Diskuze k článku Producenti Castlea komentují své šokující rozhodnutí
avatar uživatele
Gabik.029
Autorka článku | Cool level: 101 | strýček Skrblík
4. 10. 2015 / 10:03:57 (před 9 roky)
off

Původně jsem rozhovor kvůli jeho délce překládat nechtěla, ale na základě některých příspěvků mi přišlo, že by se vám hodily zákulisní informace, tak snad vám článek přišel vhod. :)

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
4. 10. 2015 / 10:12:09 (před 9 roky)
off

Díky mnohokrát :).
Konec druhého dílu mě překvapil dosti nemile. Když jsem přemýšlela jak to asi bude dál, myslela jsem, že Beckettová zdrhne úplně, takže mě překvapilo, že bude zároveň i pořád aktivně kapitánovat na 12. okrsku. Jsem zvědavá, jak budou díly vypadat, snad mě mile překvapí...

avatar uživatele
allyska
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
4. 10. 2015 / 11:44:11 (před 9 roky)
off

Díky za článek, zkusim jim teda dát šanci :)

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
4. 10. 2015 / 12:16:21 (před 9 roky)
off

V podstate spravili to čo všetci tvorcovia, keď nevedia ako ďalej. Spravili reštart. Ale keďže pri seriály ktorý stále beží to tak ľahké nie je, tak to spravili okľukou. Ideme znova sledovať ako sa dávajú dokopy? Ako riešia obyčajné prípady ďalších 7 epizód, keď sú rozídení aby si zas našli cestu k sebe a aby sa pohol príbeh v pozadí? To je presne čo sa dialo na začiatku seriálu. Len vtedy bol príbeh v pozadí s jej kapitánom a vraždou matky.

A logika zomrela? Ako ho chce ochrániť, keď je stále tam? Z druhej epizódy sa zdalo, že odíde preč. Že pretrhá nitky so všetkými a zalezie do podzemia, aby mohla riešiť konšpiráciu. Len preto, že nebude žiť s Casltom, tak akože nebude v ohrození? Aj primitívny detektív by dokázal zistiť, že ho milovala. Pre tajnú organizáciu to nebude žiadny problém. Takže ak by niečo odhalila, stále môžu ísť po jej "bývalom" a ostatných priateľoch s ktorými pracuje. To je ako logika 5 ročného dieťaťa.
A záhada kam sa stratil Castle na tých pár mesiacov tiež odložená na neurčito. Vylepšiť by sa to dalo jedine uceleným prípadom, ktorý by sledovali mnoho epizód. No to pri takýchto seriáloch nie je možné, keďže na to diváci nie sú zvyknutý. Takto teda recyklujú začiatok seriálu, aby zrejme mohli neskôr zrecyklovať jeho stred a prešľapujú bezradne na mieste, len aby udržali populárny seriál.

avatar uživatele
Gabik.029
Autorka článku | Cool level: 101 | strýček Skrblík
4. 10. 2015 / 12:57:05 (před 9 roky)
off
Alias napsal(a):

A logika zomrela? Ako ho chce ochrániť, keď je stále tam? Z druhej epizódy sa zdalo, že odíde preč. Že pretrhá nitky so všetkými a zalezie do podzemia, aby mohla riešiť konšpiráciu. Len preto, že nebude žiť s Casltom, tak akože nebude v ohrození?

Špatně to chápeš. On by byl v ohrožení života, kdyby se v tom rýpal. Prostě by ho zabili, aby nezjistil něco, co nemá. A jelikož se v tom Beckettová rýpat bude, kdyby žila s Castlem, tak by to před ním utajit nedovedla (vzpomeň si, jakou měla tabuli, když se zabývala vraždou matky). On není v ohrožení života proto, že je její blízký. K čemu by jim bylo zabít jejího blízkého, aby jí ublížili, když jí jdou po krku? Oni chtějí Kate zabít, ne jí ublížit. Nějací její blízcí je nezajímají. Je zajímají ti, kteří je chtějí odhalit. A to by byl i Castle, kdyby o tom věděl, protože by chtěl Beckettové pomoct.

Jinak moc děkuju za komentáře :)

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
4. 10. 2015 / 14:20:42 (před 9 roky)
off

Ja teda druhy dil nevidela a dlouho asi neuvidim, protoze jsem to talne namichnuta.

