Hra na oliheň zaplavuje svět merchandisingem
Už se to blíží. To čeho se mnozí báli. Premiéra 2. série Squid Game (Hra na oliheň) a s tím i klasická mediální masírka, kdy se budete bát otevřít ledničku, aby na vás z ní nevyskočila nějaká zmínka o tomto fenoménu.
A Netflix to samozřejmě ještě přiživí. Ve spolupráci se slavnými značkami připravil novou řadu merchandisingu.
Nedávno uvedené produkty Crocs, Shinsegae, GS25, Vandy the Pink a limitované edice sběratelských předmětů Kakao Friends, Lucie Kaas, POPMART jsou k dispozici fanouškům po celém světě a tento měsíc se začínají objevovat partnerství s dalšími značkami jako Johnnie Walker, Domino's, Call of Duty, Dos Equis XX, Carl's Jr. a dalšími.
PUMA
Fanoušci po celém světě budou mít příležitost obléknout se do teplákových souprav Puma, aby se ponořili do světa Squid Game ještě více.
Puma, jedna z největších společností vyrábějících sportovní oblečení, oživuje ikonické dresy hry Squid Game předěláním teplákové soupravy T7, kterou budou nosit soutěžící ve druhé sezóně. Spolupráce inspirovaná scénami, postavami a momenty ze světa Squid Game zahrnuje také limitované verze tenisek Suede a Easy Rider, které jsou plné skrytých easter eggů a inspirované nejsledovanějším seriálem společnosti Netflix. Oblečení bude k dostání v prodejnách Puma, na webu Puma.com a u vybraných sportovních prodejců od 12. prosince za cenu od 42,46 $.
ABOUT YOU
Jedno z největších evropských online tržišť s módou debutuje s kolekcí uvolněného streetového oblečení Y2K, které se snoubí s temným grunge a technologiemi inspirovanými vibracemi ovlivněnými druhou sezónou Squid Game pro fanoušky, kteří chtějí svému vzhledu dodat odvážný nádech. Kolekce bude k dostání exkluzivně na Aboutyou.com od 13. prosince za ceny od 25,90 € do 89,90 €.
CROCS
Vybavte se na hru špičkovou obuví značky Crocs a jejími „gumáky“ Squid Game Classic Clog. Tento zabijácký styl má celoplošný zelený potisk s detaily ikonografie ze seriálu. Nýty přetínají loga Squid Game a na kotníkovém pásku je připevněno ID hráče „456“. Tento odvážný styl se posouvá o krok dál díky šesti exkluzivním přívěskům Jibbitz™ s Young-hee, sušenkou dalgona, maskou Růžového vojáka a dalšími tematickými přívěsky. K dostání na Crocs.com a ve vybraných obchodech Crocs po celém světě od 9. prosince za 69,99 $.
JOHNNIE WALKER
Nejprodávanější skotská whisky na světě představila limitovanou edici lahví Black Label s čísly od 001 do 456, která vzdává hold všem hráčům v seriálu. Přežije až do konce, ten s vaším číslem? Lahve jsou po omezenou dobu k dostání na johnniewalker.com za 29,99 $.
Děsíte se Hry na oliheň na každém kroku, nebo jste jeden z těch, co musí mít nějaký merch doma?