23. 10. 2015

Yahoo na Community prodělal desítky milionů

Yahoo na Community prodělal desítky milionů

Fanoušci komedie Community (Zpátky do školy) se nové série nedočkají a vysvětlení je prosté. Většina stanicí nebo studií se snaží skrývat špatná čísla, jak je to jen možné, tentokrát to ale nevyšlo. Yahoo Screen, společnost, která s velkou slávou pro fanoušky natočila šestou sérii, prodělala na Community a pár dalších původních seriálech 42 milionů dolarů.

„Došli jsme k závěru, že z našeho původního programového obsahu nemáme možnost ani po čase vydělat peníze,“ přiznal Ken Goldman, ředitel Yahoo. „Konkrétně myslím Community, Sin City Saints a další. Rozhodli jsme se proto tyto odepsat. Pomůže nám to do budoucna, jelikož nebudeme mít výdaje, které nás takto zasáhnou.“

Zpráva není výpovědí o tom, jakou kvalitu šestá série měla. Spíše je to důkaz toho, že uspět v tak soutěživém poli online streamování je těžké, kor se seriálem, který na klasické stanici neměl početnou diváckou základnu. Yahoo Screen spoléhal na reklamu k zaplacení účtů, ale faktem je, že zadavatelé reklamy neměli zájem o to, aby házeli peníze směrem k pořadu, který téměř nikdo nesledoval v televizi a který se nyní přesouvá na místo, o kterém většina lidí ani netušila, že existuje.

Jak ale už v srpnu řekl Joel McHale – neočekávejte další Community, pokud tedy nejste nechutně bohatí miliardáři, kteří si nové díly zaplatí.

Kdo nelikuje není SerialZoňák! 
ragelly

Eva Zálešáková

Autorka se dá charakterizovat jako stoprocentní seriálový maniak a skoro stejně závislá je i na SerialZone. Když nedejbože nekouká na seriály, vezme do ruky digitální zrcadlovku nebo se začte do amerického Elle.
Poslední komentáře2zobraz všechny 2 příspěvky
Salem

Salem

Tak pokud se to dobře bude prodávat do televize tak se to stejnak zaplatí, jenom je otázka za jak dlouho.
před 9 roky
Pascal

Pascal

Vsak oni dopredu vedeli, ze Community bude stratove, islo im skor o prilakanie ludi na ich video...
před 9 roky
Další články k tématu