Diskuze k článku Seriály, které měly skončit dříve
avatar uživatele
Nutrity
Uživatel od první verze | Cool level: 16 | Number 6
15. 6. 2014 / 12:06:25 (před 10 roky)
off

Zajímavý výběr.. s většinou bych i souhlasila, až na tři nebo čtyři seriály :-)

Run. Run, you clever boy. And remember!
avatar uživatele
Pajky
Redaktor | Cool level: 95 | Sherlock Holmes
15. 6. 2014 / 12:06:34 (před 10 roky)
off

Je tam několik tipů, které bych tam zařadil taky, ale nejvíc mě překvapil Grey´s Anatomy, který mě baví i po deseti letech. Takže s tím souhlasit nemůžu :) Já bych přihodil ještě Once Upon a Time a Mentalist. Jinak je to ale fajn výběr a článek...

Není článek ten, aby se zavděčil čtenářům všem :)
Editováno: 1x | Naposledy: 15. 6. 2014 / 12:07:59
avatar uživatele
lemony snicket
Uživatel od první verze | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
15. 6. 2014 / 12:08:33 (před 10 roky)
off

Stoprocentně souhlasím s Heroes a určite bych tam přidal Misfits... :(

avatar uživatele
BarushS
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
15. 6. 2014 / 12:10:10 (před 10 roky)
off

s Grey's anatomy taky moc nesouhlasím :)

avatar uživatele
Ondrej Onďo Uhliarik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
15. 6. 2014 / 12:10:54 (před 10 roky)
off
Pajky napsal(a):

nejvíc mě překvapil Grey´s Anatomy, který mě baví i po deseti letech. Takže s tím souhlasit nemůžu

To isté dostalo aj mňa, síce už nie sú na vrchole ako prvých 6 sérii ale stále je to nadpriemer v seriálových vodách
A dosť ma zarazili Zúfalky, pretože mi 8 séria neprišla zbytočná

Editováno: 1x | Naposledy: 15. 6. 2014 / 12:12:04
avatar uživatele
AdaW
Dlouholetý uživatel | Cool level: 44 | Captain Hammer
15. 6. 2014 / 12:11:18 (před 10 roky)
off

První mě napadl Prison Break a určitě bych tam přidala Mentalistu, Bones a možná i Supernatural, protože to už dávno není to, co bývalo.
Jinak s tím souhlasím, tedy až na Gossip girl a Smallville, které mě bavily i během posledních řad :) Hlavně Smallville tu podle mého názoru nemá co dělat, protože tam mě naopak nebavily první řady, ale jakmile se tam objevili Lois a Oliver, zamilovala jsem si to a posledních několik sérií bylo nejlepších!

Editováno: 2x | Naposledy: 15. 6. 2014 / 13:26:21
avatar uživatele
Vegen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
15. 6. 2014 / 12:12:00 (před 10 roky)
off

S několika seriály nesouhlasím, například Smallville 7-10 serie je pro mě mnohem lepší než začátky seriálu :-). A chybí mi tam například Big bang Theory a Dexter

Editováno: 1x | Naposledy: 15. 6. 2014 / 12:12:43
avatar uživatele
Luteka
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
15. 6. 2014 / 12:12:40 (před 10 roky)
off

Grey's anatomy a Desperate housewives bych do výběru nezařadila, jinak musím souhlasit. Přihodila bych Misfits, 90210, Two and half men, TBBT.

I am not always a bitch ... Just kidding, go fuck yourself.
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
15. 6. 2014 / 12:13:39 (před 10 roky)
on

Z toho, co jsem viděla, jdu proti proudu u několika seriálů:

- Glee: to je pro mě guilty pleasure, baví mě to pořád, ať tam Murphy nahází jakékoliv hovadiny
- Prison Break: narozdíl od většiny lidí jsem nesnášela třetí řadu, naopak čtvrtá pro mě seriál zase zvedla, takže jsem za ni ráda
- OC: poslední série, když byl Ryan s Taylor pro mě byla naprosto nejlepší z celého seriálu
- Smallville: opět poslední série byla podle mě úžasná, včetně finálové epizody

Jinak opět co jsem viděla, tak souhlasím s Heroes a X Files.

Pěkný článek!

avatar uživatele
Deniii
Uživatel od první verze | Cool level: 23 | Denholm
15. 6. 2014 / 12:15:10 (před 10 roky)
off

Z většinou souhlasím, ale s takovým Smallvillem nesouhlasím :D toho bych si dala klidně další řadu. Klidně by se tam hodilo ještě takový Once Upon a Time, Supernatural...

Editováno: 1x | Naposledy: 15. 6. 2014 / 12:15:26
avatar uživatele
Veruuuu
Dlouholetý uživatel | Cool level: 68 | Charlie Harper
15. 6. 2014 / 12:15:12 (před 10 roky)
off

Taky se připojuju k tomu, že Greys mě baví i po 10 letech, i když ta 10. pro mě už nebyla taková jako předchozích 9., tak pořád byla rozhodně lepší než poslední série z dalších zmiňovaných seriálů. :) Takže se zařazením vůbec nesouhlasím.

avatar uživatele
Martin_W
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
15. 6. 2014 / 12:18:55 (před 10 roky)
off

Za mě + The Walking Dead, Californication, Dexter a The Simpsons.

avatar uživatele
Carmen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
15. 6. 2014 / 12:26:09 (před 10 roky)
off

S většinou souhlasím až na Desperate Housewives nevím, ale bavili mě všechny série a klidně bych jich snesla i více :D

avatar uživatele
merrycherry
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
15. 6. 2014 / 12:26:38 (před 10 roky)
off

Já si myslím, že "problém" není v klesající/kolísající kvalitě jednotlivých řad seriálů. Jsme to my, seriáloví diváci, a naše "náročné" požadavky na neustávájící přísun "kvalitní" seriálové zábavy. (A jejda, vyčerpala jsem si dnešní příděl uvozovek.)
Sama bych seznam rozšířila minimálně o dalších deset kousků...

avatar uživatele
reallyreallychildish
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
15. 6. 2014 / 12:27:05 (před 10 roky)
off

Přidala bych Supernatural, mám ho moc ráda, ale prooooč už to proboha neskončí? :D

If I cannot reach Heaven, I will raise Hell.
avatar uživatele
sankakofik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
15. 6. 2014 / 12:27:49 (před 10 roky)
off

Aktuálně bych doplnil Californication, to je teď taková bída, že se sám divím, proč se na to ještě dívám.

avatar uživatele
havlik.jakub666
Dlouholetý uživatel | Cool level: 40 | John Locke
15. 6. 2014 / 12:29:32 (před 10 roky)
off

Rozhodně nesouhlasím se Smallvillem, série 7, 9 a 10 byly ty nejlepší z celého seriálu, hlavně 9.

avatar uživatele
Squerago
Redaktor | Cool level: 41 | Sheldon Cooper
15. 6. 2014 / 12:32:39 (před 10 roky)
off

No oni si vetsinou ty rady zaslousily, ale akorat detail ze tema dalsima to pokazily :D

avatar uživatele
Kikušák
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
15. 6. 2014 / 12:33:37 (před 10 roky)
off

Desperate Housewives ani Glee by som tam nezaradil a PLL by malo byť hneď na prvom mieste :D je to zvláštny seriál ktorý mi lezie na nervy ale stále ho sledujem, pretože naivne dúfam že odhalia niečo zmysluplné ;)

avatar uživatele
Lill
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
15. 6. 2014 / 12:36:17 (před 10 roky)
off

Mňa z výberu prekvapili Lost a The O.C., ale možno je to tým, že Lost som pozerala naraz pred pol rokom, a asi som si upadajúcu kvalitu nemusela ani všimnúť, pre mňa boli utrpením prvé dve série :D a O.C. som mala rada stále, práve včera som pozerala nejaké epizódy a pozerala aj nejaké info na nete a ma prekvapilo, že som našla mnoho názorov, že dobrá bola iba prvá séria, ostatné boli už oničom. Mňa bavili všetky.

A s Pretty Little Liars úplne súhlasím, to som už teraz vyhodila z watchlistu a dúfam, že sa nebudem natoľko nudiť, aby som to pozerala. Tento seriál mi hneď prišiel na rozum, ako som uvidela nadpis :D
Z výberu pozerám ešte The Vampire Diaries, ale tam sa neviem rozhodnúť, či súhlasím alebo nesúhlasím. Áno, kvalita išla dole, ale stále ma to viac-menej baví, aj keď na to bude nadávať. Možno to súvisí s tým, že TVD bol môj prvý seriál, ktorý som pozerala od začiatku (prišla som k nemu, keď mal asi 5 epizód) a od neho som sa postupne dostala k ďalším a ďalším seriálom :)

A z komentárov vyberiem ešte Supernatural, pre mňa už ten seriál nemá také čaro ako keď som ho začala pozerať, ale podľa mňa má stále dosť dobrú kvalitu. Dokazuje to aj dobrá sledovanosť, keď je SPN medzi troma najlepšími seriálmi stanice a som rada, že uvidíme ďalšiu sériu, ktorá by už ale mohla byť posledná :)

A zabudla som napísať, že veľká vďaka za fotočlánok! Fotočlánky patrili vždy k mojim najobľúbenejším veciam v nedeľu a škoda, že už nevychádzajú tak často, preto ma to dnes veľmi potešilo :)

Editováno: 1x | Naposledy: 15. 6. 2014 / 12:37:22
avatar uživatele
sgjoli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
15. 6. 2014 / 12:38:51 (před 10 roky)
off

Rozhodně souhlasím s Glee, to podle mne mělo skončit třetí řadou. U Lost jsem momentálně v polovině a začínám mít pocit, že by to už mohlo skončit. :-D Ostatní seriály nedokážu posoudit, protože jsem buď na začátku, nebo je vůbec nesleduju. A přidávám se k těm, co by do seznamu zařadili Once Upon a Time. :-)

Kafe, knihy a seriály!
avatar uživatele
Beatrix
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
15. 6. 2014 / 12:40:22 (před 10 roky)
off

Taky mi zásadně chybí Supernatural.
Once upon a time jsem vzdala už dávno a Pretty little Liars nevím jestli vůbec ještě někdy dokoukám.
Teď jsem navíc zvědavá na True Blood, kde už se to vytáčí do výšin, ve kterých mě nikdy nenapadlo, že se to bude odehrávat... (a já to budu pořád sledovat)
Možná by se sem dal zařadit i Psych a Raising Hope - kterou jsem sice milovala, ale ta poslední série...no díky bohu, že to ukončili.

