Diskuze k článku Cordy, Buffy a spol. zbrojí proti Jossovi Whedonovi
avatar uživatele
tommmyk
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
22. 2. 2021 / 16:48:45 (před 3 roky)
off

Jako chápu, že to na tom natáčení asi neměli lehké, ale opravdu je nutné tohle řešit o téměř 20 let později?

avatar uživatele
ESESEL
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
22. 2. 2021 / 17:15:42 (před 3 roky)
off
tommmyk napsal(a):

Jako chápu, že to na tom natáčení asi neměli lehké, ale opravdu je nutné tohle řešit o téměř 20 let později?

Tak Charisma tam i píše, že o tom mluví i v souvislosti s vyšetřováním Jossova chování na place Justice League, které právě probíhá. No a když se půlka lidí, s nimiž Joss v minulosti pracoval, vyjádří, že k nim se choval jako kokot, no tak to asi nějakou vypovídací hodnotu i pro to probíhající vyšetřování má...

Grab a lollipop on your way out.
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
22. 2. 2021 / 17:17:33 (před 3 roky)
on
tommmyk napsal(a):

Jako chápu, že to na tom natáčení asi neměli lehké, ale opravdu je nutné tohle řešit o téměř 20 let později?

Áno je, aby sa to v budúcnosti neopakovalo. Evidentne sa Joss pri natáčaní správa ako úplný hulvát a šikanuje hercov, to sa ti ako príjemné pracovné prostredie pre budúce generácie hercov? Joss môže mať skvelé nápady, byť dobrý režisér, ale to neospravedlňuje jeho svinské chovanie a už vôbec to neznamená, že keď už je to 20 rokov, tak by sa na to malo zabudnúť.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
22. 2. 2021 / 18:23:29 (před 3 roky)
off
phoboska napsal(a):

Áno je, aby sa to v budúcnosti neopakovalo. Evidentne sa Joss pri natáčaní správa ako úplný hulvát a šikanuje hercov, to sa ti ako príjemné pracovné prostredie pre budúce generácie hercov? Joss môže mať skvelé nápady, byť dobrý režisér, ale to neospravedlňuje jeho svinské chovanie a už vôbec to neznamená, že keď už je to 20 rokov, tak by sa na to malo zabudnúť.

Právě naopak.. I když je to dvacet let, tak by to pořád mělo svítit jako varovné světlo pro všechny ostatní...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Jessica Angell
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
22. 2. 2021 / 18:27:19 (před 3 roky)
off

Upřímně mě zarazilo co píše Michelle, a to že s ní nesměl být sám, to totiž zavání sexuálním obtěžováním

Gabka
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
22. 2. 2021 / 18:41:42 (před 3 roky)
off
Jessica Angell napsal(a):

Upřímně mě zarazilo co píše Michelle, a to že s ní nesměl být sám, to totiž zavání sexuálním obtěžováním

To rozhodně... Bůh ví, co se mu tenkrát honilo hlavou ale skoro mi to zní jako pedofil v počátečních fázích (protože podle mě tehdy nebyla Michelle plnoletá).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
22. 2. 2021 / 18:42:49 (před 3 roky)
on
andromache napsal(a):

Právě naopak.. I když je to dvacet let, tak by to pořád mělo svítit jako varovné světlo pro všechny ostatní...

Si ma asi nepochopila :) Tiež tvrdím, že by sa o tom malo hovoriť aj keď je to už 20 rokov.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
Jessica Angell
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
22. 2. 2021 / 18:59:30 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

To rozhodně... Bůh ví, co se mu tenkrát honilo hlavou ale skoro mi to zní jako pedofil v počátečních fázích (protože podle mě tehdy nebyla Michelle plnoletá).

Rozhodně to z toho vyznívá, když ji museli hlídat..no je to děsný

Gabka
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
22. 2. 2021 / 19:42:29 (před 3 roky)
off

Na obranu Giny Carano sa nepostaví nik. Zaujímavé.

avatar uživatele
Havran1
Běžný uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
22. 2. 2021 / 20:02:16 (před 3 roky)
off

Teda a kde teď sebraly všechny pipky tu odvahu? To si měly stěžovat zavčas a ne po dvaceti letech a půlku si toho navymýšlet, protože si to pořádně nepamatují. Nebo měly být zásadové a přestat v tom hrát. A stěžovat si na režisérskou přísnost? Se neměla nechat zbouchnout, když natáčí. Za to by měly být ve smlouvách velké pokuty za způsobení zásadních komplikací pro natáčení.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
22. 2. 2021 / 20:44:35 (před 3 roky)
off
phoboska napsal(a):

Si ma asi nepochopila :) Tiež tvrdím, že by sa o tom malo hovoriť aj keď je to už 20 rokov.

Ale pochopila :-). Jenom jsem špatně napsala tu citaci :). Ano, nemělo by se zapomínat. Právě naopak, mělo by se o tom mluvit a je fuk jak je to dlouho.. Tak, snad jsem se konečně vyjádřila přesně jak jsem chtěla ;-).

Jessica Angell napsal(a):

Rozhodně to z toho vyznívá, když ji museli hlídat..no je to děsný

No to teda.. Jak říkám, Whedon určitě není čistý jako lilie...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
22. 2. 2021 / 20:45:50 (před 3 roky)
off
Alias napsal(a):

Na obranu Giny Carano sa nepostaví nik. Zaujímavé.

Protože Carano je rasistická šmejdka, co přirovnává snahu o nešíření lží a dezinformací k tomu, kdy Hitler za druhé světové války posílal Židy do plynu.. Jako nezlob se na mě, ale někdo takový si obranu fakt nezaslouží. A pokud s ní souhlasíš, tak je to o to smutnější.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
22. 2. 2021 / 20:47:33 (před 3 roky)
off
Havran1 napsal(a):

Teda a kde teď sebraly všechny pipky tu odvahu? To si měly stěžovat zavčas a ne po dvaceti letech a půlku si toho navymýšlet, protože si to pořádně nepamatují. Nebo měly být zásadové a přestat v tom hrát. A stěžovat si na režisérskou přísnost? Se neměla nechat zbouchnout, když natáčí. Za to by měly být ve smlouvách velké pokuty za způsobení zásadních komplikací pro natáčení.

