Mark Pedowitz: O směřování CW a připravovaných spin-offech
Stejně jako Nina Tassler z CBS využil Mark Pedowitz TCA press tour k tomu, aby ukázal svou věrnost vývojovému modelu při výrobě seriálů.
Pedowitz k tomuto modelu řekl, že v některých ohledech je efektivní a v jiných zase ne. Zároveň poznamenal, že se CW pohybuje v trochu jiné lize, než její konkurenti z ostatních stanic. S mnohem menším rozpočtem musel objednat mnohem méně pilotů, což mu umožnilo zachovat obzvláště vysoký podíl objednávek na celé série. Například za minulý rok si objednávku na pilot vysloužilo pět ze sedmi projektů. Pedowitz také naznačil, že se stejným počtem počítá stanice i letos.
Co se tedy v programu CW ujalo
V minulých letech si Pedowitz vyzkoušel, co v programu CW funguje a co ne. Mezi to, co se v programu vůbec neujalo, patří dokumenty (viz zrušený letní experiment Breaking Pointe) a tradiční seriály s uzavřeným epizodním dějem. Naopak se ujaly seriály s populární tématikou, fantasy seriály a děj na pokračování. Příkladem toho je úspěch seriálů jako je Arrow či The Vampire Diaries. Zároveň ale poznamenal, že tyto pojmy je možné definovat do takové šíře, že by se do všech tří kategorií klidně vešel i již zrušený Gossip Girl.
K připravovanému spin-offu Flash
Pedowitz ohledně často diskutovaného projektu prohlásil, že je optimista v tom, že se vývoj Flashe pohne dál. Tvůrci Arrowa Greg Berlanti, Andrew Kreisberg a Geoff Johns již dříve uvedli postavu Barryho Allena/Flashe ve dvoudílném zimním finále, které pro tuto postavu skončilo cliffhangerem. Pedowitz také řekl, že by Flashe raději chtěl začít vysílat se stejným popraskem jako u byl Arrowa, než aby ho pojímal jen jako spin-off.
Méně sledované seriály a připravovaný spin-off Supernaturalu
Pedowitz také naznačil, že o osudech méně sledovaných seriálů jako jsou The Carrie Diaries a Hart of Dixie se nebude rozhodovat dříve než v květnu. Ohledně v současnosti připravovaného spin-offu k Supernatural poznamenal: „Co mě se týká, úspěšné spin-offy se musí dokázat postavit na vlastní nohy. Crossovery do nich patří pouze tehdy, když je na to v ději správné místo a čas.“
Plány na zaujetí širšího publika
Stanice má sice v divácké kategorii 18–34 let u dobrodružných fantasy dramat své diváky jisté, ale Pedowitz a jeho tým se vědomě snaží přilákat i starší diváky, a to na neskriptové pořady typu Whose Line Is It Anyway. Pedowitz k tomu dodal, že se jim takto daří získávat značné množství diváků nad 35 let, což se setkává se spokojeností ze strany partnerů stanice.