Diskuze k článku Top 10 nejhorších konců
avatar uživatele
Carmen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
31. 8. 2014 / 16:06:39 (před 10 roky)
off

Perfektní článek:) a s prvním místem rozhodně souhlasím..žádné jiné finále mě takhle nezklamalo.. A samozřejmě jsem taky nebyla spokojená s Anglem a Lost..jinak jiný seriál jsem neviděla až do konce..

avatar uživatele
StellaHBS
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
31. 8. 2014 / 16:11:55 (před 10 roky)
off

Možná bych ještě přidala i konec True Blood, který také stál za starou bačkoru. I když... Mi se nelíbil skoro žádný konec nějakého seriálu, ale u True Blood se konec zařadil mezi jedny z nej"ehm" konců.
Jinak perfektní článek, většinu konců jsem viděla, krom pár a musím tedy i souhlasit, že většina těch konců nestálo za nic.

avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
31. 8. 2014 / 16:13:41 (před 10 roky)
off

Super článek. A naprostý souhlas s #1. Něco takového se prostě nedělá. Devět let, devět dlouhých let a mezi pilotem a finále bylo všechno jenom vata, která pro příběh nebyla nikterak důležitá. Už se těším na alternativní konec. :-)

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
Zdeněk Král
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
31. 8. 2014 / 16:19:21 (před 10 roky)
off

Mně je hlavně líto, že to u Dextera neskončilo happyendem, kdy by byl v Argentině s Hannah. Ale na to by si asi tvůrci netroufli, když byl ten „zloun, co zabíjí lidi“.

Zdeněk
avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
31. 8. 2014 / 16:20:49 (před 10 roky)
off

Lost, HIMYM souhlas.
Heroes-omlouva je to, ze nevedeli dopredu. Nicmene jsem celou dobu cekela na samuraje Hira a to se pak tak zamotalo a ani mi ho tam pak nedali vubec...takze za to zase minus :D
Angel- jsem ta pulka, ktere se finale libi. Bylo jasne receno, ze nikdy nemuzou vyhrat ale nikdy neprestanou bojovat za spravnou vec. Takze ten konec k tomu podle mne sedi.
Diky za clanek :)

avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
31. 8. 2014 / 16:22:06 (před 10 roky)
off

Skvělý článek, těším se na případné další TOPky, je to příjemné zpříjemnění léta. :) Z toho všeho jsem viděl jen Dextera a HIMYM a musím souhlasit, že ty konce mohly být o dost lepší. Sice chápu, že tvůrci chtěli něco nepředvídatelného a epického, ale ať už byly jejich úmysly dobré či ne, nevyšlo to. Zvlášť ten Dexter mě mrzí, je to peckový seriál (až na pár slabších momentů), ale ten konec to prostě pokazil. :/

avatar uživatele
Sleslikslicka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
31. 8. 2014 / 16:23:24 (před 10 roky)
off

Díky za skvělej článek. U Call girl, Prison breaku, Lost a Dextera patřím mezi ty, které konec netrápí, protože tak daleko ani nedokoukali, setrvačnost má omezenou životnost. U zbytku díky za upozornění, že s tím nemám ztrácet čas :). A s čím musím souhlasit je č.1, ten konec jako by dal facku předchozím sériím a udělal z nich zneuctěné odkopnuté milenky.

Nobody expects the spanish inquisition!
avatar uživatele
Desperate houseman
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
31. 8. 2014 / 16:25:16 (před 10 roky)
off

První místo je rozhodně zasloužené :D U Dextra se mi to depresivní finále hodně líbilo, a u Angela se mi to otevřené finále taky líbilo. Čtvrtá řada PB byla nejhorší, ale finále fajné, konečně Michael chcípnul. Kromě HIMYM mě zklamal Lost, a u Heroes jsem už ani tu 4.řadu moc nesledoval takže mi to bylo jedno.

avatar uživatele
maxf1@seznam.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 7 | Manny Bianco
31. 8. 2014 / 16:26:44 (před 10 roky)
off

Mně tam chybí konec Chucka. Pět let tam něco budujou a pak to v posledních třech dílech zničí. A konec je otevřenej. Ještě, že můžu tak nějak doufat ve film.

avatar uživatele
IZFNP
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
31. 8. 2014 / 16:27:43 (před 10 roky)
off

Asi sa zhodneme, že seriál True Blood by si na tomto zozname tiež našiel svoje miesto...

Sarcastic? Me? No way!
avatar uživatele
mexffel
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
31. 8. 2014 / 16:30:20 (před 10 roky)
off

Podla mna jednoznacne prve miesto si zasluzi LOST, ziaden serial ma nikdy nebavil ako ten a ten koniec ma sokoval, ze jak moze niekto taku blbost napisat. Dexter mi pride, ze zaver mohol byt aj lepsi, ale predychal som to nejak a s koncom HIMYM som jeden z mala co je spokojny vzdy som si myslel, ze Ted a Robin su si sudeny takze tych 9 serii berem ako cool stories s Barnyem :D , skor som bol sklamany z celej 9 serie ako priamo z konca. A inak uzasny clanok :)

avatar uživatele
dagsoftware
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
31. 8. 2014 / 16:31:39 (před 10 roky)
off

Rozhodne súhlasím s prvým miestom.

Okrem toho mi tu chýbali:
Glades
Ringer
Life on Mars
Mob Doctor

Nesúhlasíš? Trhni si!
avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
31. 8. 2014 / 16:31:42 (před 10 roky)
off

Nestraste s True Blood. Jsme teprve na zacatku serie :-D

avatar uživatele
lizzy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
31. 8. 2014 / 16:34:00 (před 10 roky)
off

Děkuju moc za super článek.
Konec Heroes mi zas až tolik nevadil, ale Dexter a HIMYM souhlasím. U toho Dextera bych to ještě brala, jak už bylo řečeno, Dexter byl zlák, ale konec HIMYM scénáristům asi neodpustím - kam se podělo to jejich "každý má svou spřízděnou duši?".
A přidávám se k tomu, že u mě dost propadlo i finále True Blood.

avatar uživatele
blackdarkness
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
31. 8. 2014 / 16:37:41 (před 10 roky)
off

v té době kdy jsem sledovala Angela mě ten jeho konec neskutečně popudil, ještě teď mám na scénáristy vztek, že nám neposkytli více odpovědí, ale z druhé stránky právě ta myšlenka bylo super zakončení...

blackdarkness
avatar uživatele
Sleslikslicka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
31. 8. 2014 / 16:39:58 (před 10 roky)
off
dagsoftware napsal(a):

Okrem toho mi tu chýbali:
Glades ...

Glades by patřilo do toho článku předčasně ukončené. Myslím, že se nevědělo, že konec čtvrté série bude nadobro a proto je tam takovej ***** cliffhanger.

Nobody expects the spanish inquisition!
avatar uživatele
Shppen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
31. 8. 2014 / 16:51:01 (před 10 roky)
off

No cekal sem, ze tu nebudou serialy, ktere byly zruseny stanicemi, a ze tu budou jen opravdu zakonecene se zpackanym koncem. Nicmene za me bych rekl ze by v zebricku nemel chybet serial Dead Like me. Zatimco zakonceni druhe rady bylo jeste OK, tak nasledny film byl absolutni odpad.

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
31. 8. 2014 / 16:56:01 (před 10 roky)
off

Souhlasim
Angel má komiksové pokračování. LA je v postapokalyptickém stavu. Z Gunna se stal upír a měl svojí bandu. Ilyria se zamilovala do Spika, do města se vrátila Kate, aby v ulicích bojovala, stejně jako Angeluv syn, Connor. Wesley mezitím srovnával do latě démony v pekle. Spike se podivně mihotal mezi Buffy komiksy a Angel komiksy, jednu chvily tam, pak tam. No, nebudu tu rozebírat všechno, protože je toho opravdu hodně, každopádně, pokud se překoušete přes mizernou ilustraci, stojí to celkem za přečtení.

Každopádně HIMYM má zaslouženě první místo! Takovou dobu čekám na Matku, a oni tohle udělají. Dokonalá se k němu hodila, a jaké kecy občas čtu."Je to že života". Houby s octem, je to sitcom, ne sociální drama, to co tam vyváděli vůbec že života prakticky nebylo(kromě rozchodů), tak proč by takové finále? Tak dlouho jsem nebyla u finále zklamaná.