Gabik.029 napsal(a):

Oni chtějí Kate zabít, ne jí ublížit.

Jak moc tezky bude ji zabit, kdyz bude delat svou praci jakoby se nic nedelo? Jak moc tezky by bylo unest Alexis, Ricka, Esposita a Ryana a vlakat ji do pasti a zabit?

At si to obkecavaji jak chteji, ale moji duveru ztratili. Holt zmena showrunneru je vzdycky prusvih...

A ty jejich komentare jsou deja vu Lost a HIMYM, slibuji... Hlavne nam dejte sanci a divejte se. A pak to cely splachnou nekam.

At si to uzijou, protoze to bude posledni prace na nekolik let, na kterou sahnou.

avatar uživatele
Gabik.029
Autorka článku | Cool level: 101 | strýček Skrblík
4. 10. 2015 / 14:29:17 (před 9 roky)
off
Illyria napsal(a):

Ja teda druhy dil nevidela a dlouho asi neuvidim, protoze jsem to talne namichnuta. Jak moc tezky bude ji zabit, kdyz bude delat svou praci jakoby se nic nedelo? Jak moc tezky by bylo unest Alexis, Ricka, Esposita a Ryana a vlakat ji do pasti a zabit?

Ono asi nemá cenu odpovídat, když jsi to neviděla ten druhý díl :D Takhle, ono to vypadá, že našli viníka, který za tím stojí, takže je ten případ jakože uzavřený. Ale Kate ví, že za tím stojí někdo jiný, že je ta konspirace mnohem větší. A jelikož si nemůže pomoct, tak to chce vyřešit a je ochotná proto SVŮJ život obětovat (takže ví, že existuje riziko, že po ní zase půjdou, když na sebe upozorní, pokud to nebude vyšetřovat diskrétně). Takže momentálně je jedno, že je na ráně a kdokoliv ji může kdykoliv zabít. Oni teď po ní nejdou, protože si myslí, že taky uvěřila tomu, že policie viníka našla, a nechala to být.

Já osobně se na změnu těším. První tři série byly moje nejoblíbenější a chemie mezi nimi byla nejlepší. Vždyť byl teď jejich vztah poslední dvě série strašně monotónní, konečně se bude něco dít. Zvlášť když je jasný, že se zase usmíří. :)

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
4. 10. 2015 / 14:38:56 (před 9 roky)
off

No pokud je ta konspirace tak dobra, tak preci ty lidi nejsou blbi a vedi ze jim na to Kate neskoci :-) A nejsou blbi aby uverili, ze jen proto ze odstrci sve blizke, ze ji na nich stale nezalezi.

Logiku to proste nema :D

avatar uživatele
Gabik.029
Autorka článku | Cool level: 101 | strýček Skrblík
4. 10. 2015 / 14:51:34 (před 9 roky)
off
Illyria napsal(a):

No pokud je ta konspirace tak dobra, tak preci ty lidi nejsou blbi a vedi ze jim na to Kate neskoci :-) A nejsou blbi aby uverili, ze jen proto ze odstrci sve blizke, ze ji na nich stale nezalezi.

Logiku to proste nema :D

Má to logiku. A jak jsem psala, tam nejde o to, že jsou její blízcí, kvůli tomu ho ona neodstrčila. Nikdo nepůjde po jejích blízkých, aby jí ublížili. Oni ji rovnou zabijí, aby ji umlčeli. (Proč by zabíjeli její blízké, aby ji umlčeli, kdy můžou zabít rovnou ji? LOGIKA.) Ona se s ním rozešla proto, že ho zná a ví, že by jí chtěl pomoct a rýpal by se v tom taky, čímž by si podepsal rozsudek smrti, aby umlčeli i jeho.
Když jim na to skočili úplně všichni, proč by měli předpokládat, že zrovna Kate jim na to neskočila? A i kdyby měli nějaké pochyby a šli by po ní teď a zabili by ji, tak by právě všem prozradili, že tomu není konec a policie s FBI by po nich zase pátraly. To by bylo právě nelogický.
Asi se dívám na jiný seriál, ale já tam tu logiku krásně vidím :D

