Diskuze k článku Vstane Firefly z mrtvých?
avatar uživatele
Ragnarok8
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
5. 9. 2013 / 16:27:41 (před 11 roky)
off

Nezapomeňme, že FOX momentálně nemá extra kvalitní projekty a už i obnovil 24 hodin, aby se mu dostalo nějakého pořádného úspěchu, takže bych se ani nedivil...kdyby v budoucí době, dali Firefly zelenou...ale jsou to jen mokré sny fanouška, který by rád viděl všechny herce spolu na palubě :(

avatar uživatele
Dadulinka
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
5. 9. 2013 / 16:34:36 (před 11 roky)
off

Strasne moc rada bych videla pokracovani a uvedeni nenatocenych epizod k zivotu. Kdo totiz zna jejich obsah, vi, ze by to rozhodne stalo za to...
A taky par otazek je stale nezodpovezeno a ceka na rozhreseni. A samozrejme videt zase rodinku pohromade by vubec nebylo k zahozeni... ;)

Geronimo! Allons-y! Gallifrey stands!
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
5. 9. 2013 / 17:03:23 (před 11 roky)
on
Carljack napsal(a):

Nezapomeňme, že FOX momentálně nemá extra kvalitní projekty a už i obnovil 24 hodin, aby se mu dostalo nějakého pořádného úspěchu, takže bych se ani nedivil...kdyby v budoucí době, dali Firefly zelenou...ale jsou to jen mokré sny fanouška, který by rád viděl všechny herce spolu na palubě :(

Uvědom si ale, že 24 má za sebou 8 sezón, Firefly polovinu jedné. Navíc sehnat všechny herce, když NF má rozdělaného Castla (a není už nejlevnější jak kdysi), Summer Glau taky mírně podražila (krom TSCC hrála v Alphas, 4400, The Unit, Dollhouse, Tha Cape), Gina Torres má na kdovíkolik let Suits + částečně Hannibala... sehnat všechny herce ze základu by byl sakra problém a FOX by na to vyplázla slušnej balík a určitě by někdo odřekl - navíc by spoustu prachů sežraly efekty, který, řekněme si upřímně, malinko pokročily (stačí mrknout na jakýkoliv sci-fi z poslední doby od Defiance přes Continuum po trailer na Almost Human). Třetí věc je pak ta, že od seriálu uplynulo deset let, od filmu osm, a pořád to nevypadá, že by se cokoliv hýbalo ve prospěch rebootu. Podle mě Firefly jako takový je navždy mrtvý a zaškatulkovaný mezi předčasně a nešťastně zrušené seriály (podobně jako Pushing Daisies a pár dalších).

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
5. 9. 2013 / 17:07:38 (před 11 roky)
off
Carljack napsal(a):

Nezapomeňme, že FOX momentálně nemá extra kvalitní projekty a už i obnovil 24 hodin, aby se mu dostalo nějakého pořádného úspěchu, takže bych se ani nedivil...kdyby v budoucí době, dali Firefly zelenou...ale jsou to jen mokré sny fanouška, který by rád viděl všechny herce spolu na palubě :(

Tam je zas problém že tam jsou u hodně herců jiné závazky Nathan Fillion má Castla, Gina Torres má Suits, Summer Glau má momentálně Arrowa (možná jenom sezónu), Morena Baccarin Homeland atd.

Jediný kdo jsou z "rodiny" na volné noze je Adam Baldwin, Ron Glass(bude v pilotu Agents of S.H.I.E.L.D.) a Sean Maher a to je málo na novou sérii.

Go GOATS
Editováno: 1x | Naposledy: 5. 9. 2013 / 17:07:50
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
5. 9. 2013 / 17:30:10 (před 11 roky)
off

Komiksové, či herné "pokračovanie" pre mňa nie je nikdy pokračovanie. Je to príjemné rozšírenie, ak sa to podarí, ale nikdy nie pokračovanie. Keď pozerám seriál, tak ma komiks neuspokojí a hra je vždy len hra. Možno len Zaklínač bola kvalita, ktorá by sa dala zaradiť ku knihe (ale to sú už úplne iné žánre). Podobne ako keď čítam komiks, tak film je spestrenie, ale aj tak sa hlavný príbeh deje v komikse.

avatar uživatele
Ragnarok8
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
5. 9. 2013 / 17:31:37 (před 11 roky)
off

Oba máte samozřejmě pravdu, nad tím jsem už přemýšlel...hlavně Torres a Fillion jsou problém. Glau má spíše smůlu na seriály, takže tam bych se nebál, že by odmítla. Ale Torres se hodně daří, jelikož Suits je velice kvalitní seriál a hodnocení je perfektní a Fillionův Castle, je také velice slavný, takže ty dva budou jak drahý, tak i budou mít málo času.
Ale ohledně ceny bych se zase tolik nebál, myslím že Fillion Whedonovi hodně vděčí za to že se proslavil a možná by i do Firefly šel rád, co se týče Torres tak si myslím, že tam je to nastejno. Celkově bych řekl, že největší problém je jen a jen ve FOXU, který to prostě pohřbil a už to nechci rozjet. Rozhodně by to stálo více peněz, ale už jenom po vidění panelu na ComicCon musí být FOXU jasný, že by tím vyhrál celou sezónu, co by seriál jel, jelikož by to trhalo šílené rekordy sledovanosti.

