Diskuze k článku Novinka pod lupou: Charmed (The CW)
avatar uživatele
Tempy
Redaktor | Cool level: 23 | Denholm
15. 10. 2018 / 22:56:05 (před 6 roky)
off

Uf, budu zamordována až jako třetí v pořadí! :D

avatar uživatele
Caroline115
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
15. 10. 2018 / 23:40:40 (před 6 roky)
off

A jenom mě pobavilo, že jako jedno znamení apokalypsy je to, že se stal Trump prezidentem? :-D

avatar uživatele
Michalenka
Uživatel od první verze | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
15. 10. 2018 / 23:45:51 (před 6 roky)
off

Já nemohla z toho Night Kinga :DD jak kdyby si odskočil z GoT

Keep calm & Be Fan of TV Shows :P
avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
16. 10. 2018 / 05:59:31 (před 6 roky)
off

Trailer mi stacil, vic videt nemusim. Samostatny serial to neni, jen se zmenily herecky a zpracovani. Herecky k sobe vubec neladi. Komu se libi, at uziva, ja urcite vynecham.

avatar uživatele
WillowPurple
Redaktor | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
16. 10. 2018 / 06:40:05 (před 6 roky)
off

Koukla jsem se na pilot pouze ze zvědavosti. A dostala jsem přesně to, co jsem očekávala už od traileru. Divnou moderní (na můj vkus až moc moderní) předělávku, která tlačí až na pilu. Herecké obsazení mi lezlo po pár minutách strašně na nervy. A popravdě jsem cca po 20 minutách už vesele přeskavovala v ději, což není dobré... A musím souhlasit, že nejvíce mě pobavilo "vypujčení" rádoby bílého chodce z GoT. :D To byla poslední kapka. Mrzí mě, že se tento reboot dostal až sem; hlavně z úcty k původnímu seriálu, kterému tahle moderní (nesympatická) předělávka dělá jen ostudu. Ve sledování rozhodně pokračovat nebudu.

avatar uživatele
Destinytte
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
16. 10. 2018 / 07:44:36 (před 6 roky)
off

Tak jsem se donutila podívat aspoň na trailer, když jsou tak dobré ohlasy, ale ne. Nechci to vidět.

avatar uživatele
sonkad
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
16. 10. 2018 / 08:12:14 (před 6 roky)
off

OMG, absolútne nechápem také dobré hodnotenia.. Šla som do toho s otvorenou mysľou, naozaj som tomu dala šancu, ale toto bolo tak zlé, že by som najradšej podstúpila výplach mozgu, aby som to vymazala z pamäti. Neznesiteľné herečky, ktoré celý čas liezli nenormálne na nervy, strašné efekty typu vrán alebo zmiznutie white-lightera, celé to malo taký pubertálny chaotický vibe, hoci postavy sú akože o niečo staršie, nasilu pôsobiace prvky, ktoré mali len odškrtnúť všetky politicky korektné kolónky.. A ešte aj ten dom totálne pokazili a nový Leo, to bolo preboha čo? Vrchol všetkého bol ten Night King. Na celom pilote som nenašla jedinú vec, ktorá by sa mi páčila :(

Editováno: 1x | Naposledy: 16. 10. 2018 / 10:11:10
avatar uživatele
Katka Mrkvicová
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
16. 10. 2018 / 12:46:30 (před 6 roky)
off

Upřímně, ani původní Charmed jsem nikdy neviděla celé. Jistě,pokud na ně narazím ráda se podívám,ale na maraton to nikdy nebude. No a tohle ???Trikově budiž, obsahově .. no je to pilot a tudíž se slabší děj dal očekávat. Ovšem herecky- to je neskutečný děs.Ty tři grácie mi prostě nesedí a nesedí. Možná že časem to bude lepší a z nostalgie si nejspíš ještě jeden dva díly dám,ale když to zruší plakat rozhodně nebudu.

avatar uživatele
vuvicom
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
16. 10. 2018 / 13:20:49 (před 6 roky)
off

Tempy, jsem středoškolačka, sice už maturuji, ale pořád ještě jsem. A tvůj názor na SMSky naprosto sdílím. Pokud to v seriálu nebo filmu není vyloženě důležitý, nebo alespoň zajímavý, tak to je úplně zbytečný.

Říká se že chybami se člověk učí. To je proč jich dělám tolik. Za chvíli ze mě bude génius.
avatar uživatele
luciakanky
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
16. 10. 2018 / 13:38:58 (před 6 roky)
off

nie nie nie. toto cche len ryžovať na značke. obsadenie spĺňa všetky pokrytecké korektné a tie najsprávnejšie nápady. nie toto pozerať nebudem, stačil trailer

driver picks the music, shotgun shuts his cakehole
avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 53 | Roy
16. 10. 2018 / 14:15:09 (před 6 roky)
on

