Diskuze k článku Buffy připravuje reboot s černou hrdinkou
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
21. 7. 2018 / 09:56:49 (před 6 roky)
off

:'DDD Jsem zvědavá na vaše komentáře, až se odpoledne vrátím z výletu.

Comic-Con ze 2. dne bude až někdy k večeru :)

Tady k tomuhle se snad ani vyjadřovat nebudu :D

avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
21. 7. 2018 / 10:07:08 (před 6 roky)
off

Začínám se bát o Spika... ten to dobře nevezme.

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.
avatar uživatele
assbest
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
21. 7. 2018 / 10:12:53 (před 6 roky)
off

cerna hrdinka ... check
tak jeste tam dostat transgenderoveho muslima a homosexualni robotku a muze to do sveta....a doufam ze tam bude hrat i nejaka neznama obet #meeetooo

avatar uživatele
Cosima
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
21. 7. 2018 / 10:20:13 (před 6 roky)
off

No nejsem si jistá co si o tom myslet.... momentálně mě to děsí...

avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
21. 7. 2018 / 10:39:10 (před 6 roky)
off

Je vidět, ak se svět obrací. Buffy je fenomén a takhle to zničit, kvůli čemu? Rovnou můžou natočit všechny seriály, co jsou kulty s tmavými hrdiny.

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
21. 7. 2018 / 10:51:29 (před 6 roky)
off

Mali by natočiť remaky s bielymi hercami Čierneho pantera, Bladea, šou doktora Huxtablea (zo zjavných dôvodov nie Cosbyho), Fresh Princa a podobne, aby neboli obvinení z diskriminácie bielych. Počkať, tých možno diskriminovať, robiť si z nich žarty, v Nemecku dokonca volať vo vláde po ich nahradení inou rasou. Takže nič. Veď aj Chorvátov obvinili, že mali príliš biely tím na majstrovstvách, ale že v Afrických tímoch chýbali biely, to je OK.
Nový Spider-man tiež ukazuje, kam sa produkcia bude uberať.
Extrémistickí antirasisti bijú na poplach za Veľký čínsky múr (lebo beloch tam je hlavný, hoci je to príbehovo cudzinec), alebo Iron Fista. Pri Fistovi inak najprv hlupáci kričali, že ako to že je biely. Potom keď zistili, že aj podľa predlohy je biely, tak začali s kultúrnym vykrádaním - že biely nemôže byť majster kung-fu. Černoch, či aziat môže byť čím chce, ale biely len tým čo mu dovoľuje jeho kultúra, len jeho vlastná, nie navštívená, alebo podmanená kolonializmom, lebo inak je to Kultúrne privlastnenie (Cultural appropriation) a to je zlé.
Keby hrali svoje postavy, nikomu by to nevadilo. Ale keď majú nahrádzať bielych, tak takéto násilné pretláčanie a dehonestovanie vytvára úplne iné pocity, než by extrémistickí antirasisti chceli.

avatar uživatele
a3company
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
21. 7. 2018 / 11:00:35 (před 6 roky)
off

Prosím ne, ne, ne... To zas bude vše na téma, já ti řeknu proč si rasista. NE, NE, NE!

Buffy byla vždy o strastech dospívání a nechápu vůbec nač potřebuje remake. Ta témata jsou dnes stále aktuální.

avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
21. 7. 2018 / 11:03:00 (před 6 roky)
off
Alias napsal(a):

Nový Spider-man tiež ukazuje, kam sa produkcia bude uberať.

Miles Morales jako postava je od začátku (2011) afroameričan, takže nemůžeš mluvit o "blackwashingu".
PS: Opravil jsem ve své citaci tvůj odkaz. :)

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.
Editováno: 1x | Naposledy: 21. 7. 2018 / 11:04:39
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
21. 7. 2018 / 11:03:38 (před 6 roky)
off

Tak toho jsem se nejvíce obával. Že jednou někoho napadne Buffy takto zprznit. Dopadne to samozřejmě katastrofálně a většina normálních lidí to bude ignorovat. Pokud by se to jen odehrávalo ve stejném světě (jak víme tak po konci 7 série je na světě díky kouzlu Willow plno přemožitelek) a nejednalo by se o novou Buffy ale o úplně novou hrdinku tak bych tomu možná šanci dal. Jinak to ale vidím černě podobně jako hnusnou novou verzi Charmed.

spike
avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
21. 7. 2018 / 11:06:23 (před 6 roky)
off
spike napsal(a):

Jinak to ale vidím černě podobně jako hnusnou novou verzi Charmed.

To bylo záměrně? :D

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.
avatar uživatele
milosh
Dlouholetý uživatel | Cool level: 38 | Angel
21. 7. 2018 / 11:11:47 (před 6 roky)
off

Žádné překvapení, dneska se každou chvílí kopne do nějakého seriálového nebožtíka s nadějí, že mu z kapes vypadne další hrst peněz...

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
21. 7. 2018 / 11:23:40 (před 6 roky)
off
Micuda98 napsal(a):

Miles Morales jako postava je od začátku (2011) afroameričan, takže nemůžeš mluvit o "blackwashingu".
PS: Opravil jsem ve své citaci tvůj odkaz. :)

Ja nehovorím, že to je problém posledného roku.
Celkovo sa snažia nahrádzať pôvodné biele postavy inými rasami, miesto toho aby im vymysleli vlastné, originálne postavy. Spider-Man bol totiž biely Parker od roku 1962, takže nejaký Morales od 2011 je nula. Ešte keď to zakomponujú do príbehu, ako čierneho Kapa (Isaiah Bradley), tak ok. Ale napríklad aj Nick Fury bol biely od jeho objavenia sa roku 1959, stabilná a dobrá postava. A potom bum, objaví sa z ničoho nič jeho čierny syn Marcus Johnson, aby prevzal jeho miesto ako Nick Fury Jr.
Alebo Slečna Marvelová. Keby jej kostým po Danversovej prevzala Arana (Anya Corazon!), to by bolo prirodzené, Carol bola začas jej mentorkou a nikomu by nevadilo, že je latino, aj keď má iné sily (čo by mohli zmeniť). Ale z Any spravili novú Spider-Girl (po bielych spider-womankách Drewovej a Carpenterovej) a nová slečna Marvelová je neznáma pakinstanka Kamala Khan, ktorá nemá žiadnu históriu v komikse ani s Carol, len sa objavila, aby sta stala Slečnou marvelovou inej rasy.

Je to ohromný trend, ktorý sa postupne posledné roky pretláča.

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
21. 7. 2018 / 11:29:46 (před 6 roky)
off
Micuda98 napsal(a):

To bylo záměrně? :D

Jo samozřejmě, protože ironie je přímo na místě. :-D

spike
avatar uživatele
IrmaVep
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
21. 7. 2018 / 11:32:23 (před 6 roky)
off

Prosím vás, já tomu nějak nerozumím. Oni přeložili apríl na 21.července??

avatar uživatele
SparkySpeirs
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
21. 7. 2018 / 11:51:30 (před 6 roky)
off
IrmaVep napsal(a):

Prosím vás, já tomu nějak nerozumím. Oni přeložili apríl na 21.července??

Asi ano, protože jinak si to neumím vysvětlit.

To přece není možné. To si jako vážně myslí, že můžou znovu začít ždímat staré zajeté značky a očekávat nějaký úspěch? Protože Roseanne (která, pokud vím, nebyla rebootem) měla úspěch neznamená, že tohle nepohoří.
Vidím to tak, že reboot Charmed a Buffy bude mít úspěch tak maximálně u těch hlasitých "bojovníků proti rasové diskriminaci", možná ani to ne... více než jednu sérii, ani jednomu nedávám. Pokud snad seriály prodlouží, tak nepochopím, co už je špatně s tímhle vším.

Třeba bude reboot Charmed takový flop, že od Buffy upustí... ale takové štěstí asi mít nebudeme.

Buffy je můj nejmilovanější seriál a nedovedu si představit, že bych se dívala na Buffy, kterou není Sarah Michelle Gellar. Podle toho, jak 7. série skončila, mohli udělat nějaké pokračování s jinou hrdinkou a mohli zkusit získat bývalý cast, aby se objevil, alespoň jako drobné cameo, nebo nějaké odkazy, ale reboot je hodně špatný nápad.

Když Buffy bude černá, tak se zbytkem proboha udělají co? Bojím, bojím...

What the fork?!
avatar uživatele
Deaneira
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
21. 7. 2018 / 11:55:14 (před 6 roky)
off
IrmaVep napsal(a):

Prosím vás, já tomu nějak nerozumím. Oni přeložili apríl na 21.července??

