Diskuze k článku Pět důvodů, proč jsou The Originals lepší než Deníky
avatar uživatele
smarinka
Uživatel od první verze | Cool level: 33 | Jack Carter
17. 11. 2013 / 17:08:29 (před 11 roky)
off

se vším zmíněným naprosto souhlasím, u TVD už se snaží jen příběh uměle natáhnout... moc dobrou práci dle mého názoru neodvádějí...

avatar uživatele
Verrush
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
17. 11. 2013 / 17:08:58 (před 11 roky)
off

Tak tenhle článek mi naprosto mluví z duše! Klaus je záporák, kterému podle mě nejde nefandit! :D A musím říct, že už se ztrácím v tom, kdy je na scéně pravá Elena nebo pravý Stefan, snad těch dvojníků tam už moc nebude...

avatar uživatele
Ivy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 44 | Captain Hammer
17. 11. 2013 / 17:09:05 (před 11 roky)
off

Hlavně není v hlavní roli otravná Elena.

Don't you know that two can keep a secret only if one of them is dead?
avatar uživatele
Carmen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
17. 11. 2013 / 17:15:00 (před 11 roky)
off

Přesně tak se vším souhlasím snad jen, že já fandila Klausovi už v TVD :D proto jsem taky strašně ráda za The originals.

avatar uživatele
Em.
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
17. 11. 2013 / 17:34:50 (před 11 roky)
off

Pokud si Originals udrží stejnou kvalitu jakou mají teď, tak se rozhodně stanou lepším seriálem než TVD. To co v TVD předvádějí snad už není možné, víc zapletené a přitažené za vlasy to snad být už nemůže...

Em
avatar uživatele
Claire Mafianová
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
17. 11. 2013 / 18:02:03 (před 11 roky)
off

TVD mě už šíleně unavuje a otravuje. Obdivuji překladatele, že ještě překládají titulky..mě by už dávno asi kleplo :D v TDV se řeší akorát kdo umřel, jak ho oživit.. a kdo má kolik dvojníků.

Claire
avatar uživatele
Anetka888
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
17. 11. 2013 / 18:05:54 (před 11 roky)
off

Tak tohle můžeme porovnávat v případě, že budou mít i Originals 5 sérií.

"Let's put a smile on that face!"
avatar uživatele
aislinn
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
17. 11. 2013 / 18:09:09 (před 11 roky)
off

Tak TVD jsem už vzdala úplně: to, co předvádějí v téhle sérii, je dalece za hranicí kýče. TO v současnosti také nesleduju (viděla jsem první dva díly), ale pohrávám si s myšlenkou, že bych mu někdy v budoucnu dala ještě šanci... Takže z tohohle úhlu pohledu jsou Originals zřejmě skutečně lepší :D

avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 57 | admirál William Adama
17. 11. 2013 / 18:25:03 (před 11 roky)
off

Tak toto sa nedá porovnávať. Môžete porovnávať prvých 7 častí Deníkov s Originals keďže majú Originals odvysielaných 7 častí a nie 5 sériu s 1 sériu veď to je sprostosť. Veď aj Deníky mali prvých 7 častí určite lepších ako čo teraz predvádzajú :) Nemôžme vedieť ako bude vyzerať 5 séria Originals či to nebude ešte väčšia sprostosť ako TVD a či vôbec bude 5 séria ;)

May the odds be ever in your favor.
avatar uživatele
dubakm
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
17. 11. 2013 / 18:26:31 (před 11 roky)
off

Zas se míchají jabka s hruška. The Originals jsou samozřejmě dospělejší a tím pádem řeší dospělejší situace, to se s TVD, který začal jako teen seriál nemůže přeci srovnávat. K záporákům, Damon nebyl záporákem snad vůbec, měl pouze pár horších chvíl, Klaus záporákem byl doopravdy, i když i u něj došlo k znížení záporáctví.Na dvojnictví se v TVD stavěl příběh už od počátku, tak ho nemůžou vynechat.A na nějaké závěry si bude lepší počkat až TO dosáhne stejný počet sérii jako TVD.

Tomorrow's life is too late. Live today. Experience is what you get when you didn't get what you wanted.
avatar uživatele
Janna7
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
17. 11. 2013 / 18:28:29 (před 11 roky)
off

No, v porovnání s aktuální VD sérií, rozhodně, ale pevně věřím, že TO - pokud vydrží tak dlouho - bude v 5. sérii ta samá přeplácaná sračka jak VD :D

avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
17. 11. 2013 / 18:52:31 (před 11 roky)
off

Samozrejme ze spin off je vzdy dospelejsi. A je lepsi, protoze hlavni zaporak, ktereho vsichni zboznuji ma svoji hlavni linii :D

Popravde mne TVD tuto sezonu zpocatku nejak nebavili, ovsem po posledich par dilech musim uznat, ze si polepsili. Jak uz bylo receno, je to na dvojnicich postaveno, takze je tezko mohli vynechat. Libi se mi, ze jsme se konecne dozvedeli proc ti dvojnici vznikli. Jak Nina tak hlavne Paul odvedli vynikajici praci pri hrani. U Paula vzdy slo poznat kdy je Silas a kdy je Stefan. Nina uz je horsi, ale taky vyborna (ale taky mela o jednu dvojnici navic).

