rady a 3.rady co vidite? Ja jen trosku, stin neceho, co bylo kdysi silne. Neco, co se jako cast americanu, uzira svymi lidsko-pseudo psychickymi a vztahovymi problemy. Fakt to byl ten Lucifer, jaky se Vam libil na zacatku?
Ze serialu se stala vztahova selanka (jako treba z TBBT)na kterou Ti co zustali verni, koukaji uz jen z nostalgie, protoze si zamilovali ono prostredi ci postavy. Taky koukam (stejne jako na TBBT). Ale je mi to lito ... a moc mi chybi Lucifer 1, dabel, ktery ukoval 1. radu....

Pravdu povediac, nie len ja, ale aj mnoho ľudí je takých, že práve čakali kedy sa zmení trochu, ale ozaj trochu ráz celého seriálu. On je fajn ukazovať Lucifera ak diabla, ale aj diabol si zaslúži vzťah a lásku. Preboha veď to je podstata celého života a to najprirodzenejšie, tak prečo by aj anjeli nemohli byť v tomto ako ľudia?

Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right. (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
Adriana3442
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
15. 5. 2018 / 14:55:32 (před 6 roky)
off

Lucifera jsem si oblíbila. Je pravda, že třetí série už se mi nelíbila tolik jako první, ale ne z toho vztahového důvodu, co tady všichni píšou. Spíš seriál zajel do moc ohraných kolejí a to podle mě vždycky škodí.

- Lucifer přijde na začátku dílu s nějakým problémem za psycholožkou.
- Ona se mu snaží poradit. On to špatně pochopí.
- Jde a chová se jak hovado. Jeho problém pochopitelně souvisí s případem.
- Na konci pochopí, že se chová jako hovado a jak to ta psycholožka vlastně myslela.
- Dá všechno do pořádku a chytí zločince.
- Á znova...

Pořád si ale myslím, že má seriál silnou fanouškovskou základnu, takže mohli alespoň svolit k šestidílné závěrečné sérii s pořádným koncem. I když po dnešním zhlédnutí musím konstatovat, že až takový cliffhanger to zase pro mě není.

avatar uživatele
suicide.ichi
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
15. 5. 2018 / 18:38:04 (před 6 roky)
off

Že zruší seriál je jejich věc, ale už mě začínjí štvát s tím jak je vždycky otevřený konec. Asi by byl strašný problém po třech sériích natočit i konec.

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
15. 5. 2018 / 21:40:30 (před 6 roky)
off
suicide.ichi napsal(a):

Že zruší seriál je jejich věc, ale už mě začínjí štvát s tím jak je vždycky otevřený konec. Asi by byl strašný problém po třech sériích natočit i konec.

No, oni to udělali naschvál, aby FOX seriál prodloužil, ale přepočítali se.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
15. 5. 2018 / 21:47:43 (před 6 roky)
off
Adriana3442 napsal(a):

Lucifera jsem si oblíbila. Je pravda, že třetí série už se mi nelíbila tolik jako první, ale ne z toho vztahového důvodu, co tady všichni píšou. Spíš seriál zajel do moc ohraných kolejí a to podle mě vždycky škodí.

- Lucifer přijde na začátku dílu s nějakým problémem za psycholožkou.
- Ona se mu snaží poradit. On to špatně pochopí.
- Jde a chová se jak hovado. Jeho problém pochopitelně souvisí s případem.
- Na konci pochopí, že se chová jako hovado a jak to ta psycholožka vlastně myslela.
- Dá všechno do pořádku a chytí zločince.
- Á znova...

Pořád si ale myslím, že má seriál silnou fanouškovskou základnu, takže mohli alespoň svolit k šestidílné závěrečné sérii s pořádným koncem. I když po dnešním zhlédnutí musím konstatovat, že až takový cliffhanger to zase pro mě není.

Toto je problém mnohých seriálov, ktoré upadnú do nudnej rutiny. Aj keď je to vtipné a zábavné, už to nemôže byť svižné, lebo je to stále to isté.
A to čo všetkých zaujíma sa odohrá za minútu na záver epizódy, aby to vyvrcholilo na záver série. Epizodickosť je tak pre policajné, hasičské, lekárske a právnické seriály. Inde je epizodickosť skôr pohroma.

Keby zahraničné televízie odmietali kupovať neukončené seriály, tak by si dobre rozmysleli čo zarežú a čomu dajú aspoň 6 dielny záver. Ale ako vidieť, ani jednej televízii nejde o diváka, keď vysielajú neukončené veci.