Heroes za to nemůže, ale taky jsem vzteky funěla.

Roseanne také, i když to nikdy nebyla moje srdcovka.

PB, u toho jsem málem sebou švihla, u Dextera taky. Debru jsem měla nejradši.

Lost no coment.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 1x | Naposledy: 31. 8. 2014 / 16:58:16
avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
31. 8. 2014 / 16:57:31 (před 10 roky)
off
Megan napsal(a):

Každopádně HIMYM má zaslouženě první místo! Takovou dobu čekám na Matku, a oni tohle udělají. Dokonalá se k němu hodila, a jaké kecy občas čtu."Je to že života". Houby s octem, je to sitcom, ne sociální drama, to co tam vyváděli vůbec že života prakticky nebylo(kromě rozchodů), tak proč by takové finále? Tak dlouho jsem nebyla u finále zklamaná.

Svatá pravda... Odteď máš mou pozornost. :-)

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
Martin_W
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
31. 8. 2014 / 17:00:47 (před 10 roky)
off

Já shodou okolností doukoukal HIMYM předevčírem a musím říct, že mi ten konec vůbec nevadil, ba logicky i seděl k faktu, že matka hrála v sériálu druhé housle. 1. místo má u mě Dexter, takové sprasení seriálu jsem ještě nezažil. Dále se mi taky nelíbily finále The Nanny, Weeds, Rules of Engagement, Pushing Daisies a Joeyeho.

avatar uživatele
Director of SHIELD
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
31. 8. 2014 / 17:08:54 (před 10 roky)
off

Nejhorší konec byl zaručeně u HIMYM. Když začínal bylo to naprosto skvělé. Barney mě naprosto dostal a jeho vztah s Robin se mi líbil. Když jsem viděl 12. epizodu osmé série myslel jsem, že se mi splnilo vše, v co jsem doufal. Ale jedna jediná epizoda, konkrétně závěrečná, pohřbila celý seriál. Tohle se tvůrcům rozhodně nepovedlo. Vše, o co v tomto seriálu šlo, bylo pohřbeno a zahrabáno do země.

avatar uživatele
P3TR1K
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
31. 8. 2014 / 17:10:27 (před 10 roky)
off

Mne osobne koniec Secret Diary of a Call Girl ani nevadil, v podstatne som si ani neželal aby zostali spolu. :D

avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
31. 8. 2014 / 17:12:52 (před 10 roky)
off

Co se týče Lost - scénáristu, kterého jako prvního napadlo do šesté řady místo flashbacků a flashforwardů dát scény z posmrtného života bych nakopal do koulí. A pak znova. Tou poslední řadou si Lost bohužel místo v žebříčku zaslouží, ale jsem rád, že aspoň není na prvním místě. Za to jsem HIMYM hodně vděčný :-)

Hold the Door!
avatar uživatele
JohnCZ
Uživatel od první verze | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
31. 8. 2014 / 17:39:09 (před 10 roky)
off

BSG a jeden z nejhorších konců? Spíš bych řekl naopak, BSG měla jeden z nejlepších závěrů vůbec. Všechny otázky byly zodpovězeny a ta náboženská mystika k tomuto seriálu prostě patří. K tomu strhující bitva, silné emoce, špičková hudba (ostatně soundtrack k celému BSG řadím mezi to nejlepší v oblasti filmové - resp. seriálové - hudby) a hodně zajímavá pointa. Takže s tím bych rozhodně nesouhlasil. BSG je jeden z mála seriálů, který je nejen zábavnou akční jízdou, ale má i jistý myšlenkový přesah.

Co se Heroes týče, tam byla slabší už celá 4. série, takže se mnou závěr nijak výrazně nehnul. Spíš mi tam chybí konec Chucka, kterej zazdil celej Chuck/Sarah vztah. S Lost souhlas, konec byl pěknej, emotivní, ale bohužel nic nevysvětlil. Ostatní seriály jsem neviděl. Ale imho pořád lepší nějakej konec, než sprostej cliffhanger. :)

avatar uživatele
kareen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
31. 8. 2014 / 17:41:10 (před 10 roky)
off
Megan napsal(a):



Každopádně HIMYM má zaslouženě první místo! Takovou dobu čekám na Matku, a oni tohle udělají. Dokonalá se k němu hodila, a jaké kecy občas čtu."Je to že života". Houby s octem, je to sitcom, ne sociální drama, to co tam vyváděli vůbec že života prakticky nebylo(kromě rozchodů), tak proč by takové finále? Tak dlouho jsem nebyla u finále zklamaná.[i]
[citace]

Přesně, kdyby to v tom reálném duchu probíhalo od začátku, neřeknu ani ň, ale když to má celou dobu jasně stanovené mantinely, jako idealisticky laděná romantická komedie, tak je ten závěr od tvůrců pěkné pokrytectví. Prostě mi to přijde, že chtěli za každou cenu šokovat a proto tomu obětovali fanoušky dlouho očekávaný konec, který by takovému seriálu slušel. Navíc jsem moc fandila páru Barney-Robin, takže o to víc mě tím naštvali.

avatar uživatele
corine
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
31. 8. 2014 / 18:04:38 (před 10 roky)
off

Battlestar Galactica ne, ta měla skvělej konec! A to s nějakým tím předurčením, tak s těmahle motivama si náhodou pohrávali už někdy v první řadě. Jak někoho mohlo překvapit, že to jen tak nenechali vyšumět do pryč? Bylo to skvělý finále, zanechalo ve mě pocit, že se mi po seriálu sice bude strašně stýskat, ale na druhou stranu moc pěkně ukončili všechny dějové linie, což zdaleka není samozřejmost.

Já už tu nejsem!
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
31. 8. 2014 / 18:24:25 (před 10 roky)
off

Mě se konec HIMYM líbil, myslím si že alespon dokonale vysvětlily proč Ted vypráví příběh o tom jak potkal Matku, jelikož matka už nežila

PB se mi taky líbilo Michael umřel jako hrdina a to bylo pro jeho charakter kde má spasitelský komplex idelání

s Dexterem souhlasím, měl buď umřít nebo ho měli zatknout

Heroes bych nesouhlasil jelikož doufali že dostanou další sérii, prostě jenom seriál nebyl dokončenej. (to by jste tam rovnou mohly dát Tomorrow People, Ringer)

ostatní jsem moc nesledoval tak nevim.

Jinak perfektní konce asi třeba Eureka

Go GOATS
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
31. 8. 2014 / 18:28:11 (před 10 roky)
off

U Dextera nešlo ani tak o to, že by mal byť koniec depresívny, či šťastný, ale o to, že bol debilný. Dexter bol citovo narušený (veď o tom bol aj seriál) a aj keď by ho smrť sestry vzala, nikdy by neopustil syna. Nebol by proste schopný cítiť taký smútok, výčitky a iné pocity, aby bol nútený pred nimi utiecť.

avatar uživatele
allyska
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
31. 8. 2014 / 18:32:10 (před 10 roky)
off
Zdeněk Král napsal(a):

Mně je hlavně líto, že to u Dextera neskončilo happyendem, kdy by byl v Argentině s Hannah. Ale na to by si asi tvůrci netroufli, když byl ten „zloun, co zabíjí lidi“.

Naprosto souhlasim, když jsem si představovala ideální konec, tak takovýhle.
Jinak Angel se mi sem moc nehodí, měl supr zvraty a takto otevřený konec mi nevadil, spíš to, že Wesley umřel a nedal se dohromady s Ilyriou.

avatar uživatele
hacker3985
Redaktor | Cool level: 44 | Captain Hammer
31. 8. 2014 / 18:36:16 (před 10 roky)
on

Nejhorší konec měl podle mě Alcatraz následovaný Lostem.

Netrap se s tím, když tě někdo pomlouvá za zády. Protože je v perfektní pozici, aby ti mohl políbit p**el.
avatar uživatele
maxf1@seznam.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 7 | Manny Bianco
31. 8. 2014 / 18:45:57 (před 10 roky)
off
Winnie 2.0 napsal(a):

Já doufám, že žádný film nenatočí, ten konec byl výborný.

na mě až moc otevřenej... co bude dál s Chuckem? vrátí se do normálního života? co Sarah?

