Diskuze k článku SerialZone Awards 2015: Drama
avatar uživatele
inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
28. 6. 2015 / 16:07:55 (před 9 roky)
off

Banshee, nie je o čom. ♥ Tiež som prekvapený, že sa prebojoval do Top 5, ale o to viac som týmto faktom potešený. Už vo svojej prvej sérii to bola neuveriteľná pecka, no a s každou ďalšou sériou svoje vlastné hranice prekonáva a ukazuje nám, zač je toho loket. Tretia séria už bol čistý pobyt v nebi. :3 Tak ako je Strike Back (taktiež jeden zo seriálov, o ktorom sa veľa nehovorí) najakčnejší seriál snáď všetkých čias, tak Banshee je most badass seriál všetkých čias. ^_^

"Život jak vo videu, dopredu či dozadu, si nepretočím."
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
28. 6. 2015 / 16:17:20 (před 9 roky)
on

Můj hlas jde taky směrem k Banshee. Žádný z této pětky nemám sjetý komplet, ale zkušenost minimálně s jednou epizodou mám se všemi kromě TWD (zatím). Grey's jsem viděla pět řad, GoT dvě řady, ani jeden z nich mi ale nepřijde natolik dobrý, aby si vítězství zasloužil. U Banshee jsem viděla jen jeden díl, ale byl to pořádný nářez, takže hlasuju s klidným svědomím a těším se, až celý seriál sjedu maratonem :)

avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 58 | Buffy Summers
28. 6. 2015 / 16:31:48 (před 9 roky)
off

Dve otázočky mám. Čo bývajú prázdninové rubriky Topky, Návrat do minulosti. Tak tieto awards sú tá prázdninová rubrika alebo ešte nejaká bude?
A druhá otázka bude aj tipovačka kto vyhrá? Ako mávame napr. Emmy, Glóby atď Lebo môžete dať svojho favorita, ale môžete si myslieť, že to aj tak vyhrá nejaký iný seriál. Ako ste napr. dali svojho obľúbenca Banshee, ale môžete si myslieť, že to aj tak vyhrá napr. GoT. Tak či nebude nejaká tipovačka k tomuto?

May the odds be ever in your favor.
avatar uživatele
Fifipek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
28. 6. 2015 / 16:34:37 (před 9 roky)
off

Banshee jednoznačně, třetí série byla ultradrsná a souboj Nola vs Burton je snad nejlepší seriálová bitka, co kyv televizi běžela :) Banshee holt není mainstream a o to víc si cenu zaslouží :)

avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
28. 6. 2015 / 16:39:14 (před 9 roky)
off

Hlasoval jsem pro The Walking Dead, takže zůstanu tomuto seriálu věrný i ve druhém kole. I když je asi jasné, který seriál z těch pěti zvítězí :)

Hold the Door!
avatar uživatele
Mehal
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
28. 6. 2015 / 16:39:17 (před 9 roky)
off

Jednoznačně lucas hood..seriál je řadu od řady lepší..ty surové rvačky...ta atmosféra :)

Mehal
avatar uživatele
La.Volpe
Redaktor | Cool level: 119 | Jack O'Neill
28. 6. 2015 / 16:45:52 (před 9 roky)
off

Yes! Banshee! Už z těch komentářů pod nominačním článkem jsem začal tušit, že by se mohl probojovat do finále. A je to tam :) Tak lidi, o prázdninách, když nebudete mít, co dělat, tak hned se podívat na Banshee a frknout mu ten hlas! :D Bylo by famózní, kdyby porazil GoT.

#voteforbanshee

Editováno: 2x | Naposledy: 3. 7. 2015 / 13:18:07
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
28. 6. 2015 / 16:48:55 (před 9 roky)
on

Z těchto koukám jenom na Grey's a Got, který mě vůbec neoslovil, takže můj hlas putuje ke Grey's :)

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
28. 6. 2015 / 16:52:57 (před 9 roky)
on
24ron24 napsal(a):

Dve otázočky mám. Čo bývajú prázdninové rubriky Topky, Návrat do minulosti. Tak tieto awards sú tá prázdninová rubrika alebo ešte nejaká bude?
A druhá otázka bude aj tipovačka kto vyhrá? Ako mávame napr. Emmy, Glóby atď Lebo môžete dať svojho favorita, ale môžete si myslieť, že to aj tak vyhrá nejaký iný seriál. Ako ste napr. dali svojho obľúbenca Banshee, ale môžete si myslieť, že to aj tak vyhrá napr. GoT. Tak či nebude nejaká tipovačka k tomuto?

Ano, letos máme Awards jako letní seriál - každý týden představíme nominované v jedné kategorii, vyjde to akorát na deset prázdninových nedělí :)
Tipovačku na vítěze neplánujeme, ať to není zas až tolik přeplácané :D Navíc za chvíli budou zveřejněny nominace na Emmy, takže pak spustíme klasickou Emmy tipovačku o trofej.

avatar uživatele
Squerago
Redaktor | Cool level: 41 | Sheldon Cooper
28. 6. 2015 / 16:54:05 (před 9 roky)
off

Banshee do toho!!!! Ale hádám, že neuspěje, jelikož ho tolik lidí nesleduje, což je velká škoda! :(

Editováno: 1x | Naposledy: 28. 6. 2015 / 16:56:32
avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 58 | Buffy Summers
28. 6. 2015 / 17:25:43 (před 9 roky)
off
ragelly napsal(a):

Ano, letos máme Awards jako letní seriál - každý týden představíme nominované v jedné kategorii, vyjde to akorát na deset prázdninových nedělí :)
Tipovačku na vítěze neplánujeme, ať to není zas až tolik přeplácané :D Navíc za chvíli budou zveřejněny nominace na Emmy, takže pak spustíme klasickou Emmy tipovačku o trofej.

Díky za odpovede ;)

May the odds be ever in your favor.
avatar uživatele
inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
28. 6. 2015 / 17:41:08 (před 9 roky)
off
Jde o kombinaci zábavy, akce a atraktivních mladých postav, se kterými se můžete jak ztotožnit, tak o nich fantazírovat.

