Diskuze k článku Šest klišé, která nechceme v nové sezóně vidět
avatar uživatele
Ree
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
16. 8. 2013 / 11:28:26 (před 11 roky)
off

A je ti jasné, že to je přesně to, co v nové sezóně uvidíme? :D

Ukažte mi sexy chlapa a máte ode mě pokoj...
avatar uživatele
misulka78
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
16. 8. 2013 / 12:11:40 (před 11 roky)
off
Ree napsal(a):

A je ti jasné, že to je přesně to, co v nové sezóně uvidíme? :D

Asi tak nějak :D

Mišulka78. Fanatik, fanoušek, divák. Sakra. To zní divně.
avatar uživatele
allyska
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
16. 8. 2013 / 13:40:20 (před 11 roky)
off

u těch krátkých vlasů jsem si hned vzpomněla na veronicu mars, při flashbacích do minulosti má dlouhé blondaté vlasy a její nevinnost je zdůrazněna příhodným oblečeným, ted je to ale drsňačka :D

avatar uživatele
Maarti
Uživatel od první verze | Cool level: 17 | Jaime Lannister
16. 8. 2013 / 14:21:59 (před 11 roky)
off

:D a přitom výtahové scény v GA jsou super!
Dobře, beru, v dalším seriálu už radši neee, vždyť patří jen Shondě :)

avatar uživatele
Janna7
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
16. 8. 2013 / 14:31:52 (před 11 roky)
off

Hehe, celkem trefné :D Ale náhodou, s těmi krátkými vlasy to zas tak časté není, je dost seriálů, kde mají kickass hrdinky i dlouhé vlasy - největším příkladem je Buffy :D Nebo třeba Max z Dark Angela :D I když pravda, že oba tyto seriály jsou z přelomu tisíciletí, takže možná se ta "móda" změnila, mno... :D

avatar uživatele
nevermore
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
16. 8. 2013 / 18:33:08 (před 11 roky)
off

Hm vztahy, to je přesně ono. Ať se koukáte na jakejkoli americkej seriál (spíš teď mluvim o sitcomech), tak si můžete bejt jistý, že dřív nebo pozdějš je to to co bude hrát prim. Už je to neuvěřitelně otravný. U Přátel je to jasný tam hrály velkou roli od začátku, ale udržovali hranici stejně a to bylo dobře. Před cca 5 lety když jsem začal koukat na Big Bang Theory říkal sem si:"Jo to vypadá dobře konečně seriál co zase nebude celej jenom o vztazích". Hm a kde to zase skončilo.

Must it take a life for hateful eyes, to glisten once again, cause we find ourselves in the same old mess, singin' drunken lullabies
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
16. 8. 2013 / 18:52:13 (před 11 roky)
off

Kratke vlasy jsou dobry postreh!
Ale nesouhlasim, ze Deniky jsou klise - v zadnem jinem serialu se to jeste neobjevilo a jestli to bude v Draculovi se muzeme jen hadat. Navic to bylo snad jen v 1.serii.

avatar uživatele
Morrigan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
16. 8. 2013 / 20:48:15 (před 11 roky)
off

Ach ano, dvojnice. Dvojčata (Ringer) ještě rozdejchám, ale identické dvojnice prostě urážejí mou diváckou inteligenci. To se mi chce opravdu vždycky tlouct hlavou do zdi a zabít autory.

avatar uživatele
AnyBel
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
16. 8. 2013 / 21:58:32 (před 11 roky)
off
andrea168 napsal(a):

Kratke vlasy jsou dobry postreh!
Ale nesouhlasim, ze Deniky jsou klise - v zadnem jinem serialu se to jeste neobjevilo a jestli to bude v Draculovi se muzeme jen hadat. Navic to bylo snad jen v 1.serii.

Je to klišé hlavně v tom, že to v Deníkách hrotí už celý 4 série furt dokola.

avatar uživatele
Idrial
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
17. 8. 2013 / 04:03:18 (před 11 roky)
off

Proti dvojnicím v TVD nic nemám, myslím, že upíři taky neexistujou a nikomu nevadí, že se točí filmy, seriály, či píší knihy s touto tématikou, tak proč ne dvojnice :-D přece je v seriálu jasně řečeno, že jsou nadpřirozené

Výtahové scény, proč ne, setkala jsem se s tím i v reálu, takový starý výtah v 14. patráku, je pravda, že v seriálu ty scény natahují, ale ve spoustě i kinematograficky významnějších dílech je čas nějak nezajímá. Viz typické odpočítávání u výbušných zařízení - to je dle mého mnohem horší :-D

