Diskuze k článku 5 největších zklamání roku 2014
avatar uživatele
Helo
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
25. 12. 2014 / 16:06:18 (před 10 roky)
off

Pánův návrat? Seriously? :-D

Jsem seriálovej maniak, čumim skoro na všechno... :-D
avatar uživatele
Pajky
Redaktor | Cool level: 95 | Sherlock Holmes
25. 12. 2014 / 16:11:22 (před 10 roky)
off

1. Extant mě ani trochu nezajímal, seriál s Halle Berry nemůže být nikdy dobrý.
2. Mastera bych na Pána "nepředělával", čekal jsem, že bude série "zajímavější" (i tak se mi ale vcelku líbila)
3. Noční talk show mě taky nezajímají, jediná Talk show, která za to stojí je ta od Johna Olivera.
4. Podzimní novinky už od začátku vypadají špatně a tak jejich hodnocení nepřekvapí. Jinak mě se třeba Gotham líbí a hodně.
5. HIMYM - Tohle prostě nejde přebít či zapomenout...

Není článek ten, aby se zavděčil čtenářům všem :)
Editováno: 1x | Naposledy: 25. 12. 2014 / 16:11:55
avatar uživatele
Sparkles
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
25. 12. 2014 / 16:18:08 (před 10 roky)
off

Zajímavý článek a super nápad, že ke konci roku nebudeme jen chválit :-)

Každopádně pod HIMYM se podepíšu, sice u mě neodeznělo zklamání z toho, s kým a jak Ted nakonec skončil, ale jakési smíření nastalo. Asi jsem musela po 6 společných letech odpustit, ale nezapomenu :-D :-D

A co se týče late show. Mě osobně mužská převaha nevadí, vadí mi odchod Craiga. Po tom se mi bude opravdu stýskat. A zase John Oliver je top a hodně vtipný, takže já si na mužský element nestěžuji ;-)

avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
25. 12. 2014 / 16:28:44 (před 10 roky)
off

5. U Extantu jsem se zasekl pár dílů před koncem první řady, ale někdy to dokoukám. Každopádně souhlasím, že měl mnohem větší potenciál, než jaký si tvůrci mysleli, že má.
4. Osmou sérii Doctora zatím nemůžu posoudit, sám jsem teprve u druhé.
3. U talkshow mě mrzí leda odchod Craiga. Ne, že bych Late Late Show sledoval nějak pravidelně, ale když se sem tam na pár scének podívám, tak se pokaždé dobře pobavím. A k té ženské reprenetaci, která tam chybí... ani mi to nevadí. Třeba Ellen mě se svou talkshow nikdy nepobavila, takže má víra v humor ženských moderátorek talkshow je celkem malá.
2. Letošní sezóna je sice bídná, ale každá nadcházející sezóna má dle mého klesající tendenci, co se týče kvality. Ale z té tuny si pár kousků vychvaluju, třeba HTGAWM, Gotham a ani Forever nebo Red Band nejsou úplný odpad.
1. No jo, souhlasím, tohle budu tvůrcům odpouštět ještě hodně dlouho.

avatar uživatele
RiverSong
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
25. 12. 2014 / 16:52:50 (před 10 roky)
off

Povánoční nadílka ve formě kritiky je zajímavý nápad. Takže díky za článek! :)

Nicméně kritika je prostě individuální a ne každému to sedne :)

Extant jsem neviděla, odradily mě názory jiných. Osmá řada Doktora je prostě jiná, Moffat není to, co býval, ale ten mě osobně prostě nestačí na to, abych seriál opustila ;). A co se týče talkshow - chlapi jsou lepší. Ellen mě nikdy moc neoslnila.

Souhlasím s podzimními novinkami, třeba Manhattan love story bylo totální zklamání ( přičemž potenciál tam rozhodně byl...), Gotham zas tak špatnej podle mě není, ale mnozí z nás čekali prostě víc.

HIMYM - achjo.

I'm a woman who drinks tea.
avatar uživatele
verunkawrath
Dlouholetý uživatel | Cool level: 28 | Timothy McGee
25. 12. 2014 / 17:03:55 (před 10 roky)
off

Extant mě prvním a druhým dílem nadchl,ale pak to opadalo,škoda

Narovnej svou krátkou páteř a sevři drobné zoubky :)
avatar uživatele
Míša Mikye-Bookworm Hrubá
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
25. 12. 2014 / 17:36:51 (před 9 roky)
off

Rozhodně souhlasím, finále HIMYM mě neskutečně sklamalo. Celý seriál směřoval k poznánì Matky, která se tam objevila jen okrajově. Osobně bych spíše protáhla začatek jejich vztahu, než aby tvůrci seriálu pouze "splácali" události příštích 20 let. Konečný výsledek vypadal, jako by narychlo slepili poslední dva díly jen aby to měli z krku.

avatar uživatele
saralive
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
25. 12. 2014 / 17:37:06 (před 9 roky)
off

