Diskuze k článku Seriálové osudy: Roseanne
avatar uživatele
Shppen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
29. 5. 2018 / 23:38:40 (před 6 roky)
off

Tak to me tesi, ze jsem ty nove dily jeste nezacal sledovat. Rovnou si to odpustim a ponecham si v pameti jen ten puvodni konec serie.

avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
29. 5. 2018 / 23:50:02 (před 6 roky)
off

Tak doufám, že teď přijde na řadu The View. Rasističtejší a víc urážející program neznám.
No ale nejspíš se nedočkám, dvojí metr.
Roseanne by mohl převzít FOX.

avatar uživatele
Caroline115
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
29. 5. 2018 / 23:54:07 (před 6 roky)
off

A TVline má žně...10 článků na tohle téma, kdo co tweetnul, co si o tom kdo myslí a tak :-D

A jak si Roseanne mohla myslet, že tohle napsat je v pohodě, opravdu nepochopím...

Editováno: 1x | Naposledy: 29. 5. 2018 / 23:54:18
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
29. 5. 2018 / 23:57:29 (před 6 roky)
off
Caroline115 napsal(a):

A TVline má žně...10 článků na tohle téma, kdo co tweetnul, co si o tom kdo myslí a tak :-D

A jak si Roseanne mohla myslet, že tohle napsat je v pohodě, opravdu nepochopím...

Však já jsem si říkala :D Jednou si vezmu na odpoledne/večer volno a pak přijdu a mám ve Feedly 100 článků o Roseanne :D (108 jich bylo přesně).

avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
30. 5. 2018 / 05:43:08 (před 6 roky)
off

Kedze vsetci pochadzame podla Darwina z opic ..takze ano je potomkom planety opic, a aj ja a aj kazdy clovek na tejto zemi (teda okrem vesmirnych ludi ... ehm :D . A muslimske bratstvo ? to nie je rasizmus ale maximalne urazka nabozenstva ..hoci rovnako by sa mozhol urazit clovek o kom povieme ze vyzera ako z klastora.

avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
30. 5. 2018 / 07:39:33 (před 6 roky)
off

Takze Valerie Jarrett vyzera presne ako Rosenne napisala ..akurat mohla pouzit ine slova .. vyzera ako preoperovany Chucky. Tie plasticke operacie su obcas uz neunosne.

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
30. 5. 2018 / 10:35:12 (před 6 roky)
off
Caroline115 napsal(a):


A jak si Roseanne mohla myslet, že tohle napsat je v pohodě, opravdu nepochopím...

Pretože to je v pohode. Čo je na tom do čerta rasistické? Nehovorí, že černosi sú opice, neuráža rasu, ani skupinu ľudí. Uráža jednu osobu s ktorou nesúhlasí. humoristi ako Jon Stewart, John Olivier, BIll Maher a ďalší a ďalší to robia neustále už roky.
Súčasná spoločnosť je až chorobne precitlivená. Mám rád Johna Oliviera, ale už občas preháňa ako si stále robí prču z toho, že Trump chce pretiahnuť vlastnú dcéru. A to je v pohode, lebo to nesúvisí s rasou. Keď si komik robí srandu ako niekto vyzerá, pokiaľ to nespája s opicou, či čiernou, tak je to tiež v pohode. Všetci sme počuli desiatky vtipov na trumpa a jeho vlasy a zhadzovačné vtipy aj na Merkelové, Borisa Johnsona a ďalších a ďalších politikov, či celebrity.
A každý úprimne vie, že niektoré tie osobnosti si to zaslúžia, lebo sú to proste primitívi, alebo hulváti, alebo namyslenci.
prečo je v poriadku použiť akékoľvek prirovnania pri zosmiešňovaní na belocha, ale na iné rasy je to hneď rasistické?
V Hollywoode sa idú poondiť, že málo černochov je na oscaroch. A čo? Iné hviezdy, ktoré sú naozaj legendy tiež čakali neraz roky aby boli vôbec nominované. A že je tam málo diverzity? Prečo nik neobviní ázijskú produkciu z rasizmu? Koľko je černochov v ich filmoch, alebo teda aj bielych, keď hovoríme o diverzite. Nik nepovie, že kórejské, či čínske filmy sú rasistické. Alebo že je rasistický Bollywood, keďže je tam 98% hercov Indov.


Keby sa radšej snažili ukončovať seriály ako treba. Ale to nie. Tu jasne vidieť, že im nejde o diváka, ani o nejakú ich vlastnú úroveň. Len byť na vlne toho čo je momentálne trendy vo svete aby si tým nepoštvali ľudí, lebo ľudia sú debili a aj za takýmto debilným tweetom, ktorý v podstate nikoho nezaujíma hľadajú niečo viac.

