Diskuze k článku Den v serálech: Lucifer, SWAT a celé série
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
20. 10. 2018 / 16:48:29 (před 6 roky)
on

Oh god Adalind.. Ruce pryč Chris, ruce pryč, než si ublížíš :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
TheDanielss
Uživatel od první verze | Cool level: 8 | Kryton
20. 10. 2018 / 19:05:43 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

Oh god Adalind.. Ruce pryč Chris, ruce pryč, než si ublížíš :D.

:D

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
21. 10. 2018 / 07:22:41 (před 6 roky)
off

Takže jen hostování? Uf, už jsem se lekla. Až tahle herečka někde zakotví, chci, aby to bylo tam, kde to budu moct sledovat.

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
21. 10. 2018 / 08:44:05 (před 6 roky)
off

Adalind <3 Škoda, že ten seriál nesleduju, snad brzo dostane nějaký svůj vlastní projekt, zasloužila by si ho.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 10. 2018 / 13:44:18 (před 6 roky)
on

To jsem jediná, kdo ji tady nemůže ani cítit O_O?

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
kjama
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
21. 10. 2018 / 15:07:31 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

To jsem jediná, kdo ji tady nemůže ani cítit O_O?

Tak to rozhodně ne...

You only live once unless you are a Winchester.
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
21. 10. 2018 / 16:23:26 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

To jsem jediná, kdo ji tady nemůže ani cítit O_O?

Ty a Juliette posedlí fanoušci, ti většinou.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 10. 2018 / 19:10:43 (před 6 roky)
on
IcePrincess napsal(a):

Ty a Juliette posedlí fanoušci, ti většinou.

Jestli to potěší, tak Juliette nesnáším taky :D. Ale Adalind byla prostě záporačka od začátku a já herce hrající záporáky nesnáším tak nějak všeobecně :D. McMahon by moh vprávět :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 10. 2018 / 19:12:04 (před 6 roky)
on
kjama napsal(a):

Tak to rozhodně ne...

Glad to hear it :D

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Tempy
Redaktor | Cool level: 23 | Denholm
21. 10. 2018 / 21:18:33 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

McMahon by moh vprávět :D.

Chudák. :D

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
21. 10. 2018 / 22:10:53 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

Jestli to potěší, tak Juliette nesnáším taky :D. Ale Adalind byla prostě záporačka od začátku a já herce hrající záporáky nesnáším tak nějak všeobecně :D. McMahon by moh vprávět :D.

To nepomůže, tu nesnášel každej krom zmíněné grupy. :D

Já to beru tak, že v reálu záporačky nejsou, spíše nesnáším ty postavy, málokdy se mi stává, že nesnáším i herce, to většinou tlustou čarou rozděluji.
Ale, chudák Koule, i když kdekoliv jsem ho viděla, tak nehrál kladnou postavu, snad jen v tom filmu se Shannen Doherty, jinak Doctor Doom byl záporák a Christian Troy... manipulátor, narcis, děvkař, co měl trauma z dětství, takže né úplně zlý, ale nějaký dobráčiško nebyl. No, McMahon má holt smůlu, že mu takové role sednou už jen pro ten jeho vzhled. :D

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 1x | Naposledy: 21. 10. 2018 / 22:19:44
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
22. 10. 2018 / 00:42:43 (před 6 roky)
on
Tempy napsal(a):

Chudák. :D

No co no :D. Jako Koule mě neskutečně štval :D. Takže ho od té doby vesele nesnáším :D. A totéž platí pro pana Koblihu (Neil McDonah, či jak se to píše :D).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
22. 10. 2018 / 00:49:54 (před 6 roky)
on
IcePrincess napsal(a):

To nepomůže, tu nesnášel každej krom zmíněné grupy. :D

Já to beru tak, že v reálu záporačky nejsou, spíše nesnáším ty postavy, málokdy se mi stává, že nesnáším i herce, to většinou tlustou čarou rozděluji.

Hele já se snažím, ale prostě jak mě jednou ten herec nebo herečka naštvou coby záporáci, tak je většinou už nechci nikdy vničem vidět :D. I proto jsem ráda,že jsem nikdy neviděla Merlina :D.

IcePrincess napsal(a):

Ale, chudák Koule, i když kdekoliv jsem ho viděla, tak nehrál kladnou postavu, snad jen v tom filmu se Shannen Doherty, jinak Doctor Doom byl záporák a Christian Troy... manipulátor, narcis, děvkař, co měl trauma z dětství, takže né úplně zlý, ale nějaký dobráčiško nebyl. No, McMahon má holt smůlu, že mu takové role sednou už jen pro ten jeho vzhled. :D

No ano, Christian Troy byl co se mého vztahu k McMahonovi týč fakt už poslední kapka :D. Nenávidím děvkaře :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
22. 10. 2018 / 09:35:19 (před 6 roky)
off

Tak já si tu herečku oblíbila už ve Franklin & Bash. A ona má úplně perfektně zlomyslný úsměv. Na ženské nejsem, ale tohle na mě funguje, co se herců týče. :D

avatar uživatele
hledaseniki
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
23. 10. 2018 / 15:07:52 (před 6 roky)
off