„Eine Geschichte ist dann zu Ende gedacht, wenn sie ihre schlimmstmögliche Wendung genommen hat.“ Dürrenmatt
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
15. 6. 2014 / 12:43:24 (před 10 roky)
off

Tak třeba Zoufalky a HIMYM jsem sledovala do konce (+ ještě nějaké další), takže tam mi počet řad nevadil. Ale k seznamu bych přidala Bones, který už podle mě trochu přesluhuje...

Editováno: 1x | Naposledy: 15. 6. 2014 / 12:43:55
avatar uživatele
IZFNP
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
15. 6. 2014 / 12:58:29 (před 10 roky)
off

Dalo by sa pridať ešte desiatky seriálov a vždy by sa našli takí, ktorí by s niektorými nesúhlasili. Niektoré seriály dokážu aspoň poslednou sezónou zdvihnúť upadajúcu úroveň, mnohé seriály sa až s časom dostanú na svoju vlastnú cestu, niektoré seriály mali proste skončiť už v polovici a väčšina sa na tom zhodne. Zaujímavé sú dva trendy, ktoré sú u zbytočne naťahovaných seriálov často zastúpené - výmena hlavných postáv (seriál tvorí z veľkej časti i jeho obsadenie, a ak sa toto zmení, tak to poväčšine do značnej miery naruší dynamiku, česť výnimkám) a neplánované natiahnutie príbehu kvôli popularite (krásnou ukážkou je LOST či Prison Break, ktorých prvé dve série boli krásne premyslenou hrou s divákom, no naťahovaním sa z nich stal len nelogický zlepenec bujarých námetov).
Každopádne fotočlánok pekný :)

Sarcastic? Me? No way!
Editováno: 1x | Naposledy: 15. 6. 2014 / 13:08:19
avatar uživatele
Ajam
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
15. 6. 2014 / 13:11:27 (před 10 roky)
off

K článku bych dodal jediné - proč? Ano jsou seriály které měli skončit dříve, každý má své tipy na takový seriál a mám k tmu své důvody, ale ty tady autor neřekl. Fotočlánek ve mě budí jen dojem že autor vybral desítku více či méně dlouhých seriálu a šupnul je tam. Mě osobně by třeba zajímal důvod (i když by to byl třeba spojelr, ale co ten kdo ho neviděl číst nemusí) tak by se dalo dát autorovi zapravdu nebo sním polemizovat, takhle je to jen snůška fotek bez argumentů.

Ajam
avatar uživatele
behulienka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
15. 6. 2014 / 13:12:59 (před 10 roky)
off

Smallville by som dokázala pozerať ešte aj 5 sérií ;) Je to moja srdcovka ;)

avatar uživatele
Mik
Uživatel od první verze | Cool level: 57 | admirál William Adama
15. 6. 2014 / 13:14:32 (před 10 roky)
off

S Glee, HIMYM, TVD a Gossip Girl souhlasím. Heroes, Prison Break a Lost mě bavili celou dobu. Smallville bych tam rozhodně nedával, poslední řady byly nejlepší z celého seriálu. Přidal bych tam OUaT, Bones a Supernatural.

avatar uživatele
Moloch
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
15. 6. 2014 / 13:25:04 (před 10 roky)
off

Určitě souhlasím skoro ze všemi kromě Smallville ten mě v posledních sériích možná bavil i více než na začátku. A rozhodne 100% TVD bych zrušil už minimálně sérii až 2 z5 :D.

avatar uživatele
corine
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
15. 6. 2014 / 13:35:32 (před 10 roky)
off

U Supernatural je to pro mě tak padesát na padesát. Dějovou linku přes celou sérii mají pěknou a v tomhle by to mohli táhnout klidně dalších deset let, ale problém je v epizodních dějích. Zloduši a monstra se typově hrozně opakují a mění se tak vlastně jenom jejich jména a herci, takže bez ohledu na hercký výkony mají zvlášť některý ty díly tendenci splývat.

Ale určitě bych tam přidala Stargate SG-1, který klidně mohl skončit nějakou pátou, šestou řadou. A ke své nesmírné lítosti taky Torchwood, který měl skvělou první řadu, druhá byla na pováženou a Children of Earth a Miracle Day byly prostě katastrofa. A taky bych tam přidala JAG.

Já už tu nejsem!
Editováno: 3x | Naposledy: 15. 6. 2014 / 13:45:22
avatar uživatele
Christina
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
15. 6. 2014 / 13:49:56 (před 10 roky)
off

Revenge mě stále baví a myslím že díly jsou čím dál lepší.

avatar uživatele
Ivy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 44 | Captain Hammer
15. 6. 2014 / 13:50:12 (před 10 roky)
off

Rozhodně souhlasím s TVD, o tom žádná, HIMYM taky, poslední serie Lost a Prison Break taky nestáli za moc, ale jsou i horší seriály. Vůbec nechápu zařazení Desperate Housewives, tam poslední série sice šla dolů, ale pořád to stálo za sledování. OC taky moc nechápu, podle mě byly slušné všechny 4. série. u Glee a Gossip Girl je to tak 50/50, oboje je tak trochu guilty pleasure, vždycky se tam našlo něco, proč se dívat.

Don't you know that two can keep a secret only if one of them is dead?
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
15. 6. 2014 / 13:51:20 (před 10 roky)
off

Tak tentokrát souhlasím jako málokdy. Kromě O.C. Na tom se mi líbila jenom právě ta poslední řada. Ty předchozí byly jak parodie na BH 90210. Ta blondýna si prošla snad každým problémem, který může puberťáka potkat, a to jsem ty díly viděla jen občas náhodou v televizi. Beztak toho půlku nevím. Ale Autumn Reeser mám ráda.

avatar uživatele
stonefire
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
15. 6. 2014 / 13:56:28 (před 10 roky)
off

Kobra 11? :) Mě tedy jako první napadnou House, Bones a Dva a půl chlapa. Všechny tři jsem sledoval dost dlouho, ale až do konce to nevydržel a na tyhle seriály získal naopak slušnou averzi.

Co člověk, to názor…

avatar uživatele
petruska.77
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
15. 6. 2014 / 14:06:16 (před 10 roky)
off

Tak já teda rozhodně nesouhlasím s The Vampire Diaries! To, že to tady někoho přestává (přestalo) bavit, neznamená, že seriál jde do pr..., stačí se podívat na USA stránky, twitter atd.
Každopádně seriál nestojí na kritizujících českých puberťácích, takže je to ve finále úplně jedno, co si tu kdo myslí :D

avatar uživatele
vrzek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
15. 6. 2014 / 14:15:07 (před 10 roky)
off
avatar uživatele
adil15
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
15. 6. 2014 / 14:20:34 (před 10 roky)
off

Nejvíce souhlasím se článkem u Glee, TVD nebo Heroes.
Ale třeba u Revenge to zatím nevidím jako zbytečné natahování - konec poslední série se podle mě podařil. Stejně tak Greys Anatomy - prostě má ten seriál posun, nemůže to být věčně to stejné - sice to není tak originální jako na začátku, ale to asi není nic.
U O.C. mě zase naopak bavila poslední série s Taylor - začalo to být alespoň vtipné a ne věčně ufňukané.
Smallville - s Lanou to byla katastrofa, postupně jsem na ní začala být alergická. Když se tam přidala Lois, ale taky Oliver, tak to teprve začalo být bomba.
Pretty Little Liar - to je kapitola sama pro sebe. Ano, netahují to, ale zatím série nejsou vyloženě špatné. Prostě guilty pleasure.

Ale jinak skvělý článek, tohle rozpoutá diskuzi :-D

Editováno: 1x | Naposledy: 15. 6. 2014 / 14:21:21
avatar uživatele
gregji
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
15. 6. 2014 / 14:21:33 (před 10 roky)
off
petruska.77 napsal(a):

Tak já teda rozhodně nesouhlasím s The Vampire Diaries! To, že to tady někoho přestává (přestalo) bavit, neznamená, že seriál jde do pr..., stačí se podívat na USA stránky, twitter atd.
Každopádně seriál nestojí na kritizujících českých puberťácích, takže je to ve finále úplně jedno, co si tu kdo myslí :D

Ale zlato, věř mi. TVD jde do pr.... jak nikdy, už poslední dvě serie. A to, že ty neumíš zkousnout kritiku je jedna věc, ale věř mi kvalita upadá, stejně jako sledovanost. :*

Hi ♥ What says one plate to another? Lunch is on me. :D
avatar uživatele
Ivy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 44 | Captain Hammer
15. 6. 2014 / 14:34:11 (před 10 roky)
off
petruska.77 napsal(a):

Tak já teda rozhodně nesouhlasím s The Vampire Diaries! To, že to tady někoho přestává (přestalo) bavit, neznamená, že seriál jde do pr..., stačí se podívat na USA stránky, twitter atd.
Každopádně seriál nestojí na kritizujících českých puberťácích, takže je to ve finále úplně jedno, co si tu kdo myslí :D

právě, stačí se podívat na USA stránky, twitter atd a zjistit, že už to nebaví nikoho, kromě Plecky.

Don't you know that two can keep a secret only if one of them is dead?
avatar uživatele
petruska.77
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
15. 6. 2014 / 14:56:17 (před 10 roky)
off
gregji napsal(a):

Ale zlato, věř mi. TVD jde do pr.... jak nikdy, už poslední dvě serie. A to, že ty neumíš zkousnout kritiku je jedna věc, ale věř mi kvalita upadá, stejně jako sledovanost. :*

Drahá,
umím skousnout kritiku a napsala jsem svůj názor, jelikož mě TVD stále baví! :)
Sledovanost upadá tak jako i u ostatních (ne u všech) seriálů!

A reakci od Ivy ani nebudu komentovat :D

avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
15. 6. 2014 / 14:58:23 (před 10 roky)
off

Tady zásadně nesouhlasím s Lost a Revenge. Lost mělo velmi nepovedené finále ( to musím uznat i já - nekritický fanatický obdivovatel Lostu ), ale právě proto bych jim naopak dal ještě aspoň jednu řadu, aby to mohli ukončit lépe :) A Revenge si podle mě po trošku přehnané druhé řadě napravilo reputaci a třetí řada mě bavila fakt hodně.