Osmá série Doctora Who se mi líbila. Ano bylo tam pár horších dílů (ach ten Kill the moon) ale zrovna Robots od Sherwood bych k nim něřadila (pro mě druhý nejoblíbenější díl série). Já jsem byla nadmíru spokojená :)

Kdo se moc ptá, málo googlí- Darovaným titulkům na chyby nekoukej-Všechno padá, co software má. - Co na srdci, to na Facebooku. - Všude dobře, s WiFi nejlíp. - Tak dlouho se chodí s otázkou na Seznam, až se zajde na Google.
avatar uživatele
Engeneer
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
25. 12. 2014 / 17:37:11 (před 9 roky)
off

Co všichni máte proti finále HIMYM? Doba, kdy seriál bavil skončila už před několika lety a alespoň já jsem to dosledoval pouze "z povinnosti" a když se nad finále zamyslím, tak dávalo smysl. Náznaky závěrečného twistu se objevovaly už dlouho.

avatar uživatele
Nicole348
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
25. 12. 2014 / 17:57:32 (před 9 roky)
off

Finále HIMYM je jasné prvé miesto a nečakala som ani nič iné. Ja som to vyriešila veľmi jednoducho - finále som videla len raz a už nikdy si ho nepozriem. Proste ho ignorujem. Pre mňa seriál skončil predposlednou epizódou. A finále nedávalo zmysel. Ani náhodou, ani trochu.

avatar uživatele
Vegen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
25. 12. 2014 / 18:03:26 (před 9 roky)
off

Engeneer mi mluví z duše. Připadá mi, že lidem se nelíbil konec, protože to nebyl ten vytoužený konec :D.

avatar uživatele
EleonoraKs
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
25. 12. 2014 / 18:17:53 (před 9 roky)
off

Doctor Who? Jako vážně? Sice osmá série není mou nejoblíbenější, ale takový propadák to není. A uvádět jako noční můru Kill the Moon a nejlepší Listen a Robot of Sherwood? Já teda nevím, ale nejvíce se mi líbil Deep Breath a Mummy on the Orient Express, zbytek docela ušel. Ale Listen byla taková slátanina, že jsem to chtěla vypnout, jako poslední vánoční díl Simpsonů, ale ten jsem skutečně vypnula. To by mělo být zklamání roku...

Jsem krásná, jsem úžasná, ale především jsem skromná.
avatar uživatele
EmKo
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
25. 12. 2014 / 18:21:59 (před 9 roky)
off

Já bych Doctora zas tak černě neviděla. Jako v každé sérii byly díly o něco lepší a o něco horší a hlavně (jako v každé sérii) se některým lidem některé díly líbí více a některé méně. Já osobně třeba moc nechápu hate kolem Robot of Sherwood, jo jasně, zachránit celou situaci zlatým šípem je trochu zvláštní, ale přece jen je Doctor Who seriál (hlavně) pro děti. Já nemám problém dokonce ani s Clarou, takže pro mě byla série více než uspokojující.

avatar uživatele
Jackolo
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
25. 12. 2014 / 19:03:27 (před 9 roky)
off

Doctor Who rozhodně zklamání není. Je to hodně jiné, to je všechno. Na druhou stranu ten seriál běží nějakou 30. řadou, musí se to obměňovat. Spousta lidí nedokáže strávit tenhle styl, po scenáristické stránce je to už asi tři roky stejné. Najdou se dobré díly (mezi které řadím i Robota) a špatné (letos jedině Into the Dalek a In the forest of the night).

avatar uživatele
lydia
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
25. 12. 2014 / 19:05:38 (před 9 roky)
off

Tak s Doctorem určitě nesouhlasím. Mě se osmá série líbila asi nejvíc od Moffata, měl to všechno jednoduché,žádné složité zápletky, samostatné díly. Po tom všichni volali a když to dostali tak se jim to zase nelíbí. V každé sérii byly slabé a skvělé epizody, to tak u seriálů, kde je v každé epizodě jiný příběh bývá.
Od Extant jsem nic moc nečekala a upřímně jsem nechápala, proč de na to někdo těší. Takže za mě žádné překvapení.
A HIMYM byla katastrofa.

avatar uživatele
corine
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
25. 12. 2014 / 19:30:36 (před 9 roky)
off

Doctor Who pochopitelně kvalitní, skvělá a ohromující televizní tvorba byla a je - už více než padesát let. O to víc mě mrzí, co poslední tři roky provádí Moffat... a právě nedovařenost Listen je toho dost neblahým dokladem. Naopak třeba ti roboti byli dobří, ale zase co udělal z Mastera, to mu měl někdo soudnej vymluvit už ve fázi, když nad tím teprv uvažoval.

Tenhle seriál nikdy nebyl o kulisách, ale o příběhu. Jenže v osmé řadě většina dílů skončí tu více tu méně rozsáhlou časovou smyčkou, kterou si Moffat musí vypomáhat, aby se mu nezhroutila logická struktura epizody.

