7. 12. 2024

Hra na oliheň zaplavuje svět merchandisingem

Hra na oliheň zaplavuje svět merchandisingem

Už se to blíží. To čeho se mnozí báli. Premiéra 2. série Squid Game (Hra na oliheň) a s tím i klasická mediální masírka, kdy se budete bát otevřít ledničku, aby na vás z ní nevyskočila nějaká zmínka o tomto fenoménu.

A Netflix to samozřejmě ještě přiživí. Ve spolupráci se slavnými značkami připravil novou řadu merchandisingu.

Nedávno uvedené produkty Crocs, Shinsegae, GS25, Vandy the Pink a limitované edice sběratelských předmětů Kakao Friends, Lucie Kaas, POPMART jsou k dispozici fanouškům po celém světě a tento měsíc se začínají objevovat partnerství s dalšími značkami jako Johnnie Walker, Domino's, Call of Duty, Dos Equis XX, Carl's Jr. a dalšími.

PUMA

Fanoušci po celém světě budou mít příležitost obléknout se do teplákových souprav Puma, aby se ponořili do světa Squid Game ještě více.

Puma, jedna z největších společností vyrábějících sportovní oblečení, oživuje ikonické dresy hry Squid Game předěláním teplákové soupravy T7, kterou budou nosit soutěžící ve druhé sezóně. Spolupráce inspirovaná scénami, postavami a momenty ze světa Squid Game zahrnuje také limitované verze tenisek Suede a Easy Rider, které jsou plné skrytých easter eggů a inspirované nejsledovanějším seriálem společnosti Netflix. Oblečení bude k dostání v prodejnách Puma, na webu Puma.com a u vybraných sportovních prodejců od 12. prosince za cenu od 42,46 $.

ABOUT YOU

Jedno z největších evropských online tržišť s módou debutuje s kolekcí uvolněného streetového oblečení Y2K, které se snoubí s temným grunge a technologiemi inspirovanými vibracemi ovlivněnými druhou sezónou Squid Game pro fanoušky, kteří chtějí svému vzhledu dodat odvážný nádech. Kolekce bude k dostání exkluzivně na Aboutyou.com od 13. prosince za ceny od 25,90 € do 89,90 €.

CROCS

Vybavte se na hru špičkovou obuví značky Crocs a jejími „gumáky“ Squid Game Classic Clog. Tento zabijácký styl má celoplošný zelený potisk s detaily ikonografie ze seriálu. Nýty přetínají loga Squid Game a na kotníkovém pásku je připevněno ID hráče „456“. Tento odvážný styl se posouvá o krok dál díky šesti exkluzivním přívěskům Jibbitz™ s Young-hee, sušenkou dalgona, maskou Růžového vojáka a dalšími tematickými přívěsky. K dostání na Crocs.com a ve vybraných obchodech Crocs po celém světě od 9. prosince za 69,99 $.

JOHNNIE WALKER

Nejprodávanější skotská whisky na světě představila limitovanou edici lahví Black Label s čísly od 001 do 456, která vzdává hold všem hráčům v seriálu. Přežije až do konce, ten s vaším číslem? Lahve jsou po omezenou dobu k dostání na johnniewalker.com za 29,99 $.


Děsíte se Hry na oliheň na každém kroku, nebo jste jeden z těch, co musí mít nějaký merch doma?

Taky by ti myš neupadla, když to pošleš do světa. 
Fruiko

Lukáš Nedvěd

Autor je zakladatelem SerialZone.cz a velkým fanouškem seriálů stanic AMC a FX. Mimo seriálů miluje komiksy, (audio)knihy, vaření, Lego, hádanky a zvrácený humor. Díky tomu všemu potřebuje, aby den měl 30 hodin.
Poslední komentáře1zobraz příspěvek
Furiant

Furiant

Johnnieho mám doma, objednával jsem na jednom českém eshopu. Mám číslo 60, tak uvidíme, jak dlouho hráč...
před 11 dny
Další články k tématu