Hele, s těma mastnýma pokutama za otěhotnění během natáčení souhlasím všema deseti (leze mi to krkem a pokazilo mi to nejeden seriál), ale všeho s mírou. Je režisérská přísnost a je režisérská šikana. A že po dvaceti letech? No a co? Já si taky pamatuju šikanu z před dvaceti let a docela přesně. Akorát mě, stejně jako Charismu a spol tenkrát nikdo neposlouchal.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
22. 2. 2021 / 20:50:14 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Protože Carano je rasistická šmejdka, co přirovnává snahu o nešíření lží a dezinformací k tomu, kdy Hitler za druhé světové války posílal Židy do plynu.. Jako nezlob se na mě, ale někdo takový si obranu fakt nezaslouží. A pokud s ní souhlasíš, tak je to o to smutnější.

Povedala, aby sa ľudia k sebe nesprávali zle. Nepovedala že republikáni, alebo demokrati sú ako židia, povedala že nenávisť viedla k prenasledovaniu židov a nie je správne aby nenávisť viedla k odsudzovaniu ľudí aj teraz.
Vyzvala k jednote a zato ju vyhodili.
Stačí si pozrieť čo presne napísala, alebo potom rozhovor s ňou.
A feministky furt chceli silnú ženskú postavu, teraz ju majú a nebránia ju. Pedro Pascal spravil klamlivý komentár, keď uverejnil fotku detí v klietke (ktorá ani nebola z ameriky) a prirovnal to ku koncentračnému táboru. Viem že imigračná politika je tvrdá, ale nemožno ju porovnávať so strkaním detí do plynovej komory. Ale jemu to prešlo.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
22. 2. 2021 / 20:58:31 (před 3 roky)
off
Alias napsal(a):

Povedala, aby sa ľudia k sebe nesprávali zle. Nepovedala že republikáni, alebo demokrati sú ako židia, povedala že nenávisť viedla k prenasledovaniu židov a nie je správne aby nenávisť viedla k odsudzovaniu ľudí aj teraz.
Vyzvala k jednote a zato ju vyhodili.

Jenže ono je toho víc. Jednak je popíračkou covidu, odmítá nosit roušky (což je v dnešní době opravdu hazard na entou a ne že ne), pořádně po uši lítá v QAnon, kteří šíří jednu nebezpečnou lež za druhou... Takže i kdyby jí prošla pitomost koncentráky, tak třeba u mě by skončila ve chvíli, kdy bych si poprvé přečetla QAnon nebo Nenosím roušku... Za tohle rozhodně měli právo ji vyrazit a ne že ne. A sorry, ale člověka, co tvrdí že covid je hoax se opravdu zastat nedá.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
22. 2. 2021 / 21:06:52 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Jenže ono je toho víc. Jednak je popíračkou covidu, odmítá nosit roušky (což je v dnešní době opravdu hazard na entou a ne že ne), pořádně po uši lítá v QAnon, kteří šíří jednu nebezpečnou lež za druhou... Takže i kdyby jí prošla pitomost koncentráky, tak třeba u mě by skončila ve chvíli, kdy bych si poprvé přečetla QAnon nebo Nenosím roušku... Za tohle rozhodně měli právo ji vyrazit a ne že ne. A sorry, ale člověka, co tvrdí že covid je hoax se opravdu zastat nedá.

Priznám sa že o tom QAnone som nepočul. V rozhovore teraz po jej vyhodení povedala, že pre rôzne informácie neverila v účinnosť rúšok, ale nepopierala existenciu kovidu, aj dodržiavala sociálne rozostupy.
Ale aj keby popierala kovid (čo ja nie, len aby bolo jasné), tak to nie je dôvod aby ju vyhodili. Minule tá černoška čo hrala sestru čierneho pantera tiež vyjadrila pochybnosti o vakcínach a už ju chceli vyhadzovať, ale väčšiu pozornosť získala Gina.
Ako to vážne ideme vyhadzovať ľudí za to čomu veria? Niektorí veria vo vesmírne lode a viacerých bohov a neviem čo - myslím normálne uznané náboženstvá, nie nejakých cvokov, či kulty. A to je v poriadku.
Veď vieš, že ja som proti Trumpovi, ale zároveň som proti obmedzovaniu slobody slova. Je rozdiel keby vyzývala na niečo zlé, keby volala k tomu, aby niekoho zabili, aby niekomu upierali základné práva. Ale že verí niečomu inému ako my? Vieš akým bludom verili niektorí filozofovia? A učíme sa o nich, lebo boli vplyvným hnutím minulosti.
Ako ja som videl hlavne tieto reči ohľadne toho článku so židmi, kde to ľudia absurdne nepochopili, takže opakujem neviem o Qanone alebo iných veciach. Ale je nespravodlivé vyhadzovať ľudí za ich názory a vieru pokiaľ neohrozuje nás (ako napr. šária hliadky), alebo nevyzýva priamo na podnecovanie násilia (KKK).

Kukni si čo povedala
tu

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
22. 2. 2021 / 21:28:04 (před 3 roky)
off

A len doplním, za nenosenie rúšok by som pokutoval, tvrdo. To je hlúposť.
Ale osobný život ľudí je ich vec, ich viera, ich presvedčenie.
Scientológia je fakt zlo, ale nebráni mi to užiť si filmy s Tomom Cruisom. Ja nemusím mať človeka osobne rád, aby som si vychutnal jeho herecké umenie, alebo aby som užil jeho prácu ak je povedzme stavbár, či niečo vyrába.

Aby to bolo férové, museli by vyhodiť všetkých, aj čiernych za rasistické komenty voči bielym (čo je teraz časté), veriacich, v podstate každého kto sa niečom nezhoduje s panujúcim názorom a mali by sme milióny nezamestnaných.
Sú fakt odporní ľudia, ktorí sú zlí a takých by mala spoločnosť ignorovať. Ale len to že s niekým nesúhlasím, alebo ho považujem za hlúpeho by nemal byť dôvod ničiť mu život.

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 126 | Galavant
22. 2. 2021 / 22:22:54 (před 3 roky)
on

Po 20 letech je promlčená vražda. Ale zlej režisér na place je asi horší.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
23. 2. 2021 / 00:05:29 (před 3 roky)
on
Fruiko napsal(a):

Po 20 letech je promlčená vražda. Ale zlej režisér na place je asi horší.

Justice League ale nie je staré 20 rokov, takže evidentne sa za ten čas nezmenil.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
23. 2. 2021 / 00:29:27 (před 3 roky)
off
phoboska napsal(a):

Justice League ale nie je staré 20 rokov, takže evidentne sa za ten čas nezmenil.