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
4. 10. 2015 / 15:45:25 (před 9 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Špatně to chápeš. On by byl v ohrožení života, kdyby se v tom rýpal. Prostě by ho zabili, aby nezjistil něco, co nemá. A jelikož se v tom Beckettová rýpat bude, kdyby žila s Castlem, tak by to před ním utajit nedovedla (vzpomeň si, jakou měla tabuli, když se zabývala vraždou matky). On není v ohrožení života proto, že je její blízký. K čemu by jim bylo zabít jejího blízkého, aby jí ublížili, když jí jdou po krku? Oni chtějí Kate zabít, ne jí ublížit. Nějací její blízcí je nezajímají. Je zajímají ti, kteří je chtějí odhalit. A to by byl i Castle, kdyby o tom věděl, protože by chtěl Beckettové pomoct.

Jinak moc děkuju za komentáře :)

Tak to by ju mali ale zabiť čoskoro - obrazne povedané. Vo väčšine podobných žánrov nechcú hneď likvidovať ľudí na postoch - ako v tomto prípade policajnú kapitánku. Iste, posledne mali na mále, tak zabili všetkých, vrátane agentov a senátora vo väzení. Ale teraz, ak len bude pátrať a stále nemá nič konkrétne v rukách, tak je to jednoduché. Prestaň, lebo si to odnesie Castle, jeho dcéra, tvoji kolegovia.
Keby šlo len o to, tak mohla mať tabuľu niekde inde, prenajať si sklad a vykrádať sa tam.
Navyše, keby sa už rozhodli ju zabiť a ona sa dá znova na útek, tak čo by asi spravili? Chytili opäť jej blízkych a vydierali ju, aby sa vzdala. Preto v takýchto prípadoch vyšetrujú postavy z utajenia a ukrývajú sa pred všetkými, aby o nich "neznámy" nepriateľ nevedel.
Takže jej taktika nemá logiku. Alebo opäť, infantilnú logiku - radšej opustím muža, než aby som pred ním mala jedno tajomstvo.
Navyše len takto ukazuje, že jej vášeň je pre ňu dôležitejšia, než Castle. Prosté. Mohla na to najať známych, Castlovho otca, nevlastnú matku, iné kontakty, ktoré mala v agentúrach aj medzi zločincami. Ale radšej si zvolila to, čo jej viac vyhovovalo.

avatar uživatele
_karel_
Dlouholetý uživatel | Cool level: 70 | Eric Northman
4. 10. 2015 / 15:49:32 (před 9 roky)
off

To nejlepší, co mohli pro obnovení náboje seriálu udělat.
Zdejší diskuse je toho dokonalým důkazem. :D
Díky za článek.

Editováno: 1x | Naposledy: 4. 10. 2015 / 15:50:27
avatar uživatele
wjundik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
4. 10. 2015 / 16:02:03 (před 9 roky)
off

Jak jsem psala už jinde (koncem 7. série měli dokonalý konec seriálu), ale chtěli pokračovat. Sice se mi to moc nelíbí, jak se vyvinuli první 2 díly, ale nebudu nad něma "lámat hůl", viděli jsme jen 2 díly z celé série a už děláme ukvapené závěry. Třeba nás nakonec uplně překvapí. Navíc museli něco vymyslet, aby seriál úplně nevyhasnul. Tak uvidíme. Jediné, co mě mrzí, je ta dlouha pauza uprostřed :-(

avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
4. 10. 2015 / 16:09:31 (před 9 roky)
on
Gabik.029 napsal(a):

Asi se dívám na jiný seriál, ale já tam tu logiku krásně vidím :D

Tak to sme asi 2, lebo aj ja tam vidím logiku a mne osobne sa nové smerovanie seriálu páči :)

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
4. 10. 2015 / 16:13:39 (před 9 roky)
on
Alias napsal(a):

.
Takže jej taktika nemá logiku. Alebo opäť, infantilnú logiku - radšej opustím muža, než aby som pred ním mala jedno tajomstvo.

