15. 10. 2013

Nejdražší reklamy jedou během The Big Bang Theory

Nejdražší reklamy jedou během The Big Bang Theory

Velký ratingový úspěch The Big Bang Theory (Teorie velkého třesku) se stanici CBS vyplácí ve velkém. Jak moc? Více než 300 000×.

Průměrná cena za třicet sekund reklamy se u TBBT vyšplhala až na 326 260 dolarů. Kromě fotbalových zápasů, u kterých si stanice účtují více než půl milionu dolarů za půl minuty, jde o nejdražší prodejní místo v televizi.

Samozřejmě je k tomu dobrý důvod: TBBT je ratingově nejlepším seriálem minulé sezóny a první epizody ze sezóny aktuální se drží ještě nad průměrem.

K dalším drahým seriálům se řadí The Voice (264 575 dolarů), Modern Family (257 435) a The Simpsons (256 963). První dva zmínění mají silné ratingy ve všech skupinách, zatímco Simpsoni mají slušné výsledky u mladších diváků, za které jsou prodejci reklamy ochotní zaplatit extra dolary.

Nejdražší novinkou je drama The Blacklist, u kterého se za půl minuty platí něco pod dvě stě tisíc dolarů.


Tak tady máte menší přehled o tom, kolik si aktuálně televizní stanice vydělávají na svých hitech :-)

(Zdroj: zap2it)

Úderná hláška pro podporu sdílení. 
ragelly

Eva Zálešáková

Autorka se dá charakterizovat jako stoprocentní seriálový maniak a skoro stejně závislá je i na SerialZone. Když nedejbože nekouká na seriály, vezme do ruky digitální zrcadlovku nebo se začte do amerického Elle.
Poslední komentáře7zobraz všech 7 příspěvků
Ondrej Onďo Uhliarik

Ondrej Onďo Uhliarik

Mal som namysli The Walking Dead a jeho ratingy ktoré boli počas S03 väčšie než mal TBBT preto som...
před 11 roky
ragelly

ragelly

Řekla bych, že tam jsou přestávky, vyplněné třeba upoutávkami na další program stanice nebo tak.
před 11 roky
Exredaktorka

Exredaktorka

no tak jak u nás. reklamy i upoutávky. když si vezmete, že komedie mají cca 10 a hodinové 20 minut...
před 11 roky
Další články k tématu