Řekla bych, že jestli změnil, tak spíš k horšímu...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Luteka
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
23. 2. 2021 / 01:08:02 (před 3 roky)
off
Havran1 napsal(a):

Teda a kde teď sebraly všechny pipky tu odvahu? To si měly stěžovat zavčas a ne po dvaceti letech a půlku si toho navymýšlet, protože si to pořádně nepamatují. Nebo měly být zásadové a přestat v tom hrát. A stěžovat si na režisérskou přísnost? Se neměla nechat zbouchnout, když natáčí. Za to by měly být ve smlouvách velké pokuty za způsobení zásadních komplikací pro natáčení.

1. Dej si facku.
2. Oslovení pipky platí univerzálně pro všechny ženy, které si dovolí promluvit proti establishmentu (rozuměj bílý muž heterosexuál)?
3. 20 let je jen zrnko v moři času - a co! Každý má jiný proces zpracování traumatu. Konečně je doba alespoň lehce nakloněná tomu, aby část společnosti poslouchala to, co mu menšina chce říci.
4. Neměla se zbouchnout? To jako budeme regulovat kdo kdy může být těhotný, kdo se kdy může zranit, kdo kdy může zemřít ... Protože dost často ani jedno neovlivníš. Těhotná se můžeš stát i přes kondom/antikoncepci a do toho ti NIKDO nemá co kecat!

A na závěr si dej facku číslo 2, třeba tě to probere. Konec proslovu.

I am not always a bitch ... Just kidding, go fuck yourself.
avatar uživatele
PipiDP
Uživatel od první verze | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
23. 2. 2021 / 03:05:02 (před 3 roky)
off
Luteka napsal(a):

1. Dej si facku.
2. Oslovení pipky platí univerzálně pro všechny ženy, které si dovolí promluvit proti establishmentu (rozuměj bílý muž heterosexuál)?
3. 20 let je jen zrnko v moři času - a co! Každý má jiný proces zpracování traumatu. Konečně je doba alespoň lehce nakloněná tomu, aby část společnosti poslouchala to, co mu menšina chce říci.
4. Neměla se zbouchnout? To jako budeme regulovat kdo kdy může být těhotný, kdo se kdy může zranit, kdo kdy může zemřít ... Protože dost často ani jedno neovlivníš. Těhotná se můžeš stát i přes kondom/antikoncepci a do toho ti NIKDO nemá co kecat!

A na závěr si dej facku číslo 2, třeba tě to probere. Konec proslovu.

Naprosto souhlasím.

Ano, když první promluví někdo jiný, je snazší o těchto věcech mluvit. A to i po dvaceti letech. Jak bylo řečeno na šikanu se nezapomíná, a spousta lidí kvůli tomu trpí celý život a nese si psychické pozůstatky. Každý kdo byl někdy šikanován tohle ví.

Takže je super, že se i po těch letech ozvaly, a ano mělo by se s tím i teď něco dělat. A ne nejsou to pipky a ne opravdu nikdo nikomu nemůže říkat zda může otěhotnět nebo ne a zda si má nechat vzít dítě. Otroctví už dávno skončilo. V jakékoliv profesi.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
23. 2. 2021 / 03:16:28 (před 3 roky)
off
Luteka napsal(a):


4. Neměla se zbouchnout? To jako budeme regulovat kdo kdy může být těhotný, kdo se kdy může zranit, kdo kdy může zemřít ... Protože dost často ani jedno neovlivníš. Těhotná se můžeš stát i přes kondom/antikoncepci a do toho ti NIKDO nemá co kecat!

Ne že bych do toho chtěla kecat já tobě, ale jedna univerzální antikoncepce která funguje VŽDYCKY je prostě a jednoduše NEŠUKAT! A to bych teda rozhodně zavedla... Jako jsme snad lidi a ne zvěř co přemýšlí pudově ne? Takže se umíme ovládat a nemyslet jenom na to jedno! Takže pokud mám někde nějaký závazek, tak se prostě vzdám sexu.. Však on se svět nezboří a pokud to nevydrží partner tak jeho chyba.... Rozhodně bych zavedla tohle jako smluvní pokutu, protože jak říkám, těhotenství už mi zkurvilo nejeden seriál. Já to prostě říkám furt.. Heterosexuální sex je zlo.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 2x | Naposledy: 23. 2. 2021 / 03:18:13
avatar uživatele
naninka358
Redaktor | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
23. 2. 2021 / 09:16:50 (před 3 roky)
off
Fruiko napsal(a):

Po 20 letech je promlčená vražda. Ale zlej režisér na place je asi horší.

V USA nemá vražda žádnou promlčecí lhůtu. A Whedon nesekal těch dalších 20 let latinu.

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 126 | Galavant
23. 2. 2021 / 09:26:22 (před 3 roky)
on
naninka358 napsal(a):

V USA nemá vražda žádnou promlčecí lhůtu. A Whedon nesekal těch dalších 20 let latinu.

JJ to vím, je evropská vymoženost. Jen jsem tím chtěl naznačit, že tyhle věci vytahovaný po dvaceti letech mě serou. Za chvíli, aby se člověk bál, aby ho nenařkla nějaká žena, že ji ve školce tahal za culíky.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
michal123
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
23. 2. 2021 / 09:50:55 (před 3 roky)
off

Dvacet let je poměrně dlouhá doba... Nikomu neupírám jeho názory na to, co se tehdy dělo (nikdo z nás tam nebyl a pouze sami aktéři znají pravdu). Ale jakožto celkem znalec Whedonových starších věcí (Buffy, Angel, Firefly, Dollhouse, Doctor Horrible) jsem kromě samotných seriálů viděl i spousty bonusů, rozhovorů s herci, "filmy o filmu", záznamy z comic conů a nikde žádné obvinění nezaznělo. Když to trochu přeženu, tak ze všech těchto materiálů vyplývalo: "Jsme jedna velká šťastná rodina. Skvělá (spolu)práce. Zkoušky v rodinném kruhu. Přátelství i mimo natáčení..."
Jak píšu v úvodu, nikdo, kromě nich samotných, neví, jak to bylo. Pokud ale ke zmiňovaným věcem - a že jich je hodně - docházelo, proč se alespoň náznaky neobjevily už dříve?
Každopádně pro mě i nadále zůstanou whedonovy seriály jednoznačným topem a srdcovou záležitostí, ke které se budu vracet.