Mať tajomstvo pred Castlom? Myslíš si, že by si nevšimol, že Kate ďalej pátra? Samozrejme, že by sa do toho plietol a podľa mňa poza jej chrbát, to je to, čo ona nechce dopustiť, nechce ho ohroziť, chce pátrať sama a v tajnosti.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
Gabik.029
Autorka článku | Cool level: 101 | strýček Skrblík
4. 10. 2015 / 16:20:29 (před 9 roky)
off
phoboska napsal(a):

Tak to sme asi 2, lebo aj ja tam vidím logiku a mne osobne sa nové smerovanie seriálu páči :)

Děkuji!! ;D Už jsem si začínala myslet, že jsem blázen :D

Alias: Už se nebudu opakovat, na podobný příspěvek jsem reagovala výše :)

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
4. 10. 2015 / 16:41:31 (před 9 roky)
off

Jasné, že sa do toho bude pliesť. Veď to povedali aj v rozhovore, že sa k nej bude opäť snažiť sa nájsť si cestu. Takže je jedno čo spraví, on sa bude snažiť zistiť čo je za tým. Nie je blbý. Aj ak skočil na tú falošnú historku, bude pátrať.
Nechcem sa hádať, keď zjavne veríte v logiku tohto ťahu. Len sa snažím poukázať na to, že to logiku nemá. Vzhľadom na to, že poznáme povahu týchto postáv a aj takéto scenáre z tuctov filmov a seriálov podobného štýlu, dokonca aj úplne rovnakej taktiky - separovania z dôvodu ochrany.
Už sa tiež nechcem opakovať, lebo to je jasný argument. Ak pôjdu po nej a bude sa brániť, odskáču si to jej blízki. -- Teda bežne, toto je odľahčený seriál, takže tu niečo také nehrozí. Práve preto mi to príde taká taktika ako z telenovely. Celý návrat do prvej série je nuda, keď po siedmych by už človek čakal pohyb vpred.

avatar uživatele
Gabik.029
Autorka článku | Cool level: 101 | strýček Skrblík
4. 10. 2015 / 17:01:04 (před 9 roky)
off
Alias napsal(a):

Jasné, že sa do toho bude pliesť. Veď to povedali aj v rozhovore, že sa k nej bude opäť snažiť sa nájsť si cestu. Takže je jedno čo spraví, on sa bude snažiť zistiť čo je za tým. Nie je blbý. Aj ak skočil na tú falošnú historku, bude pátrať.

Ano, najít cestu k NÍ, aby JI získal zpět. Nebude se snažit zjistit, co za tím vězí, to mu bude momentálně jedno, hlavní pro něj bude, aby byli zase spolu. Co bude dál, to se uvidí až/kdy/jestli ji získá zpět.

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
4. 10. 2015 / 17:04:58 (před 9 roky)
on

Podľa mňa to nemá cenu riešiť, aj tak si budeme tvrdiť svoje a obhajovať si svoj názor.
Myslím, že tvorcom išlo aj o takéto búrlivé reakcie a podľa toho, čo sa tu deje a nielen tu sa im to podarilo :D

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
Editováno: 1x | Naposledy: 4. 10. 2015 / 17:05:55
avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 58 | Buffy Summers
4. 10. 2015 / 17:18:50 (před 9 roky)
off

Noo búrlivá diskusia sa tu strhla! :DD Asi si budem musieť pozrieť tie dve epky :P

May the odds be ever in your favor.
avatar uživatele
Gabik.029
Autorka článku | Cool level: 101 | strýček Skrblík
4. 10. 2015 / 18:12:41 (před 9 roky)
off
phoboska napsal(a):

Podľa mňa to nemá cenu riešiť, aj tak si budeme tvrdiť svoje a obhajovať si svoj názor.

Já myslela, že tím článkem se názory spíš sjednotí, ale ono fakt ne :D

24ron24 napsal(a):

Noo búrlivá diskusia sa tu strhla! :DD Asi si budem musieť pozrieť tie dve epky :P

Až tohle tě přemluví? :DDD

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
drago
Uživatel od první verze | Cool level: 2 | Jake Harper
4. 10. 2015 / 18:21:08 (před 9 roky)
off
Alias napsal(a):

Jasné, že sa do toho bude pliesť. Veď to povedali aj v rozhovore, že sa k nej bude opäť snažiť sa nájsť si cestu. Takže je jedno čo spraví, on sa bude snažiť zistiť čo je za tým. Nie je blbý. Aj ak skočil na tú falošnú historku, bude pátrať.
Nechcem sa hádať, keď zjavne veríte v logiku tohto ťahu. Len sa snažím poukázať na to, že to logiku nemá. Vzhľadom na to, že poznáme povahu týchto postáv a aj takéto scenáre z tuctov filmov a seriálov podobného štýlu, dokonca aj úplne rovnakej taktiky - separovania z dôvodu ochrany.
Už sa tiež nechcem opakovať, lebo to je jasný argument. Ak pôjdu po nej a bude sa brániť, odskáču si to jej blízki. -- Teda bežne, toto je odľahčený seriál, takže tu niečo také nehrozí. Práve preto mi to príde taká taktika ako z telenovely. Celý návrat do prvej série je nuda, keď po siedmych by už človek čakal pohyb vpred.

