Diskuze k článku Supergirl se proletí naposledy!
avatar uživatele
Luisa
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
22. 9. 2020 / 23:01:41 (před 4 roky)
off

Je to skoda, ale bohuzel me to neprekvapuje :( doufam aspon v radne zakonceni ☺️😉

Vím, že nic nevím. Ale to neznamená, že mi to musíte připomínat!!!
avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 52 | Jayne Cobb
22. 9. 2020 / 23:03:42 (před 4 roky)
off

😲😲😲😲😲
Hlavně nechápu, že v Batwoman, kde 1. odejde hlavní představitelka a za 2. půjdou čísla sledovanosti předpovídatelně výrazněji dolů, se producenti otáčí jak křeček v běhátku, ale Supergirl nemůžou důstojně objednat poslední řadu. 🙁 Mám obavy, jak to bude napsané..

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
22. 9. 2020 / 23:04:48 (před 4 roky)
off
Matuush napsal(a):

😲😲😲😲😲
Hlavně nechápu, že v Batwoman, kde 1. odejde hlavní představitelka a za 2. půjdou čísla sledovanosti předpovídatelně výrazněji dolů, se producenti otáčí jak křeček v běhátku, ale Supergirl nemůžou důstojně objednat poslední řadu. 🙁 Mám obavy, jak to bude napsané..

Myslím, že to zakončí dobře, když plánujou udělat prodlouženou sérii a mají čas na vymyšlení celého vyústění :)

avatar uživatele
F.Valek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
22. 9. 2020 / 23:09:39 (před 4 roky)
off

Nejsem mladá dívka, ale i přesto mě to mrzí! :D

This ain't for the best, my reputation's never been worse... You must like me for me.
avatar uživatele
zdenicka
Uživatel od prvopočátků | Cool level: 23 | Denholm
22. 9. 2020 / 23:14:19 (před 4 roky)
off

Tak teď už zůstávají jen Flash a Legendy.

Doufám, že ti nám chvíli vydrží.

"It's a beautiful day to save lives.”
avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 52 | Jayne Cobb
22. 9. 2020 / 23:15:10 (před 4 roky)
off
ragelly napsal(a):

Myslím, že to zakončí dobře, když plánujou udělat prodlouženou sérii a mají čas na vymyšlení celého vyústění :)

Já jsem nechtěla psát, že by to "pro jistotu" chtělo alespoň další dvě série. :D Mám PTSD z mnohých seriálových finálí + kdo má rád, když mu skončí oblíbený seriál :/

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
22. 9. 2020 / 23:18:33 (před 4 roky)
off

Nejsem zrovna největší fanoušek Supergirl, podle mě se jedná o jeden z nejslabších seriálů Arrowverse (CWverse). Ale v poslední době jsou všechny seriály tohohle universa strašně dolů. Řeknu to ještě několikrát: Chci rodinné/žurnalistické na Smallville navazující drama. Na to mě Krize neskutečně nahypovala, bohužel to není něco, co by na The CW mohlo vzniknout... :(

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.
Editováno: 2x | Naposledy: 22. 9. 2020 / 23:19:43
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
22. 9. 2020 / 23:29:36 (před 4 roky)
off

FUCK! Já to věděla, že nasazení nového Supermana nevěstí pro Karu nic dobrého :(. A o to víc mě teď točí to těhotenství :(... Myslím, že kdyby dali dohromady Supercorp, tak jim letí sledovanost tak nahoru, že nebudou mít důvod to ukončovat :(.. Tak snad Katie vleze do něčeho, kde bude mít hlavní roli.... A doufám, že Flash bude velmi velmi velmi brzy následovat, protože ten je poslední dobou ještě nekoukatelnější než byla poslední sezona Arrow :(..

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 22. 9. 2020 / 23:41:19
avatar uživatele
Dylan_Bennett
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
22. 9. 2020 / 23:40:05 (před 4 roky)
off

Wow, tak to jsem nečekal, mrzí mě to, ale vlastně me to nepřekvapuje. Celý Arrowverse uz je nějaký ten pátek špatný. Myslím, že další bude následovat Flash a pak Legendy

Ondra
avatar uživatele
Jessica Angell
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
22. 9. 2020 / 23:51:12 (před 4 roky)
off

Upřímně Supergirl moc nesleduju, teda první 3 řady jsem viděla ale pak už občas díly. Ale zase si říkám než to bolestivě natahovat na dalších 5 řad tak ať to důstojně ukončí.
Pak to hodím maratonem.