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
31. 8. 2014 / 18:49:38 (před 10 roky)
off

Chucka jsem zařadila do pohádkových konců, to bych si protiřečila :) ale u těchto typů článků je krásně vidět, že opravdu záleží na vkusu každého jedince, třeba u True Blood se mi ten konec moc líbil :)

Editováno: 1x | Naposledy: 31. 8. 2014 / 18:50:36
avatar uživatele
Leera
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
31. 8. 2014 / 18:53:32 (před 10 roky)
off

Úplne súhlasím ... Hlavne s 1. miestom. Celých 9 sérií sledujete ako sa postavi postupne vyvíjajú a posledná časť to úplne vráti na začiatok....

avatar uživatele
Poppy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
31. 8. 2014 / 18:54:48 (před 10 roky)
off

Když se mě někdo zeptá, jak se mi líbilo finále HIMYM, nedokážu se sebe dostat víc než nespokojené mručení, i když od odvysílání epizody uběhl už skoro půl rok. Je to prostě nesolidnost.

avatar uživatele
shark007
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
31. 8. 2014 / 19:18:38 (před 10 roky)
off

Rozhodně vám tu ještě chybí True Blood, protože ten konec byl absolutní propadák a pořád se z něj nemůžu vzpamatovat.

avatar uživatele
phoebess
Dlouholetý uživatel | Cool level: 72 | Sam Winchester
31. 8. 2014 / 19:21:06 (před 10 roky)
off

Popravdě jsem koukala jak spadlá z višně, že se tu objevilo finále BSG. To považuju za jedno z nejpovedenějších...

"There are three kind of people in the world: those who know how to count and those who don't."
avatar uživatele
Tulrika
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
31. 8. 2014 / 19:37:51 (před 10 roky)
off

Tak tohle je skvělý článek. Zase se mi vrátil vztek kvůli Matce

Neumím rozdávat rady. Jen dělat sarkastické poznámky
avatar uživatele
petruska.77
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
31. 8. 2014 / 19:49:44 (před 10 roky)
off

Nedávno jsem si dala seriál Heroes do seriálů, které chci vidět a ono to má tak špatný konec? Tak to teda nevim... :)

avatar uživatele
Mescalamba
Uživatel od první verze | Cool level: 4 | Vince Masuka
31. 8. 2014 / 19:50:24 (před 10 roky)
off

Konec Secret Diary of a Call Girl byl realistickej, jen na to člověk možná musí dospět. :) Je naopak dobře, že někdo nekrmí diváky naivníma iluzema..

A Dexter? Mohl dopadnout mnohem hůř a dopadl vlastně dobře.. Nestěžuju si.

Nejhorší konce seriálou jsou ty, kdy konec není, protože seriál předčasně zaříznou.


Takovej konec Desu Noto, by sem klidně zapadl taky mimochodem. :)

Editováno: 1x | Naposledy: 31. 8. 2014 / 19:51:45
avatar uživatele
Mescalamba
Uživatel od první verze | Cool level: 4 | Vince Masuka
31. 8. 2014 / 19:50:46 (před 10 roky)
off
petruska.77 napsal(a):

Nedávno jsem si dala seriál Heroes do seriálů, které chci vidět a ono to má tak špatný konec? Tak to teda nevim... :)

Nepřišlo mi, viděl sem to od začátku do konce a v pohodě. Nic zvláštního.

avatar uživatele
Dadulinka
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
31. 8. 2014 / 20:19:45 (před 10 roky)
off

S prvním místem absolutně souhlasím, takhle odhodit matku jako zmuchlané noviny a zničit vztah Barney-Robin o kterém nás celou devátou sérii vehementně přesvědčovali že je osudový, protože se tak strašně jeden pro druhého změnili a jak se milují a potom to odbít ve dvou minutách s tím, že se rozvedli. Ostuda.

Ale nechápu, proč by True Blood měl být propadák? Mě se to finále moc líbilo a to že Bill zemřel, aby dal Sookie normální život mi přišlo logické a i když smutné, tak správné. A ten úplný závěr, kdy se všichni sešli na večeři na den Díkuvzdání byl krásně patetický a dojemný. Za mě to nemohlo dopadnout líp...

Geronimo! Allons-y! Gallifrey stands!
Editováno: 2x | Naposledy: 31. 8. 2014 / 20:21:28
avatar uživatele
Lelouch
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
31. 8. 2014 / 20:38:00 (před 10 roky)
off

Takže viem, ktoré seriály ani nemám pozerať :D

A ja som práveže bola s koncom HIMYM veľmi spokojná :D

Kdepak asi soudruzi z NDR udělali chybu?
avatar uživatele
Fifipek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
31. 8. 2014 / 20:39:09 (před 10 roky)
off

Já osobně bych do žebříčku zařadil i Mentalistu, ano sice seriál ještě neskončil, nicméně uzavření hlavní dějové linie s Red Johnem jsem nezkousnul ani po měsících, přijde mi to jako totálně zabité rozuzlení, respektive vrchol scénáristické nemohoucnosti :(

avatar uživatele
allyska
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
31. 8. 2014 / 20:56:02 (před 10 roky)
off
petruska.77 napsal(a):

Nedávno jsem si dala seriál Heroes do seriálů, které chci vidět a ono to má tak špatný konec? Tak to teda nevim... :)

Já viděla jen 2 řady a nijak mě to neva, byly skvělý a jak říkal sheldon v bbt, a jsou seriály jako heroes, kde si scénáristi vynutili, abychom si už konec přáli a ušetřili nás utrpení :D

avatar uživatele
TheLuky12
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
31. 8. 2014 / 21:27:14 (před 10 roky)
off

Pěkný článek. S Dexterem souhlasím, myslel jsem, že ho nakonec chytnou.
Konec Prison Breaku mi nevadil a Lost tu špatnou šestou řadu neukončil ještě nejhůř.

avatar uživatele
vera1317
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
31. 8. 2014 / 21:41:09 (před 10 roky)
off

Super článek :) Lost, BSG, Heroes mají zasloužené místo v tomto žebříčku, ale HIMYM si zde nezaslouží první místo. Na rozdíl od většiny fanoušků si myslím, že zvolený konec je jediný uvěřitelný, ať už mluvíme o Barneym nebo Teddovi.

avatar uživatele
Deaneira
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
31. 8. 2014 / 22:40:17 (před 10 roky)
off

První místo zcela zaslouženě, u Angela jsem v té polovině která má konec ráda.

avatar uživatele
kecinzer
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
31. 8. 2014 / 22:47:38 (před 10 roky)
off

Ve směs souhlasím, ale s BSG rozhodně ne. BSG je jeden z mála seriálů který mě 100% uspokojil, vše bylo vysvětleno a uzavřeno.

avatar uživatele
Lill
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
31. 8. 2014 / 22:58:16 (před 10 roky)
off

Tak zo spomenutých som videla len Lost a s tým súhlasím, lebo ja som ten koniec ABSOLÚTNE nepochopila. Videla som to niekedy pred pol rokom a vôbec mi nedošlo, čo tým akože chceli scenáristi dosiahnuť. Ostatné seriály som nevidela.

Chcela by som poďakovať za všetky TOPky počas celého leta, naozaj to bolo spestrenie a tak nejak to leto ubehlo, zachvíľu zase začínajú obľúbené seriály a tak :)
Takže vďaka ragelly a seraphine313 (a ak vám s tým niekto pomáhal, tak proste vďaka aj im), ste super, napadli vám vždy zaujímavé témy a naozaj super ste ich spracovali :)

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
31. 8. 2014 / 23:02:54 (před 10 roky)
off
Lill napsal(a):

Tak zo spomenutých som videla len Lost a s tým súhlasím, lebo ja som ten koniec ABSOLÚTNE nepochopila. Videla som to niekedy pred pol rokom a vôbec mi nedošlo, čo tým akože chceli scenáristi dosiahnuť. Ostatné seriály som nevidela.