Ke každému seriálu by se mělo přistupovat jako k novému dílu, pokud nejde vysloveně o pokračování něčeho jiného. A taky jsem chtěla k tomuhle rebootu přistupovat bez předsudků, ALE! Proč použili stejné originální logo?! To mě štve asi ze všeho nejvíc. :D
A hned v závěsu ten nový světlonoš.. Teda on jako postava mě (zatím) neštve, ale jeho zapojení se do života sester. Sorry, ale origo Čarodějky byly tak skvělé proto, že si se vším musely poradit samy a spoléhat se samy na sebe. Kdežto tady je nějaký chlap sváže a začne jim vše vysvětlovat? A nejdete to náhodou proti tématu, okolo kterého tenhle seriál?/epizodu vystavili? ugh
A jak říká Tempy, to jeho přemisťování je příšerné, vypadá spíše démonicky.
Z castingu taky nejsem od začátku nadšená. Jediná Madeleine Mantock mi je sympatická. Na druhou stranu Andy jako ženská je příjemné překvapení. :D

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
pataaaaaa159
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
16. 10. 2018 / 15:48:26 (před 6 roky)
off

Charmed jsem neviděl v 7.třídě na základce, ale o dost později takže nejsem ani trošku ovlivněný nostalgií a můžu říct, že tohle je prostě lepší než originál, a jestli tohle se vám zdá nesmyslné, potom jste to původní Charmed asi nikdy neviděli. Je to sice srdcovka hodně lidí, ale to z toho ani náhodou nedělá kvalitní seriál. Neříkám, že tohle je kvalitní seriál, ale rozhodně to zatím ukázalo větší potenciál než původní Charmed v prvních několika dílech. Originalitu nehodnotím.
Herecké obsazení je úplně vpořádku a všechny holky mi přijdou sympatické.

Nikdy není čas nevhodný pro seriál :)
avatar uživatele
Deaneira
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
16. 10. 2018 / 18:02:51 (před 6 roky)
off

Dejme stranou že původní seriál je moje velká srdcovka a hit mého mládí. Tohle je prostě hrůza.kde jen začít naprosto otravné hlavní obsazení a zaporak jako fakt? Chvíli jsem přemýšlela jestli nekoukam na GoT. Jediné co si zasloužilo pár procent jsou efekty ty ujdou. Ale jinak i dej je prostě na nic, chybí mi to jak si na vše musely přijít samy a tady hned světlonoš... Byla jsem odhodlána nenechat se ovlivnit původním seriálem, ale fakt mi to nejde tohle se prostě nepovedlo. Bohužel americké publikum bude mít asi jiný názor. No prostě teď když malému rostou zoubky a nespime ani v noci dám si maraton původního seriálu :-D

avatar uživatele
Nira
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
16. 10. 2018 / 20:38:31 (před 6 roky)
off

Původní seriál jsem nikdy neviděla celý, spíš jednotlivé epizody náhodně v tv a to hodně dávno. Ovlivněná jim nejsem, srovnávat nechci. Tohle mi nesedlo, hlavní trojka je mi dost nesympatická, dvě sestry se mi pořád pletly. Dějově taky moc nezaujalo, pokračovat určitě nebudu.

avatar uživatele
Tulrika
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
16. 10. 2018 / 22:39:34 (před 6 roky)
off

Původní seriál jsem moc nemusela. Myslím, že jsem ho viděla celý, ale fakt si vybavuji jen pár detailů... anděla, knihu, nějakýho policajta a sexy Colea.
Takže jsem k novému Charmed přistupovala bez předsudků. A nic moc. Ty holky pořád běhají s otevřenou pusou a koulí očima. Přijde mi, že moc hereckého umu nepobraly. Ledový chlápek na konci by totálně trapný. Takže mrknu ještě tak na dva díly, abych se ujistila a pak to asi odepíšu.

Neumím rozdávat rady. Jen dělat sarkastické poznámky
avatar uživatele
kjama
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
16. 10. 2018 / 23:59:04 (před 6 roky)
off

Tak dobrá hodnocení? Opravdu? Za mě tedy asi ne...

You only live once unless you are a Winchester.
avatar uživatele
Jenny17
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
17. 10. 2018 / 08:49:33 (před 6 roky)
off

Koukám,že ohodnocení dobrá...Já určitě dál pokračovat nebudu, nesedí mě obsazení.Máme každý svůj názor .o)