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
5. 9. 2013 / 17:32:27 (před 11 roky)
off
Alias napsal(a):

Komiksové, či herné "pokračovanie" pre mňa nie je nikdy pokračovanie. Je to príjemné rozšírenie, ak sa to podarí, ale nikdy nie pokračovanie. Keď pozerám seriál, tak ma komiks neuspokojí a hra je vždy len hra. Možno len Zaklínač bola kvalita, ktorá by sa dala zaradiť ku knihe (ale to sú už úplne iné žánre). Podobne ako keď čítam komiks, tak film je spestrenie, ale aj tak sa hlavný príbeh deje v komikse.

Nemohla bych víc souhlasit. Pro mě je příběh seriálu to, co vidím na obrazovce. Pokračování v komiksech, viz třeba Buffy a tak, už neberu jako součást toho příběhu, ten se uzavřel poslední epizodou, případně dodatečným filmem.

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
5. 9. 2013 / 17:34:29 (před 11 roky)
off
Carljack napsal(a):

Oba máte samozřejmě pravdu, nad tím jsem už přemýšlel...hlavně Torres a Fillion jsou problém. Glau má spíše smůlu na seriály, takže tam bych se nebál, že by odmítla. Ale Torres se hodně daří, jelikož Suits je velice kvalitní seriál a hodnocení je perfektní a Fillionův Castle, je také velice slavný, takže ty dva budou jak drahý, tak i budou mít málo času.
Ale ohledně ceny bych se zase tolik nebál, myslím že Fillion Whedonovi hodně vděčí za to že se proslavil a možná by i do Firefly šel rád, co se týče Torres tak si myslím, že tam je to nastejno. Celkově bych řekl, že největší problém je jen a jen ve FOXU, který to prostě pohřbil a už to nechci rozjet. Rozhodně by to stálo více peněz, ale už jenom po vidění panelu na ComicCon musí být FOXU jasný, že by tím vyhrál celou sezónu, co by seriál jel, jelikož by to trhalo šílené rekordy sledovanosti.

To bohužel není jediný problém. U těch herců jde hlavně o to, že mají ve smlouvách přímo zakázáno objevit se ve více než jedné nebo dvou epizodách jiného seriálu ročně. Takže nová série Firefly prostě nepřichází v úvahu, ne s nimi v hlavních rolích.

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
5. 9. 2013 / 18:09:44 (před 11 roky)
on
Alias napsal(a):

Komiksové, či herné "pokračovanie" pre mňa nie je nikdy pokračovanie. Je to príjemné rozšírenie, ak sa to podarí, ale nikdy nie pokračovanie. Keď pozerám seriál, tak ma komiks neuspokojí a hra je vždy len hra. Možno len Zaklínač bola kvalita, ktorá by sa dala zaradiť ku knihe (ale to sú už úplne iné žánre). Podobne ako keď čítam komiks, tak film je spestrenie, ale aj tak sa hlavný príbeh deje v komikse.

Zaklínač podle mě nebyl rozhodně špatný, měl ale smůlu na dobu, ve které vznikl. Natáčet se dnes, je to rozhodně lepší maso. Navíc, to co je ukázáno v seriálu, v knihách patří do první a částečně druhé knihy (celkem jich je sedm, alespoň podle posledního vydání u nás) a dotočit se zbytek, seriál by byl úplně někde jinde.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
5. 9. 2013 / 18:14:35 (před 11 roky)
on
ragelly napsal(a):

Nemohla bych víc souhlasit. Pro mě je příběh seriálu to, co vidím na obrazovce. Pokračování v komiksech, viz třeba Buffy a tak, už neberu jako součást toho příběhu, ten se uzavřel poslední epizodou, případně dodatečným filmem.

můžu ti uvést několik příkladů, kde toto dávno neplatí a komiksovo-knižně-herní obal látky je natolik velký, že vytváří neskutečně komplexní příběh, jehož základ jsou právě ty filmy nebo seriály.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
5. 9. 2013 / 18:24:01 (před 11 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

můžu ti uvést několik příkladů, kde toto dávno neplatí a komiksovo-knižně-herní obal látky je natolik velký, že vytváří neskutečně komplexní příběh, jehož základ jsou právě ty filmy nebo seriály.

