Diskuze k článku SARS: Nikdo nechce koukat na Glee. Na Agenty. Na televizi.
avatar uživatele
_karel_
Dlouholetý uživatel | Cool level: 70 | Eric Northman
7. 5. 2014 / 20:31:16 (před 10 roky)
off

Všechno to padá do kytek. Co ti Amíci asi dělají, že nekoukají?

avatar uživatele
Lill
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
7. 5. 2014 / 20:37:54 (před 10 roky)
off

Hrozne sa mi páči nadpis, good job :)

A som rada, že Supernatural má celkom fajn výsledok (aj keď je tam prepad, ale minulý týždeň bola väčšia sledovanosť kvôli tomu, že to bol potencionálny pilot pre Bloodlines), práve pozerám epizódu a zatiaľ je maxisuper!

avatar uživatele
paldys
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
7. 5. 2014 / 20:43:22 (před 10 roky)
off

Pěně vystihnutý nadpis, ten se opravdu povedl! :-)

Vůbec mě ale nepotěšil pokles Agents of S.H.I.E.L.D. ... Sakra ať se ti Amíci probudí a začnou se koukat na seriály, aby nám je nezrušili! :D :)

avatar uživatele
allyska
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
7. 5. 2014 / 20:47:45 (před 10 roky)
off

Jediný, co sleduju je chicago fire a to roste, takže supr.
Akorát nechápu, proč má minda další řadu s tak nechutně nízkou sledovaností. A jestli fox prodlouží dads a ne survivng jack, tak se mi jen potvrdí, že fox je hrozná stanice.

Editováno: 1x | Naposledy: 7. 5. 2014 / 20:47:54
avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
7. 5. 2014 / 20:52:17 (před 10 roky)
off
allyska napsal(a):

Jediný, co sleduju je chicago fire a to roste, takže supr.
Akorát nechápu, proč má minda další řadu s tak nechutně nízkou sledovaností. A jestli fox prodlouží dads a ne survivng jack, tak se mi jen potvrdí, že fox je hrozná stanice.

fox už zrušil almost human, takže to je hrozná stanice.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Firox
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
7. 5. 2014 / 21:12:33 (před 10 roky)
off

Holt se nekoukají na televizi... to je toho :D

avatar uživatele
petruska.77
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
7. 5. 2014 / 21:19:48 (před 10 roky)
off

The Originals 0,6? :( A takovej to mělo dobrej rozjezd... Že by tam Rebekah opravdu tolik chyběla? Nebo tak jako mě amíky tolik neberou ty vlčáci? :)

avatar uživatele
lucasino
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
7. 5. 2014 / 21:27:05 (před 10 roky)
off

Glee je poslední rok opravdu skoro až otřesný seriál, oproti tomu jaké první 3. série byly skvělé. Tak hrozný propad celého seriálu (hlavně kvalitou obsahu a děje) jsem snad ještě nezažil, a dívám se na to jen ze setrvačnosti. Hudební čísla už rovnou přetáčím, nemá to žádnou šťávu a smysl.
Doufám že 6.série bude mít co nejmíň dílů a nějak tu křeč alespoň slušně zakončí. První 3 série si to zaslouží.

instagram: @lucasinoward
avatar uživatele
Lukoil Black
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
7. 5. 2014 / 22:03:45 (před 10 roky)
off

U Glee je to fakt mega pokles oproti prvním sérií, ale můžou si za to tvůrci. Poslední dvě série jsou tragické. Teď se to sice trochu zlepšilo, ale ztracené diváky už zpět nezískají, nikoho to už nezajímá.

