Diskuze k článku Novinka pod lupou speciál: Gilmore Girls: A Year in the Life
avatar uživatele
007.dany
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
26. 11. 2016 / 11:05:35 (před 8 roky)
off

S velkou radostí jdu do toho.Jinak skvělé komentáře.Pecka,těším se. :)

Dan
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
26. 11. 2016 / 11:15:59 (před 8 roky)
off

Nějak po druhé hodině ráno jsem dokoukala poslední díl. Nebudu spoilerovat, ale docela bych uvítala nějaké pokračování :D Jinak hodnocení celé minisérie: Myslím, že všichni fanoušci seriálu budou nadšení. Je to stejné jako vždycky, budete se smát, brečet, chytat za hlavu, jak je toto možné, budete napnutí jak kšandy, na konci léta budete vzteky házet popcorn na monitor (nebo cokoliv jiného máte po ruce) a budete moc rádi, že je před vámi ještě podzim, a jak se na podzim začne krátit čas a najednou máte jen 5 minut do konce (a 2 minuty jsou závěrečné titulky), zjistíte, že najednou prostě vůbec není čas na to příběh nějak uspokojivě zakončit a že prostě Netflix musí, musí, musí objednat další sérii!

A závěrečná čtyři slova? Nevyspoileruju je, ale raději i tak komentář skryju: Dávalo to smysl, v podstatě se kruh uzavřel. Na druhou stranu všichni čekali nějaký závěr pro Rory a její kluky, který prostě nepřišel. Což dává smysl, když Palladino říkala, že má tento konec vymyšlený od samotného začátku. Ale i tak myslím spousta lidí chtěla, aby si Rory někoho z nich vybrala. Já teda určitě. Celou dobu jsem stresovala, že se pořád loučí s Loganem a že nakonec zvolí Jesse, ale nakonec se nestalo ani to, co jsem si přála, ani to, co jsem si nepřála. Proto by mělo být nějaké pokračování, aby se vyslyšela i přání fanoušků :D

avatar uživatele
Miro_CZ
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
26. 11. 2016 / 11:41:11 (před 8 roky)
off

Jak na to budu koukat, když jsem neviděl žádnej předchozí díl? Nebo mám radši prvně zkouknout všechny původní série? :D

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
26. 11. 2016 / 11:52:37 (před 8 roky)
off
Miro_CZ napsal(a):

Jak na to budu koukat, když jsem neviděl žádnej předchozí díl? Nebo mám radši prvně zkouknout všechny původní série? :D

Četls ty komentáře? :D Všichni tři o tom mluvíme, Drunk_Queen a Seraphine dokonce jsou oba zástupci té skupiny, která původní díly nezná :)

avatar uživatele
Miro_CZ
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
26. 11. 2016 / 11:54:30 (před 8 roky)
off
ragelly napsal(a):

Četls ty komentáře? :D Všichni tři o tom mluvíme, Drunk_Queen a Seraphine dokonce jsou oba zástupci té skupiny, která původní díly nezná :)

Nečetl, většinou radši koukám jen na % hodnocení, abych si nespoileroval :D

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
26. 11. 2016 / 12:00:16 (před 8 roky)
off
Miro_CZ napsal(a):

Nečetl, většinou radši koukám jen na % hodnocení, abych si nespoileroval :D

Pak ale takové dotazy vyznívají trošku blbě :) V názorech se obecně snažíme nespoilerovat, tady taky žádné spoilery nemáme.

avatar uživatele
Atenecka
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
26. 11. 2016 / 12:09:18 (před 8 roky)
off

Dost se na to bojím podívat, po skončení GG sem si "vysnila a domyslela" konec a určitě mi ho tvůrci zruší. Přece jenom koukat 4 díly na šťastnou Lorelai s Lukem a Rory s Loganem by bylo divné .D Ale jsem hrozně zvědavá a Veronica Mars (ten film) byl naprosto úžasný (tam sem se také bála, že nenatočí takový konec jak sem chtěla). No asi se na GG kouknu až po vánocích, kdy budu v resistenci na špatné zprávy.D

avatar uživatele
Miro_CZ
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
26. 11. 2016 / 12:09:53 (před 8 roky)
off
ragelly napsal(a):

Pak ale takové dotazy vyznívají trošku blbě :) V názorech se obecně snažíme nespoilerovat, tady taky žádné spoilery nemáme.