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
15. 5. 2018 / 21:59:21 (před 6 roky)
off
phoboska napsal(a):


Ak sa Luciho niekto ujme tak budem prešťastná, ale aj tvorcovia sa budú musieť viac snažiť a vrátiť trochu nadprirodzena do seriálu.

To je ten problém. To nadprirodzeno potláčali od začiatku. Keby občas neukázal "diabolskú tvár", tak tu nie je žiadny rozdiel medzi Luciferom a Castlom. Vtipný nepolicajt pomáhajúci kočke poliške.


Block napsal(a):


aky koukam (stejne jako na TBBT). Ale je mi to lito ... a moc mi chybi Lucifer 1, dabel, ktery ukoval 1. radu....

On nikdy nebol ako diabol. Tiež mi nevadí tá láska a ľudsko-citové veci. Ale mal by byť aspoň trochu diabol. Vydesil a poslal do blázinca darebáka v prvej časti a to bolo všetko.
Seriál sa snažil byť príliš odľahčený. V Rizzoli a Isles boli občas desivejší psychopati a vrahovia, než v Luciferovi. Tu všetci len tak z omylu, či hlúposti, alebo vášne vraždia. Lucifer by potreboval tak ako komiksoví hrdinovia poriadneho záporáka. A keby aspoň občas bol naozaj vrah, ktorý je zlý a prehnitý a zaslúži si, že si ho Lucifer podá a pošle priamo do pekla.
Ale on pôsobil skôr ako kľúčiar z Matrixu (sprístupom ku všetkým dverám pekla) než ozajstný pekelník.

avatar uživatele
Mik
Uživatel od první verze | Cool level: 58 | Buffy Summers
15. 5. 2018 / 22:40:49 (před 6 roky)
off

Finále luxusní, škoda, že takhle nejeli celou sérii. I když byla třetí série nejslabší, klidně bych si ještě jednu dal. Potom konci to akorát zamrzí.

avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
15. 5. 2018 / 22:58:34 (před 6 roky)
off
Alias napsal(a):

To je ten problém. To nadprirodzeno potláčali od začiatku. Keby občas neukázal "diabolskú tvár", tak tu nie je žiadny rozdiel medzi Luciferom a Castlom. Vtipný nepolicajt pomáhajúci kočke poliške.

Povedzme si to takto, ak by sa dopodrobna držali komiksovej predlohy, tak sme niekde úplne inde, ale vzhľadom na to, že to bolo (ja stále dúfam, že ešte niekde bude) vysielané na FOXe, tak sa nedalo čakať, že sa budú púšťať do brutálneho nadprirodzena. Aby sme dostali plnohodnotného Lucifera z komiksu, tak by sa to muselo vysielať na nejakej káblovke, kde sa neboja troška pritvrdiť, ale zas všetko záleží samozrejme aj na tvorcoch, či sú ochotní pritvrdiť, alebo to chcú držať v tej lite hladine.
Zas na druhú stranu je to seriál inšpirovaný postavou Lucifera z komiksovej série, takže to neznamená, že to bude ten istý Lucifer a ak mám pravdu povedať, tak s komiksom má spoločné len meno, mesto kde sa príbeh odohráva, LUX, rebéliu voči tatkovi, Maze a to je všetko :D

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
16. 5. 2018 / 00:23:42 (před 6 roky)
off
phoboska napsal(a):

Povedzme si to takto, ak by sa dopodrobna držali komiksovej predlohy, tak sme niekde úplne inde, ale vzhľadom na to, že to bolo (ja stále dúfam, že ešte niekde bude) vysielané na FOXe, tak sa nedalo čakať, že sa budú púšťať do brutálneho nadprirodzena. Aby sme dostali plnohodnotného Lucifera z komiksu, tak by sa to muselo vysielať na nejakej káblovke, kde sa neboja troška pritvrdiť, ale zas všetko záleží samozrejme aj na tvorcoch, či sú ochotní pritvrdiť, alebo to chcú držať v tej lite hladine.
Zas na druhú stranu je to seriál inšpirovaný postavou Lucifera z komiksovej série, takže to neznamená, že to bude ten istý Lucifer a ak mám pravdu povedať, tak s komiksom má spoločné len meno, mesto kde sa príbeh odohráva, LUX, rebéliu voči tatkovi, Maze a to je všetko :D

