Nejdražší reklamy jedou během The Big Bang Theory
Velký ratingový úspěch The Big Bang Theory (Teorie velkého třesku) se stanici CBS vyplácí ve velkém. Jak moc? Více než 300 000×.
Průměrná cena za třicet sekund reklamy se u TBBT vyšplhala až na 326 260 dolarů. Kromě fotbalových zápasů, u kterých si stanice účtují více než půl milionu dolarů za půl minuty, jde o nejdražší prodejní místo v televizi.
Samozřejmě je k tomu dobrý důvod: TBBT je ratingově nejlepším seriálem minulé sezóny a první epizody ze sezóny aktuální se drží ještě nad průměrem.
K dalším drahým seriálům se řadí The Voice (264 575 dolarů), Modern Family (257 435) a The Simpsons (256 963). První dva zmínění mají silné ratingy ve všech skupinách, zatímco Simpsoni mají slušné výsledky u mladších diváků, za které jsou prodejci reklamy ochotní zaplatit extra dolary.
Nejdražší novinkou je drama The Blacklist, u kterého se za půl minuty platí něco pod dvě stě tisíc dolarů.
Tak tady máte menší přehled o tom, kolik si aktuálně televizní stanice vydělávají na svých hitech :-)
(Zdroj: zap2it)