Jenny
avatar uživatele
Mr.Ripley
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
17. 10. 2018 / 16:06:33 (před 6 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Ok, asi bych měla být překvapená, že něco, co už jenom od první zmínky naprosto nenáviděné, trailer byl jeden z nejhorších, co jsem letos viděla, dostal kladné hodnocení, ale nejsem. Vzhledem k tomu, že se tu dává nízké hodnocením klasikám, už jsem si zvykla. A já osobně, kdyby to byl seriál s jiným názvem, jiným námět, co by tolik nerejžoval na slavném jméně a na sociálních sítích vylože nesnižoval ten starých tvrzeními jak ten nový bude lepší, tak by to i šlo, prostě magičky v moderní době, ale takhle. Uf.
V první řadě začnu asi tím nejhorším. Prostřední sestra Mel, nová Piper. Tak prvně, kde vzali tak tragickou herečku? Proč LGBT postava získala tak nesympatickou holku? Neumí absolutně hrát, hrozně to ze sebe tlačí, je to prostě hrozné na koukání. Že je někde LGBT postava, je z toho fakt někdo překvapený, potom, co sociální sítě žijí mottem "Representation matters"? Jako nová Piper, out, ale že LGBT postava je opět ta nejméně sympatická, achich. Nicméně líbit se bude, protože ta holka je Twitter na nohách, lahůdka pro SJW a je i stejně nepříjemná a zahořklá jako oni, hádám, že bude i veganka. Mě je osobě tohle všechno absolutně jedno, ale bože, tak šíleně nesympatickou postavu jsem dlouho neviděla, divím se, že jí z toho mračení a vyšpulování pusy nerozbolela hlava. Troufnu si hádat, že v tomhle seriálu bude největší zlo bílý heterosexuální, cisgender muž. A s původními Charmedkami to srovnávat jde, protože ty postavy přebírají něco z těch starých.
Další absolutně nesympatická postava pro mě byla samotná matka sester, co káže o "sisterhood", ale zároven před nimi tají celý život, že mají sestru (ale ok, to udělala i Patty, ale u ní víme, že to bylo ochranné opatření). Není zdaleka tak andělská, sympatická, něžná a moudrá jako Patty Halliwell a ve výsledku mi jí vůbec nebylo líto, vzhledem k tomu, že každá sestra má jiné etnikum a ona byla alkoholička, myslím si o ní své. Doufám, že nepřijde postava, co bude mít paralely s Colem Turnerem, aspon toho at nechají odpočívat v pokoji.
Dům sester je obrostlý břečtanem, potemnělá fasáda, opět zásah, aby to působilo mystery, temnějším dojmem, ačkoliv na původních Charmed byla právě okouzlující ta normálnost a barevnost, z toho si kupříkladu něco vzít mohli, takhle to působí, jako já nevím, druhé PLL? Až hrozně moc.
Světlonoš, k tomu mám jen jediné. Co to k čertu bylo? Takový traged bez sebevědomí vůbec nepůsobící jako někdo, kdo by měl sestry vést a na koho se můžou spolehnout, herec není špatný, Rupert Evans je mi znám a vím, že hrát umí, ale tu postavu napsali tak strašně, ale je hrozně cool mít takové, co mají být tím svým žvatláním roztomilé, ale upřímně? Mám jich pokrk. Povahově jako vystřihnutý Rupert Giles. Potenciál mezi ním a Mel? Viděla bych ho, ale je to podle všeho lesba, takže yep, not gonna happen. Unést je a svázat ve vlastním domě, co to sakra bylo?
Macy, nová Prue jako nejstarší sestra říznutá Paige jako "ztracená sestra". Člověče, ona byla docela v pohodě. Herecky sice nic moc, ale ze všech asi nejpřirozenější projev a to jsem myslela, že zrovna ona mi půjde na nervy, když si vzpomenu, jak jsem "milovala" Prue (uvozovky myšlené ironicky). Tahle je v pohodě a řekla bych, že se mi i líbí.
Maggie - opět, herečka špatná, ale aspon hezká a docela se snaží vyniknout, třeba se časem zlepší.
Samotný seriál se Charmedky nesnaží nahradit, ale celkově mám dojem, že je to nějaký fan seriál, co si z původního kultu dělá vyloženě pr-el, ta PLL atmosféra je ubíjející a hrozně mi vadí, humore se tam tlačí na pilu, k tomu na to, že v pilotu zemřela jedna postava, sestry se seznámily osudem a našly ztracenou sestru, to vyvolávavá nula celá nula emocí. Nevím, zda je to o tom laxním scénaristickém přístupu, kde se snaží to udělat hrozně odlehčené, ale Charmedkách byla i smrt nevinného tragická událost, která byla dost smutná a v tom scénáři to bylo cítit, tady prostě ve vteřině přehnaně reagují, oči navrch hlavy, otevřené pusy a ve mě nulové emoce, stejně jako v nich. Taky se mi líbí, jak se tvrdilo, že tenhle seriál bude mnohem více feministický (jakoby předtím nebyl), přitom jen dokola omývá trendy. Původní Charmed byly ženské silné se schopnostmi i bez nich, tyhle koukám jenom umí mlít o trendech a jezdit prstem po mobilu. Nemají žádný šarm, žádné kouzlo, hrozně průměrné a původní Charmedkám to dělá jen ostudu.
Kdyby to bylo o hodnocení seriálu bez ničeho okolo, je to čistě říznutý průměr, ale vzhledem k tomu, že to šahá na kult, tak hodnocení jde díky tomu o dost níž.

Pod tohle se můžu podepsat. Některá hodnocení tu opravdu vypadají, jako podplacená a psaná násilně do pozitivních čísel, když je očekával hejt ze všech stran.

Mr.Ripley
avatar uživatele
Tempy
Redaktor | Cool level: 23 | Denholm
17. 10. 2018 / 16:30:13 (před 6 roky)
off
slayerrrr napsal(a):

Pod tohle se můžu podepsat. Některá hodnocení tu opravdu vypadají, jako podplacená a psaná násilně do pozitivních čísel, když je očekával hejt ze všech stran.