Editováno: 1x | Naposledy: 23. 2. 2021 / 09:53:10
avatar uživatele
tommmyk
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
23. 2. 2021 / 10:40:28 (před 3 roky)
off
michal123 napsal(a):

Dvacet let je poměrně dlouhá doba... Nikomu neupírám jeho názory na to, co se tehdy dělo (nikdo z nás tam nebyl a pouze sami aktéři znají pravdu). Ale jakožto celkem znalec Whedonových starších věcí (Buffy, Angel, Firefly, Dollhouse, Doctor Horrible) jsem kromě samotných seriálů viděl i spousty bonusů, rozhovorů s herci, "filmy o filmu", záznamy z comic conů a nikde žádné obvinění nezaznělo. Když to trochu přeženu, tak ze všech těchto materiálů vyplývalo: "Jsme jedna velká šťastná rodina. Skvělá (spolu)práce. Zkoušky v rodinném kruhu. Přátelství i mimo natáčení..."
Jak píšu v úvodu, nikdo, kromě nich samotných, neví, jak to bylo. Pokud ale ke zmiňovaným věcem - a že jich je hodně - docházelo, proč se alespoň náznaky neobjevily už dříve?
Každopádně pro mě i nadále zůstanou whedonovy seriály jednoznačným topem a srdcovou záležitostí, ke které se budu vracet.

Protože v té době z toho seriálu měly ty herečky příjem, takže mlčely. Teď když už ho nemají, tak budou obviňovat. Nesnažím se tvůrce zastávat, ale když na tom natáčení Charisma tak trpěla, měla odejít a ne se ještě přesunout k jeho dalšímu seriálu - tedy z Buffy k Angelovi a tedy z hrozného zacházení k dalšímu hroznému zacházení.

Editováno: 1x | Naposledy: 23. 2. 2021 / 10:41:18
avatar uživatele
_karel_
Dlouholetý uživatel | Cool level: 70 | Eric Northman
23. 2. 2021 / 17:10:14 (před 3 roky)
off
Fruiko napsal(a):

JJ to vím, je evropská vymoženost. Jen jsem tím chtěl naznačit, že tyhle věci vytahovaný po dvaceti letech mě serou. Za chvíli, aby se člověk bál, aby ho nenařkla nějaká žena, že ji ve školce tahal za culíky.

Naprostý souhlas.

Proč to takhle nerozjely tenkrát před 20 lety, když to bylo tak nesnesitelné, jak teď tvrdí? Peníze asi nesmrděj, co? Kdejakej chlap je každou chvíli na pranýři za něco, co údajně udělal před 20, 30, 40 lety. Co ženy, ty byly vždycky a všude svatoušci?

Editováno: 1x | Naposledy: 23. 2. 2021 / 17:10:37
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
23. 2. 2021 / 18:43:06 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Ne že bych do toho chtěla kecat já tobě, ale jedna univerzální antikoncepce která funguje VŽDYCKY je prostě a jednoduše NEŠUKAT! A to bych teda rozhodně zavedla... Jako jsme snad lidi a ne zvěř co přemýšlí pudově ne? Takže se umíme ovládat a nemyslet jenom na to jedno! Takže pokud mám někde nějaký závazek, tak se prostě vzdám sexu.. Však on se svět nezboří a pokud to nevydrží partner tak jeho chyba.... Rozhodně bych zavedla tohle jako smluvní pokutu, protože jak říkám, těhotenství už mi zkurvilo nejeden seriál. Já to prostě říkám furt.. Heterosexuální sex je zlo.

To, jestli seš asexuální, je tvoje věc, pokud seš nějak zapšklá, je to tvůj problém, lol.

Editováno: 1x | Naposledy: 23. 2. 2021 / 18:43:42
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
23. 2. 2021 / 18:50:11 (před 3 roky)
off
Fruiko napsal(a):

Po 20 letech je promlčená vražda. Ale zlej režisér na place je asi horší.

Stát se to před dvaceti lety a už neopakovat, tak chápu, ale on to očividně dělá furt a tady to zrovna chápu tak, že se starší generace snaží podpořit tu mladší...

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
23. 2. 2021 / 19:17:50 (před 3 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

To, jestli seš asexuální, je tvoje věc, pokud seš nějak zapšklá, je to tvůj problém, lol.

To s tím nemá co dělat. Kdybychom jednali jenom podle pudů, tak jsme pořád ještě na stromě.. A víš kolik by bylo mrtvých? Takže když jde potlačit pud zabíjet, jde potlačit i pud bezostyšně šoustat a množit se...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
23. 2. 2021 / 20:13:39 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

To s tím nemá co dělat. Kdybychom jednali jenom podle pudů, tak jsme pořád ještě na stromě.. A víš kolik by bylo mrtvých? Takže když jde potlačit pud zabíjet, jde potlačit i pud bezostyšně šoustat a množit se...

Hele pokud pro tebe nebýt jako zvíře znamená na x let naprosto přestat kvůli seriálu žít svůj život a být v celibátu, je to opravdu tvůj problém, který s tím má co dělat vše.
Tak buď máš nulovou empatii/pochopení, že ne každý žije (a nejspíš nikdo nechce žít) jako ty, nebo jim závidíš, že jsou nejspíš ve vlastním životě šťastnější a že o ně někdo má zájem. Tvůj problém.
Kdybys byla vyrovnaná sama se sebou, neměla bys potřebu mluvit jak nějaký diktátor :).

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
23. 2. 2021 / 20:36:31 (před 3 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Hele pokud pro tebe nebýt jako zvíře znamená na x let naprosto přestat kvůli seriálu žít svůj život a být v celibátu, je to opravdu tvůj problém, který s tím má co dělat vše.
Tak buď máš nulovou empatii/pochopení, že ne každý žije (a nejspíš nikdo nechce žít) jako ty, nebo jim závidíš, že jsou nejspíš ve vlastním životě šťastnější a že o ně někdo má zájem. Tvůj problém.
Kdybys byla vyrovnaná sama se sebou, neměla bys potřebu mluvit jak nějaký diktátor :).