Určitě ano, protože jiné vysvětlení prostě nemám. Tohle už opravdu nemysli vážně. Jdu si dát panáka pak se sem vrátím a budu doufat že tahle zpráva zmizí s tím, že se mi to jen zdálo...

avatar uživatele
LucyM98
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
21. 7. 2018 / 11:58:26 (před 6 roky)
off

Super. Nemám na co koukat :D

avatar uživatele
Matěj Kašpar
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
21. 7. 2018 / 12:03:35 (před 6 roky)
off

Vesmír okolo Buffy je vyloženě obrovský. Četl jsem knihy - Příběhy přemožitelek, ve kterých je úžasně popsán osud přemožitelek před Buffy (různorodost etnik). Dále je zde přemožitelka Fray (z budoucnosti) a ta si našla oblíbenost u mnoha čtenářů, proto vážně nechápu a jsem vyloženě naštvaný, že chystají restart. To jako nemůžou využít nějakou přemožitelku PŘED Buffy nebo PO Buffy? Už jen samostatný seriál na téma - Příběhy přemožitelek by byl podle mě mazec. Jsem zdrcený. Nechci, aby se tento projekt uskutečnil.

Matěj
avatar uživatele
Mr.Ripley
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
21. 7. 2018 / 12:38:24 (před 6 roky)
off

Probůh PROČ? Prznit kultu a mou největší srdcovku, která mě přivedla k seriálům a bezmeznému uctívání Josse. Pokud by se tvůrčí sebranka ubrala směrem POBuffy, tak bych se ani nezměnil. Změna etnika v případě hlavní postavy by tolik nevadila a občas by mohla zaskočit některá postava z minulosti. Ale reboot? Proboha proč? Tohle dopadne ještě hůř, než latino nápodoba Charmed.

Mr.Ripley
avatar uživatele
puf-muf
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
21. 7. 2018 / 13:12:16 (před 6 roky)
off

https://youtu.be/UDPJ2RmpeIc

Cílem korektnosti má být šíření tolerance a vzájemného respektu, ve skutečnosti však vytváří kulturu pokrytectví a rozněcuje nenávist.
avatar uživatele
crazy fan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
21. 7. 2018 / 14:01:46 (před 6 roky)
off

I kdyby to všelijak překopali (jiné postavy, děj, jen odkaz přemožitelky jako takové by byl stejný), už to nebude mít takové kouzlo. Ano, témata z původního seriálu, pominu-li démonickou stránku, jsou stále aktuální, ale Buffy je kult, který skončil víceméně nedávno. Takže nahrazovat ho takhle brzy je hloupost. Myslím si, že nejsem jediná, kdo po škole vždycky chvátal domů, abych stihla další díl. V tu chvíli i babička musela oželet Matlocka nebo co to zrovna dávali. :D I to byla součást toho kouzla. Anebo jsem jen zbytečně sentimentální a seriál bude mít úspěch. (Nemyslím si.)

I'm a hopeless romantic with a dirty mind.
avatar uživatele
jduch
Dlouholetý uživatel | Cool level: 28 | Timothy McGee
21. 7. 2018 / 14:06:36 (před 6 roky)
off
puf-muf napsal(a):

https://youtu.be/UDPJ2RmpeIc

Mně taky..

jduch
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
21. 7. 2018 / 14:09:37 (před 6 roky)
off
puf-muf napsal(a):

https://youtu.be/UDPJ2RmpeIc

To jsme dva. Raději jadernou válku než reboot Buffy!

spike
avatar uživatele
IrmaVep
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
21. 7. 2018 / 14:44:19 (před 6 roky)
off
Matěj Kašpar napsal(a):

Vesmír okolo Buffy je vyloženě obrovský. Četl jsem knihy - Příběhy přemožitelek, ve kterých je úžasně popsán osud přemožitelek před Buffy (různorodost etnik). Dále je zde přemožitelka Fray (z budoucnosti) a ta si našla oblíbenost u mnoha čtenářů, proto vážně nechápu a jsem vyloženě naštvaný, že chystají restart. To jako nemůžou využít nějakou přemožitelku PŘED Buffy nebo PO Buffy? Už jen samostatný seriál na téma - Příběhy přemožitelek by byl podle mě mazec. Jsem zdrcený. Nechci, aby se tento projekt uskutečnil.

Ano, tak s tím bych vůbec problém neměla. Ba naopak.

avatar uživatele
Jenny17
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
21. 7. 2018 / 15:53:38 (před 6 roky)
off

To jako fakt? Nevím co k tomu dodat .o(, raději snad nic.

Jenny
avatar uživatele
Tulrika
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
21. 7. 2018 / 16:34:20 (před 6 roky)
off

Já Buffy nikdy neviděla, ale vím, že je to milovaná kultovka a milované kultovky by se měly nechat na pokoji. Před chvílí jsem dokoukala Návrat do budoucnosti a říkám si, kdy natočí remake i tohohle. Nebo z toho udělají seriál.

Neumím rozdávat rady. Jen dělat sarkastické poznámky
avatar uživatele
Matěj Kašpar
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
21. 7. 2018 / 16:52:30 (před 6 roky)
off

Každopádně pokud někdo opravdu milujete svět kolem Buffy, tak doporučuji tyto knihy https://en.wikipedia.org/wiki/Tales_of_the_Slayer Řeknu vám, že jsem u většiny příběhů byl úplně v šoku, dojatý a o to víc pyšný na Buffy, jelikož žije dodnes a stále bojuje proti všemu možnému (ano, čtu i komiksové pokračování, vlastním velkou sbírku). Příběhy přemožitelek mají grády, jsou propojené s různými historickými událostmi a o to víc je to zajímavé. Dále jsem četl deník Faith, který poukazuje na její život, než se stala přemožitelkou a to je teprve mazec. Tohle vše by chtělo zfilmovat a ne udělat zbytečný reboot. Jsem si jistý, že každý fanoušek by se radši podíval na příběhy přemožitelek, které padly před Buffy, než aby někdo převzal její jméno a začal od začátku. Doufám, že vznikne nějaká petice, kterou budu moci podepsat, protože tohle prostě nechci.

Matěj
avatar uživatele
IrmaVep
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
21. 7. 2018 / 16:53:58 (před 6 roky)
off
Tulrika napsal(a):

Já Buffy nikdy neviděla, ale vím, že je to milovaná kultovka a milované kultovky by se měly nechat na pokoji. Před chvílí jsem dokoukala Návrat do budoucnosti a říkám si, kdy natočí remake i tohohle. Nebo z toho udělají seriál.

Jeee, BTTF je moje nejoblíbenější sci-fi série <3 Na to jestli někdy někdo šáhne, tak se neznám... A jinak, seriál už nějaký je :D Animovaný.
@Matěj Kašpar: Neskutečně jsi mě navnadil, jdu se do toho ponořit :)

Editováno: 1x | Naposledy: 21. 7. 2018 / 16:55:50
avatar uživatele
Caroline115
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
21. 7. 2018 / 16:57:04 (před 6 roky)
off

Hm, ještě nedávno jsem četla, že reboot Buffy nehrozí a hele...:-D

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
21. 7. 2018 / 17:03:35 (před 6 roky)
off
Matěj Kašpar napsal(a):

Každopádně pokud někdo opravdu milujete svět kolem Buffy, tak doporučuji tyto knihy https://en.wikipedia.org/wiki/Tales_of_the_Slayer Řeknu vám, že jsem u většiny příběhů byl úplně v šoku, dojatý a o to víc pyšný na Buffy, jelikož žije dodnes a stále bojuje proti všemu možnému (ano, čtu i komiksové pokračování, vlastním velkou sbírku). Příběhy přemožitelek mají grády, jsou propojené s různými historickými událostmi a o to víc je to zajímavé. Dále jsem četl deník Faith, který poukazuje na její život, než se stala přemožitelkou a to je teprve mazec. Tohle vše by chtělo zfilmovat a ne udělat zbytečný reboot. Jsem si jistý, že každý fanoušek by se radši podíval na příběhy přemožitelek, které padly před Buffy, než aby někdo převzal její jméno a začal od začátku. Doufám, že vznikne nějaká petice, kterou budu moci podepsat, protože tohle prostě nechci.

Zfilmovat příběh Faith by bylo skvělé. Ty komiksy znám. Jen mě dost štve, že u nás nevyšli. Kdyby je někdo v ČR přeložil a vydal bylo by to super.

spike
avatar uživatele
Matěj Kašpar
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
21. 7. 2018 / 17:23:56 (před 6 roky)
off
spike napsal(a):

Zfilmovat příběh Faith by bylo skvělé. Ty komiksy znám. Jen mě dost štve, že u nás nevyšli. Kdyby je někdo v ČR přeložil a vydal bylo by to super.