Je to škoda, první tři série mě strašně bavily.

avatar uživatele
Carmen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
7. 5. 2014 / 22:23:11 (před 10 roky)
off
petruska.77 napsal(a):

The Originals 0,6? :( A takovej to mělo dobrej rozjezd... Že by tam Rebekah opravdu tolik chyběla? Nebo tak jako mě amíky tolik neberou ty vlčáci? :)

Taky se mi tam vlčáci nelíbí :D už to není ono.. ale snad se zvedne sledovanost doufám.. protože i tak by mi klaus chyběl :)

avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
7. 5. 2014 / 23:46:14 (před 10 roky)
off

Té sledovanosti Glee se moc nedivím. Poslední díly jsou fakt dost strašný. Většina vtipných hláskujících postav je pryč ( Sue, Becky, Brittney ...) a naopak velkou pozornost má pár Sam a Mercedes, což je snad ten nejbizárnější seriálový pár vůbec (působí to, jak kdyby Sam prohrál nějakou sázku). Ale třeba casting Rachel na vesmírnou soap operu se docela povedl, stejně jako role Jima Rashe (děkan z Community) - to bylo celkem vtipný.

Navíc já jako jeden z mála jsem měl rád i tu novou partu, takže mě jejich odstavení moc nepotěšilo.

Hold the Door!
avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
7. 5. 2014 / 23:59:28 (před 10 roky)
off
Carmen napsal(a):

Taky se mi tam vlčáci nelíbí :D už to není ono.. ale snad se zvedne sledovanost doufám.. protože i tak by mi klaus chyběl :)

Naopak. Čím více proti sobě bojujících frakcí, tím zajímavější a zábavnější to bude. Takže já bych tam k upírům, vlkodlakům a čarodějnicím klidně přidal ještě mořské panny, jednorožce a mimozemšťany z planety Umbola. Mám rád rozmanitost :)

Hold the Door!
Editováno: 1x | Naposledy: 8. 5. 2014 / 00:00:02
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
8. 5. 2014 / 00:35:23 (před 10 roky)
off

Pěkný nadpis! :-)
Amíci zapomněli, co je to televize?

avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 53 | Roy
8. 5. 2014 / 01:12:28 (před 10 roky)
off

To Glee je fakt vtipné :D ale trpí na tom, že tam není žádná dějová linka napříč epizodami..
Ale naopak Chicago Fire mě velice těší!!:)

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
8. 5. 2014 / 11:11:46 (před 10 roky)
off

Jako neříkám, že Glee nestojí za prd (hlavně teda písničky nevim kde vyhrabávají), ale i tak by mi zrušení neskutečně štvalo :(

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.
avatar uživatele
inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
8. 5. 2014 / 11:19:27 (před 10 roky)
off
Lucius napsal(a):

Jako neříkám, že Glee nestojí za prd (hlavně teda písničky nevim kde vyhrabávají), ale i tak by mi zrušení neskutečně štvalo :(

veď Glee už je dávno obnovené na 6. sériu, kt. bude jeho poslednou ;D

"Život jak vo videu, dopredu či dozadu, si nepretočím."
avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
8. 5. 2014 / 13:42:58 (před 10 roky)
off
inekafe napsal(a):

veď Glee už je dávno obnovené na 6. sériu, kt. bude jeho poslednou ;D

o tom samozřejmě vím, ale to neznamená, že to nemůžou zrušit už letos ;)

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.
avatar uživatele
inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
8. 5. 2014 / 13:55:05 (před 10 roky)
off
Lucius napsal(a):

o tom samozřejmě vím, ale to neznamená, že to nemůžou zrušit už letos ;)

:D samozrejme, že to nemôžu zrušiť už tento rok, keďže bolo oznámené, že seriál je obnovený na 6. sériu a že tá bude zároveň jeho poslednou...veď to je nonsens :D a navyše kebyže aj tak stanica "zruší" seriál už teraz, tak by zaplatila niekoľkonásobne viac za pokutu, kt. by dostala za porušenie podmienok v zmluvách...pretože keď už je raz dosiahnutá dohoda a spísaná zmluva o obnovení seriálu, tak to znamená, že aj herci a štáb majú zmluvy na ďalší rok natáčania a tvorby seriálu a preto sa nemôžu zaviazať k iným projektom/seriálom...takže logicky kebyže stanica teraz "zruší" seriál, tak by musela nahradiť všetky vzniknuté škody hercom i štábu...