Jj, s Olliem sa totálne stotožňujem. Každý večer nahodím superoblek a vydávam sa bojovať s hajzlíkmi vo svojej dedine. :'D

"Život jak vo videu, dopredu či dozadu, si nepretočím."
avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
28. 6. 2015 / 17:42:55 (před 9 roky)
off
inekafe napsal(a):

Jj, s Olliem sa totálne stotožňujem. Každý večer nahodím superoblek a vydávam sa bojovať s hajzlíkmi vo svojej dedine. :'D

Tak pro tebe asi platí ta část o fantazírování no :D

Hold the Door!
avatar uživatele
tomsn40
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
28. 6. 2015 / 17:48:11 (před 9 roky)
off

Jednoznačně Banshee... Nejlepší akční podívaná současnosti :)

avatar uživatele
Marty8901
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
28. 6. 2015 / 17:59:33 (před 9 roky)
off

Z těch pěti mám zkouknuté všechny díly ze 4. Doktoři mě nějak neberou, čestnou výjimkou budiž MASH a House. Osobně ale hlasuju pro GoT, podle mě je to v současnosti asi nejlepší seriál vůbec. Ostatní nominovaní mají bezesporu taky svoje kvality, ale nejsou podle mě až na tak vysoké úrovni. Hlavně teda poslední řada TWD hodně ztrácela dech, ale pevně doufám, že se seriál zvedne.

avatar uživatele
kareen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
28. 6. 2015 / 18:11:43 (před 9 roky)
off

Hm, tak tady si asi nevyberu. Banshee jsem neviděla, Chirurgové ani Arow mě nijak zvlášť neberou, GoT je asi dobrý, ale není to můj oblíbený žánr a TWD mi přijde jako taková telenovela obalená do drsnějšího pozlátka, takže taky nic. Bohužel.

avatar uživatele
Ivy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 44 | Captain Hammer
28. 6. 2015 / 18:12:58 (před 9 roky)
off

Můj hlas rozhodně putuje k Walking Dead - moje momentální srdcovka no. 1. Beztak bych hlasovala pro cokoliv kromě GOT, který to určitě stejně vyhraje.

Ale jinak teda, já to vidím asi takhle:

Arrow: Třetí řada byla opravdu nejslabší a i když tam bylo pár skvělých dílů, navíc tim finálem to dost zabili. Jsem ráda za to, jak se vyvinula Laurel a Thea, ale Felicity a Diggel..no dost mi je zkazili.
GoT: Upřímně jsem nadšení z tohohle seriálu nikdy nechápala a zrovna pátá řada teda byla dost hrozná a znechutili mě natolik, že neplánuju dívat se dál.
TWD: Je možný, že jsem trošku neobjektivní, protože jsem na to začala koukat přes Vánoce a jak mě to chytlo, tak to nadšení vydrželo až do finále 5. řady, takže za mě je to jednoznačný vítěz.

No a Grey's a Banshee nesleduju.

Don't you know that two can keep a secret only if one of them is dead?
Editováno: 3x | Naposledy: 29. 6. 2015 / 13:29:18
avatar uživatele
ESESEL
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
28. 6. 2015 / 18:46:09 (před 9 roky)
off

Hmm... Přiznávám, že Banshee jsem neviděl, ale jelikož je mi úplně jasné, že se přes léto podívat nestihnu, tak má smůlu. A jinak, pane jo, to je výběr... asi Grey's, no.

Grab a lollipop on your way out.
avatar uživatele
Crazy-Nut*
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
28. 6. 2015 / 19:06:29 (před 9 roky)
off

Pro mě velmi těžký výběr, když mám vybírat z Grey's, GoT a TWD :D Miluju všechny tři seriály a každý pro něco jinýho.. :D Ale vybrat mohu jenom jeden, takže nakonec to dám The Walking Dead :)

Milovnice seriálů <3
avatar uživatele
jukab
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
28. 6. 2015 / 19:26:24 (před 9 roky)
on

Tady u mě vede Arrow, 3.řada je slabší, ale proto, že první dvě nasadily laťku vysoko. Na imdb už má Arrow dokonce menší rating než Flash, i když první série Arrowa mě bavila o dost víc než stejná u Flashe

avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
28. 6. 2015 / 19:31:14 (před 9 roky)
off

Tak u dramat jsem na rozpacích. Arrowa sleduji a mám ho i ráda, ale seriál je to kvalitou hodně shitový. Game of Thrones sleduji a mám ráda, ale je to ŠÍLENĚ přeceňovaný seriál. Zas TAK dobrý to není, takže se nehodlám přidat k mase, která tomu dá hlas jen proto, že je to GoT. Anatomy ani Banshee nesleduju a Walking Dead si vyhrát rozhodně nezaslouží :D :D A to to sleduju.. a mám docela ráda. Já hledala kvalitu, né oblíbenost :( Nevím nevím... :D

Vxxx
avatar uživatele
Balthazar6
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
28. 6. 2015 / 19:48:05 (před 9 roky)
off

Jeste loni bych nevahal a hlasoval bych pro Arrow, ale po tech silenostech co tvurci provedli ve 3. serii poputuje muj hlas smerem k Banshee.

„Oko za oko a svět bude slepý..“
avatar uživatele
jukab
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
28. 6. 2015 / 19:52:32 (před 9 roky)
on
Vxxx napsal(a):

Tak u dramat jsem na rozpacích. Arrowa sleduji a mám ho i ráda, ale seriál je to kvalitou hodně shitový. Game of Thrones sleduji a mám ráda, ale je to ŠÍLENĚ přeceňovaný seriál. Zas TAK dobrý to není, takže se nehodlám přidat k mase, která tomu dá hlas jen proto, že je to GoT. Anatomy ani Banshee nesleduju a Walking Dead si vyhrát rozhodně nezaslouží :D :D A to to sleduju.. a mám docela ráda. Já hledala kvalitu, né oblíbenost :( Nevím nevím... :D

Kvalita je subjektivní (!) Jinak bychom měli jeden jediný žebříček a to by byla nudaaaa. Mít seriál rád a hned vedle napsat, že je shitový, je docela raritka :) S "recenzí" na Game souhlasím, ale jiní souhlasit nebudou, viz 1.věta.

avatar uživatele
kareen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
28. 6. 2015 / 20:38:36 (před 9 roky)
off
jukab napsal(a):

Kvalita je subjektivní (!) Jinak bychom měli jeden jediný žebříček a to by byla nudaaaa. Mít seriál rád a hned vedle napsat, že je shitový, je docela raritka :) S "recenzí" na Game souhlasím, ale jiní souhlasit nebudou, viz 1.věta.

Tobě nic neříká výraz guilty pleasure? Můžeš mít nějaký seriál rád, ale přitom si uvědomovat jeho velké nedostatky a naopak Tě jiný seriál za srdce zrovna dvakrát nechytí, ale objektivně si uvědomuješ, že je kvalitou na zcela jiném levelu.

avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
28. 6. 2015 / 20:39:43 (před 9 roky)
off
jukab napsal(a):

Kvalita je subjektivní (!) Jinak bychom měli jeden jediný žebříček a to by byla nudaaaa. Mít seriál rád a hned vedle napsat, že je shitový, je docela raritka :) S "recenzí" na Game souhlasím, ale jiní souhlasit nebudou, viz 1.věta.