Celá osmá řada je přeložena. Devátá možná také a poté některé kusovky, které probíhají při seriálu. Sám jsem nějaké přeložil.

Matěj
avatar uživatele
filmmovier
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
21. 7. 2018 / 17:56:39 (před 6 roky)
on

Hádám, že bude rovnou i lesba... Ještě by to chtělo remake legendárního sitcomu s šestící černých přátel z New Yorku :D

Tomáš Mysliveček
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
21. 7. 2018 / 18:29:57 (před 6 roky)
off

A proč? Kdo si o to řekl? Pro nás vyznavače kultu seriál už dávno skončil a nic než nechat to ležet jsme nechtěli.
Myslím, že v duchu jsme přesně toto všichni očekávali, byla to jen otázka času, já jsem začala být podezíravá potom, co uskutečnili Charmed. Buffy na sebe nenechala dlouho čekat, oni prostě budou dál křísit a prznit klasiku, protože na tu novotu se nedá dívat a to z dobrých důvodů. Ale pokud to natočí stejným stylem jako ty nové, tak výsledek nebude lepší. Buffy měla svojí dobu, kdy se seriály točily jinak a ne, tím si fakt slávu nepřinesou.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 2x | Naposledy: 21. 7. 2018 / 18:36:02
avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
21. 7. 2018 / 18:47:13 (před 6 roky)
on

ked tak premyslam , zahrnut novu hrdinku do sveta premoéziteliek nie je problem , s rebootomBuffy by problem mohol byt ale so serialm rebootom premozitelky to je ok. Kludne moze byt cierna premozitelka , ked sa aktivoévali vsetky premozitelky na svete pred zaverecnym bojom tak aj urcite nejaka ta cierna. V tomto pripade problem nevidim .. SMG by mohla hostovat v par castiach ako hlavna premozitelka , na konci poslednej casti Miles povedal ze dalsia brana je ... (uz presne neviem kde) takze kludne presunut dej tam a dat ako hlavnu hrdinku cernosku je v pohode. ked to nebudu hispanky(2 a 1 cernoska) ako v carodejkach (kto je matka Pheobe takze s kym si to rozdala Speedy Gonzalesom?). Dobre carodejky budu katastrofa asi , takze dufam ze Buffy neposulozia tak a logickejsie na nu naviazu.

avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
21. 7. 2018 / 19:34:04 (před 6 roky)
off
filmmovier napsal(a):

Hádám, že bude rovnou i lesba... Ještě by to chtělo remake legendárního sitcomu s šestící černých přátel z New Yorku :D

:D To by mohli udělat remake toho slavného kult seriálu o mobilní armádní nemocnici, a taky by tam mohli být doktoři, všichni tmavé pleti a odehrávat se to v 50 letech minulého století, ne? :D

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
Tulrika
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
21. 7. 2018 / 19:52:38 (před 6 roky)
off
Case*Wawe*Make napsal(a):

:D To by mohli udělat remake toho slavného kult seriálu o mobilní armádní nemocnici, a taky by tam mohli být doktoři, všichni tmavé pleti a odehrávat se to v 50 letech minulého století, ne? :D

Takhle určitě přetočí i Tudorovce :-)

Neumím rozdávat rady. Jen dělat sarkastické poznámky
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
21. 7. 2018 / 20:08:36 (před 6 roky)
off
Case*Wawe*Make napsal(a):

:D To by mohli udělat remake toho slavného kult seriálu o mobilní armádní nemocnici, a taky by tam mohli být doktoři, všichni tmavé pleti a odehrávat se to v 50 letech minulého století, ne? :D

A jeden z nich, vojak Klincongo by sa chcel dostať z armády a tak by predstieral, že je biely, aby ho odvelili ako blázna.

avatar uživatele
Vojtap89
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
21. 7. 2018 / 20:11:38 (před 6 roky)
off

No jo, po loňském roce, kdy Buffy slavila 20 let od pilotu to byla jen otázka času, kdy se začne zvažovat oživení značky. Pokud na to bude dohlížet Joss, tak bych nad tím ještě hůl nelámal. Buffy je jeho odkaz a pokud by ho tento nový projekt měl pošlapat, tak věřím, že by ho nepustil ven. Osobně bych byl taky za spin-off než za restart. Jelikož je to ještě v plenkách, tak pořád není nic definitivní, ani etnická hlavní hrdinka. Uvidíme...

avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
21. 7. 2018 / 20:14:12 (před 6 roky)
off

A proč lesba, proč ne rovnou to? Černé to. Pardon, afroamerické to? Taková afroamerická Feryna?

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
21. 7. 2018 / 20:20:10 (před 6 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

A proč? Kdo si o to řekl? Pro nás vyznavače kultu seriál už dávno skončil a nic než nechat to ležet jsme nechtěli.
Myslím, že v duchu jsme přesně toto všichni očekávali, byla to jen otázka času, já jsem začala být podezíravá potom, co uskutečnili Charmed. Buffy na sebe nenechala dlouho čekat, oni prostě budou dál křísit a prznit klasiku, protože na tu novotu se nedá dívat a to z dobrých důvodů. Ale pokud to natočí stejným stylem jako ty nové, tak výsledek nebude lepší. Buffy měla svojí dobu, kdy se seriály točily jinak a ne, tím si fakt slávu nepřinesou.

Souhlasím s tebou. Myslím, že žijeme v hrozné době. Až vyčerpají všechny klasiky a kultovky z devadesátek a starší tak budou v koncích, protože už nebude co prznit.

spike
Editováno: 1x | Naposledy: 21. 7. 2018 / 20:20:51
avatar uživatele
chloe123456789
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
21. 7. 2018 / 23:49:50 (před 6 roky)
off

Tak ne ze by to bylo uplne necekane, mluvilo se o tom uz v souvislosti s totalne obsazenim pohnojenymi Charmed a Roswellem, kteremu nakonec preci jen sanci dam a i kdyby se mi myslenka na navrat Buffy zamlouvala sebevic, byla bych si temer stoprocentne jista, ze to zvorou, ale po tomhle nadpisu si vylozene rikam at jdou uz do p*dele. Nejsem rasistka, ale Buffy je Buffy, ve sve dobe v podstate ikona a snad si od tvurcu zaslouzi trochu ucty, i kdyz jeden by si myslel, ze i ostatni vyse zminovane serialy uz jim vydelaly dost a netreba je do mrte zdimat a delat z nich lacine odvary, co beztak neprezijou prvni sezonu... To nemaji zadne nove napady, ze musi vykradat devadesatky?

avatar uživatele
chloe123456789
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
22. 7. 2018 / 01:44:27 (před 6 roky)
off
Matěj Kašpar napsal(a):

Celá osmá řada je přeložena. Devátá možná také a poté některé kusovky, které probíhají při seriálu. Sám jsem nějaké přeložil.

A je to nekde precteni? Osobne jsem i ty knizky videla jen v anglictine, coz je smutny vzhledem k memu antitalentu na jazyky... :-)

avatar uživatele
kjama
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
22. 7. 2018 / 01:52:42 (před 6 roky)
off

Ach jo... Buffy jsem si nedávno opět dala celou, je to moje srdcovka. Jen nechápu, co je na afroameričance tak nového a svěžího. Vždyť přece všechno už v tom seriálu bylo. Od lesbické lásky, přes afroameričany, vztah se záporákem po teenagerovský sex... To ten seriál bude jako vykrádat sám sebe? Jak takový liberální seriál udělat ještě sluníčkovější proboha?
Ne, na Bffy mi prosím nesahejte. Doufám, že hlavní hrdinka se bude jmenovat jinak, bude odjinud a bude mít i jiné přátelé...
PS: Spike, nebo Angel?

You only live once unless you are a Winchester.
avatar uživatele
Aldyska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
22. 7. 2018 / 01:56:31 (před 6 roky)
off

Oni sú skalopevne presvedčení o tom, že bude niekto remake Buffy sledovať? Že sa nájde niekto, kto túto ich verziu podporí? Nie, ďakujem, ja tento reboot vynechám. Súhlasím s ostatnými, čo tu píšu aj ohľadom Buffy aj ohľadom Charmed. Keď som videla ten trailer, myslela som si, že padnem zo stoličky. Ale keďže Charmed som nežrala až tak moc moc ako Buffy, možno zo srandy si pozriem pár častí. Napriek tomu, si myslím, že ani jedno ani druhé nebude mať úspech. Hádam sa raz už tie televízie poučia, že by sa takouto formou remakov nemali uberať.

Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right. (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
Desperate houseman
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
22. 7. 2018 / 05:09:17 (před 6 roky)
off

No jsem docela zvědavý. Až na Rileyho a poslední řadu byl originál téměř dokonalý.