Krátké vlasy, dobrý postřeh

Usedlá panička a vtipný manžel, jo jo je to tak, ale hlavně, že to funguje

No a k těm rozchodům, kdybychom se měli dívat na sérii, kde je celou dobu hrdina/ka v depresi z rozchodu, nadávali bychom jaká je to nuda, že se tam neděje nic nového


Ale musím pochválit článek, třeba to s těmi zády jsem vůbec nevěděla, protože dané seriály nesleduji ;-)

Není člověk, který by se zavděčil všem, takže mě za mé názory nekamenujte ;-)
avatar uživatele
toebiash
Uživatel od první verze | Cool level: 7 | Manny Bianco
17. 8. 2013 / 08:01:17 (před 11 roky)
off

Koukáte na špatné seriály, holky... :D V nadpisu mělo být v závorce (z pohledu žen :)
To já teda na výše napsané klišé moc nenarážím, ale mám zase jiné, co už mě kolikrát s... mírně iritují ;)
1) objeví se ještě větší záporák, než minule
2) opět hrozí zničení celého světa
3) opět zachráníme celý svět
4) opět je někdo krtek/zrádce
5) teroristi
6) virtuální realita
a samozřejmě na konec to nejhorší, všemi velice "oblíbené" a vždy velice "vítané", zvláště v posledních sezónách, F.L.A.S.H.B.A.C.K.Y kryté za "ještě populárnější" cestování časem (nebo virtuální realitu :D

For fans by fans
avatar uživatele
Maarti
Uživatel od první verze | Cool level: 17 | Jaime Lannister
17. 8. 2013 / 14:55:52 (před 11 roky)
off
toebiash napsal(a):

Koukáte na špatné seriály, holky... :D V nadpisu mělo být v závorce (z pohledu žen :)
To já teda na výše napsané klišé moc nenarážím, ale mám zase jiné, co už mě kolikrát s... mírně iritují ;)
1) objeví se ještě větší záporák, než minule
2) opět hrozí zničení celého světa
3) opět zachráníme celý svět
4) opět je někdo krtek/zrádce
5) teroristi
6) virtuální realita
a samozřejmě na konec to nejhorší, všemi velice "oblíbené" a vždy velice "vítané", zvláště v posledních sezónách, F.L.A.S.H.B.A.C.K.Y kryté za "ještě populárnější" cestování časem (nebo virtuální realitu :D

Já osobně mám flashbacky celkem ráda, ale s těmi ostatními ses trefil - rozhodně nikdo nespočítá kolikrát už jsem viděla skorozničení světa a jeho záchranu :D ale stejně mě to nejspíš pořád baví, když to sleduju :)

avatar uživatele
ElizaJane
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
18. 8. 2013 / 21:01:20 (před 11 roky)
off
Maarti napsal(a):

Já osobně mám flashbacky celkem ráda, ale s těmi ostatními ses trefil - rozhodně nikdo nespočítá kolikrát už jsem viděla skorozničení světa a jeho záchranu :D ale stejně mě to nejspíš pořád baví, když to sleduju :)

Jako nenapravitelný fanoušek Supernatural už jsem si zvykla :D

A výtahové scény jsou prostě znak Shondy, to je přesný :D Nejdřív v GA, pak i v PP. Ale tam to je prostě krásně udělaný. Ještě to ušlo v NCIS (Ziva a Tony) ale nikde jinde to nesnesu, takže pevně doufám, že tohle se nebude v téhle sezone objevovat (je mi jasný, že bude :D).

A ke dvojníkům: tak já myslím, že tohle téma bychom v TVD všichni přežili dvě sezony, ale po konci této bych si nejradši něco vrazila do hlavy a zapomněla, že jsem to vůbec viděla, protože větší blbost jsem v životě neslyšela.

Deliverance comes at a cost. I bear it so they don´t have to.
avatar uživatele
Janna7
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
18. 8. 2013 / 23:03:56 (před 11 roky)
off
toebiash napsal(a):

Koukáte na špatné seriály, holky... :D V nadpisu mělo být v závorce (z pohledu žen :)
To já teda na výše napsané klišé moc nenarážím, ale mám zase jiné, co už mě kolikrát s... mírně iritují ;)
1) objeví se ještě větší záporák, než minule
2) opět hrozí zničení celého světa
3) opět zachráníme celý svět
4) opět je někdo krtek/zrádce
5) teroristi
6) virtuální realita
a samozřejmě na konec to nejhorší, všemi velice "oblíbené" a vždy velice "vítané", zvláště v posledních sezónách, F.L.A.S.H.B.A.C.K.Y kryté za "ještě populárnější" cestování časem (nebo virtuální realitu :D

k tomu tvému výcucu bych ještě přidala epizody, u nichž na konci zjistíme, že se odehráli jen ve snu, to většinou fakt nemám ráda

ale s tím koncem světa - hehe :D některý seriály jsou na tom prostě postavený, jako třeba Supernatural, ale já ho i přesto pořád miluji :D

je pravda, že s tím záporákem je to tak snad v každém seriálu... na druhou stranu, zas by bylo celkem vtipné, kdyby byl dalším záporákem někdo, kdo je jen stínem toho minulého :D

flasbacky jak kdy... někdy se mi líbí, jindy mi přijdou úplně zbytečný, záleží na tom, o co konkrétně jde