Jenže to není jenom kvůli seriálům.. Je to všeobecně. Nesnáším spratky je mi blivno z heteráckého sexu, který ke splození vetřelce, ze kterého se pak vyklube spratek nejvyššího kalibru co od rána do večera jenom ječí. Takže já jsem srovnaná se sebou. Nikomu nic nezávidím, ale nesnáším to, k čemu to vede. A ano, empatií opravdu netrpím. Aka, co zvládnu já, zvládnete taky. Sex k životu na rozdíl od jídla a pití fakt nepotřebuješ... Minimálně ne s chlapem :P. Celibát je totiž opravdu jediná antikoncepce, která (když už se musíš nutně pelešit s párkem a masovejma koulema, fuj) opravdu neselže.. No a nebo mužská kastrace. Myslím, že kdyby si nositele chromozomu Y měli vybrat, zvolí ještě milerádi ten celibát...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Litocha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 51 | Jay Pritchett
23. 2. 2021 / 21:26:42 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Aka, co zvládnu já, zvládnete taky.

A proč bychom jako měli? To, že ty máš ze sexu a dětí trauma (ne že by se tyhle výkřiky nedaly čekat, ty jsou naopak jistota - nestačilo by tyhle militantní výkřiky napsat třeba jenom padesátkrát?), neznamená, že to tak musí mít všichni/někdo další. Co je komukoliv zvenčí do toho, kdy a jestli budou mít lidi rodinu?

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
23. 2. 2021 / 21:28:50 (před 3 roky)
off
Litocha napsal(a):

A proč bychom jako měli? To, že ty máš ze sexu a dětí trauma (ne že by se tyhle výkřiky nedaly čekat, ty jsou naopak jistota - nestačilo by tyhle militantní výkřiky napsat třeba jenom padesátkrát?), neznamená, že to tak musí mít všichni/někdo další. Co je komukoliv zvenčí do toho, kdy a jestli budou mít lidi rodinu?

Pokud mám někde nějaké závazky, tak nemám na rodinu nárok. Ale jak říkám, bohatě by stačilo všechny chlapy okamžitě vykastrovat a byl by pokoj. A jak by ubylo nežádoucích těhotenství! A ne, rozhodně se tady budu prezentovat kdykoli budu chtít. I se svými výkřiky.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
23. 2. 2021 / 21:43:25 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Pokud mám někde nějaké závazky, tak nemám na rodinu nárok.

😂 Z té logiky vyplývá, že by lidstvo hodně rychle vymřelo, pokud by žádná zaměstnaná žena neměla právo na dítě. Nemusíš ani reagovat, všichni víme, že to by ti rozhodně nevadilo. Žádní lidé = žádní nechutní heteráci, co mají mezi sebou nechutný heterácký sex.

avatar uživatele
Litocha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 51 | Jay Pritchett
23. 2. 2021 / 21:46:49 (před 3 roky)
off
ragelly napsal(a):

😂 Z té logiky vyplývá, že by lidstvo hodně rychle vymřelo, pokud by žádná zaměstnaná žena neměla právo na dítě. Nemusíš ani reagovat, všichni víme, že to by ti rozhodně nevadilo. Žádní lidé = žádní nechutní heteráci, co mají mezi sebou nechutný heterácký sex.

Asi tak.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
23. 2. 2021 / 21:49:34 (před 3 roky)
off
ragelly napsal(a):

😂 Z té logiky vyplývá, že by lidstvo hodně rychle vymřelo, pokud by žádná zaměstnaná žena neměla právo na dítě. Nemusíš ani reagovat, všichni víme, že to by ti rozhodně nevadilo. Žádní lidé = žádní nechutní heteráci, co mají mezi sebou nechutný heterácký sex.

A to víš, že si zareaguju.. Ano, lidstvo je odporně přemnožené a i když se chudák Covid snaží seč mu síly stačí, pořád to nestíhá zregulovat na nějakou únosnou míru. A ano, za všechna ta staletí, co jste nám vy heteráci cpali do chřtánu přesně tohle (jak je náš sex nechutný, jak nemáme právo na život a podobně) si zasloužíte pořádnou pomstu a tohle všechno poslouchat až do alejuja.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Tempy
Redaktor | Cool level: 23 | Denholm
23. 2. 2021 / 21:58:59 (před 3 roky)
off

To si takhle přijde člověk večer na SZ odpočinout a pak si otevře tuhle diskuzi... :D :( Dobrou noc všem, i těm, se kterými se na něčem neshodnu. ;)

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 126 | Galavant
23. 2. 2021 / 22:14:41 (před 3 roky)
on
Tempy napsal(a):

To si takhle přijde člověk večer na SZ odpočinout...

Musíš vedle do tajných kódů. :-D

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
24. 2. 2021 / 01:02:21 (před 3 roky)
off

přijde mi zvláštní že se Charisma Carpenter neozvala když vrcholilo mytoo, ale že se ozývá až teď, nebo kdokoliv ze štábu jestli je obtěžoval.

Go GOATS
avatar uživatele
Eviik
Uživatel od první verze | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
24. 2. 2021 / 10:50:50 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

A to víš, že si zareaguju.. Ano, lidstvo je odporně přemnožené a i když se chudák Covid snaží seč mu síly stačí, pořád to nestíhá zregulovat na nějakou únosnou míru. A ano, za všechna ta staletí, co jste nám vy heteráci cpali do chřtánu přesně tohle (jak je náš sex nechutný, jak nemáme právo na život a podobně) si zasloužíte pořádnou pomstu a tohle všechno poslouchat až do alejuja.

Příspěvek bioložky do diskuse: Nebyla bych tak moc pesimista, docela se ukazuje, že pohodlí/bohatství jde ruku v ruce s menším počtem dětí. A rychlost navyšování lidské populace se s vyspělostí civilizací snižuje, už to prý začíná být vidět i v Africe (dle nějakých dlouhodobějších dat).

Jinak teda uf! Vy, kdož si stěžujete, že se Charisma ozvala pozdě, je fakt těžký přiznat si, že vás někdo šikanuje a něco s tím dělat (osobní zkušenost). O to horší to musí být, když je to váš šéf a závisí vám na tom živobytí. Nebo prostě nechcete odejít ze zajímavého projektu.
Nepřijde mi správný tenhle hon na čarodějnice, zvlášť, když jde o blbost z mladí, ale jestli se chová jako kretén celou dobu, tak proč ne?

avatar uživatele
naninka358
Redaktor | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
24. 2. 2021 / 18:48:03 (před 3 roky)
off
Salem napsal(a):

přijde mi zvláštní že se Charisma Carpenter neozvala když vrcholilo mytoo, ale že se ozývá až teď, nebo kdokoliv ze štábu jestli je obtěžoval.