Stejný důvod proč to vznikne jako u Charmed. Ubohé. Pilot čeknu, chci vidět kolik LGBT se jim tam podaří nacpat :D U některých budou muset jít o level výš... Trans Willow? :/

#SunnydaleIsFullOfDemons

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
22. 7. 2018 / 07:08:44 (před 6 roky)
off
spike napsal(a):

Souhlasím s tebou. Myslím, že žijeme v hrozné době. Až vyčerpají všechny klasiky a kultovky z devadesátek a starší tak budou v koncích, protože už nebude co prznit.

A jsem překvapená, že sám Joss se bude podílet na prznění jeho vlastního odkazu, ti od Charmed se aspon distancovali. Nicméně práva na Buffy on nevlastní, takže jediné, co může udělat je to aspon trochu hlídat jako výkonný producent, ale to se mu nepovede, musí se přizpůsobovat trendům a nárokům fanoušků mnohem víc, než kdysi. Takhle doba przní seriály, nechtěla jsem, aby do něčeho takového přišla právě Buffy.

Twl, zním docela melodramaticky. :D

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Jessica Angell
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
22. 7. 2018 / 09:18:04 (před 6 roky)
on

No tak vzhledem k tomu že sám Whedon prohlásil, že Buffy se oživit nechystá, a to opakovaně, tak tomu moc nevěřím.
To se nepovede ani kdyby kopali kolem sebevíc

Gabka
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
22. 7. 2018 / 10:54:54 (před 6 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

A jsem překvapená, že sám Joss se bude podílet na prznění jeho vlastního odkazu, ti od Charmed se aspon distancovali. Nicméně práva na Buffy on nevlastní, takže jediné, co může udělat je to aspon trochu hlídat jako výkonný producent, ale to se mu nepovede, musí se přizpůsobovat trendům a nárokům fanoušků mnohem víc, než kdysi. Takhle doba przní seriály, nechtěla jsem, aby do něčeho takového přišla právě Buffy.

Twl, zním docela melodramaticky. :D

To je v pohodě. Taky to vnímám dost citlivě. Teď definitivně skončila jedna éra a nastává doba ultrakorektního černoduhového temna. :-)

spike
avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
22. 7. 2018 / 11:11:46 (před 6 roky)
off
spike napsal(a):

To je v pohodě. Taky to vnímám dost citlivě. Teď definitivně skončila jedna éra a nastává doba ultrakorektního černoduhového temna. :-)

Už to vidím... za 10 let se začne zase vysílat nějaký straight white seriál a všichni se z toho půjdou posrat. :D

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.
avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
22. 7. 2018 / 11:32:40 (před 6 roky)
off

OMG, nečetla jsem sice všechny komentáře, jen některé namátkou, ale místy jste až k pláči (kdybych se do toho pobaveně nesmála).

spike napsal(a):

... Myslím, že žijeme v hrozné době. Až vyčerpají všechny klasiky a kultovky z devadesátek a starší tak budou v koncích, protože už nebude co prznit.

No, jenže mezitím uběhne spousta let (nejspíš dekády s nějakou prolukou) a můžou začít znovu. Říká se tomu běh času. A Hollywood to má vyzkoušené už několikrát, v podstatě od začátku své existence. I když to bývala primárně doména filmů.
A melodramata mají v Hollywoodu rádi. Třeba z toho vznikne satirický seriál, jak se fanoušci psychicky hroutí z "hrozné doby"...
(cywe, k tomu jsem měla původně úplně jiný komentář, naštěstí jsem s ovládla)

Aldyska napsal(a):

Oni sú skalopevne presvedčení o tom, že bude niekto remake Buffy sledovať?

To víš, že bude. Od začátku toho seriálu uběhlo už přes 20 let! To znamená, že jeho současnou cílovkou je teď úplně nová generace, mnohem početnější. S poněkud jinými zkušenostmi, zvyky a požadavky na TV zábavu (i co se soužití s černošskými obyvateli týče, ta latentní xenofobie je u nich mnohem menší než u středoevropanů).
(Netvrdím tím, že to bude bomba, nebo že to původní Buffy předčí.)

Aldyska napsal(a):

Hádam sa raz už tie televízie poučia, že by sa takouto formou remakov nemali uberať.

No, ale oni s tím slaví víceméně úspěch. Je to vlna, která funguje. Kdyby ne, tak se tolik remaků netočí. Hollywood je přísně tržní prostředí. Na city v něm moc místa není.

spike napsal(a):

To je v pohodě. Taky to vnímám dost citlivě. Teď definitivně skončila jedna éra a nastává doba ultrakorektního černoduhového temna. :-)

Neboj, zvykneš si. Navíc všechno jednou skončí, a pak začne něco jiného. Nejspíš ještě na tyhle změny budeš vzpomínat v dobrém :P
(Přinejhorším si můžeš vždycky vzít provaz a jít se zastřelit do rybníka ;) )

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
22. 7. 2018 / 12:55:24 (před 6 roky)
off
Buffy, která vznikla ze stejnojmenného filmu z roku 1992, zajistila Whedonovi pevné místo v televizní branži. Herečka Sarah Michelle Gellar se stala známou po celé zemi a jednou z hlavních hvězd stanice The WB i televizního průmyslu obecně.

o který buffy mluvíte, takhle to zní jako by jste mluvili o filmu, ale měli tam herečku ze seriálu.

Go GOATS
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
22. 7. 2018 / 13:26:19 (před 6 roky)
off
spike napsal(a):

To je v pohodě. Taky to vnímám dost citlivě. Teď definitivně skončila jedna éra a nastává doba ultrakorektního černoduhového temna. :-)

Mám takové podezření, že Joss se tam vecpal, aby z toho neudělali úplný shit. Přeci jen, Buffy mu vybudovala kariéru, Buffy ho dostala na vrchol a sám hned několikrát možnost pokračování/rebootu docela striktně zamítl, jen se podílí na komiksech, kde se fantazií docela vyřádil a najednou je pro a chce to přizpůsobit trendům? Tohle rozhodnutí určitě přišlo ze shora, protože chtějí na kultu vydělat. A taky pochopitelně přišel o práci na filmu o Batgirl, takže si nějaké ty doláče chce vydělat tady.
Já nevím, oni fakt dělají, jako by se černoška nebo černoch nikdy předtím neobjevili v žádném seriálu. Na jejich obranu, viděla jsem i několik takových, co se naštvali, že dělají, jakoby oni sami neměli své vlastní příběhy, které by si zasloužili šanci na zfilmování a já s tím jen souhlasím.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
22. 7. 2018 / 13:40:23 (před 6 roky)
off

Lidi si stěžují ohledně whitewashingu... a proto museli vytvořit blackwashing... Logické!

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.
avatar uživatele
chloe123456789
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
22. 7. 2018 / 15:03:24 (před 6 roky)
off

Na druhou stranu to ale mozna rekli jen proto, aby se o tom hodne mluvilo a diskutovalo, coz evidentne zabira a pak, az pujde do tuheho a oni natoci neco, co se stejne nejspis tak docela nepovede, budou i presto vypadat jakoze odvedli solidni praci, protoze si vsichni budou pamatovat, ze vlastne mohlo byt i hur...

avatar uživatele
CrazyGeek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
22. 7. 2018 / 16:04:24 (před 6 roky)
off

Jak to říct, abych nebyl označen za rasistu, šovinistu nebo okamurovce? Nemám nic proti černým hercům, ženám, LGBT komunitě ani proti nikomu jinému. Herec má v první řadě umět dobře hrát a je mi šumák, kdo to je.

Problém nastane tehdy, když se někdo rozhodne natočit reboot Buffy JEN proto, aby tam mohl dát další silnou (černou) hrdinku, protože to je teď v módě.
Fajn, pokud chcete něco točit, udělejte něco nového. Vymyslete silný příběh a ne remake něčeho, co fungovalo jinak a hlavně výborně.

Já uznávám ženy jako silné, samostatné a schopné ve všech směrech, ale k čemu to je, když seriál potom stojí za starou bačkoru?

Začíná mi z toho všeho hrabat. Uwííííííí
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
22. 7. 2018 / 17:59:36 (před 6 roky)
off
Nevada napsal(a):

OMG, nečetla jsem sice všechny komentáře, jen některé namátkou, ale místy jste až k pláči (kdybych se do toho pobaveně nesmála).