Rarita to možná je, ale je to fakt. Stejně tak můžu říct, že mi občas nevadí si dřepnout a koukat na ulici, nebo Ordinaci, ale popřít to, že to je to kvalitně hodně hodně HODNĚ špatný seriál, nikdo nemůže. A u Arrowa to tak je. Dějově mě to baví (bavilo), ale herecké výkony a vykreslení postav je třeba tragické. Já prostě dokážu tyhle dvě věci oddělit. A seriály, pro které budu hlasovat by pro mě měly být dobré v každém ohledu.

Vxxx
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
28. 6. 2015 / 20:48:00 (před 9 roky)
off

Z této pětky sleduji jen Arrow a GoT takže bych měl vybrat jeden z nich. Třetí série Arrow byla o dost slabší než předchozí dvě a v řadě oblastí se jednalo určitě o zklamání. GoT si na rozdíl od něj udržel svou standardní kvalitu i přesto, že pátou sérii považuji za slabší a samotné finále obsahuje několik okamžiků, které mě trápí ještě teď. Z ostatních seriálů mě nejméně oslovují Chirurgové a pak také The Walking Dead (viděl jsem celkem dost dílů a bylo to docela nuda), ale na Banshee si určitě brzy čas udělám.
Z těchto důvodů hlasuji pro Game of Thrones.

spike
avatar uživatele
Fifipek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
28. 6. 2015 / 20:56:35 (před 9 roky)
off

Tak dobře, zkusím to vzít pěkně jeden seriál po druhým, s tím, že má být hodnocena sezona za letošní rok... Arrow, třetí řada jednoznačně nejslabší,když už se tam objevil dobrý díl 3x09, tak co následovalo bylo naprosto šílený, konec série už na hranici koukatelnosti, začíná se blížit telenovele. GoT - asi nejvíce přeceňovaný seriál, který samozřejmě má svoji kvalitu a obrovskou fanouškovskou základnu, nicméně v této sérii mě přišly zajímavé tak možná tři díly. Prostředek série naprosto plonkový. Walking Dead je stálice, je to fajn, ale že by tahle série byla nějaká extra pecka, to si nemyslím, každopádně pořád vysoký standard. Greys Anatomy - sleduji od začátku a řekl bych, že už se to hodně tahá za uši, chudák Meredith je asi nejprokletější ženou na světě, které umírají snad úplně všichni okolo. Banshee - ano, pokud máte v sobě něco skrytě-násilně zlého, tak jasná volba :)Pokud jste si mysleli, že už to nemůže být ostřejší, tak vás třetí sérii vystřelila jako Alenku do Říše divů, konkrétně epizoda Fixer of Sorts a bitva Titánů, tzn. Nola vs Burton mě prostě poslal do kolen a nechala ústa dokořán otevřena, takhle vypadají bitky, Arrow by se mohl učit. Tohle je prostě letošní jednoznačný vítěz pro všechny, kdo jej sledují :)

avatar uživatele
Lill
Dlouholetý uživatel | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
28. 6. 2015 / 21:15:13 (před 9 roky)
off

Z drám, ktoré sa prebojovali do druhého kola, nie som ktovieako nadšená, pretože z nich sledujem iba Arrow a dávať mu hlas po tej príšernej tretej sérii sa mi moc nechce.. Ale aj tak ho asi dostane, nechcem dávať "nechci tipovat" :D

avatar uživatele
Foxley
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
28. 6. 2015 / 22:33:09 (před 9 roky)
off

Z nominovaných sleduju jen Arrow a GoT ale nemyslím si, že by si tu trofej zasloužili. Arrow sleduju hlavně proto abych mohl na chvíli vypnout, což se u nekomplikovanosti postav daří. A GoT je fajn, dříve to byl můj nejoblíbenější seriál a nemyslím si, že by teď byl nějak špatnej, jen nevím proč si tolik lidí myslí, že je to nejlepší seriál současnosti (i když jak vidím tuhle diskuzi, tak mi svítá naděje :) ) tWD nesleduju, možná se chystám, ale můj hlas nedostane. Banshee jsem v blízké době neplánoval shlédnout, ale jak tady vidím ty úžasné recenze tak se na to asi vrhnu co nejdřív :) A Grey's jsem taky nikdy nesledoval, ale miluju HTGAWM a Scandal a tak asi tam poputuje můj hlas (aby mělo Banshee trošku konkurenci :) ) Já osobně jsem nominoval House of Cards, což je podle mě asi nejlepší seriál současnosti, ale chápu, že nemusí být pro každého.

avatar uživatele
LadyJ
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
28. 6. 2015 / 22:52:37 (před 9 roky)
off

Já v SerialZone Awards hlasuji podle toho, co mě v uplynulém roce nejvíc bavilo.
Arrow: 3. řada mě bavila asi nejméně a nakonec jsem ji zkoukla až se zpožděním.
Banshee: nesleduji vůbec
GoT: 5. řada byla asi nejslabší a ačkoli Dorne a celé dění okolo něj bylo neskutečné zklamání, tak jsem si každou epizodu pouštěla prakticky ihned, jak byly hotové titulky. Navíc jsem se u žádného dílu nenudila a to mám knihy přečtené. Naopak se mi většinou líbilo, že se seriál a knihy rozcházejí. Pro mě tedy jasný vítěz.
GA: Sleduji už od úplného začátku a stále mě baví, ale už to není ono. Určitě budu sledovat i další řadu, ale kdyby to konečně nějak smysluplně zakončili, tak bych slzy neronila.
TWD: Taky sleduji od začátku, ale oproti GoT, kde jsem se snad ještě u žádného dílu nenudila, tak u TWD je těch nudných dílů celkem dost. Navíc mě seriál s postupem času baví čím dál tím míň.

Neskloněni, nepokořeni, nezlomeni.
avatar uživatele
Staňka Lukšová
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
28. 6. 2015 / 23:08:49 (před 9 roky)
off

Jelikož, jsem GoT přestala sledovat po první serii tak volba je jednoznačná Grey's

"Jediné, co vážně ohrožuje dominanci člověka na této planetě, je virus." Joshua Lederberg, Ph.D, Laureát Nobelovy ceny "Pošetilý byl ten člověk, jenž postavil svůj dům na písku"
avatar uživatele
Eshive
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
29. 6. 2015 / 00:07:55 (před 9 roky)
off

Lidi prosím, udělejte si svůj vlastní názor na seriály. Je tolik krásných dramat a jenom ty nejvíc komerční bullshity se tu objeví, jako fakt greys anathomy? Kde je sakra True detectiv viděli jste vůbec začátek druhé řady? Takový nášup geniality a já tady musím koukat s očima pro pláč jak se tato anketa stává zbytečnou, protože nepřináší ani zvraty ani kvalitu. Nechte si svoje hlasování já odmítám stát se součástí historie průměrnosti.

avatar uživatele
Allien.9
Uživatel od prvopočátků | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
29. 6. 2015 / 00:13:28 (před 9 roky)
off

... 3/5 nesnáším, 1/5 neznám a 1/5 ujde. Takže u mě je to asi jasné, ač mám favority úplně někde jinde.

avatar uživatele
LadyJ
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
29. 6. 2015 / 00:24:10 (před 9 roky)
off
Eshive napsal(a):

Lidi prosím, udělejte si svůj vlastní názor na seriály. Je tolik krásných dramat a jenom ty nejvíc komerční bullshity se tu objeví, jako fakt greys anathomy? Kde je sakra True detectiv viděli jste vůbec začátek druhé řady? Takový nášup geniality a já tady musím koukat s očima pro pláč jak se tato anketa stává zbytečnou, protože nepřináší ani zvraty ani kvalitu. Nechte si svoje hlasování já odmítám stát se součástí historie průměrnosti.