To není nic proti vám, ani NPL. Celkově se většinou snažím moc nečíst obsahy a nekoukat na trailery u seriálů a filmů, co chci vidět a stejně tak ani recenze (člověk má pak potřebu všechno srovnávat s tím, co se dočetl a jak si to vyložil..). Každopádně tady jsem to teda přečetl a jsem na vážkách, jestli to vzít od prvního dílu, nebo mrknout jen na tohle.

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
26. 11. 2016 / 12:12:33 (před 8 roky)
off
Miro_CZ napsal(a):

To není nic proti vám, ani NPL. Celkově se většinou snažím moc nečíst obsahy a nekoukat na trailery u seriálů a filmů, co chci vidět a stejně tak ani recenze (člověk má pak potřebu všechno srovnávat s tím, co se dočetl a jak si to vyložil..). Každopádně tady jsem to teda přečetl a jsem na vážkách, jestli to vzít od prvního dílu, nebo mrknout jen na tohle.

Jestli máš dost času, tak mrkni od prvního dílu, potom ti budou tyhle 4 epizody dávat větší smysl z toho hlediska, že budeš vědět, kdo je kdo a oceníš narážky (byly tam hodně na pilot například).

avatar uživatele
Masha
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
26. 11. 2016 / 12:12:57 (před 8 roky)
off

Já to zase dojela někdy ve 3 ráno :D
Osobně ten konec miluju, a teda ne jen pro to, že jsem si celou dobu myslela, že to přesně takto skončí (opravdu jsem na sebe pyšná, že jsem ta slova uhádla :D), ale jednoduše se to tam hodí a asi budu jedna z mála, která nechce pokračování, protože tím by se podle mě pokazila ta pointa, o čem ten seriál hlavně je :) (snad jsem dost nekonkértní, aby se nikomu nic nenaspoilerovalo :D)
Jinak asi nejvíc mě bavila Paris :D pravděpodobně protože je to pěkná změna od htgawm pro Lizu Weil :D
Krásné bylo vše kolem Richarda - bravúrně podáno.
A škoda, že některé postavy se tam objevily třeba pouze na scénu či dvě, na druhou stranu klobouk dolů, že tam opavdu byli snad všichni :)

Za mě výborné pokračování i zakončení pro všechny fanoušky :)

avatar uživatele
Miro_CZ
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
26. 11. 2016 / 12:20:48 (před 8 roky)
off
ragelly napsal(a):

Jestli máš dost času, tak mrkni od prvního dílu, potom ti budou tyhle 4 epizody dávat větší smysl z toho hlediska, že budeš vědět, kdo je kdo a oceníš narážky (byly tam hodně na pilot například).

No uvidím, ale celkově mám letos nějakou slabší main season a za chvíli je tady zkouškový, takže co by to bylo bez pořádně dlouhýho seriálu :D

avatar uživatele
Dubinek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
26. 11. 2016 / 15:09:37 (před 8 roky)
off

Zatím jsem viděla bez titulků, ale poslední slova??Naprosto nadchla, ale pokračování se asi už nikdy nedočkáme co?? :(

avatar uživatele
LucaR
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
26. 11. 2016 / 15:54:16 (před 8 roky)
off

Nevydržela jsem a musela koukat. Vůbec nelituji, že jsem šla spát až asi o půl třetí.
Spoiler
Mrzí mě, jak do dopadlo/nedopadlo s výběrem přítele Rory. Když jsem ji viděla s Loganem v Londýně, málem jsem vyskočila stropem, jakou jsem měla radost. Po vyřčení oněch čtyř slov na úplném konci, bych ráda uvítala další sérii, kde už s tím Loganem konečně skončí, když spolu čekají dítě

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
26. 11. 2016 / 16:04:31 (před 8 roky)
off
LucaR napsal(a):

Nevydržela jsem a musela koukat. Vůbec nelituji, že jsem šla spát až asi o půl třetí.
Spoiler
Mrzí mě, jak do dopadlo/nedopadlo s výběrem přítele Rory. Když jsem ji viděla s Loganem v Londýně, málem jsem vyskočila stropem, jakou jsem měla radost. Po vyřčení oněch čtyř slov na úplném konci, bych ráda uvítala další sérii, kde už s tím Loganem konečně skončí, když spolu čekají dítě

MOJE-SLOVA. Děkuju!

avatar uživatele
Hild
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
26. 11. 2016 / 16:20:37 (před 8 roky)
off