Netlačia na kvalitu, ale na diverzitu. Ako keď v správach vyhlásia, že v bankách, či nemocniciach je málo etník. Takže nejdeme najímať na základe kvality, ale rasy (čo je rasistické voči bielym, ale to nikoho netrápi).
A v seriáloch tiež. Už čakám, kedy to dajú zákonom, že ak je biela rodina v centre seriálu, tak musia mať aspoň nevlastné, či adoptované černošské dieťa (ako nové Charmed, či Lost in Space).
Normálnemu človeku černosi nikdy nevadili v seriáloch. Ale to ako ich tam teraz násilne pchajú a človek očividne vidí, že sú tam namontovaný dejovo a scenáristicky len aby tam boli, tak to v ňom automaticky vzbudzuje averziu.

avatar uživatele
Caroline115
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
30. 5. 2018 / 11:30:00 (před 6 roky)
off

Ne, není to v pohodě. Roseanne Barr je (byla) hvězda známé televizní show, která má mnoho fanoušků jak v Americe, tak po celém světě. A obzvlášť po tomhle velmi úspěšném comebacku, se na ní upřelo mnoho očí. To znamená, že má zodpovědnost. Nejen za show, ale také za lidi, kteří na ní pracují, protože je také reprezentuje. A obzvlášť tenhle seriál opravdu stojí hlavně na ní. No a teď, kvůli tomu, že píše, co jí napadne, kvůli ní přišlo spoustu lidí o práci. A zrovna ona by měla vědět, že Hollywood je neúprosný. Uděláš chybu a jsi hned na blacklistu a všichni ti na nějaké omluvy kašlou.

A proč je to rasistické? Prostě jak sám jistě víš, některá slova, prostě nejsou jen slova a mají hlubší význam. A zrovna říct "Planet of the Apes" tedy narážet na opice ohledně ženy, která je černoška, je vždycky dost přes čáru, protože má tohle slovo v souvislosti s černochy mnohem ošklivější význam, než kdybys to například řekl o bělochovi. Pro nás tohle asi není úplně pochopitelné, ale prostě to tak je.

Proto říkám, že ji nechápu, protože ona sama by si tohle měla uvědomit mnohem víc, žije přece v Americe a rozhodně měla více přemýšlet, než něco vypustí z pusy. Možná jí ten úspěch vlezl příliš na mozek a myslela si, že jí to projde nebo si prostě jen neuvědomila, jak to může vyznít a vůbec to tak nemyslela. Jo, je to možný, asi bych tomu i věřila. Bohužel, už se stalo no, tak snad tohle poučí ostatní herce, že ne všechno, co si myslí, stojí za to, aby bylo zveřejňováno na Twitteru :-D

Editováno: 1x | Naposledy: 30. 5. 2018 / 11:31:27
avatar uživatele
Lukoil Black
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
30. 5. 2018 / 11:58:19 (před 6 roky)
off
avatar uživatele
Phantom
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
30. 5. 2018 / 12:42:21 (před 6 roky)
off
Alias napsal(a):

Pretože to je v pohode. Čo je na tom do čerta rasistické?

Naprosto souhlasím, i se zbytkem komentáře. Mám velice podobný pohled na věc.

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
30. 5. 2018 / 13:16:40 (před 6 roky)
off
Caroline115 napsal(a):

Ne, není to v pohodě. Roseanne Barr je (byla) hvězda známé televizní show, která má mnoho fanoušků jak v Americe, tak po celém světě. A obzvlášť po tomhle velmi úspěšném comebacku, se na ní upřelo mnoho očí. To znamená, že má zodpovědnost. Nejen za show, ale také za lidi, kteří na ní pracují, protože je také reprezentuje. A obzvlášť tenhle seriál opravdu stojí hlavně na ní. No a teď, kvůli tomu, že píše, co jí napadne, kvůli ní přišlo spoustu lidí o práci. A zrovna ona by měla vědět, že Hollywood je neúprosný. Uděláš chybu a jsi hned na blacklistu a všichni ti na nějaké omluvy kašlou.

Ale áno, je. Pokiaľ trváme na slobode a nie len na ilúzii slobody. Nepíše čo ju napadne. Nesúhlasí s nejakou osobou, tak ju zosmiešni. Nebolo to rasistické, nepriala jej smrť, ani chorobu, neurazila ju priamo vulgárne.
Ak sleduješ nejaké zahraničné talk show, tak mnoho moderátorov zhadzuje ľudí s ktorými nesúhlasia, alebo ktorí prezentujú nejaký hlúpy názor.
Niektorí herci priamo priali smrť Trumpovi a to bolo v poriadku. Borisa Johnsona označili za orangutana, ale keďže je to biely blonďák tiež je to v poriadku (osobne ho považujem za somára, ale o to nejde).
Hollywood je neúprosný, ale toto je diktatúra ako zo severnej Kórei.
To že je sloboda fiktívna vieme dávno, keď odstavili Lloyda Bridgesa na čas kvôli podozreniam z komunizmu a až keď sa preukázalo že nie je, tak mu dávali opäť role. Charlie CHaplin bol najväčším komikom svojej doby a zakázali mu vstup do USA lebo sympatizoval s komunizmom. Toľko k slobode slova. Ala dobre, človek si povie, že to bolo pred desaťročiami. A teraz je to to isté?
A to nie je politické, že by vyjadrila podporu Severnej Kórei. Spravila trápny vtip.

Caroline115 napsal(a):


A proč je to rasistické? Prostě jak sám jistě víš, některá slova, prostě nejsou jen slova a mají hlubší význam. A zrovna říct "Planet of the Apes" tedy narážet na opice ohledně ženy, která je černoška, je vždycky dost přes čáru, protože má tohle slovo v souvislosti s černochy mnohem ošklivější význam, než kdybys to například řekl o bělochovi. Pro nás tohle asi není úplně pochopitelné, ale prostě to tak je.