Ha, kéž by nás za to někdo platil! :D Jak jsem psala už v Lupě, trailer byl hrozný a já čekala, že pilot strhám, ale pak jsem musela objektivně uznat, že to tak špatné nebylo. Samozřejmě se to nedá srovnávat s opravdu dobrými seriály, ale na určité béčkové úrovni a ve svém žánru to podle mě obstojí. Myslím, že spousta fanoušků zapomíná, že ani původní Čarodějky nepatří k nějakým skvostům. Ano, milujeme je a v mnohém byly přelomové (zvláště na českých televizních obrazovkách), ale o řemeslné či umělecké hodnotě by se také dalo diskutovat. :)

Takže ať už jim dáte šanci, nebo si raději pustíte něco jiného, přeji všem hezké a ničím nerušené sledování. ;)

avatar uživatele
Kirara
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
17. 10. 2018 / 17:40:47 (před 6 roky)
off

Mně teda Harry vadí. Tohle má být ten slavný feministický reboot? Leo byl cool a skoro dvě sezóny jim do ničeho nekecal. Tohle je nějaký legrační panáček, který ty silné inteligentní ženy musí od začátku poučovat. Fakt ho potřebujeme? Nebylo by víc badass kdyžtak mít světlonošku, když už máme gay ústřední postavu?

Editováno: 1x | Naposledy: 17. 10. 2018 / 17:41:25
avatar uživatele
Lukoil Black
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
17. 10. 2018 / 19:38:18 (před 6 roky)
off

Démony budou ničit jedlou sodou? No top.
Ledovej démon sice vypadal jako z GOT, ale jak kdyby ho udělali přes ten lacinej filter na Facebooku.

Proč léčení světlonoše vypadá jak, kdyby tam svítil baterkou na iphonu?
Démon labrador? Aha.
Wannabe Piper je nejhorší postava ever.
Wannabe Phoebe je vylízaná pička.
Wannabe Prue je z nich nejnormálnější.
Vážně nám musejí každých 30 sekund cpát jaké jsou feministky?
Sestry nemají žádnou chemiie a vůbec neumí hrát. Původní Čarodějky nejsou nějaký masterpiece, ale aspoň to zachraňovali herecké výkony. Tady je scénář trash a herečky hrozné.

No nic, radši si jdu pustit po stopadesáté původní sérii.

avatar uživatele
Lukoil Black
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
17. 10. 2018 / 19:55:07 (před 6 roky)
off

Serte na nové Charmed a radši si pár dní počkejte, než vyjde remastrovaná verze těch originálních v HD :)
https://www.youtube.com/watch?v=ptu2eRLmvyo
https://www.youtube.com/watch?v=YSMpT4EN928
https://www.youtube.com/watch?v=Tja9pDZ1NOk

avatar uživatele
sonkad
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
18. 10. 2018 / 08:17:36 (před 6 roky)
off
Lukoil Black napsal(a):

Serte na nové Charmed a radši si pár dní počkejte, než vyjde remastrovaná verze těch originálních v HD :)
https://www.youtube.com/watch?v=ptu2eRLmvyo
https://www.youtube.com/watch?v=YSMpT4EN928
https://www.youtube.com/watch?v=Tja9pDZ1NOk

Vyjde? Tak to je super, to sa určite po tom poobzerám a dám si maratón :) Aby som zabudla na túto hrôzu, čo som videla..

avatar uživatele
Lukoil Black
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
18. 10. 2018 / 19:49:30 (před 6 roky)
off
sonkad napsal(a):

Vyjde? Tak to je super, to sa určite po tom poobzerám a dám si maratón :) Aby som zabudla na túto hrôzu, čo som videla..

Na Syfy už odvysílali první tři řady, zbytek teprve budou remastrovat :)
http://horrorworld.org/charmed-season-1-is-coming-to-blu-ray-just-in-time-for-halloween/

Editováno: 1x | Naposledy: 18. 10. 2018 / 19:49:54
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
22. 10. 2018 / 02:13:30 (před 6 roky)
off