Já jsem nadšená. Čekala jsem to jiné, ale o to více mě to překvapilo, tohle je snad poprvé, co jsem sledovala nějaké uzavření seriálu, které nebylo takové to typické "fanservice" a za to má především Amy můj velký obdiv. Konec jistě rozdělí fanoušky na dvě poloviny, ale podle mě to dávalo dokonalý smysl. A teď raději do spoileru
Celá ta pointa a téma závěrečné části na mě zapůsobilo. Dočkali jsem se zakončení příběhu Lorelai, ale cesta Rory vlastně začíná teprve v samotném závěru. Teď jí je 32, což bylo Lorelai, když seriál začínal. A co se týče Rory a jejich chlapců? Můj názor je takový, že se Amy snažila celým tím tématem "kruhem života" říct, že Logan je její Christopher a Jess je její Luke (bylo tam hned několik paralelních momentů, které na to ukazovaly). Jen to chce čas, než to všechno do sebe zapadne, stejně jako to chtělo čas u Lorelai.

avatar uživatele
alesanko
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
26. 11. 2016 / 16:21:05 (před 8 roky)
off

Už čakám len na titulky.. síce vôbec netuším, či som videl poslednú sériu alebo tú prvú (seriál som sledoval len v TV), ale bolo to príjemné vyplnenie volného času. Takže sa fakt teším.. zároveň sa trochu obávam rýchlosti tých dialógov :D

When people see good they expect good. And I don't wanna live up to anyone's expectations. (Damon Salvatore, TVD)
avatar uživatele
kumla
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
26. 11. 2016 / 16:35:49 (před 8 roky)
on

Aaaaa, já si tak moc chci přečíst spoilery, ale nechci si zkazit zážitek :-). Už se těším, až se kouknu na všechny díly!

Kumla
avatar uživatele
Cosima
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
26. 11. 2016 / 19:04:26 (před 8 roky)
off

Už se nemůžu dočkat až si to pustím :D :D :D , jediný na co čekám jsou titulky.

avatar uživatele
Destinytte
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
26. 11. 2016 / 20:01:33 (před 8 roky)
off

Strašně se na to těším, snad bude zítra čas koukat! Mám strach, že si přečtu nějaký spoiler. :D

avatar uživatele
Destiny
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
26. 11. 2016 / 20:06:44 (před 8 roky)
off

Mám zkouknuté tři díly a už se nemůžu dočkat poslední části. Bylo krásné se opět vrátit do starých časů. Zavzpomínat na staré známe a žasnout jak se ten či onen změnil. Myslím, že se pokračování velice povedlo :D

Navíc se mi velice líbí rozloučení s drahým Edwardem Herrmannem. Jsem velice ráda, že se mu vzdali aspoň touhle cestou hold.

avatar uživatele
CrazyGeek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
26. 11. 2016 / 22:16:35 (před 8 roky)
on

Ok. Minulý týden mi bylo 28. Lepší dárek, než důstojné ukončení GG jsem nikdy nedostal.
Seriál, který jsem sledoval každou sobotu a neděli ráno na nově. Seriál, do kterého jsem se zamiloval. Seriál, který mě spolehlivě rozesmál, občas rozbrečel a pokaždé dojmul :D Jediný seriál, na který můžu koukat pořád a pořád dokola.
Čekal jsem od pokračování hodně. Dostal jsem možná něco jiného. Ale krucinál, i tak to bylo báječný! Dokoukal jsem všechny díly a ... jsem prostě šťastný :) Perfektně dávkovaná nostalgie. Děkuji Netflixu, DĚKUJI!!! :)

Začíná mi z toho všeho hrabat. Uwííííííí
avatar uživatele
teraxa
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
26. 11. 2016 / 23:53:13 (před 8 roky)
off

Asi tu teď budu figurovat jako rušivý element. Zvláště po tolika nadšených komentářích a pochvalných recenzích.
Musím zklamaně říct, že mě GG nepřinesly ani z půlky to, co jsem čekala. Nevím, jestli je to tím, že je tu takový odstup. Nebo mi tahle představa nesedla... Po sledování mám spíš prázdný pocit, i si tak říkám, že bych možná udělala lépe, kdybych se nepodívala...