Biela sviňa, white trash a podobne sa používa neustále. A aj keď niekoho priamo fyzicky napadnú s pokrikom že je biely to a hento, tak to nie je rasistický útok, ale len útok. Vždy človek v hneve povie to čo je najvýstižnejšie. Keby ťa oblial černoch horúcou kávou, tak mu na 80% vynadáš do čierneho nemehla, nie len do nemehla. Tak ako niekomu povieš že je tučný, vyziabnutý, zmaľovaný, a čokoľovek čo je na ňom výrazné. Je to prirodzené, pretože sme homo sapiens.
Oni sú až chorí na tie slová. keď si človek pozrie správy v USA a povedia, že niekto použil "N-Slovo". čo sme v škôlke.
áno, je rozdiel keď poviem černochovi "ty si neger" a je rozdiel, keď to parafrázujem v správach "ten a ten povedal že je XY neger".
Keby šlo o silu slova, tak potom sa nemôže použiť ani vražda. Pretože každý súdny človek vie, že vražda je horšia, než urážka. A viac by mi vadilo, keby ma niekto zabil, než keby mi povedal white trash, alebo neger keby som bol čierny. Tak pri vraždách by mali používať "došlo k brutálnej v-slovo".
Niekde dokonca ani nepoužijú čierny, ale afro američan. A čo sú čierny inde? Idem zisťovať kto je odkiaľ a či je afro čech, alebo afro Holanďan. Tu platí, že Američania reflektujú svoje názory na celý svet. Amerika je špecifická s históriu otroctva, ktoré je dávno za nami. Tak isto ako debilné slov Caucasian na belocha. nie som Caucasian, nikdy som nebol na Kaukaze. Som beloch a bodka. Aj morgan Freeman povedal, že neznáša, keď ho označujú za afro američana. Narodil sa v amerike, tak chce byť označovaný za američana. Toto hranie sa na slovíčka a na urážky len viac a viac vytvára napätie medzi tými, čo sú na to hákliví.

Kedysi ľudia hovorili, že kamene a palice môžu dolámať moje kosti, ale nie slová a urážky. To hovorili černosi aj židia aj iné utláčané minority, keď boli naozaj znevýhodňované, utláčané a urážané. A teraz keď je sloboda, tak sa idú poondiť so slov bez významu. Dôležitý je kontext. "Černosi sú hlúpy negry" je rasistické. Táto osoba je opica" ne je rasistické, vyjadruje to odpor k danej osobe.

Caroline115 napsal(a):


Proto říkám, že ji nechápu, protože ona sama by si tohle měla uvědomit mnohem víc, žije přece v Americe a rozhodně měla více přemýšlet, než něco vypustí z pusy. Možná jí ten úspěch vlezl příliš na mozek a myslela si, že jí to projde nebo si prostě jen neuvědomila, jak to může vyznít a vůbec to tak nemyslela. Jo, je to možný, asi bych tomu i věřila. Bohužel, už se stalo no, tak snad tohle poučí ostatní herce, že ne všechno, co si myslí, stojí za to, aby bylo zveřejňováno na Twitteru :-D

S tým súhlasím. Ale na to exituje jednoduchá metóda. ignorovať ich tweety. Ako som milovník seriálov a filmov, ale ich názory ma naozaj nezaujímajú. Či už so mnou súhlasia alebo nie, proste sú to ľudia ako každý iný (len sú tisíckrát lepšie platní) takže je choré to ich večné sledovanie každého pípnutia nejakej hviezdy, či hviezdičky. A keď sa vyjadrujú k politickým témam, môžu to spraviť umelecky ako Pink v "Dear mr. president", alebo ísť na nejaký politické míting.
Ale toto nebolo rasistické, politické, ani nejaké. Bolo to nezaujímavé nič a oni kvôli tomu ako píšeš pripravia ľudí o prácu. Je to pokrytectvo čo sa týka slobody slova.
Prečo nemôže mať niekto niekoho rád/ nerád ako chce. Nehovorím opäť o rasizme a nenávisti k skupine ľudí. Ale ak tú ženskú nemá rada a považuje ju za opicu, tak je to jej vec. Môžeme si myslieť, že je Barrová nevychované hovado, ale preto sa nevyhadzuje z práce, keď tým neobťažuje kolegov, žeby im tam nadával.

Editováno: 1x | Naposledy: 30. 5. 2018 / 13:18:46
avatar uživatele
CrazyGeek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
30. 5. 2018 / 13:43:09 (před 6 roky)
off

Já bych se asi vyvaroval rozpitvávání toho co už je a není za hranou. Společnost je už tak dost rozdělená. Jedni budou křičet ano. Ti druzí ne. Já jen vím, že společnost za poslední dobu prochází neuvěřitelným množstvím změn a vše se mění. A jak to dopadne, nikdo nemůže říct.

Začíná mi z toho všeho hrabat. Uwííííííí
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
30. 5. 2018 / 13:47:53 (před 6 roky)
off
CrazyGeek napsal(a):

Já bych se asi vyvaroval rozpitvávání toho co už je a není za hranou. Společnost je už tak dost rozdělená. Jedni budou křičet ano. Ti druzí ne. Já jen vím, že společnost za poslední dobu prochází neuvěřitelným množstvím změn a vše se mění. A jak to dopadne, nikdo nemůže říct.