Plně s tebou souhlasím od 5x04 to šlo do pr...e.Nejvíc mě sralo, že v každé druhé epizodě je přerušil telefon než se políbily to je na Guinessovu knihu rekordů, ale vždy jsem si našel čas na shlédnutí epizody. 8x01-02 jsem neviděl a ani to nemám v úmyslu budu to stahovat do PC a v létě uvidím (taky podle diskusí na foru)jestli si najdu čas se na to podívat.

avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 58 | Buffy Summers
4. 10. 2015 / 18:32:57 (před 9 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Já myslela, že tím článkem se názory spíš sjednotí, ale ono fakt ne :D


Až tohle tě přemluví? :DDD

Ešte som sa plne nerozhodol, ale zvažujem to :D

May the odds be ever in your favor.
avatar uživatele
Bellezza
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
4. 10. 2015 / 20:10:30 (před 9 roky)
off
Alias napsal(a):

Jasné, že sa do toho bude pliesť. Veď to povedali aj v rozhovore, že sa k nej bude opäť snažiť sa nájsť si cestu. Takže je jedno čo spraví, on sa bude snažiť zistiť čo je za tým. Nie je blbý. Aj ak skočil na tú falošnú historku, bude pátrať.
Nechcem sa hádať, keď zjavne veríte v logiku tohto ťahu. Len sa snažím poukázať na to, že to logiku nemá. Vzhľadom na to, že poznáme povahu týchto postáv a aj takéto scenáre z tuctov filmov a seriálov podobného štýlu, dokonca aj úplne rovnakej taktiky - separovania z dôvodu ochrany.
Už sa tiež nechcem opakovať, lebo to je jasný argument. Ak pôjdu po nej a bude sa brániť, odskáču si to jej blízki. -- Teda bežne, toto je odľahčený seriál, takže tu niečo také nehrozí. Práve preto mi to príde taká taktika ako z telenovely. Celý návrat do prvej série je nuda, keď po siedmych by už človek čakal pohyb vpred.

Zdieľam tvoj názor,podľa mňa to veru logiku nemá.Zahodiť tri spoločné roky a zasa sa vracať na začiatok.Skôr by sa mali vo vzťahu posunúť.Telenovela je nula bodov.Takisto nie je zaručené,že sa dajú opäť dokopy.Títo showrunneri nám kľudne môžu "lakovať mozgy" len preto,aby sme sa na to ďalej dívali.Keď raz spravili takýto zvrat,prečo by som im mala uveriť že nespravia ešte niečo horšie,aj keď...
I want to believe..

avatar uživatele
zahron
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
4. 10. 2015 / 22:37:25 (před 9 roky)
off

OH MAJ GAD, jde tento článek zjednodušit do pár vět ? čist mi to fakt nechce, ale jsem docela zvědavej ....

obdivuju autorův zápal jen tak mimochodem kdyby něco :-P

avatar uživatele
Tulrika
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
5. 10. 2015 / 00:12:09 (před 9 roky)
on

Když to čtu, tak si hned musím udělat čas na osmou sérii

Neumím rozdávat rady. Jen dělat sarkastické poznámky
avatar uživatele
Gabik.029
Autorka článku | Cool level: 101 | strýček Skrblík
5. 10. 2015 / 05:41:22 (před 9 roky)
off
zahron napsal(a):

obdivuju autorův zápal jen tak mimochodem kdyby něco :-P

Děkuju? :DDD

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Katschaba
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
5. 10. 2015 / 05:56:07 (před 9 roky)
off

Hm, přemýšlela jsem, že s Castlem seknu po těchto prvních dvou dílech. To že je rozejdou a budou zase dávat dohromady, tahle dějová linka mě vážně nebaví...
Ale dám tomu šanci, když budou zase řešit případy podobně jako v prvních sériích. To by snad aspoň mohlo být zajímavější než řešení toho, co bude a nebude s jejich vztahem.