No, jenže mezitím uběhne spousta let (nejspíš dekády s nějakou prolukou) a můžou začít znovu. Říká se tomu běh času. A Hollywood to má vyzkoušené už několikrát, v podstatě od začátku své existence. I když to bývala primárně doména filmů.
A melodramata mají v Hollywoodu rádi. Třeba z toho vznikne satirický seriál, jak se fanoušci psychicky hroutí z "hrozné doby"...
(cywe, k tomu jsem měla původně úplně jiný komentář, naštěstí jsem s ovládla)



To víš, že bude. Od začátku toho seriálu uběhlo už přes 20 let! To znamená, že jeho současnou cílovkou je teď úplně nová generace, mnohem početnější. S poněkud jinými zkušenostmi, zvyky a požadavky na TV zábavu (i co se soužití s černošskými obyvateli týče, ta latentní xenofobie je u nich mnohem menší než u středoevropanů).
(Netvrdím tím, že to bude bomba, nebo že to původní Buffy předčí.)


No, ale oni s tím slaví víceméně úspěch. Je to vlna, která funguje. Kdyby ne, tak se tolik remaků netočí. Hollywood je přísně tržní prostředí. Na city v něm moc místa není.



Neboj, zvykneš si. Navíc všechno jednou skončí, a pak začne něco jiného. Nejspíš ještě na tyhle změny budeš vzpomínat v dobrém :P
(Přinejhorším si můžeš vždycky vzít provaz a jít se zastřelit do rybníka ;) )

To co píšeš je vtipné, ale nemáš pravdu. Tady jde o to, že ničit kultovní seriál jako je Buffy, přemožitelka upírů je prostě zločin. Kdyby natočili spin-off ze světa Buffy s novou černou přemožitelku (podle Gilese je další brána pekel v Clevelandu) navazující na původní seriál nikomu by to nevadilo. Problém je, že reboot Buffy je obyčejná snaha zničit starou klasiku a to se fanouškům Buffy nemůže líbit.

spike
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
22. 7. 2018 / 19:31:01 (před 6 roky)
off
Nevada napsal(a):


No, ale oni s tím slaví víceméně úspěch. Je to vlna, která funguje. Kdyby ne, tak se tolik remaků netočí. Hollywood je přísně tržní prostředí. Na city v něm moc místa není.

Bejvavalo, bejvavalo. Dneska se razi heslo, ze se mozna o nejake penize prijde, ale ovlivni se divakova mysl.

avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
22. 7. 2018 / 20:16:02 (před 6 roky)
off
andrea168 napsal(a):

Bejvavalo, bejvavalo. Dneska se razi heslo, ze se mozna o nejake penize prijde, ale ovlivni se divakova mysl.

Já myslela, že to už se děje ve škole, ale máš pravdu i televize to dělá.

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
22. 7. 2018 / 20:44:39 (před 6 roky)
off

Nebylo by lepší udělat sequel, aby v případě úspěchu mohly dát cameo nějaký známí osobě?

Go GOATS
avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
22. 7. 2018 / 20:45:07 (před 6 roky)
off
spike napsal(a):

To co píšeš je vtipné, ale nemáš pravdu. Tady jde o to, že ničit kultovní seriál jako je Buffy, přemožitelka upírů je prostě zločin. Kdyby natočili spin-off ze světa Buffy s novou černou přemožitelku (podle Gilese je další brána pekel v Clevelandu) navazující na původní seriál nikomu by to nevadilo. Problém je, že reboot Buffy je obyčejná snaha zničit starou klasiku a to se fanouškům Buffy nemůže líbit.

:))
(Vadilo by to producentům, protože to není až tak dobrý odrazový můstek jako přímý remake.)


andrea168 napsal(a):

Bejvavalo, bejvavalo. Dneska se razi heslo, ze se mozna o nejake penize prijde, ale ovlivni se divakova mysl.

Nojo! Je to horší než židozednářské spiknutí!! Kdo by v tak cynickém prostředí jako je Hollywood počítal prachy, když může zesluníčkovatět svět, žejo?!

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
24. 7. 2018 / 01:33:31 (před 6 roky)
off
Nevada napsal(a):

Nojo! Je to horší než židozednářské spiknutí!! Kdo by v tak cynickém prostředí jako je Hollywood počítal prachy, když může zesluníčkovatět svět, žejo?!

Ale jaképak spiknutí, ideologie. Ideologie, která jak počítají, přinese jen ovoce. Pro ně, samozřejmě.
A boj o moc, pro moc se vyplatí i jít na chvíli do ztráty. Až si vychováš závisláky, začneš zase vydělávat. Mnohem víc. Kdyby šlo jen o špinavý dolar, tak Roseanne i Dům nz karet pořád vesele běží.

Editováno: 1x | Naposledy: 24. 7. 2018 / 02:12:02
avatar uživatele
puf-muf
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
24. 7. 2018 / 06:06:38 (před 6 roky)
off

https://youtu.be/kRh1zXFKC_o

Cílem korektnosti má být šíření tolerance a vzájemného respektu, ve skutečnosti však vytváří kulturu pokrytectví a rozněcuje nenávist.
avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
24. 7. 2018 / 19:20:02 (před 6 roky)
off
andrea168 napsal(a):

Ale jaképak spiknutí, ideologie. Ideologie, která jak počítají, přinese jen ovoce. Pro ně, samozřejmě.
A boj o moc, pro moc se vyplatí i jít na chvíli do ztráty. Až si vychováš závisláky, začneš zase vydělávat. Mnohem víc. Kdyby šlo jen o špinavý dolar, tak Roseanne i Dům nz karet pořád vesele běží.

Ale houby. Právě že jde o každý dolar, který se projeví i na veřejném mínění a kreditu celé společnosti (pokles ceny akcií, ztráta inzerentů). Protože veřejné mínění je prostě teď (až přehnaně) korektní. Proto raději House of Cards potopili. To množství lidí, kteří by se od stanice odklonili je mnohem větší, než zaslepení fanoušci, kteří naplákali všude po netu. Neboj se, mají to dobře spočítané.

Mně tedy přijde padlé na hlavu řešit, jestli v remaku Buffy bude bílá, nebo černá. Vždyť je to úplně fuk. Podstatné je, jestli to nebude dřevo, nebo jestli nové zpracování nebude scenáristická ostuda desetiletí. I když třeba pro mě to má nevýhodu už na startu, protože to bude seriál primárně pro teenagery a já mám tohle období dávno za sebou, byť mi takové seriály nevadí sledovat. Ale to primární okouzlení, které jsem tenkrát zažila u staré Buffy (filmu i seriálu), se zcela jistě nedostaví.

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
24. 7. 2018 / 22:56:09 (před 6 roky)
off
Nevada napsal(a):

Ale houby. Právě že jde o každý dolar, který se projeví i na veřejném mínění a kreditu celé společnosti (pokles ceny akcií, ztráta inzerentů). Protože veřejné mínění je prostě teď (až přehnaně) korektní. Proto raději House of Cards potopili. To množství lidí, kteří by se od stanice odklonili je mnohem větší, než zaslepení fanoušci, kteří naplákali všude po netu. Neboj se, mají to dobře spočítané.

Ani na malou chvíli bych nepochybovala, že to mají velice dobře spočítané. Tedy spíš předpočítané. Ne, kvůli jednomu tweetu sponzoři neodchází, ani se lidé nepřestávají dívat. Drtivé většině je to jedno. A ta se musí převychovat. Bylo to tak za Německa, bylo to tak za komoušů a opakuje se to znova. A vždycky dovedli vydělat.

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
25. 7. 2018 / 03:47:16 (před 6 roky)
off
Nevada napsal(a):

Ale houby. Právě že jde o každý dolar, který se projeví i na veřejném mínění a kreditu celé společnosti (pokles ceny akcií, ztráta inzerentů). Protože veřejné mínění je prostě teď (až přehnaně) korektní. Proto raději House of Cards potopili. To množství lidí, kteří by se od stanice odklonili je mnohem větší, než zaslepení fanoušci, kteří naplákali všude po netu. Neboj se, mají to dobře spočítané.

Mně tedy přijde padlé na hlavu řešit, jestli v remaku Buffy bude bílá, nebo černá. Vždyť je to úplně fuk. Podstatné je, jestli to nebude dřevo, nebo jestli nové zpracování nebude scenáristická ostuda desetiletí. I když třeba pro mě to má nevýhodu už na startu, protože to bude seriál primárně pro teenagery a já mám tohle období dávno za sebou, byť mi takové seriály nevadí sledovat. Ale to primární okouzlení, které jsem tenkrát zažila u staré Buffy (filmu i seriálu), se zcela jistě nedostaví.

Podstatné je, aby žádný reboot Buffy nevznikl a nezáleží na tom kdo by ji měl hrát.

spike
avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
25. 7. 2018 / 22:10:04 (před 6 roky)
off
andrea168 napsal(a):

Ani na malou chvíli bych nepochybovala, že to mají velice dobře spočítané. Tedy spíš předpočítané. Ne, kvůli jednomu tweetu sponzoři neodchází, ani se lidé nepřestávají dívat. Drtivé většině je to jedno. A ta se musí převychovat. Bylo to tak za Německa, bylo to tak za komoušů a opakuje se to znova. A vždycky dovedli vydělat.