Chcela by som poďakovať za všetky TOPky počas celého leta, naozaj to bolo spestrenie a tak nejak to leto ubehlo, zachvíľu zase začínajú obľúbené seriály a tak :)
Takže vďaka ragelly a seraphine313 (a ak vám s tým niekto pomáhal, tak proste vďaka aj im), ste super, napadli vám vždy zaujímavé témy a naozaj super ste ich spracovali :)

Děkujeme, častokrát nás to stálo krev, pot i slzy :D

avatar uživatele
Silencia
Uživatel od prvopočátků | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
31. 8. 2014 / 23:32:45 (před 10 roky)
off

Já tedy patřím k té hrstce, které se finále HIMYM líbilo maximálně. Zapadlo to dokonale. Proč pořád mluví o Robin, proč vůbec vypráví ten příběh a jakým stylem. Celé je to sice o hledání matky, tu jsme ale na konci nalezli a dál to chtělo nějak ukončit, což se jim povedlo bravurně. Na to, že jí hned odkrouhli jsem sice na začátku také zírala jak spadlá z višně, ale nakonec proč ne? Je to logický. :)

avatar uživatele
Trifi
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
1. 9. 2014 / 00:13:03 (před 10 roky)
off

Merlin, Merlin, Merliiiin :D Ten si podle mě ´zaslouží´ umístění minimálně v horní části žebříčku...
Je mi vlastně jasné, proč se v topce neobjevil, ale hlásit se to musí... :D Z moci svěřené mi všemocným Zedicusem :D uděluji Merlinovi neoficiální a nicneřešící 11. místo. :P :D

Magic is coming.
avatar uživatele
Lelouch
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
1. 9. 2014 / 00:23:23 (před 10 roky)
off
Silencia napsal(a):

Já tedy patřím k té hrstce, které se finále HIMYM líbilo maximálně. Zapadlo to dokonale. Proč pořád mluví o Robin, proč vůbec vypráví ten příběh a jakým stylem. Celé je to sice o hledání matky, tu jsme ale na konci nalezli a dál to chtělo nějak ukončit, což se jim povedlo bravurně. Na to, že jí hned odkrouhli jsem sice na začátku také zírala jak spadlá z višně, ale nakonec proč ne? Je to logický. :)

Presne! Veď vzťah Robin a Barney vyzeral od začiatku, že nebude fungovať a stále som dúfala, že s ňou bude Ted :D a nesúhlasím s tým, že matku odkopli proste preč, to vôbec nie, veď Ted ju aj naozaj miloval. Jeden z dôvodov tej obrovskej vlny nepokoja ohľadne konca je aj to, že veľa dievčat videlo vzťah R+B ako dokonalý, dodávalo im to nádej, že aj kvôli nim sa raz nejaký muž zmení :D
Proste kruh sa nádherne uzavrel.

Kdepak asi soudruzi z NDR udělali chybu?
avatar uživatele
YGHY
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
1. 9. 2014 / 02:09:15 (před 10 roky)
off

A co STARGATE UNIVERSE + STARGATE ATLANTIS....kto bol spokojny ako to uťalli?... :-)

Editováno: 1x | Naposledy: 1. 9. 2014 / 02:09:36
avatar uživatele
Brontofúzik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
1. 9. 2014 / 04:18:00 (před 10 roky)
off

HIMYM som nesledovala, ale pozrela som si ten záver, že teda keď o tom finále sa toľko písalo. A som si vedomá, že to finále nebolo práve najlepšie urobené vzhľadom na to, že fanúšikovia boli do aleluja naťahovaní a nakoniec prekvapenie spľaslo a bolo to o niečom inom, teda, že matka nebola ani dôležitá. Napriek tomu sa mi páčil ten prierez všetkými sériami a ich príbehom, sumarizácia celého seriálu a nemyslím si, že to bolo horšie či tak zlé ako Dexter.

Proste už len za tú Debru by som Dextera dala na 1.miesto v rebríčku, lebo z toho som sa nielenže spamätávala niekoľko dní, ešte sa mi o tom aj snívalo a takmer som plakala v spánku. A to nevravím o tom, že som niekoľko dní na to počúvala hudbu z Dextera a vkuse plakala. Takže Dexter je u mňa No.1 čo sa týka pokazenosti finále.

Ohľadom Angela, tiež som si to predstavovala inak, krásny happy end, no a ono sa to zvrtlo iným smerom. Celé je to také neukončené. Aj keď Whedon je fantastický v tom, čo robí a ako prekvapenie dokáže pripraviť naozaj veľké, len Angel si zaslúžil viac. Za to, čo sa všetci tí hrdinovia natrápili, fakt by si zaslúžili lepší koniec.

"Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right." (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
Brontofúzik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
1. 9. 2014 / 04:22:22 (před 10 roky)
off
Mescalamba napsal(a):

Konec Secret Diary of a Call Girl byl realistickej, jen na to člověk možná musí dospět. :) Je naopak dobře, že někdo nekrmí diváky naivníma iluzema..

A Dexter? Mohl dopadnout mnohem hůř a dopadl vlastně dobře.. Nestěžuju si.

Nejhorší konce seriálou jsou ty, kdy konec není, protože seriál předčasně zaříznou.


Takovej konec Desu Noto, by sem klidně zapadl taky mimochodem. :)

No toto mi propomína takých Friends with better lives, ktorým dali nakoniec len 8.častí, čo ma mrzelo, lebo sa to naozaj začalo dobre rozbiehať. A ešte Firefly, hoci ten aspoň dostal celovečerný film, ale i tak škoda, že ho ukončili predčasne.

"Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right." (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
Brontofúzik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
1. 9. 2014 / 04:26:43 (před 10 roky)
off
Alias napsal(a):

U Dextera nešlo ani tak o to, že by mal byť koniec depresívny, či šťastný, ale o to, že bol debilný. Dexter bol citovo narušený (veď o tom bol aj seriál) a aj keď by ho smrť sestry vzala, nikdy by neopustil syna. Nebol by proste schopný cítiť taký smútok, výčitky a iné pocity, aby bol nútený pred nimi utiecť.

No práveže ku koncu podľa tej Dr. Evelyn Vogel sa začal Dexter dosť meniť, že začínal prejavovať pocity a city ako bežný človek, kvôli Hannah a synovi, ale najmä kvôli Sarah a možno ešte Debre. Takže ťažko povedať, či by sa nezačal užierať viac. Na konci bolo dosť vidno ten rozdiel medzi Dexterom zo začiatku seriálu a na konci seriálu. Ale patrím k tým, čo sú s koncom nespokojní. Kvôli Debre.

"Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right." (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
dudys
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
1. 9. 2014 / 05:17:00 (před 10 roky)
off

Dexter neměl špatnej konec, byl takovej nejuvěřitelnější. Jeden z nejhorších konců mělo Sanctuary.

Dudýs
avatar uživatele
E Š
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
1. 9. 2014 / 09:35:11 (před 10 roky)
off

Čo ja viem, s HIMYMkom moc nesúhlasím. Mne sa ten koniec páčil, bol viac reálny ako "všetko viedlo k mojej spriaznenej duši, bolo to súdené a teraz musím umrieť sám". Dávalo to väčší zmysel, prečo Ted príbeh rozprával, že chcel jednoducho "požehnanie" od svojich detí. Prečo nie.

eleon
avatar uživatele
No One
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
1. 9. 2014 / 12:42:48 (před 10 roky)
off

Pro mně bylo nejhorší finále u seriálu The Lost World. Popravdě, dodnes čekám na vysvětlení a nebo nějaké lehčí pokračování :)

Revenge is changing persons..
avatar uživatele
rollka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
1. 9. 2014 / 13:42:59 (před 10 roky)
off

Mne sa koniec HIMYM páčil, prišlo mi to síce natočené, ako keby to vymýšľali na poslednú chvíľu, ale fakt ma potešili :)
úplny súhlas s Lost, to sa viac zmagoriť ani nedalo, v Heroes mi ani nevadila tá posledná časť, už celkovo tá posledná séria ma nejako nechytila...

avatar uživatele
Time Lord
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
1. 9. 2014 / 14:51:29 (před 10 roky)
off

Videl som Lost, Battlestar Galactica, Dextera, HIMYM a Heroes a s výnimkou Heroes to vsetko boli podla mna skvelé závery ktoré boli nečakané a vyrazili mi dych tak ze som bol z toho dlhu dobu mimo. Heroes bude pokračovať takže to sem podla mna nepatrí. Tvorcovia nevedeli že im to zrušia sám Tim Kring to potvrdil v nejakom rozhovore. Ale tušiť to mohol :-). Naopak mi moc nesadol záver The Killing akože bol fajn a trochu ma v istej veci potešil ale čakal som niečo lepšieho.

avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
1. 9. 2014 / 15:24:28 (před 10 roky)
off
vera1317 napsal(a):

Super článek :) Lost, BSG, Heroes mají zasloužené místo v tomto žebříčku, ale HIMYM si zde nezaslouží první místo. Na rozdíl od většiny fanoušků si myslím, že zvolený konec je jediný uvěřitelný, ať už mluvíme o Barneym nebo Teddovi.

přesně taky si myslím že je to prostě tak aby všechno sedělo i k charakterům, i k příběhu

Go GOATS
avatar uživatele
Nicole348
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
1. 9. 2014 / 18:38:37 (před 10 roky)
off

HIMYM samozrejme stopercentne vedie. Hovadina, ktorá pokazila celých 9 rokov a najmä keď som si nedávno pozrela prvé pár dielov tak mi prišlo smutno z toho ako ten seriál poslednou epizódou zničili. Keď niekto povie, že koniec bol aspoň reálny tak ma ide roztrhať. Skoro nič v tom seriáli nebolo reálne tak prečo by odrazu koniec mal byť? A ani teda nebol.