Tak jsi měl hlasovat už v prvním kole a přimět k hlasování co nejvíce kámošů, měl bys tím možnost změnit tenhle výběr.

Neskloněni, nepokořeni, nezlomeni.
avatar uživatele
Allien.9
Uživatel od prvopočátků | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
29. 6. 2015 / 00:41:17 (před 9 roky)
off
LadyJ napsal(a):

Tak jsi měl hlasovat už v prvním kole a přimět k hlasování co nejvíce kámošů, měl bys tím možnost změnit tenhle výběr.

Nebylo by to, já nevím, chování ala základka? :-/

avatar uživatele
LadyJ
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
29. 6. 2015 / 01:02:19 (před 9 roky)
off
Allien.9 napsal(a):

Nebylo by to, já nevím, chování ala základka? :-/

Každý má jen jeden hlas. Pochybuji, že by měl moc kámošů s tak distingovaným vkusem :)

Neskloněni, nepokořeni, nezlomeni.
avatar uživatele
Aldyska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
29. 6. 2015 / 03:07:02 (před 9 roky)
off

Tak z tejto ponuky nesledujem bohužiaľ nič, videla som čo to z Chirurgov a Arrowa. Možno niečo z TWD. GoT mi príde celosvetovo veľmi preceňovaný. Banshee nepoznám vôbec, nemôžem teda tvrdiť aký je. Myslím si, že môj hlas potom poputuje buď Grey's Anathomy alebo The Walking Dead. Hm tak výber ma celkom sklamal, čo už, už si pomaly zvykám že môj názor a vkus patrí ku menšinovým.

Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right. (Patrick Jane, The Mentalist)
Editováno: 1x | Naposledy: 29. 6. 2015 / 03:10:13
avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 128 | Ragnar Lothbrok
29. 6. 2015 / 07:13:53 (před 9 roky)
off
Eshive napsal(a):

Lidi prosím, udělejte si svůj vlastní názor na seriály. Je tolik krásných dramat a jenom ty nejvíc komerční bullshity se tu objeví, jako fakt greys anathomy? Kde je sakra True detectiv viděli jste vůbec začátek druhé řady? Takový nášup geniality a já tady musím koukat s očima pro pláč jak se tato anketa stává zbytečnou, protože nepřináší ani zvraty ani kvalitu. Nechte si svoje hlasování já odmítám stát se součástí historie průměrnosti.

True Detective? Really? Víc přehypovanej seriál už se ti asi nepodařil vymyslet. První řada měla místy alespoň slušnou atmosféru a suprové herecké výkony. Druhá řada té první v tomhle nesahá ani po kotníky.

Jinak nepopírám, že jsou mnohem lepší seriály, ale masa vždycky vybere ty masový.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
29. 6. 2015 / 09:04:49 (před 9 roky)
on

Jako bychom každý rok nenadávali na to, kdo je a není nominovaný na Emmy a Glóby :D

Fruiko to vystihl přesně, rozhodli jsme se nechat hlasování vyloženě na všech divácích, nebyla vybrána žádná odborná porota, která by zohledňovala jen kvalitní kousky. A faktem prostě zůstává, že se do výběru dostávají ty seriály, které jsou obecně nejznámější a nejrozšířenější. To platí samozřejmě pro všechny kategorie.

avatar uživatele
Camfourek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
29. 6. 2015 / 09:23:38 (před 9 roky)
off

Sleduji všechny zastoupené seriály, mám je ráda, ale při výběru je to jednoznačně Banshee, Banshee a ještě jednou Banshee. U některých dílů jsem málem překousla klávesnici :D

avatar uživatele
Luteka
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
29. 6. 2015 / 11:00:41 (před 9 roky)
off

Teda, docela koukám jak tu hodně lidí shazuje TWD a spojuje to se slovem nuda. Vážně? No, jinak u Banshee jsem viděla si první dva, tři díly a ač se snažím netvořit si názor na seriál tak brzo, stejně mě to vůbec nezaujalo a odradilo od dalšího sledování. Arrow je pro mě teen soap opera, Grey's Anatomy byl do 5.série můj nejoblíbenější seriál, ale nyní je to taky taková soap opera typu každý s každým a to není můj šálek ... A zbývá ještě GoT, který sice sleduji, ale už mi to také připadá přeplácané. Takže závěrem hlasuji pro TWD, protože seriál je parádní, zajímavý a 5. série byla jedna z nejlepších.

I am not always a bitch ... Just kidding, go fuck yourself.
avatar uživatele
Isabo1
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
29. 6. 2015 / 11:29:09 (před 9 roky)
off

Já myslela že uzávěrka hlasování je 30.8.2015? Nebo se musíme definitivně rozhodnout v tomto týdnu než vyjde článek s new drama? Pokud je to 30.8.2015, tak se vrhnu na Banshee. Neviděla jsem žádný díl, ostatní znám. Abych mohla hlasovat s čistým svědomím, že to nedávám jen podle známosti jména seriálu a reakcí tady...

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
29. 6. 2015 / 11:48:19 (před 9 roky)
on
Isabo1 napsal(a):

Já myslela že uzávěrka hlasování je 30.8.2015? Nebo se musíme definitivně rozhodnout v tomto týdnu než vyjde článek s new drama? Pokud je to 30.8.2015, tak se vrhnu na Banshee. Neviděla jsem žádný díl, ostatní znám. Abych mohla hlasovat s čistým svědomím, že to nedávám jen podle známosti jména seriálu a reakcí tady...