Oh, my sweet summer child...

spike napsal(a):

Podstatné je, aby žádný reboot Buffy nevznikl a nezáleží na tom kdo by ji měl hrát.

Aha :D

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
27. 7. 2018 / 05:04:22 (před 6 roky)
off
Nevada napsal(a):

Oh, my sweet summer child...

To víš, že jo ty chytrej :-D

avatar uživatele
Lucas
Uživatel od první verze | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
27. 7. 2018 / 08:24:50 (před 6 roky)
off

Tak už autorka potvrdila, že Buffy je jen jedna, že ji nechce nahradit, že by to spíš měla být nová Slayer ;)

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
27. 7. 2018 / 10:30:27 (před 6 roky)
off
Lucas napsal(a):

Tak už autorka potvrdila, že Buffy je jen jedna, že ji nechce nahradit, že by to spíš měla být nová Slayer ;)

To je dobrá zpráva. Nachoď prosím odkaz ať to nemusím hledat. :-)

spike
avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
27. 7. 2018 / 14:54:26 (před 6 roky)
off
Alias napsal(a):

Nový Spider-man tiež ukazuje, kam sa produkcia bude uberať.

Neukazuje prakticky nic, Spider-Man je pořád Spider-Man, Peter Parker je pořád Peter Parker. Into the Spider-Verse pojednává o tom, že je víc "Spide-Manů". Mihne se tam i Peter Parker, který bude Moralese chvíli mentorovat. Na tom vyloženě nič špatného není, protože i v komiksu je tohle propírané. Máš zde například i Spider-Girl a Spider-Gwen. takže srovnání s Buffy je tak trochu nevhodné.

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
27. 7. 2018 / 16:01:33 (před 6 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

Neukazuje prakticky nic, Spider-Man je pořád Spider-Man, Peter Parker je pořád Peter Parker. Into the Spider-Verse pojednává o tom, že je víc "Spide-Manů". Mihne se tam i Peter Parker, který bude Moralese chvíli mentorovat. Na tom vyloženě nič špatného není, protože i v komiksu je tohle propírané. Máš zde například i Spider-Girl a Spider-Gwen. takže srovnání s Buffy je tak trochu nevhodné.

Ukazuje to potrebu meniť zažité postavy a dávať im rasový rozmer. Čo je nezmysel, lebo komiksy by mali byť apolitické. Inak by museli riešiť všetky problémy sveta a stať sa pokrytcami, že zastavia doktora Dooma, ale nie Al Kaidu.
Nie je len viac spider-manov. Ono je to už dávno zavedené, že je multiverzum a každý má svoje variácie v inom svete, niektoré mali aj vlastné série (Zombieverse, Mangaverse). Majú stanovené, že zbor kapitána Britaina (verzie Britaina z rôznych verzií svetov) chránia jednotu multiverza a séria Exiles zas pojednáva o skupine hrdinov z rôznych svetov, ktorí cestujú týmito svetmi.
Takže to nie je nič nové. Poukazujem na to, že sa snažia o zbytočnosť. Postavy si medzi sebou menili mená dávnejšie, aj Bucky bol Kapitán Amerika, aj Hawkey bol Ronin, Ant-Man bol Yellowjacket atď. Ale sú to postavy čo majú zmysel a neobjavia sa len aby zaplnili rasovú kvótu. Tie postavy prešli istým vývojom a udalosťami, ktoré ich doviedli k tej zmene.
Ak si čítal aj môj ďalší príspevok, tak som spomínal aj Furyho, či slečnu marvelovú, čo sú čisto zmeny kvôli rasovaniu postáv.
To že sú tie postavy na scéne dlho je tiež dôvod viacerých verzií. Ako Čierna vdova mala 5 verzií, Karmínový dynamo asi 8. Ale to len kým je tá hlavná postava niekde stratená, alebo dočasne mŕtva, či niečo podobné. Proste vždy je hlavná Čierna Vdova Romanovová, vždy je ant-man Henry Pym (nie Scott Lang ako vo filme) a kapitán Amerika je Steve Roger. Niektoré postavy upadli do zabudnutia, niektoré čo neboli príliš populárne stále menili osoby, ktoré nosili ich meno (Nova), ale toto je násilné pretláčanie agendy. Tak ako čierna Valkýra vo filmovom Thorovi. A ešte oni si dovolia obviniť z rasizmu tých, ktorým sa to nepáči. Ale vzápätí obvinia z rasizmu Iron Fista, lebo beloch predsa nemôže byť majster kung fu z mystického mesta východu.
Sú aj zaujímavé postavy iných národností. Nech presadzujú nové, dajú väčší priestor tým čo už sú, ale nech nemenia tie zažité. Kto má päť rokov, tak má rád Spider-Man možno preto že skáče z budovy na budov a strieľa siete. Ale ostatní ho roky majú radi pre jeho vlastnosti, osobnosť, vtípky a podobne. Teda až kým neupísal dušu diablovi a nestratil fanúšikov (one more day) vrátane mňa. Ale to myslím všeobecne na všetky postavy.

avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
27. 7. 2018 / 20:04:57 (před 6 roky)
off
Alias napsal(a):

Ukazuje to potrebu meniť zažité postavy a dávať im rasový rozmer. Čo je nezmysel, lebo komiksy by mali byť apolitické. Inak by museli riešiť všetky problémy sveta a stať sa pokrytcami, že zastavia doktora Dooma, ale nie Al Kaidu.
Nie je len viac spider-manov. Ono je to už dávno zavedené, že je multiverzum a každý má svoje variácie v inom svete, niektoré mali aj vlastné série (Zombieverse, Mangaverse). Majú stanovené, že zbor kapitána Britaina (verzie Britaina z rôznych verzií svetov) chránia jednotu multiverza a séria Exiles zas pojednáva o skupine hrdinov z rôznych svetov, ktorí cestujú týmito svetmi.
Takže to nie je nič nové. Poukazujem na to, že sa snažia o zbytočnosť. Postavy si medzi sebou menili mená dávnejšie, aj Bucky bol Kapitán Amerika, aj Hawkey bol Ronin, Ant-Man bol Yellowjacket atď. Ale sú to postavy čo majú zmysel a neobjavia sa len aby zaplnili rasovú kvótu. Tie postavy prešli istým vývojom a udalosťami, ktoré ich doviedli k tej zmene.
Ak si čítal aj môj ďalší príspevok, tak som spomínal aj Furyho, či slečnu marvelovú, čo sú čisto zmeny kvôli rasovaniu postáv.
To že sú tie postavy na scéne dlho je tiež dôvod viacerých verzií. Ako Čierna vdova mala 5 verzií, Karmínový dynamo asi 8. Ale to len kým je tá hlavná postava niekde stratená, alebo dočasne mŕtva, či niečo podobné. Proste vždy je hlavná Čierna Vdova Romanovová, vždy je ant-man Henry Pym (nie Scott Lang ako vo filme) a kapitán Amerika je Steve Roger. Niektoré postavy upadli do zabudnutia, niektoré čo neboli príliš populárne stále menili osoby, ktoré nosili ich meno (Nova), ale toto je násilné pretláčanie agendy. Tak ako čierna Valkýra vo filmovom Thorovi. A ešte oni si dovolia obviniť z rasizmu tých, ktorým sa to nepáči. Ale vzápätí obvinia z rasizmu Iron Fista, lebo beloch predsa nemôže byť majster kung fu z mystického mesta východu.
Sú aj zaujímavé postavy iných národností. Nech presadzujú nové, dajú väčší priestor tým čo už sú, ale nech nemenia tie zažité. Kto má päť rokov, tak má rád Spider-Man možno preto že skáče z budovy na budov a strieľa siete. Ale ostatní ho roky majú radi pre jeho vlastnosti, osobnosť, vtípky a podobne. Teda až kým neupísal dušu diablovi a nestratil fanúšikov (one more day) vrátane mňa. Ale to myslím všeobecne na všetky postavy.