Gabka
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
23. 9. 2020 / 00:25:12 (před 4 roky)
off

Beztak si myslím, že krom toho zasranýho malýho smrada v tom má prsty i politika CW.. Viz tohle. Mají svého goldenboye Supermana, můžou supergirl, která jim sloužila jenom náhražka odhodit do koše.. Co na tom, že tím naštvou miliony lidí...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
IP Freely
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
23. 9. 2020 / 08:10:38 (před 4 roky)
off

Výborně, to měli už dávno. :) Ještě ukončit Flashe a je.

If you want me, you find me Right here at the bar Just wait until I have finished this jar
avatar uživatele
Longsword
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
23. 9. 2020 / 08:43:56 (před 4 roky)
off

Na jednu stranu škoda, první série byly dobré (děkujeme, Calisto), na druhou si říkám, že pokud bych chtěl koukat na ultra-levicovou agitku s nesmrtelným hrdinou, stačí Major Zeman.
Připadá mi, že to celé časem poztrácelo hloubku a už to nebylo ani zábavné, dokonce ani Lena Luthor, byť aspoň ta má nějaké (rozpolcené) city, to nedokázala zachránit.
Je to škoda, mělo to rozhodně navíc.
Takže se dokoukám na poslední sérii s pocitem "děkujeme za seriál, děkujeme, že už skončil, děkujeme, že ne cliffhangerem".

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
23. 9. 2020 / 10:04:00 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

Beztak si myslím, že krom toho zasranýho malýho smrada v tom má prsty i politika CW.. Viz tohle. Mají svého goldenboye Supermana, můžou supergirl, která jim sloužila jenom náhražka odhodit do koše.. Co na tom, že tím naštvou miliony lidí...

Podle mě se pleteš. Problém všech těchto seriálu je ten, že postupně upadají a ztrácí na kvalitě. Může za to evidentní tlačení na pilu v podobě levicově progresivní propagandy, která je důležitější než kvalitní příběhy a vývoj postav. Stačí si porovnat první dvě až tři série s těmi posledními. Ten propad je tam znát dost bolestně. To, že Melissa je těhotná a bude mít teď starosti doma je věc druhá. Ovšem byla by škoda, kdyby se jako Supergirl už neobjevila. Snad navštíví Supermana v jeho seriálu.

spike
avatar uživatele
Radim.Winiarski
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
23. 9. 2020 / 10:13:45 (před 4 roky)
off

Asi bylo už načase začít tyto stálice postupně obměňovat. Kvalita už jde stejně u většiny dolů. Vidím to teď tak, že každý rok se budou snažit ukončit jeden ze svých superhrdinských držáků a nahradit ho superhrdinou jiným. Teď padla volba na Supergirl. Další rok to budou nejspíš Legendy, a na závěr si nechají Flashe. Batwoman si zrušit už kvůli té námaze s hledáním náhradní herečky jen tak nedovolí. To samé kvůli nějaké korektnosti platí pro Black Lightninga.
Každopádně určitě je super, že má seroš jistotu uzavřeného a snad i uspokojivého konce :)

Tak dlouho nosíte masku, až nakonec zapomenete, kdo je pod ní. (V)
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
23. 9. 2020 / 22:21:18 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

Myslím, že kdyby dali dohromady Supercorp, tak jim letí sledovanost tak nahoru, že nebudou mít důvod to ukončovat :(. :(..