Jako velký fanoušek Grey´s Anatomy jsem dala šanci i Station 19 a i když to není žádná sláva, není to ani tragické, ale myslím, že těch 10 epizod seriálu bohatě stačilo, budiž ještě by to sneslo 15 dílů, ale 22 to je rozsudek smrti!

avatar uživatele
rigor mortis
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
23. 10. 2018 / 16:42:36 (před 6 roky)
off

Náhodou Adalind se mi ze začátku v Grimmovi líbila. Pak už to byla opravdu sobecká mrcha za každou cenu a mě nějak omrzel celý seriál, tak jsem ani dějovou linku dál nesledoval. Každopádně u překladu S. W. A. T. ji budu asi opravdu nesnášet, teda moc možná ne, když nebude mít komplikované dialogy, nebo mi jinak nabourávat už tak náročnou práci. Sice je to sexy mrcha, a to mám u určitých postav rád, ale odtud potud. Jestli něco nesnáším víc jak všetečné dotazy vlastní přítelkyně, tak jsou to komplikace, zejména u práce. :-)

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
23. 10. 2018 / 17:48:28 (před 6 roky)
on
rigor mortis napsal(a):

Náhodou Adalind se mi ze začátku v Grimmovi líbila. Pak už to byla opravdu sobecká mrcha za každou cenu a mě nějak omrzel celý seriál, tak jsem ani dějovou linku dál nesledoval. Každopádně u překladu S. W. A. T. ji budu asi opravdu nesnášet, teda moc možná ne, když nebude mít komplikované dialogy, nebo mi jinak nabourávat už tak náročnou práci. Sice je to sexy mrcha, a to mám u určitých postav rád, ale odtud potud. Jestli něco nesnáším víc jak všetečné dotazy vlastní přítelkyně, tak jsou to komplikace, zejména u práce. :-)

Takový dotaz.. Co je komplikovaného na překladu toho, když se snaží někdo někoho dostat do postele :D :D?

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
rigor mortis
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
23. 10. 2018 / 18:36:56 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

Takový dotaz.. Co je komplikovaného na překladu toho, když se snaží někdo někoho dostat do postele :D :D?

No třeba dost věcí. Může k tomu používat různé metafory dávající smysl jen pravým USAnům. Může se snažit člověka do té postele doslova ukecat. Já nevím, ale lidi jsou ze své podstaty idioti a zásadně neumějí dělat věci jednoduše. :D

Tak a teď vážně. Pokud to bude typická postelová scéna, kde se toho moc nenamluví, budu spokojený. Pokud tam do toho budou chtít přimíchat litry omáčky okolo, budu velice naštvaný. :D

Editováno: 1x | Naposledy: 23. 10. 2018 / 18:37:29
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
23. 10. 2018 / 21:51:08 (před 6 roky)
on
rigor mortis napsal(a):

No třeba dost věcí. Může k tomu používat různé metafory dávající smysl jen pravým USAnům. Může se snažit člověka do té postele doslova ukecat. Já nevím, ale lidi jsou ze své podstaty idioti a zásadně neumějí dělat věci jednoduše. :D

Tak a teď vážně. Pokud to bude typická postelová scéna, kde se toho moc nenamluví, budu spokojený. Pokud tam do toho budou chtít přimíchat litry omáčky okolo, budu velice naštvaný. :D

Pravda, na postelové metafory všeho druhu jsem zapoměla :D. Možná proto, že na mě je nikdy nikdo v češtině nepoužil a v amerických seriálech buď nejsou, nebo je prostě záměrně ignoruju ;). Tak jenom doufám, že se v tom moc plácat nebudou :D. Byť zrovna trojky jsou rizikový :D. A ukecaný :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
24. 10. 2018 / 15:34:47 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

Hele já se snažím, ale prostě jak mě jednou ten herec nebo herečka naštvou coby záporáci, tak je většinou už nechci nikdy vničem vidět :D. I proto jsem ráda,že jsem nikdy neviděla Merlina :D.



No ano, Christian Troy byl co se mého vztahu k McMahonovi týč fakt už poslední kapka :D. Nenávidím děvkaře :D.

Snaž se víc, třeba se tímto sama ochuzuješ o opravdu dobrého hrdinu, kterého by si třeba měla i ráda.
No, nechci tě strašit, ale je docela i možné, že Merlina nebudeš ani muset vidět, aby si viděla zlou Katie. \_(ヅ)_/ ᷄ Supergirl tvůrci jsou na to dost velké svině.

Jo no, on McŘahon holt neměl moc kladné role, ale zase, k němu takové role sedí. Jo a ještě ve filmu se Sandrou Bullock! Tak byl kladný....ale myslím, že jí zahýbal, nejsem si jistá, takže zase nic. :D Chudák McŘahon. :D

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
24. 10. 2018 / 19:14:18 (před 6 roky)
on
IcePrincess napsal(a):

Snaž se víc, třeba se tímto sama ochuzuješ o opravdu dobrého hrdinu, kterého by si třeba měla i ráda.
No, nechci tě strašit, ale je docela i možné, že Merlina nebudeš ani muset vidět, aby si viděla zlou Katie. \_(ヅ)_/ ᷄ Supergirl tvůrci jsou na to dost velké svině.