Editováno: 1x | Naposledy: 18. 8. 2013 / 23:04:06
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
19. 8. 2013 / 06:33:33 (před 11 roky)
off
AnyBel napsal(a):

Je to klišé hlavně v tom, že to v Deníkách hrotí už celý 4 série furt dokola.

No vzhledem k tomu, ze Deniky jsou prevazne o upirech a dvojnicich, tak je to celkem logicke, ne?
To je jako kdyby nekdo vycital Castleovi, ze vsechny serie pise knihy. (nesrovnavam kvality Castla a TVD)

avatar uživatele
AnyBel
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
19. 8. 2013 / 18:35:41 (před 11 roky)
off
andrea168 napsal(a):

No vzhledem k tomu, ze Deniky jsou prevazne o upirech a dvojnicich, tak je to celkem logicke, ne?
To je jako kdyby nekdo vycital Castleovi, ze vsechny serie pise knihy. (nesrovnavam kvality Castla a TVD)

No já neříkám že mě štve, že tam jsou dvojnice. Klišé je hlavně to, jak nám stále předhazují: ,,Týýýýjo, Katherine se vyměnila za Elenu, po stopadesáté buďte překvapení!!!!" Takhle by Castle napsal v každý sérii tu samou knihu ;-)

avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
21. 8. 2013 / 08:22:57 (před 11 roky)
off
AnyBel napsal(a):

No já neříkám že mě štve, že tam jsou dvojnice. Klišé je hlavně to, jak nám stále předhazují: ,,Týýýýjo, Katherine se vyměnila za Elenu, po stopadesáté buďte překvapení!!!!" Takhle by Castle napsal v každý sérii tu samou knihu ;-)

Deniky dodnes odvysilaly 89 dilu. V 1.serii nebyla Kath vubec (az na 3dily flashbacku a poslednich 5 minut, ktere se stejne opakovaly v dalsi serii) , ve 2.serii se objevila v 18 dilech (a ty vymeny, ktere byly "Tyyyyjo", by se daly spocitat na prstech jedne ruky), ve 3. serii v 5 dilech a ve 4.serii v 8 dilech. Coz je 31 dilu z 89. Z toho se nejmin v polovine z tech 31 dilu nesetkaly, takze zase zadne Tyyyyjo.
Jestli tohle povazujes za klise postopadesate.......

Jedno velke klise ale Deniky maji. Fanousky, co od 1.dilu 2.serie tvrdi, jak to jde ke dnu a prestavaji se divat. Presto kazdy patek otravuji uz od 3 hodin rano Anetku s tymem, kdy budou titulky. Pak ty, kteri by takovou blbost nikdy nesledovali, presto znaji dopodrobna kazdy dil. A pak rejpaly, kterym v Denicich vadi prkotiny, kterych si v jinych serialech ani nevsimnou.

Editováno: 1x | Naposledy: 21. 8. 2013 / 08:38:45
avatar uživatele
Helo
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
29. 8. 2013 / 07:32:59 (před 11 roky)
off

No jako na výtahový scény v NCIS mi nešahejte :-D bez nich by to nebylo ono! gibbsova soukromá "výslechová místnost" už za ty roky k ncis prostě patří... a to nemluvím o scénách s dalšíma postavama, jako Tony a Ziva... :-D

Jsem seriálovej maniak, čumim skoro na všechno... :-D
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
9. 10. 2013 / 10:03:35 (před 11 roky)
off

nechci znít, že to myslím opravdu zle, ale možná by dopadlo líp, kdybys ten článek psala sama, než překládala práci někoho jiného. dva případy opravdu nedělají klišé. a třeba u těch vlasů není uveden žádný a to podle mě proto, že by si nějaký museli vymyslet. když hledám, dejme tomu, 4 roky zpátky, takovou postavu nemůžu najít. naopak se mi u krátkých vlasů vybaví okamžitě mary margaret, která je zosobněná romantická ťunťa.