Co se tyka TO, tak ano je to super, ale ten teen prvek tam taky nechybi (Davina, mladi upiri). Je jasny ze vsichni koukaji kvuli Josephovi a Danielovi a neni se cemu divit. Jen fakt doufam, ze z Klausem neudelaji to co s Damonem. Stale chci aby byl zly, protoze je to lepsi. A diky Tylerovi na to nezapomeneme, protoze uprimne, zabiti jeho matky byl jeden z nejlepsich a nejsokujicich momentu. A jsem rada, ze tam Tyler je, aby to vsem pripominal.

Klaus nikdy nemuze byt dobry i kdyby sebevice chtel, je to v nem hluboko zakoreneno a jeho pokusy o to byt dobry a nekomu neco dokazat vzdy skonci krveprolitim, protoze v nej nikdo neveri, a hlavne ani nema duvod mu verit, nikdy si to nezaslouzil. Tak pevne doufam, ze v tom budou pokracovat a nebudou hned z nej delat kladase... tak za 5 sezon se mohou zacit pokouset, drive ne :D

PS: u mne maji TO bodove minusy za schopnost probodnout Beccu. To si delaji legraci, ze Puvodni upirka se necha takhle trivialne probodnout nejakym mladym upirkem?

avatar uživatele
Ree
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
17. 11. 2013 / 19:07:47 (před 11 roky)
off

První řada Deníků byla taky dobrá :D Až bude pátá řada Originals a bude to mít pořád úroveň, teprve si řeknu, že je to lepší seriál :D (Je pravda, že na to nekoukám, ale Plecka je Plecka, tak nikdy "nezklame".)

Ukažte mi sexy chlapa a máte ode mě pokoj...
avatar uživatele
eliza2210
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
17. 11. 2013 / 19:19:03 (před 11 roky)
off

TVD ma už pomaly ale isto začínajú nudiť. Stále dookola to isté, ale uvidíme kam sa to ešte posunie. TO ma bavia oveľa viac a je to fakt prepracovanejší príbeh ako v TVD.

avatar uživatele
Ajka
Redaktor | Cool level: 27 | Bobby Singer
17. 11. 2013 / 19:22:32 (před 11 roky)
off

Podle mého názoru jsou oba seriály prakticky na jedno brdo.

1) TVD se stále dokola točí kolem malé, ubohé, otravné, sobecké Elenky, která se neustále nemůže rozhodnout, co vlastně chce. Na druhou stranu v TO donekonečna omílaná soudržnost rodiny mi leze na nervy už od dob originálů v denících - ve vlastním seriálu je toto navíc doháněno až do nesnesitelného extrému.

2) TVD začínalo s mnohem větším počtem diváků, než jakého dosahuje startovní série TO - takže srovnání je opět neobjektivní. A to mají původní výhodu v již předem vybudované základně fanynek TVD.

3) Nikolaus je ultimátní záporák? Však se nebojte, dejte tomu pár let a stane se z něj stejný plyšák jako z Damona (podobnost charakterů čistě náhodná?). Stačí ho spárovat s Karolínkou a The Originals Diary je na světě. (Plecka už na tom určitě usilovně maká... muhehehe XD)

4) Kdyby Plecka totálně nepos...la čtvrtou sérii, mohly být deníčky dneska někde úplně jinde. Až bude mít TO tolik hlavních postav a odvysílaných dílů jako TVD, pak má cenu se o něčem bavit a srovnávat. Nicméně v tuto chvíli mají před sebou The Originals ještě hodně dlouho a zajisté velmi spletitou cestu.

Sleduji obojí a vůbec se za to nestydím - pro vypnutí mozkových závitů po dlouhém pracovním dni naprosto ideální zábava.

