Drsná a krutá řeč čísel. Divák je pouhý zdroj dat (a peněz z předplatného).
Mě nejvíc nas*alo zrušení Archive 81. To byl zajímavej a dobře koukatelnej kousek.
_karel_ napsal(a):
Drsná a krutá řeč čísel. Divák je pouhý zdroj dat (a peněz z předplatného).
Mně nejvíc nas*alo zrušení Archive81. To byl zajímavej a dobře koukatelnej kousek.
Suhlasim, zrusenie Archive 81 bolo aj pre mna sklamanim. A este ten otvoreny koniec.
Jako zajímavé, já jsem trochu doufala, že při vzestupu služeb jako Netflix, že se bude méně rušit, protože služba bude mít stálý příjem a nemusí tolik spoléhat na sledovanost jak normální televize, ale poslední dobou mi přijde, že jsou snad tím ještě více posedlé než ty televize. A přitom logicky by měly mít docela dost velkou rezervu a velký příjem, aby si mohli dovolit nechat i zajímavé projekty a nejenom ty nejsledovanější. No je to škoda u některých seriálů.
Hodně mě mrzelo zrušení Spinning Out, které bylo úžasné, a pak Julie and the Phamtoms, i když to byla jenom taková blbost spíš pro mladší, tak i tak mě to bavilo.
lenochod6 napsal(a):
Jako zajímavé, já jsem trochu doufala, že při vzestupu služeb jako Netflix, že se bude méně rušit, protože služba bude mít stálý příjem a nemusí tolik spoléhat na sledovanost jak normální televize, ale poslední dobou mi přijde, že jsou snad tím ještě více posedlé než ty televize. A přitom logicky by měly mít docela dost velkou rezervu a velký příjem, aby si mohli dovolit nechat i zajímavé projekty a nejenom ty nejsledovanější. No je to škoda u některých seriálů.
Hodně mě mrzelo zrušení Spinning Out, které bylo úžasné, a pak Julie and the Phamtoms, i když to byla jenom taková blbost spíš pro mladší, tak i tak mě to bavilo.
Na jednu stranu jo, ale na druhou se zase musí vzít v potaz, kolik toho rok co rok natáčí. Novinky, pokračování zaběhnutých sérií, jsou toho kvanta a kvanta a všechno stojí obrovské peníze. Takže chápu, že, jednoduše řečeno, co si na sebe nevydělá, to nemá cenu držet při životě - ušetřené peníze půjdou do dalšího nového projektu, protože kdo ví, třeba právě ten se stane dalším Squid Game nebo Wednesday a vydělá pořádný balík pro tučné bonusové šeky všech zúčastněných.
ragelly napsal(a):
Na jednu stranu jo, ale na druhou se zase musí vzít v potaz, kolik toho rok co rok natáčí. Novinky, pokračování zaběhnutých sérií, jsou toho kvanta a kvanta a všechno stojí obrovské peníze. Takže chápu, že, jednoduše řečeno, co si na sebe nevydělá, to nemá cenu držet při životě - ušetřené peníze půjdou do dalšího nového projektu, protože kdo ví, třeba právě ten se stane dalším Squid Game nebo Wednesday a vydělá pořádný balík pro tučné bonusové šeky všech zúčastněných.
To mi nedošlo, díky za vysvětlení.
ragelly napsal(a):
- ušetřené peníze půjdou do dalšího nového projektu, protože kdo ví, třeba právě ten se stane dalším Squid Game nebo Wednesday a vydělá pořádný balík pro tučné bonusové šeky všech zúčastněných.
Asi tak.
A třeba takový "O Cangaceiro do Futuro" bude trhač rekordů a nejmíň 6 řad. :D
_karel_ napsal(a):
Asi tak.
A třeba takový "O Cangaceiro do Futuro" bude trhač rekordů a nejmíň 6 řad. :D
No tak to minimálně :D Spíš možná další čtyřicetiletý Tak jde čas :D
Někdo mi jednou říkal, že netflix v podstatě zajímá jen sledovanost seriálu v kuse za sebou. Nemáte náhodou nějaké informace o tom nakolik je to pravda? Jestli moje, "dnes se podívám na jeden díl, zítra na druhý" je pro ně o dost méně cennější, než když "zkouknu to celé za neděli"?
Marťa napsal(a):
Někdo mi jednou říkal, že netflix v podstatě zajímá jen sledovanost seriálu v kuse za sebou. Nemáte náhodou nějaké informace o tom nakolik je to pravda? Jestli moje, "dnes se podívám na jeden díl, zítra na druhý" je pro ně o dost méně cennější, než když "zkouknu to celé za neděli"?
Já myslím, že porovnávají data za první 4 týdny od premiéry série. Takže by teoreticky mělo být jedno, jestli si dáš řadu za den, nebo jeden díl denně... pokud celou sérii stihneš do těch 4 týdnů, počítá se, že jsi ji odsledovala "v kuse". Tak to alespoň chápu já, ale samozřejmě nikdo z nás neví, jaká je doopravdová pravda :)