Hlasovat se může celé léto pro všechny kategorie.

avatar uživatele
Eleanor Mikaelson
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
29. 6. 2015 / 12:23:33 (před 9 roky)
off

Můj hlas má samosebou GoT, hry to určitě vyhrajou. ♥

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
29. 6. 2015 / 12:48:15 (před 9 roky)
on

Tak se taky podělím s hlasem:

Arrow: Kdyby se hlasovalo loni, pravděpodobně by byl mezi dvěma nejlepšími, třetí řada to ale srazila dost dolů.
Banshee: Každá řada lepší než ta předchozí. Škoda malého zájmu. V tomto výběru jasná jednička.
Game of Thrones: Osobně mám za to, že nejlepší řady jsou už za námi, čtvrtá a pátá byly až na pár momentů poměrně nudné. Za svou pozici mezi seriály vděčí poměrně zdařilému marketingu.
Grey's Anatomy: Seriál nesleduji, neupírám mu jeho kvalitu, ale myslím, že ve výběru by být neměl. Jeho výběr přičítám popularitě u nás zapříčiněné dlouhodobým vysíláním na Primě.
The Walking Dead: Přestože je to hit, seriál nesleduji, téma mě neoslovuje. Přijde mi ale, že jde o podobný zbytečný hype jako v případě GoT.

Jinak lidi, jde o hlasování všech, takže je jasné, že se do výběru dostanou spíš oblíbenější než kvalitnější seriály. Minimum lidí má přehled o celé seriálové scéně, kvalitnější kousky zpravidla sleduje méně lidí, než ty průměrné => méně lidí pro ně hlasuje. Mně třeba ve výběru chybí Vikings, The Knick, Manhattan nebo Halt and Catch Fire, ale je mi jasné, že (snad krom Vikings) tyhle seriály moc lidí nesleduje.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
TheLuky12
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
29. 6. 2015 / 14:05:22 (před 9 roky)
off

Sleduju jen Banshee a GoT a oba podle mě v současnosti patří mezi to úplně nejlepší. Hlasovat budu pro Banshee, protože ho mám o trochu radši a řekl bych, že jeho letošní řada byla lepší než u GoT.
Na rozdíl od většiny lidí se mi ale nejvíc líbila první řada Banshee. :)

avatar uživatele
-aninka-
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
29. 6. 2015 / 17:41:00 (před 9 roky)
off

Okrem Grey's Anatomy sledujem všetky, takže pre mňa ťažké rozhodovanie. Ale to, že sa tam dostal Arrow ma dosť prekvapilo. Dakedy by som zaň možno aj hlasovala, tento raz dám prednosť niečomu lepšiemu. A klobúk dole pred Banshee. Nečakala som, že sa dostane do Top 5, takže pre mňa ďalšie prekvapenie, tentoraz však v tom pozitívnom slova zmysle.

The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
avatar uživatele
Isabo1
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
29. 6. 2015 / 18:32:44 (před 9 roky)
off
ragelly napsal(a):

Hlasovat se může celé léto pro všechny kategorie.

Děkuji za ujasnění :-)

avatar uživatele
JohnDarks
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
29. 6. 2015 / 19:03:56 (před 9 roky)
off

Arrow: Kdyby se hlasovalo před 2 lety tak ho jednoznačně volím. Po s3 už ve výběru nemá být
Banshee: vůbec nesleduji ani nemám v plánu
GoT: Přehypovaný průměrný seriál z těchto 5 budu ale asi volit got
GA: Viděl jsem několik dílů v televizi a NO. tento seriál ve výběru nemá co dělat
TWD: OVERHYPED lvl 99999999 USA zombie blbost a taky ve výběru nemá co dělat

Nepamatuji si už co jsem volil, ale rozhodně mezi top 5 seriály za uplynulou sezónu bych volil THE BLACKLIST dále asi Suits, nebo poslední sérii White Collar, nebo třeba Vikings (i won scéna byla scéna minimálně roku) a další hromadu seriálů.

Řekl bych že tohle hlasování neukáže nejlepší drama, ale nejpopulárnější drama

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
29. 6. 2015 / 20:26:01 (před 9 roky)
on
kareen napsal(a):

Banshee jsem neviděla...
Ivy napsal(a):

No a Grey's a Banshee nesleduju.
ESESEL napsal(a):

Přiznávám, že Banshee jsem neviděl...
Crazy-Nut* napsal(a):

Pro mě velmi těžký výběr, když mám vybírat z Grey's, GoT a TWD :D
Vxxx napsal(a):

Anatomy ani Banshee nesleduju
spike napsal(a):

Z této pětky sleduji jen Arrow a GoT
Lill napsal(a):

Z drám, ktoré sa prebojovali do druhého kola, nie som ktovieako nadšená, pretože z nich sledujem iba Arrow
Foxley napsal(a):

Z nominovaných sleduju jen Arrow a GoT
LadyJ napsal(a):

Banshee: nesleduji vůbec
Aldyska napsal(a):

Banshee nepoznám vôbec, nemôžem teda tvrdiť aký je.
JohnDarks napsal(a):

Banshee: vůbec nesleduji ani nemám v plánu

Hříšníci! Lidi, máte celý léto, sedněte si k Banshee a těch cca 30 epek dožeňte, ať máte seriálové vzdělání kompletnější. :D

Isabo1 napsal(a):

tak se vrhnu na Banshee.

Správný přístup! :D

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
IP Freely
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
29. 6. 2015 / 21:00:15 (před 9 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Hříšníci! Lidi, máte celý léto, sedněte si k Banshee a těch cca 30 epek dožeňte, ať máte seriálové vzdělání kompletnější. :D

Správný přístup! :D

Tak jo. :)

If you want me, you find me Right here at the bar Just wait until I have finished this jar
avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
29. 6. 2015 / 21:02:56 (před 9 roky)
off

Tak 30 epizod Banshee bych ještě dohnat mohl, ale těch asi 234 epizod Chirurgů přes léto nedám. To po mně nemůžete chtít. Takže můj hlas stejně nebude zcela objektivní :)

Hold the Door!
avatar uživatele
kareen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
29. 6. 2015 / 22:09:38 (před 9 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Hříšníci! Lidi, máte celý léto, sedněte si k Banshee a těch cca 30 epek dožeňte, ať máte seriálové vzdělání kompletnější.