Co se týká Gothamu, tak ten má u mě jenom plusový body, protože zasazením děje do jakýhosi bezčasí, pominutím drtivé většiny moderních technologií a obrazem, který může evokovat období od 40. do 90. let (pochopitelně až na pár výjimek), se jeho scenáristé sami přinutili soustředit se na charaktery postav, logickou stavbu děje a všechny ty ostatní dneska už jaksi staromódní věci. A tím se jim podle mě povedlo vytvořit skvělou gangsterskou detektivku ve stylu staré školy, kde gangsteři jsou nebezpečně ostří, dívky nebezpečně krásné a taky pár (ale samozřejmě ne moc) osamělých, spravedlivých a neúplatných mužů zákona... prostě taková temnější pohádka :)

Naopak těžký zklamání pro mě byl The Flash. Je to naprosto tuctový CWčkovský seriál, co vzal komiksovou postavu a doplnil ji o všechny ty typický klišé, kterých se nejenže nesnaží zbavit, ale naopak je ještě zdůrazňuje.

Já už tu nejsem!
Editováno: 1x | Naposledy: 26. 12. 2014 / 00:26:33
avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
25. 12. 2014 / 19:39:15 (před 9 roky)
off
Engeneer napsal(a):

Co všichni máte proti finále HIMYM? Doba, kdy seriál bavil skončila už před několika lety a alespoň já jsem to dosledoval pouze "z povinnosti" a když se nad finále zamyslím, tak dávalo smysl. Náznaky závěrečného twistu se objevovaly už dlouho.

Tak smysl mi to (ze strany tvůrců) po menším uvažování i dávalo, když se to vezme kolem a kolem. Ale musíš uznat, že dělat celé ty roky takový humbuk kolem odhalení Matky, rok co rok diváky napínat a na poslední sérii Matku odkrýt a pak ji jenom tak "zabít"... to je trošku moc.
Ale chápu záměr tvůrců. Tady šlo o to, že si už u první série určili, k čemu seriál směřuje, ale asi už nedomysleli, že se za ty roky postavy vyvinou a budou jiné než na začátku. Takhle cpali Teda zpátky k Robin děj se co děj, což je prostě nahlavu.

avatar uživatele
Thomm97
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
25. 12. 2014 / 20:01:18 (před 9 roky)
off

Doctor je Doctor. Ale s tvrzením ,že to neni kvalitní podívaná jakožto velký Whovian nemůžu souhlasit. Ano, osmá série byla v mnohém zklamáním, ale i tak se mi docela líbila :) 12th se stále tak nějak neusadil. A musí to být trochu promakanější. No uvidíme devátou řadu. ;) snad odejde Jenna. Claru moc nemusim.

Don´t Blink!
avatar uživatele
Teteyza12
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
25. 12. 2014 / 20:13:27 (před 9 roky)
off

S HIMYM naprosto souhlasím a jsem opravdu ráda za Alternativní konec. Z matky zkrátka udělali tu, která brání Tedovi a Robin být spolu, což mě naštvalo.

avatar uživatele
Tamn
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
25. 12. 2014 / 20:21:08 (před 9 roky)
off

Vyjadrenie k 5. HIMYM.
Podla mňa to skončilo dosť dobre. Myslím si, že po rokoch neočakaváných žartíkov, pravidiel, divných tradícií a ešte divnejších názvov(napr. nemravná díne), miliónoch teórií a Baneyho klamstiev by bolo nudné aby všetko skončilo tak ako malo. Skončlo to zvrátene a nečakane, ako sa na HIMYM patri.

Your pretty face is going to hell, darling.
avatar uživatele
Nathaniell
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
25. 12. 2014 / 21:53:10 (před 9 roky)
off

Musím se přidat k těm, kdo tak úplně nesouhlasí s Doctorem. Osmička je nevyvážená, ale stejný pocit jsem měla i u Smithových sérií, takže žádná velká změna. Listen miluju, i když je trochu upocené a chybí mu údernost, jakou mělo třeba Blink. Pro mě bylo kromě Listen nejlepším Mummy a Flatline. Zbytek mě bavil více (Time Heist) či méně (Kill the Moon), ale jediná epizoda, která se mi chtěla opravdu vypnout, byla In the Forest. Danny Pink je prostě neuvěřitelně samoúčelná a zmršená postava. Finále bylo, pravda, trochu zklamáním, ale celkově jsem spokojená.

Co se týče Capaldiho, tak na rozdíl od jedenáctky, na kterého jsem si zvykala strašně dlouho, ho miluju od prvního dílu. Vztahové dynamice jeho cynismus a ufounství rozhodně prospělo, škoda jen, že nejsou jeho interakce s Clarou vedeny nějakou pevnější rukou. Občas jsem měla pocit, že jejich dialogy někdo náhodně rozesel po různých epizodách a vůbec mu nevadilo, že někde něco chybí a některé věci ztrácejí logiku. Ke Claře se vyjadřovat vůbec nebudu, tady nejsem objektivní. Strong & bossy ženské charaktery miluju a Jenna mě v téhle sérii obrovsky baví.