Četl jsi, co napsala? Nemluví o sexuálním obtěžování, ale o šikaně na pracovišti. A ozývá se proto, aby podpořila Raye Fishera, který mluvil o Whedonově chování na place Justice League a stálo ho to roli.

avatar uživatele
Havran1
Běžný uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
25. 2. 2021 / 14:52:29 (před 3 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

To, jestli seš asexuální, je tvoje věc, pokud seš nějak zapšklá, je to tvůj problém, lol.

Tak nabízí se i jiný závěr, ale .... když je pohlavní zdrženlivost nad síly nebohé herečky, může být obsloužena jinou, panem Robertkem, či musí použít spolehlivou antikoncepci s rizikem, že za selhání bude finančně citelně potrestána. Jinak budou těhotenstvím zničené seriály přibývat. Navíc konec tak tři měsíce před koncem natáčení a může si to vynahradit. A do další řady bude po vrhu nebo na ni počkají, pokud je to zásadní postava. Trapárny typu obrovské kabely nošené před pupkem a neuvěřitelně volných tmavých šatů by se neměly opakovat.

avatar uživatele
Luteka
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
25. 2. 2021 / 20:27:26 (před 3 roky)
off

To snad ne ... To je opravdu těhotenství takový problém pro bandu scénáristů nějak zvládnout? To opravdu nejsou schopni během 3 měsíců vymyslet buď nějaký vývoj, důstojný chvilkový/trvalý odchod postavy? Vždyť je to jejich práce! Jako chápu, že jim to trošku hází fintu do žita, ale proboha, život je život. A logičtější mi tedy přijde přepsat pár stránek scénáře, než regulovat někomu pohlavní život. Herectví je stále jen a jen práce a zaměstnavatel ti do osobního života nemá vůbec co kecat ... V diskuzi jsme se jen kousek od toho, aby tu někdo navrhnul, že by se zaměstnávat měli primárně jen muži, kteří přeci neotěhotní 🤦‍♀️ Aneb vítejte v 21. století.

I am not always a bitch ... Just kidding, go fuck yourself.
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
25. 2. 2021 / 20:44:34 (před 3 roky)
on
Luteka napsal(a):

To snad ne ... To je opravdu těhotenství takový problém pro bandu scénáristů nějak zvládnout? To opravdu nejsou schopni během 3 měsíců vymyslet buď nějaký vývoj, důstojný chvilkový/trvalý odchod postavy? Vždyť je to jejich práce! Jako chápu, že jim to trošku hází fintu do žita, ale proboha, život je život. A logičtější mi tedy přijde přepsat pár stránek scénáře, než regulovat někomu pohlavní život. Herectví je stále jen a jen práce a zaměstnavatel ti do osobního života nemá vůbec co kecat ... V diskuzi jsme se jen kousek od toho, aby tu někdo navrhnul, že by se zaměstnávat měli primárně jen muži, kteří přeci neotěhotní 🤦‍♀️ Aneb vítejte v 21. století.

Evidentne je vždy lepší victim blaming ako priznať, že Joss je hovädo, ktoré si kompenzuje nejaké mindráky. Že sa vôbec opovážila mať život mimo kameru, no fuj.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
25. 2. 2021 / 21:18:51 (před 3 roky)
off
Luteka napsal(a):

To snad ne ... To je opravdu těhotenství takový problém pro bandu scénáristů nějak zvládnout? To opravdu nejsou schopni během 3 měsíců vymyslet buď nějaký vývoj, důstojný chvilkový/trvalý odchod postavy? Vždyť je to jejich práce! Jako chápu, že jim to trošku hází fintu do žita, ale proboha, život je život. A logičtější mi tedy přijde přepsat pár stránek scénáře, než regulovat někomu pohlavní život. Herectví je stále jen a jen práce a zaměstnavatel ti do osobního života nemá vůbec co kecat ... V diskuzi jsme se jen kousek od toho, aby tu někdo navrhnul, že by se zaměstnávat měli primárně jen muži, kteří přeci neotěhotní 🤦‍♀️ Aneb vítejte v 21. století.

Co se mě týče, tak každého chlapa by měli hned po narození vykastrovat a nemusel by se řešit problém s těhotenstvím :P. A tys napsala, že neexistuje spolehlivá antikoncepce, což já říkám, že prostě NENÍ PRAVDA! Abstinence/celibát vždycky byl, je a bude nejlepší a nejspolehlivější antikoncepce.. A hned na to kastrace (mužů, i když já bych se té své dělohy nejradši zbavila okamžitě, ale obávám se, že hysterektomii mi nikdo nepovolí). A mimochodem, jak už jsem psala, největší průser je, když ti otěhotní hlavní postava, která je v lesbickém vztahu ve starověku, kde nemohla postoupit in vitro :P. Takže ne, herečkám by opravdu měli ve smlouvě zakazovat těhotenství...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 25. 2. 2021 / 21:20:22
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
25. 2. 2021 / 21:41:26 (před 3 roky)
on
andromache napsal(a):

Co se mě týče, tak každého chlapa by měli hned po narození vykastrovat a nemusel by se řešit problém s těhotenstvím :P. A tys napsala, že neexistuje spolehlivá antikoncepce, což já říkám, že prostě NENÍ PRAVDA! Abstinence/celibát vždycky byl, je a bude nejlepší a nejspolehlivější antikoncepce.. A hned na to kastrace (mužů, i když já bych se té své dělohy nejradši zbavila okamžitě, ale obávám se, že hysterektomii mi nikdo nepovolí). A mimochodem, jak už jsem psala, největší průser je, když ti otěhotní hlavní postava, která je v lesbickém vztahu ve starověku, kde nemohla postoupit in vitro :P. Takže ne, herečkám by opravdu měli ve smlouvě zakazovat těhotenství...

To už by im tam rovno mohli dať aj klauzulu, že ak by otehotnela, tak ju pošlú na potrat. Je to jej telo a nejaký chlap za stolom nemá právo rozhodovať o tom, či dieťa bude mať, alebo nie. Nechceš deti, je to tvoje rozhodnutie a ostatní nemajú právo ťa do toho nútiť, ale funguje to aj naopak.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
25. 2. 2021 / 21:46:14 (před 3 roky)
off
phoboska napsal(a):

To už by im tam rovno mohli dať aj klauzulu, že ak by otehotnela, tak ju pošlú na potrat. Je to jej telo a nejaký chlap za stolom nemá právo rozhodovať o tom, či dieťa bude mať, alebo nie. Nechceš deti, je to tvoje rozhodnutie a ostatní nemajú právo ťa do toho nútiť, ale funguje to aj naopak.