Když se opijeme, říkáme hloupé věci - například pravdu.
avatar uživatele
landover
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
27. 11. 2016 / 11:08:48 (před 8 roky)
off

Zatím jsem viděla jen první dva díly a je to super Ta úvodní scéna, jak se přivítají, je skvělá. Jen škoda, že v prvním díle je tak málo Rory. Navíc jsem trochu rozpačitá z jejího vztahu s Loganem. Chtěla jsem, aby byly spolu, ale ne takhle. Vždyť podvádí svou snoubenku. Tohle mě štvě

Editováno: 1x | Naposledy: 27. 11. 2016 / 13:30:34
avatar uživatele
Dee_
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
27. 11. 2016 / 11:16:31 (před 8 roky)
off

Jsem druhý rušivý element, ale bohužel ani mě poslední 4 díly nijak nenadchly. Nedávno jsem po několikáté dokoukala všechny série a těšila jsem se, jaké ukončení přinese dlouho očekáváná minisérie.. Přijde mi to všechno strašně umělé, zbytečně natahované a vůbec ne takové, jaké GG bývaly.

avatar uživatele
Katehrine
Uživatel od první verze | Cool level: 22 | Chandler Bing
27. 11. 2016 / 11:22:45 (před 8 roky)
off

Já jsem stejně jako většina zarytých fanoušků odpočítávala téměř minuty, které do odvysílání nových GG zbývaly :) Nápad s ročními obdobími se mi líbil již od počátku a tvůrkyně z toho dokázala vytěžit svůj potenciál, takže to pěkně dokreslovalo děj. (Bazénové scény v létě, hm? :))
Nejvíc jsem se těšila, až uvidím staré známé postavy a jejich proměnu za 10 let. Mně osobně nejvíc překvapila slečna Patty, to ale asi každého, co? Většina ostatních buď zestárla s elegancí, nebo na nich těch 10 let není vůbec poznat :D
Co se týče samotného příběhu, tak to prostě byla jedna velká nostalgie :) A aby taky ne. Fanoušci se tak dlouho ptali a žebrali, až si na Netflixu epizody vymodlili. Tak je logické, že je to pocta jim a seriálu celkově. GG je můj srdcový seriál, tudíž jsem byla jak malá holka, když jsem opět viděla známé prostředí a postavy, které mě doprovázely během dospívání. A vidět, kde kam se jejich postava za tu dobu od ukončení posunula, bylo pro mě jako bych nikdy Stars Hollow neopustila :)
Ale abych nepěla jen chválu, bylo tam pár okamžiků, které mě příliš nechytly a říkala jsem si, že je to až moc šroubované, uspěchané a nezapadá to do celkového stylu seriálu. Neustálé cestování Rory se mi taky příliš nelíbilo. Kdyby to tam byl občas, tak to přidává linii příběhu mimo SH, ale tohle už bylo moc. Taky mi tvůrkyně mění mou představu o Rory, o tom, kdo je a jak se chová. To, co dělá v seriálu (dlouhodobě spí se zasnoubeným Loganem, nepamatuje si svého přítele, se kterým chodí 2 roky, a chová se k němu jak k otravnému hmyzu, absence její motivace a houževnatosti ohledně jejího života a zejména zaměstnání) mi prostě nepřipomíná dospívající Rory. Jasně, každý se mění, ale na mě toho u ní bylo až příliš.
Co se týče úplného zakončení, tak si také myslím, že seriál byl z hlavních GG zaměřen trochu více na život Lorelai, takže bylo vhodné udělat zakončení zejména pro ni. A to se jim povedlo. Nicméně jsem z různých fám a střípků, které kolovaly na internetu během posledního půl roku, nabyla dojmu, že se v seriálu odehraje několik věcí (že Rory má povolání učitelky, také cestuje po světě a píše, že si na konci vybere životního partnera, že bude mít uzavřený příběh se všemi partnery, atd.), to se však nestalo. A mě to zklamalo. Hlavně ta nejdůležitější otázka, která pálila (a stále pálí) nás všechny. Já osobně si myslím, že konec dal dobrý základ pro možný spin-off. GG byly zaměřeny na příběh Lorelai, tak spin-off by mohl být zaměřen na Rory a její životní peripetie. A po davovém šílenství ohledně nových epizod GG si myslím, že i spin-off by mohl mít dobrou fanouškovskou základnu. Ostatně se tam může objevovat mnoho postav (i jen jako občasná návštěva) ze světa SH a GG ;)

There is always Hope.
Editováno: 1x | Naposledy: 27. 11. 2016 / 11:44:14
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
27. 11. 2016 / 11:34:29 (před 8 roky)
off
Katehrine napsal(a):

