Yahoo na Community prodělal desítky milionů
Fanoušci komedie Community (Zpátky do školy) se nové série nedočkají a vysvětlení je prosté. Většina stanicí nebo studií se snaží skrývat špatná čísla, jak je to jen možné, tentokrát to ale nevyšlo. Yahoo Screen, společnost, která s velkou slávou pro fanoušky natočila šestou sérii, prodělala na Community a pár dalších původních seriálech 42 milionů dolarů.
„Došli jsme k závěru, že z našeho původního programového obsahu nemáme možnost ani po čase vydělat peníze,“ přiznal Ken Goldman, ředitel Yahoo. „Konkrétně myslím Community, Sin City Saints a další. Rozhodli jsme se proto tyto odepsat. Pomůže nám to do budoucna, jelikož nebudeme mít výdaje, které nás takto zasáhnou.“
Zpráva není výpovědí o tom, jakou kvalitu šestá série měla. Spíše je to důkaz toho, že uspět v tak soutěživém poli online streamování je těžké, kor se seriálem, který na klasické stanici neměl početnou diváckou základnu. Yahoo Screen spoléhal na reklamu k zaplacení účtů, ale faktem je, že zadavatelé reklamy neměli zájem o to, aby házeli peníze směrem k pořadu, který téměř nikdo nesledoval v televizi a který se nyní přesouvá na místo, o kterém většina lidí ani netušila, že existuje.
Jak ale už v srpnu řekl Joel McHale – neočekávejte další Community, pokud tedy nejste nechutně bohatí miliardáři, kteří si nové díly zaplatí.