Tohle bohužel vím. Straší tím už delší dobu. A ve chvíli, kdy by Lena měla jenom náklon k tomu, že z ní bude záporák trvalého charakteru a ne jenom v nějakém pomatení smyslů (naštvat se můžeme všichni, viz Willow a její tříepizodní arc, který z ní udělal v podstatě big bad of the season a to mě bralo jakože hodně) tak pápá Supergirl.. Nechci s váma nic mít. To radši budu až do omrzení číst fanfiky, jak se Kara a Lena stále a stále a stále setkávají poprvé a stále a stále jim trvá celou věčnost spolu do té postele vlézt :D.

IcePrincess napsal(a):

Jo no, on McŘahon holt neměl moc kladné role, ale zase, k němu takové role sedí. Jo a ještě ve filmu se Sandrou Bullock! Tak byl kladný....ale myslím, že jí zahýbal, nejsem si jistá, takže zase nic. :D Chudák McŘahon. :D

Jakej chudák :D? Jako když někdo hraje programově záporáky nebo debily, tak prostě nemám potřebu se na něj dívat :D. A zrovna McŘahon a McKobliha jsou přesně takové případy :D. Filmům a seriálům, kde se ti dva vyskytují se programově vyhýbám, protože už jenom pohled na ně mi zkazí den :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
25. 10. 2018 / 18:31:16 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

Tohle bohužel vím. Straší tím už delší dobu. A ve chvíli, kdy by Lena měla jenom náklon k tomu, že z ní bude záporák trvalého charakteru a ne jenom v nějakém pomatení smyslů (naštvat se můžeme všichni, viz Willow a její tříepizodní arc, který z ní udělal v podstatě big bad of the season a to mě bralo jakože hodně) tak pápá Supergirl.. Nechci s váma nic mít. To radši budu až do omrzení číst fanfiky, jak se Kara a Lena stále a stále a stále setkávají poprvé a stále a stále jim trvá celou věčnost spolu do té postele vlézt :D.

Nemyslím si, že Lena bude někdy zlá, ale říkám, ti tvůrci jsou fakt svině, to už víme. Ale i záporáka si jde užít. :D
Jsem jediná, kdo je v posteli nechce? Mě se ty dvě hrozně líbí, jak po sobě pokukují, smějí, září, užívají si srandu, jsou tak roztomilé a nevinné, že hodit je do postele je svatokrádež, já si nemůžu pomoct, jsou prostě strašně pure, aspon zatím.

andromache napsal(a):

Jakej chudák :D? Jako když někdo hraje programově záporáky nebo debily, tak prostě nemám potřebu se na něj dívat :D. A zrovna McŘahon a McKobliha jsou přesně takové případy :D. Filmům a seriálům, kde se ti dva vyskytují se programově vyhýbám, protože už jenom pohled na ně mi zkazí den :D.

To je spíše takové politování toho herce, protože hraje kretény, já si je sice užívám, Koule byl můj velký oblíbenec a Christian, okolo něj se furt něco dělo, takže taky dobrý, ale typického american good guy, na to holt nikdy nedosáhne. Pana Koblihu vždycky vidím hrát nějaké padoušisko, ale nikdy mě nezaujal tolik, abych si byt šla jen zjištovat jeho jméno. Ale je jasné, proč ho obsazují, vždyt ten chlap nemůže být bělejší a vypadá jako slizoun, proto mu ty záporácké role prostě sekají.
eh, ted mé škodolibé já má chut si dát McŘahona jako ikonu, pokud říkáš, jen pohled teda. :DDD Jo, já jsem hrozně vtipná.
Ale někdy nesnášet herce hrající záporáka není daleko od reality, třeba Klause Kinski, toho zase já nesnáším, protože to byl padouch i v reálu.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 1x | Naposledy: 25. 10. 2018 / 18:48:00
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
25. 10. 2018 / 20:20:15 (před 6 roky)
on
IcePrincess napsal(a):

Nemyslím si, že Lena bude někdy zlá, ale říkám, ti tvůrci jsou fakt svině, to už víme. Ale i záporáka si jde užít. :D
Jsem jediná, kdo je v posteli nechce? Mě se ty dvě hrozně líbí, jak po sobě pokukují, smějí, září, užívají si srandu, jsou tak roztomilé a nevinné, že hodit je do postele je svatokrádež, já si nemůžu pomoct, jsou prostě strašně pure, aspon zatím.

Jako jo, já ti rozumím ;). Já to měla třeba u Swan Queen, že se mi líbilo to jejich dejme tomu hašteření, ale do postele jsem je docpat nedokázala ;). U Supercorp je té chemie na mě už až moc, aby se to dalo jen tak přejít :D. Anebo je to tím, že jsou pro mě první ship, kterému fandím po hóódně dlouhé době, takže mě to tak nějak baví no ;). A jinak si myslím, že pure jo, ale pokud by to měl být stejný vývoj jako třeba u Xeny s Gabrielou, které taky byly na začátku v podstatě pure (teda Gáby, Xena nebyla pure v žádném smyslu toho slova), tak jim to časem nevydrží ani náhodou ;). Pokud teda Lenu nepošlou jako charakter do záchodu jejím zezáporačením.


IcePrincess napsal(a):

To je spíše takové politování toho herce, protože hraje kretény

Tak si má pořídit lepšího agenta :D :D.