Ještě u Prison Breaku a Heroes mě bavily všechny řady, i když vím, že jsem spíše výjimka (třeba si Heroes napraví pověst, když se chystá další řada). A Desperate Housewives mi taky nepřišlo, že by se snižovala kvalita - to bylo moje guilty pleasure po celých 8 sérií :)

Ostatní seriály jsem buď neviděl nebo s jejich zařazením do článku souhlasím. Ale za sebe bych tam přidal ještě House, kterého jsem přestal sledovat někdy v šesté sérii. Jako nic proti tomu seriálu nemám, ale přišlo mi to pak už každý díl stejný a vůbec mě to nebavilo. Ale jsou i horší seriály :)

Hold the Door!
avatar uživatele
Sleslikslicka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
15. 6. 2014 / 15:06:42 (před 10 roky)
off
petruska.77 napsal(a):

Tak já teda rozhodně nesouhlasím s The Vampire Diaries! To, že to tady někoho přestává (přestalo) bavit, neznamená, že seriál jde do pr..., stačí se podívat na USA stránky, twitter atd.
Každopádně seriál nestojí na kritizujících českých puberťácích, takže je to ve finále úplně jedno, co si tu kdo myslí :D

Chm, za puberťáka se v 29 letech nepovažuju :). A neusuzuju na to, že seriál jde někam protože mě to přestalo bavit. Přestalo mě to bavit, protože se to točilo v pořád stejných kruzích. Už bylo únavné jak někteří odmítali zemřít a co se tam objevili originals naposled, vyhodila jsem to z watchlistu. Ať už je na twitteru cokoliv, neusuzovala bych podle toho na kvalitu seriálu. Kvalita a oblíbenost jsou dvě rozdílný věci. A u TVD kvalita šla do hájíčka zelenýho už dávno.

Nobody expects the spanish inquisition!
avatar uživatele
LenkaTalaskova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
15. 6. 2014 / 15:15:29 (před 10 roky)
off
corine napsal(a):

U Supernatural je to pro mě tak padesát na padesát. Dějovou linku přes celou sérii mají pěknou a v tomhle by to mohli táhnout klidně dalších deset let, ale problém je v epizodních dějích. Zloduši a monstra se typově hrozně opakují a mění se tak vlastně jenom jejich jména a herci, takže bez ohledu na hercký výkony mají zvlášť některý ty díly tendenci splývat.

Ale určitě bych tam přidala Stargate SG-1, který klidně mohl skončit nějakou pátou, šestou řadou. A ke své nesmírné lítosti taky Torchwood, který měl skvělou první řadu, druhá byla na pováženou a Children of Earth a Miracle Day byly prostě katastrofa. A taky bych tam přidala JAG.

Je to sice individuální, ale v žádném případě bych sem nedávala Stargate SG-1! Ano jsem subjektivní, ale rozhodně ukončit tento seriál pátou nebo šestou řadou by byla škoda.
I když chápu šestou, kde na konci je krásný efekt, ale bavily mě všechny řady. Je to moje srdcovka.
od šestky a dále jsme toho ještě spoustu krásného zažily a nebýt osmé řady nemáme úžasnou Atlantis. Navíc s příchodem Valy, to budu, ale asi jediná, to pro mě dostalo grády.

LenkaTalaskova SMG lover
avatar uživatele
kajush
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
15. 6. 2014 / 15:21:03 (před 10 roky)
off

niee : Revenge prečo ? stále ma zaujíma stále to má nejakú iskru a stále je kopec nevyriešených záhad aj keď zabili Aidena ktorého som celý seriál nenavidela a najviac som ho oplakala ..

PLL ? prečo toto nehápem este viac. Veď aj tu sú tvorcovia stále tak na tom ze ma dokážu prekvapiť stále samá záhada. Aspoň to nie je klasický Teen serial len sex drogy a tehotné v 16 a riešenie kto s kým .

TVD -tak neviem na jednej strane uz čo vymýšlajú za hovadiny :D tak ano ale ak by to skončilo bolo by mi to luto .

s ostatnými asi súhlasím

avatar uživatele
LittleLexi
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
15. 6. 2014 / 15:22:01 (před 10 roky)
off

Nejprve chci upozornit, že i když se mi seriál třeba už nelíbí, tak se dívám, protože chci vědět, co se tam ke konci stane - takže nějaké "a proč se na to potom teda díváš, když to nesnášíš" nechci.

TVD - vzdala jsem po třetí sérii. V průběhu čtvrté jsem se vrátila k pár dílům, ale to fakt nešlo. Fakt ne. Proč to natahujou? Pořád jsem na skupině na FB a z toho, co si tam občas přečtu, jsem pochopila, že tam půlku postav zkopírovali, vyvraždili a teď nějak nevím, co tam chtějí dát.

Teen Wolf - první dvě řady úžasné, za mě nejlepší 3A, ale 3B - co to kurňa bylo? Děkuju pěkně, ale tohle vám nevyšlo. Polovinu tam pozabíjí, čtvrtka odejde, ale přijdou nové postavy, nové problémy - a prostě jenom natahování do nekonečna.

Supernatural - jako dobře. Prvních pět sérií jsem milovala. Šestou, sedmou sérii jsem přetrpěla, osmá už mnohem lepší, z deváté jsem zatím viděla čtyři díly. Ale prostě ta kvalita už tam bohužel není.

Once upon a Time - na to se dívám, abych se spolužačkou mohla společně nějaký seriál pomlouvat. První řady super, druhá okay, třetí řada - dafaq? Z toho mám chuť zvracet a posledních pět dílů jsem viděla tak, že jsem co pět minut přeskakovala. Petra Pana ještě pochopím, ale Frozen? Vážně? Mám chuž zvracet z toho, jak to zničili.

Grimm - miluju ten seriál! Opravdu jeden z mých nejoblíbenějších. Ale proč v závěrech řad pořád něco dělat Nickovi? Jsou tam další postavy a ne pořád jenom Nick Nick. Na konci první série Juliet a Renard - ano, ano, prosím vraťme se někam tam nebo Nicka jako normálního člověka už zabijte a skončete to.

There are only 10 types of people in this world... those who understand binary, and those who don't.
avatar uživatele
LittleLexi
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
15. 6. 2014 / 15:25:57 (před 10 roky)
off
kajush napsal(a):

PLL ? prečo toto nehápem este viac. Veď aj tu sú tvorcovia stále tak na tom ze ma dokážu prekvapiť stále samá záhada. Aspoň to nie je klasický Teen serial len sex drogy a tehotné v 16 a riešenie kto s kým

Proč PLL? Vždyť tam je A pořád někdo jiný, pak to je zase ten, co to byl předtím, pak není a pak je to zase někdo jiný, kdo tam ale vlastně byl už celou dobu a ještě to pojďme nějak zasmyčkovat víc.
To je A (pozor, teď už vlastně víme, kdo to je) takový blbec, že si nezčekne, že tenhle a tenhle přítel s A bude chtít být jenom proto, aby byl napřed a mohl pomáhat holkám?
Pořád někoho budeme žalovat a posílat do vězení a zase je z toho vysekáme? Čekám, kdo to v páté sérii odnese tentokrát. :)

There are only 10 types of people in this world... those who understand binary, and those who don't.
avatar uživatele
Evička Hisemová
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
15. 6. 2014 / 15:28:19 (před 10 roky)
off

Určitě souhlasím s HIMYM. Viděla jsem snad všechny řady a žádná mě nezklamala tolik, jako ta poslední. Posledních 6 dílů bylo tak natažených, že už se na to nedalo koukat. The Vampire Diaries - tam souhlasím tak 50% na 50% - ano, kvalita jde čím dál tím více do kytek, to je pravda, nejívíce mi snad vadí to, že když někdo umře, má zůstat mrtvý, tady si umírá kde kdo jak se mu zachce a stejně se pak vrátí, není to pak žádné překvapení, když někdo vstane z mrtvých. Nikdo nemusí být nadprůměrně inteligentní na to, aby mu došlo, že Damon i Bonnie se s velkou pravděpodobností vrátí a tom všem bude asi celá další série, nicméně mě to stále baví sledovat a asi jen tak nepřestane. Rozhodně nesouhlasím s Desperate Housewives, za sebe můžu říct, že poslední série mě bavila snad nejvíc a určitě bych snesla další. Z velké části také nesouhlasím s PLL, je sice pravda, že objevení Alison trvalo hroznou dobu, ale teprve teď mi to přijde zajímavé, takže uvidíme jak se to ještě vyvine.

avatar uživatele
LenkaTalaskova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
15. 6. 2014 / 15:32:04 (před 10 roky)
off

Myslím si, že u tohoto tématu článku je to velmi individuální.
Souhlasím s HIMYM hlavně kvůli poslední řadě, i když bylo hezké se dívat na Cristin Milioti. Zoufalky bych tam nejspíš nedala.

Rozhodně bych tam však nedávala Smallville, ten naopak dostával s každou řadou větší a větší grády a rozvíjel se. Jsme si přece museli počkat na to, jak se naučí létat ne? :D Na tuhle moji srdcovku bych se koukala i dále, ale nádherně to zakončili. Jen mě mrzí, že i když to od začátku bylo nad oči jasné, díky komiksům a všemu, co víme o Supermanovi, že Lana a Clark spolu neskončí, tak mě mrzí, že jsem v ČR asi jediná, kdo nemá nic proti Laně ba naopak. Já ji vždy milovala. Říkám v ČR, protože jinde je mnoho Clana fanoušků.ˇ

Jinak na ostatní zmiňované z článku se moc nemůžu vyjadřovat, protože je nesleduji pravidelně nebo vůbec.

Individuální je to i u v komentářích zmiňovaných Bones, myslím, že si to 10 řad zasloužilo a já jakožto opět jedna z mála mám ráda v seriálech a obecně děti, tak se mi poslední řady líbí.

Přidala bych sem Kobru 11 a z našich vod Ordinaci a Ulici. S Dva a půl chlapa nevím, musím se nejprve podívat na řady s Ashtonem.