Tahle taktika nefunguje, seriál se prostě nezachrání tím, kdo s kým chodí, když to není vyloženě vztahovka (Superdrbna, například) a Supergirl má být superhrdinský seriál, ale tohle je další CW demo-agitka (a to říkám jako někdo, kdo Trumpa upřímně nesnáší). Delena TVD, oblíbený pár, vyhrával ocenění - dali se dohromady ve 4.sérii a sledovanost začala prudce klesat a kvalita se zhoršovala nadále. Klaroline, The Originals = fanservice scény byly v páté sérii tohoto seriálu, tahle série je nejníže hodnocená a nejméně sledovaná ....a to se Klarolináci kasali, jak ty ratingy zvednou, haha, říkám já. A v neposlední řadě Stydia z Teen Wolf, taky pár, okolo kterého byl boom a sledovanost i tak klesla..sice je pravda, že ten pár nepár měl minimum scén a celkově to bylo napsáno dost špatně (chtěli tím udržet diváky, protože jim odešel herec, co jim právě sledovanost docela zajištoval). A to jí další kámen úrazu, v zájmu zachránit seriál dají na ty nejpopulárnější názory, ale vzhledem k tomu, že to jaksi nebyla součást jejich plánu, tak to napíšou úplně naprd natolik, že fanoušci toho páru jsou ve výsledku naštvaní a ne naopak. Prostě, lepší zůstat u fanfikcí a tenhle seriál ukončit, mě už to třeba začalo nudit a Flash stejně tak. U Supergirl ještě pořád tak nějak cítím, na koho je seriál zaměřen a kdo je ta hlavní postava, ale ve Flashovi už tomu tak není, hlavního hrdinu už tam snad ani nepotřebují.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 1x | Naposledy: 23. 9. 2020 / 22:35:55
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
24. 9. 2020 / 01:24:39 (před 4 roky)
off
Yellow napsal(a):

Tahle taktika nefunguje, seriál se prostě nezachrání tím, kdo s kým chodí, když to není vyloženě vztahovka (Superdrbna, například) a Supergirl má být superhrdinský seriál, ale tohle je další CW demo-agitka (a to říkám jako někdo, kdo Trumpa upřímně nesnáší). Delena TVD, oblíbený pár, vyhrával ocenění - dali se dohromady ve 4.sérii a sledovanost začala prudce klesat a kvalita se zhoršovala nadále. Klaroline, The Originals = fanservice scény byly v páté sérii tohoto seriálu, tahle série je nejníže hodnocená a nejméně sledovaná ....a to se Klarolináci kasali, jak ty ratingy zvednou, haha, říkám já. A v neposlední řadě Stydia z Teen Wolf, taky pár, okolo kterého byl boom a sledovanost i tak klesla..sice je pravda, že ten pár nepár měl minimum scén a celkově to bylo napsáno dost špatně (chtěli tím udržet diváky, protože jim odešel herec, co jim právě sledovanost docela zajištoval). A to jí další kámen úrazu, v zájmu zachránit seriál dají na ty nejpopulárnější názory, ale vzhledem k tomu, že to jaksi nebyla součást jejich plánu, tak to napíšou úplně naprd natolik, že fanoušci toho páru jsou ve výsledku naštvaní a ne naopak. Prostě, lepší zůstat u fanfikcí a tenhle seriál ukončit, mě už to třeba začalo nudit a Flash stejně tak. U Supergirl ještě pořád tak nějak cítím, na koho je seriál zaměřen a kdo je ta hlavní postava, ale ve Flashovi už tomu tak není, hlavního hrdinu už tam snad ani nepotřebují.

Řekla bych jak u koho nefunguje.. Nemám pocit, že by PLL byla vztahovka a lidi si stejně Emison vydupali... Tady teda říkám, že když už je to ta závěrečná série, tak by to mohli zkusit do toho jít. Klidně i jen jako alternativní realita (Mxy tam pořád někde je a podle všeho je rozhodně spíš Supercorp než Karamel shipper :D), aby se tahle teorie prostě ověřila. S Flashem souhlas. Ten měl letět z obrazovek rozhodně už teď, ještě před Karou...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
24. 9. 2020 / 06:25:27 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

Řekla bych jak u koho nefunguje.. Nemám pocit, že by PLL byla vztahovka a lidi si stejně Emison vydupali... Tady teda říkám, že když už je to ta závěrečná série, tak by to mohli zkusit do toho jít. Klidně i jen jako alternativní realita (Mxy tam pořád někde je a podle všeho je rozhodně spíš Supercorp než Karamel shipper :D), aby se tahle teorie prostě ověřila. S Flashem souhlas. Ten měl letět z obrazovek rozhodně už teď, ještě před Karou...