IcePrincess napsal(a):

...já si je sice užívám, Koule byl můj velký oblíbenec a Christian, okolo něj se furt něco dělo, takže taky dobrý, ale typického american good guy, na to holt nikdy nedosáhne. Pana Koblihu vždycky vidím hrát nějaké padoušisko, ale nikdy mě nezaujal tolik, abych si byt šla jen zjištovat jeho jméno. Ale je jasné, proč ho obsazují, vždyt ten chlap nemůže být bělejší a vypadá jako slizoun, proto mu ty záporácké role prostě sekají.

Jo, on je Kobliha nechutnej :D. Takový byl i Reed Diamond (v mých očích :D), ale ten se už začal trochu napravovat. Ale Kobliha a McŘachon, ti asi nikdy na takovou nápravu nedojdou :D.


IcePrincess napsal(a):

eh, ted mé škodolibé já má chut si dát McŘahona jako ikonu, pokud říkáš, jen pohled teda. :DDD Jo, já jsem hrozně vtipná.
Ale někdy nesnášet herce hrající záporáka není daleko od reality, třeba Klause Kinski, toho zase já nesnáším, protože to byl padouch i v reálu.

Myslela jsem ve filmu nebo seriálu :P. Pohled na ikonku mi až tak nevadí :D. Když pravidelně zvládám pít z hrnku s Koblihou, tak zvládnu i McŘachona jako ikonku :P :D. Kinskey byl padouch i v reálu? A sakra...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
25. 10. 2018 / 20:47:01 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

Jako jo, já ti rozumím ;). Já to měla třeba u Swan Queen, že se mi líbilo to jejich dejme tomu hašteření, ale do postele jsem je docpat nedokázala ;). U Supercorp je té chemie na mě už až moc, aby se to dalo jen tak přejít :D. Anebo je to tím, že jsou pro mě první ship, kterému fandím po hóódně dlouhé době, takže mě to tak nějak baví no ;). A jinak si myslím, že pure jo, ale pokud by to měl být stejný vývoj jako třeba u Xeny s Gabrielou, které taky byly na začátku v podstatě pure (teda Gáby, Xena nebyla pure v žádném smyslu toho slova), tak jim to časem nevydrží ani náhodou ;). Pokud teda Lenu nepošlou jako charakter do záchodu jejím zezáporačením.



To se snad nestane, ale já bych si Lenu užila i tak, to samé jsem si myslela i u Caitlin a i tak její Killer Frost zbožnuju.
Jo, taky mě holky chytly, ale u Kary mám pocit, že má chemii s každým, nemůžu si stěžovat na ani jeden její vztah, všechny mi přišly skvělé. Supercorp si užívám v té podobě jaké jsou a pokud na to nebudou tlačit, tak je v posteli třeba zvládnu, ale můžou klidně ještě sérii nebo dvě počkat.


andromache napsal(a):

Tak si má pořídit lepšího agenta :D :D.


Jo, on je Kobliha nechutnej :D. Takový byl i Reed Diamond (v mých očích :D), ale ten se už začal trochu napravovat. Ale Kobliha a McŘachon, ti asi nikdy na takovou nápravu nedojdou :D.

No, McŘahon už se pomalu vytratil ze scény, objevuje se minimálně, ten šanci už nedostane. Btw, nesnášíš Spika a Koule, že? Nedívej se na Runaways, máš tam hned oba dva.

andromache napsal(a):

Myslela jsem ve filmu nebo seriálu :P. Pohled na ikonku mi až tak nevadí :D. Když pravidelně zvládám pít z hrnku s Koblihou, tak zvládnu i McŘachona jako ikonku :P :D. Kinskey byl padouch i v reálu? A sakra...

Noo, ještě, že není šance, že ho nepotkáš na ulici. :D
Klaus Kinski, snad myslíme obě toho samého (nevím, zda je nějaký jiný, padouchy hrál, vypadal tak, i se tak choval).

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 1x | Naposledy: 25. 10. 2018 / 20:47:57
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
25. 10. 2018 / 21:01:10 (před 6 roky)
on
IcePrincess napsal(a):

To se snad nestane, ale já bych si Lenu užila i tak, to samé jsem si myslela i u Caitlin a i tak její Killer Frost zbožnuju.
Jo, taky mě holky chytly, ale u Kary mám pocit, že má chemii s každým, nemůžu si stěžovat na ani jeden její vztah, všechny mi přišly skvělé. Supercorp si užívám v té podobě jaké jsou a pokud na to nebudou tlačit, tak je v posteli třeba zvládnu, ale můžou klidně ještě sérii nebo dvě počkat.

Jako Killer Frost je boží, ale to proto, že to je takový pološílený padouch, který má občas správnou motivaci ;). Takže jo, ta mě baví taky ;). Ale bojím se, že u Leny by hodně tlačili na tu dark side a že by to nebylo ono. Katie sama myslím i říkala, že nechce, aby z Leny záporák byl (kámoška škodolibě tvrdí, že je to tím, že si je sama vědoma, že záporačky hrát prostě neumí :D), tak to snad nebudou nijak dramatizovat ;). A jako jo, Melissa je opravdu taková, že má chemii skoro s každým (až na Mononukleózu, těm jsem to prostě nevěřila a nikdy věřit nebudu). Ale víc shippů mám teda s Alex (Sanvers, AgentReign (taková promarněná příležitost!) nebo AgentCorp, po tom, co jsem viděla interakci Katie a Chyler na letošním CC :D). U Kary mám teda jenom Supercorp, ten zbytek mi přijde jako rouhání :D. A jinak myslím, že do vztahu je teda rozhodně tlačit nebudou, to spíš naopak se bojím :(.