Žiji ve fikčních světech, iluzích a sebeklamech. Tak mi je, prosím, neberte!
avatar uživatele
naninka358
Redaktor | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
25. 12. 2014 / 21:57:22 (před 9 roky)
off

U konce HIMYM bylo jasné, že tvůrci si ho vymysleli už při psaní pilotu, bohužel se ale pak seriál a postavy nějak vyvíjel a konec pak vypadal dost uměle. A vyprávět dětem o tom, že jejich matka nebyla láskou jeho života, ale jen prostředkem k získání dětí, protože ta pravá děti nechce, je dost necitelné.

Z novinek jsem začla sledovat jen Gotham, Forever, How to get away with murder a Constantine, u nich zklamaná nejsem. Ty zmiňované v článku tedy nemůžu hodnotit. Z talk shows sleduju jen občas nějaké zábavné klipy, celé díly si nepouštím, takže ani to hodnotit nemůžu. Jen mě zarazilo, že je na fotce James Corden, kterého ani článek nezmiňuje.

avatar uživatele
Aldyska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
25. 12. 2014 / 22:23:01 (před 9 roky)
off

Články od ragelly zvyčajne mám rada, ale tentokrát nemôžem súhlasiť až tak s Doctorom Who. Áno, jedna vec je, že aj mne už lezie na nervy Moffatovský scenár, chcelo by to niečo nové, novú krv, Moffat je proste šialený ale už ho bolo dosť, ale zase až taká katastrofálne tá 8.séria nebola, mne sa vcelku dosť páčila. Myslím teraz ako celok. Jasné, ten koniec asi sklamal mnohých. Čo sa týka Robot of Sherwood, myslím, že to je pre väčšinu najslabšia epizóda série. Popravde Listen by som tak nevyzdvihovala, lebo hoci sa zdal príbeh zaujímavý, koniec ma strašne sklamal a rozladil. Naopak by som vyzdvihla Flatline, čo bol asi vrchol umenia aj hereckého aj scenáristického a Time Heist. Pre mňa osobne boli skvelé ešte aj Into the Dalek a The Caretaker. Každopádne ako bolo v článku napísané Capaldi je skvelý herec. Mňa veľmi príjemne prekvapil. No aj keď mala séria slabiny, nemyslím si, že bola tak slabá.

A k tým jesenným novinkám, myslím si, že aj keď je dosť prepadákov, nájde sa čo-to, čo by stálo za zmienku, ako napr. Forever a neviem ako je na tom Constantine, ale príbehovo ma zaujal, tak si ho mám v pláne v budúcnosti pozrieť. :)

Každopádne vďaka za článok, za tú námahu. ;)

Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right. (Patrick Jane, The Mentalist)
Editováno: 1x | Naposledy: 25. 12. 2014 / 22:23:31
avatar uživatele
The M
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
25. 12. 2014 / 22:42:54 (před 9 roky)
off

S HIMYM súhlasím na plnej čiare, ale s Doctorom nie. Ja som bol v podstate viac ako spokojný, až na poslednú epizódu, kde toho bolo trošku viacej "zlého", ale inak sa jednalo o naozaj kvalitný zážitok s Petrom Capaldim v hlavnej úlohe (či skôr s Jennou Coleman?). Zmena scenáristu by možno seriálu prospela, ale náhodou, táto séria bola predsa trošku iná od tých posledných, dostali sme iný typ Doktora ako sme zvyknutí a je mi jasné, že je to čisto môj názor a každý to vníma inak, ale podľa mňa bola veľká časť tých príbehov naozaj dobrá! Mne sa páčilo aj Kill The Moon. :) Ale priznávam, ak by som mal povedať, čo bolo najlepšie na tejto sérii, nenapadla by ma asi žiadna konkrétne epizóda či niečo iné, ale povedal by som Peter Capaldi - pretože on by bol skvelý aj v tom najhoršom príbehu na svete. :D

Never trust a hug. It's just a way of hiding your face.
Editováno: 2x | Naposledy: 25. 12. 2014 / 22:43:54
avatar uživatele
lydia
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
25. 12. 2014 / 23:48:43 (před 9 roky)
off

Jen ještě jednu poznámku. Pro fanouška sci-fi je Doctor Who vysoce kvalitní seriál.

avatar uživatele
Lelouch
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
26. 12. 2014 / 00:01:31 (před 9 roky)
off

A ja som s HIMYM naprosto spokojná :D

Kdepak asi soudruzi z NDR udělali chybu?
avatar uživatele
Briggan32
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
26. 12. 2014 / 00:40:55 (před 9 roky)
off

Podla mna koniec HIMYM bol totalne super.. bo nazaciatku som si to prial aby to tak skoncilo (a nebol som jediny).. az neskor sme zistili, ze to je nemozne.. a to ako to vyriesilo aby aj napriek tomu vsetkemu boli spolu a ze cele to tam smerovalo je uplne super :)
Extant sa mi lubil :) kazdeho bavi zjavne nieco ine :D
A z noviniek su podla mna ja take, ktore stoja za to napr. How to get away with murder, Flash, Constantine...

avatar uživatele
Janna7
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
26. 12. 2014 / 02:05:45 (před 9 roky)
off

Doctor Who že je, byl a bude nekvalitní seriál? Vážně?