Emison jsme si vyloženě vyřvali, podstatné ale je, pomohlo to sledovanosti? Možná trochu, spíše se na chvilku zastavila, ale stejně to upadalo, protože ač lidé chtějí koukat na vztahy taky, kvalitní příběh je důležitý. Perfekcionistky, když jsme u PLL. Rozešli Emison, aby tam v dalších sériích nahnali Shay a zase je dali dohromady, seriál to nezachránilo. Prostě se to moc neosvědčilo, shippeři obecně jsou hrozné tlučhuby, i když jich je hodně, na sledovanosti to i tak není znát, je jich znát na internetových diskuzích a když se vyhlašuje nějaký top pár, to oni rádi vylezou a bouchají se do prsou, jak jich je hodně a jak je jejich pár populární. Navíc ač to zní zajímavě, asi by to bylo něco jako dát dohromady Lexe Luthora a Clarka Kenta. Dalo by se to, ale působí to divně, protože to jsou přeci jen arch-nemesis, ale doba se mění. At si ten Supercorp dají dohromady, ale nevěřím tomu, že to seriál zachrání ani tu poslední sezonu v sledovanosti, lidé nejspíše využijí jejich scény na koláže, gify a vytvoří k nim vlastní příběh, protože nějak nevěřím, že tvůrci mají celou dobu představu, jak je dát dohromady tak, aby to nevypadalo jako šité horkou jehlou. Třeba Clarke a Lexa, u těch bylo znát od samého začátku, že to s nima někam směřuje, odhalení bisexuality Clarke, ale u Karu třeba ještě nenechali vyvrátit, že není lesba, jak to o sobě řekla v první sérii. Supercorp se dá napsat dobře, ale smůla prostě je, že na poslední chvíli a z ničeho nic to prostě dopadá špatně a sledovanost to nezachrání. Třeba je případ, když nějaký oblíbený vztah seriál zachránil, ale já o něm nevím.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 1x | Naposledy: 24. 9. 2020 / 09:57:56
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
24. 9. 2020 / 08:09:04 (před 4 roky)
off
Yellow napsal(a):

...odhalení bisexuality Clarke, ale u Karu třeba ještě nenechali vyvrátit, že není lesba, jak to o sobě řekla v první sérii...

To byly jistě nejdramatičtější zvraty seriálu :-)))

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
24. 9. 2020 / 09:56:37 (před 4 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

To byly jistě nejdramatičtější zvraty seriálu :-)))

Nebyly, šlo to tak nějak nenuceně a prirozene, aspoň se mohlo počítat, že mezi Clarke a Lexou něco bude, protože holky měly rády holky. U Kary se to taky může udělat docela jednoduše, ale mohli ji aspoň předtím dát nějaký ženský milostný zájem nebo náznaky, že se jí něžné pohlaví líbí, působilo by to o dost lépe než když by to z ničeho nic bouchlo s Lenou, ale já nejsem už shipper, takže nevím, jak by na to fanoušci zareagovali. Většinou berou, co je, ale taky nejsou uspokojení, když je to blbě napsané.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
24. 9. 2020 / 13:58:18 (před 4 roky)
off
Yellow napsal(a):

Emison jsme si vyloženě vyřvali, podstatné ale je, pomohlo to sledovanosti? Možná trochu, spíše se na chvilku zastavila, ale stejně to upadalo, protože ač lidé chtějí koukat na vztahy taky, kvalitní příběh je důležitý. Perfekcionistky, když jsme u PLL. Rozešli Emison, aby tam v dalších sériích nahnali Shay a zase je dali dohromady, seriál to nezachránilo. Prostě se to moc neosvědčilo, shippeři obecně jsou hrozné tlučhuby, i když jich je hodně, na sledovanosti to i tak není znát, je jich znát na internetových diskuzích a když se vyhlašuje nějaký top pár, to oni rádi vylezou a bouchají se do prsou, jak jich je hodně a jak je jejich pár populární. Navíc ač to zní zajímavě, asi by to bylo něco jako dát dohromady Lexe Luthora a Clarka Kenta. Dalo by se to, ale působí to divně, protože to jsou přeci jen arch-nemesis, ale doba se mění. At si ten Supercorp dají dohromady, ale nevěřím tomu, že to seriál zachrání ani tu poslední sezonu v sledovanosti, lidé nejspíše využijí jejich scény na koláže, gify a vytvoří k nim vlastní příběh, protože nějak nevěřím, že tvůrci mají celou dobu představu, jak je dát dohromady tak, aby to nevypadalo jako šité horkou jehlou. Třeba Clarke a Lexa, u těch bylo znát od samého začátku, že to s nima někam směřuje, odhalení bisexuality Clarke, ale u Karu třeba ještě nenechali vyvrátit, že není lesba, jak to o sobě řekla v první sérii. Supercorp se dá napsat dobře, ale smůla prostě je, že na poslední chvíli a z ničeho nic to prostě dopadá špatně a sledovanost to nezachrání. Třeba je případ, když nějaký oblíbený vztah seriál zachránil, ale já o něm nevím.

