22. 11. 2021
Hra na oliheň má 1,65 miliardy prosledovaných hodin
Squid Game (Hra na oliheň) je opravdu nejsledovanějším seriálem na Netflixu za celou existenci služby. Již dříve Netflix uvedl, že seriály si pustili lidé v 142 milionech domácností, ale díky nově spuštěným statistikám máme další čísla a srovnání.
Nová data ukazují že u seriálu lidé strávili během prvních 28 dní od premiéry přes 1,65 miliardy hodin, což je přibližně 182 000 let. Doposavadní jednička a to seriál Bridgerton (Bridgertonovi) zůstává za tímto korejským seriálem hodně v dáli. Urozená společnost z lidí vysála je 625 milionů hodin, ale i tak zůstává jedničkou mezi anglicky mluvenými pořady.
Aktuální žebříček v obou kategoriích vypadá takto:
Lukáš Nedvěd
Autor je zakladatelem SerialZone.cz a velkým fanouškem seriálů stanic AMC a FX. Mimo seriálů miluje komiksy, (audio)knihy, vaření, Lego, hádanky a zvrácený humor. Díky tomu všemu potřebuje, aby den měl 30 hodin._-0-_
Při odhadované ceně člověkohodiny CZK 200,- v části světa, který sleduje Netflix, je to promarněných...před 2 roky