Já osobně si myslím, že konec dal dobrý základ pro možný spin-off. GG byly zaměřeny na příběh Lorelai, tak spin-off by mohl být zaměřen na Rory a její životní peripetie. A po davovém šílenství ohledně nových epizod GG si myslím, že i spin-off by mohl mít dobrou fanouškovskou základnu. Ostatně se tam může objevovat mnoho postav (i jen jako občasná návštěva) ze světa SH a GG ;)

Do spin-offu bych určitě šla. Na druhou stranu nevím, jestli by to bez dynamického dua Lorelai-Rory mohlo fungovat. Miluju obě z nich i každou zvlášť, ale stejně jsem si u všech jejich společných scén lebedila (skoro) nejvíc (větší radost jsem měla jen u scén Rory a Logana <3 ). Je to zase nová kapitola a určitě by se tam řešily její vztahy, vlastně jeden vyřešený byl kompletně, takže by z toho byl jen milostný trojúhelník. Ale stejně myslím, že by nemuseli dělat spin-off, ale normálně pokračování GG. Scott se vyjádřil, že by mu nevadilo dělat to jednou za rok nebo za dva, vždycky takhle čtyři díly, abychom měli další kapitolu :) Ale vše bude záležet na Amy a Danielovi (Palladino).

avatar uživatele
Katehrine
Uživatel od první verze | Cool level: 22 | Chandler Bing
27. 11. 2016 / 11:50:57 (před 8 roky)
off
ragelly napsal(a):

Do spin-offu bych určitě šla. Na druhou stranu nevím, jestli by to bez dynamického dua Lorelai-Rory mohlo fungovat. Miluju obě z nich i každou zvlášť, ale stejně jsem si u všech jejich společných scén lebedila (skoro) nejvíc (větší radost jsem měla jen u scén Rory a Logana <3 ). Je to zase nová kapitola a určitě by se tam řešily její vztahy, vlastně jeden vyřešený byl kompletně, takže by z toho byl jen milostný trojúhelník. Ale stejně myslím, že by nemuseli dělat spin-off, ale normálně pokračování GG. Scott se vyjádřil, že by mu nevadilo dělat to jednou za rok nebo za dva, vždycky takhle čtyři díly, abychom měli další kapitolu :) Ale vše bude záležet na Amy a Danielovi (Palladino).

Bez hlavního dua by to byl úplně jiný seriál, ovšem ne nezbytně to znamená, že by to nemohlo být dobré. Taky mám ráda momenty matka-dcera, ale myslím si, že tahle rovina a příběh je již ukončený. Všichni známe, jak to dopadá, když se tvůrci snaží 'vydojit' ze seriálu a příběhu víc, než by bylo vhodné. A pak by to na vše hodilo špatné světlo a všichni by byli naštvaní ;) A co se týče milostného trojúhelníku, tak to tak nezbytně nemusí dopadnout. Nová krev by tomu dodala šťávu ;) Je otázka, jak moc vytížení jsou herci a kdo by byl schopný se vrátit na pravidelné natáčení...

There is always Hope.
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
27. 11. 2016 / 12:01:22 (před 8 roky)
off
Katehrine napsal(a):

Bez hlavního dua by to byl úplně jiný seriál, ovšem ne nezbytně to znamená, že by to nemohlo být dobré. Taky mám ráda momenty matka-dcera, ale myslím si, že tahle rovina a příběh je již ukončený. Všichni známe, jak to dopadá, když se tvůrci snaží 'vydojit' ze seriálu a příběhu víc, než by bylo vhodné. A pak by to na vše hodilo špatné světlo a všichni by byli naštvaní ;) A co se týče milostného trojúhelníku, tak to tak nezbytně nemusí dopadnout. Nová krev by tomu dodala šťávu ;) Je otázka, jak moc vytížení jsou herci a kdo by byl schopný se vrátit na pravidelné natáčení...

Myslím, že teď jsou na tom všichni docela dobře. Lauren už nemá Parenthood (všimli jste si tam těch dvou crossoverů? :) ), Alexis snad od konce seriálu neměla nic pořádného (ten její další seriál se nakonec ani nevysílal), Mattovi skončila Wajfka, takže je taky volný. Vlastně jen Milo má This Is Us, takže s ním by to bylo asi složitější (i když takhle na ty čtyři díly by to vždycky třeba nějak šlo), Scott má nějaké filmy rozdělané. A Jared má Supernatural, ale tak toho vlastně nikdo ani nepotřebuje :D A vlastně Liza má HTGAWM, to je škooooda.