Fajn, ale jestli chceš mít v dohledné době dítě, tak tu roli prostě nedostaneš a hotovo... Proč mají nějaké zuřivé těhule ničit zážitky nám ostatním? Když už se chtějí o někoho starat ať si pořídí kočku.. Je to míň časově i finančně náročné a nebrání to, na rozdíl od usmrkaného usopleného špinavého spratka v kariéře... Jsou prostě profese, kam těhotenství nepatří. Když dělá ženská nějakou těžkou fyzickou práci, tak u toho taky nemůže být těhotná. A prostě říkej si co chceš, ale natáčení dlouhodobého seriálu prostě je fyzicky i psychicky náročná práce, na kterou se musíš soustředit a ne se nechat rozptylovat nějakými hormony nebo usmrkancem.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 25. 2. 2021 / 21:48:05
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
25. 2. 2021 / 21:53:55 (před 3 roky)
on
andromache napsal(a):

Fajn, ale jestli chceš mít v dohledné době dítě, tak tu roli prostě nedostaneš a hotovo... Proč mají nějaké zuřivé těhule ničit zážitky nám ostatním? Když už se chtějí o někoho starat ať si pořídí kočku.. Je to míň časově i finančně náročné a nebrání to, na rozdíl od usmrkaného usopleného špinavého spratka v kariéře... Jsou prostě profese, kam těhotenství nepatří. Když dělá ženská nějakou těžkou fyzickou práci, tak u toho taky nemůže být těhotná. A prostě říkej si co chceš, ale natáčení dlouhodobého seriálu prostě je fyzicky i psychicky náročná práce, na kterou se musíš soustředit a ne se nechat rozptylovat nějakými hormony nebo usmrkancem.

V Buffy začala hrať v 1997 a dieťa mala v 2003, to nie je dohľadná doba. Ty si sa tiež nenarodila z morskej peny a si výsledok tehotenstva a holt niekto dieťa mať chce a mačka a pes mu nestačia. Podľa mňa nikto cudzí nemá právo diktovať žene či dieťa bude mať, alebo nie a kedy ho bude mať. Vpisovať to do zmluvy je sebecké a úprimne by som sa na fanúšikov, čo by to podporovali mohla zvysoka vyprdnúť.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
25. 2. 2021 / 21:59:12 (před 3 roky)
off
phoboska napsal(a):

V Buffy začala hrať v 1997 a dieťa mala v 2003, to nie je dohľadná doba. Ty si sa tiež nenarodila z morskej peny a si výsledok tehotenstva a holt niekto dieťa mať chce a mačka a pes mu nestačia. Podľa mňa nikto cudzí nemá právo diktovať žene či dieťa bude mať, alebo nie a kedy ho bude mať. Vpisovať to do zmluvy je sebecké a úprimne by som sa na fanúšikov, čo by to podporovali mohla zvysoka vyprdnúť.

Jo, jenomže ty zapomínáš, že já se nikoho neprosila, abych se mohla narodit a rozhodně tady být nechci... Takže bych rozhodně byla radši, kdyby na to naši nevlítli... A pokud nemá na tohle žaludek, má si vybrat jinou profesi nebo jinou branži.. U takových zpěvaček je to fuk jestli těhotná je nebo není, tam to v ničem nebrání.. ALe když ti stojí natáčení, tak je všechno v háji a všechno se změní.. A šest let není možná náhle, ale pořád je to o tom, že měla podepsanou smlouvu na nějaký projekt, který tímhle průserem mohla potopit. A pokud je mi známo, tak herci, obzvlášť ti televizní, potřebují každého fanouška.. A těhotenstvím se dají ztratit hned dvě velké skupiny, což si seriálová herečka rozhodně dovolit až tak nemůže. A nevím, v čem je uslitaný usmrkaný smrad lepší, než kočička, která ti do ničeho nekecá a péči potřebuje jenom někdy...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
25. 2. 2021 / 22:07:53 (před 3 roky)
on
andromache napsal(a):

Jo, jenomže ty zapomínáš, že já se nikoho neprosila, abych se mohla narodit a rozhodně tady být nechci... Takže bych rozhodně byla radši, kdyby na to naši nevlítli... A pokud nemá na tohle žaludek, má si vybrat jinou profesi nebo jinou branži.. U takových zpěvaček je to fuk jestli těhotná je nebo není, tam to v ničem nebrání.. ALe když ti stojí natáčení, tak je všechno v háji a všechno se změní.. A šest let není možná náhle, ale pořád je to o tom, že měla podepsanou smlouvu na nějaký projekt, který tímhle průserem mohla potopit. A pokud je mi známo, tak herci, obzvlášť ti televizní, potřebují každého fanouška.. A těhotenstvím se dají ztratit hned dvě velké skupiny, což si seriálová herečka rozhodně dovolit až tak nemůže. A nevím, v čem je uslitaný usmrkaný smrad lepší, než kočička, která ti do ničeho nekecá a péči potřebuje jenom někdy...

Ja ti názor neberiem a rešpektujem ho, ale za mňa je sebecké. To akoby ti spoločnosť diktovala, že ak si raz žena, tak otehotnieť musíš, to by sa ti asi tiež nepáčilo. Diktovať niekomu, že nemôže otehotnieť, lebo by to pokazilo seriál je to isté.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
25. 2. 2021 / 22:24:20 (před 3 roky)
off
phoboska napsal(a):

Ja ti názor neberiem a rešpektujem ho, ale za mňa je sebecké. To akoby ti spoločnosť diktovala, že ak si raz žena, tak otehotnieť musíš, to by sa ti asi tiež nepáčilo. Diktovať niekomu, že nemôže otehotnieť, lebo by to pokazilo seriál je to isté.

Jo, ale tvůrce má nárok na svou vizi.. A kdybych já měla vizi, že chci samé ženské osazenstvo, které bude samá lesba a chlapa neuvidíš nikde na světě, a ani spermie do zásoby neexistují, tak to bys viděla, jak by těhotná herečka letěla okamžitým bleskem.. A ještě by měla mastnou pokutu za porušení smlouvy...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Luteka
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
25. 2. 2021 / 22:35:10 (před 3 roky)
off

andromache Hele, já ti tvůj přístup k životu neberu, takhle to máš ty a proč ne. Ale přijde mi šílené uplatňovat nějaká obecná kritéria k jakékoliv práci, která by měla omezovat tvojí svobodu nakládat si svým tělem. Jasné ve smlouvě asi můžeš mít, že jelikož je postava blonďatá, tak se holt budeš obarvovat na blonďato - jdeš do toho, víš o tom, tak proč ne. Ale přeci není možné mít ve smlouvě a nějak vyžadovat, že pokud si scénárista zrovna vzpomene, tak třeba přibereš 300 kg, necháš si uříznout ruku, nebo nebudeš těhotná - to prostě nejde. A abstinence v normálním světě taky nejde, sorry, ale tenhle argument neberu.
To že to nasere fanoušky je mi úplně putna. Někteří to pochopí, někteří budou psát hejty, takový je holt svět. Ale to zda herečka otěhotní či ne je prostě jen a jen na ní.

