Diskuze k článku Novinka pod lupou: Lincoln Rhyme (NBC)
avatar uživatele
A.R.G.U.S.
Redaktor | Cool level: 64 | Tyrion Lannister
19. 1. 2020 / 19:04:41 (před 4 roky)
off

Knihy jsou super, ale kdo je četl, tak pro toho nemá cenu se koukat na tuto zrůdnost, zkazili tam co mohli :( Rozhodně jedna z nejhorších adaptací podle knihy co jsem kdy viděl...

avatar uživatele
Deaneira
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
19. 1. 2020 / 19:13:27 (před 4 roky)
off
A.R.G.U.S. napsal(a):

Knihy jsou super, ale kdo je četl, tak pro toho nemá cenu se koukat na tuto zrůdnost, zkazili tam co mohli :( Rozhodně jedna z nejhorších adaptací podle knihy co jsem kdy viděl...

Nesouhlasím knihy jsem četla a rozhodně znám horší zpracování knih. Tady je potřeba se trochu povznést, brat příběh tak jak je. Já rozhodně zklamaná nejsem, jasně lepší to mohlo být a třeba to i bude

avatar uživatele
Furiant
Redaktor | Cool level: 84 | Dr. Horrible
19. 1. 2020 / 19:37:00 (před 4 roky)
off

Pilot mě celkem zklamal... nemastný, neslaný, zbytečně urychlený (i když kniha i film se taky odehrávájí prakticky během dvou dní, ale tohle bylo urychlený až moc). Ani mi nevadilo, že Sběratele ukázali hned a že ho budou celou sérii hledat a nebude ohledně něj ten velký zvrat jak v knize nebo filmu, ale to, co provedli s Lincolnem, to jim jako někdo, kdo knižní sérii s Rhymem zbožňuje, neodpustím. Žádné myšlenky na sebevraždu, žádnej nevrlej Rhyme. A dokonce hned na konci pilotu začne pohybovat prsty u nohou. Narážky na knihu/film sice potěšily (zastavení vlaku, příchod Sellitta k Rhymovi, aspoň něco s vodou), ale imho by tomu pomohlo rozdělení na dva díly. A hlavně podrobnější sbírání vodítek a důkazů a jejich následné rozebírání, o což v knihách jde. Jo, a taky mi chyběly kosti. Má to být Sběratel kostí, tak kde jsou nějaký kosti?! :D

U druhýho dílu (kde už teda aspoň Sběratel dostál svému jménu, i když ten hlavní případ byl nudnej) mě neustále iritovalo to, jak Lincoln posouvá hlavou. Jednou mírně doprava, pak zase doleva. Prostě tím krkem nemá hýbat! :D

Na Lincolna jsem se hodně těšil, ale je to slabý, hodně slabý...

Učitel matematiky, fyziky a informatiky na základní škole, velký seriálomaniak a občas i náruživý knihomol...
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 74 | Eric Cartman
19. 1. 2020 / 19:46:16 (před 4 roky)
off
Furiant napsal(a):

Pilot mě celkem zklamal... nemastný, neslaný, zbytečně urychlený (i když kniha i film se taky odehrávájí prakticky během dvou dní, ale tohle bylo urychlený až moc). Ani mi nevadilo, že Sběratele ukázali hned a že ho budou celou sérii hledat a nebude ohledně něj ten velký zvrat jak v knize nebo filmu, ale to, co provedli s Lincolnem, to jim jako někdo, kdo knižní sérii s Rhymem zbožňuje, neodpustím. Žádné myšlenky na sebevraždu, žádnej nevrlej Rhyme. A dokonce hned na konci pilotu začne pohybovat prsty u nohou. Narážky na knihu/film sice potěšily (zastavení vlaku, příchod Sellitta k Rhymovi, aspoň něco s vodou), ale imho by tomu pomohlo rozdělení na dva díly. A hlavně podrobnější sbírání vodítek a důkazů a jejich následné rozebírání, o což v knihách jde. Jo, a taky mi chyběly kosti. Má to být Sběratel kostí, tak kde jsou nějaký kosti?! :D

U druhýho dílu (kde už teda aspoň Sběratel dostál svému jménu, i když ten hlavní případ byl nudnej) mě neustále iritovalo to, jak Lincoln posouvá hlavou. Jednou mírně doprava, pak zase doleva. Prostě tím krkem nemá hýbat! :D

Na Lincolna jsem se hodně těšil, ale je to slabý, hodně slabý...