"Život jak vo videu, dopredu či dozadu, si nepretočím."
avatar uživatele
corine
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
8. 5. 2014 / 14:31:59 (před 10 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

fox už zrušil almost human, takže to je hrozná stanice.

jo, přesně tak :)

Já už tu nejsem!
avatar uživatele
manro
Uživatel od první verze | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
8. 5. 2014 / 15:11:12 (před 10 roky)
off

Ten nadpis je boží :-D

avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
9. 5. 2014 / 00:04:59 (před 10 roky)
off
inekafe napsal(a):

:D samozrejme, že to nemôžu zrušiť už tento rok, keďže bolo oznámené, že seriál je obnovený na 6. sériu a že tá bude zároveň jeho poslednou...veď to je nonsens :D a navyše kebyže aj tak stanica "zruší" seriál už teraz, tak by zaplatila niekoľkonásobne viac za pokutu, kt. by dostala za porušenie podmienok v zmluvách...pretože keď už je raz dosiahnutá dohoda a spísaná zmluva o obnovení seriálu, tak to znamená, že aj herci a štáb majú zmluvy na ďalší rok natáčania a tvorby seriálu a preto sa nemôžu zaviazať k iným projektom/seriálom...takže logicky kebyže stanica teraz "zruší" seriál, tak by musela nahradiť všetky vzniknuté škody hercom i štábu...

A ty si myslíš, že by se jim víc vyplatilo produkovat seriál, na kterej nikdo nekouká? Mimochodem, zkus si teda aspoň přečíst článek, pod který reaguješ ;)

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.
avatar uživatele
inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
9. 5. 2014 / 00:25:11 (před 10 roky)
off
Lucius napsal(a):

A ty si myslíš, že by se jim víc vyplatilo produkovat seriál, na kterej nikdo nekouká? Mimochodem, zkus si teda aspoň přečíst článek, pod který reaguješ ;)

a ty si ešte raz prečítaj, čo som napísal ja ;) ak by vzniknutá 6. séria a všetky náklady s ňou spojené stáli (pre zjednodušenie) "1 peniaz", tak pri takomto porušení zmlúv by musela stanica zaplatiť dajme tomu "5 peňazí", čiže 5-násobne viac, ako keby nechala tú 6. sériu natočiť...capisce? čiže aj keby 6. séria bola so sledovanosťou niekde úplne v tmavej diere a stanica by na seriáli (povedzme) prerobila, tak kebyže tú sériu ani nenatočia, tak by prerobila niekoľkonásobne viac...už neviem, ako ti to viac vysvetliť, snáď to chápeš...a ak mi neveríš, pokojne si napíš Seraphineovi(autorovi článku) alebo napr. ragelly a spýtaj sa ich na to, nech ti to oni vysvetlia ;)

// a btw. prečítal som si teda ten úryvok v článku a už viem, prečo takto píšeš...ale to bolo jednoducho zo Seraphineovej strany niečo ako taký výkrik do tmy...proste niečo, čo by sa "malo" spraviť, ale nestane sa tak...bol to skôr taký subjektívny "návrh" autora/ov článku ;)

"Život jak vo videu, dopredu či dozadu, si nepretočím."
Editováno: 2x | Naposledy: 9. 5. 2014 / 00:27:59
avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
9. 5. 2014 / 00:32:06 (před 10 roky)
off
inekafe napsal(a):

a ty si ešte raz prečítaj, čo som napísal ja ;) ak by vzniknutá 6. séria a všetky náklady s ňou spojené stáli (pre zjednodušenie) "1 peniaz", tak pri takomto porušení zmlúv by musela stanica zaplatiť dajme tomu "5 peňazí", čiže 5-násobne viac, ako keby nechala tú 6. sériu natočiť...capisce? čiže aj keby 6. séria bola so sledovanosťou niekde úplne v tmavej diere a stanica by na seriáli (povedzme) prerobila, tak kebyže tú sériu ani nenatočia, tak by prerobila niekoľkonásobne viac...už neviem, ako ti to viac vysvetliť, snáď to chápeš...a ak mi neveríš, pokojne si napíš Seraphineovi(autorovi článku) alebo napr. ragelly a spýtaj sa ich na to, nech ti to oni vysvetlia ;)