že někdo obviňuje Iron Fista z rasismu je stejně ujeté jako některé tvé názory na věc. komiks je plný politiky. je odrazem doby, ve které vznikal. schválně se jen nad tímto detailem zamysli. proč myslíš, že vznikl Black Panther? Spider-Man je pořád Spider-Man, jen zde je alternativa s jiným příběhem. na tom není nic špatného. ano, někde se ta korektnost přehání. taky mi přijde potřeba cpát do některých věcí vyváženost ras, prostě aby tam byli všichni. ano, je hloupé označovat za rasistické něco, kde jsou samí běloši, protože to tak někomu přišlo logičtější. ty ale předvádíš stejný extrém, jen na druhé straně.
zamysli se schválně nad tím, jak by to vypadalo, kdyby udělali další verzi Spider-Mana s bělochem. to by bylo vlastně ještě divnější, protože ta změna je vlastně nedostatečná. s černochem mohou pracovat lépe se změnou prostředí a předkládat řadu jiných problémů. to je prostě fakt.

avatar uživatele
puf-muf
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
27. 7. 2018 / 20:11:59 (před 6 roky)
off

Celý tento "korektný"svet speje k velice "šťastnému" koncu...

Cílem korektnosti má být šíření tolerance a vzájemného respektu, ve skutečnosti však vytváří kulturu pokrytectví a rozněcuje nenávist.
Editováno: 1x | Naposledy: 27. 7. 2018 / 20:12:38
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
27. 7. 2018 / 22:26:18 (před 6 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

že někdo obviňuje Iron Fista z rasismu je stejně ujeté jako některé tvé názory na věc. komiks je plný politiky. je odrazem doby, ve které vznikal. schválně se jen nad tímto detailem zamysli. proč myslíš, že vznikl Black Panther? Spider-Man je pořád Spider-Man, jen zde je alternativa s jiným příběhem. na tom není nic špatného. ano, někde se ta korektnost přehání. taky mi přijde potřeba cpát do některých věcí vyváženost ras, prostě aby tam byli všichni. ano, je hloupé označovat za rasistické něco, kde jsou samí běloši, protože to tak někomu přišlo logičtější. ty ale předvádíš stejný extrém, jen na druhé straně.
zamysli se schválně nad tím, jak by to vypadalo, kdyby udělali další verzi Spider-Mana s bělochem. to by bylo vlastně ještě divnější, protože ta změna je vlastně nedostatečná. s černochem mohou pracovat lépe se změnou prostředí a předkládat řadu jiných problémů. to je prostě fakt.

Odrážajú dobu, ale neriešia aktuálne udalosti. Prečo nešli bojovať Pomstitelia s komunistami, keď tí s právami pre robotníkov boli najväčším postrachom kapitalizmu? Alebo zlikvidovať teroristov? Alebo severnú Kóreu nezbavia vedenia? Lebo takto politické nie sú. Iste, kapitán Amerika bojoval proti Nacistom, ale to je považované za univerzálnu hrozbu. A problémy doby? riešili diskrimináciu, rasizmus, sexizmus, ale vždy len na osobnej úrovni. Keď sa to deje danej postave a neriešili to ako univerzálnu vec, ktorou sa musí zaoberať celá komisková séria.

A väčšinou to pretransformovávali na tie postavy. Mutanti sa potýkali s rasizmom ľudí voči mutantom. Ostatní mali svoje problémy. Tony Stark bojoval s alkoholizmom, Ant-Man zmlátil svoju ženu Osu (čo tiež som už videl v nejakej kritike, že niečo také by sa teraz nemohlo v komikse objaviť. Ako keby to bola propagácia. Natrvalo to narušilo ich vzťah a viedlo k rozvodu) a podobne.

Keď píšeš, že robím to isté z opačnej strany, tak sa mýliš. To isté by bolo, keby som kritizoval čisto černošský tím hrdinov, alebo keby som kritizoval zbeľovanie (že by dali bieleho Bladea, Pantera, či Goliáša). Nie či Ďalší biely Spider-Man, ale prečo vôbec nejaký ďalší Spider-Man, keď máme Parkera?


A uznávam, že človek niekedy môže reagovať prehnane, keď sa s ničím potýka neustále. A toto je teraz na programe skoro stále. Kritika "málo multikultúrnych" postáv, filmov, seriálov a časté nahradzovanie etník, len aby bolo. Ono keby sa to stalo raz za čas, tak by to bolo naozaj každému jedno. Ozvali by sa možno naozajstní rasisti a možno milovníci originálu, ktorí menia. Ale tým, že to robia neustále práve vyvolávajú opačný pocit, než zrejme zamýšľali (hoci to skôr pôsobí, že to nikdy nepremysleli a myslia si, že diváci sú ako škôlkári. Podajte si ruky a je dobre. Dajme veľa černochov a je po rasizme).


Urobili zmenu s belochmi. Volalo sa to Utlimate. Bol to vesmír, kde boli nanovo predstavené všetky postavy, X-meni aj Pomstitelia a tiež ich pomenili mierne, ale skôr charaktermi, než nejak rasovo, či pohlaviami. Pointa je v tom, že je to ale celé zbytočné. Proste keď je tu komiks, čo má 60 rokov, tak to nie je len výstrelok doby. Proste ľudia milujú danú postavu, nie len hrdinu svojej doby. Je to úlet pozrieť si Marvel Max, Ultimate, Age of Apocalypse, House of M, či 1602. Ale je to len taký úlet. V hlavnom svete 616 chceš tie postavy, ktoré sú tam roky. Rovnako by bola blbosť dávať bieleho Falcona, či podobne. Proste nech vytvoria nové postavy. To je tá pointa tejto kritiky pri komiksoch. Nič im nebráni dať černochovi nejaké super sily a spraviť z neho zaujímavú postavu.
Ale nie vždy sa chytajú. Mali aj zaujímavé nové postavičky (Dust, Surge, Arana, Hazmat, Reptil a ďalší) rôznych národností. Ale nepresadili sa. Čitatelia kupujú to čo majú radi, nie to čo by "mali kupovať lebo je to politicky vhodné".

avatar uživatele
puf-muf
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
27. 7. 2018 / 22:44:22 (před 6 roky)
off
Alias napsal(a):

... to robia neustále práve vyvolávajú opačný pocit, než zrejme zamýšľali (hoci to skôr pôsobí, že to nikdy nepremysleli a myslia si, že diváci sú ako škôlkári...

Ale amíci sú horší ako škôlkári...

Cílem korektnosti má být šíření tolerance a vzájemného respektu, ve skutečnosti však vytváří kulturu pokrytectví a rozněcuje nenávist.
avatar uživatele
Jessica Angell
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
29. 7. 2018 / 09:33:15 (před 6 roky)
on
BuBBleS napsal(a):

že někdo obviňuje Iron Fista z rasismu je stejně ujeté jako některé tvé názory na věc. komiks je plný politiky. je odrazem doby, ve které vznikal. schválně se jen nad tímto detailem zamysli. proč myslíš, že vznikl Black Panther? Spider-Man je pořád Spider-Man, jen zde je alternativa s jiným příběhem. na tom není nic špatného. ano, někde se ta korektnost přehání. taky mi přijde potřeba cpát do některých věcí vyváženost ras, prostě aby tam byli všichni. ano, je hloupé označovat za rasistické něco, kde jsou samí běloši, protože to tak někomu přišlo logičtější. ty ale předvádíš stejný extrém, jen na druhé straně.
zamysli se schválně nad tím, jak by to vypadalo, kdyby udělali další verzi Spider-Mana s bělochem. to by bylo vlastně ještě divnější, protože ta změna je vlastně nedostatečná. s černochem mohou pracovat lépe se změnou prostředí a předkládat řadu jiných problémů. to je prostě fakt.

Souhlasím s tebou, tady je těch příkladů spoustu, od nového Ghost Ridera, přes Flashe ( Wally je ve Flashovi černý, Iris taky, což v komixu nikdy nebyla, aspoň co vím.)
U Iron Fista je to že je rasista blbost už jen pro to, že dlouho spolupracoval s Lukem Cagem..
I když, povězme si na rovinu..Nová filmová Fantastic Four byl propadák..a je úplně jedno, že Human Torch je černý, úplně tam změnili jeho vztah se sestrou ( která je jeho sestra jen z půlky)..takže tam jako se nedá zachránit vůbec nic..

Gabka
Editováno: 1x | Naposledy: 29. 7. 2018 / 09:37:45
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
29. 7. 2018 / 10:56:37 (před 6 roky)
off
Jessica Angell napsal(a):


I když, povězme si na rovinu..Nová filmová Fantastic Four byl propadák..a je úplně jedno, že Human Torch je černý, úplně tam změnili jeho vztah se sestrou ( která je jeho sestra jen z půlky)..takže tam jako se nedá zachránit vůbec nic..

S tým Iron Fistom to berú ako kultúrne vykrádanie, čo je rasistické (viď vyššie, čo som písal).
Toto je tiež krásny príklad nechutného sčerňovania. Akože budeme menší rasisti (čo vôbec nie sme) ak nahradíme biele postavy čiernymi. Biely blonďáci, brat a sestra, tak ako Fury a ostatní sčernení, aj títo sú roky rokúce bieli. A bum, zrazu je potreba byť politicky korektní - čo znamená na úkor bieleho, nie dať im priestor na niečo nové.