Práve preto musíme trochu zastávať zdravý rozum. Aby sme neskončili naozaj ako v nejakom utopistickom filme, kde je človek stíhaný za vlastné myšlienky. Ak sa vyvarujeme rozpitvávaniu toho čo je a čo nie je za hranicou, tak to spraví niekto iný. A potom môže tú hranicu posunúť až niekam, kde sa to nebude páčiť nikomu. No už bude neskoro.
Či super hrdinovia, alebo bežní kladní hrdinovia, alebo niektoré osobnosti histórie ti povedia, že človek nemôže stáť bokom a nechať zlo rásť, lebo je to ako keby mu pomáhal.
Radšej by som bol, aby sa riešila životná úroveň, nezamestnanosť, znečistenie a podstatné veci. Preto by sme mali čo najskôr skoncovať s týmto slovíčkarením o rasizme, lebo kvôli tomu už pár rokov nik nerieši skutočné problémy sveta.

avatar uživatele
Livia136
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
30. 5. 2018 / 14:58:20 (před 6 roky)
off

Roseanne ako verejne známa osoba by si mala dávať pozor čo pošle do sveta.Ale to má kvôli jednej blbej vete prísť o prácu množstvo ľudí? Nehovorím o hercoch, aj keď tí menej známy majú tiež teraz hlavu v smútku ale o členoch štábu, od kamerana cez maeskérky, po nejakého roznášača vody.

Ten tweet bol urážlivý, to je jasné, ale reakcia stanice je vyložene hysterická. a verejnosti tiež, každý je teraz strašný moralista. Keď som čítala reakcie celebrít tak mi prišlo až zle z toho pokrytectva.

Mám pocit že v tom hollywoode nastala nejaká éra teroru. Každý si musí dávať pozor čo píse, hovorí aby nebol označený za rasistu, homofoba a ktovie čo ešte. Každé pozvanie na kávu, je pomaly považované za sexuálne obťažovanie. A všetci sa boja aká špina sa zrazu ich osobu objaví.

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
30. 5. 2018 / 15:07:32 (před 6 roky)
off
Livia136 napsal(a):


Ten tweet bol urážlivý, to je jasné.

Veď to bolo cieľom toho tweetu. Už som to tu písal, mnohí urážajú mnohých. Urážajú, zosmiešňujú, zhadzujú.
Ale ak to nie je rasistické, tak je to v poriadku. A pri nebielych je takmer všetko rasistické.

Livia136 napsal(a):


ale reakcia stanice je vyložene hysterická..

Presne tak.

avatar uživatele
puf-muf
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
30. 5. 2018 / 15:44:07 (před 6 roky)
off

V tomto neomarxistickom absurdistane sa môžu beztrestne zosmiešňovať a diskriminovať len bieli ľudia...

Cílem korektnosti má být šíření tolerance a vzájemného respektu, ve skutečnosti však vytváří kulturu pokrytectví a rozněcuje nenávist.
avatar uživatele
The M
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
30. 5. 2018 / 16:23:34 (před 6 roky)
off

Seriál nepozerám, ale táto udalosť ma celkom zaujala. Tweet trochu nevhodný, ale určite to nie je dôvod na zrušenie seriálu. Dalo sa to jednoducho vyriešiť zmazaním správy a ospravedlnením. :-)

Alias napsal(a):


Ale ak to nie je rasistické, tak je to v poriadku. A pri nebielych je takmer všetko rasistické.

S týmto musím súhlasiť. Toto môžeme my jednoducho vidieť aj v našich končinách. Beloch urazí Róma tak je rasista, no naopak to asi neplatí.

Američania sú proste citliví na všetko. Hoci treba uznať, že v niektorých úplne iných prípadoch (napr. Kevin Spacey) je dobré, že tí slávni už nemajú "imunitu" a nemôžu si dovoliť úplne všetko. No práve tu to je vážne prehnané.

Never trust a hug. It's just a way of hiding your face.
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
30. 5. 2018 / 18:34:06 (před 6 roky)
off
Livia136 napsal(a):

Ten tweet bol urážlivý, to je jasné, ale reakcia stanice je vyložene hysterická. a verejnosti tiež, každý je teraz strašný moralista. Keď som čítala reakcie celebrít tak mi prišlo až zle z toho pokrytectva.

Je to neskutecne hystericka a pokrytecka reakce - zvlaste, kdyz ta sama stanice vysila porad, kde podobna prirovnani padaji jak na bezicim pasu a urazi se v primem prenosu. Ale delaji to ti "dobri demokrate" na adresu tech "zlej republikanu".

avatar uživatele
luciakanky
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
30. 5. 2018 / 20:12:27 (před 6 roky)
off
Alias napsal(a):

Pretože to je v pohode. Čo je na tom do čerta rasistické? Nehovorí, že černosi sú opice, neuráža rasu, ani skupinu ľudí. Uráža jednu osobu s ktorou nesúhlasí. humoristi ako Jon Stewart, John Olivier, BIll Maher a ďalší a ďalší to robia neustále už roky.
Súčasná spoločnosť je až chorobne precitlivená. Mám rád Johna Oliviera, ale už občas preháňa ako si stále robí prču z toho, že Trump chce pretiahnuť vlastnú dcéru. A to je v pohode, lebo to nesúvisí s rasou. Keď si komik robí srandu ako niekto vyzerá, pokiaľ to nespája s opicou, či čiernou, tak je to tiež v pohode. Všetci sme počuli desiatky vtipov na trumpa a jeho vlasy a zhadzovačné vtipy aj na Merkelové, Borisa Johnsona a ďalších a ďalších politikov, či celebrity.
A každý úprimne vie, že niektoré tie osobnosti si to zaslúžia, lebo sú to proste primitívi, alebo hulváti, alebo namyslenci.
prečo je v poriadku použiť akékoľvek prirovnania pri zosmiešňovaní na belocha, ale na iné rasy je to hneď rasistické?
V Hollywoode sa idú poondiť, že málo černochov je na oscaroch. A čo? Iné hviezdy, ktoré sú naozaj legendy tiež čakali neraz roky aby boli vôbec nominované. A že je tam málo diverzity? Prečo nik neobviní ázijskú produkciu z rasizmu? Koľko je černochov v ich filmoch, alebo teda aj bielych, keď hovoríme o diverzite. Nik nepovie, že kórejské, či čínske filmy sú rasistické. Alebo že je rasistický Bollywood, keďže je tam 98% hercov Indov.


