Televizní reklama v hannibalovském stylu
Stanice NBC se k nelibosti fanoušků po celém světě rozhodla letos na jaře, že její mlsný Hannibal nemá dostatek diváků k tomu, aby si zasloužil čtvrtou sérii. Ačkoliv prozatím jednání o pokračování na jiné stanici nebo formou filmu klesla k ledu, odkaz seriálu žije dál.
Bryan Fuller připravil pro fanoušky další chuťovku, ve které ukazuje svůj zajímavý smysl pro humor, a navíc zapojil báječnou Gillian Anderson alias Dr. Bedelii Du Maurier. Fuller režíroval reklamu PETA v hlavní roli právě s Anderson, a tato reklama je inspirována jeho nedávným přechodem na vegetariánství.
Tvůrce nedávno v rozhovoru uvedl, že díky natáčení Hannibala si uvědomil, že lidské bytosti a další zvířata jsou si více podobní než rozdílní, což změnilo jeho pohled na jedení masa. „Jíst zvířata se ničím neliší od jedení jiného člověka,“ uvedl.
Reklama je téměř totožná se závěrem seriálu. Když však kamera najede na hereččinu tvář, ta se otočí směrem k divákovi a řekne: „Jíst maso je záležitost vkusu*.“ Pak kamera sjede po postavě dolů a vidíme stejný záběr jako v seriálu.
* poznámka: Věta v originále zní: „Eating meat, it's a matter of taste.“ Slovo taste v tomto významu odkazuje jak na překlad ve významu vkus, tak i ve významu chuť. Angličtina má občas pěkné hrátky s jazykem :-)