Diskuze k článku S lupou do historie: Buffy the Vampire Slayer
avatar uživatele
michal123
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
4. 1. 2017 / 10:19:42 (před 7 roky)
off

Parádní seriál pro začátek vzpomínání :).
Snad moje největší srdcovka (jako i ostatní "whedonoviny"). Viděno mnohokrát, všechno znám nazpaměť, ale tohle počtení mi připomnělo, že chci vidět znova :D.

avatar uživatele
rebeccacarf
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
4. 1. 2017 / 10:24:22 (před 7 roky)
off

Přestože Buffy taky miluju a asi bych se na ní dívala stejně nostalgicky jako Ragelly a Gabik, tak naprosto chápu i hodnocení Drunk_Queen. Když se totiž v dnešní, jak já říkám "přerealističtěné", době podívám na něco z 90. let nebo dokonce staršího, tak mi to taky připadá spíš jako pro malé děti. Ale občas si říkám, že to je na téhle době trochu smutné.

Porovnávám to i se svými rodiči, kteří se nebyli schopni se mnou dívat například na Westworld, protože jim připadal příšerně krutý a surový a myslí si o mně, že musím být nějaký sadista, když mi to připadá normální. Ale taková je prostě dnešní doba. Staré seriály nám nutně připadají naivní a dětské, protože ze všech stran se na nás hrne naturalismus ve formě téměř rozložených zombie, stovek litrů krve, usekávání přirození a znásilňování androidů s černým humorem (pokud vůbec nějakým) namísto optimistického pohledu a jistého vítězství dobra, které byly typické právě pro seriály jako Buffy.

avatar uživatele
LuciaG
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
4. 1. 2017 / 11:01:42 (před 7 roky)
off

Tak toto je nostalgia ako sa patrí... Časy, keď som musela poctivo počkať na to, keď seriál pôjde v TV. Buffy som pozerávala niekedy neskoro v noci (alebo sa mi to v tej dobe len zdalo, že už to je neskorá noc). Ja som ten seriál zbožňovala aj keď jeho koniec nebol úplne podľa mojich predstáv. A maratón síce nechystám ale ak by to zase niekde šlo, tak si to pozriem. Team Spuffy :)

avatar uživatele
Jenny17
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
4. 1. 2017 / 11:05:54 (před 7 roky)
off

Super seriál v té době a ráda si vzpomenu .o).A nemůže se srovnávat s dnešní dobou jak se točí seriály.Taky si říkám jak jsem na to mohla koukat, ale dřív nic jiného nebylo.Srdcovka napořád .o)

Jenny
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
4. 1. 2017 / 11:09:02 (před 7 roky)
off
rebeccacarf napsal(a):

Přestože Buffy taky miluju a asi bych se na ní dívala stejně nostalgicky jako Ragelly a Gabik, tak naprosto chápu i hodnocení Drunk_Queen. Když se totiž v dnešní, jak já říkám "přerealističtěné", době podívám na něco z 90. let nebo dokonce staršího, tak mi to taky připadá spíš jako pro malé děti. Ale občas si říkám, že to je na téhle době trochu smutné.

Porovnávám to i se svými rodiči, kteří se nebyli schopni se mnou dívat například na Westworld, protože jim připadal příšerně krutý a surový a myslí si o mně, že musím být nějaký sadista, když mi to připadá normální. Ale taková je prostě dnešní doba. Staré seriály nám nutně připadají naivní a dětské, protože ze všech stran se na nás hrne naturalismus ve formě téměř rozložených zombie, stovek litrů krve, usekávání přirození a znásilňování androidů s černým humorem (pokud vůbec nějakým) namísto optimistického pohledu a jistého vítězství dobra, které byly typické právě pro seriály jako Buffy.

Za sebe musím říct - prdlajs. Nejde všechno házet na dobu. Samozřejmě takové seriály existují, ale člověk je schopen přimhouřit oči. Tohle ale prostě není dobou, ale věkem.

avatar uživatele
rebeccacarf
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
4. 1. 2017 / 11:14:48 (před 7 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Za sebe musím říct - prdlajs. Nejde všechno házet na dobu. Samozřejmě takové seriály existují, ale člověk je schopen přimhouřit oči. Tohle ale prostě není dobou, ale věkem.

OK :-) Samozřejmě nevidím to tvýma očima :-) Mně to tak jen připadá u spousty seriálů, na které jsem se dříve byla schopná dívat nejen já, ale právě i třeba ti mí rodiče v jejich věku a dneska už jim to taky připadá děsný. Koukali se se mnou právě i na tu Buffy.

Editováno: 2x | Naposledy: 4. 1. 2017 / 11:16:21
avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
4. 1. 2017 / 11:31:31 (před 7 roky)
off

tak neviem ci je to vekom, mam po 30 a aj tak som si pozrel cely serial znova a pacil sa mi ako ked som bol nast rocny dal som si ho ako maraton a nelutujem zamna jeden z najlepsich serialov a vobec nie je az tak teen ako mnohe ine, tento sa da pozerat v kazdom veku hoci ano treba vytknut trosku nelogickost konania, no nie je to take strasne a vedlajsie postavy maju aj priestor aby sa prejavili a ukazali co v nich je.

avatar uživatele
Korálka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
4. 1. 2017 / 11:40:26 (před 7 roky)
off

Rozhodnuto, jdu se na to podívat od začátku :-D
Zrovna jsem dosledovala Charmed :-D .. to byly moje dva snad první seriály, když jsem byla malá :-)

avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
4. 1. 2017 / 11:45:58 (před 7 roky)
on
Korálka napsal(a):