Prison Break ma tiež trošku vytočil ale tam som to prestala pozerať po 3 sérii a u Heroes som koniec ani nevidela lebo som sa k 4 sérii nedostala. U Dextera ma nenormálne nasrdila smrť Deb. A koniec Lost bola proste čistá nelogická debilina.

avatar uživatele
iAce
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
1. 9. 2014 / 19:16:19 (před 10 roky)
off

Uznávám, že každý má svůj názor, ale nechápu co má každý s tím koncem HIMYM. Mě se líbil a byla sem s ním i spokojená. Taky by mě, ale zajímal ten druhý konec, který bude na DVD.

"In this life or the next" - Warrior Nun
avatar uživatele
ecole
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
1. 9. 2014 / 19:38:40 (před 10 roky)
off

Super článek :-) a souhlasím se vším i pořadím, jen bych ještě zařadila True Blood :-)

avatar uživatele
Dadulinka
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
1. 9. 2014 / 20:43:05 (před 10 roky)
off
ecole napsal(a):

Super článek :-) a souhlasím se vším i pořadím, jen bych ještě zařadila True Blood :-)

Já se teda budu opakovat, ale protože nikdo nereagoval, tak se zeptám znova. Proč?

Dadulinka napsal(a):



Ale nechápu, proč by True Blood měl být propadák? Mě se to finále moc líbilo a to že Bill zemřel, aby dal Sookie normální život mi přišlo logické a i když smutné, tak správné. A ten úplný závěr, kdy se všichni sešli na večeři na den Díkuvzdání byl krásně patetický a dojemný. Za mě to nemohlo dopadnout líp...
Geronimo! Allons-y! Gallifrey stands!
avatar uživatele
IGNIK
Uživatel od první verze | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
1. 9. 2014 / 20:52:00 (před 10 roky)
off

Lidi neblázněte, Matka měla logický zakončení a hlavně poslední epizodu cením hodně vysoko. Přesně ukázal jaký to bylo bejt svobodnej a jak pak člověka semele život. Možná to je tím, že jsem ve stejný situaci. Přátelé jsou daleko a zbývá jen rodina a počkat až děti vyrostou a vyprávět jim zážitky.
Angel zamrzel, ale nakonec byl asi logicky zakončen.
Lost beru taky jako dobrý zakončení, holt ostrov byl očistec no.
Dexter byl na houby jako celej seríál takže to vlastně sedlo:)

tak zatim....

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
1. 9. 2014 / 21:03:23 (před 10 roky)
off
Dadulinka napsal(a):

Já se teda budu opakovat, ale protože nikdo nereagoval, tak se zeptám znova. Proč?

Tak já budu reagovat :) Naprostý souhlas s tebou, finále se mi líbilo, smrt byla přirozeně vepsaná a dojemná a happyend si všichni zbylí zasloužili. Na druhou stranu chápu, že kdo té dvojici fandil, tak asi odcházel zklamaný. Podle mě ale TB přestal být o vztahu Sookie/Bill nebo i Sookie/Eric tak v půlce seriálu a přišlo mi fajn, že se to k tomu zpátky nestočilo v posledním díle, to by mi spíš připadalo nepovedené.

avatar uživatele
bell
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
1. 9. 2014 / 21:46:57 (před 10 roky)
off

su serialy, ktore dejovo mali mat pokracovanie, ale boli zrusene. napriklad taky Almost Human. nikdy neprezradili co sa nachadza "behind the wall".

avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
1. 9. 2014 / 22:15:36 (před 10 roky)
off
IGNIK napsal(a):


Lost beru taky jako dobrý zakončení, holt ostrov byl očistec no.

Nikoliv. Ostrov nebyl očistec, i když si to spousta lidí myslí. Scény z očistce byly pouze v šesté sérii místo flashbacků a flashforwardů. Jinak děj na ostrově se doopravdy stal a postavy rozhodně nebyli od začátku mrtvé. To jen tak na vysvětlení :)

Hold the Door!
avatar uživatele
Trifi
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
1. 9. 2014 / 22:26:02 (před 10 roky)
off
Winnie 2.0 napsal(a):

Proč by se měl Merlin objevit v žebříčku? Finále rozhodně nebylo pokažené.

Tak co člověk, to názor, to je snad jasné :) Ale troufám si říct, že minimálně v komunitě českých ryzích fans Merlina, se kterými jsme o finále samozřejmě vedli na fórech a jinde vcelku košaté debaty, je finále pro drtivou většinu totální fiasko s příchutí "wtf?" údivu... To je prostě fakt. :)

Magic is coming.
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
1. 9. 2014 / 23:24:51 (před 10 roky)
off

Nejhorsi konec podle me mel Firefly. Ten podelali uz jen proto, ze to to ukoncili.

avatar uživatele
Dadulinka
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
2. 9. 2014 / 08:48:51 (před 10 roky)
off
andrea168 napsal(a):

Nejhorsi konec podle me mel Firefly. Ten podelali uz jen proto, ze to to ukoncili.

To sice jo (shoř v pekle Ruperte Murdochu!) ale alespoň nám dal film jako takovou malou záplatu... :)

Geronimo! Allons-y! Gallifrey stands!
avatar uživatele
KubíkRafíkZamík
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
2. 9. 2014 / 11:56:53 (před 10 roky)
off

Nenee, nesouhlasim:) Prison Break se postupne zhorsoval, takze konec byl proste jen fajn, ukoncil co měl a cau. Lost nikdy nebyl o zahadach, ale o postavach a jejich příběhy byly ukončeny vic nez genialne finální scénu jsem probrecel ;) a Dexter, ten sad ending mi tam sednul jak nikde jinde, mrzelo mne ze Dex takze skončil, v prdeli světa odstrizeny od všech koho miloval a poslední zaber, famozni konec ! Ze zbytku jmenonavych jsem konec neviděl, takze nemohu soudit, jen tak mimochodem, uvital bych článek top 10 nej koncu :-)

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
2. 9. 2014 / 12:10:59 (před 10 roky)
off
KubíkRafíkZamík napsal(a):

Nenee, nesouhlasim:) Prison Break se postupne zhorsoval, takze konec byl proste jen fajn, ukoncil co měl a cau. Lost nikdy nebyl o zahadach, ale o postavach a jejich příběhy byly ukončeny vic nez genialne finální scénu jsem probrecel ;) a Dexter, ten sad ending mi tam sednul jak nikde jinde, mrzelo mne ze Dex takze skončil, v prdeli světa odstrizeny od všech koho miloval a poslední zaber, famozni konec ! Ze zbytku jmenonavych jsem konec neviděl, takze nemohu soudit, jen tak mimochodem, uvital bych článek top 10 nej koncu :-)

Tak nejlepší konce pro mě evokuje ta Topka pohádkových konců, nejsou v nich jen "žili šťastně až do smrti" konce, ale i prostě konce, které se k seriálu hodily :)

avatar uživatele
Sang
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
2. 9. 2014 / 14:28:12 (před 10 roky)
off

Finále Dextera jsem neviděla, jen o něm četla, ale zajímalo by mě: proč je pro tolik lidí špatné? Proč by měl Dexter trpět za svoje činy a Debra žít?

avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
2. 9. 2014 / 14:53:30 (před 10 roky)
off
Locke napsal(a):

Nikoliv. Ostrov nebyl očistec, i když si to spousta lidí myslí. Scény z očistce byly pouze v šesté sérii místo flashbacků a flashforwardů. Jinak děj na ostrově se doopravdy stal a postavy rozhodně nebyli od začátku mrtvé. To jen tak na vysvětlení :)

a to je na tom to nejhorší. veškerý děj na ostrově tím spláchli do záchodu, protože z toho ostrova zůstalo příliš mnoho otázek a tím koncem z toho ostrova udělali stejně nedůležitou věc.

avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
2. 9. 2014 / 15:05:15 (před 10 roky)
off
Sang napsal(a):

Finále Dextera jsem neviděla, jen o něm četla, ale zajímalo by mě: proč je pro tolik lidí špatné? Proč by měl Dexter trpět za svoje činy a Debra žít?