Nevím, ale myslím, že tohle je spíš osobní názor autora článku (nevšimla jsem si, že by snad byl DW nějak hrozně opovrhovaný kritiky obecně ve světě) a to bych teda tady v článcích nečekala... Ano, chápu, že jako člověk, který DW miluje, to možná vidím trochu přehnaně, ale takové vyjádření se mi zkrátka zdá příliš subjektivní...

avatar uživatele
monika.t.cr
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
26. 12. 2014 / 08:24:57 (před 9 roky)
off

Nechápu, co maj všichni proti konci HIMYM. Vždyť to dopadlo dobře, mně se to teda líbilo!

avatar uživatele
Hartigen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
26. 12. 2014 / 12:10:22 (před 9 roky)
off

Ahoj..Chci se zeptat,ja vim ze mozna naivne,co bylo na konci HIMYM tak spatneho?Uz na zacatku serialu bylo prece jasny (bacha spoilery):-),ze Tedova zivotni laska je Robin,a na konci to do sebe zapadlo!I překvápko bylo..Kdyz jsem se dozvedel ze v době kdy to Ted vypravi svojim detem je jejich matka po smrti..To byl dojacek.:-) ..a když přes ty zivotni peripetie stal na konci Ted s modrym rohem pod oknem Robin..(tak to jsem si malem oplakal,ale pssst,nikdo to nevi..):-) Chci se zeptat,bez jakekoliv ironie,proc se zaver naproste vetsine fandu serialu nelibil?Jak by mel vypadat ,,lepsi" konec..Diky za pripadne odpovedi.. ..jo,a hezky pristi rok!:-)

avatar uživatele
Squerago
Redaktor | Cool level: 41 | Sheldon Cooper
26. 12. 2014 / 12:33:00 (před 9 roky)
off

Extant mel potencial ? :D

avatar uživatele
Daffy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
26. 12. 2014 / 12:57:18 (před 9 roky)
off

Podle mě měl skončit HIMYM prvním dílem. :D Ano Ted si měl vzít Robin a konec. :D

avatar uživatele
Nathaniell
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
26. 12. 2014 / 13:16:58 (před 9 roky)
off

Co se týče HiMYM, tak bych neviděla ten největší problém v prostém faktu, že Ted na konci skončil s Robin (já si to třeba přála celou dobu, jakkoli nemožně to chvílemi vypadalo), ale spíš ve způsobu, jakým spolu skončili.
Z Matky, na kterou se dlouhé série čekalo a okolo níž byl takový humbuk, se nakonec vyklubala jen příběhová berlička, aby tedy měl Ted komu své historky vyprávět a nemusel si ty děti někde adoptovat. Vůbec se nedivím, že se tolik lidí vztekalo, protože tohle bylo prostě naprosto zbytečné a nedovařené.
Sama za sebe vidím největší problém ve vztahu Barney/Robin. Pracně a uvěřitelně předtransformují Barneyho do postavy, které skutečně věříte, že Robin miluje a dokáže s ní zůstat, aby pak tohle všechno, co budovali po dlouhé sezóny, naprosto nesmyslně a idiotsky šmahem zahodili během závěrečného dílu? Jako vážně?!
A to skutečně říkám jako člověk, který Barneymu s Robin nikdy nefandil...

Žiji ve fikčních světech, iluzích a sebeklamech. Tak mi je, prosím, neberte!
avatar uživatele
HannyZiii
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
26. 12. 2014 / 13:43:54 (před 9 roky)
off

Tak napsat,"že Doctor Who nikdy nebude kvalitní, skvělá a ohromující televizní tvorba" jsou fakt silná slova. Je pravda, že osmá série je jiná a za sebe musím bohužel říct, že nejhorší z nové éry. Capaldi je výborný herec, ale špatné díly prostě začínají převažovat nad těmi dobrými. A po včerejším speciálu byla osmá řada pro mě asi tou poslední. Buď půjde Clara nebo já. A Clara zůstává na celou 9.


Začínat znovu rozpitvávat HIMYM asi nemá cenu. To byl fakt průšvih.