IcePrincess napsal(a):

No, McŘahon už se pomalu vytratil ze scény, objevuje se minimálně, ten šanci už nedostane. Btw, nesnášíš Spika a Koule, že? Nedívej se na Runaways, máš tam hned oba dva.

Z toho jsem viděla pilot a tak jsem se nudila, že jsem řekla ne díky :D. A je mi fuk, jak moc odvařený je z toho tumblr :D. O Jamesovi vím, ale že je tam i McŘachon.. no těbůh :D.

IcePrincess napsal(a):

Noo, ještě, že není šance, že ho nepotkáš na ulici. :D

to bych ho nejspíš minula bez povšimnutí, klííd :D.


IcePrincess napsal(a):

Klaus Kinski, snad myslíme obě toho samého (nevím, zda je nějaký jiný, padouchy hrál, vypadal tak, i se tak choval).

Jako jo, ono jich asi víc není než ten jeden. Mě spíš překvapuje to, že se choval jako padouch ;).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
26. 10. 2018 / 12:00:08 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

Jako Killer Frost je boží, ale to proto, že to je takový pološílený padouch, který má občas správnou motivaci ;). Takže jo, ta mě baví taky ;). Ale bojím se, že u Leny by hodně tlačili na tu dark side a že by to nebylo ono. Katie sama myslím i říkala, že nechce, aby z Leny záporák byl (kámoška škodolibě tvrdí, že je to tím, že si je sama vědoma, že záporačky hrát prostě neumí :D), tak to snad nebudou nijak dramatizovat ;). A jako jo, Melissa je opravdu taková, že má chemii skoro s každým (až na Mononukleózu, těm jsem to prostě nevěřila a nikdy věřit nebudu). Ale víc shippů mám teda s Alex (Sanvers, AgentReign (taková promarněná příležitost!) nebo AgentCorp, po tom, co jsem viděla interakci Katie a Chyler na letošním CC :D). U Kary mám teda jenom Supercorp, ten zbytek mi přijde jako rouhání :D. A jinak myslím, že do vztahu je teda rozhodně tlačit nebudou, to spíš naopak se bojím :(.

Z toho jsem viděla pilot a tak jsem se nudila, že jsem řekla ne díky :D. A je mi fuk, jak moc odvařený je z toho tumblr :D. O Jamesovi vím, ale že je tam i McŘachon.. no těbůh :D.

to bych ho nejspíš minula bez povšimnutí, klííd :D.

Jako jo, ono jich asi víc není než ten jeden. Mě spíš překvapuje to, že se choval jako padouch ;).

Já jsem tam chemii viděla, bylo vidět, že si to herci užívají a jako chlap se ke Kaře hodil, aspon esteticky a bylo mi docela líto, že jim to nevyšlo, protože ho Kara opravdu hodně milovala a nejspíše furt miluje. Jinak, co se týče muže, já si nemůžu pomoct, u mě je to Barry Allen pro Karu, ačkoliv, ti mají tak skvělé přátelství, že dát je do vztahu by byla škoda, plus by to nemohlo fungovat, když má každý svůj seriál. Supercorp chemie jo, tam je to opravdu silné, ale zatím váhám nad tím, zda je to vidím romanticky, nebo jako opravdu dost roztomilé přátelství, občas vidím obojí, prostě Supercorp je z těch shipů asi nejzajímavější na sledování, ale v Sg respektuji nějak všechno, co tam je, i Guardiancorp mi přijdou jako dost hezký pár a jsem zvědavá, zda se vyplní oné zvěsti o miminku a svatbě. ŽÁDNOU PANIKU! Je to jen rumor, nikdo to nikomu nepotvrdil, ale hádám, že to je hlavní důvod, proč se SCrs tolik zasazují o tom, aby Mehcad dostal padáka.
SC holky, to je jen ve hvězdách, jak se s nima naloží, člověk neví dne a minuty a třást se, co zrovna tvůrcům přeletí přes nos, dost nezáviditelná situace.

Jo, Runaways je nuda, takový až moc přehormované teen fantasy drama typu Shadowhunters a z toho jsem nějak vyrostala, ale kvůli JM se to chystám přelouskat a McŘahona klidně uvítám, aspon si vzpomenu na ty dny, kdy jsem sledovala Charmed a Buffy.

Byl násilník, zneužíval své dcery, neurotik, co dováděl lidi okolo sebe k šílenství, což potvrdil skoro každý, kdo s nim pracoval (domorodci při natáčení Fitzcarraldo mu i nabízeli, že ho zabijí). Padouch no, nějakým způsobem zešílel během mladí. Ale za to byl geniálním hercem, složitý to člověk.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
26. 10. 2018 / 18:55:12 (před 6 roky)
on
IcePrincess napsal(a):

Já jsem tam chemii viděla, bylo vidět, že si to herci užívají a jako chlap se ke Kaře hodil, aspon esteticky a bylo mi docela líto, že jim to nevyšlo, protože ho Kara opravdu hodně milovala a nejspíše furt miluje.