Dexter byl inteligentní seriál a inteligentní postava, která vždy uvažovala vlastně racionálně. Ze všeho se dokázal dostat. Celá osmá sezóna byla o tom, jak je pro něj důležitá rodina a že kvůli rodině skončí se zabíjením. A dopadlo to vlastně tak, že opustil syna, kterého nechal u své přítelkyně, která vlastně byla vrah... Jako by se Dexter sám trestal a bál se, že syn bude u něj v nebezpečí, což neberu a chápu jako hloupé ukončení něčeho, co se tam snažili budovat. Co se týče Debry, tak sice ok, zabili ji, ale zabili ji neuvěřitelně hloupým způsobem. Jako by ji prostě jen potřebovali vyškrtnout a zapůsobit na diváky přes citové vydírání.
Tedy největší problém v zakončení seriálu vidím v tom, že se dal udělat mnohem lepší, inteligentnější konec. A je jedno, jestli by šlo o happyend nebo jestli by ho dopadli. Tvůrci podle mě promarnili příležitost udělat konec, který by všechny posadil na zadek... u tohoto konce jsem si říkal "wtf, to snad nemyslí vážně..." a seriál pro mě vlastně skončil tou předchozí epizodou, která směrovala k happyendu.

Editováno: 2x | Naposledy: 2. 9. 2014 / 15:07:13
avatar uživatele
Sleslikslicka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
2. 9. 2014 / 16:08:10 (před 10 roky)
off
bell napsal(a):

su serialy, ktore dejovo mali mat pokracovanie, ale boli zrusene. napriklad taky Almost Human. nikdy neprezradili co sa nachadza "behind the wall".

Jo, to mě neskutečně rozčiluje, ta blbá zeď tam! Ještě to ani nestačili pořádně nakousnout a už to ukončili :(.

Nobody expects the spanish inquisition!
avatar uživatele
Jacob Fečko
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
2. 9. 2014 / 20:18:47 (před 10 roky)
off

super článek, ale nesouhlasím s himym. jakýkoliv jiný konec by byl podle mě naprosto zcestný. jediný, co hrálo proti našemu konci je tragicky komerční poslední řada, která pro mě byla naprosto nekoukatelná. jakýkoliv jiný konec by vzhledem k těm osmi letům příběhu vůbec nedával smysl. začalo to robin a končí to robin. možná by se hodil i jiný konec, kdyby měl seriál zdravých pět šest řad a producenti to neprotahovali až tak do mrtě :)

avatar uživatele
sarrau
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
2. 9. 2014 / 22:40:08 (před 10 roky)
off

Viděla jsem většinu seriálů, ale vyjádřím jen k HIMYM. Milovala jsem pár Robin + Barney, protože jsem si Barneyho oblíbila víc než Teda a prostě, podle mě patřej k sobě. Ne jako snílek Ted a Robin, která jde za kariérou. Prostě mi to pokazili, chtěla jsem ať jsou konečně Barney a Ted šťastní, vždyť "matka" byla prostě k Tedovi dokonalá... A oni to tak po*****! Víc už psát nebudu.

avatar uživatele
adush
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
3. 9. 2014 / 01:17:19 (před 10 roky)
off

Pro mě mezi ty neuvěřitelný konce patří jednoznačně Lost, kdy opravdu nechápu co tím chtěli říct. Asi jsem blbá blondýna, ale nic mi tam nedávalo smysl a rozhodně poslední díly nic nevysvětlily, spíše položily další otázky :( a jako "top" konec je právem dnešní *1 HIMYM. Dodneška jsem na ten konec naštvaná a pořád se z tý poslední série nemohu vzpamatovat a tím u mě seriál skončil na plné čáře. Tak to celé domršit, no fuj fuj fuj. Jsem schopná akceptovat, že Ted skončil s Robin, ikdyž bych byla ráda za happyend s Tracy, ale chtěli udělat boom efekt, což se jim jednoznačně povedlo. Ale co mi na tom konci nejvíc vadí to, že od deváté série, díl po dílu se řešily zbytečnosti a Tracy tam byla jen v pár úryvkoch. A třešničkou na dortu bylo, kdy v posledním dvojdíle Barnyho a Robin rozvedli, Tracy umřela (ani se neví na co) a to vše stihli za dvě minuty, fuj fuj fuj. A nakonec se děcek zeptá, jestli může jít za tetou Robin, jako by děckám ani nebylo smutno po matce a vlastně ji vůbec neměly. Myslím, že takový konec si nezasloužila ani Tracy, natož pak my diváci. Klidně si mohli odpustit těch x dílů a radši nám mohli ukázat život s Tracy a pak v posledním díle mohla v poklidu umřít a poté se mohl zeptat na svolení, ale ne takto.

Omlouvám se za sloh, ale člověk to potřebuje ze sebe dostat ;-) jo a nečetla jsem všechny předešlé příspěvky, takže se možná s některými shoduji :)

avatar uživatele
Dadulinka
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
3. 9. 2014 / 09:10:32 (před 10 roky)
off
adush napsal(a):

Pro mě mezi ty neuvěřitelný konce patří jednoznačně Lost, kdy opravdu nechápu co tím chtěli říct. Asi jsem blbá blondýna, ale nic mi tam nedávalo smysl a rozhodně poslední díly nic nevysvětlily, spíše položily další otázky :( a jako "top" konec je právem dnešní *1 HIMYM. Dodneška jsem na ten konec naštvaná a pořád se z tý poslední série nemohu vzpamatovat a tím u mě seriál skončil na plné čáře. Tak to celé domršit, no fuj fuj fuj. Jsem schopná akceptovat, že Ted skončil s Robin, ikdyž bych byla ráda za happyend s Tracy, ale chtěli udělat boom efekt, což se jim jednoznačně povedlo. Ale co mi na tom konci nejvíc vadí to, že od deváté série, díl po dílu se řešily zbytečnosti a Tracy tam byla jen v pár úryvkoch. A třešničkou na dortu bylo, kdy v posledním dvojdíle Barnyho a Robin rozvedli, Tracy umřela (ani se neví na co) a to vše stihli za dvě minuty, fuj fuj fuj. A nakonec se děcek zeptá, jestli může jít za tetou Robin, jako by děckám ani nebylo smutno po matce a vlastně ji vůbec neměly. Myslím, že takový konec si nezasloužila ani Tracy, natož pak my diváci. Klidně si mohli odpustit těch x dílů a radši nám mohli ukázat život s Tracy a pak v posledním díle mohla v poklidu umřít a poté se mohl zeptat na svolení, ale ne takto.

Omlouvám se za sloh, ale člověk to potřebuje ze sebe dostat ;-) jo a nečetla jsem všechny předešlé příspěvky, takže se možná s některými shoduji :)

Ač možná nesouvisle, vyjádřila jsi názor většiny, která znechuceně shlédla poslední epizodu. Takový konec si mohli dovolit v případě dramatu, ale u sitcomu? Celých devět let se omýlá matka až na dřeň a nakonec se té sympatické dívenky, která se k Tedovi dokonale hodí zbaví ve dvou minutách a zahodí jí jako umaštěné noviny. Chování dětí je nelogické (matka jako by ani nebyla, jako by i oni celou dobu toužili mít za maminku Robin). A rozvod Barneyho a Robin by nevadil, kdyby nás celou útrpnou devátou řadu nemasírovali, jak se ti dva změnili a jak byli pro sebe stvořeni. A opět, co tak dlouho scénáristé budovali, zahozeno ve dvou minutách.

Někteří psali, že tenhle konec byl jediný logický. Jenže přátelé, odkdy jde o logiku u situační komedie...