Ako retardní sa oháňajú zbelovaním (Whitewashing), kedy biely hrajú postavy inej rasy. Ale drvivá väčšina príkladov je zo starých filmov (ako John Wayne hrajúci Džingischána), kedy bola proste iná doba. Ale tí biely herci hrajú akože iné rasy.
A potom je tu sčerňovanie, nazývané farboslepé hranie (Colour blind acting). Kedy hrajú čierny bile postavy - ale na rozdiel od zbelovania ich nehrajú akože biele podľa originálu, ale zmenia ich na čierne. Heimdall a Valkýra (Thor), Mary Jayne (Spider-Man), Perry White a Jimmy Olsen (Superman), Jack Crawfors (Hannibal), Deadshot (Suicide squad), Mordo (Doctor strange), Deschain (Dark Tower), Domino (Deadpool 2), Merlin, Fury, Human Torch a ďalší.
A aj to pretláčanie detí, kde aj v Lost in Space, nové Charmed a inde majú nevlastné deti inej rasy, či v Handmaid´s tale popridávaní čierni, ktorí v originále neboli.
Ono sa to človeku nezdá, ale keď sa nad tým zamyslí a pogúgli si zo 10 minút, tak zistí, že je toho čoraz viac a preto to ľuďom vadí.

avatar uživatele
Jessica Angell
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
29. 7. 2018 / 11:06:46 (před 6 roky)
on
Alias napsal(a):

S tým Iron Fistom to berú ako kultúrne vykrádanie, čo je rasistické (viď vyššie, čo som písal).
Toto je tiež krásny príklad nechutného sčerňovania. Akože budeme menší rasisti (čo vôbec nie sme) ak nahradíme biele postavy čiernymi. Biely blonďáci, brat a sestra, tak ako Fury a ostatní sčernení, aj títo sú roky rokúce bieli. A bum, zrazu je potreba byť politicky korektní - čo znamená na úkor bieleho, nie dať im priestor na niečo nové.

Ako retardní sa oháňajú zbelovaním (Whitewashing), kedy biely hrajú postavy inej rasy. Ale drvivá väčšina príkladov je zo starých filmov (ako John Wayne hrajúci Džingischána), kedy bola proste iná doba. Ale tí biely herci hrajú akože iné rasy.
A potom je tu sčerňovanie, nazývané farboslepé hranie (Colour blind acting). Kedy hrajú čierny bile postavy - ale na rozdiel od zbelovania ich nehrajú akože biele podľa originálu, ale zmenia ich na čierne. Heimdall a Valkýra (Thor), Mary Jayne (Spider-Man), Perry White a Jimmy Olsen (Superman), Jack Crawfors (Hannibal), Deadshot (Suicide squad), Mordo (Doctor strange), Deschain (Dark Tower), Domino (Deadpool 2), Merlin, Fury, Human Torch a ďalší.
A aj to pretláčanie detí, kde aj v Lost in Space, nové Charmed a inde majú nevlastné deti inej rasy, či v Handmaid´s tale popridávaní čierni, ktorí v originále neboli.
Ono sa to človeku nezdá, ale keď sa nad tým zamyslí a pogúgli si zo 10 minút, tak zistí, že je toho čoraz viac a preto to ľuďom vadí.

Díky za vysvětlení, ráda se přiučím něco nového ( Nemyšleno sarkasticky nebo tak)..
upřímně u Furyho mi to moc nepřišlo, protože Samuel L. Jackson má charisma..
Heimdall taky, Idrise Elbu miluju..Perry White..znám ho jen ze Smallville..takže u některých postav jsem ani nevěděla že by měli být bílé..
člověk se učí každý den..
díky, Jess

Gabka
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
29. 7. 2018 / 12:04:10 (před 6 roky)
off
Jessica Angell napsal(a):

Díky za vysvětlení, ráda se přiučím něco nového ( Nemyšleno sarkasticky nebo tak)..
upřímně u Furyho mi to moc nepřišlo, protože Samuel L. Jackson má charisma..
Heimdall taky, Idrise Elbu miluju..Perry White..znám ho jen ze Smallville..takže u některých postav jsem ani nevěděla že by měli být bílé..
člověk se učí každý den..
díky, Jess

To je práve ono, že človeku vadí ten akt samotný. Samuela Jacksona mám tiež rád a užívam si ho vo filmoch, tiež Elba má dobré filmy a Luther je skvelý.
Ale tu práve vadí ten dvojitý meter. Napríklad Naomi Harris (Moneypenny v Bondovi) Noma Dumezweni (čierna Hermiona v divadelnej verzii Harryho Pottera), či Thesa Thompson (Valkýra), ale aj ďalší označili kritikov ich čiernych postáv za rasistov, ignorantov, čo nevedia nič o umení, pretože tu ide o hranie a o kvality herca, nie o farbu pleti. Ale akonáhle je to naopak, tak je to rasizmus (biely asi nemôžu mať kvalitné herecké umenie), alebo kultúrne privlastnenie (biely nemôže byť majster kung-fu, či stopár ako indián, ani hip-hoper, alebo nemajú nosiť dredy, perá, hula sukne, dokonca aj známe osobnosti ak sa na maškarný či na helloween oblečú za indiána, Vaianu, Bruca Leeho, či Mulan a nezhodujú sa etnicitou, tak je to vykrádanie ergo pobúrenie).
Aj v hudbe boli kritizovaní Major Lazer a DJ Snake za pieseň Lean On, že vykráda a zosmiešňuje Indickú kultúru. Hoci nič také nerobí a je to fajn pieseň.
Dokonca Zoe Salanda hrala Ninu Simone vo filme a ľudia boli pobúrení, že nie je dosť čierna na to, aby hrala túto černošskú speváčku. To už fakt zaváňa fanatizmom.
V poho. Tiež sa rád dozvedám nové a rád o tom podebatujem.

avatar uživatele
Jessica Angell
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
29. 7. 2018 / 14:26:45 (před 6 roky)
on
Alias napsal(a):

To je práve ono, že človeku vadí ten akt samotný. Samuela Jacksona mám tiež rád a užívam si ho vo filmoch, tiež Elba má dobré filmy a Luther je skvelý.
Ale tu práve vadí ten dvojitý meter. Napríklad Naomi Harris (Moneypenny v Bondovi) Noma Dumezweni (čierna Hermiona v divadelnej verzii Harryho Pottera), či Thesa Thompson (Valkýra), ale aj ďalší označili kritikov ich čiernych postáv za rasistov, ignorantov, čo nevedia nič o umení, pretože tu ide o hranie a o kvality herca, nie o farbu pleti. Ale akonáhle je to naopak, tak je to rasizmus (biely asi nemôžu mať kvalitné herecké umenie), alebo kultúrne privlastnenie (biely nemôže byť majster kung-fu, či stopár ako indián, ani hip-hoper, alebo nemajú nosiť dredy, perá, hula sukne, dokonca aj známe osobnosti ak sa na maškarný či na helloween oblečú za indiána, Vaianu, Bruca Leeho, či Mulan a nezhodujú sa etnicitou, tak je to vykrádanie ergo pobúrenie).
Aj v hudbe boli kritizovaní Major Lazer a DJ Snake za pieseň Lean On, že vykráda a zosmiešňuje Indickú kultúru. Hoci nič také nerobí a je to fajn pieseň.
Dokonca Zoe Salanda hrala Ninu Simone vo filme a ľudia boli pobúrení, že nie je dosť čierna na to, aby hrala túto černošskú speváčku. To už fakt zaváňa fanatizmom.
V poho. Tiež sa rád dozvedám nové a rád o tom podebatujem.

V poho..no mě ( a teď nechci vyznít jinak než je to myšleno) udivuje, že nikdo se ani nepozastaví nad Aquamenem..jakože hraje ho ( pokud se nepletu) Havajec, a v komixu je Aquaman blonďák s modrýma očima..
Já beru Jasona všema deseti, už od dob Baywatch Hawaii, ale když už musí všechno tak kritizovat, tak ne jen ty filmy a seriály co se jim nelíbí.
Nelíbí se mi to, nesleduju to. Konec..

Gabka
avatar uživatele
Michal Tkačík
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
21. 2. 2020 / 12:47:10 (před 4 roky)
off

hodlají to vůbec někdy začít natáčet?

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
21. 2. 2020 / 22:12:36 (před 4 roky)
off
Michal Tkačík napsal(a):

hodlají to vůbec někdy začít natáčet?

Doufám, že je ta blbost už přešla.

spike