Já ti nevím.. Mě Mon-el lezl na nervy v podstatě od první chvíle, co se tam ukázal, ještě před tím, než začal s Karou chodit a ještě před tím, než se ze mě stal hard-core Supercorp shipper (protože oba se v seriálu objevili ve stejnou chvíli, na začátku dvojky). Ten charakter mi byl strašně nesympatický a opravdu nevím, co na něm Kara viděla. Schválně si zkus jen tak pro zajímavost na tumblr třeba (protože co si budem povídat, to je fakt nejlepší zdroj :D) najít porovnání chování Mon-Ela a chování Leny. Mon-el se chová jako hrozný fracek (což vlastně taky byl, rozmazlené princátko z Daxamu) a než se stihl jakž takž napravit, tak už byla alespoň u mě škoda napáchána... Plus, když někomu řeknu, že nechci, aby o nás zatím věděl a on první co udělá je, že to při první příležitosti vytroubí na celém DEO, to mu teda fakt nepřidalo na oblíbenosti u nikoho. A taky vlastně ve chvíli, kdy se ukázal šlo do kopru celou sezonu budovaný vztah mezi Jamesem a Karou, kdy to směřovalo k tomu, že spolu budou fungovat jako pár. Pak mávnutí kouzelného proutku, ukáže se Mon-Hell a na**eme všechny. Občas politiku CW opravdu nechápu.. To toho blbečka nemohli uklidit do jiného seriálu, když s nima teda měl ještě dva roky podepsanou smlouvu a jeho seriál mu zrušili? Myslím, že na takového démona do SPN by se hodil dáááleko víc :D.

IcePrincess napsal(a):

Jinak, co se týče muže, já si nemůžu pomoct, u mě je to Barry Allen pro Karu, ačkoliv, ti mají tak skvělé přátelství, že dát je do vztahu by byla škoda, plus by to nemohlo fungovat, když má každý svůj seriál. Supercorp chemie jo, tam je to opravdu silné, ale zatím váhám nad tím, zda je to vidím romanticky, nebo jako opravdu dost roztomilé přátelství, občas vidím obojí, prostě Supercorp je z těch shipů asi nejzajímavější na sledování, ale v Sg respektuji nějak všechno, co tam je, i Guardiancorp mi přijdou jako dost hezký pár a jsem zvědavá, zda se vyplní oné zvěsti o miminku a svatbě. ŽÁDNOU PANIKU! Je to jen rumor, nikdo to nikomu nepotvrdil, ale hádám, že to je hlavní důvod, proč se SCrs tolik zasazují o tom, aby Mehcad dostal padáka.

S tím Barrym souhlas. Iris mi k němu nikdy zrovna neseděla ;). Ale zase to beru tak, že oba dva jsou takové rozlítané, přehnaně optimistické paka (v dobrém smyslu, nevím jak jinak by se dalo přeložit dorks) a potřebují k sobě někoho, kdo je bude trochu ukotvovat u země ;). Krom toho teda, že mají každý vlastní seriál že :D. Ale kdybych odhlídla od této nepodstatné drobnosti (:D :D), tak prostě nevím, ten vztah by byl takový.. na jednu stranu roztomilý, ale na druhou stranu si nedovedu představit, jak by to mělo fungovat. Dva lidi by se měli především tak trochu doplňovat, vyvažovat a Barryho a Kary to nějak nevidím no ;). To přátelství je pro ně asi opravdu lepší :-). Já jsem co se Supercorp týče už oběma nohama na USS Supercorp lodi, takže u mě je to asi jasné no ;). Líbí se mi, jak díky Kaře dokázala Lena roztát (ano, dík XWP má na podobné vztahy dost slabost, thanks a lot girls :D). Lames.. Ééé vlastně Guardiancorp (:D) mi k sobě vůbec nejdou bohužel.. Opět tam tak nějak postrádám lepší chemii. Přijde mi, že je k sobě nacpali hrozně násilně. Že tam nebyl žádný build-up, krom toho, že jí James nevěřil pomalu ani nos mezi očima. jako nechápej mě špatně, from haters to lovers je můj oblíbený ff trope, ale tady to bylo prostě nezvládnuté. Jakože nevěděli co s Jamesem, tak ho šoupli k Leně, aby si ho nějak odůvodnili...

POČKEJ COŽE????? Jaký mimino rumors :-O??? To se ke mě teda ještě nedoneslo. to by bylo.. já nevím.. To už bych snad radši záporáckou Lenu, než těhotnou Lenu (pokud by nebyla accidentaly těhotná s Karou, jak jsem tuhle četla v jednom fanfiku :D.. Aneb není nad to, když se v DEO nepovede experiment :D). Ale jinak bych řekla, že SPCrs se zasazují o jeho vyhazov i proto, že na twitteru z něj padají dost velké broskvoviny.. A když už lidi nemůžou vyhodit z práce Trumpa, který dělá něco podobného, tak chtějí ať za nevymáchanou pusu nese zodpovědnost aspoň Mehcad. Teda aspoň tak jsem to pochopila já.

IcePrincess napsal(a):

SC holky, to je jen ve hvězdách, jak se s nima naloží, člověk neví dne a minuty a třást se, co zrovna tvůrcům přeletí přes nos, dost nezáviditelná situace.