Já to nepopírám, jen pro mě osobně to tak není, pro mě to končí s koncem seriálu.

avatar uživatele
Dadulinka
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
5. 9. 2013 / 18:30:49 (před 11 roky)
off
ragelly napsal(a):

Já to nepopírám, jen pro mě osobně to tak není, pro mě to končí s koncem seriálu.

Presne tak. Pokud mluvime o pokracovani televizniho serialu, tak ten muze pokracovat jedine jako televizni serial. Cokoli na papire (jakkoli miluji knihy) uz proste neni serial.... :)

Geronimo! Allons-y! Gallifrey stands!
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
5. 9. 2013 / 19:20:36 (před 11 roky)
off

Tak, tak. Posledná časť seriálu je pre mňa koniec. Či už je to ukončené, alebo nie. A oproti Ragelly to mám ešte horšie, pretože neukončené seriály ma štvú. Aj keď vyjde komiks, to už nie je pokračovanie, ani ukončenie.

avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
5. 9. 2013 / 19:21:55 (před 11 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

můžu ti uvést několik příkladů, kde toto dávno neplatí a komiksovo-knižně-herní obal látky je natolik velký, že vytváří neskutečně komplexní příběh, jehož základ jsou právě ty filmy nebo seriály.

teď mě napadaj jenom Star wars

Go GOATS
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
5. 9. 2013 / 19:29:07 (před 11 roky)
on
Salem napsal(a):

teď mě napadaj jenom Star wars

Star Trek, LOTR, Batman, Spiderman, Superman, Ironman, v podstatě jakýkoliv velkofilm natočený podle knihy nebo komiksu...
edit: zapomněl jsem na Predátora a Vetřelce.

And when my time is up, have I done enough?
Editováno: 1x | Naposledy: 5. 9. 2013 / 19:34:37
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
5. 9. 2013 / 19:40:18 (před 11 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Star Trek, LOTR, Batman, Spiderman, Superman, Ironman, v podstatě jakýkoliv velkofilm natočený podle knihy nebo komiksu...
edit: zapomněl jsem na Predátora a Vetřelce.

Ale okrem Star Wars (možno aj Star Trek, to neviem) sú všetky ostatné veci bez súvisu. Filmy, hry a komiksy nemajú spolu nič spoločné po príbehovej stránke. Sú tam tie isté postavy a reálie, ale tým to hasne, takže to nie je žiadne pokračovanie, rozvíjanie, nabaľovanie, ale len marketing pre pokrytie viacerých médií. Z DC dokonca ani samotný komiks nie je ustálený, lebo ho niekoľkokrát v priebehu rokov reštartovali takže komiks superman z tohto roku nie je pokračovaním komiksu superman z pred 3 rokov. A filmy a hry, aj keď sú niektoré dobré, nie sú proste pokračovaním príbehu.

Som zabudol, Star Trek už iste nie, keďže posledným filmom reštartovali celý svet, takže sa všetko stalo inak a tým pádom sa to už nerozvíja, ale ide sa na novo.

Editováno: 1x | Naposledy: 5. 9. 2013 / 19:41:09
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
5. 9. 2013 / 19:58:27 (před 11 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Star Trek, LOTR, Batman, Spiderman, Superman, Ironman, v podstatě jakýkoliv velkofilm natočený podle knihy nebo komiksu...
edit: zapomněl jsem na Predátora a Vetřelce.

tak já myslel že byl původně seriál/film, teď si jmenoval většinou věci co měly knížní, nebo komiksovou předlohu

Go GOATS
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
5. 9. 2013 / 20:50:51 (před 11 roky)
on
Alias napsal(a):

Som zabudol, Star Trek už iste nie, keďže posledným filmom reštartovali celý svet, takže sa všetko stalo inak a tým pádom sa to už nerozvíja, ale ide sa na novo.

nemyslím si, že máš pravdu. Star Trek je v kanonickém ohledu poměrně dost podobný Star Wars a restart na tom nic nemění - ten je jen nová realita a pro mě osobně právě ten marketing. Ostatní franšízy se poměrně taky snaží dodržovat časovou posloupnost (co si vzpomínám, tak X-Men: The Last Stand byl vyřazen z oficiální časové linie, protože nenavazoval skoro na nic)

No ale můžeme jít i trochu na východ od USA... Naruto, Pokémon, Doctor Who... tohle všechno jsou franšízy, které mají kolem sebe obrovské množství doprovodných materiálů - komiksy, videohry, audiobooky...

