V USA odstartuje nová kabelovka
A nebude to žádná lokalní ministanice. Hned při svém spuštění 1. srpna nová kabelová stanice Pivot zasáhne více jak 40 miliónů domácností. Prezident stanice Evan Shapiro oznámil, že cílovou skupinou stanice jsou diváci v kategorii 18–34 let, což odpovídá přibližně 85 miliónům Američanů.
Stanice má pro první rok působení připraveno 300 hodin původního programu, v čem je zahrnuto i 6 televizních pořadů. Jedná se o dvě talkshow, dokumentární vyprávění, dokumentární soapku Jersey Strong sledující dvě nekonvenční rodiny, desetidílný dokument a konečně pro nás nejzajímavější moderní drama Will o životě mladého Williama Shakespeara od scenáristy filmu Moulin Rouge.
Za novou stanicí stojí Participant Media, která se doposud věnovala především produkci filmů (na kontě má například Spielbergova Lincolna). Za devět a půl roku fungování jí se podařilo vyprodukovat 43 filmů a získat si v mediálním světě skvělou reputaci.
Jste natěšení na novou kabelovku? A na její první drama? Bude mít Will šanci konkurovat jiným historickým hitům?