LenkaTalaskova SMG lover
avatar uživatele
Tempy
Redaktor | Cool level: 23 | Denholm
15. 6. 2014 / 15:33:33 (před 10 roky)
off
LenkaTalaskova napsal(a):

Je to sice individuální, ale v žádném případě bych sem nedávala Stargate SG-1! Ano jsem subjektivní, ale rozhodně ukončit tento seriál pátou nebo šestou řadou by byla škoda.
I když chápu šestou, kde na konci je krásný efekt, ale bavily mě všechny řady. Je to moje srdcovka.
od šestky a dále jsme toho ještě spoustu krásného zažily a nebýt osmé řady nemáme úžasnou Atlantis. Navíc s příchodem Valy, to budu, ale asi jediná, to pro mě dostalo grády.

Nejsi jediná, Valu jsem taky žrala! :D

Jinak bych se určitě připojila s Bones, protože to bývala moje srdcovka, ovšem už ani nevím, u jaké řady jsem skončila. :( Což neplatí o knižní předloze, kterou vřele všem fanouškům doporučuju! ;)

avatar uživatele
fandapcd
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
15. 6. 2014 / 15:33:33 (před 10 roky)
off
BarushS napsal(a):

s Grey's anatomy taky moc nesouhlasím :)

Tak, tak. S GA taky rozhodně nesouhlasím, zbytek je mi celkem jedno, páč skoro na nic jinýho tam nekoukam.

avatar uživatele
Desperate houseman
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
15. 6. 2014 / 15:37:06 (před 10 roky)
off

Se Zoufalkami a Smallvillem nesouhlasím, jinak jo.

avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
15. 6. 2014 / 15:40:19 (před 10 roky)
off

na Smallvillu bylo dobrý že dákazli prostě ten přechod z puberťáka Clarka do dospělého Clarka a taky tomčasem mělo alepson smysl a ne že tam 5 (minimálně 5 sérii) jsou většinou lidi se schopnostmi z kryptonitu, ale Homecoming byl parádní díl s těma návraty do minulosti

Go GOATS
avatar uživatele
kajush
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
15. 6. 2014 / 15:59:06 (před 10 roky)
off
LittleLexi napsal(a):

Proč PLL? Vždyť tam je A pořád někdo jiný, pak to je zase ten, co to byl předtím, pak není a pak je to zase někdo jiný, kdo tam ale vlastně byl už celou dobu a ještě to pojďme nějak zasmyčkovat víc.
To je A (pozor, teď už vlastně víme, kdo to je) takový blbec, že si nezčekne, že tenhle a tenhle přítel s A bude chtít být jenom proto, aby byl napřed a mohl pomáhat holkám?
Pořád někoho budeme žalovat a posílat do vězení a zase je z toho vysekáme? Čekám, kdo to v páté sérii odnese tentokrát. :)

ved to ma na tom bavi stále hádam kto je A . a je jasné že Shana to nebola. to že ked skončí jedna časť už môžem čakať na dalšiu pretože nikdy neviem čo sa tam udeje uznávam v 4 serii boli časti ktoré boli uplne o ničom ale hovorím stále to dokážem pozerať a nikdy ma to neunudí

avatar uživatele
fejk2012
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
15. 6. 2014 / 16:01:00 (před 10 roky)
off

Například třeba Scrubs ty pro mě skončily úplně úžasným finalem v 8 sérii, devátou jsem už radši ani nedokoukal, ta je podle mě úplně zbytečná, co se týče heroes tak 3 řadu jsem úplně hltal, ale ta poslední byla zklamání

avatar uživatele
Holka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
15. 6. 2014 / 16:04:02 (před 10 roky)
off

Až na Revenge, Pretty Little liars (u mě) a Gossip Girl dobrý výběr :)

We´re young and stupid
avatar uživatele
Briggan32
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
15. 6. 2014 / 16:05:00 (před 10 roky)
off

Nesuhlasim s HIMYM.. a myslim si, ze ten serial nemal skoncit skor.. skoncil tak akurat, ked nas to este ako tak bavilo ale chceli sme sa uz dozvediet kto je matka.. je pravda, ze posledna seria nebola vydarena a ani zaver sa nepacil kazdeme (mne napriklad vyhovoval).. ale povedat, ze ten serial mal skoncit skor kvoli serii, ktora bola ohlasena ako zaverecna mi pride divne.. hlavne, ked ostatne serie boli fajn..
S Glee naprosto suhlasim.. to je serial, ktory sa odohraval na skole a zjavne je velmi tazke udrzat kvalitny dej, ked hlavne postavy dostuduju.. podobny pripad je nova 90210, ktoru by som sem tiez zaradil.. naopak Gossip Girl ma bavili od zaciatku az do konca.. (podobnou vynimkou bol tiez One Tree Hill)
Preto som strasne zvedavy ako sa s tym vysporiada Pretty Little Liars .. a to suhlasim, ze uz teraz zbytocne natahuju a nie este, ze pridali dalsie serie..
Vampire Diaries ide dole vodou.. ale aj tak mam ten serial rad :D problem je v tom, ako tu uz vela ludi spominalo, ze zbytocne zabijaju postavy, ked ich v konecnom dosledku aj tak privedu naspat..
S Heroes suhlasim tak polovicne.. to bol jeden z mojich oblubenych serialov.. a skor ako to, ze mal skoncit si myslim, ze mal skoncit uzatvorene..
Zufalky su podla mna u plne super oddychovy serial.. ale tak kazdy mame iny vkus ;)..
K ostatnym uvedenym serialom sa neviem vyjadrit lebo som ich bud nepozeral vobec alebo som videl len par casti/serii..
K serialom, ktore su tu navrhovane v komentaroch nesuhalsim s Supernatural lebo dejova linia je vzdy zaujimava.. epizodne diely nie su uz az tak premakane ale zas ich podla mna byva aj menej..
Dalej Once upon a time, kde bola druha seria horsia od prvej ale zase tretia mala nieco do seba..
The Big Bang Theory vobec nechapem ako moze chciet niekto sem zaradit..
U True Blood sa neviem rozhodnut.. to ma na zaciatku tak strasne bavilo.. no teraz som rad, ze to konci..
Zo serialov, ktore mna napadli na pridanie je to napr spominana 90210, Bones, Beauty and the beast, Being Human, Walking Dead a urcite by sa este nieco naslo...
A fakt by sa hodil nejaky nazor preco akurat tieto serialy boli vybrane.. plus ja som skor rad, ked ma dobry serial viac serii ako ked povymyslaju milion noviniek, ktore skoncia neukoncene hned po prvej serii.. ja som totiz sledovatel vytrvalec, ktory serial dopozera do konca aj ked ho uz moc nebavi :D
Tod moj dlhocizny nazor ;)

avatar uživatele
Holka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
15. 6. 2014 / 16:16:11 (před 10 roky)
off
Thadreth napsal(a):

Glee měli zrušit po třetí řadě. Od čtyřky, i když ta se mi docela ještě líbila, šla kvalita dolu. Pátá řada je naprostá katastrofa.

Stejně tak TVD měli zrušit po třetí řadě. Čtvrtá se Silasem byla směšná a od páté tam ani nebyl Klaus a další Původní. Navíc ty zápletky jsou furt to samý a strašně mě štve, jak neberou smrt jako vážnou věc. V pohodě si tam většina hlavních postav chcípne a v následujícím díle hned obživne (viz. "nečekané" finále páté řady).

U PLL mi vadí obnovení na 6 a 7 řadu. Po premiéře 5. řady bych to ukončil, co nejdříve.

Naopak nesouhlasím se Zoufalkami. Ty byly skvělé od začátku do konce, tam mi těch osm řad tak akorát stačilo. Finále bylo nádherné.

A nesouhlasím ještě s Revenge. Asi jsem jeden z mála, ale mně se líbily všechny tři řady (i když ta první o trošku víc). Těším se na čtvrtou a viděl bych to, že by pátá mohla být poslední. ;-)

PPL - Ano, na 6 a 7 sérii si člověk řekne, proč?! ALE! K potvrzení těchto sérii bylo také dodáno, cituji " Máme vytvořený děj, který by jsme chtěli zveřejnit, dokonce i víme, kdo by měl být -A a na to potřebujeme více času/sérii." Je tedy jisté, že se nebudeme nudit, a že to nebude zbytečné natahování. :)

We´re young and stupid
avatar uživatele
Essie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
15. 6. 2014 / 16:16:34 (před 10 roky)
off

Já tak s šesti souhlasim a s šesti ne... určitě nesouhlasim s HIMYM a Lost ale Glee a Vampire diaries už je docela nuda.

Embrace the pandemonium.
avatar uživatele
sgjoli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
15. 6. 2014 / 16:26:11 (před 10 roky)
off
corine napsal(a):

Ale určitě bych tam přidala Stargate SG-1, který klidně mohl skončit nějakou pátou, šestou řadou. A ke své nesmírné lítosti taky Torchwood, který měl skvělou první řadu, druhá byla na pováženou a Children of Earth a Miracle Day byly prostě katastrofa. A taky bych tam přidala JAG.

Ohledně SG-1 by se dalo polemizovat. Podle mě třeba 7. a 8. řada jsou naprosto skvělé, ale naopak by mi nevadilo, kdyby tehdá nenatočili řady 9 a 10 - popř. kdyby z 9. a 10. řady udělali jednu; takhle tam bylo dost dílů, které mi přišly totálně o ničem, jako vata - jen aby to dalo celkem 20 epizod na řadu. :-)

Kafe, knihy a seriály!
avatar uživatele
Maarti
Uživatel od první verze | Cool level: 17 | Jaime Lannister
15. 6. 2014 / 16:52:50 (před 10 roky)
off

Za mě teda nesouhlas s GA..uznávám, že je tam hodně změn, ale nejsem připravená se jich vzdát :D
Ještě bych polemizovala u DH, ptž aspoň ten konec se mi moc líbil, i když je fakt, že jsem ráda, že ty skončily..
Přidala bych Bones

avatar uživatele
stonefire
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
15. 6. 2014 / 16:53:29 (před 10 roky)
off

U Walking Dead podle mého názoru kvalita kolísá, ale neřekl bych, že seriál přesluhuje. Několikrát se změnil showrunner a starosti jsou s tím jak moc se držet předlohy. Je to prostě vývoj a já jsem pořád zvědavý, co přijde dál. Obecně mi vadí díly, kdy lidi bojují mezi sebou, takže Guvernér mě moc nezajímá. Každý asi některé postavy vnímá jako otravné (Carl!), ale ty poslední díly s Darylem a Beth nebo Lizzie mě bavily moc. Co víc chcete?

avatar uživatele
corine
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
15. 6. 2014 / 17:08:39 (před 10 roky)
off
sgjoli napsal(a):

Ohledně SG-1 by se dalo polemizovat. Podle mě třeba 7. a 8. řada jsou naprosto skvělé, ale naopak by mi nevadilo, kdyby tehdá nenatočili řady 9 a 10 - popř. kdyby z 9. a 10. řady udělali jednu; takhle tam bylo dost dílů, které mi přišly totálně o ničem, jako vata - jen aby to dalo celkem 20 epizod na řadu. :-)

To jsem zsas jednou něco napsala, tohle. :D Tu pátou nebo šestou řadu jsem dala tak odhadem. Zpětně mi ty první čtyři řady prostě připadají nejlepší. Pak už mi to přišlo jako nastavovaná kaše, omílalo se pořád totéž, pointy byly čím dál horší a vždycky se akorát někde objevila nějaká hrozně silná nepřátelská síla, která se snažila zničit Zemi, akorát se jim to nikdy nepovedlo, protože ať žije záškodnictví a gerilová válka. A zrovna Vala mě teda štvala hodně. :)

Já už tu nejsem!
Editováno: 1x | Naposledy: 15. 6. 2014 / 17:09:01
avatar uživatele
barbis_dc
Dlouholetý uživatel | Cool level: 23 | Denholm
15. 6. 2014 / 17:12:14 (před 10 roky)
off

Přidala bych Dextera a Misfits.....