"Your life is yours and yours alone, rise up and live it." by Richard Rahl
avatar uživatele
Martisek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
6. 10. 2015 / 19:47:19 (před 9 roky)
off

Moc díky za článek, který mě rozhodně uklidnil. Druhý díl jsem zatím neviděla takže jen vím že se rozešli a podrobnosti nebo co si řekli nevím. Mám v plánu se na tenhle díl podívat až bude třetí díl. :D

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
7. 10. 2015 / 17:36:52 (před 9 roky)
off

Aneb rozešli jsme je, aby to byl čupr restart do doby, kdy seriál byl nejúspěšnější a dál jsme mohli točit, ale i tak je ve finále opět naženeme k sobě, jinak Caskett fanoušci spáchají hromadné harakiri.

Nikdo se prosím neuražte, já sama mám ten pár docela ráda, ale tak si nějak představuji uvažování tvůrců.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Bellezza
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
12. 10. 2015 / 19:28:19 (před 9 roky)
off

Tak to ešte bude velice pestré,zrovna som čítala článok,že k Beckettke na okrsok pribudne nejaký chlap,fešák.. a fans píšu,že vraj to bude Beckettkin nový milenec.. :-o takže ešte bude veselo...

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
12. 10. 2015 / 19:59:23 (před 9 roky)
off
Bellezza napsal(a):

Tak to ešte bude velice pestré,zrovna som čítala článok,že k Beckettke na okrsok pribudne nejaký chlap,fešák.. a fans píšu,že vraj to bude Beckettkin nový milenec.. :-o takže ešte bude veselo...

Já už fakt začínám doufat, že je nikdy nedají dohromady...

avatar uživatele
Stiletto42
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
12. 10. 2015 / 20:03:35 (před 9 roky)
off
Bellezza napsal(a):

Tak to ešte bude velice pestré,zrovna som čítala článok,že k Beckettke na okrsok pribudne nejaký chlap,fešák.. a fans píšu,že vraj to bude Beckettkin nový milenec.. :-o takže ešte bude veselo...

Más odkaz, pls?? Toto jsem nikde nečetla.

"Yes, sir, Captain TightPants"
avatar uživatele
Bellezza
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
12. 10. 2015 / 20:10:32 (před 9 roky)
off

http://tvline.com/2015/10/12/castle-kris-polaha-season-8-beckett/

avatar uživatele
Bellezza
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
12. 10. 2015 / 20:13:40 (před 9 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Já už fakt začínám doufat, že je nikdy nedají dohromady...

V tom jednom článku tu už bolo písané,že to možno bude definitívne..

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
12. 10. 2015 / 20:22:24 (před 9 roky)
off
Bellezza napsal(a):

V tom jednom článku tu už bolo písané,že to možno bude definitívne..

Tak ono to bylo i součástí hádanky, co běžela, ale stejně...

avatar uživatele
Stiletto42
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
12. 10. 2015 / 20:25:30 (před 9 roky)
off
Bellezza napsal(a):

http://tvline.com/2015/10/12/castle-kris-polaha-season-8-beckett/

Jo, tak to jsem četla. Vůbec si nemyslím, že by to měl být její milenec. Už jen podle jeho zaměstnání, vždyť je to v podstatě pravý opak toho co dělá Kate. Ona zločince chytá, a on je obhajuje. :)

"Yes, sir, Captain TightPants"
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
12. 10. 2015 / 20:26:32 (před 9 roky)
on

Bože môj, vy tu ale vyvádzate :D Calm down, everything's gonna be allright.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
Bellezza
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
12. 10. 2015 / 20:28:23 (před 9 roky)
off
Captain TightPants napsal(a):

Jo, tak to jsem četla. Vůbec si nemyslím, že by to měl být její milenec. Už jen podle jeho zaměstnání, vždyť je to v podstatě pravý opak toho co dělá Kate. Ona zločince chytá, a on je obhajuje. :)

Tak píšu fans pod tým článkom k diskusii..lebo teraz sa popíše už všeličo..

avatar uživatele
Stiletto42
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
12. 10. 2015 / 20:39:37 (před 9 roky)
off
phoboska napsal(a):

Bože môj, vy tu ale vyvádzate :D Calm down, everything's gonna be allright.