No tak jsem se ze zvědavosti podíval na pilot a trpěl jsem u toho kompletně celou dobu a mohu říct, že nic horšího jsem neviděl minimálně od pilotu nové verze MacGyvera. Jediný kdo z obsazení stojí vůbec za zmínku je Rupert Evans jako Harry. Na něm je vidět, že je to dobrý herec (kdo sleduje The Man in the High Castle tak ví, o čem mluvím) a proto nechápu, proč ztrácí čas v seriálu kde je nucen hrát opravdu špatně napsanou postavu. Všechny ženské hrdinky jsou naprosto příšerné! Nechápu, kdo je vybíral ale buď je to idiot, nebo vůbec nepoznal, že neumí hrát, jsou od pohledu hnusné a nesympatické a k tomu všemu jim ani trochu nepomáhá debilní scénář, který vykrádá původní Čarodějky a bere si z nich jen pár detailů jako schopnosti sester, knihu stínů, světlonoše a míchá Prue a Paige do jedné postavy (dobře ta je z nich asi nejvíce snesitelná) což se mi ani trochu nelíbí. Nejhorší je ovšem nová Piper tedy Mel, na kterou se doslova nedá dívat. Děj je plný nesmyslného psedofeminismu a politické korektnosti a dělá z toho liberální agitku (všude samé sexuální a etnické menšiny a násilná diverzita, která vůbec nefunguje a je jen otravná) a ještě k tomu neskutečně hloupou a protivnou. Celá epizoda nemá žádnou atmosféru a děj je tak jednoduchý a přesto nesmyslný, že přemýšlet nad ním nemá ani cenu.
Původním Čarodějkám to nesahá ani po paty, protože je to ošklivě natočené, špatně napsané a hrozně obsazené (až na Harryho) a triky taky nestojí za nic. Pevně doufám, že na tento omyl se brzy a hlavně rychle zapomene. Další díly už vidět nepotřebuji, protože toto bude už jen horší.

spike
avatar uživatele
hledaseniki
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
23. 10. 2018 / 15:03:27 (před 6 roky)
off

Já jsem pořád na vážkách jestli tomu mám dát šanci. Už z traileru je patrné, že to obsazení je špatné, ale možná mi zvědavost nedá. Nicméně asi se všichni shodneme na tom, že to je úplně zbytečný seriál, který těžko může soupeřit s původními Čarodějkami.
Uvidím jestli mě ta zvědavost dožene!

avatar uživatele
Destinytte
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
23. 10. 2018 / 15:27:11 (před 6 roky)
off

Tak mě přítel přemluvil, že se podíváme, jak hrozný to je. A fakt hodně. Pilot za mě 0 %. Ale je to ve všech ohledech tak moc špatný, že je to skvělá parodie! :D

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
23. 10. 2018 / 17:46:28 (před 6 roky)
off
spike napsal(a):

No tak jsem se ze zvědavosti podíval na pilot a trpěl jsem u toho kompletně celou dobu a mohu říct, že nic horšího jsem neviděl minimálně od pilotu nové verze MacGyvera.

Náhodou.. Nový MacGyver nakonec vůbec není až tak špatný ;). Lucas Till je aspoň sympatičtější :D (a ano, znám oba, ale RDA se mi šíleně zprotivil vratama, takže ze starého Maca maximálně znělku, jinak nic)...

Jinak u nových Charmed jsem se při traileru zděsila to jo, ale zas mě to láká právě kvůli tomu, že je jedna ze sester lesba (KONEČNĚ!!!). A to znám a ne přímo milovala, ale měla jsem ráda staré Čarodějky.. Pokud by se navíc v těch nových úplně vyvarovali hnusoKoule, tak budou mít tak tisíc plus bodů navíc :D. U mě určitě :D. Ale pravda je, že pilot mě teprve čeká no :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
24. 10. 2018 / 01:16:44 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

Náhodou.. Nový MacGyver nakonec vůbec není až tak špatný ;). Lucas Till je aspoň sympatičtější :D (a ano, znám oba, ale RDA se mi šíleně zprotivil vratama, takže ze starého Maca maximálně znělku, jinak nic)...

Jinak u nových Charmed jsem se při traileru zděsila to jo, ale zas mě to láká právě kvůli tomu, že je jedna ze sester lesba (KONEČNĚ!!!). A to znám a ne přímo milovala, ale měla jsem ráda staré Čarodějky.. Pokud by se navíc v těch nových úplně vyvarovali hnusoKoule, tak budou mít tak tisíc plus bodů navíc :D. U mě určitě :D. Ale pravda je, že pilot mě teprve čeká no :D.

Cole byl náhodou boží a k Phoebe se skvěle hodil. Ale Spike byl v Buffy přece jen lepší. :-)

spike
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
24. 10. 2018 / 01:22:47 (před 6 roky)
off
spike napsal(a):

Cole byl náhodou boží a k Phoebe se skvěle hodil. Ale Spike byl v Buffy přece jen lepší. :-)

Ano, tys prostě musel vytáhnout přesně ty dva chlapy, které z duše nenávidím :D. Typický :D. Spike byl celkem fajn, než začal chrápat s Buffynou. Pak to šlo s jeho charakterem silně do kopru. Koule byl debil (byla bych sprostší ale nechci ban) od začátku. Přesně ten typ, na kterém bych se pěkně sadisticky vyřádila :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
24. 10. 2018 / 02:04:19 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

Ano, tys prostě musel vytáhnout přesně ty dva chlapy, které z duše nenávidím :D. Typický :D. Spike byl celkem fajn, než začal chrápat s Buffynou. Pak to šlo s jeho charakterem silně do kopru. Koule byl debil (byla bych sprostší ale nechci ban) od začátku. Přesně ten typ, na kterém bych se pěkně sadisticky vyřádila :D.