Copak o to, já se Banshee nijak nebráním, zvlášť když je to od scénáristy co napsal i můj oblíbený Six Feet Under, ale mám rozkoukané čtyři seriály a kromě nich sleduji i filmy ze všech koutů světa, takže toho času zas tolik není, navíc mám i jiné aktivity. Ale snad na něj časem také dojde. :)

avatar uživatele
Allien.9
Uživatel od prvopočátků | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
29. 6. 2015 / 23:19:43 (před 9 roky)
off

Kdo to tam teda hlasoval, když všichni nadáváme?XD

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
30. 6. 2015 / 01:18:38 (před 9 roky)
off
Allien.9 napsal(a):

Kdo to tam teda hlasoval, když všichni nadáváme?XD

Většina těch, co hlasovala ti to sem ani nenapíše. :-)

spike
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
30. 6. 2015 / 01:19:25 (před 9 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Hříšníci! Lidi, máte celý léto, sedněte si k Banshee a těch cca 30 epek dožeňte, ať máte seriálové vzdělání kompletnější. :D

Mám to v plánu! :-D

spike
avatar uživatele
Adík
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
30. 6. 2015 / 15:43:37 (před 9 roky)
off

Nemám ponětí, pro co hlasovat. Arrowa 3. sérií naprosto.. prostě řekněme slušněji.. podělali. Nehodlám sledovat 4. sérii. GOT je tak naprosto overrated, až to bolí. Jsem na začátku 4. série a vím, že to budu muset skousnout. A pak tu máme TWD, které je jako předešlé, až tragicky overrated. Některé díly jsou "wow, awesome, amazing", jiné bych nejraději popřetáčel. Banshee a Chirurgy nesleduji. Rád bych zde viděl Scandal nebo How to get away with Murder (edit: všiml jsem si, že je v novinkách, sorry). S prominutím, tyto dva seriály definují slovo "drama".. už i naprosto nesledovatelné PLL se sem hodí víc.
Tutu kategorii přeskakuji.

Editováno: 1x | Naposledy: 30. 6. 2015 / 16:07:40
avatar uživatele
kacka.irena
Uživatel od první verze | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
2. 7. 2015 / 21:18:07 (před 9 roky)
off
Eshive napsal(a):

Lidi prosím, udělejte si svůj vlastní názor na seriály. Je tolik krásných dramat a jenom ty nejvíc komerční bullshity se tu objeví, jako fakt greys anathomy? Kde je sakra True detectiv viděli jste vůbec začátek druhé řady? Takový nášup geniality a já tady musím koukat s očima pro pláč jak se tato anketa stává zbytečnou, protože nepřináší ani zvraty ani kvalitu. Nechte si svoje hlasování já odmítám stát se součástí historie průměrnosti.

Souhlasím, že to je naprostá pecka. Z téhle pětice není nic, co bych nazvala nejlepším dramatem (teda Banshee jsme viděla zatím jen prvních asi tři díly a celem dobrý). Co mne fakt nadchlo bylo teď Wayward Pines. Moc doporučuju

avatar uživatele
Foxley
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
3. 7. 2015 / 12:53:49 (před 9 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Hříšníci! Lidi, máte celý léto, sedněte si k Banshee a těch cca 30 epek dožeňte, ať máte seriálové vzdělání kompletnější. :D

:D jojo, už se chystám. :)

avatar uživatele
Luteka
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
3. 7. 2015 / 15:42:03 (před 9 roky)
off
kacka.irena napsal(a):

Souhlasím, že to je naprostá pecka. Z téhle pětice není nic, co bych nazvala nejlepším dramatem (teda Banshee jsme viděla zatím jen prvních asi tři díly a celem dobrý). Co mne fakt nadchlo bylo teď Wayward Pines. Moc doporučuju

Tímto jenom potvrzuješ, že každý seriál vnímá subjektivně a tím pádem kvalitní seriál pro jednoho, může být odpad pro druhého a naopak. Já jsem na Wayward Pines také koukala a teda takovou přeplácanou a pomatenou kravinu jsem už dlouho neviděla (naposledy snad Leftovers).
A stále nechápu proč se všichni diví, že se do výběru dostaly v současnosti nejpopulárnější seriály. Logicky na ně kouká nejvíce lidí a tudíž měly největší pravděpodobnost se do finále dostat.

I am not always a bitch ... Just kidding, go fuck yourself.
Editováno: 1x | Naposledy: 3. 7. 2015 / 15:42:26
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
4. 7. 2015 / 08:15:19 (před 9 roky)
off

Tohle je docela těžká rubrika.
Arrow se mi líbil, ale pak tam začal hrál Hayes a celý seriál mi znechutil. Pořád jsem ho úplně nezatratila, ale 2.05 mám před sebou už od jeho premiéry a stále se mi do něj nechce.
Banshee plánuju, ale pořád jsem se k němu ještě nedostala, tak nemám podle čeho soudit.
GOT - ještě před pár lety by pro mě byl jasný vítěz, ale kvalita seriálu prudce klesala v důsledku změn, které byly tak nesmyslné, že ty jejich výmluvy je prostě nevysvětlí. Čtu i nesrovnatelně lepší knížky, a když jsem se dozvěděla, že letošní řada bude spoilerová pro čtenáře, okamžitě jsem sledovat přestala, protože GRRM to prostě podá líp. Vámi zmíněnou Rudou svatbu jsem naprosto nečekala v knize až do poslední vteřiny, v seriálu, i kdybych o ní nevěděla, tušila bych, že se něco děje, dost dopředu. Takže si nechci nechat něco prozradit.
Grey´s Anatomy jsem opustila už ve 4. řadě, pak se seriál zlepšil, tak jsem se vrátila, ale všechny oblíbené postavy postupně odešly nebo se změnily, že přestaly být oblíbené. Natahují to už příliš dlouho, výhru si fakt nezaslouží.
TWD je pro mě ze seznamu nejslabší. Já vím, že je hrozně populární, ale mě to zpracování nechytlo. Ženská začala spát s nejlepším přítelem svého muže, protože jí řekl, že viděl jejího muže umřít, což lhal, a on je fakt naživu. V které telenovele to jsme? A zombie já si prostě představuju jako Zombieland a Choking Hazard, s humorem.

Takže jsem hned u první kategorie v blbé situaci, ale uzavírka ještě není, tak se pokusím k tomu vrátit informovanější.

avatar uživatele
IceCreamQueen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
6. 7. 2015 / 13:28:42 (před 9 roky)
off
avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
7. 7. 2015 / 22:19:46 (před 9 roky)
off

Tak jsem zkoukl pilot Banshee a bavilo mě to fakt hodně. Určitě budu koukat dál. Na nejlepší drama to ale zatím nevidím, třeba mě přesvědčí následující epizody :)

Hold the Door!
avatar uživatele
Prochmen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
7. 7. 2015 / 22:59:45 (před 9 roky)
off

Tak já se přidávám k těm pár lidem co dali Grey's Anatomy. GA sleduji od nového roku a nic mě v životě tak nechytlo. Takže pro mě srdcovka a jasná volba :)

avatar uživatele
Maarti
Uživatel od první verze | Cool level: 17 | Jaime Lannister
8. 7. 2015 / 23:28:14 (před 9 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Hříšníci! Lidi, máte celý léto, sedněte si k Banshee a těch cca 30 epek dožeňte, ať máte seriálové vzdělání kompletnější. :D

Správný přístup! :D

Jo, a až zvládnete Banshee (já mu dám taky hlas), tak si sedněte k The Knick, ptž to je fakt mazec! Jsem ráda, že jsi ho zmínil..i když je fakt, že to vážně není seriál pro masy.