Thumbs up!

"Yes, sir, Captain TightPants"
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
10. 3. 2016 / 17:01:56 (před 8 roky)
off

Tak jsem to konečně viděla. Měsíce mi trvalo dokopat se k 8.01, další měsíce k 8.02, sneak peeky na další díl vypadají vyloženě smutně mimochodem. Nelíbilo se mi Castlovo zmizení, když jsem zjistila, že zmizí i ona, moje reakce byla, že musí být fakt zoufalí, když tuhle stokrát použitou zápletku použijí 2x v jednom seriálu, ale netušila jsem, jak moc jim nápaditost došla. To není odvážné, to už je prostě zoufalé.
Nelogičnost jejího chování není v tom, že nechala Castla. Vsaďte se, že nebude stejnou kapitánkou jako ti dva předchozí, co všechno řídili z kanceláře. Ona bude vyšetřovat. Jak těžké by bylo pro takové lidi narafičit její smrt jako zabití při vyšetřování bežné vraždy? Jenže na tohle oni nemají tu svoji slavnou odvahu. Jak v tom dílu s Tysonem, co dneska opakovali. On chce Castlovi ublížit, jak nejvíc to jde. Udělat z něj vraha a zabít ho by nebylo zdaleka to nejhorší. Byl u něj v bytě. Jak těžké by mohlo být zabít Alexis? Kdyby to udělal tak, aby to Castle věděl, tak by ho teprve zničil. Oni vždycky dělají z komára velblouda, ale ve skutečnosti se nic pořádného neděje. Odvážné, to zrovna.
Co mi ale přijde teprve trapné, na tom případu dělá agentura tak exkluzivní, že se o ní ani neví, ale vsaďte se, že to nevyřeší oni, ale obyčejná policajtka, co to bude řešit tajně z obýváku. To je zápletka tak trapná, že jestli se nestydí za to dostávat plat, tak já se za ně teda stydím.
Bones kritizují už roky za to, jak se zhoršili, ale takhle špatně na tom po pouhých 7 letech teda zdaleka ještě nebyli.

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
10. 3. 2016 / 17:56:07 (před 8 roky)
off
ševča napsal(a):

Bones kritizují už roky za to, jak se zhoršili, ale takhle špatně na tom po pouhých 7 letech teda zdaleka ještě nebyli.

Já tyhle dva seriály nedokážu vybírat, každý má své plusy a mínusy. Ale Bones vážně není nutné tak podceňovat. U Castlea nevím, pořád jsem za třetím dílem osmičky...

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
10. 3. 2016 / 18:57:12 (před 8 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Já tyhle dva seriály nedokážu vybírat, každý má své plusy a mínusy. Ale Bones vážně není nutné tak podceňovat. U Castlea nevím, pořád jsem za třetím dílem osmičky...

Neříkám, že jeden je ve své podstatě horší nebo lepší než ten druhý. To bych taky asi nerozhodla. Ale Castlova kvalita podle mě klesá rychleji než u Bones. Bones už taky není, co bývalo, ale má taky o několik let víc.

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
10. 3. 2016 / 20:57:58 (před 8 roky)
off
ševča napsal(a):

Neříkám, že jeden je ve své podstatě horší nebo lepší než ten druhý. To bych taky asi nerozhodla. Ale Castlova kvalita podle mě klesá rychleji než u Bones. Bones už taky není, co bývalo, ale má taky o několik let víc.

U Bones se mi každopádně nestalo, že bych přestala sledovat kvůli tomu, že mě to nebaví, což u Castlea jo.

avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
10. 3. 2016 / 21:26:20 (před 8 roky)
off

ševča a Drunk_Queen: já taky měla jsem se problém dokopat od 08x01 na další díl, kamarádka mě podpořila a na Vánoce jsem skoukla zbylé díly, co byli odvysílány, pak jsem dala ještě snad 08x11 či 08x12, jak je uneslioba a ona měla tu pistili stejně slátanou, jako ten chlap, tak jsem si tajně přála, ať vystřelí, aby konečně skápla, od toho dílu se vážně nemůžu dokopat vidět další díl a moc mě to mrzí, protože ten seroš jsem měla ráda. Teď, když běží na Primě, tak se smutekem koukám na to, jak se skvělej seroš zahrabal do sr**** a nezachrání to ani skvělý Nathan Fillion, jinak bych se na seriál vykašlala, jako kdysi na Bones.