no to je všechno relativní. Výroba epizody dramatu stojí kolem 2 milionů dolarů (aspoň tolik se běžně uvádí, ceny oscilují s tím, jak dlouho už se seriál natáčí nebo jak je úspěšný). Celá řada by teda stála něco kolem 40 milionů dolarů. Na natáčení se podílí několik stovek lidí, s tím ale že jsou většinou placeni produkční společností. Pokud stanice objedná další řadu, rozhodně to neznamená, že ji nemůže zrušit. Dokonce si myslím, že náklady spojené s pokutami ze smluv by byly minimální i vzhledem byť k nákladům na natočení jedné epizody (stanice se rozhodně nezavazuje zaplatit ušlý zisk každému asistentovi cateringu, nanejvýš jen hlavním hvězdám, režisérovi, tvůrci, a to ještě kdoví jestli).

V kontextu tohoto ale musíš uvažovat i o oportunitních nákladech. Stanice se nemůže dovolit vysílat seriál, který není úspěšný, protože zabírá místo v programu jinému seriálu, který potenciálně být úspěšný může (vydělá víc peněz na reklamě). Toto by totiž byly náklady, které by stanice v první řadě ztratila. Proti tomu je pár pokut za zrušení plánované série poměrně směšná záležitost.


edit: v současné situaci si stojím za tím, že šestou řadu by měl fox zrušit ještě dřív, než ji začne natáčet. Seriál se aktuálně pohybuje na hranici nejhoršího/druhého nejhoršího vysílaného seriálu stanice i vzhledem k tomu, že FOX zrušil i Dads a Surviving Jack, které měly lepší výsledky než Glee (a to o dost)

And when my time is up, have I done enough?
Editováno: 1x | Naposledy: 9. 5. 2014 / 00:38:49
avatar uživatele
inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
9. 5. 2014 / 00:50:23 (před 10 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

no to je všechno relativní. Výroba epizody dramatu stojí kolem 2 milionů dolarů (aspoň tolik se běžně uvádí, ceny oscilují s tím, jak dlouho už se seriál natáčí nebo jak je úspěšný). Celá řada by teda stála něco kolem 40 milionů dolarů. Na natáčení se podílí několik stovek lidí, s tím ale že jsou většinou placeni produkční společností. Pokud stanice objedná další řadu, rozhodně to neznamená, že ji nemůže zrušit. Dokonce si myslím, že náklady spojené s pokutami ze smluv by byly minimální i vzhledem byť k nákladům na natočení jedné epizody (stanice se rozhodně nezavazuje zaplatit ušlý zisk každému asistentovi cateringu, nanejvýš jen hlavním hvězdám, režisérovi, tvůrci, a to ještě kdoví jestli).

V kontextu tohoto ale musíš uvažovat i o oportunitních nákladech. Stanice se nemůže dovolit vysílat seriál, který není úspěšný, protože zabírá místo v programu jinému seriálu, který potenciálně být úspěšný může (vydělá víc peněz na reklamě). Toto by totiž byly náklady, které by stanice v první řadě ztratila. Proti tomu je pár pokut za zrušení plánované série poměrně směšná záležitost.

hmm...mám taký pocit, že som už niekde dávnejšie čítal, že to je trochu väčší "deal", než ako to tu popisuješ ty...neviem, no, možno máš pravdu, ale ešte si to zajtra radšej niekde skúsim overiť a nájsť, lebo nejako sa mi nezdá :P veď si zober, že by teda teraz fakt Fox zrušilo Glee...no a herci sú teda v tom momente "bez práce", pričom dajme tomu pár mesiacov dozadu už niektorí herci mohli mať potenciálne role v iných seriáloch, príp. nových pilotoch a tak...neviem, s akým predstihom sa točí konkrétne Glee, ale ak poslednú epizódu série už dotočili dávnejšie, tak tam je väčšia medzera, počas kt. si už dávno mohli herci nájsť iný projekt, kebyže seriál bol už v minulosti, počas natáčania tých posledných častí, zrušený...napríklad...či? a pokiaľ viem, tak to majú nejako zachytené v zmluvách, že nemôžu sa viazať k iným projektom, max. iba nejaké epizódne hosťovanie...takže by takýmto krokom akurát stratili aktuálny + potenciálny seriál/prácu...

