Diskuze k článku Sledovanost Netflixu fyzické stanice neohrožuje
avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 126 | Galavant
14. 1. 2016 / 12:14:31 (před 8 roky)
off

Vtipálek. On si asi nevšiml, že za Netflix lidi platí a na NBC jsou zadarmo. Takže ten nepoměr je jasnej.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
Silvo911
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
14. 1. 2016 / 12:30:26 (před 8 roky)
off

Ked uz, tak by som to skor porovnaval s hbo alebo showtime a tam uz je sledovanost v podstate na rovnakej urovni.

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
14. 1. 2016 / 12:34:31 (před 8 roky)
off
Silvo911 napsal(a):

Ked uz, tak by som to skor porovnaval s hbo alebo showtime a tam uz je sledovanost v podstate na rovnakej urovni.

Tohle jsou čísla lidí 18-49 let, celková sledovanost je asi vyšší si myslím.

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 126 | Galavant
14. 1. 2016 / 12:48:43 (před 8 roky)
off

A ještě je vtipný, jak vytáhnul dva největší hity od konkurence. Proč nedal srovnávačku třeba s Telenovelou, Grimmem a tak. :D

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 53 | Roy
14. 1. 2016 / 16:37:13 (před 8 roky)
off

No je to vtipné. Nebo spíš on je vtipný, jak psal Fruiko.
Sama se tady tímto zabývám (už vím, o čem budu psát magisterku :D ) a je jasné, že rozšiřování archivů Netflixu, Amazonu a Hulu už teď odvádí lidi od televizí, kde si nemůžou vybrat, co právě sledovat.
Zvláště s mladou generaci je jasné, že tak za deset let začnou televizní diváci značněji ubývat. :)

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
14. 1. 2016 / 17:39:52 (před 8 roky)
off

Pán je očividně "vtipník", nebo alespoň jeho výroky jsou přinejmenším směšné. Těch cca 5 milionů je velmi slušné číslo, které se velmi těžce blíží (ba i možná překonává) valnou část současné televizní tvorby. Navíc nechápu, proč, jakožto šéf NBC, pán zmiňuje drama Foxu a komedii CBS, to je docela mimo. Netflix, Hulu, Amazon a tak dál fyzické televize skutečně ohrožují a fyzickým televizím slušně nakopávají zadek, neboť platící zákazník je platící zákazník a nevěřím tomu, že z reklamy jim jde až tolik peněz, aby na tom internetové televize byly o moc hůř.

Editováno: 1x | Naposledy: 14. 1. 2016 / 17:42:14
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
24. 4. 2019 / 20:51:22 (před 5 roky)
off

A proč by je vůbec "ohrožovaly"? Krása tohohle systému je, že si to můžeš pustit kdykoliv. Nemusíš se rozhodovat mezi 2 seriály, které běží zároveň, bez možnosti vidět oba. Neřeším teď, že i to nahrávání už tu nějaký pátek je.

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
25. 4. 2019 / 00:33:09 (před 5 roky)
off
ševča napsal(a):

A proč by je vůbec "ohrožovaly"? Krása tohohle systému je, že si to můžeš pustit kdykoliv. Nemusíš se rozhodovat mezi 2 seriály, které běží zároveň, bez možnosti vidět oba. Neřeším teď, že i to nahrávání už tu nějaký pátek je.

Mno... poslední dobou jsem třeba zachytil pár epizod, které byly tak, jak se vysílají v USA.

Na 22minutovou epizodu připadalo 14-18minut reklam. A to jsou jen reklamy uvnitř epizody. První reklamní blok byl hned po znělce seriálu. Za celou epizodu byly tři nebo čtyři reklamní bloky. V podstatě každých pět minut reklama. Většina reklam - telekomunikační služby, léky, auta. Ani nějak nápaditý.

Absolutně chápu lidi, že je pro ně Netflix požehnání. Tohle bylo prostě nekoukatelný. Úplně to zničilo celý zážitek ze seriálu a vůbec nechápu Američany, jak jsou schopní na to koukat.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
25. 4. 2019 / 07:31:27 (před 5 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

...v USA. Na 22minutovou epizodu připadalo 14-18minut reklam.... Tohle bylo prostě nekoukatelný.

Možná právě proto vyžaduje US trh remake seriálů a filmů. Při takovém objemu reklamy a fragmentaci díla je nutné předlohu značně zjednodušit, aby měl divák šanci alespoň částečně pochopit děj. Pro odchovance US "mainstream kultury" to platí dvojnásob.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
25. 4. 2019 / 15:39:25 (před 5 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Mno... poslední dobou jsem třeba zachytil pár epizod, které byly tak, jak se vysílají v USA.

Na 22minutovou epizodu připadalo 14-18minut reklam. A to jsou jen reklamy uvnitř epizody. První reklamní blok byl hned po znělce seriálu. Za celou epizodu byly tři nebo čtyři reklamní bloky. V podstatě každých pět minut reklama. Většina reklam - telekomunikační služby, léky, auta. Ani nějak nápaditý.

Absolutně chápu lidi, že je pro ně Netflix požehnání. Tohle bylo prostě nekoukatelný. Úplně to zničilo celý zážitek ze seriálu a vůbec nechápu Američany, jak jsou schopní na to koukat.

Toho už jsem si v posledních pár letech taky všimla. Proto by mi ani tak nevadil takový ten přehnaný product placement, kdyby tím odbourali reklamní pauzy během pořadů. Ale prostě pokud se chci na něco dívat, dneska se to dá vždycky nějak udělat. Pokud budou vysílat dobré seriály, tak může být Netflix za pakatel, ale problém pro ně nebude, protože nebude nabízet to, co oni zrovna vysílají. Tak jednoduché to je.

P.S.: Jo, reklamy už obecně nejsou, co byly. Když jsem kdysi nahrávávala kazety, tak když jsem se na ně pak dívávala po nějakém časovém odstupu, tak jsem reklamy ani nepřetáčela, protože to byla nostalgie jak blázen.