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
11. 3. 2016 / 07:56:40 (před 8 roky)
off
Case*Wawe*Make napsal(a):

ševča a Drunk_Queen: já taky měla jsem se problém dokopat od 08x01 na další díl, kamarádka mě podpořila a na Vánoce jsem skoukla zbylé díly, co byli odvysílány, pak jsem dala ještě snad 08x11 či 08x12, jak je uneslioba a ona měla tu pistili stejně slátanou, jako ten chlap, tak jsem si tajně přála, ať vystřelí, aby konečně skápla, od toho dílu se vážně nemůžu dokopat vidět další díl a moc mě to mrzí, protože ten seroš jsem měla ráda. Teď, když běží na Primě, tak se smutekem koukám na to, jak se skvělej seroš zahrabal do sr**** a nezachrání to ani skvělý Nathan Fillion, jinak bych se na seriál vykašlala, jako kdysi na Bones.

Ach jo. Je smutný, jak rychle dokázali tal skvělej seriál zahrabat do s*aček. Taky jsem pořád přesvědčována, ať kouknu na další díly, ale...

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
11. 3. 2016 / 11:00:45 (před 8 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Ach jo. Je smutný, jak rychle dokázali tal skvělej seriál zahrabat do s*aček. Taky jsem pořád přesvědčována, ať kouknu na další díly, ale...

Já si říkám, že to stejně už asi nejspíš skončí, tak to dokopu, ale zas nic mě nehoní. Já mám kolikrát epizodu stáhnutou tři roky, než v seriálu pokračuju, takže na sebe netlačím.

avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
11. 3. 2016 / 19:57:29 (před 8 roky)
off

ševča, Drunk_Queen: kdyby ta nebyl Nathan, tak bych nekoukala, a vřele doporučuji 6 epku, kde není Beckett je dost vtipná.

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
11. 3. 2016 / 20:15:00 (před 8 roky)
off

Mne se taky u Bones nestalo, ze bych nekoukala kvuli tomu ze jsem byla nastvana. Spis kvuli casove vytizenosti. Ovsem ke Castle jsem se po shlednuti 8x01 uz nedokopala a nevim jestli to nekdy udelam. Uz sedma sezona byla dost na hrane a to co provedli ted uz je proste moc. Jak tak ctu se to nezlepilo, takze dalsi motivace je nulova.

avatar uživatele
Bellezza
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
11. 3. 2016 / 23:06:19 (před 8 roky)
off

Máte úplnú pravdu! Z tejto ôsmej série mi je až do plaču čo tvorcovia zrobili :(
Už to sledujem len zo zotrvačnosti a s láskou spomínam na prvé štyri série :(
A ak to uspokojivo pre všetkých fandov neukončia,tak ja už neviem :( týmto tvorcom ja neverím..
Už mi vyslovene na nervy lezie Alexis,nemá vlastný život,furt je pripútaná len k tatkovi a strašne premúdrelá.Hayley ani nehovorím.Ako boli Castle a Beckett v uplynulých sériách väčšinou stále spolu,teraz je to minimum.Skrátka pre mňa celé zle!!!!

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
12. 3. 2016 / 12:15:43 (před 8 roky)
off
Bellezza napsal(a):

Máte úplnú pravdu! Z tejto ôsmej série mi je až do plaču čo tvorcovia zrobili :(
Už to sledujem len zo zotrvačnosti a s láskou spomínam na prvé štyri série :(
A ak to uspokojivo pre všetkých fandov neukončia,tak ja už neviem :( týmto tvorcom ja neverím..
Už mi vyslovene na nervy lezie Alexis,nemá vlastný život,furt je pripútaná len k tatkovi a strašne premúdrelá.Hayley ani nehovorím.Ako boli Castle a Beckett v uplynulých sériách väčšinou stále spolu,teraz je to minimum.Skrátka pre mňa celé zle!!!!

Alexis byla v těch prvních třech dílech super, ale dál nevím.