Uživatelé se cítí zahlceni nabídkou streamovacích služeb, ale i tak chtějí více
Z nového výzkumu společnosti Nielsen ve Spojených státech vyplývá, že více než polovina uživatelů streamovacích služeb se cítí jejich nabídkou přehlcena. Ale překvapivě většina z nich neplánuje svoje předplatné proškrtat, ale naopak ještě zvažují další.
Na konci února podle společnosti bylo na streamovacích platformách k dispozici více jak 817 000 unikátních pořadů (seriály, filmy, speciály a další pořady), což je nárůst o 171 000 titulů od konce roku 2019.
Narůstající počet pořadů jde ruku v ruce s prostreamovanými minutami. Ty jen za únor dosáhly těžko uvěřitelného čísla 169,4 miliard minut (oproti 143,2 miliardám minulý rok).
A navzdory všeobecně rozšířenému názoru, že obrovské množství programů diváky jen zahltí a ti pak neví co dříve a služby skrz nedostatek času zruší, diváci nemají v plánu zpomalovat. Drtivých 93 % respondentů v průzkumu uvedlo, že si v příštím roce plánují ponechat své přeplacené streamovací služby a zároveň mají v plánu přidat další. Podíl lidí, kteří si předplácejí čtyři a více streamovacích služeb, se za poslední tři roky více než zdvojnásobil (ze 7 % na 18 %).
Většina respondentů průzkumu také uvedla, že při tak velkém objemu obsahu a služeb by byl pro ně atraktivní volbou streamovací balíček: Téměř dvě třetiny (64 %) respondentů uvedly, že by měly zájem o balíček služeb, který by umožňoval přístup k několika různým platformám – za předpokladu, že by si mohly vybrat, které to budou.