Keby sa radšej snažili ukončovať seriály ako treba. Ale to nie. Tu jasne vidieť, že im nejde o diváka, ani o nejakú ich vlastnú úroveň. Len byť na vlne toho čo je momentálne trendy vo svete aby si tým nepoštvali ľudí, lebo ľudia sú debili a aj za takýmto debilným tweetom, ktorý v podstate nikoho nezaujíma hľadajú niečo viac.

Netlačia na kvalitu, ale na diverzitu. Ako keď v správach vyhlásia, že v bankách, či nemocniciach je málo etník. Takže nejdeme najímať na základe kvality, ale rasy (čo je rasistické voči bielym, ale to nikoho netrápi).
A v seriáloch tiež. Už čakám, kedy to dajú zákonom, že ak je biela rodina v centre seriálu, tak musia mať aspoň nevlastné, či adoptované černošské dieťa (ako nové Charmed, či Lost in Space).
Normálnemu človeku černosi nikdy nevadili v seriáloch. Ale to ako ich tam teraz násilne pchajú a človek očividne vidí, že sú tam namontovaný dejovo a scenáristicky len aby tam boli, tak to v ňom automaticky vzbudzuje averziu.

Chcela som napisat koment ale napisala by som to presne tak isto

driver picks the music, shotgun shuts his cakehole
avatar uživatele
milosh
Dlouholetý uživatel | Cool level: 38 | Angel
30. 5. 2018 / 23:15:15 (před 6 roky)
off

Já pořád říkám, jak jsou ty sociální sítě škodlivé. Čtyři slova a je z toho zas další ohromná aféra, vlna hysterie, operování populárním rasismem, rozhádané tábory, naštvaní fanoušci, lidi bez práce. Dnešní doba už je asi někde jinde a je taková. Kdyby se to stalo před dvaceti lety a pípla něco takového po pár panácích v hospodě, tak si holky vyškubou pár vlasů, pak se tomu všichni zasmějou a ráno jsou zas kámoši a jede se dál.

Nicméně každý by měl mít elementární znalost toho, že jsou věci, co se na internet nepíšou a nahlas neříkají, byť si je můžu stokrát myslet. To zas jo.

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
31. 5. 2018 / 10:34:23 (před 6 roky)
off
Alias napsal(a):

Pretože to je v pohode. Čo je na tom do čerta rasistické? Nehovorí, že černosi sú opice, neuráža rasu, ani skupinu ľudí. Uráža jednu osobu s ktorou nesúhlasí. humoristi ako Jon Stewart, John Olivier, BIll Maher a ďalší a ďalší to robia neustále už roky.
Súčasná spoločnosť je až chorobne precitlivená. Mám rád Johna Oliviera, ale už občas preháňa ako si stále robí prču z toho, že Trump chce pretiahnuť vlastnú dcéru. A to je v pohode, lebo to nesúvisí s rasou. Keď si komik robí srandu ako niekto vyzerá, pokiaľ to nespája s opicou, či čiernou, tak je to tiež v pohode. Všetci sme počuli desiatky vtipov na trumpa a jeho vlasy a zhadzovačné vtipy aj na Merkelové, Borisa Johnsona a ďalších a ďalších politikov, či celebrity.
A každý úprimne vie, že niektoré tie osobnosti si to zaslúžia, lebo sú to proste primitívi, alebo hulváti, alebo namyslenci.
prečo je v poriadku použiť akékoľvek prirovnania pri zosmiešňovaní na belocha, ale na iné rasy je to hneď rasistické?
V Hollywoode sa idú poondiť, že málo černochov je na oscaroch. A čo? Iné hviezdy, ktoré sú naozaj legendy tiež čakali neraz roky aby boli vôbec nominované. A že je tam málo diverzity? Prečo nik neobviní ázijskú produkciu z rasizmu? Koľko je černochov v ich filmoch, alebo teda aj bielych, keď hovoríme o diverzite. Nik nepovie, že kórejské, či čínske filmy sú rasistické. Alebo že je rasistický Bollywood, keďže je tam 98% hercov Indov.


Keby sa radšej snažili ukončovať seriály ako treba. Ale to nie. Tu jasne vidieť, že im nejde o diváka, ani o nejakú ich vlastnú úroveň. Len byť na vlne toho čo je momentálne trendy vo svete aby si tým nepoštvali ľudí, lebo ľudia sú debili a aj za takýmto debilným tweetom, ktorý v podstate nikoho nezaujíma hľadajú niečo viac.