We´re all stories in the end. Just make it a good one.
avatar uživatele
Jajinka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
26. 12. 2014 / 17:19:18 (před 9 roky)
off

Co se mě týče, zařadila bych do toho i Sherlocka... :/

avatar uživatele
Atenecka
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
26. 12. 2014 / 17:40:09 (před 9 roky)
off

Pro mě je největším zklamáním Penny Dreadful. Moc sem se na ní těšila a prvních několik dílů se mi líbilo, ale pak se to jen plácalo a plácalo... Pak Sherlock, prostě sem čekala něco víc... A Knihovníci, nejsou špatní, ale ani ne super dobří. Once upon a time no několik posledních dilů bylo dost divných... Na noční talk show nekoukám, ale doopravdy je divné, že je to pánský klub...

avatar uživatele
Mania Dardeville
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
26. 12. 2014 / 21:16:05 (před 9 roky)
off

Tak z uvedených koukám jen na Doctora a ač zatím osmou řadu moc nemusím, tak bych určitě neřekla, že je to zklamání. Na nového Doctora jsem si zvykla daleko rychleji než na mladičkého Jedenáctého. Navíc zatím poslední dva díly byly skvělé, sice se mi trochu zprotivila Clara, když udělala vy-víte-co vy-víte-komu, ale tak... :-D


Jajinka napsal(a):

Co se mě týče, zařadila bych do toho i Sherlocka... :/

Co? Ne! Proč?

...quia victus de mea adhibeo talis, qualls eas...
avatar uživatele
Aldyska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
26. 12. 2014 / 23:16:41 (před 9 roky)
off
HannyZiii napsal(a):

Tak napsat,"že Doctor Who nikdy nebude kvalitní, skvělá a ohromující televizní tvorba" jsou fakt silná slova. Je pravda, že osmá série je jiná a za sebe musím bohužel říct, že nejhorší z nové éry. Capaldi je výborný herec, ale špatné díly prostě začínají převažovat nad těmi dobrými. A po včerejším speciálu byla osmá řada pro mě asi tou poslední. Buď půjde Clara nebo já. A Clara zůstává na celou 9.


Začínat znovu rozpitvávat HIMYM asi nemá cenu. To byl fakt průšvih.

Mne naopal 8.séria ako celok sadla, oveľa lepšia ako neustále hojdačková 7.séria,a dokonca ani veľmi chválená 6.séria mi neprišla taká dobrá. Áno, 8.séria mala slabšie epizódy, ale mala aj silné epizódy a akosi na to každý zabúda, čo je škoda. Ja ostávam Whovianom naďalej, jedine čo sa teším, keď Clara odíde, nesedí mi, chvíľkovo v pár dieloch bola dobrá, inak slabota. A Capaldi mi vyhovuje viac než Matt, síce aj ten bol fajn, ale u mňa sa prepadol na posledné miesto. No je fakt, že Moffata už mám po krk a mal by odísť jednoducho. Tie jeho moffatoviny sa nie vždy dajú vstrebať.

Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right. (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
Aldyska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
26. 12. 2014 / 23:19:40 (před 9 roky)
off
EmKo napsal(a):

Já bych Doctora zas tak černě neviděla. Jako v každé sérii byly díly o něco lepší a o něco horší a hlavně (jako v každé sérii) se některým lidem některé díly líbí více a některé méně. Já osobně třeba moc nechápu hate kolem Robot of Sherwood, jo jasně, zachránit celou situaci zlatým šípem je trochu zvláštní, ale přece jen je Doctor Who seriál (hlavně) pro děti. Já nemám problém dokonce ani s Clarou, takže pro mě byla série více než uspokojující.

Moment, ja som asi zaspala dobu. Doctor Who hlavne pre deti? Odkedy? :O Beriem, že keď bola éra Matta Smitha, nalepili sa naňho viac nástročné, ale ak sa nemýlim, tí ozaj silní Whoviani už dobre dávno vyrástli z detského veku.

Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right. (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
26. 12. 2014 / 23:24:00 (před 9 roky)
off

Pro mě je asi největší zklamání 8 série The Big Bang Theory

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
corine
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
27. 12. 2014 / 00:25:23 (před 9 roky)
off
Aldyska napsal(a):

Moment, ja som asi zaspala dobu. Doctor Who hlavne pre deti? Odkedy? :O Beriem, že keď bola éra Matta Smitha, nalepili sa naňho viac nástročné, ale ak sa nemýlim, tí ozaj silní Whoviani už dobre dávno vyrástli z detského veku.

Už od dob prvních dílů počátkem šedesátých let :)
Proto taky jako první pozemšťany nacpali do Tardis dva učitele. Víc dobrodružný sci-fi než vzdělávací pořad se z toho stal až postupem času, postupnou přeměnou, která začala po změně scenáristů už za prvního Doktora. Pořád tomu ale zůstala vlastní určitá filozofie a morální nadhled zaštiťovaný opostavou Doktora. (Výjimkou je samozřejmě šestý Doktor, což ten seriál ve své době málem položilo.) Každopádně z toho pořád zůstal rodinný dobrodružný seriál, na který s můžou dívat i poměrně malé děti (i když se nevyhýbá závažným tématům).