I am not always a bitch ... Just kidding, go fuck yourself.
avatar uživatele
Havran1
Běžný uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
25. 2. 2021 / 22:37:30 (před 3 roky)
off
Luteka napsal(a):

To snad ne ... To je opravdu těhotenství takový problém pro bandu scénáristů nějak zvládnout? To opravdu nejsou schopni během 3 měsíců vymyslet buď nějaký vývoj, důstojný chvilkový/trvalý odchod postavy? Vždyť je to jejich práce! Jako chápu, že jim to trošku hází fintu do žita, ale proboha, život je život. A logičtější mi tedy přijde přepsat pár stránek scénáře, než regulovat někomu pohlavní život. Herectví je stále jen a jen práce a zaměstnavatel ti do osobního života nemá vůbec co kecat ... V diskuzi jsme se jen kousek od toho, aby tu někdo navrhnul, že by se zaměstnávat měli primárně jen muži, kteří přeci neotěhotní 🤦‍♀️ Aneb vítejte v 21. století.

Tak holt těhotenství v některých profesích pro jejich výkon vadí velmi. Třeba u modelky, že? Nebo u tenistky či jiné vrcholové sportovkyně. A u představitelky hlavní role v seriálu mimo scénář jaksi také, ale ta tím neomezí jen sama sebe, ale zničí celý seriál.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
25. 2. 2021 / 22:44:47 (před 3 roky)
off
Luteka napsal(a):

andromache Hele, já ti tvůj přístup k životu neberu, takhle to máš ty a proč ne. Ale přijde mi šílené uplatňovat nějaká obecná kritéria k jakékoliv práci, která by měla omezovat tvojí svobodu nakládat si svým tělem. Jasné ve smlouvě asi můžeš mít, že jelikož je postava blonďatá, tak se holt budeš obarvovat na blonďato - jdeš do toho, víš o tom, tak proč ne. Ale přeci není možné mít ve smlouvě a nějak vyžadovat, že pokud si scénárista zrovna vzpomene, tak třeba přibereš 300 kg, necháš si uříznout ruku, nebo nebudeš těhotná - to prostě nejde. A abstinence v normálním světě taky nejde, sorry, ale tenhle argument neberu.
To že to nasere fanoušky je mi úplně putna. Někteří to pochopí, někteří budou psát hejty, takový je holt svět. Ale to zda herečka otěhotní či ne je prostě jen a jen na ní.

Jak jako abstinence v normálním světě nejde? Jde a moc dobře, stačí trocha toho sebeovládání a přemýšlet mozkem a ne rozkrokem :P. Takhle primitivní přístup je možný leda u nositelů chromozomu Y ale u ženské nevěřím, že nezvládne být v celibátu.. Na to jsme na vyšší vývojové úrovni než majitelé párků... a když už musí mít ženská sex, existuje milion různých dildos, robertků a jiných hraček, jak si může pomoct, tak aby neotěhotněla. A úplně nejlepší je na to vlítnout s ženskou, tam otěhotnění taky nehrozí.. Když už teda nutně ženská musí šoustat a nevydrží bez toho. A co se přibírání týče, tak to zrovna není vhodný argument, protože už hodně herců hublo a přibíralo na váze jenom kvůli roli..

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 25. 2. 2021 / 22:46:09
avatar uživatele
Ajka
Redaktor | Cool level: 27 | Bobby Singer
26. 2. 2021 / 21:43:23 (před 3 roky)
off

Jak smutné asi musí být životy lidí natolik závislých na seriálech, že při jejich zrušení cítí doslova nutnost jít svou osobní frustraci plivat veřejně na internet?
Jestli by to třeba nechtělo nějaký aktivní koníček v reálném světě za obrazovkou, co?
Jen říkám...

I didn't do it... and I'll never do it again!
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
27. 2. 2021 / 15:29:58 (před 3 roky)
off
Ajka napsal(a):

Jak smutné asi musí být životy lidí natolik závislých na seriálech, že při jejich zrušení cítí doslova nutnost jít svou osobní frustraci plivat veřejně na internet?
Jestli by to třeba nechtělo nějaký aktivní koníček v reálném světě za obrazovkou, co?
Jen říkám...

+1

avatar uživatele
Havran1
Běžný uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
27. 2. 2021 / 22:25:10 (před 3 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

+1

Samy jste závislé na seriálech, ale tady budete farizejsky machřit ....

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
27. 2. 2021 / 22:49:28 (před 3 roky)
off
Havran1 napsal(a):

Samy jste závislé na seriálech, ale tady budete farizejsky machřit ....

Kdybych to prožívala jak vy dva, dám si facku :).

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
28. 2. 2021 / 00:37:35 (před 3 roky)
off

Josse Whedona jsem dlouho považoval za skvělého tvůrce a jako člověk na mě působil naprosto v pohodě. Sice byl často veřejně na všech možných Comic-Coneh hodně sarkastický, cynický a možná i jízliví, ale nikdy jsem z toho neměl pocit, že by to myslel ve zlém. Tento jeho humor se totiž běžně vyskytuje v jeho seriálech. To jak se podle všeho choval k Charizmě Carpenter je podle mě dost hrozné. Jen nechápu, proč mu už v té době někdo neřekl, že by se nad sebou měl zamyslet. Evidentně je to velice náladoví a cholerický člověk, se kterým nebude snadné pracovat. To ovšem neznamená, že by se k lidem kolem sebe měl chovat jako hovado. Opravdu jsem z toho všeho dost zklamaný.

spike
avatar uživatele
Havran1
Běžný uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
28. 2. 2021 / 21:24:28 (před 3 roky)
off

Jsi zklamaný Spájku, že to na tebe nezkoušel?

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
9. 5. 2021 / 22:30:17 (před 3 roky)
off