Súhlasím so všetkým. Ja som teda nečakala, že to bude do bodky ako kniha, ale prečo je do kelu také ťažké sa tej knihy držať, veď tam nie je nič také, čo by sa nedalo natočiť. Kniha je úplne super a to postupné dávkovanie tiel a dôkazov by kľudne stačilo na jednu celú sériu, ale nie, oni to musia pokaziť. Plus ten koniec pilotu, keď začal hýbať prstami na nohe. Normálne čakám, že do konca série už bude behať ako laň.
Druhá vec je absencia Toma. Ani vo filme nebol a pritom je to taká super postava, ktorá vždy vedela spacifikovať Lincolna. Amélia sa mi zdá úplne tragická, seriálu chýba atmosféra asi jedine Sellitto je v pohode, ten mi ako jediný nevadil, zo zvyšku som bola sklamaná.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
Editováno: 1x | Naposledy: 19. 1. 2020 / 19:46:52
avatar uživatele
Furiant
Redaktor | Cool level: 84 | Dr. Horrible
19. 1. 2020 / 20:08:28 (před 4 roky)
off
phoboska napsal(a):

Súhlasím so všetkým. Ja som teda nečakala, že to bude do bodky ako kniha, ale prečo je do kelu také ťažké sa tej knihy držať, veď tam nie je nič také, čo by sa nedalo natočiť. Kniha je úplne super a to postupné dávkovanie tiel a dôkazov by kľudne stačilo na jednu celú sériu, ale nie, oni to musia pokaziť. Plus ten koniec pilotu, keď začal hýbať prstami na nohe. Normálne čakám, že do konca série už bude behať ako laň.
Druhá vec je absencia Toma. Ani vo filme nebol a pritom je to taká super postava, ktorá vždy vedela spacifikovať Lincolna. Amélia sa mi zdá úplne tragická, seriálu chýba atmosféra asi jedine Sellitto je v pohode, ten mi ako jediný nevadil, zo zvyšku som bola sklamaná.

Jop, já taky nečekal, že to bude naprosto stejné jako kniha, ale tohle se opravdu nepovedlo. Před začátkem vysílání jsem si zopakoval jak knihu (postupně se chystám číst další díly, před lety jsem skončil asi u páté nebo šesté knihy s Lincolnem) tak film, takže jsem prostě fakt zklamaný. A s tou atmosférou máš naprostou pravdu. U knihy/filmu na člověka doléhá temná atmosféra každou stránkou, každou minutou, ale tady fakt není. Udělali z toho naprosto obyčejnej seriál, kterej se ničím neliší od ostatních kriminálek.

S Thomem taky souhlasím. V knize byl dokonalým protikladem Rhyma, skvěle svým sarkastickým přístupem doplňoval nevrlýho a nepříjemnýho Lincolna. Škoda, byl by skvělým ošetřovatelem... vlastně tahle ošetřovatelka je tím nepříjemným článkem, je mi naprosto nesympatická... :D

Učitel matematiky, fyziky a informatiky na základní škole, velký seriálomaniak a občas i náruživý knihomol...
Editováno: 1x | Naposledy: 19. 1. 2020 / 20:11:13
avatar uživatele
bettyragy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 28 | Timothy McGee
19. 1. 2020 / 21:03:42 (před 4 roky)
off

Zatím jsem seriál neviděla. Knihy miluji, mám je doma všechny. Film jsem viděla, a líbil se mi hlavně kvůli Denzelovi, jinak nic moc. Se seriálem si nedělám velké naděje, ale podívám se, hlavně by mě zajímaly další série podle jiných knih, které zatím zfilmované nejsou, tudíž nehrozí ani srovnání s filmem. Nepředpokládám, že by mohl být seriál lepší než kniha, film už vůbec ne, ale zfilmování neuškodí. Pokud nezaujme sledovat nebudu.

avatar uživatele
Kahlan
Uživatel od první verze | Cool level: 79 | Dave Lister
20. 1. 2020 / 08:32:15 (před 4 roky)
on
phoboska napsal(a):

Súhlasím so všetkým. Ja som teda nečakala, že to bude do bodky ako kniha, ale prečo je do kelu také ťažké sa tej knihy držať, veď tam nie je nič také, čo by sa nedalo natočiť. Kniha je úplne super a to postupné dávkovanie tiel a dôkazov by kľudne stačilo na jednu celú sériu, ale nie, oni to musia pokaziť. Plus ten koniec pilotu, keď začal hýbať prstami na nohe. Normálne čakám, že do konca série už bude behať ako laň.
Druhá vec je absencia Toma. Ani vo filme nebol a pritom je to taká super postava, ktorá vždy vedela spacifikovať Lincolna. Amélia sa mi zdá úplne tragická, seriálu chýba atmosféra asi jedine Sellitto je v pohode, ten mi ako jediný nevadil, zo zvyšku som bola sklamaná.
Furiant napsal(a):