Nechápu co ti na nich vadí. :-)

spike
avatar uživatele
Lukoil Black
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
24. 10. 2018 / 10:50:24 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

Ano, tys prostě musel vytáhnout přesně ty dva chlapy, které z duše nenávidím :D. Typický :D. Spike byl celkem fajn, než začal chrápat s Buffynou. Pak to šlo s jeho charakterem silně do kopru. Koule byl debil (byla bych sprostší ale nechci ban) od začátku. Přesně ten typ, na kterém bych se pěkně sadisticky vyřádila :D.

Kdyby Cole-a nezabili, tak by nás scénáristé ušetřili naprosto trapné dějové linky, kde se Phoebe půl seriálu snaží nabalit nějakého chlapa a ostatní je jí u prele. Když Cole odešel, tak postavu Phoebe naprosto zničili.

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
24. 10. 2018 / 15:40:41 (před 6 roky)
off
Lukoil Black napsal(a):

Kdyby Cole-a nezabili, tak by nás scénáristé ušetřili naprosto trapné dějové linky, kde se Phoebe půl seriálu snaží nabalit nějakého chlapa a ostatní je jí u prele. Když Cole odešel, tak postavu Phoebe naprosto zničili.

A nakonec jí v poslední minutě švihnou ke Coopidovi, který se tam z ničeho nic objeví a dělá Phoebe osudovou lásku. Mám za to, že sám McMahon chtěl odejít (kvůli Nip/Tuck, hádám).
Nemluvě o tom, že z ní udělali workoholičku, začala být nehorázně protivná a co teprve, když jí začali tikat hodiny, to bylo neskutečné utrpení.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 1x | Naposledy: 24. 10. 2018 / 15:41:05
avatar uživatele
Eviik
Uživatel od první verze | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
24. 10. 2018 / 17:19:05 (před 6 roky)
off

Tyjo trailer se mi vážně nelíbil, casting mi už vůbec nesedí a celé tohle mi přijde jako brutální vykrádačka nápadů. V době, kdy se každou chvíli zařezávají zajímavé projekty mi to přijde zbytečné (tj. z mého pohledu jde tak moc jen o peníze, až to není hezké - to by si divák neměl moc uvědomovat). Asi se zkusím podívat na první díl, ale moc šanci tomu nedávám.
Jo a jsem zvědavá, kdy začnou přetáčet Buffy, nebo tak něco... :D

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
24. 10. 2018 / 18:28:51 (před 6 roky)
off
Eviik napsal(a):

Tyjo trailer se mi vážně nelíbil, casting mi už vůbec nesedí a celé tohle mi přijde jako brutální vykrádačka nápadů. V době, kdy se každou chvíli zařezávají zajímavé projekty mi to přijde zbytečné (tj. z mého pohledu jde tak moc jen o peníze, až to není hezké - to by si divák neměl moc uvědomovat). Asi se zkusím podívat na první díl, ale moc šanci tomu nedávám.
Jo a jsem zvědavá, kdy začnou přetáčet Buffy, nebo tak něco... :D

Buffy už to bohužel oficiálně čeká taky, jen nevíme dne a hodiny.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
24. 10. 2018 / 19:06:43 (před 6 roky)
off
spike napsal(a):

Nechápu co ti na nich vadí. :-)

Éééé všechno :D? Ale hlavně fakt, že oba byli děsně vlezlí. Nesnáším chlapy, kterým nestačí říct NE jednou aby pochopili, že mají jít o dům dál. Oba se furt vraceli jak herpes :D. FUJ :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
24. 10. 2018 / 19:07:52 (před 6 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Buffy už to bohužel oficiálně čeká taky, jen nevíme dne a hodiny.

Aspoň že Xena utekla kulce.. zatím.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
24. 10. 2018 / 19:08:42 (před 6 roky)
off
Lukoil Black napsal(a):

Kdyby Cole-a nezabili, tak by nás scénáristé ušetřili naprosto trapné dějové linky, kde se Phoebe půl seriálu snaží nabalit nějakého chlapa a ostatní je jí u prele. Když Cole odešel, tak postavu Phoebe naprosto zničili.

Ale vždyť je to fuk, jestli trapčí nad Koulí nebo nad nějakým random debilem.. Každé shánění chlapa, co se protáhne na dýl jak dvě sezony je zbytečně natahovaná trapárna.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
24. 10. 2018 / 23:32:09 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

Ale vždyť je to fuk, jestli trapčí nad Koulí nebo nad nějakým random debilem.. Každé shánění chlapa, co se protáhne na dýl jak dvě sezony je zbytečně natahovaná trapárna.

Většina žen shání chlapa, protože je přitahují, takže na tom nevidím nic divného. Stejně to má většina mužů se ženami. Spike prostě do Buffy byl od páté série zamilovaný a jejich vztah byl dost zábavný a podle mě se k sobě hodili.

spike
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
25. 10. 2018 / 00:22:47 (před 6 roky)
off
spike napsal(a):

Většina žen shání chlapa, protože je přitahují, takže na tom nevidím nic divného. Stejně to má většina mužů se ženami. Spike prostě do Buffy byl od páté série zamilovaný a jejich vztah byl dost zábavný a podle mě se k sobě hodili.