I didn't do it... and I'll never do it again!
avatar uživatele
Sang
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
17. 11. 2013 / 19:39:19 (před 11 roky)
off

Souhlas, na TO se můžou dívat i dospělí fanoušci "fantasy" seriálů a nemusí se před kamarády ani stydět:).. Je to jiná úroveň, jiný příběh, je to dospělejší a mají lepší herce. No a Klaus..ach Klaus. Mne TVD nebavilo ani v první sérii, dívala jsem se na to později jen kvůli Klaroline, zatímco TO mě zaujalo okamžitě. Věřím, že kdyby TO nevysílala CW, tak by to mohlo mít i docela solidní úspěch a základnu fanoušků. Protože dobrých nadpřirozených seriálů je málo. Například americký Being Human to dle mého válcuje.

avatar uživatele
jo-die
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
17. 11. 2013 / 19:53:38 (před 11 roky)
off

Baví mě mnohem víc TO, ale z části je to tím, že TVD už jsou po čtyřech sériích vyčerpané a nemají kde brát nové zápletky, v TO je všechno čerstvé. Tenhle týden už jsem se nedonutila se podívat na TVD, tak s nimi asi pomalu, ale jistě skončím a nahradím je TO.

avatar uživatele
seymy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
17. 11. 2013 / 20:22:21 (před 11 roky)
off

Já jsem také přesedlala na TO. Elena už byla opravdu až moc otravná. Jediné, co mi v TO chybí je Caroline..

avatar uživatele
misulka78
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
17. 11. 2013 / 20:30:43 (před 11 roky)
off

I tak stejně budu pořád koukat na TVD :D

Mišulka78. Fanatik, fanoušek, divák. Sakra. To zní divně.
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
17. 11. 2013 / 20:44:44 (před 11 roky)
off

Porovnavat serial, ktery ma zatim 7 dilu se serialem, ktery jich natocil uz 100? Opravdu?
Samozrejme, ze jsou TO vice dospeli, o to slo od zacatku.
Trebaze jsou dvojnici s Tvd duleziti, objevili se jen v par dilech a na kratkou dobu. (Silas byl v 9 dilech ze 98, Kath se taky neobjevuje tak casto, jak by se mohlo zdat).
Klaus je zaporak jak se patri, to je pravda. Ale jak rikam, je odvysilanych teprve 7 dilu - a dovoluji si pripomenout, jakou nenavist v 7dile Damon svym zaporactvim vzbuzoval. (na jednom ceskem fan server je dokonce k mani jako psychologicky rozbor coby naprosteho silence:-D)
Deniky jsou uzasne prave tim, ze si na odpovedi musime pockat a nenaserviruji nam je na zaver kazdeho dilu. A vzhledem k tomu, ze The Originals pochazi z pera teze autorky, predpokladam, ze tak tomu bude i u Originalnich. (uz ted je rozpracovano nekolik temat, ktera se potahnou).
A posledni bod - v cem se lisi boj dvou muzu o moc v boji o zenu?
mmch: Nina Dobrev hraje Elenu, Kath i ted Amaru naprosto dokonale.

Mam pocit, ze ten kdo clanek psal at uz na Tv Guide nebo tady, nikdy The Vampire Diaries nevidel.

avatar uživatele
Simone.
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
17. 11. 2013 / 20:55:34 (před 11 roky)
off

Nesouhlasím, absolutně neobjektivní. Jak už tu bylo zmíněno, TVD začínalo s mnohem větším počtem diváků a to má TO ještě výhodu v tom, že už má nějakou tu základnu fanoušků z TVD. Ohledně TO, neustále omílaná soudržnost rodiny mě nebaví už teď a to je to teprve 1. série, je rozdíl, když vás něco nudí v 1. nebo v 5. sérii. Nebýt původních seriál za moc nestojí, postavy jsou nezajímavé, herecké výkony oproti TVD nic moc, některé věci jsou nelogické jako např. proč Klaus Marcela prostě nezabije když už je ten původní a ještě k tomu hybrid, zápletka s dítětem se mi nelíbila od začátku a nelíbí se mi pořád. TVD je odjakživa teen seriál, TO je sice dospělejší, ale ne lepší. V TVD to bylo o dvojnících už od začátku, takže mě se líbí, že objasnili jejich vznik, navíc teď se už seriál bude pravděpodobně ubírat jiným směrem, když Silas, Amara i Tessa zemřeli. Seriál má na 5. sérií pořád skvělou úroveň, na nové díly se těším stejně hodně jako předtím, zato na TO se dívám asi jen proto, že je to spin-off TVD. Momentálně můžeme srovnávat je 1. série seriálů a ta od TVD je rozhodně lepší, až bude mít TO tolik dílů co TVD a jestli vůbec, pak bude mít cenu se o něčem bavit a srovnávat.

avatar uživatele
petruska.77
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
17. 11. 2013 / 20:59:44 (před 11 roky)
off

Tak schválně, jestli budou mít The Originals taky 5 sérií! :) Pak by se to dalo porovnávat!

avatar uživatele
Nicholas Monsarrat
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
17. 11. 2013 / 21:18:28 (před 11 roky)
off