„Nic není nesnesitelnějšího, než hlupák, který má štěstí.“ - Seneca-
avatar uživatele
manro
Uživatel od první verze | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
15. 6. 2014 / 17:12:42 (před 10 roky)
off

S většinou seriálů nemohu souhlasit spíš než dřívější ukončení měli tvůrci zvolit lepší vývoj seriálu dát se jinou cestou něž tomu tak bylo speciálně u Heroes. Trochu nechápu zařazení GA to je taková klasika co po těch letech pořád drží určitou kvalitu takže to byla trefa vedle asi nejlíp tenhle článek vystihuje Glee po 3 sérii měl být konec! Jo a o Lost snad ani není potřeba něco psát :-D

Editováno: 1x | Naposledy: 15. 6. 2014 / 17:13:58
avatar uživatele
Ell.H
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
15. 6. 2014 / 17:46:33 (před 10 roky)
off

Já taky rozhodně souhlasím s TVD, i když mě to i trochu mrzí, dlouho to byla moje srdcovka. První seriál, který jsem sledovala prakticky od začátku a první 3 řady byly víc než fajn. Ale pak to šlo prudce z kopce a poslední sérii jsem po prvních dvou dílech vzdala.

avatar uživatele
El Jay
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
15. 6. 2014 / 18:03:38 (před 10 roky)
off

Tak s DH nesouhlasim, seriál měl stále a stále potenciál, jednotlivé příběhy byly pořád super, klidně mohl mít i 10 řad a myslím, že fanouškům by to nevadilo. Losti sice měli díky novým řadám stále komplikovanější a pro většinu lidí nezajímavý děj, ale díky těm řadáms e toho spoustu vysvětlilo, spoustu otázek, které nakousli už v prvních řadách. Naopak PLL měly skončit tak tou čtvrtou nebo teď pátou, HIMYM tou osmou, devátá byla prostě o ničem. A určitě bych přidal Misfits.

avatar uživatele
kareen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
15. 6. 2014 / 18:10:56 (před 10 roky)
off

Nejvíc mě to mrzelo u Heroes, protože první a částečně i druhá řada byly vážně skvělé a ten sešup dolů byl pak opravdu rychlý.
Matka mi zas tolik nevadila, protože jsem ji zkoukla relativně nedávno a v kuse, takže se mi to netáhlo celé roky a taky jsem to brala jako nenáročnou oddechovku, která mi zas k srdci tolik nepřirostla.
Přidala bych tam ještě různé CSI kriminálky, které ze začátku vypadaly dobře a neokoukaně, ale později začaly spíš otravovat, zvláště když jich bylo tolik.
Napadl mě ještě Supernatural, jenže i když už to není taková kvalita jako do páté řady, pořád mě to ještě baví a rozhodně nemůžu říct, že by to bylo vyloženě špatné. A pořád jsem k němu ještě nenašla v žánru stejně dobrou náhradu, Grimm a Sleepy Hollow nevyjímaje.

avatar uživatele
XXXmaterial
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
15. 6. 2014 / 18:15:49 (před 10 roky)
off
Vegen napsal(a):

S několika seriály nesouhlasím, například Smallville 7-10 serie je pro mě mnohem lepší než začátky seriálu :-). A chybí mi tam například Big bang Theory a Dexter

Big bang? Come ooon! To nemůžeš myslet vážně! :D
Přidala bych True blood, Lost girl, Misfits, Teen wolf, možná Beauty and the beast a řekněme si to upřímně, poslední řada Scrubs stála za nic. Na druhou stranu hodně vybraných nechápu, DH podle mě byly zábavné až do konce, stejně jako GA a další. :) Rozhodně nevíc souhlasím s PLL, TVD a Glee.

Editováno: 2x | Naposledy: 15. 6. 2014 / 18:19:39
avatar uživatele
lokot
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
15. 6. 2014 / 18:22:12 (před 10 roky)
off

Určitě souhlasím s Glee, Matkou, Pll a Lost ...

Holy
avatar uživatele
VeerunkaS
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
15. 6. 2014 / 18:27:06 (před 10 roky)
off

To mě celkem udivuje, kolik lidí tu zmiňuje Once Upon A Time.. o je jeden z mála seriálů, kterej mě fakt stále baví..
Jinak HYMIM a Zoufalky mě bavily až do konce... a Glee s PLL (hlavně Glee)jsou moje srdcovky, takže to také nesouhlasím :D

avatar uživatele
Lemonie
Uživatel od první verze | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 6. 2014 / 18:34:39 (před 10 roky)
off

S většinou souhlasím a ještě bych pár přihodila, třeba Bones (které stále sleduju ale proboha už to ukončete) a House, to byla na konci taky pěkná bída :-)

Whatever
avatar uživatele
jukab
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
15. 6. 2014 / 18:37:18 (před 10 roky)
on

Souhlas s Revenge, dvě řady s větším spádem by byly ideální. Lost bych zkrátil o dvě řady a Smallville ještě o víc, tam mě víc bavila Clarkova mladá léta, takže jsem viděl ani ne půl seriálu. Doplnil bych třeba Warehouse 13, Alias, všechny Kriminálky, vyšetřovací služby a podobně, Amazing Race, Pobřežní hlídku a asi i Vraždy v Midsomeru, bohužel už ani ty nejsou, co bývaly :(

Editováno: 1x | Naposledy: 15. 6. 2014 / 18:38:19
avatar uživatele
jukab
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
15. 6. 2014 / 18:42:10 (před 10 roky)
on
XXXmaterial napsal(a):

Big bang? Come ooon! To nemůžeš myslet vážně! :D
Přidala bych True blood, Lost girl, Misfits, Teen wolf, možná Beauty and the beast a řekněme si to upřímně, poslední řada Scrubs stála za nic. Na druhou stranu hodně vybraných nechápu, DH podle mě byly zábavné až do konce, stejně jako GA a další. :) Rozhodně nevíc souhlasím s PLL, TVD a Glee.

TBBT: I když s autorem výše taky nesouhlasím, tak 7. řada byla (oproti ostatním) slaboučká a poslední díly totální propadák :( Některé postavy (Proton, Lucy) už vyloženě přetáčím. Snad bude 8. lepší.

avatar uživatele
Elisss
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
15. 6. 2014 / 19:01:28 (před 10 roky)
off

S většinou naprosto souhlasím. Dokonce i s Greys Anatomy (ačkoli patřil k mým oblíbeným seriálům), tu jsem teď zkoukla od začátku a minimálně poslední dvě serie už se vaří z vody, u poslední 100%, tam šlo hlavně o to, kdo má jaký převratný výzkum (většinou celkem nesmysly) a závěr serie už vypadal spíš jako nějaká telenovela (nová sestra Meredith ), ale aspoň že odchod Cristiny dopadl vcelku dobře.

avatar uživatele
barun.chromkova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
15. 6. 2014 / 19:40:00 (před 10 roky)
off

Já osobně z těchto seriálů viděla jen pár dílů z první série Super drbny, několik dílů HIMYM a koukám se na Upíří deníky, takže budu posuzovat jenom je. Mě osobně teda Deníky baví pořád hodně a nepřipadá mi, že by to bylo prodlužované už jen proto, aby něco bylo. Začátek 5. série nic moc, lae pak se to rozjelo a mě to teda pořád baví.

And who I am? That is one secret I will never tell. You know you love me. XOXO
avatar uživatele
wexzuz
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
15. 6. 2014 / 19:43:22 (před 10 roky)
off

U všeho souhlasím... A strašně mi je líto chirurgů :( Poslední dvě série už nesleduju :(

Pravopis nebyl nikdy moje silná stránka.
avatar uživatele
DrMovr7
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
15. 6. 2014 / 20:29:15 (před 10 roky)
off

Ufff, je tam Glee a Revenge, svět je zase v rovnováze. U Glee mě bavila jen původní banda na střední, takže jsem ho po epizodě na počest Coryho přestala sledovat s klidem. Ale Revenge mě neskutečně štve, protože po první sérii to vypadalo na super promyšlený seriál a teď je to jen obyč telenovela s dialogy jak z tatarstánu, oživováním mrtvol a hlavní hrdinkou, která umí jen dva druhy obličejů.

"Lawyers, I suppose, were children once." Charles Lamb
avatar uživatele
Lukoil Black
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
15. 6. 2014 / 20:29:32 (před 10 roky)
off

Zajímavé, že tam není Tak jde čas :D


Rozhodně nesouhlasím s Lost, DH a GA. Prison Break mě taky docela bavilo až do posledního dílu.

avatar uživatele
Klik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
15. 6. 2014 / 20:37:23 (před 10 roky)
off

Pridala by som tam Supernatural, mám ho rada ale je to strašne dlhé, stále ich zabijájú a oživujú. Už by to mali ukončiť, len to predlžujú a vymišľajú, už to nieje ono :-/

“Kidneys! I've got new kidneys. I don't like the color!”
avatar uživatele
SimonQa14
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
15. 6. 2014 / 21:00:15 (před 10 roky)
off

No, s Grey's anatomy a DH nesouhlasím, ale ostatní docela chápu :) Už jsem si myslela, že se v článku neobjeví PLL a TVD, ale na konci tedy správně jsou :) Tyhle seriály, to už je vážně moc a docela mě to i zklamalo :/

avatar uživatele
filmmovier
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
15. 6. 2014 / 21:23:25 (před 10 roky)
off

Akta X? Tak s tím v žádným případě nemůžu souhlasit, to rozhodně ne. Sedmá série byla sice krapet slabší, ale posledni dvě byly fantastické.