Ale je fakt, že kdyby Netflix něco objednal, tak spin-off vypadá reálněji. Mohlo by to být podobné jako když objednali další Wet Hot American Summer. Uvidíme, co (jestli něco) z toho nakonec bude :) Ale netuším, jak by fanoušci přijali čerstvou krev.

avatar uživatele
peta2q
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
27. 11. 2016 / 13:12:42 (před 8 roky)
off

Gilmore Girls som tak nejak vždy pozerala zo zvyku keď to v telke dávali, ale bola som zvedavá čo v týchto 4 dieloch tvorcovia vymyslia...a bolo to úžasné, nostalgické, asi najlepší mi prišiel posledný štvrtý diel.
Páčilo sa mi aj to že sa snažili ukázať (aj keď niektorých len na moment naozaj) takmer všetkých hercov, čo je super...cítila som sa tak...príjemne nostalgicky. :) Samozrejme, ten koniec...keby ešte boli ďalšie diely, nebránim sa :D

"Everyone's a whore. We just sell different parts of ourselves." Tommy Shelby
avatar uživatele
verunkawrath
Dlouholetý uživatel | Cool level: 28 | Timothy McGee
27. 11. 2016 / 13:39:30 (před 8 roky)
off

První díl byl skvostný a sjela jsem ho raději dvakrát :)

Narovnej svou krátkou páteř a sevři drobné zoubky :)
avatar uživatele
TerriB
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
27. 11. 2016 / 18:01:32 (před 8 roky)
off

Škoda, že Ragelly, jako jediná fanynka co komentovala, se do toho víc neponořila (snad bude i článek reagujicí na konkrétní věci :) ), napsat mezi minusy "pilot je směřován vyloženě na fanoušky" je naprostej nesmysl, sorry.

avatar uživatele
landover
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
27. 11. 2016 / 18:56:34 (před 8 roky)
off
ragelly napsal(a):

MOJE-SLOVA. Děkuju!

S tím taky souhlasím, ale nezapomeňte, že existuje jiný potenciální tatínek, wookie v kostýmu.Ale taky si přeju, aby to byl Logan a skončili konečně spolu. Proč nejsou ještě další díly?
Taky se mi nelíbí chování Rory spí s Loganem, a udivuje mě, že top absolvent Yale má takový problém najít si práci. Jak už tu někdo psal je to hodně jiná Rory než, jak jsme jí znali.

Editováno: 1x | Naposledy: 27. 11. 2016 / 19:10:09
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
27. 11. 2016 / 21:03:59 (před 8 roky)
off
landover napsal(a):

S tím taky souhlasím, ale nezapomeňte, že existuje jiný potenciální tatínek, wookie v kostýmu.

To je podle mě málo pravděpodobné, přece jen s ním spala na jaře, to by těhotenství zjistila třeba až v pátém měsíci, většinou to víš tak po 2-3 měsících, ne? Vím, že jsou výjimky, ale přijde mi to málo pravděpodobné. S Loganem spala soustavně až do začátku podzimu, takže kdyby svatba byla na konci podzimu, tak mi to vychází líp. Každopádně to jsou teda úvahy :'D Prostě by bylo super mít nějaké odpovědi :D

avatar uživatele
Leatomi
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
27. 11. 2016 / 21:33:55 (před 8 roky)
off
Hild napsal(a):

Já jsem nadšená. Čekala jsem to jiné, ale o to více mě to překvapilo, tohle je snad poprvé, co jsem sledovala nějaké uzavření seriálu, které nebylo takové to typické "fanservice" a za to má především Amy můj velký obdiv. Konec jistě rozdělí fanoušky na dvě poloviny, ale podle mě to dávalo dokonalý smysl. A teď raději do spoileru
Celá ta pointa a téma závěrečné části na mě zapůsobilo. Dočkali jsem se zakončení příběhu Lorelai, ale cesta Rory vlastně začíná teprve v samotném závěru. Teď jí je 32, což bylo Lorelai, když seriál začínal. A co se týče Rory a jejich chlapců? Můj názor je takový, že se Amy snažila celým tím tématem "kruhem života" říct, že Logan je její Christopher a Jess je její Luke (bylo tam hned několik paralelních momentů, které na to ukazovaly). Jen to chce čas, než to všechno do sebe zapadne, stejně jako to chtělo čas u Lorelai.