//v každom prípade, mne osobne je úprimne jedno, ako Glee dopadne, ja to nesledujem, ale sestru to ešte baví, tak nech teda radšej tá 6. séria ešte je a nech to uzavrú...

"Život jak vo videu, dopredu či dozadu, si nepretočím."
Editováno: 3x | Naposledy: 9. 5. 2014 / 00:53:12
avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
9. 5. 2014 / 01:03:39 (před 10 roky)
off
inekafe napsal(a):

hmm...mám taký pocit, že som už niekde dávnejšie čítal, že to je trochu väčší "deal", než ako to tu popisuješ ty...neviem, no, možno máš pravdu, ale ešte si to zajtra radšej niekde skúsim overiť a nájsť, lebo nejako sa mi nezdá :P veď si zober, že by teda teraz fakt Fox zrušilo Glee...no a herci sú teda v tom momente "bez práce", pričom dajme tomu pár mesiacov dozadu už niektorí herci mohli mať potenciálne role v iných seriáloch, príp. nových pilotoch a tak...neviem, s akým predstihom sa točí konkrétne Glee, ale ak poslednú epizódu série už dotočili dávnejšie, tak tam je väčšia medzera, počas kt. si už dávno mohli herci nájsť iný projekt, kebyže seriál bol už v minulosti, počas natáčania tých posledných častí, zrušený...napríklad...či?

//v každom prípade, mne osobne je úprimne jedno, ako Glee dopadne, ja to nesledujem, ale sestru to ešte baví, tak nech teda radšej tá 6. séria ešte je a nech to uzavrú...

Takových seriálů, které byly zrušeny, přestože stanice slíbila něco jiného, jsou desítky. Namátkou třeba seriály, které byly zrušeny ještě před vysíláním byť jedné epizody. Tuhle sezónu to byl třeba Us & Them... herci mají podepsané smlouvy už od pilotu a v podstatě je jejich čas k dispozici stanici, ať už se seriál bude vysílat nebo ne. Jsou placeni od epizody a projekty si hledají skoro neustále, takže jestli to bude teď nebo za rok, až takovou roli nehraje. Jako neříkám, že tam odstupné není, je, ale rozhodně ne v takové výši, aby to zaplatilo celou řadu seriálu. To by v životě žádná stanice nepodepsala.


edit: stanice se snaží v první řadě vydělat a nechávat v programu seriál, který nevydělává, se dělá jen kvůli syndikaci (díky které stanice vydělá později). Že by stanice vysílala seriál jen kvůli tomu aby nemusela platit vysoké odstupné hercům, to jsem, upřímně, ještě neviděl :D

And when my time is up, have I done enough?
Editováno: 3x | Naposledy: 9. 5. 2014 / 01:23:26
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
9. 5. 2014 / 01:15:49 (před 10 roky)
on

Píšete moc dlouhý příspěvky, nechce se mi to všechno číst :D Pokud už to tady padlo, tak se omlouvám. Každopádně se nedivím, že Glee pokračuje dál. Mluvíte tu o ziscích z reklamy. To je sice pěkný, ale Glee na tomhle nestojí. U toho jde o to, že i když je děj třeba v kýblu (nevím, mě to pořád baví), tak tam jde hlavně o ty songy. Ty se pořád (i letos) dostávají na přední místa US hudebních žebříčků. Lidi po tom letí jak diví, stahují, kupují, utrácejí za to prachy. Fox má smlouvy s hudebním vydavatelstvím, vychází CDčka, herci koncertují atd. Tohle je pro stanici zlatý důl. Šestá řada bude, o tom jsem přesvědčená.