No to teda... Tam je to opravdu o tom, s jakou se zrovna vzbudí náladou. Ještě že mám aspoň ty Legendy, u nich ať vymyslí cokoli, tak jim z toho vyleze zábavná šílenost a charaktery drží jakž takž v dobré vývojové rovině.

IcePrincess napsal(a):

Jo, Runaways je nuda, takový až moc přehormované teen fantasy drama typu Shadowhunters a z toho jsem nějak vyrostala, ale kvůli JM se to chystám přelouskat a McŘahona klidně uvítám, aspon si vzpomenu na ty dny, kdy jsem sledovala Charmed a Buffy.

Ne, já to prostě vzdala ;). Strašně mě nebavil celý ten koncept a na to, abych sledovala seriál u kterého se nudím mám watchlist až příliš přeplněný. A když se dozvídám o účasti tady těch dvou, tak jsem za to jenom vděčná :D.

IcePrincess napsal(a):

Byl násilník, zneužíval své dcery, neurotik, co dováděl lidi okolo sebe k šílenství, což potvrdil skoro každý, kdo s nim pracoval (domorodci při natáčení Fitzcarraldo mu i nabízeli, že ho zabijí). Padouch no, nějakým způsobem zešílel během mladí. Ale za to byl geniálním hercem, složitý to člověk.

Aha, tak takové informace se ke mě nedonesly O_o. I když je fakt, že tady jsem nějak nikdy neměla důvod, hledat si o něm nějaké podrobnosti.. Z Kinských znám spíš Nastassju, o něm jenom vím, že byl taky herec. Ale teda vypadá to, že opravdu žádný svatoušek. A to je teda dobrá nabídka :D :D. To musel opravdu lézt všem hódně na nervy :D.

Jsem se zase rozepsala.. Ach jo :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
27. 10. 2018 / 13:12:41 (před 6 roky)
off
andromache napsal(a):

Já ti nevím.. Mě Mon-el lezl na nervy v podstatě od první chvíle, co se tam ukázal, ještě před tím, než začal s Karou chodit a ještě před tím, než se ze mě stal hard-core Supercorp shipper (protože oba se v seriálu objevili ve stejnou chvíli, na začátku dvojky). Ten charakter mi byl strašně nesympatický a opravdu nevím, co na něm Kara viděla. Schválně si zkus jen tak pro zajímavost na tumblr třeba (protože co si budem povídat, to je fakt nejlepší zdroj :D) najít porovnání chování Mon-Ela a chování Leny. Mon-el se chová jako hrozný fracek (což vlastně taky byl, rozmazlené princátko z Daxamu) a než se stihl jakž takž napravit, tak už byla alespoň u mě škoda napáchána... Plus, když někomu řeknu, že nechci, aby o nás zatím věděl a on první co udělá je, že to při první příležitosti vytroubí na celém DEO, to mu teda fakt nepřidalo na oblíbenosti u nikoho. A taky vlastně ve chvíli, kdy se ukázal šlo do kopru celou sezonu budovaný vztah mezi Jamesem a Karou, kdy to směřovalo k tomu, že spolu budou fungovat jako pár. Pak mávnutí kouzelného proutku, ukáže se Mon-Hell a na**eme všechny. Občas politiku CW opravdu nechápu.. To toho blbečka nemohli uklidit do jiného seriálu, když s nima teda měl ještě dva roky podepsanou smlouvu a jeho seriál mu zrušili? Myslím, že na takového démona do SPN by se hodil dáááleko víc :D.

Tumblr má nevýhodu v tom, že je zaujaté z jedné strany a jak znám SC fanoušky tak na něm nenechají nit suchou, kdežto Lena bude vystavená na piedestal.
Lena, ač je to moje nej postava, působí dojmem falešné feministky, příliš úžasná a všestranná, aby působila reálně a celkově dělají podobnost se Smallville Lexem, řekla bych, že Lena může být storkát horší než rozmazlené princátko z Daxamu, Lena měla mezi Luthory nejspíš boj o pozornost a ač jí miluju, je hrozně umělá a nejde se s ní ztotožnit po lidské stránce, jen jí obdivovat. Mon-el, který ještě dostal lekci a zlepšil své chování a stal se dost vyzrálým a čestným mužem, hlavně díky Kaře jako inspiraci. A jinak, Mon-El byl zábavný, měl v sobě hodně pozitivní energie, dokázal Karu rozptýlit a k tomu, nechci nic říkat, ale je to celkem fešák. Navíc je to ten klasický tebou zmíněný hate to love, kde se ti dva hašteřili až v sobě našli zalíbení, byl z mimozemstan jako ona a byl i z podobné planety a k tomu to byl konečně někdo, s kým si Kara mohla všechno užít naplno, protože se nemusela bát, že mu nějak fyzicky ublížila, jako třeba zminované rozdrcení nohy při tanci. Kara a James byli fajn, ale stejnak, okolo Jamese je boro, protože SCři říkají, že kvůli Mon-Elovi Karolsen nevyšel, ale že by byli nejradši, aby Kara podobně rozdělila Guardincorp, nad tím se nikdo nepozastaví. Navíc ten vztah netáhl, ani pozitivně, ani negativně, ten vztah málo lidí zajímal, proto se asi rozhodl o takový refresh v podobně vztahu, který vždycky nějak zaujme, když je problematický, hašteřivý a jsou v něm dva velice atraktivní lidi, to je CW klasika už několik let, jako někdo, kdo sleduje hodně jejich seriály vím, o čem mluvím.




andromache napsal(a):

S tím Barrym souhlas. Iris mi k němu nikdy zrovna neseděla ;).

