Na to, že NCIS mívá jedny z největších sledovaností v Americe, tak si ho CBS cení docela levně.
Uvedené cenové přehledy mají velmi nízkou výpovědní hodnotu. Objednávka na reklamní časy není nikdy na jeden, ale vždy v rámci kampaně (mediamixu) na více časů v různých dobách a většinou v rámci různých TV stanic... Systémy slev a bonusů, které jsou ovlivněny často i desítkami parametrů, umožní stanovit (odhadnout) konkrétní cenu za odvysílání spotu teprve se znalostí celkového nákupu media (medií) a je vždy výrazně nižší, než uvedené "základní ceny". V případě skutečně velkých zadání se ceny stanovují individuálně... Podívejte se třeba na to, jak se vypočítává cena spotu (resp. kampaně) na Nově: "CENOVÉ PODMÍNKY PROPAGACE.DOCX"
Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."