Klaus je nejlepší záporák, to se mu musí nechat.
Ale Tyler překvapil - byl to slaboch už v TVD, za zabití matky si může sám, co měl jako Klaus dělat, když se jej Tyler pokusil zabít a zradil jej spolu s ostatními hybridy (mimochodem všichni klaďasové na tom spolupracovali, včetně Caroline a Stefana), nechat ho jít? - což poté nakonec na žádost Caroline udělal a k čemu to vedlo - k současnému "stavu" Tylera. Kdo ví, jak by H.dopadla, píchnout těhotnou matku do břicha? Jako vážně?!, ještě teď mi z toho běhá mráz po zádech, ten kluk už ztratil všechnu soudnost, ať už k tomu měl důvody jaké chtěl. Klaus ho Měl sejmout a matku /pro mě sympatická postava/ nechat...:), ale jasně...to by byl jiný příběh:-).
Rozhodně mě TO baví nyní víc, těším se, jak to celé bude - možné spojenectví Tylera s Marcelem a další věci....., i když porovnávat pět řad s ani ne půlkou první opravdu nelze.

avatar uživatele
bary
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
18. 11. 2013 / 00:20:12 (před 11 roky)
off

Libi se mi že originals vypraví příběh bez školních pomůcek. VD zase ukazuje, jak se snažit žít obyčejný život z výhodamá a to taky není k zahození. Prostě každy ukazuje svůj vlastní odlišný příběh. Oba jsou jiné a tak je to správné. Zatím mě baví oba, tak proč ne. S láskou a nenávisti.....

avatar uživatele
Maarti
Uživatel od první verze | Cool level: 17 | Jaime Lannister
18. 11. 2013 / 18:16:38 (před 11 roky)
off

Ale ale, že bych přehodnotila své rozhodnutí nekoukat na Originals..?

avatar uživatele
Briggan32
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
30. 11. 2013 / 17:52:05 (před 10 roky)
off

TO je fajn.. ale som asi jediny komu lezie Klaus na nervy :D.. nemal som ho rad uz v TVD a nie to este v TO.. vsetky ostatne dejove linky ma bavia.. len nejak si neviem oblubit zaporaka, ktory je nesmrtelny, neda sa nijak porazit a nikto na neho nema..
TVD je pravda, ze uz nie su o com byvali.. ale zas to, ze sa prave vysiela piata seria hovori samo za seba.. a velmi som zvedavy ako vyriesia tu novu dejovu liniu s pokusmi na upiroch a unesenim Damona..

avatar uživatele
Megi67
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
30. 11. 2013 / 20:23:18 (před 10 roky)
off

Možná je tomu tak, ale tyhle dvě série nemůžete porovnávat vzhledem k tomu, že TVD už je 5. série, zatímco TO teprve 1. Jak už tu bylo řečeno, až bude mít TO 5. sérii, pak teprve porovnávejte. A dalo se čekat, že TO bude dospělejší, neboť jde o původní upíry, kteří nemusí chodit do školy apod. na rozdíl od TVD, kde hlavní hrdinkou je Elena, která chodí momentálně na vysokou.

avatar uživatele
tess20
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
2. 12. 2013 / 17:45:48 (před 10 roky)
off
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
27. 2. 2014 / 19:15:07 (před 10 roky)
off

Tak to se povedlo. V TVD že byli nucení chodit do školy? Já na základce zazdila celý den, když jsem zaspala pět minut, ale proti nim byla moje docházka vzorná.

avatar uživatele
Cherry :-*
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
1. 5. 2014 / 15:51:32 (před 10 roky)
off

Naprosto výstižné !!

Seriály jsou moje droga a tato stránka je bránou do sedmého nebe. - Cherry :-*
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
3. 5. 2014 / 10:15:51 (před 10 roky)
off

Souhlas....TO je pro me uz proto lepsi...neni tam nudna Elena, ani ufnukany badboyik Damon.
Caroline si muze hezky zustat v MF, to posledni co Klaus potrebuje, je nasi "vecnou pubertacku" na krku. Hlavne musi byt s Cami.:D

TVD zacalo hodne klesat zacatkem 4.serie, tak uvidime, jestli TO na tom bude podobne.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
pataaaaaa159
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
30. 5. 2018 / 14:37:35 (před 6 roky)
off
Anetka888 napsal(a):

Tak tohle můžeme porovnávat v případě, že budou mít i Originals 5 sérií.

můžeš porovnávat :D

Nikdy není čas nevhodný pro seriál :)
avatar uživatele
Anetka888
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
3. 6. 2018 / 22:05:25 (před 6 roky)
off

Nooo, Plecka to totálně dodělala. :-D

"Let's put a smile on that face!"