Salem napsal(a):

tak já myslel že byl původně seriál/film, teď si jmenoval většinou věci co měly knížní, nebo komiksovou předlohu

No ono pro spoustu (troufnu si říct i většinu) je základ film, a ne knižní nebo komiksová předloha, i když byla předloha dřív.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
5. 9. 2013 / 21:15:34 (před 11 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

No ono pro spoustu (troufnu si říct i většinu) je základ film, a ne knižní nebo komiksová předloha, i když byla předloha dřív.

u těch komiksů to je prostě hlavní komiks, u Hobita je to už hromada let tak si myslim že je dost zaběhlej už před filmy (mi jsme ho četly už ve 3 třídě, to bylo ještě před všemy filmy)

Go GOATS
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
5. 9. 2013 / 21:30:02 (před 11 roky)
off

To máš pravdu. Ja netvrdím, že nie je veľa vecí, ktoré majú okolo seba hromadu a hromadu materiálov vo všetkých druhoch médií. Len vravím, že mnohé príbehy cez jednotlivé médiá spolu nesúvisia. Napr. od Marvelu filmy nemajú s komiksami takmer nič. Maximálne základný koncept (Parkera uštipne pavúk, Stark schytá črepinu do srdca, atď), ale čo sa týka členov týmu, vzťahov, histórie postáv, je to úplne iné. Aj oficiálne Marvel určil odlišnú kontinuitu filmov a komiksu.

Ale samozrejme ide o to, kto to ako vníma. Aj keď povedia, že komiks zachováva kontinuitu seriálu, pre mňa to nie je ono. Keď to pozerám, počujem, vidím tých hercov a proste všetko dokopy, tak to je to hlavné a komix ma neuspokojí a seriál pre mňa končí poslednou časťou

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
6. 9. 2013 / 00:32:22 (před 11 roky)
off

Samozřejmě bych si přál pokračovaní Firefly ale jak už bylo řečeno je to bohužel velice nepravděpodobné. Minimálně časem v podobě dalšího filmu by to snad bylo možné ale je potřeba si uvědomit, že i sám Joss Whedon má dnes plno závazků a slušně rozjetou kariéru u Marvelu, která potrvá ještě mnoho let.

spike
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
6. 9. 2013 / 01:35:28 (před 11 roky)
off
spike napsal(a):

Samozřejmě bych si přál pokračovaní Firefly ale jak už bylo řečeno je to bohužel velice nepravděpodobné. Minimálně časem v podobě dalšího filmu by to snad bylo možné ale je potřeba si uvědomit, že i sám Joss Whedon má dnes plno závazků a slušně rozjetou kariéru u Marvelu, která potrvá ještě mnoho let.

tak on kdy by mohl tak si myslim že by si natočl alespon toho Dr. Horrible's, na to by si i Neil a Nathan někde našly čas, ale on snad dokonce nemůže točit nic jinýh než Marvel

Go GOATS
avatar uživatele
InaSe
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
6. 9. 2013 / 23:03:16 (před 11 roky)
off

Vzhledem k tomu, že natáčení nových dílů a filmů asi nebude, tak knižní nebo komixové pokračování je dobrá zpráva pro fanoušky tohoto kultu.
Zdravím hnědokabátníky, my nikdy nepřestanem doufat.;-)

Optimisticko-realistický snílek, který rád kouká na seroše a filmy, nepohrdne zajímavou knihou a píše alespoň trochu zajímavé povídky.
avatar uživatele
toebiash
Uživatel od první verze | Cool level: 7 | Manny Bianco
7. 9. 2013 / 20:26:11 (před 11 roky)
off
Alias napsal(a):

To máš pravdu. Ja netvrdím, že nie je veľa vecí, ktoré majú okolo seba hromadu a hromadu materiálov vo všetkých druhoch médií. Len vravím, že mnohé príbehy cez jednotlivé médiá spolu nesúvisia. Napr. od Marvelu filmy nemajú s komiksami takmer nič.

Všechno vychází z něčeho, pokud to není skoro doslovný přepis jako v případě 300, Sin City ;) Navíc základem skoro každého moderního seriálu a filmu je komiks, když si vezmeme určitou fázi výroby scénáře která je dnes při natáčení běžná a to dokonce už i u reklam - schválně kdo uhádne, o které slovíčko se jedná ;) - Často se tahle fáze pak jen drobet upraví a vydá jako "official movie adaptation" což v překladu často znamená "ta největší sra... nepoveda " :)

Já jsem byl s komiksy z Firefly universa zatím spokojený, takže se jen těším na další, ale ještě dnes jsou tací, co si nedokáží komiksovou justapozici správně vychutnat, s tím se hold nic nenadělá, ještě že máme tolik producentů ;)

For fans by fans
avatar uživatele
atreidpaul
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
18. 9. 2013 / 11:00:51 (před 11 roky)
off

I když bych také rád pokračování, buďme alespoň rádi, že seriál byl (na rozdíl od mnoha jiných)důstojným způsobem ukončen. Nehledě na to, že si nejsem jistý, jak by Firefly po deseti letech asi vypadalo.