Editováno: 1x | Naposledy: 8. 7. 2015 / 23:31:42
avatar uživatele
socirel
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
10. 7. 2015 / 10:22:41 (před 9 roky)
off

Walking dead a Arrow jsem přestal sledovat během aktuálních sérií, to bylo fakt utrpení, Chirurgy jsem jen viděl pár krát v tv, ale jinak to nesleduju, GOT asi nejlepší seriál z nabídky, ale pátá řada byla jedna z těch slabších. Takže dávám hlas Banshee, třetí série fakt nářez.

avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
13. 7. 2015 / 14:45:22 (před 9 roky)
off

Banshee by mohlo být hodně dobrý, ale zatím jsem ho bohužel neviděl, takže můj hlas, i přes menší vnitřní nesouhlas, putuje Živým mrtvým. Chirurgy jsem neviděl, Arrow šel s třetí řadou hodně hluboko, u GoT jsem měl po první sérii dost a Banshee jsem neviděl, takže Walking Dead.

avatar uživatele
Blázen z Jericha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
13. 7. 2015 / 16:06:12 (před 9 roky)
off

WD není zas tak super. Nechápu, proč je v první 5. GoT ztratilo s 5. serií hodně, takže za mě Arrow, i když jsou seriály, které by si to možná zasloužily více.

ČSFD.cz je odpad
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
13. 7. 2015 / 19:03:11 (před 9 roky)
off
Blázen z Jericha napsal(a):

WD není zas tak super. Nechápu, proč je v první 5. GoT ztratilo s 5. serií hodně, takže za mě Arrow, i když jsou seriály, které by si to možná zasloužily více.

Nebyly nominace ale ještě před ní? Před koncem určitě, ale se začátkem už nevím.

avatar uživatele
TheLuky12
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
13. 7. 2015 / 19:11:42 (před 9 roky)
off

Je to trochu zvláštní, ale dřív, když GoT většina lidí vyzdvihovala až do nebes a dávala mu stoprocentní hodnocení, pro mě to byl sice skvělý seriál, ale na 100 % jsem to nikdy neviděl (vždycky tak na 80 %). Teď mě ale ta vlna negativních hlasů na něj trochu mrzí a mám tendenci se ho zastávat, a to i přesto, že i podle mě byla pátá řada o něco slabší než předchozí. :D
Je mi ale taky jasný, že spoustu fanoušků pořád má, jinak by mezi touhle pětkou nebyl. :)

Editováno: 1x | Naposledy: 13. 7. 2015 / 19:13:40
avatar uživatele
vitr
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
14. 7. 2015 / 14:04:26 (před 9 roky)
off

Z uvedených nominací asi hlas dostane Banshee.
GOT- docela dobrý, už se těším na příští sezonu , konečně odpadnou ty diskuze: " nelíbí se mi to, je to jinak jak v knize"
Arrow - to je pro nejpřeceňovaněj seriál, na ty psí oči Arrowa se už ani nedá koukat.

letos, mě ale asi nejvíc chytla druhá serie 100ky

avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
14. 7. 2015 / 17:18:44 (před 9 roky)
off

Při sledování první a druhé série Banshee jsem se pořád nemohl rozhodnout, jestli je to lepší než The Walking Dead nebo ne. Ale ta třetí série (zatím jsem v půlce), to je tedy fakt nářez. Pak to čekání na čtvrtou sérii bude asi dost krušný. Takže budu muset změnit hlas v soutěži a můj žebříček nejoblíbenějších seriálů se právě rozšířil o jedno místo. A proč to má sakra jenom 10 epizod za sérii? :)

Hold the Door!
avatar uživatele
inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
14. 7. 2015 / 17:19:40 (před 9 roky)
off
Locke napsal(a):

Při sledování první a druhé série Banshee jsem se pořád nemohl rozhodnout, jestli je to lepší než The Walking Dead nebo ne. Ale ta třetí série (zatím jsem v půlce), to je tedy fakt nářez. Pak to čekání na čtvrtou sérii bude asi dost krušný. Takže budu muset změnit hlas v soutěži a můj žebříček nejoblíbenějších seriálů se právě rozšířil o jedno místo. A proč to má sakra jenom 10 epizod za sérii? :)

4. séria bude mať iba 8 epizód. :'(

"Život jak vo videu, dopredu či dozadu, si nepretočím."
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
14. 7. 2015 / 17:22:31 (před 9 roky)
off
vitr napsal(a):

Z uvedených nominací asi hlas dostane Banshee.
GOT- docela dobrý, už se těším na příští sezonu , konečně odpadnou ty diskuze: " nelíbí se mi to, je to jinak jak v knize"
Arrow - to je pro nejpřeceňovaněj seriál, na ty psí oči Arrowa se už ani nedá koukat.

letos, mě ale asi nejvíc chytla druhá serie 100ky

Tady nejde o to, že je to prostě jinak. Ale že je to v té knize líp. Oni se rozhodli udělat seriál z knih Martina, protože je to skvělý spisovatel, tak by měli věřit jeho úsudku a neměnit jeho práci. 5. řadu už jsem neviděla, ať si nespoileruju, ale za ty 4. řady nebyla jediná jejich změna pro dobro příběhu. Já s ním ne vždycky souhlasím, ale od toho je tu fanfiction, ASOIAF má některá docela dobrá, ale i když mi něco vadí, chtěla bych to jinak, pro ten příběh je to lepší tak, jak to dělá on. On je prostě lepší vypravěč.

Mně zas přijdou pokrytečtí nečtenáři. Roky nadávali, že se lidi baví na netu bez nějakých varování o tom, co se v seriálu teprve stane, dokonce i na místech, která byla věnována knihám, ne seriálu nebo i seriálu, jen knihám, ale teď dělají totéž a jsou ještě horší. Já si dávala sakra bacha a stejně jsem se některé fakt velké spoilery dozvěděla.

avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
14. 7. 2015 / 19:24:30 (před 9 roky)
off
inekafe napsal(a):

4. séria bude mať iba 8 epizód. :'(

Super, ještě lepší :)

Hold the Door!
avatar uživatele
inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
14. 7. 2015 / 19:28:41 (před 9 roky)
off
Locke napsal(a):

Super, ještě lepší :)

I know. Takto budú musieť vopchať viac akcie do jednotlivých častí, tým pádom je dosť možné, že ľudia budú pred telkami odpadávať. :) Podobne ako vtedy v Japonsku pri tej nechvalnej epizóde Pokémonov, keď dostalo veľa ľudí epileptický záchvat. ^_^

"Život jak vo videu, dopredu či dozadu, si nepretočím."
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
14. 7. 2015 / 20:24:05 (před 9 roky)
off
inekafe napsal(a):

I know. Takto budú musieť vopchať viac akcie do jednotlivých častí, tým pádom je dosť možné, že ľudia budú pred telkami odpadávať. :) Podobne ako vtedy v Japonsku pri tej nechvalnej epizóde Pokémonov, keď dostalo veľa ľudí epileptický záchvat. ^_^

Z čeho, prosím tě? :D To tam ty barevné postavičky blikaly víc jak obvykle, nebo co?

avatar uživatele
inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
14. 7. 2015 / 20:33:25 (před 9 roky)
off
ševča napsal(a):

Z čeho, prosím tě? :D To tam ty barevné postavičky blikaly víc jak obvykle, nebo co?