Netlačia na kvalitu, ale na diverzitu. Ako keď v správach vyhlásia, že v bankách, či nemocniciach je málo etník. Takže nejdeme najímať na základe kvality, ale rasy (čo je rasistické voči bielym, ale to nikoho netrápi).
A v seriáloch tiež. Už čakám, kedy to dajú zákonom, že ak je biela rodina v centre seriálu, tak musia mať aspoň nevlastné, či adoptované černošské dieťa (ako nové Charmed, či Lost in Space).
Normálnemu človeku černosi nikdy nevadili v seriáloch. Ale to ako ich tam teraz násilne pchajú a človek očividne vidí, že sú tam namontovaný dejovo a scenáristicky len aby tam boli, tak to v ňom automaticky vzbudzuje averziu.

Naprostý souhlas. Jen bych dodal, že osoba, které byl adresovaný ten tweet není černoška ale Íránka. Takže je zde jistota, že to bude náboženská fanatička.
Američané jsou pomatení magoři. Ta jejich debilní snaha o diverzitu je stejně škodlivá jako když se po roce 1948 do všech funkcí dosazovali dělnické kádry a museli se točit "uvědomělé" filmy, které ale byli často dost legrační. Časem se zjistilo, že to nefunguje a škodí to ekonomice a v šedesátých letech nastala jiná doba. Dnes Ameriku ovládá kosmopolitní multikulturní neomarxismus, který ovládá i západní státy EU a pomalu se dostává i k nám. Je to škodlivá ideologie, která se snaží zničit tradiční kulturu a nahradit ji novou takovou, která je ovšem dost mimo realitu.

spike
avatar uživatele
Atenecka
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
1. 6. 2018 / 09:48:39 (před 6 roky)
off

když o někom řekněte/napíšete, že je tlustej a spařenej jak prase, tak to je OK... Přitom je to přirovnání ke zvířeti a barvě... No a "Muslimského bratrstva a Planety opic" MB posuzovat nemůžu (nechce se mi googlit a zkoumat její vztah k islámu), ale Planeta opic sedí... A k Roseanne, když něco řeknu, tak si za tím stojím... A né žádné omluvy... Omlouvá se jen slaboch, nebo ten co něco udělá špatně, ale za pravdu se neomlouvá... A to, že jí zrušili seriál a to jen kvůli vyjádření, které ani nezakládá podstatu trestného činu je skandální! Holt měla blbě postavenou smlouvu... A doopravdy se mi nelíbí to, že někomu ruší seriál... To samé se Spaceym... Co mě zajímá, koho kde osahával nebo neosahával? já si ho brát nechci... Já se chci dívat na Dům z karet a to s ním...

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
1. 6. 2018 / 12:54:40 (před 6 roky)
off

Holt si musí dávat bacha na hubu, to platí všude, všude je totiž něco, všude svoboda slova funguje dvěma směry nebo vůbec a v USA jsou na tohle prostě hákliví a citliví, divím se, že ona jako rozená Američanka to neví. Je to podle mě docela hnusný vtip, já bych to taky nepochopila jinak. My všichni jsme opice lépe řečeno z nich pocházíme, ale v tomhle směru se to slovo používá málokdy, pokud řeknete černochovi nebo někomu jinak barevnému, že je opice, nevyloží si to tak, že mi všichni jsme z opice, prostě si to vyloží jako urážku, ponížení a vaše nadřazení, protože černoši tak kdysi byli nazývání a to slovo neznamenalo nic jiného, než ponížení toho člověka, to samé jako slovo na N. Humor je dobrá věc, ale odcamcaď pocamcaď.

Nicméně je trochu blbé na základě toho, že herečka něco vypustí z pusy, karát i seriál, který jim vynesl ratingy, o kterých mohou mít páni ředitelé leda mokré sny. Jenže, víme, co by následovalo - seriál by přestalo hodně lidí sledovat, bylo by boro, je to blbé, ale bohužel je to tak. Tohle by jim poradila asi každá PR agentůra.

Hádám, že herci co si mohli přijít díky tomuto seriálu na další dobrý peníz jí musejí vážně vřele poděkovat.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 4x | Naposledy: 1. 6. 2018 / 13:59:10
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
1. 6. 2018 / 16:36:42 (před 6 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Je to podle mě docela hnusný vtip.

Už som to tu písal, to nebol vtip, to bola urážka. Ľudia sa urážajú neustále. A podstatou urážky je, aby bola hnusná.

https://www.youtube.com/watch?v=Ml5qULGjbno

youtube.com/watch?v=Ml5qULGjbno

Editováno: 3x | Naposledy: 1. 6. 2018 / 16:38:37
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
1. 6. 2018 / 16:53:45 (před 6 roky)
off
Alias napsal(a):

Už som to tu písal, to nebol vtip, to bola urážka. Ľudia sa urážajú neustále. A podstatou urážky je, aby bola hnusná.

Pořád tu danou osobu veřejně urážela na základě vzhledu a entika, což je urážka dosti mimo a je tím pádem právem lynčována. Jen proto, že udělala urážku takovou jak má bejt neznamená, že to není špatné.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 2x | Naposledy: 1. 6. 2018 / 17:00:25
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
1. 6. 2018 / 17:03:11 (před 6 roky)
off
milosh napsal(a):

Já pořád říkám, jak jsou ty sociální sítě škodlivé. Čtyři slova a je z toho zas další ohromná aféra, vlna hysterie, operování populárním rasismem, rozhádané tábory, naštvaní fanoušci, lidi bez práce. Dnešní doba už je asi někde jinde a je taková. Kdyby se to stalo před dvaceti lety a pípla něco takového po pár panácích v hospodě, tak si holky vyškubou pár vlasů, pak se tomu všichni zasmějou a ráno jsou zas kámoši a jede se dál.