Nemusí byť úplne 100% podľa originálu, ani temný a brutálny ako z káblovky. Ale aspoň trochu mystickejší. Proste nie Castle s diablom.
Aj Grimm, Supernatural, Lost Girl, Bitten, Haven a podobné neboli na káblovkách a boli mysteriózne. Following bola bežná stanica a bolo to surovejšie, prvý vrah z Rizzoli a Isle bol dobrý psychopat. Nájde sa viac príkladov z veľkej päťky.
Toto čo ponúkol Lucifer ponúkajú tucty iných seriálov a vynímalo sa to hlavne tým, že ho skvele hral. Ale jeden herec neutiahne svojou charizmou viac sérií.
Keď si pustím vesmírne sci-fi, tak tam mám cudzie planéty a vesmírne lode, či už je to úlet ako Orville, či Lexx, alebo klasika ako Farscape, či Star Trek. Takže z Lucifera nečakám case of week kriminálku.

avatar uživatele
Furiant
Redaktor | Cool level: 84 | Dr. Horrible
16. 5. 2018 / 05:59:48 (před 6 roky)
off
Alias napsal(a):

Aj Grimm, Supernatural, Lost Girl, Bitten, Haven a podobné neboli na káblovkách a boli mysteriózne. Following bola bežná stanica a bolo to surovejšie, prvý vrah z Rizzoli a Isle bol dobrý psychopat. Nájde sa viac príkladov z veľkej päťky.

Když už mluvíš o seriálech z velké pětky, tak si v nich udělej pořádek. ;) Lost Girl a Bitten jsou kanadské seriály, Haven běžel na Syfy, takže na kabelovce, a Rizzlesky na TNT, takže taky kabelovka. Souhlas ale s Following, který byl brutální a běžel přímo na FOXu.

Třetí série Lucifera nebyla nejlepší, ale byla koukatelná. Ta romance a to stupidní a nelogické chování Chloe už mě taky štvalo, ale ještě se to dalo. Zrušení mě tedy hodně naštvalo, obzvlášť po tom konci, na který jsme všichni čekali. FOXu by se nic nestalo, kdyby byla oznámena poslední série o 8-13 epizodách, jako letos v případě Gothamu nebo loni v případě New Girl. Ale co se dá dělat...

Učitel matematiky, fyziky a informatiky na základní škole, velký seriálomaniak a občas i náruživý knihomol...
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
16. 5. 2018 / 07:43:26 (před 6 roky)
off
Furiant napsal(a):

Když už mluvíš o seriálech z velké pětky, tak si v nich udělej pořádek. ;) Lost Girl a Bitten jsou kanadské seriály, Haven běžel na Syfy, takže na kabelovce, a Rizzlesky na TNT, takže taky kabelovka. Souhlas ale s Following, který byl brutální a běžel přímo na FOXu.

Třetí série Lucifera nebyla nejlepší, ale byla koukatelná. Ta romance a to stupidní a nelogické chování Chloe už mě taky štvalo, ale ještě se to dalo. Zrušení mě tedy hodně naštvalo, obzvlášť po tom konci, na který jsme všichni čekali. FOXu by se nic nestalo, kdyby byla oznámena poslední série o 8-13 epizodách, jako letos v případě Gothamu nebo loni v případě New Girl. Ale co se dá dělat...

Kanadské seriály sú tiež jemné. Sci-fi kanál tiež nie je HBO. Rizzoli sa aj u nás vysiela ako milá kriminálka, nie po desiatej večer. Pointa príspevku bola tá , že to nie sú seriály Starz, či HBO. Už tak som dal dva dlhé príspevky, tak som nevypisoval každý seriál odkiaľ je.

avatar uživatele
luciakanky
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
16. 5. 2018 / 21:03:03 (před 6 roky)
off

tretie séria mala fajn štart, nudný stred a parádny finiš. Lucifer bol celkovo super seriál a po tom čo sa udialo v poslednej epizóde by bolo fajn natočiť aspoň skrátenú minisériu. strašne veľa vecí tam zostalo neuzatvorených.

driver picks the music, shotgun shuts his cakehole
avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
15. 6. 2018 / 17:52:45 (před 6 roky)
on

Na IMDb je velká reklama, že na Amazon Prime můžeme sledovat třetí sérii Lucifera... Žeby to znamenalo...

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.
Editováno: 1x | Naposledy: 15. 6. 2018 / 17:53:11
avatar uživatele
CrazyGeek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
15. 6. 2018 / 18:10:40 (před 6 roky)
off
Micuda98 napsal(a):

Na IMDb je velká reklama, že na Amazon Prime můžeme sledovat třetí sérii Lucifera... Žeby to znamenalo...