Jako jo, to vám neberu, ale pokud to není vyloženě telenovela nebo soapka, tak mám od seriálu jiné očekávání, než že tam bude nějaká ženská slintat nad nějakým chlapem nebo vice versa.. U Čarodějek chci likvidaci démonů, u Purge likvidaci všech všema, u policajtských seriálů chytání a likvidování zločinců a u hasičů likvidování požárů a bouchání všeho okolo. Ve všech těchto žánrech by měla mít milostná/naháněcí složka minimální prostor. Tečka. Takže ano, jak u Koule, tak u Spika mě to jejich slintání neskonale štvalo. A k Buffyně se nehodil žádný upír. Tohle mezidruhové křížení (protože upír je jiný druh než člověk) je hnus. Kor když se ty dva druhy mají navzájem zabíjet.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
25. 10. 2018 / 00:48:45 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

Jako jo, to vám neberu, ale pokud to není vyloženě telenovela nebo soapka, tak mám od seriálu jiné očekávání, než že tam bude nějaká ženská slintat nad nějakým chlapem nebo vice versa.. U Čarodějek chci likvidaci démonů, u Purge likvidaci všech všema, u policajtských seriálů chytání a likvidování zločinců a u hasičů likvidování požárů a bouchání všeho okolo. Ve všech těchto žánrech by měla mít milostná/naháněcí složka minimální prostor. Tečka. Takže ano, jak u Koule, tak u Spika mě to jejich slintání neskonale štvalo. A k Buffyně se nehodil žádný upír. Tohle mezidruhové křížení (protože upír je jiný druh než člověk) je hnus. Kor když se ty dva druhy mají navzájem zabíjet.

Ty ma vždy rozosmeješ :D Chudák Julian, keby ten vedel, ako ho neznášaš, tak by okamžite prestane hrať :D

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
25. 10. 2018 / 01:45:41 (před 6 roky)
off
phoboska napsal(a):

Ty ma vždy rozosmeješ :D Chudák Julian, keby ten vedel, ako ho neznášaš, tak by okamžite prestane hrať :D

To ale nemělo být k pobavení :P. A o tom si tedy dovolím velmi silně pochybovat :D. jakože o tom, že by přestal hrát :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Lukoil Black
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
25. 10. 2018 / 12:25:30 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

Ale vždyť je to fuk, jestli trapčí nad Koulí nebo nad nějakým random debilem.. Každé shánění chlapa, co se protáhne na dýl jak dvě sezony je zbytečně natahovaná trapárna.

Kdyby McMahon nechtěl odejít, tak by nad nikým slintat nemusela a nikoho nahánět taky ne, protože by měla Colea jako Piper měla celý seriál skoro Lea. A aspoň by mohlo být zajímavé, kdyby se mělo narodit třeba dítě čarodějka/démon. A to nemyslím to dítě ze čtvrté sérky, které bylo říznuté se Zdrojem nebo čím. Takhle z Phoebe jen udělali otravnou postavu.

avatar uživatele
Lukoil Black
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
25. 10. 2018 / 12:27:51 (před 6 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

A nakonec jí v poslední minutě švihnou ke Coopidovi, který se tam z ničeho nic objeví a dělá Phoebe osudovou lásku. Mám za to, že sám McMahon chtěl odejít (kvůli Nip/Tuck, hádám).
Nemluvě o tom, že z ní udělali workoholičku, začala být nehorázně protivná a co teprve, když jí začali tikat hodiny, to bylo neskutečné utrpení.

a co teprve, když po ní někdo chtěl zachraňovat nevinné, ale ona se musela věnovat svému milostnému živůtku? :)

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
25. 10. 2018 / 18:40:35 (před 6 roky)
off
Lukoil Black napsal(a):

a co teprve, když po ní někdo chtěl zachraňovat nevinné, ale ona se musela věnovat svému milostnému živůtku? :)

Nebo jak naháněla toho chlapa, o kterém měla vidění, že jí jako nevěstu přenese přes práh, nadbíhala mu jak vzteklá, jen aby se dozvěděla, že to stejně není tak, jak si myslela a opět několik ztracených epizod o jejím plkání, jak chce chlapa. A ten Coop, to už byla fakt zoufalost jí rychle někoho sehnat, protože jim došlo, že seriál končí a ona furt nikoho nemá a McŘahon se nemá k návratu. To samé s Paige, ale taky nikdy nikoho stabilně neměla a k tomu Henrymu šla.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
patrik1177
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
25. 10. 2018 / 19:46:08 (před 6 roky)
off

Sice jsem původně nechtěl, ale nakonec jsem se na pilot podíval. A nevím, co si o tom myslet. Není to až tak špatné, jak jsem čekal, ale na původní Charmed to nemá ani omylem. Spíš to beru pouze jako parodii. Věřím, že se to druhé série nedočká.

avatar uživatele
sonkad
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
26. 10. 2018 / 12:20:26 (před 6 roky)
off
Lukoil Black napsal(a):

Kdyby McMahon nechtěl odejít, tak by nad nikým slintat nemusela a nikoho nahánět taky ne, protože by měla Colea jako Piper měla celý seriál skoro Lea. A aspoň by mohlo být zajímavé, kdyby se mělo narodit třeba dítě čarodějka/démon. A to nemyslím to dítě ze čtvrté sérky, které bylo říznuté se Zdrojem nebo čím. Takhle z Phoebe jen udělali otravnou postavu.