Nicméně každý by měl mít elementární znalost toho, že jsou věci, co se na internet nepíšou a nahlas neříkají, byť si je můžu stokrát myslet. To zas jo.

S tímto souhlasím ve všem.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
1. 6. 2018 / 17:11:59 (před 6 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Pořád tu danou osobu veřejně urážela na základě vzhledu a entika, což je urážka dosti mimo a je tím pádem právem lynčována. Jen proto, že udělala urážku takovou jak má bejt neznamená, že to není špatné.

Pozri si tie urážky Trumpa čo som postol. Tie sú na základe vzhľadu a presvedčenia.

Vždy sa verejne uráža / zosmiešňuje ten s kým nesúhlasíme. Zober si videá o Putinovi zo západu. Zober si zobrazenia Lepenky ako nacistky, zober si zobrazenia Merkelky ako moslimky. Kim Kardashian ako hlúpej husi (ktorou aj je). Ktokoľvek, či politik, či spevák, či herec.
Ja nesúdim konkrétne urážky. Niektoré sú trápne, niektoré sú nevtipné, niektoré sú cez čiaru (ako som písal vyššie), ale pokiaľ to už nie je priamo osobný útok (kde sa vyhrážaš, vyzývaš na choroby, či ublíženie osobe a jeho rodine, alebo aby ju ostatný lynčovali, alebo inak nechutné veci).
Olivier sa furt púšťa do Trumpa, ale napríklad jeho syna nikdy nespomenul, lebo ten s tým nemá nič spoločné. To je tiež hranica medzi pred čiarou a za čiarou, ktorú niektorí prekračujú, keď sa navážajú do blízkych.
Nechápem, že sa o tom vôbec bavíme. Toto má mať človek z výchovy z domu, čo je a čo nie je prípustné. A nejde o nás, či by sme to my použili. Tak ako akceptujeme vieru, či sexuálnu orientáciu iných, tak isto aj ich vyjadrovanie, pokiaľ už naozaj nie je nechutné, či útočné.

Problém je, že ľudia sú idioti. Nik nejde riešiť skrachovaný Detroit, či 30% nezamestnanosť v španielsku, alebo rekordné znečistenie vody na juhu USA, či obchod s ľuďmi v Ázii. Tam nie sú žiadne hashtagy a protesty, lebo je nám to jedno. Radšej sa budeme hrať na moralistov z bezpečia domu, ťukať do mobilu že sme proti akože rasizmu, akože sexizmu (rozumej tomu, čo u nás sa považuje za džentlmenstvo) a podobne. Búchať sa do hrudi a chváliť sa, že podpisujem petície proti Trupmovi, Rosanne, Macronovi ale nič podstatné nespraviť.

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
2. 6. 2018 / 08:05:21 (před 6 roky)
off

Já o tom nehodlám psát romány, podle mě to prostě přehnala a Trumpa bych do toho netahala, on se navážel do všech a všichni se naváželi do něj, tady to vidím vyrovnaně. Polemizovat na tím, co se děje, co bych měla či neměla, či oni měli či neměli, to už jsme někde jinde, než tam, kde jsme byli původně a to je fakt, že to dáma přepískla.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 1x | Naposledy: 2. 6. 2018 / 08:05:45
avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
2. 6. 2018 / 18:32:51 (před 6 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Já o tom nehodlám psát romány, podle mě to prostě přehnala a Trumpa bych do toho netahala, on se navážel do všech a všichni se naváželi do něj, tady to vidím vyrovnaně. Polemizovat na tím, co se děje, co bych měla či neměla, či oni měli či neměli, to už jsme někde jinde, než tam, kde jsme byli původně a to je fakt, že to dáma přepískla.

A videli ste ako vyzera ta osoba o ktorej sa tak vyjadrila?
Podla mna ako Chuckie po zlej plastickej operaci ..

avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
2. 6. 2018 / 19:23:51 (před 6 roky)
off
sandokan555 napsal(a):

A videli ste ako vyzera ta osoba o ktorej sa tak vyjadrila?
Podla mna ako Chuckie po zlej plastickej operaci ..

Je jedno ako vyzerá, tu ide o to, že každý z nás by mal mať v sebe trocha slušnosti a občas si zakúsnuť do jazyka. To rovno môžeš chodiť po ulici a každému, kto sa ti nepáčí nadávať. Robíš to tak bežne? Keď ideš okolo niekoho napr nižšieho vzrastu tak sa na neho obrátiš a povieš mu, že vyzerá ako trpaslík krížený s (pridaj si čokoľvek urážlivé). Tiež nie si dokonalý a zrejme by sa ti nepáčilo ak by niekto vyzdvihol tvoju nedokonalosť, alebo ťa nazval napr bielou hubou, čobolákom atď. Všetci dobre vieme, že prirovnať černocha k opici je urážlivé a rasistické a to bez ohľadu na to, že sme sa všetci z opíc vyvinuli. Niektoré slová sa v súvislosti s rasami nepoužívajú a sú považované za neprijateľné. Roseanne má za sebou dlhú históriu podobných vyjadrení a ako osoba, ktorá je na očiach verejnosti by si nemala púšťať hubu na špacír a mala by vážiť slová.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
3. 6. 2018 / 01:01:07 (před 6 roky)
off
phoboska napsal(a):