Geronimo! Allons-y! Gallifrey stands!
avatar uživatele
lokot
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
3. 9. 2014 / 13:14:19 (před 10 roky)
off

Děkuji za letní topky, tato je velmi trefná a povedená. :-)

Holy
avatar uživatele
adush
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
3. 9. 2014 / 14:25:57 (před 10 roky)
off
Dadulinka napsal(a):

Ač možná nesouvisle, vyjádřila jsi názor většiny, která znechuceně shlédla poslední epizodu. Takový konec si mohli dovolit v případě dramatu, ale u sitcomu?

Ano ano, to víš ještě pořád jsem znechucená z toho konce, tak nejsem schopna napsat ukázkový sloh :)))

avatar uživatele
maxf1@seznam.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 7 | Manny Bianco
3. 9. 2014 / 18:01:56 (před 10 roky)
off
ragelly napsal(a):

Chucka jsem zařadila do pohádkových konců, to bych si protiřečila :) ale u těchto typů článků je krásně vidět, že opravdu záleží na vkusu každého jedince, třeba u True Blood se mi ten konec moc líbil :)

Já bych za pohádkový bral, kdyby si Sarah po polibku vzpomněla.

avatar uživatele
TheM
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
3. 9. 2014 / 20:37:33 (před 10 roky)
off

Mohl by mi někdo ve zkratce říct, jak skončil LOST? Nedokoukala jsem to až do konce a zajímalo by mě, jaký byl ten "úžasný" konec.

TheM
avatar uživatele
Vegen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
4. 9. 2014 / 08:57:13 (před 10 roky)
off

Tento článek měl být podle mě pojmenován trochu jinak. :-) "10konců, které fanoušky neuspokojili" :-) Konec HIMYM dává naprostý smysl v kontrastu s děním po celých 9 let. Angel nedodal seznam žijících a mrtvých, ale myšlenku předal :-)

avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
4. 9. 2014 / 09:08:31 (před 10 roky)
off
Vegen napsal(a):

Konec HIMYM dává naprostý smysl v kontrastu s děním po celých 9 let.

HIMYM = SMYSL ??? Vždyť to jsou úplná antonyma. Chápej, že v tomhle případě stačilo lidem vidět pilot a finále. Všechno ostatní bylo úplně zbytečné.

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
Mescalamba
Uživatel od první verze | Cool level: 4 | Vince Masuka
4. 9. 2014 / 09:39:00 (před 10 roky)
off
TheM napsal(a):

Mohl by mi někdo ve zkratce říct, jak skončil LOST? Nedokoukala jsem to až do konce a zajímalo by mě, jaký byl ten "úžasný" konec.

Všechno byl "sen", nic z toho se nestalo, všichni už byli mrtvý, nakonci se sejdou a zpívaj kumbaja. Nebo něco v těhle intencích. Už je to dýl co sem to viděl, bylo to pěkně debilní.

avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
4. 9. 2014 / 10:04:00 (před 10 roky)
off
Mescalamba napsal(a):

Všechno byl "sen", nic z toho se nestalo, všichni už byli mrtvý, nakonci se sejdou a zpívaj kumbaja. Nebo něco v těhle intencích. Už je to dýl co sem to viděl, bylo to pěkně debilní.

no pěkný, až na to, že o žádný sen vůbec nešlo... :)
fakt super konec, když řada lidí ani nechápe, jak to skončilo...

Editováno: 1x | Naposledy: 4. 9. 2014 / 10:04:22
avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
4. 9. 2014 / 10:37:20 (před 10 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

no pěkný, až na to, že o žádný sen vůbec nešlo... :)
fakt super konec, když řada lidí ani nechápe, jak to skončilo...

A přitom to Christian Shepherd na konci všechno polopaticky vysvětlil. Stačilo dávat trochu pozor, zase až tak složitý to není.

Hold the Door!
Editováno: 1x | Naposledy: 4. 9. 2014 / 10:46:41
avatar uživatele
Vegen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
4. 9. 2014 / 10:59:43 (před 10 roky)
off
HonZajs000 napsal(a):

HIMYM = SMYSL ??? Vždyť to jsou úplná antonyma. Chápej, že v tomhle případě stačilo lidem vidět pilot a finále. Všechno ostatní bylo úplně zbytečné.

Když to bereš takhle, tak stačil první a poslední díl i Euréky :D

avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
4. 9. 2014 / 11:25:04 (před 10 roky)
off

tak už vyšel alternativní sestřih poslední epizody HIMYM, tak to tady někdo může zhodnotit. já seriál ještě nedokoukal, tak se na to podívám až později :)

avatar uživatele
inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
4. 9. 2014 / 11:57:16 (před 10 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

tak už vyšel alternativní sestřih poslední epizody HIMYM, tak to tady někdo může zhodnotit. já seriál ještě nedokoukal, tak se na to podívám až později :)

práve som si to pozrel...a áno, presne toto je ten záver, kt. som očakával...ľudia, kt. sú s koncom nespokojní, tak si ho vyhľadajte, síce až takto na DVD k 9. sérii, ale dočkali sme sa a môžme pokojne spávať :D a ja idem zvýšiť hodnotenie seriálu o tých 10%, kt. som dal dole práve kvôli koncu...because this is, my friends, what I call "a proper ending" :))

"Život jak vo videu, dopredu či dozadu, si nepretočím."
avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
4. 9. 2014 / 12:00:48 (před 10 roky)
off
inekafe napsal(a):

práve som si to pozrel...a áno, presne toto je ten záver, kt. som očakával...ľudia, kt. sú s koncom nespokojní, tak si ho vyhľadajte, síce až takto na DVD k 9. sérii, ale dočkali sme sa a môžme pokojne spávať :D a ja idem zvýšiť hodnotenie seriálu o tých 10%, kt. som dal dole práve kvôli koncu...because this is, my friends, what I call "a proper ending" :))

Přesně tak. Tomuhle já říkám zasloužený konec. Tohle je to, co si Ted zasloužil a to, na co jsme všichni dlouhých devět let čekali. :-)

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
5. 9. 2014 / 07:22:29 (před 10 roky)
off

My dokoukali True Blood az ted a za mne teda palec nahoru. Jedina vytka k tomu natahovani, uz slo videt ze to maji vymysleny a nemaji co resit :)
A nejvetsi palec dostalaSarah. Konecne spravedlnost!

avatar uživatele
calipsso
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
7. 9. 2014 / 11:27:11 (před 10 roky)
off

Souhlasí. Ještě se k hrozným koncům připojuje Ringer, Lying game..(games?) A už vidím finále Vampire diaries..to bude hrozné :-D :-D

avatar uživatele
Ryan32
Uživatel od první verze | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
9. 9. 2014 / 19:27:04 (před 10 roky)
off

Pro mě osobně bylo finále Merlina velmi neuspokojivé a místo v žebříčku by si rozhodně zaslouzil. Po pěti sezónách, co mě držel u televize, wtf? Určitě si zasloužil jiné zakončení, ne tak depresivní.

avatar uživatele
eryenie
Uživatel od první verze | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
4. 10. 2014 / 11:47:46 (před 10 roky)
off

Popravde, snad vsechny serialy zde vyjmenovane mely tak slabe finalni rady, ze se ani nebylo cemu divit. Nejsem prilis odvarena z 9. rady Akt X, už jenom proto, že Akta X, to je Mulder a Scully, ne Reyes a Doggett, i kdyz celkem dustojnymi zastupci byli. Nelibila se mi 4. rada Heroes, Lost u me ztratilo pozornost uz nekdy ve treti rade. Angel je mozna lehce svetlou vyjimkou, i kdyz se opravdu absolutne zmenila cela jeho podstata - ovsem myslim, ze 5. serie dokonale vyrovnala serii 4., ktera byla utrpeni pro vsechny. Vicemene zaverecna epizoda je presne tim, o cem serial byl. A pokud jde o otevreny konec, porad jeste existuji komiksy. Co se tyce Prison Breaku, tam uz posledni radu sledovat neslo, a zaverecna epizoda byla opravdu posledni kapkou do poharu vzteku. Uz jenom proto, ze Scofield byl skutecne sympatak a prirknout mu nesmyslnou chorobu, diky ktere se rozhodne obetovat, aby Saru dostal z lochu, byla rana pod pas. Dexter mel skoncit jinak. Kruteji. Ale nevim, ve chvili, kdy Debra zabila Laguertu...

A co rikate na Breaking Bad? Taky slabota.