Tomáš Mysliveček
avatar uživatele
anjoa
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
15. 6. 2014 / 21:23:25 (před 10 roky)
off

To je přesně ten důvod, proč většinou koukám na seriály, které už byly ukončené. Tam si totiž nemusím říkat, ať už to utrpení neprodlužují a ukončí to. Prostě mi přijde smutný koukat na oblíbený, stále běžící, seriál a vědět, že jeho kvalita jde do kytek, ale o jeho ukončení se neuvažuje.
Co se týká výběru, tak s většinou uvedených seriálů souhlasím.
Glee – pro mě v podstatě skončilo odjezdem Rachel do NY
HIMYM – tam se pořád plácám někdy u 7. řady a nechce se mi pokračovat dál
Heroes – poslední řada tragédie
Revenge – pořád tvrdím, že by to bylo lepší jako jedna uzavřená minisérie, finále 3. série bylo jak flusanec do obličeje
O finále Lost se nemá cenu ani zmiňovat.
S The O.C. naprosto nesouhlasím – poslední řada byla parádní, Seth a Summer, Ryan a Taylor + Marissa nadobro pryč, co víc si přát.
TVD se náhodou časem změnilo na dobrou komedii, fakt se u toho směju, protože tomu ději už nepomůže ani Ian bez trička.
Z těch, co tam nejsou uvedené, tak bych ještě zmínila Bones, Scrubs, Misfits, TBBT, Step By Step, The Mentalist. A Supernatural asi taky, ty první řady byly mnohem lepší, ale je to moje srdcovka, takže na to budu koukat, i kdyby Dean a Sam měli jezdit v Impalle jako dva staříci.

avatar uživatele
Markétka 1986
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
15. 6. 2014 / 21:41:27 (před 10 roky)
off
[citace=ragelly]Z toho, co jsem viděla, jdu proti proudu u několika seriálů:


- Prison Break: narozdíl od většiny lidí jsem nesnášela třetí řadu, naopak čtvrtá pro mě seriál zase zvedla, takže jsem za ni ráda

S tím souhlasím, taky jsem se na trojku koukala s nechutí.

Naopak Gossip Girl a Desperate Housewives mě bavila kompletně. HIMYM už vařili poslední serie z vody a závěr byl stejně o ničem :( Vampire Diaries už koukám jen ze setrvačnosti, ale kdyby jste se mě zeptali, jak teď skončil poslední díl, tak nemám zdání :-D Pretty Little Liars mě baví pořád, ale taky už spíše jen ze zvědavosti, jak to dopadne, ale prý mají být ještě další dvě série?! No to nevím jestli zvládnu :-D A Bones ty můžu pořád, stejně jako Supernatural. Ale to už je spíše srdcová záležitost :).

Editováno: 1x | Naposledy: 15. 6. 2014 / 21:42:25
avatar uživatele
zuzak
Redaktor | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
15. 6. 2014 / 23:20:41 (před 10 roky)
off

Rozhodně nesouhlasím s Grey´s anatomy, i když už poslední dvě řady nejsou takové jako ty první, pořád to má spád a baví mě stejně jako na začátku. Nesouhlasím ani s Revenge, třetí řada byla sice slabší a ten konec s DC mě namíchl, ale jsem pořád natěšená na další díly.
S čím souhlasím na 150% je Glee, které mělo skončit 3. sérií, a Vampire diaries, které mělo skončit, když už neměli koho přeměnit v upíra nebo hybrida nebo lovce...(zbývá jen Matt a toho nemusím)
A přidám se k těm, co by zařadili Bones, poslední série mi přijde násilně protahována. I já jsem se musela nutit kouknout na poslední díly. Doufám, že příští série bude poslední...

avatar uživatele
Adeelle
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
15. 6. 2014 / 23:40:01 (před 10 roky)
off

Většinou souhlasím, ale Prison break a O.C.bych tam nedávala ;)

avatar uživatele
Nicole348
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
16. 6. 2014 / 00:32:51 (před 10 roky)
off

Súhlasím so všetkým až na Smallville. Prvé série Smallville boli podľa mňa práveže slabšie ako tie posledné. Glee je však úplný top. Z piatej série som videla len prvých pár dielov a už na to nemám žalúdok. Noa HIMYM je tiež jasný prípad.

avatar uživatele
Brontofúzik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
16. 6. 2014 / 01:48:15 (před 10 roky)
off

s tými súhlasím. Glee možno nie, keby sa nestalo to, čo sa stalo, že zomrel Cory Monteith, akurát to mohli vyriešiť v 5.sérii, ale inak keď sa to stalo, 4.sériou to malo skončiť a mali zrušiť vysielanie 5.série, prípadne ju skrátiť do tej 13-tej epizódy. A urobiť ešte 6.sériu tak to je obrovská chyba. S Grey's Anatomy nesúhlasím, tam je stále čo rozoberať a majú čo divákovi ponúknuť, to je to isté ako keby ste chceli zrušiť predčasne Housea, kde to bolo najmä o medicínskych prípadoch. Smallvile bol zbytočne naťahovaný, PLL už nemajú čo ponúkuť a to čo riešili mohli vyriešiť za 4.série, TVD ide dolu kopcom, The Originals ich teraz úplne valcujú.

Nesúhlasím však s O.C. tí boli náhodou skvelí až do poslednej bodky! :) Niektorí tu spomínajú Mentalistu, to je však tak vysoká inteligencia, že jeho by bola proste škoda. Jediné čo tam možno vadilo bola obohratá plaňa s Red Johnom.
Pridala by som ešte tieto zbytočne naťahované seriály,prípadne dokolečka sa tam niečo opakuje:
- The Big Bang Theory (osobne tomuto vtipu som nikdy nepochopila, skôr ma to otravuje od začiatku)
- Bones
- Supernatural
- Two and half men (odkedy tam prišiel Ashton Kutcher, to sa vôbec nemalo stať)
- Beauty and the Beast (toto malo skončiť po 1.sérii)
- Once Upon A Time (fail bola už 1.séria)

"Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right." (Patrick Jane, The Mentalist)
Editováno: 1x | Naposledy: 16. 6. 2014 / 02:09:37
avatar uživatele
Brontofúzik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
16. 6. 2014 / 01:51:49 (před 10 roky)
off
zuzak napsal(a):

Rozhodně nesouhlasím s Grey´s anatomy, i když už poslední dvě řady nejsou takové jako ty první, pořád to má spád a baví mě stejně jako na začátku. Nesouhlasím ani s Revenge, třetí řada byla sice slabší a ten konec s DC mě namíchl, ale jsem pořád natěšená na další díly.
S čím souhlasím na 150% je Glee, které mělo skončit 3. sérií, a Vampire diaries, které mělo skončit, když už neměli koho přeměnit v upíra nebo hybrida nebo lovce...(zbývá jen Matt a toho nemusím)
A přidám se k těm, co by zařadili Bones, poslední série mi přijde násilně protahována. I já jsem se musela nutit kouknout na poslední díly. Doufám, že příští série bude poslední...

Glee mohlo byť dobré, nebyť smrti Coryho, číže to malo skončiť 4.sériou, nebola síce až taká dobrá, ale ešte stále sa to dalo, lebo podstata (Glee zbor) bola zachovaná.

"Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right." (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
Brontofúzik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
16. 6. 2014 / 01:58:27 (před 10 roky)
off
Vegen napsal(a):

S několika seriály nesouhlasím, například Smallville 7-10 serie je pro mě mnohem lepší než začátky seriálu :-). A chybí mi tam například Big bang Theory a Dexter

TBBT súhlasím, aj keď to ma nikdy nezaujalo, preto mi to príde otrepané už od začiatku. Dexter však skončil práve včas, jediný problém nebol v nejakom neskorom ukončení ako skôr v tom aký scenár mu napísali.

"Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right." (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
16. 6. 2014 / 06:34:22 (před 10 roky)
off
petruska.77 napsal(a):

Tak já teda rozhodně nesouhlasím s The Vampire Diaries! To, že to tady někoho přestává (přestalo) bavit, neznamená, že seriál jde do pr..., stačí se podívat na USA stránky, twitter atd.
Každopádně seriál nestojí na kritizujících českých puberťácích, takže je to ve finále úplně jedno, co si tu kdo myslí :D

Petrusko, tak ja s tebou souhlasim :-) Spis je desne modni a cool psat o TVD, ze jde do kytek a nikdo uz to nesleduje. Pozna se tak pravy serialovy "fajnsmkr" a kdo jeste prida kritiku J.Plec, tak je teprve ten pravy kritik, co tomu rozumi. :-D

avatar uživatele
kutikk
Uživatel od první verze | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
16. 6. 2014 / 08:06:42 (před 10 roky)
off

S většinou bych souhlasila až na Zoufalé manželky, ty mě nikdy nemorzely a seriál mě bavil po celou dobu a finálová série? Bomba! Jeden z nejlepších konců seriálu :) Líbilo se mi, že tam poukázali na to, jak jsou šťastné i v budoucnu.

avatar uživatele
Leksi
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
16. 6. 2014 / 10:08:49 (před 10 roky)
off

Chápem, že sa autor/ka článku snažil/a dávať aktuálne seriály, avšak, keď už je reč o umelo naťahovaných seriáloch, napadá mi minimálne 10, u ktorých je to naťahovanie neskutočne do očí bijúce a v článku spomenuté nie sú :D Čo takto Bohatí a slávni? Alebo nemecké Sturm der Liebe?