Já už tu nejsem!
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
27. 12. 2014 / 12:30:39 (před 9 roky)
off

Doctor jako zklamání? Nechápu. Jako jasné, nedá se upřít, že osmička byla jiná než řady předchozí, ale nechápu, proč ji označit jako jedno z největších zklamání tohoto roku. Jasně, některé díly byly lepší, jiné horší, jako vždy a všude, ale z osmičky jako takové mám pozitivní pocit. Capaldi jako 12. je boží a Claru mám pořád ráda. Někde to sice trošku drhlo, ale ani o jednom díle nemůžu říct, že by se mi nelíbil. Moffat by se teda mohl už odporoučet, ale mě jako diváka osmička nezklamala... Osmička celkově měla pár vad, ale zato byla super a na 12 jsem pořád zvědavá... Když už se ví jistě, že se Clara vrátí, zajímá mě, kam se vyvine jejich vztah...
Novinek jsem až tolik nesledovala, pravidelně dávám jen Selfie, zbytek (A to Z, Forever, Red Band Society) někdy dokoukám, takže k tomuhle se vyjadřovat nebudu, protože si vybírám jen to, co by se mi mohlo líbit a já jsem se vším spokojená :).
S HIMYM jsem se už asi smířila, u finále si pobrečela a myslím, že tuhle podpásovku už víc řešit nechci.
A k těm pánům - asi zrovna není nějaká schopná dáma, která by tohle zvládla :). A nevím, proč řešit pohlaví, mně na tom nezáleží, hlavně když to ten člověk umí. A na tom by mělo záležet nejvíc...

Editováno: 1x | Naposledy: 27. 12. 2014 / 12:32:34
avatar uživatele
Vachisek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
27. 12. 2014 / 18:00:40 (před 9 roky)
off

na HIMYM sem nikdy nekoukal nevim proč ale nejhlubším zklamaním pro mě je Constantine... největší bombou Stalker a Marco Polo

avatar uživatele
jani.cka.k
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
28. 12. 2014 / 02:17:10 (před 9 roky)
off

HYMIM obsadilo první příčku i na mém osobním žebříčku největších zklamání tohoto roku. A nejde jen o poslední epizodu, ale o celou poslední sérii. Vezměme v úvahu, že za těch osm let jsme si zvykli na jistý rytmus celého seriálu. Jedna série = jeden rok(přibližně). Když se potom najednou děj celé série odehrává v průběhu jednoho víkendu, trochu to diváka rozhodí. A kromě toho je to natahovaný, přehnaně vykonstruovaný až otravný děj. A samozřejmě znovu a znovu momenty Teda a Robin, u kterých si člověk říkal jen proboha, ať už přestanou "kopat do mrtvoly". To vše však byly jen náznaky, které hlásaly, že se schyluje ke katastrofě. Nezachránily to ani Tedovy vzpomínky na Matku, na které jsme tak dlouho čekali (např. žádost o ruku), ale mě aspoň donutily to nějak protrpět až do konce. Říkala jsem si, že snad nebude tak zle. Mýlila jsem se. Poslední epizoda tomu dala pomyslnou korunu zklamání. Nikdy ve mě konec nějakého seriálu nevyvolal tolik negativních emocí,jako právě tento. Pominu to, že se tentokrát několik let vmáčknulo do jedné hodiny, když jim mohl být dán prostor v oné promrhané deváté sérii. To, že se Barney a Robin rozvedli, je sice taky rána, ale dá se to snést, protože konec nemůže být jen zalitý sluncem. Ale to nejhorší mělo teprve přijít. Devět let čekáme, až se naplní podstata seriálu a my se konečně dozvíme, jak Ted poznal Matku. Toho se sice dočkáme, ale vše nějak ztrácí kouzlo, když je posléze Matka "zabita". Z celého mého oblíbeného seriálu se stává pouze nesmyslná slátanina s koncem, který naprosto podkopal vše, co bylo na HYMIM skvělé. Proto jsem se rozhodla předstírat, že se tento konec - pro mě největší omyl za posledních let historie seriálů - nestal. Doporučuji všem lidem se stejným názorem, aby se podívali na alternativní konec, který byl tvůrci natočen. Teprve až po jeho shlédnutí můžu s klidem říct, že ty roky sledování HYMIM, nebyly jen čas, který už mi nikdo nevrátí.

avatar uživatele
kareen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
28. 12. 2014 / 15:53:47 (před 9 roky)
off

Doctor Who je jedním z nejkvalitnějších, nejlépe obsazených a hlavně njoriginálnějších seriálů, které jsem měla čest vidět. Nemyslím ale, že je pro děti, na to je příliš narativně komplikovaný, spíš je pro dospělé, kteří už jsou schopni pojmout příběh i filozofii seriálu a přitom v nich stále dříme ta dětská část (to myslím v tom dobrém slova smyslu), smysl pro povznášející fantazii i pro nadsázku. Osmou sérii ještě nemám dokoukanou, ale rozhodně si nemyslím, že by byla jednou z největších seriálových zklamání letošního roku, to ani zdaleka.
HIMYM mě zklamal na celé čáře, tady mi nezbývá než souhlasit.
U talk show mě zklamal odchod Craiga, protože ho mám hodně ráda, zato jsem objevila Johna Olivera, který je super.
A největším zklamáním u novinek pro mě bylo Selfie, na to jsem se hodně těšila kvůli Karen, ale opravdu nic moc.