Naprostý souhlas, team Jess all the way!

avatar uživatele
Leatomi
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
27. 11. 2016 / 21:46:17 (před 8 roky)
off
Leatomi napsal(a):

Naprostý souhlas, team Jess all the way!

Jo a ještě teda k samotným dílům... musím říct, že bych se docela obešla bez Jara a Léta, po třetím dílu jsem si říkala, že jsem lehce zklamaná... ale čtvrtý díl... to už je jiná... samozřejmě jsem čekala zakončení i pro Rory, ale nemůžou být spokojení všichni... pokračování by bylo asi fajn, ale když nebude... život jde dál :)

avatar uživatele
Nicole348
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
28. 11. 2016 / 01:30:01 (před 8 roky)
off

V podstate sa mi to páčilo ale teda ten koniec? Na jednej strane už nechcem pokračovanie lebo sa bojím že by to vážne pokazili. Už v týchto dieloch mi nejaké veci nesedeli a nebolo to také ako staré GG ale vo všeobecnosti OK... Ibaže Roryn vzťah s Loganom som nepochopila? Očividne sa stále ľúbia tak nechápem prečo nie sú spolu... Aj tak za ním väčšinu času cestovala do Londýna tak neviem prečo je taký problém sa za ním presťahovať nastálo. Navyše obaja tam podvádzali svojich súčasných partnerov a správali sa totálne sebecky. Keby som Rory poznala len z týchto 4 epizód tak by som si o nej vytvorila dosť škaredý názor. Tiež neverím, že Rory, taká šikovná, vychválená, s diplomom z Yaleu a s konexiami ktoré má by v 32 rokoch ešte stále nemala stálu prácu? Celé jej správanie mi pripadalo presne akoby teraz skončila výšku a má 22 a nie 32 rokov... Celkovo mi tam ten koniec nepasoval. Možno keby sa takto skončila siedma séria tak dajme tomu. Ale postavy sa za tých 10 rokov posunuli, zmenili a tým pádom to tam už nepasovalo.

avatar uživatele
STOUPA
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
29. 11. 2016 / 09:43:35 (před 8 roky)
off
avatar uživatele
Jenesis
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
29. 11. 2016 / 11:44:35 (před 8 roky)
off

Tak jsem včera dokoukala a musím říct, že mi to celé přišlo dosti depresivní, spíš mi bylo do pláče, jak Lauren po těch botoxech vypadá hrozně. Celé to bylo takové odcházení. [/spoiler]Celým příběhem se nese smrt Richarda, to celé rozprodání majetku a odchod pryč, by působil mnohem méně chmurně. Nechápu taky proč musela skončit vážka.[spoiler]

[/spoiler]Myslím si, že to bylo natočeno právě takto, aby se pěkně odklidili z cesty ti, kteří už dál nebudou při případném pokračování v seriálu figurovat, protože kdyby to tak nebylo, mohlo se to celé udělat mnohem veseleji. Richard, mohl celou dobu čekat v domě u toho moře a Sokie mohla být někde na školení, Lorelai se po ní jen mohlo stýskat Michel by řekl, že odchází přijela by Sukie a bylo by zas veselo. Taky mě štvalo, že Lorelai nemá s Lukem děti. Myslím, že by to bylo mín depresivní, jenže to by pak neseděla ta pointa s tím že Rory otěhotní.[spoiler]

A pak nechápu několik věcí[/spoiler]proč je najednou z babči taková samaritánka? Před tím u ní nevydržela služebná týden a ted si ji nastěhuje i se všemi příbuznými a o všechny se stará?
Jak to, že Rory, ze které dělali poloboha, je ve 32 zhroucená ufňukaná troska bez sebevědomí, které pracuje v plátku menším než jsou školní noviny?
A nakonec, jak to že se Lorelai s lukem nebavili o dětech? Luke o nich mluvil, chtěl jich mít plný dům Lor mu odpověděla, že děti jsou fajn a Christopher také mluvil o tom že s Lukem děti plánovala. A najednou jsou bezdětní- tam chybí těch 9 let.Aby to dávalo smysl, děti chtějí, ale nakonec je nemají protože přijde Rory, že je těhotná.
[spoiler]

Co si o tom myslíte vy?