Kdežto dať tam seriály ako TVD, Revenge atď, mi príde veľmi subjektívne...osobne sledujem TVD od úplného začiatku a stále ma to baví...väčšinu ľudí prestalo TVD baviť kvôli odchodu Originals, ktorí tam ale už nemali žiadne poradne dejové linky alebo potom ich prestala baviť delena, čož je tiež tak trochu mimo, pretože bolo jasné, že keď sa dajú dokopy, tak to bude iné a naťahvať to ešte dlhšie než 3 série by sa už fakt nedalo...takže ja v TV vidím vývoj postáv a že to niekam smeruje, takže to rozhodne budem sledovať ďalej. Uznávam ale, že začiatok 5 série bol slaý (prikláňam sa ale k názoru, že to bolo spôsoené práve tým, že Plec musela rozložiť sily, keďže začala pracovať na 3 seriáloch a Caroline Dries skrátka nemá Pleckine "gule")..toť môj názor :)

avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
16. 6. 2014 / 10:33:04 (před 10 roky)
on
Leksi napsal(a):

Chápem, že sa autor/ka článku snažil/a dávať aktuálne seriály, avšak, keď už je reč o umelo naťahovaných seriáloch, napadá mi minimálne 10, u ktorých je to naťahovanie neskutočne do očí bijúce a v článku spomenuté nie sú :D Čo takto Bohatí a slávni? Alebo nemecké Sturm der Liebe?

Tak tyhle seriály moc do článku právě nepatří. Žánrově se řadí mezi soap opery, což - podobně jako telenovely - automaticky předpokládá, že budou nekonečné. Je to to samé jako např. Tak jde čas. To samé platí u české Ordinace či Ulice, které tu někdo zmiňoval výš. Článek se zabývá vyloženě klasickými seriály.

avatar uživatele
eve.blog
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
16. 6. 2014 / 13:10:01 (před 10 roky)
off

S většinou bych i souhlasila, na poslední díly Gossip Girl jsem koukala jen z nostalgie, Glee už je pro mě utrpení ale chci to dokoukat, TVD není to, co bývalo, ani honění se 7. sérií za -A s PLL je a bude únavné.
Na druhou stranu, nesouhlasím s Lost. Možná je to tím, jak jsem na tom závislá, ale mě přišli všechny série dobré. První tři jsou elity, čtyřka trošku zaostává, pětka je za to ale jeden z vrcholů seriálu a šestka je důstojný konec. Ale, věc názoru, mě silně ovlivňuje ta láska k tomu :D

Eve (Hq-Hart-of-Dixie.blog.cz)
avatar uživatele
akyf
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
16. 6. 2014 / 14:06:40 (před 10 roky)
off

Vážně Grey´s Anatomy?? To snad né...

Akyf
avatar uživatele
Cominick
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
16. 6. 2014 / 17:42:53 (před 10 roky)
on

Až na GA a manželky souhlasím .... :)
GA i po 10 letech mají náboj. A toho klišé je tam málo :) alespoň pro mě

avatar uživatele
stepa
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
16. 6. 2014 / 18:21:35 (před 10 roky)
off

Souhlasím s tím, že tady kvalita se sériemi upadá, ale když to někomu tak vadí, tak ať se na to proboha nedívá, někteří jsou třeba rádi, že o seriál tak úplně nepřišli a některé ty poslední řady i baví

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
16. 6. 2014 / 19:41:18 (před 10 roky)
off

Heroes rozhodne! PB taky ne a Zoufalky mě baví stále.
Supernatural? Jako vážně? Seriál je to pořád na úrovni, jedna z nekompromisnich srdcovek. Souhlas s TVD. Nejlepší bylo ukončit to 3S...Stefan a Elena konečně spolu a otevřený konec by tomu slušel víc.

Glee už vaří z vody. Misfits se měli zrušit hned potom, co vypadla původní sestava.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
16. 6. 2014 / 20:38:11 (před 10 roky)
off
gregji napsal(a):

Ale zlato, věř mi. TVD jde do pr.... jak nikdy, už poslední dvě serie. A to, že ty neumíš zkousnout kritiku je jedna věc, ale věř mi kvalita upadá, stejně jako sledovanost. :*

Naprosto souhlasim. To bohužel není jen kritika, ale holý fakt. A ten FB a Twitter to spíše dokazuji, než vyvrací. No Okey, každý má svůj názor, ale to, že pár amerických fanoušků napíše, že je to baví, taky nic neznamená. Duležitý je rating, který mluví prospěch toho, že to jde do kytek. Ale neříkám, že se to nemůže změnit.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
misulka78
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
16. 6. 2014 / 22:58:01 (před 10 roky)
off

Rozhodně souhlasím s Pretty Little Liars. Ta srajda se táhne už moc dlouho a já nemám sílu to dokoukat... takže to nejspíš nikdy nedokoukám.

Mišulka78. Fanatik, fanoušek, divák. Sakra. To zní divně.
avatar uživatele
kikimiki1998
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
17. 6. 2014 / 10:51:35 (před 10 roky)
off

No rozhodně nesouhlasim s HIMYM, The vampire diaries,Heroes . Jinak mají celkej dobrej výběr. :)

avatar uživatele
Sang
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
17. 6. 2014 / 16:01:10 (před 10 roky)
off

Souhlasím, souhlasím. GA - ten seriál jsem měla velmi ráda, asi po sedmé řadě jsem už ale v sobě nenašla vůbec motivaci zapnout si díly řady nové a ani mi to nechybělo, opravdu je to natahované. Příšernost pro mě byl One tree hill - nikdy, nikdy, nikdy to neměli natáhnout do dospělosti, nechat odejít hlavního hrdinu, neskutečně ždímali prachy. HIMYM - katastrofa posledních pár sérií a ta závěrečná tomu nasadila korunu, tam byl třeba skutečně na rozdíl od GA (který je natahovaný, ale pořád kvalitní) hrozivý propad kvality. TVD mě nikdy moc nebralo, ale pamatuji si doby, kdy jsem docela fandila Damonovi a Eleně, teď se lámu smíchy, když vidím jejich scény, o nikdy-nikdo-neumře nemluvě. Místní fanynky to mohou popírat, ale když si otevřete jakoukoliv diskuzi na amerických webech, tak tam diváci TVD (poprvé tuto sérii) drbou a snad ratingy mluví za vše. Jinak třeba u Supernatural je to těžké - mam je ráda, ráda bych je měla ve svém životě dál:), ale asi už je také čas na konec.. i tam už mi věčné nikdy-nikdo-neumře leze na nervy.

avatar uživatele
lucasino
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
18. 6. 2014 / 00:00:18 (před 10 roky)
off

Souhlasím s Glee, to mělo končit 3 sérií. Taky Akta X, Heroes, Greys Anatomy, Prison Break a trochu i to HIMYM. Rozhodně nesouhlasím s The O.C. kde poslední série s Ryanem a Taylor byla top, Smallville neztrácel dech i když natahování odhalení jeho identity před Lois bylo celkem silný kafe, Gossip Girl si finálovou sérií zasloužilo a Lost v té době prostě nešlo chtít zrušit.
A jedno velké ne i pro The Vampire Diares, tam mě první 2 série vyloženě nebavilo koukat a až od 3 mě to chytlo a pořád baví nejvíc se všech seriálů, i když jednotnější dějová linka na sérii (jako to bylo např. u Buffy) by seriálu prospěla.

instagram: @lucasinoward
Editováno: 1x | Naposledy: 18. 6. 2014 / 00:01:38
avatar uživatele
domi158
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
18. 6. 2014 / 09:27:12 (před 10 roky)
off

tak ako väčšina, nemyslím si, že Smallville alebo Grey's Anatomy sa dá zaradiť do tejto kategórie upadajúcich seriálov. Pridala by som tam Bones, Two and a half man a Mentalistu, ktorí ma prestali baviť pri posledných sériách a keďže stanice produkujú stále nové a dobré seriály ani mi veľmi nechýbajú. Spomínam na ne v dobrom a dúfam, že režiséri sa poučia a nebudú zbytočne predlžovať už aj tak natiahnutý seriál.

avatar uživatele
jenna.nightingale
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
18. 6. 2014 / 12:55:27 (před 10 roky)
off

Jsem fakt ráda, že jste zahrnuli TVD, protože poslední dvě série opravdu stojí za nic, teda dle mého, a PLL taky... :D

avatar uživatele
Katschaba
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
18. 6. 2014 / 19:09:06 (před 10 roky)
off

Hm, tak nemůžu souhlasit ani nesouhlasit, protože mám takový pocit, že většinu ze zmíněných seriálů jsem nesledovala :D

Ale myslím, že dodat by se tam mělo Supernatural, Once upon a time a Dexter. U Dextera mě tak nehorázně nebavil první díl poslední řady, že jsem to vlastně ještě ani nedokoukala, protože se k tomu vážně nemohu donutit :-/

"Your life is yours and yours alone, rise up and live it." by Richard Rahl
Editováno: 1x | Naposledy: 18. 6. 2014 / 19:10:30
avatar uživatele
Sniperondra
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
19. 6. 2014 / 12:52:18 (před 10 roky)
off

Stoprocentně můžu souhlasit s Lost/ztraceni, posledních několik sérií bylo špatných. U tří bych nesouhlasil. Tím jsou Heroes/Hrdinové, jejichž poslední série byla slabší ale přesto mi bylo líto, že seriál skončil. Dalším je The X-Files/Akta X. Měl sice horší díly jako určitě každý seriál, ale jinak se mi líbily všechny řady. A nakonec Smallville. Ze začátku to byl takový stereotyp, který pomalu začal nudit ale s každou další sérií později začal vznikat zajímavý a smysluplný příběh. Ohledně ostatních nemůžu soudit. Neviděl jsem je celé nebo vůbec.

Editováno: 1x | Naposledy: 19. 6. 2014 / 12:52:36
avatar uživatele
Ildus
Uživatel od první verze | Cool level: 8 | Kryton
20. 6. 2014 / 00:55:06 (před 10 roky)
off

Chybí mi tam ještě takovej Supernatural, poslední sezóny jsou už dle mého o ničem. Dřív jsem hltal každou epizodu, teď, když vynechám tak mi to je tak nějak jedno.