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
28. 12. 2014 / 16:50:26 (před 9 roky)
off

Btw, Pán není Pán, ale Vládce, když tak :D

Editováno: 1x | Naposledy: 28. 12. 2014 / 16:51:47
avatar uživatele
idealista
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
1. 1. 2015 / 12:56:47 (před 9 roky)
off

Co povedat, prve serie boli lepsie, mam pocit, ze mali aj taku sirsiu dejovu liniu a kontexte jednotlivych casti sa to prejavilo takymi drobnostami (Bad Wolf).
Teraz mam pocit, ze to tam chyba a niektore zapletky su tak nemastne neslane. Ale ako oddychovka je to stale dobre. Taky pekny svet sam pre seba.

Pre mna to az take sklamanie nie je. Skoda len ze sa Doktorovi vtlkaju prilis ludske emocie (predsa len je to mimozmenstan :P). Cele tie pocity sa ma moj vkus az prilis rozoberaju a pride mi to casto ako len taka vata na vyplnenie casu a nemam pocit, ze by to cely serial niekam posunulo.
Obcas je to fajn aby clovek pochopil jednanie postal, ale obcas je to o nicom.

avatar uživatele
idealista
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
1. 1. 2015 / 13:00:18 (před 9 roky)
off

Mne sa ten zaver nahodou velmi pacil.
Cele to tam tak trocha smerovalo, trocha prekvapenia ... fajn.

avatar uživatele
lucie.tegtmajerova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
1. 1. 2015 / 23:43:36 (před 9 roky)
off

Autorka dokáže velmi kritizovat a taky naštvat spoustu Whovianů. Měla by se krotit co se týče jejich názorů.

avatar uživatele
megawir
Co-boss | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
2. 1. 2015 / 13:58:14 (před 9 roky)
off
lucie.tegtmajerova napsal(a):

Autorka dokáže velmi kritizovat a taky naštvat spoustu Whovianů. Měla by se krotit co se týče jejich názorů.

to sis buď spletla zemi nebo století ;-) každý má právo na vlastní názor a nikdo nemá právo mu diktovat, jestli se má nebo nemá krotit ;-) souhlasit s těmi názory samozřejmě pak už nemusíš :)

SerialZone.cz | KFILMU.net | co-boss
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
2. 1. 2015 / 14:08:11 (před 9 roky)
off
megawir napsal(a):

to sis buď spletla zemi nebo století ;-) každý má právo na vlastní názor a nikdo nemá právo mu diktovat, jestli se má nebo nemá krotit ;-) souhlasit s těmi názory samozřejmě pak už nemusíš :)

Ale stejně by to mohlo být kapku objektivnejší, když se článek jmenuje obecně a ne přímo z pohledu někoho, ne? Protože je zas pravda, že to vyznívá velice subjektivně...

Editováno: 1x | Naposledy: 2. 1. 2015 / 14:08:47
avatar uživatele
Hawranek
Uživatel od první verze | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
3. 1. 2015 / 11:17:22 (před 9 roky)
off

Souhlasím s HIMYM. Tolik let jsme čekali na nějaký hypersuper vzrušující konec a hle-matka účinkuje v pár posledních dílech a v tom úplně posledním navíc umře, jen abych se dal zase Ted dohromady s Robin. Nebudu dělat machra a přiznám, že kromě HIMYM a DW žádný z těch seriálů neznám.

Ale s hodnocením DW nesouhlasím. Peter Capaldi je sice trochu zvláštní, co by Doktor, s tou myšlenkou jsem se nějakou chvíli nemohla smířit, ale zase- má svůj styl, na který si divák musí zvyknout. A já si nějak zvykla. Přiznám bez mučení, že čekám na to, až Clara buď umře, nebo odejde sama, ta ženská mi prostě nesedí....Ten seriál se vysílá už 50 let a stále má mnoho a mnoho příznivců. Navíc- ne všechno musí být dokonalé, ne vždycky se všechno povede. Tak jako u jiných seriálů, některé epizody se povedou, jiný stojí za prd. Robot of Sherwood stál za pendrek (až na tu lžičku), ale mě se třeba Kill the Moon líbil. Nemluvě o Mumii v Orient Expressu, kde bych na konci nejraději brečela. Pro mě nová série tedy rozhodně žádným zklamáním není :-)

To, co mě nerozpláče, nemá šanci ode mě dostat víc jak 50%.
avatar uživatele
zip
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
6. 1. 2015 / 21:36:57 (před 9 roky)
off

Seriál Extant - uplně celý a uplně ve všem (viz můj názor)

Ohlášení zrušení seriálu Perception - vzhledem k tomu, že rozhodně nešlo o mainstream, tak aspoň díky za tři serie.

Zrušení seriálu Selfie - škoda, skvěle jsem se bavila

Zrušení seriálu Almost Human - získat druhou serii pro ukončení dějových linek si rozhodně zasloužil

Seriál Librarian - z Ačkových filmů k Béčkovému seriálu.

Kolečkové brusle, sci-fi, Cimrman a sarkasmus -to je moje!