Posúď sama. ;) My sa tomu síce môžeme smiať, ale epileptici asi zrovna nejasajú. :P

"Život jak vo videu, dopredu či dozadu, si nepretočím."
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
14. 7. 2015 / 22:37:38 (před 9 roky)
off
inekafe napsal(a):

Posúď sama. ;) My sa tomu síce môžeme smiať, ale epileptici asi zrovna nejasajú. :P

No ne, já vím, že to přílišné blikání atd. může způsobit, ale že by to bylo o tolik víc, než je u tohohle seriálu běžné... Ale hlavně, jak jsi to napsal, tak to znělo, že snad děj byl tak šokující.

avatar uživatele
vitr
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
15. 7. 2015 / 15:02:30 (před 9 roky)
off
ševča napsal(a):

Tady nejde o to, že je to prostě jinak. Ale že je to v té knize líp. Oni se rozhodli udělat seriál z knih Martina, protože je to skvělý spisovatel, tak by měli věřit jeho úsudku a neměnit jeho práci. 5. řadu už jsem neviděla, ať si nespoileruju, ale za ty 4. řady nebyla jediná jejich změna pro dobro příběhu. Já s ním ne vždycky souhlasím, ale od toho je tu fanfiction, ASOIAF má některá docela dobrá, ale i když mi něco vadí, chtěla bych to jinak, pro ten příběh je to lepší tak, jak to dělá on. On je prostě lepší vypravěč.

Mně zas přijdou pokrytečtí nečtenáři. Roky nadávali, že se lidi baví na netu bez nějakých varování o tom, co se v seriálu teprve stane, dokonce i na místech, která byla věnována knihám, ne seriálu nebo i seriálu, jen knihám, ale teď dělají totéž a jsou ještě horší. Já si dávala sakra bacha a stejně jsem se některé fakt velké spoilery dozvěděla.

Já vše četl, a jsem dost s filmovým zpracováním spokojen, ono kdyby se drželi víc knih tak na to nikdo nekouká. Jak tě můžou jako čtenářku překvapit spoilery, víš kam to směruje, co se stane, jen se to může lišit v provedení seriálu a tvé fantazii ? Pro čtenáře už je spoilerem i název kapitoly :D
Zlatý GoT třeba proti Legend of the Seeker - to jsem prostě vzdal po 2 dílech , jelikož seriálové zpracování se neslučovalo s mou představou a nechtěl jsem pořád na seriál nadávat

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
15. 7. 2015 / 17:55:15 (před 9 roky)
off
vitr napsal(a):

Já vše četl, a jsem dost s filmovým zpracováním spokojen, ono kdyby se drželi víc knih tak na to nikdo nekouká. Jak tě můžou jako čtenářku překvapit spoilery, víš kam to směruje, co se stane, jen se to může lišit v provedení seriálu a tvé fantazii ? Pro čtenáře už je spoilerem i název kapitoly :D
Zlatý GoT třeba proti Legend of the Seeker - to jsem prostě vzdal po 2 dílech , jelikož seriálové zpracování se neslučovalo s mou představou a nechtěl jsem pořád na seriál nadávat

Tak zrovna u ASOIAF má názvy kapitol většinou jméno toho, kdo je vypravěčem kapitoly. To ti nic nevyspoileruje. Ale stále hodně lidí se dívá, aniž by si to přečetlo, ti překvapení budou. A já jsem chtěla vidět to, co jsem četla, jak to bude vypadat natočené. Tak hrozně se mi líbilo, že v 1. řadě byly kolikrát některé rozhovory slovo od slova. Mně se líbí příběh od GRRM, ne tak, jak si to navymýšlají Weiss a Benioff. Kdyby mě zajímaly jejich příběhy, přečtu jejich knížku. Dřív aspoň měly ty změny i trošku smysl, teď ale mění jenom proto, aby to nebylo stejné, a vybírají si ty nejméně vhodné věci.

avatar uživatele
aislinn
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
29. 7. 2015 / 21:55:55 (před 9 roky)
off

Původně jsem se v této kategorii chtěla zdržet hlasování, protože jsem ještě donedávna mohla vybírat jen mezi Arrow a Gray's Anatomy, které jsem svého času sledovala docela pravidelně, ovšem ani jeden z těchto seriálů mi nepřišel jako "ten nejlepší". Oba dva mě poměrně brzy omrzely a ani z celkového pohledu mi nepřišly nijak výjimečné.
A pak jsem si jednoho dlouhého večera pustila Banshee a bylo jasno! Tenhle seriál má všechno, co si od nejlepšího dramatu představuju - skvělý a neotřelý děj, chytlavé postavy (jinak se to říct nedá, protože i když mě tam všichni naprosto fascinují, nedá se říct, že bych je měla ráda a už dlouho jsem nikomu nevynadala tak, jako téměř v každém díle alespoň některé z těch postav :D ), hudba je tam naprosto dokonalá, o nečekané zvraty není nouze a čas od času se člověk i upřímně zasměje (nebo aspoň pousměje - v závislosti na kritičnosti situace :D ). Ale hlavně se tam nikdo naprosto s ničím nepáře! A to se mi libí, přestože mě to zároveň i odpuzuje! Prostě tenhle seriál má co říct a ještě jsem v něm nenarazila na žádné klišé nebo hluchý bod. Věčná škoda že čtvrtou řadou končí...

avatar uživatele
enijack
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
13. 8. 2015 / 17:11:14 (před 9 roky)
off
avatar uživatele
Andvejka17
Dlouholetý uživatel | Cool level: 23 | Denholm
23. 8. 2015 / 16:05:07 (před 9 roky)
off

Za mě Arrow - z ostatních sleduju už jen GoT a musím říct, že 5. série mě zatím nechytla, takže jsem ji ani nedokoukala...

-Ajka
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
27. 9. 2015 / 19:07:03 (před 9 roky)
on

Je poslední možnost hlasovat, ať někdo náhodou nezapomene! :)