K tomu dodám jen... Ano, Kara okamžitě popřela, že není gay, ale víš, že existují i bisexuálové? A pansexuálové? A jinak náznak tam byl, Kařino lehčí slintání nad Lucy v první sérii :P.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
24. 9. 2020 / 16:30:31 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

...víš, že existují i bisexuálové? A pansexuálové?...

LGBTQIAPK holt zahrnuje nepřeberné množství deviací, takže se můžeme těšit, že nám budou v seriálech postupně představeny včetně těch opravdu bizarních :-)

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
24. 9. 2020 / 16:37:37 (před 4 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

LGBTQIAPK holt zahrnuje nepřeberné množství deviací, takže se můžeme těšit, že nám budou v seriálech postupně představeny včetně těch opravdu bizarních :-)

A nedá a nedá a nedá pokoj s těma deviacema fakt.. Ty máš co se tohohle týče fakt myšlení jak středověký inkvizitor....

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
24. 9. 2020 / 16:45:57 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

A nedá a nedá a nedá pokoj s těma deviacema fakt.. Ty máš co se tohohle týče fakt myšlení jak středověký inkvizitor....

Ne, ne, tomu se říká kritické myšlení. Redefinování některých pojmů na základě společenské objednávky (spíše tlaku) nemění věcnou podstatu.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
24. 9. 2020 / 17:35:58 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

K tomu dodám jen... Ano, Kara okamžitě popřela, že není gay, ale víš, že existují i bisexuálové? A pansexuálové? A jinak náznak tam byl, Kařino lehčí slintání nad Lucy v první sérii :P.

Ano, existují, ale proč to nechali Karu vůbec říkat? Jakoby tím popírali jakoukoliv šanci na homosexuální vztah, ve kterém bisexuál je, když je se stejným pohlavím. Bylo to dle mě zbytečné, ale kdo mohl v první sérii čekat, že tam naběhne Katie a holky spolu budou mít takovou příjemnou chemii, že jo. Ok, tak se nebudeme opírat o první sérii, která stejně proběhla jinde, ale prostě nějaké slintání se dá vyložit všelijak, docela zajímavá dynamika byla mezi ní a Kate (což je zase kombinace, co by se líbila mě, ale nehrotím to, pač mám ještě větší smůlu než SC, protože Ruby Rose práskla do kopyt). Prostě Karu dají dohromady s kdejakým týpkem, ale holku zatím neměla ani jednu, přitom by to potom dávalo mnohem větší smysl a Lenu dají dohromady s Olsenem, ale babu jí prostě nedají, takže mi z toho příjde záměr tvůrců více než očividný, že to prostě neplánovali a ted neví, co s tím.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
24. 9. 2020 / 17:53:51 (před 4 roky)
off
Yellow napsal(a):

...Jakoby tím popírali jakoukoliv šanci na homosexuální vztah, ve kterém bisexuál je, když je se stejným pohlavím. Bylo to dle mě zbytečné, ale kdo mohl v první sérii čekat, že tam naběhne Katie a holky spolu budou mít takovou příjemnou chemii, že jo...

Nějak se v tom začínám ztrácet :-)

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
Moloch
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
21. 10. 2020 / 20:07:59 (před 4 roky)
off

Vesměs by už měly skončit všechny hrdinský seriály na CW už jsou příšerný, jenom se divím že Supergirl, která za mě byla ta nejlepší z nich, skončí dřív než Flash kterého bych zrušil už několik sérií zpátky (a to byl můj nejoblíbenější cw hrdinský seriál).