A komu se to nelíbí, ať mi klobouk políbí
avatar uživatele
Natynka23
Uživatel od první verze | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
20. 6. 2014 / 14:16:02 (před 10 roky)
off

S většinou souhlasím, ale u Lost se mi se nejvíc líbila 5. a 6. řada, takže bych klidně ještě jednu řadu přidala :)

Run you clever boy. And remember.
avatar uživatele
LadyJ
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
22. 6. 2014 / 13:17:49 (před 10 roky)
off

Za mě rozhodně Glee. První 3 řady mě bavily a u 4. řady šla kvalita tak strmě dolu, že jsem ji asi v polovině přestala sledovat. Taky HIMYM jsem přestala sledovat někdy po 6. řadě, a pak jsem se k tomu nakonec vrátila a dokoukala jsem to do posledního dílu, ale poslední řada byla alespoň pro mě hrozná. Dále bych tam asi zařadila i Bones. Poté, co měla Kůstka dítě, mě to už moc nebavilo a poslední řadu jsem zatím ještě neviděla a nějak se k tomu zatím ani nemůžu dokopat. S čím naopak nesouhlasím je Grey´s Anatomy, to mě pořád baví. Je pravda, že dějové linky některých nových postav Avery, Kepner, Reed a na další si nemůžu vzpomenout mě opravdu nebavily, ale zase po příchodu jiných postav Arizony, Owena, Teddy se rozjely nové dějové linky, které mě moc bavily. Teď jsem zvědavá, jak to bude vypadat po odchodu Cristiny Yang, pro mě to byla hlavní postava.

Neskloněni, nepokořeni, nezlomeni.
avatar uživatele
Janule
Uživatel od první verze | Cool level: 4 | Vince Masuka
24. 6. 2014 / 15:54:28 (před 10 roky)
off

Pro me tam rozhodne chybi TBBT. Vim, ze mu sledovanost stoupa, ale uz je to uplne jiny serial, nez ktery si me ziskal...

avatar uživatele
Ykam
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
24. 6. 2014 / 23:17:31 (před 10 roky)
off

Nesouhlasím se Zoufalkama ty podle mého běžely přesně akorát ani dlouho ani krátce, to samé O.C. nepřišlo mi že by bylo nějak nedoukoukatelné, zato si pamatuju jak jsem už skoro nemohla snést pátou sérii Chucka a přitom jsem první dvě série naprosto zbožňovala :).

avatar uživatele
Camfourek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 23 | Denholm
25. 6. 2014 / 12:55:34 (před 10 roky)
off

Po shlédnutí prvního dílu sedmé série - jednoznačně True Blood

avatar uživatele
mite1
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
25. 6. 2014 / 14:25:24 (před 10 roky)
off
petruska.77 napsal(a):

Tak já teda rozhodně nesouhlasím s The Vampire Diaries! To, že to tady někoho přestává (přestalo) bavit, neznamená, že seriál jde do pr..., stačí se podívat na USA stránky, twitter atd.
Každopádně seriál nestojí na kritizujících českých puberťácích, takže je to ve finále úplně jedno, co si tu kdo myslí :D

Stále sleduji TVD, ale jsem toho názoru, že už to mělo skončit čtvrtou sérií bez toho, aby byl Stefan uvězněný svým dvojníkem, prostě měli Silase zabít a vytvořit skvělý konec pro všechny stávající fanoušky seriálu a dál už to nerozpitvávat. :) Přesto se na to budu dívat i nadále, ale vlastně jen proto, abych zjistila, jak to skončí,.. teda jestli vůbec někdy to má Plec v plánu ukončit,..

Terka M.
avatar uživatele
Adík
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
27. 6. 2014 / 10:49:19 (před 10 roky)
off

Zoufalky? Vážně? Tady šíleně nesouhlasím. Stejně tak i s PLL. Ano, asi teď to už budou natahovat, ale seriál má stále své kouzlo (což je až neuvěřitelné a měl by za to být vychvalován).

avatar uživatele
veverka-novakova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
29. 6. 2014 / 11:43:06 (před 10 roky)
off

S Pretty little liars naprosto souhlasím koukám se na to už asi 4 roky a celkem by mně zajímalo kdo je -A :D s The vampire diaries moc nevím přijde mi že tam toho je ještě hodně :)

avatar uživatele
No Plachta
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
29. 6. 2014 / 18:05:32 (před 10 roky)
off

docela mi tam chybi pohotovost, ktera mela skoncit kdyz odesel posledni z puvodni "party", dr house s posledni serii, 24 hodin nekdy po paty serii.. ale 9 je skvela, castle od ty doby co je castle s beketovou spolu taky uz nema tu stavu, killing treti taky uz nebyla ono, mentalista uprostred sestky, unce upon.. taky ma nejlepsi za sebou a folowing po skvely jizde z prvni rady predelali na prumernej thriller :(

avatar uživatele
KubíkRafíkZamík
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
30. 6. 2014 / 08:58:26 (před 10 roky)
off

Nesouhlasím s LOST, pro mně je LOST král seriálového světa!
a nemyslím si že by šel s kvalitou zas tak dolu. Jinak z toho co jsem viděl souhlas s Prison Break, ačkoliv 1. série je to nejlepší co jsem kdy kde viděl. Heroes, PLL a TVD, a přihodím třeba Supernatural, seriál miluju, ale už je tu fakt dlouho. :)

avatar uživatele
Richard Ježek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
5. 7. 2014 / 23:14:22 (před 10 roky)
off

Nesouhlasím s HIMYM, Smallville a Heroes mě zamrzelo, že skončilo :( Ikdyž Heroes teď obnoví, tak snad to bude mít dobrou kvalitu.

Chci se dívat na to co chci a ne to co mi určuje televize.
avatar uživatele
tucaan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
9. 7. 2014 / 00:07:51 (před 10 roky)
off

Heroes a Revenge bych tam nezařadila.

avatar uživatele
jflint
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
9. 7. 2014 / 14:15:59 (před 10 roky)
off

S většinou souhlasím, i když Grey's Anatomy mi přijde kvalitní i ve své desáté sérii, jen je škoda odchodu herců.

Editováno: 1x | Naposledy: 3. 9. 2014 / 10:06:41
avatar uživatele
Cherry :-*
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
9. 7. 2014 / 14:41:13 (před 10 roky)
off

Naprosto souhlasím s Glee, TVD a PLL moje milované seriály jdou přímo do hrobu. Už mě to ani nebaví, koukám na to jen jako věrný fanoušek. S čím ale vůbec nesouhlasím, jsou Hrdinové. Pravda mohli mít nadupanější konec, ale určitě se na to stále dalo koukat ;)

Seriály jsou moje droga a tato stránka je bránou do sedmého nebe. - Cherry :-*
avatar uživatele
kneznaL
Uživatel od první verze | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
10. 7. 2014 / 10:18:23 (před 10 roky)
off

Souhlasím s Glee, to měli ukončit už po třetí sérii,i když čtvrtá ještě nebyla tak strašná. Akta X si popravdě už moc nepamatuji, ale vím, že mě snad bavily až do konce. Heroes nejdřív pecka, pak postupně strašná nuda, ani jsem nedokoukala. Asi jsem, divná, podle toho, co jsem četla v předchozích příspěvcích, ale se Smallville souhlasím, i když jsem to dokoukala, poslední řady už mě moc nebavily. U Lost mám shlédnuté jen první dvě řady, pořád se chystám, že to dokoukám, ale pořád na to nějak nedošlo, neumím posoudit, zda to měli ukončit dřív. PLL mě absolutně nebaví. Nesouhlasím s Gery's Anatomy, ty mě baví pořád, i když nevím, jestli neměli skončit po této řadě a odchodu Sandry Oh. To se ještě uvidí.
Ještě tu někdo zmínil Supernatural, Bones (strašně bavilo, ale teď jsem nedokoukala ani celou řadu, strašně šli s kvalitou dolů), Mentalist, ještě snad NCIS.... Zřejmě je toho víc, ale momentálně mě nic jiného nenapadá.

Editováno: 2x | Naposledy: 10. 7. 2014 / 10:23:08
avatar uživatele
PeterCross
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
25. 7. 2014 / 17:54:38 (před 10 roky)
off

Tak já bych přidal ještě True Blood, protože sedmá série už je něco naprosto nekoukatelného. Misfits bych zrušil po třetí sérii, to samé Glee. The Vampire Diaries už opravdu dochází dech. Spousty fanoušky nesnášená čtvrtá série byla pro mě naopak sérií nejlepší ale po odchodu Původních je to prostě neuvřitelnej madlajs. Celá pátá série s Poutníky byla neuvěřitelnej průšvih a jestli se šestá série nevyšvihne, tak s deníky končím. A Pretty Little Liars to samý.. Chtějí točit ještě šestou a sedmou sérii, což je podle mě naprosto šílené! Dokonce i skalní fanoušci přiznávají, že je to strašně natahované a že chtějí vědět odpovědi. Autoři to ale na druhou stranu spíš pořád natahují a předkládají nám nové a nové otázky namísto odpovědí.

avatar uživatele
ecole
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
1. 9. 2014 / 19:35:21 (před 10 roky)
off

Souhlasila bych Glee, How i met your mother, O.C., Smallville, PLL...co se týče Heros, tak to měli spíš lépe zakončit, než ten otevřený konec...a rozhodně nesouhlasím s Grey´s Anatomy, mě to nejvíc baví i po tak dlouhé době :-D

avatar uživatele
dagsoftware
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
1. 9. 2014 / 22:22:33 (před 10 roky)
off

Rozhodne nesúhlasim s:
Pretty Little Liars - možno to síce furt naťahujú,a le baví ma to stále rovnako ako od prvej série
How I Met Your Mother - bavilo ma až do predpoeslednej časti

V zozname určite chýbali:
Misfits
Bones
Midsomer Murders
Julie Lescaut
a z českých VKV

Nechápem, ako niektorým mohli v zozname chýbať:
Beauty and the Beast - 2. séria bola dosť dobrá a s dobrým koncom
Big Bang Theory - novépostavy mi vôbec nevadia
Psych - privítal ybsom aj ďalšie série
Lost Girl - ohlásenie že 5. séria bude posledná ma dosť zarmútili

Nesúhlasíš? Trhni si!
avatar uživatele
Richard Ježek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
22. 3. 2020 / 01:24:30 (před 4 roky)
off

Rozhodně nesouhlasím s Heroes, tam to ukončili moc blbě a brzo, co si vzpomínám, tam byl ještě dobrý potenciál na další série, kdyby trochu zapracovali na ději. Hrdinů není nikdy dost :D doufal jsem aspoň, že Reborn to napraví a udělá toho víc, ale kde nic, tu nic.

Chci se dívat na to co chci a ne to co mi určuje televize.