Pilot mě celkem zklamal... nemastný, neslaný, zbytečně urychlený (i když kniha i film se taky odehrávájí prakticky během dvou dní, ale tohle bylo urychlený až moc). Ani mi nevadilo, že Sběratele ukázali hned a že ho budou celou sérii hledat a nebude ohledně něj ten velký zvrat jak v knize nebo filmu, ale to, co provedli s Lincolnem, to jim jako někdo, kdo knižní sérii s Rhymem zbožňuje, neodpustím. Žádné myšlenky na sebevraždu, žádnej nevrlej Rhyme. A dokonce hned na konci pilotu začne pohybovat prsty u nohou. Narážky na knihu/film sice potěšily (zastavení vlaku, příchod Sellitta k Rhymovi, aspoň něco s vodou), ale imho by tomu pomohlo rozdělení na dva díly. A hlavně podrobnější sbírání vodítek a důkazů a jejich následné rozebírání, o což v knihách jde. Jo, a taky mi chyběly kosti. Má to být Sběratel kostí, tak kde jsou nějaký kosti?! :D

U druhýho dílu (kde už teda aspoň Sběratel dostál svému jménu, i když ten hlavní případ byl nudnej) mě neustále iritovalo to, jak Lincoln posouvá hlavou. Jednou mírně doprava, pak zase doleva. Prostě tím krkem nemá hýbat! :D

Na Lincolna jsem se hodně těšil, ale je to slabý, hodně slabý...

úplný súhlas s oboma. k pilotu som sa snažila pristupovať opatrne, keďže knihy mám veľmi rada (vďaka phoboske, čo ma k ním priviedla),tak na toto som sa tešila. ale ako som to začala pozerať, to nadšenie postupne opadalo. ako jasné,že nemôžu ísť presne do bodky podľa knihy,ale tu bolo toľko vecí zmenených,že je to až priveľa
-Amelia a jej rodina
-celé to s Lincolnom a jeho pohyblivosťou a inou povahou..kde je ten nevrlý Lincoln, čo keď nemal náladu,tak bol odporný až hrôza a jediný kto ho vedel uzemniť bol Tom?
-apropo Tom.tak toho im neodpustím,na toho a jeho uzemňovanie Lincolna sa som sa tešila najviac
-ako ide prípad.hej v knihách, to bolo tiež rýchle,ale nie až takto.však tu na stopy narážajú každú chvíľu, len niečo nájdu a bum máme ďalšie vodítko. v knihe to také ľahké nemajú, chvíľu to rozoberajú a skúmajú kým prídu na to správne riešenie. nie tu ho nájdu hneď

a takto by som vedela písať aj dlhšie. keby som knihy nečítala a nemala tak rada,tak mi to príde fajn. ale keďže som ich postupne čítam (čaká ma asi 7 časť), tak aj keď si v jednom momente poviem,že ok fajn zmenili to, v druhom zase príde niečo čo mi tiež až tak nesadne a čo hneď porovnávam s predlohou. zatiaľ mám z toho viac než dosť zmiešané pocity,uvidíme čo bude ďalej

Gallifrey fall no more!
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
6. 11. 2020 / 13:42:23 (před 4 roky)
on

Dokoukáno. Předlohy ani filmy neznám, za mě se seriál povedl, dávám solidních 70 %. Úplně mi nesedly postavy, zvlášť hlavní hrdina, který působil hodně roboticky a nesympaticky, kdyby se mi postavy líbily víc, přidám k hodnocení klidně 10 procent nahoru. Případy se mi líbily, některé víc, některé méně. Ale nejraději mám u kriminálek tu serializovanou dějovou linku, která se proplétá do hlavního příběhu, a tady jí bylo s Bone Collectorem požehnaně, takže za mě určitě plus. Klidně bych koukala i na další sérii s novým záporákem.

Závěr:
Uspokojivě uzavřený, ale s otevřenými vrátky pro případné pokračování. Týmu se podaří chytit Sběratele kostí, ale neobejde se to beze ztrát - zemře Eric. Na jeho památku se všichni sejdou v baru a připijí si na jeho počest. Za pultem ale najdou balíček s telefonem. Volá jim anonym, který jim gratuluje k chycení sériového vraha a vybídne je, ať jdou ven. Jakmile se všichni dostanou před vchod, na auto dopadne tělo mrtvé ženy. S policií si začíná hrát nový vrah, který je možná ještě nebezpečnější než Bone Collector.