Je jedno ako vyzerá, tu ide o to, že každý z nás by mal mať v sebe trocha slušnosti a občas si zakúsnuť do jazyka. To rovno môžeš chodiť po ulici a každému, kto sa ti nepáčí nadávať. Robíš to tak bežne? Keď ideš okolo niekoho napr nižšieho vzrastu tak sa na neho obrátiš a povieš mu, že vyzerá ako trpaslík krížený s (pridaj si čokoľvek urážlivé). Tiež nie si dokonalý a zrejme by sa ti nepáčilo ak by niekto vyzdvihol tvoju nedokonalosť, alebo ťa nazval napr bielou hubou, čobolákom atď. Všetci dobre vieme, že prirovnať černocha k opici je urážlivé a rasistické a to bez ohľadu na to, že sme sa všetci z opíc vyvinuli. Niektoré slová sa v súvislosti s rasami nepoužívajú a sú považované za neprijateľné. Roseanne má za sebou dlhú históriu podobných vyjadrení a ako osoba, ktorá je na očiach verejnosti by si nemala púšťať hubu na špacír a mala by vážiť slová.

Plasticka operacia nie je nedokonalost ale dobrovolna cinnost ktorej nasledkom moze byt ze vyzera ako prisera. Ak si dovoli niekto komentovat Trumpove vlasy tak preco je zakazane komentovat plasticke operacie Obamovej poradkyne? Za to ze nie je biela tak je nedotknutelna? To je skutocny rasizmus , ked sa nespravame voci vsetkym ludom rovnako.

Editováno: 1x | Naposledy: 3. 6. 2018 / 01:01:37
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
3. 6. 2018 / 02:46:18 (před 6 roky)
off
sandokan555 napsal(a):

Plasticka operacia nie je nedokonalost ale dobrovolna cinnost ktorej nasledkom moze byt ze vyzera ako prisera. Ak si dovoli niekto komentovat Trumpove vlasy tak preco je zakazane komentovat plasticke operacie Obamovej poradkyne? Za to ze nie je biela tak je nedotknutelna? To je skutocny rasizmus , ked sa nespravame voci vsetkym ludom rovnako.

Samozrejme, človek ako Roseanne, ktorá ma za sebou dlhú históriu rasistických a urážlivých vyjadrení určite narážala na plastické operácie, jasné. Ona prirovnala ženu tmavej pleti k opici, to je tá pointa, nie jej plastické operácie, ani Trumpove vlasy, ale prirovnanie k opici. Ale ak je to podľa teba v poriadku, tak prosím, nebudem ťa presviedča, nestojí mi to za hádky.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
3. 6. 2018 / 17:58:12 (před 6 roky)
off
phoboska napsal(a):

Samozrejme, človek ako Roseanne, ktorá ma za sebou dlhú históriu rasistických a urážlivých vyjadrení určite narážala na plastické operácie, jasné. Ona prirovnala ženu tmavej pleti k opici, to je tá pointa, nie jej plastické operácie, ani Trumpove vlasy, ale prirovnanie k opici. Ale ak je to podľa teba v poriadku, tak prosím, nebudem ťa presviedča, nestojí mi to za hádky.

Tvrdil som niekde ze konala spravne? Len hovorim ze skutocne treba pozriet ako dana osoba vyzera a po tych plastikach skutocne uz vyzera ako opica a nie koli farbe pleti ...
Mimochodom opice v planete opic neboli len cierne ale aj napriklad rysave.

Editováno: 1x | Naposledy: 3. 6. 2018 / 18:00:20
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
4. 6. 2018 / 19:06:35 (před 6 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Já o tom nehodlám psát romány, podle mě to prostě přehnala a Trumpa bych do toho netahala, on se navážel do všech a všichni se naváželi do něj, tady to vidím vyrovnaně. Polemizovat na tím, co se děje, co bych měla či neměla, či oni měli či neměli, to už jsme někde jinde, než tam, kde jsme byli původně a to je fakt, že to dáma přepískla.

Romány píšem, pretože je to vážna téma. Toto nie je že sa mi páči seriál X a nepáči seriál Y, lebo je to môj názor. Podľa teba to prehnala - to je fajn. Ale bez zdôvodnenia je to len tvoja preferencia. Ako podľa mňa sú jahody lepšie než čerešne. Objektívne to nehovorí o jahodách nič či sú zdravšie, lepšie, chutnejšie, len moju preferenciu.
Trumpa spomínam, lebo je teraz aktuálny a známy. Daily Show som sledoval roky, než šiel Stewart do dôchodku, rovnako sledujem Last Week Tonight. Tých ľudí, ktorých zosmiešnia a zhovadia je hromada, z rôznych oblastí života.
Nepolemizujme, ale potom dovolíme nejakým šialeným aktivistom, aby zmenili zákony - pretože im na tom záleží a nám je to jedno, tak prečo nie? A skončíme ako krajiny, kde zakážu TV seriály, alebo počítačové hry (ako v Uzbekistane zakázali Sims, čo už je naozaj detská, nevinná a apolitická hra).
Sloboda je o tom, nech sa vyjadria aj ľudia s ktorými nesúhlasíme. A ako sa vyjadria - áno, treba určiť hranice (rozpisoval som vyššie), ale nesmieme mať dvojaký meter.