Vicemene si ale myslim, ze se snad nikdy nezamlouva konec serialu, prave protoze je to jeho konec, a uz nikdy vic nedostaneme?

avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
4. 10. 2014 / 12:14:17 (před 10 roky)
off
eryenie napsal(a):

Vicemene si ale myslim, ze se snad nikdy nezamlouva konec serialu, prave protoze je to jeho konec, a uz nikdy vic nedostaneme?

Mně rozhodně nevadí konce seriálů, ale musí to mít hlavu a patu. Jsou samozřejmě různé typi seriálů, některé jsou více zaměřené na konkrétní epizody a jiné rozvíjejí nějaký příběh. Ty druhé seriály to mají trochu těžší, protože se může stát, že z toho příběhu vyleze kravina (viz Lost), která pořádně nedrží pohromadě. Konec Přátel byl například zcela normální uzavření, kdy se všichni posunuli někam dál. Tedy až na Joeyho, ale to nebyla normální postava s normálním životem, takže to moc řešit nešlo, aby to nevyznělo divně. Konec Start Trek Voyager je například rovněž zcela normální. Ten seriál celou dobu někam směřoval a v poslední epizodě dorazil do svého cíle. Nedá se tomu prakticky nic vytknout. Seriál The Killing je dejme tomu taky uspokojivě ukončen (byl tam sice zbytečný dovětek, ale celkově případ uzavřen, konec). U řady dnešních seriálů je však zvykem, že to pořádně nikam nedotáhnou, konec nechají otevřený (protože často netuší, jestli bude seriál obnoven nebo ne) a scénáristé kolikrát nezvládnou ukočírovat hlavní dějovou linku. Mně třeba přišel naprosto příšerný konec seriálu Invaze.

avatar uživatele
Teteyza12
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
22. 12. 2014 / 19:19:42 (před 10 roky)
off

Též plně souhlasím s 1. místem. Finále HIMYM mě hodně naštvalo, protože to udělali tak, že Ted měl být už od začátku s Robin a Tracy jim v tom pořád brání. Vážně jsem, ale byla ráda, že vydali Alternativní konec, jelikož mě to fakt naštvalo.

avatar uživatele
Showan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
5. 1. 2015 / 19:52:02 (před 9 roky)
off

HIMYM presne. Aj keď alternatívný koniec by nebol až taký zlý keby sa Robin a Barney nerozišli.

avatar uživatele
Hepy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
10. 2. 2015 / 18:09:04 (před 9 roky)
off

Me se konec HIMYM docela libil. I kdyz netvrdim ze jsem nebyl sokovanej. Chci si pamatovat nazvdy Barnyho jako prasaka, a toho co se neda nidky spoutat :-) A Tedovi a Robin jsem to pral od zacatku. A docela se mi ten odkaz na pilot libil. Komu se to nelibi tak at se podiva na prvni a posledni dil, ja se za tech 9 let u serialu skvele bavil, vy ne? Ty hlasky typu ''Timto pro me serial skoncil'' nebo ''Zaver to cele pohrbil'' nechapu. To Dexter me zklamal vic, tam jsem se od zacatku tesil na to jak se postavy (Batista, Quin, Jamie, Masuka) budou tvarit az zjisti kdo je pravy Dexter. A toho jsem se vlastne vubec nedockal. Bud smrt Dextera,vezeni nebo happyend by me uspokojil vic. Smrt Debry se mi taky vubec nelibila. Kdyz opomenu ten konec, tak Dexter serial jako takovej byl luxusni.

avatar uživatele
wava
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
13. 6. 2015 / 15:54:01 (před 9 roky)
off

Docela by mě zajímalo, který seriál má lepší pointu, než Battlestar Galactica. Okamžitě si ho pouštim......

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
16. 7. 2015 / 21:41:49 (před 9 roky)
off
No One napsal(a):

Pro mně bylo nejhorší finále u seriálu The Lost World. Popravdě, dodnes čekám na vysvětlení a nebo nějaké lehčí pokračování :)

To byl prostě jeden z těch seriálů, které natočily finále, než věděli, co bude dál. Taky mě to mrzelo, ale bylo hůř.

Jo, jo, jo. Akorát Secret Diary... jsem přestala sledovat ze strachu, že to skončí, tak jak vy jste psali, že si to lidi přáli. Takže jéj! :D

avatar uživatele
Blázen z Jericha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
6. 12. 2015 / 20:03:55 (před 9 roky)
off

S Himymem souhlasím naprosto, s Dexterem moc ne. Ještě jsem si vzpomněl třeba na Lost World, který měl asi pokračovat ale nějak k tomu nedošlo.

ČSFD.cz je odpad
avatar uživatele
megawir
Co-boss | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
11. 2. 2016 / 08:56:16 (před 8 roky)
off

---

Mažeme příspěvky, které odporují pravidlům = např když je člověk sprostý ;) Nauč se mluvit slušně a pak to bude v pořádku.

SerialZone.cz | KFILMU.net | co-boss
avatar uživatele
vansfans
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
11. 2. 2016 / 09:55:30 (před 8 roky)
off

Spíš to vypadá že mažete příspěvky, které kritizují váš žebříček. (na druhém příspěvku nebylo nic sprostého!) ... To že někdo umístil BSG na tento seznam, odporuje všem ostatním stránkám které jsem četl a taky názorům fanoušků.

Osobně: Konec Battlestar byl jeden z nej. (ne li best co byl natočen) ,ale kritizovat umí každý! a dát to do seznamu s Call Girl může jen pravý umělec.

Můžeš smazat... další příspěvek už nepřidám !

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
11. 2. 2016 / 10:19:30 (před 8 roky)
off
vansfans napsal(a):

Spíš to vypadá že mažete příspěvky, které kritizují váš žebříček. (na druhém příspěvku nebylo nic sprostého!) ... To že někdo umístil BSG na tento seznam, odporuje všem ostatním stránkám které jsem četl a taky názorům fanoušků.

Osobně: Konec Battlestar byl jeden z nej. (ne li best co byl natočen) ,ale kritizovat umí každý! a dát to do seznamu s Call Girl může jen pravý umělec.

Můžeš smazat... další příspěvek už nepřidám !

Jestli si myslíš, že jsi první, kdo tady někdy něco kritizoval, tak se ti podařilo mě fakt rozesmát. A jestli celý žebříček shazuje jenom to, že je tam Battlestar Galactica vedle Call Girl, tak máš zase pěkně omezený rozhled.

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
11. 2. 2016 / 10:28:13 (před 8 roky)
off
vansfans napsal(a):

Spíš to vypadá že mažete příspěvky, které kritizují váš žebříček. (na druhém příspěvku nebylo nic sprostého!) ... To že někdo umístil BSG na tento seznam, odporuje všem ostatním stránkám které jsem četl a taky názorům fanoušků.

Osobně: Konec Battlestar byl jeden z nej. (ne li best co byl natočen) ,ale kritizovat umí každý! a dát to do seznamu s Call Girl může jen pravý umělec.

Můžeš smazat... další příspěvek už nepřidám !

Vše se dá vyjádřit nějak rozumně :)

avatar uživatele
vansfans
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
11. 2. 2016 / 11:30:13 (před 8 roky)
off
ševča napsal(a):

Jestli si myslíš, že jsi první, kdo tady někdy něco kritizoval, tak se ti podařilo mě fakt rozesmát. A jestli celý žebříček shazuje jenom to, že je tam Battlestar Galactica vedle Call Girl, tak máš zase pěkně omezený rozhled.

Jestli si z toho pochopil, že jde o to že je bsg vedle call girl, tak si rozesmál i ty mě. ;)

avatar uživatele
Hitchhiker
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
27. 6. 2016 / 20:25:37 (před 8 roky)
off

nikdy bych tomu nevěřila ale musím říct, že existuje horší finále než Himym...:( bohužel za mě Castle..

For crying out loud!
avatar uživatele
MichaelScott
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
11. 11. 2016 / 18:43:13 (před 8 roky)
off

A to tu nikdo neviděl the sopranos?To byl dost trapný konec :D jinak himym měl docela supr konec přál jsem mu to :) lost nejhorší konec v historii TV :D

Blackhero
avatar uživatele
Blázen z Jericha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
1. 9. 2022 / 12:05:29 (před 2 roky)
off

Chtělo by to update. za posledních 5 let vzniklo hodně špatných konců. Takový GOT nebo Legendy Zítřka.

ČSFD.cz je odpad