Squid game drtí Game of Thrones na Youtube
O Squid Game (Hra na oliheň) slyšíme poslední týdny nonstop. A vypadá to, že to jen tak neutichne. Tenhle podmanivý seriál, který si zíkal celý svět si připisuje další body. Tentokrát na YouTube.
Podle firmy Vobile, která se zabývá sdílením a dosahem duševního vlastnictví si různé klipy a ukázky ze seriálu na YouTube získaly přes 17 miliard přehrání. A podle mluvčího firmy za dobu, co se zabývají analyzováním videí ještě nikdy neviděli tak rychlý nástup popularity.
Těch 17 miliard přehrání bylo vygenerováno na 129 000 uploadnutých videích, ať už jde o klasické trailery, klipy či krátké videa na YouTube Shorts. Videa získala neuvěřitelných 533 milionů zpětných reakcí, ať už jde o palce, či komentáře. Pokud to začneme srovnávat s dosavadním králem mezi seriály na YouTube a to Game of Thrones (Hra o trůny) tak můžeme pronést klasickou větu. Král je mrtev, ať žije král. Game of Thrones totiž za ty roky nastřádal „jen“ 16,9 miliardy zhlédnutí rozprostřených mezi 420 000 nahraných videí a přibližně 233 milionů zpětných reakcí.
Některé klipy jsou vyloženě „primitivní“, ale o to více zhlédnutí sbírají, příkladem budiž Pro Squid Game Players Be Like, který se blíží 100 milionům zhlédnutí.