souhlasím s těmi dvojníky. tvd už vykrádá samo sebe, ale tam tím klišé nejsou ani tak elementy v seriálu, ale jeho producentka. plecka si rozhodla plnit svoje neuskutečněné představy z vlastních teen let a upnula se na stefana. všechny ženské v seriálu chtějí stefana (tohle klišé už bylo zavrhnuto poté, co ho použili v každé kriminálce od 60. po 90. léta, tvd a arrow se ho z nějakého důvodu rozhodli oživit), i když logika a chování eleny svědčilo o opaku, ona taky chtěla jeho, tlačila ho v trojúhelníku násilně dopředu, až diváci řekli stop, už toho máme plné zuby, tak musela chtě nechtě dát elenu damonovi, ale aby stefánkovi nebylo líto, tak on bude narozdíl od damona jako elena zvláštní v tom, že je něčí dvojník. no podejte kýbl. vzpomeňme si na těhotenství s upírem a podejte rovnou dva.
tohleto tlačení osobních preferencí producenta na úkor logiky, historie postav a jejich osobností, na úkor toho, že odradí polovinu diváků předvedl už safran s gossip girl. a jak to dopadlo? původní autoři seriálu se museli honem vrátit na poslední řadu a safrana vyhodit, aby stihli napravit jeho škody. a museli se vzdát rozhodnutí gossip girl nikdy neodhalit, protože safran to divákům slíbil a taky tam nasměroval linii posledních řad.
že by v sobě viděli všechny ty nepopulární teenagery, kteří v seriálech nejdřív trpí, ale pak se jim dostane zadostiučinění buď všemi žádaným protějškem nebo v dospělosti nějakým pro ně velkým úspěchem a můžou to dát populárním spolužákům sežrat?

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
9. 10. 2013 / 11:19:10 (před 11 roky)
off
ševča napsal(a):

nechci znít, že to myslím opravdu zle, ale možná by dopadlo líp, kdybys ten článek psala sama, než překládala práci někoho jiného. dva případy opravdu nedělají klišé. a třeba u těch vlasů není uveden žádný a to podle mě proto, že by si nějaký museli vymyslet. když hledám, dejme tomu, 4 roky zpátky, takovou postavu nemůžu najít. naopak se mi u krátkých vlasů vybaví okamžitě mary margaret, která je zosobněná romantická ťunťa.

Mně třeba u těch vlasů hnedka bez rozmýšlení vyskočí Lip Service a Frankie :)

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
9. 10. 2013 / 13:40:00 (před 11 roky)
off
ragelly napsal(a):

Mně třeba u těch vlasů hnedka bez rozmýšlení vyskočí Lip Service a Frankie :)

tak o tom seriálu jsem nikdy neslyšela. našla jsem si ho tu a tady podle mě nejde o klišé osobnost - vlasy, ale orientace - vlasy. když máš seriál o lesbických párech, tak je div, že jen jedna je má krátké. a ono je i docela pravda, že co tak občas něco zahlédnu na justjared, co se týče vztahů celebrit, tak fakt většina homosexuálek má kratší vlasy. nemám jako nějakou statistiku a je fakt, že to nějak nezkoumám (čím míň vím o soukromém životě celebrity, tím pro mě líp), ale i v každém sitcomu máš lesbu vždycky s krátkým sestřihem, jako by to bylo poznávací znamení.
když já si vybavím drsňačky a další podle charakteristik z článku, tak to jsou samé dlouhé vlasy - skoro všichni z lost girl, kate z castla dalo by se říct, max z 2 broke girls, jo z eureky, robin měla většinu seriálu vlasy dlouhé, všechny tyhle postavy z ouat, v blacklistu jí radši dali paruku a mnoho dalších. podíl dlouhých vlasů tu krátkovlasé celkem válcuje. z hlavy si vzpomenu na cat z the class a yaru z got, ale tam jde o to, že otci nahrazovala syna, když mu dva zabili a posledního odvezli. i rizzoli, která i chodí jak chlap má vlasy dlouhé. jako netvrdím, že nejsou, ale nemyslím si, že by to bylo nějak extra časté.

avatar uživatele
Idrial
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
9. 10. 2013 / 16:54:28 (před 11 roky)
off
ragelly napsal(a):

Mně třeba u těch vlasů hnedka bez rozmýšlení vyskočí Lip Service a Frankie :)

já si vzpomenu na Meg v 1.řadě v Supernaturalu ;-)

Není člověk, který by se zavděčil všem, takže mě za mé názory nekamenujte ;-)
avatar uživatele
Lola_L
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
22. 2. 2015 / 17:34:39 (před 9 roky)
off

Ty výtahy vážně sedí! Ani nemusím uvažovat a napadají mě desítky seriálů.

ananas
avatar uživatele
kareen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
22. 2. 2015 / 18:51:51 (před 9 roky)
off

Copak Supernatural, tam je ta záchrana světa nanejvýš tak jedna za sérii a to ani ne v každé. Zato Doctor Who, tam je to skoro každou epizodu. Ale já si nestěžuju, miluju oba seriály. :)