avatar uživatele
inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
9. 5. 2014 / 01:25:27 (před 10 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Takových seriálů, které byly zrušeny, přestože stanice slíbila něco jiného, jsou desítky. Namátkou třeba seriály, které byly zrušeny ještě před vysíláním byť jedné epizody. Tuhle sezónu to byl třeba Us & Them... v takových případech mají herci podepsané smlouvy už od pilotu a v podstatě je jejich čas k dispozici stanici, ať už se seriál bude vysílat nebo ne. Jsou placeni od epizody a projekty si hledají skoro neustále, takže jestli to bude teď nebo za rok, až takovou roli nehraje. Jako neříkám, že tam odstupné není, je, ale rozhodně ne v takové výši, aby to zaplatilo celou řadu seriálu. To by v životě žádná stanice nepodepsala.


edit: stanice se snaží v první řadě vydělat a nechávat v programu seriál, který nevydělává, se dělá jen kvůli syndikaci (díky které stanice vydělá později). Že by stanice vysílala seriál jen kvůli tomu aby nemusela platit vysoké odstupné hercům, to jsem, upřímně, ještě neviděl :D

tak ja by som sa nečudoval, keby to pri seriáloch, v kt. sú herci platení v miliónoch vašich českých korún, vzali do rúk právnici hercov a podali by žaloby :D ale tak zase nepoznám veľa takých seriálov, kt. by mali podobný problém...to, že sú zrušené ešte pred odvysielaním vôbec prvej epizódy, tak to hej, takých poznám veľa, ale nepoznám žiadny, kt. by bol obnovený na nejakú sériu, kt. sa nakoniec ani neuskutočnila :) daj príklad, keď vieš...akurát sú časté "škrty" epizód počas aktuálnej série, toť vše, čo poznám...aj keď už tu niečo podobné ohľadom tých platov bolo v Modern Family, viď že jo? :) aj keď tam to bol zase opačný extrém, herci neboli ochotní prísť do práce, ak im nezvýšia platy :D

"Život jak vo videu, dopredu či dozadu, si nepretočím."
avatar uživatele
inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
9. 5. 2014 / 01:32:11 (před 10 roky)
off
ragelly napsal(a):

Píšete moc dlouhý příspěvky, nechce se mi to všechno číst :D Pokud už to tady padlo, tak se omlouvám. Každopádně se nedivím, že Glee pokračuje dál. Mluvíte tu o ziscích z reklamy. To je sice pěkný, ale Glee na tomhle nestojí. U toho jde o to, že i když je děj třeba v kýblu (nevím, mě to pořád baví), tak tam jde hlavně o ty songy. Ty se pořád (i letos) dostávají na přední místa US hudebních žebříčků. Lidi po tom letí jak diví, stahují, kupují, utrácejí za to prachy. Fox má smlouvy s hudebním vydavatelstvím, vychází CDčka, herci koncertují atd. Tohle je pro stanici zlatý důl. Šestá řada bude, o tom jsem přesvědčená.

no jo, to mi ani nenapadlo...asi tu máme víťaza ;)

"Život jak vo videu, dopredu či dozadu, si nepretočím."
avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
9. 5. 2014 / 11:24:55 (před 10 roky)
off

Seraphine: Díky, tak nějak jsem to myslela :)

Ragelly: V tomhle máš samozřejmě pravdu, i když si osobně myslím, že kvůli autorským právům to s tím zas tak žhavý nebude ;) Do tohohle bohužel nevidíme, zrovna u Glee hraje roli opravdu hodně faktorů :)

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
20. 5. 2014 / 13:49:06 (před 10 roky)
on

Finální čísla: Agents of S.H.I.E.L.D. a The Voice si o desetinu polepšily.

avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
21. 5. 2014 / 11:34:52 (před 10 roky)
off

Tak si všichni Gleeci můžem oddychnout, na fb se objevila informace, že se Glee příští sezonu vrátí :)

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
21. 5. 2014 / 11:41:33 (před 10 roky)
on
Lucius napsal(a):

Tak si všichni Gleeci můžem oddychnout, na fb se objevila informace, že se Glee příští sezonu vrátí :)

to už se ale ví rok :) i to, že tato sezóna bude poslední :)

avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
22. 5. 2014 / 00:23:44 (před 10 roky)
off
ragelly napsal(a):

to už se ale ví rok :) i to, že tato sezóna bude poslední :)

No vždyť, ale todle byla spíš reakce na poslední diskuzi tady ;)

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.