Mě taky ne, k Barrymu Caitlin nebo Patty Spivot, nebo Kara. Iris mě ještě k tomu neskutečně od třetí série vytáčí.

andromache napsal(a):

Ale zase to beru tak, že oba dva jsou takové rozlítané, přehnaně optimistické paka (v dobrém smyslu, nevím jak jinak by se dalo přeložit dorks) a potřebují k sobě někoho, kdo je bude trochu ukotvovat u země ;). Krom toho teda, že mají každý vlastní seriál že :D. Ale kdybych odhlídla od této nepodstatné drobnosti (:D :D), tak prostě nevím, ten vztah by byl takový.. na jednu stranu roztomilý, ale na druhou stranu si nedovedu představit, jak by to mělo fungovat. Dva lidi by se měli především tak trochu doplňovat, vyvažovat a Barryho a Kary to nějak nevidím no ;). To přátelství je pro ně asi opravdu lepší :-). Já jsem co se Supercorp týče už oběma nohama na USS Supercorp lodi, takže u mě je to asi jasné no ;). Líbí se mi, jak díky Kaře dokázala Lena roztát (ano, dík XWP má na podobné vztahy dost slabost, thanks a lot girls :D). Lames.. Ééé vlastně Guardiancorp (:D) mi k sobě vůbec nejdou bohužel.. Opět tam tak nějak postrádám lepší chemii. Přijde mi, že je k sobě nacpali hrozně násilně. Že tam nebyl žádný build-up, krom toho, že jí James nevěřil pomalu ani nos mezi očima. jako nechápej mě špatně, from haters to lovers je můj oblíbený ff trope, ale tady to bylo prostě nezvládnuté. Jakože nevěděli co s Jamesem, tak ho šoupli k Leně, aby si ho nějak odůvodnili...

POČKEJ COŽE????? Jaký mimino rumors :-O??? To se ke mě teda ještě nedoneslo. to by bylo.. já nevím.. To už bych snad radši záporáckou Lenu, než těhotnou Lenu (pokud by nebyla accidentaly těhotná s Karou, jak jsem tuhle četla v jednom fanfiku :D.. Aneb není nad to, když se v DEO nepovede experiment :D). Ale jinak bych řekla, že SPCrs se zasazují o jeho vyhazov i proto, že na twitteru z něj padají dost velké broskvoviny.. A když už lidi nemůžou vyhodit z práce Trumpa, který dělá něco podobného, tak chtějí ať za nevymáchanou pusu nese zodpovědnost aspoň Mehcad. Teda aspoň tak jsem to pochopila já.

Jo slyšela jsem, že Mehcad si z nich začal dělat prdel, protože, co si budeme povídat, oni jsou fakt šílení, ale zase, já to nevidím tak hororově, lidi jsou prostě na dnešní dobu strašně přecitlivělí na všechno, ale já si všechno nezjištovala. Zasazovali se i o vyhazov Chrise Wooda, který menšiny a ženy podporuje, jak to jde, přesto si vymýšleli, že někoho znásilnil, dělají si srandu z jeho těla, dokonce proti němu vedli nějakou kampan a ten chlap jim fakt nic neudělal. No, škoda mluvit. Jukni na tumblr na anti tag, tam by mělo být pohromadě, co všechno ti vylízanci dělaj. On by nebyl problém v tom, co dělají, kdyby nebyli tak strašně hloupí a hloupém prostě nevysvětlíš, že je blbec.
Barry a Kara by byli neskutečně roztomilý, ale jak říkaš, přátelství bude asi lepší.

Já tomu moc nevěřím, že Lena půjde na mateřskou a pohrne se do svatby, to je tak šitá feministka, že nějaká svatba, meh, pochybuji. Ale osobně by mi svatba nevadila.



andromache napsal(a):

No to teda... Tam je to opravdu o tom, s jakou se zrovna vzbudí náladou. Ještě že mám aspoň ty Legendy, u nich ať vymyslí cokoli, tak jim z toho vyleze zábavná šílenost a charaktery drží jakž takž v dobré vývojové rovině.

Jo no, ale Legendy mě štvou tím, že mi berou oblíbené postavy a dávají tam místo nich méně zajímavé, aneb Snarta jim prostě neodpustim, byt sám herec asi neměl v plánu se dlouho zdržovat, ale zabíjet ho nemuseli, stejně tak Ripa.



andromache napsal(a):

Aha, tak takové informace se ke mě nedonesly O_o. I když je fakt, že tady jsem nějak nikdy neměla důvod, hledat si o něm nějaké podrobnosti.. Z Kinských znám spíš Nastassju, o něm jenom vím, že byl taky herec. Ale teda vypadá to, že opravdu žádný svatoušek. A to je teda dobrá nabídka :D :D. To musel opravdu lézt všem hódně na nervy :D.

Jsem se zase rozepsala.. Ach jo :D.

Tak, je to hodně dávný herec a pokud nejsi přímo fanda nějakých westernů, tak asi není třeba si něco zjištovat.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 1x | Naposledy: 27. 10. 2018 / 13:15:31