Presne tak! Cole bol pre ňu ten pravý, perfektne sa k sebe hodili po všetkých stránkach. To bolo osudové spojenie tak ako Piper/Leo a obrovský potenciál ešte na rôzne zápletky.

IcePrincess napsal(a):

A ten Coop, to už byla fakt zoufalost jí rychle někoho sehnat, protože jim došlo, že seriál končí a ona furt nikoho nemá a McŘahon se nemá k návratu.

Presne. Všetci jej nápadníci po Colovi boli zo zúfalstva a to, ako ju nakoniec dali dokopy s Coopom, bola úplná facka do tváre fanúšikov, tak absurdné spárovanie nasilu som asi inde nevidela, úplne nulová chémia medzi nimi.

Editováno: 1x | Naposledy: 26. 10. 2018 / 12:21:21
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
27. 10. 2018 / 23:26:27 (před 6 roky)
off
spike napsal(a):

No tak jsem se ze zvědavosti podíval na pilot a trpěl jsem u toho kompletně celou dobu a mohu říct, že nic horšího jsem neviděl minimálně od pilotu nové verze MacGyvera. Jediný kdo z obsazení stojí vůbec za zmínku je Rupert Evans jako Harry. Na něm je vidět, že je to dobrý herec (kdo sleduje The Man in the High Castle tak ví, o čem mluvím) a proto nechápu, proč ztrácí čas v seriálu kde je nucen hrát opravdu špatně napsanou postavu. Všechny ženské hrdinky jsou naprosto příšerné! Nechápu, kdo je vybíral ale buď je to idiot, nebo vůbec nepoznal, že neumí hrát, jsou od pohledu hnusné a nesympatické a k tomu všemu jim ani trochu nepomáhá debilní scénář, který vykrádá původní Čarodějky a bere si z nich jen pár detailů jako schopnosti sester, knihu stínů, světlonoše a míchá Prue a Paige do jedné postavy (dobře ta je z nich asi nejvíce snesitelná) což se mi ani trochu nelíbí. Nejhorší je ovšem nová Piper tedy Mel, na kterou se doslova nedá dívat. Děj je plný nesmyslného psedofeminismu a politické korektnosti a dělá z toho liberální agitku (všude samé sexuální a etnické menšiny a násilná diverzita, která vůbec nefunguje a je jen otravná) a ještě k tomu neskutečně hloupou a protivnou. Celá epizoda nemá žádnou atmosféru a děj je tak jednoduchý a přesto nesmyslný, že přemýšlet nad ním nemá ani cenu.
Původním Čarodějkám to nesahá ani po paty, protože je to ošklivě natočené, špatně napsané a hrozně obsazené (až na Harryho) a triky taky nestojí za nic. Pevně doufám, že na tento omyl se brzy a hlavně rychle zapomene. Další díly už vidět nepotřebuji, protože toto bude už jen horší.

Tak pod tohle se můžu podepsat.

avatar uživatele
Tempy
Redaktor | Cool level: 23 | Denholm
1. 11. 2018 / 21:23:18 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

Pokud by se navíc v těch nových úplně vyvarovali hnusoKoule, tak budou mít tak tisíc plus bodů navíc :D. U mě určitě :D. Ale pravda je, že pilot mě teprve čeká no :D.

Tak po třetím dílu mám dojem, že máme "nového Colea" už na scéně. ;) :D

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
2. 11. 2018 / 10:16:00 (před 6 roky)
off
Tempy napsal(a):

Tak po třetím dílu mám dojem, že máme "nového Colea" už na scéně. ;) :D

Ani mého fiktivniho manžela nenechají na pokoji, džísis. A do které holky se buchne? Maggie, hádám

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Tempy
Redaktor | Cool level: 23 | Denholm
2. 11. 2018 / 11:10:11 (před 6 roky)
off
SweetRainbow napsal(a):

Ani mého fiktivniho manžela nenechají na pokoji, džísis. A do které holky se buchne? Maggie, hádám

Přesně tak. Ale třeba se z něj ještě vyklube světlonoš, nebo co já vím. :D Každopádně je ohlášenej na (celou?) první řadu a podle mě není takovej svatoušek, jak se tváří, takže ten Cole by na něj seděl. ;) Ale tvému fiktivnímu manželovi samozřejmě nesahá ani po kolena. :D

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
3. 11. 2018 / 09:58:59 (před 6 roky)
off
Tempy napsal(a):

Přesně tak. Ale třeba se z něj ještě vyklube světlonoš, nebo co já vím. :D Každopádně je ohlášenej na (celou?) první řadu a podle mě není takovej svatoušek, jak se tváří, takže ten Cole by na něj seděl. ;) Ale tvému fiktivnímu manželovi samozřejmě nesahá ani po kolena. :D

Si myslím! :D

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