Amazon prý vede jednání. Já jsem čekal "něco" po odvysílání těch dvou extra epizod a nic... Takže stále čekám a koušu si nehty:)

Začíná mi z toho všeho hrabat. Uwííííííí
avatar uživatele
Miserry
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
15. 6. 2018 / 20:14:00 (před 6 roky)
off

Tak už jsem to obrečela, ten smutek v duši, když jsem si vzpomněla na seriál a vzápětí jsem si uvědomila, že už skončil... tak mi bylo jen když skončil Chuck a Dexter… Ale stále si hýčkám naději, že se hercům podaří přesvědčit jinou stanici, která by v tom pokračovala. Údajně se o to snaží. Tak držím palce, už jen proto, že ten konec zůstal trapně nedořešený. A jinak pro El Jaye: Tom Ellis je mi samozřejmě velmi sympatický, ale u seriálu se smějeme spolu s manželem, který jinak moc seriálů nesleduje, ale tenhle si ho taky získal. Takže bych řekla, že pohlaví by mohla být víceméně vyrovnaná.

avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
15. 6. 2018 / 20:37:40 (před 6 roky)
off
Miserry napsal(a):

Tak už jsem to obrečela, ten smutek v duši, když jsem si vzpomněla na seriál a vzápětí jsem si uvědomila, že už skončil... tak mi bylo jen když skončil Chuck a Dexter… Ale stále si hýčkám naději, že se hercům podaří přesvědčit jinou stanici, která by v tom pokračovala. Údajně se o to snaží. Tak držím palce, už jen proto, že ten konec zůstal trapně nedořešený. A jinak pro El Jaye: Tom Ellis je mi samozřejmě velmi sympatický, ale u seriálu se smějeme spolu s manželem, který jinak moc seriálů nesleduje, ale tenhle si ho taky získal. Takže bych řekla, že pohlaví by mohla být víceméně vyrovnaná.

Snažia sa nielen herci :) Už máme vyše 9,3 milióna tweetow s hashtagmi #SaveLucifer a #PickUpLucifer, takže bojujeme čo nám prsty stačia a veríme, že boj dopadne úspešne. Mali by prebiehať rokovania s Amazonom, tak uvidíme.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
Sheerwood
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
15. 6. 2018 / 21:19:03 (před 6 roky)
off
phoboska napsal(a):

Snažia sa nielen herci :) Už máme vyše 9,3 milióna tweetow s hashtagmi #SaveLucifer a #PickUpLucifer, takže bojujeme čo nám prsty stačia a veríme, že boj dopadne úspešne. Mali by prebiehať rokovania s Amazonom, tak uvidíme.

Přesně tak, zatím to vypadá, že největší problém jsou SVOD práva na S1 a S2 v US, kde to má Hulu a Amozon to s nimi musí vyřešit.

Remember, remember, the Fifth of November / Gunpowder treason and plot / I see no reason why gunpowder treason / Should ever be forgot.
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
15. 6. 2018 / 22:18:15 (před 6 roky)
off
Sheerwood napsal(a):

Přesně tak, zatím to vypadá, že největší problém jsou SVOD práva na S1 a S2 v US, kde to má Hulu a Amozon to s nimi musí vyřešit.

To som ani nevedela, vďaka za info ;) Bojuje sa ďalej, ja som išla z počtu cca 12300 tweetow na 14200, ale ináč som v poriadku :D

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
15. 6. 2018 / 22:36:44 (před 6 roky)
off

Takže nakoniec to je Netflix, Otvárajte šampanské, lebo sme to dokázali!!!

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
Editováno: 2x | Naposledy: 15. 6. 2018 / 22:37:36
avatar uživatele
Annie2809
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
15. 6. 2018 / 22:45:13 (před 6 roky)
off

Jupí! Je to oficiální, seriál přebírá Netflix. Mám ohromnou radost.

avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
15. 6. 2018 / 23:14:21 (před 6 roky)
off

Asi se jdu ožrat, mám takovou radost. Tak a teď ještě Timeless, abych se mohla jít spráskat úplně :D

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
Nira
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
15. 6. 2018 / 23:21:14 (před 6 roky)
off

Tak to je pecka, super zpráva, díky!

avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
15. 6. 2018 / 23:34:21 (před 6 roky)
on

Tak tohle je teda zamotaný...
Jinak skvělá zpráva!

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.