Rozhodnuto, jdu se na to podívat od začátku :-D
Zrovna jsem dosledovala Charmed :-D .. to byly moje dva snad první seriály, když jsem byla malá :-)

Super! :D

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
4. 1. 2017 / 11:46:25 (před 7 roky)
on

Bozi, jestli jste takhle zadupali Buffy, která je tu vesměs dost oblíbená, tak nechci vidět, co uděláte s Xenou :D. Jinak Buffy byl první seriál, kde jsem se doslechla o LGBT hlavní postavě (napřed doslechla a dočetla, vzhledem k neschopnosti Novy dát ten seriál dál, než do třetí série), a pak viděno na vlastní oči, to bylo skoro jako v Jiříkově vidění... A ano, dodneška jsem Whedonovi Taru nezapomněla a neodpustila :D. I když jasně, ten pilot působí všelijak, tak ten zbytek seriálu to vynahrazuje... *team Buffy vykašli se na ně na všechny, jeden horší než druhý* :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
teraxa
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
4. 1. 2017 / 12:49:06 (před 7 roky)
off

Musim rict ze ty ctyricitky jsou drsne. Ale myslim, ze s tim se setkava vetsina starsich serialu, ktera nebyla shlednuta hodnotitelem v dobe vysilani. V dnesni dobe jsou uz jine standardy a tim padem nemuzou vyhovovat. Takze na pametniky :)

Když se opijeme, říkáme hloupé věci - například pravdu.
avatar uživatele
Adrian "A.C." Conor
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
4. 1. 2017 / 12:52:32 (před 7 roky)
off

Túto rubriku zbožňujem. Už ju mám radšej ako fotočlánky (prepáč inekafe). Buffy je jeden z naj seriálov. Gabik, ragelly a esgalnor máte u mňa veľké plus. A čo s Vami ostatnými?

@Drunk_Queen: Teraz si kvôli Tebe pripadám ako starec :D (26) Ale nedivím sa Ti. Vaša mladšia generácia berie inak tieto staršie seriály ako my. V dobe keď sme už my fičali na Buffy tak pre Vás existovali iba animáky :D Nechcem nikoho uraziť, ale je to tak. Mal som 12-14 keď som začal pozerať Buffy. Ak dobre počítam tak si mala vtedy 4-6 rokov. A nedivím sa tvojmu hodnoteniu. Pilot a celkovo prvá séria sú slabšie. Od 2. série je to super. Určite treba vydržať prvú sériu a nebudeš ľutovať.

@Seraphine313: Rovnako ako som písal vyššie. Problémom je hlavne pilot a prvá séria. Ale akceptujem tvoj názor. Všetkým sa nemôže páčiť.

Wait for it...
avatar uživatele
Koldik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
4. 1. 2017 / 13:03:17 (před 7 roky)
off

Myslim, ze Seraphine to pekne zhrnul...

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
4. 1. 2017 / 13:23:06 (před 7 roky)
off

Moc děkuji za tento článek! Buffy je jeden z prvních seriálů, který jsem si zamiloval a ani po letech na něj nedám dopustit. Je jistě pravda, že první série patří z těch sedmi, kterých se seriál dočkal k nejslabší, ale pak se to celé neskutečně rozjede a od druhé série až do konce na člověka čekají skvělé příběhy podtrhnuté krásně vytvořenou mytologií a postavy, které patří zaslouženě k těm nejlepším. Joss Whedon si minimálně právě za Buffy zaslouží veliký respekt a uznání, protože bez ní by svět (minimálně ten seriálový) nebyl takový jaký je. Samozřejmě jsem také team Spuffy! :-)

PS: Pevně doufám, že se Buffy tady na SZ brzy dostane do Síně slávy.

spike
Editováno: 1x | Naposledy: 4. 1. 2017 / 13:23:45
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
4. 1. 2017 / 13:26:53 (před 7 roky)
off

No, pro mě je Buffy jeden z nejlepších seriálu, ale i ten největší Buffyholik musí uznat, že ten pilot a skoro celá první série by se dala srovnat s prvními epizodami Melrose Place nebo Beverly Hills - ten starší styl a mírná kýčovitost podobající se spíše na osmdesátky. Proto by se to zdalo nekoukatelné, kdyby v takovém duchu jel celý seriál, nicméně od druhé série se seriál kamerou, modou i stylem přehoupl o pár let dopředu, takže to konečně vypadá jako správný, devadesátkový seriál blížící se ke konci tisíciletí a nepůsobí to tolik staře, protože né každému to musí sedět, pokud se v tom vyloženě nevyžívá jako já.

Mě osobně se pilot líbíl, užila jsem si každou sérii tohoto seriálu, Sarah s mladistvě naducanými tvářičkami mi fakt sedla, později se charakter Buffy začal jen zhoršovat.
Nicméně, že by v BtVS byli amatérští herci, s tím absolutně nesouhlasím, ale tak, sto lidí, sto chutí.

Dodávám, že je mi 20, takže asi moc nesejde na tom, která generace to sledovala. Mě vychovaly akční béčkové filmy se Stallonem a seriály typu Buffy, Hvězdná brána, Xena, Charmed, ačkoliv za mého dospívání jela Twilight sága, Hannah Montana, HSM a podobné výplachy mozků. :D

Je to hodně velká nostalgie, když se vezmu, že většině těch herců, co byli v mém věku, když seriál začínal(či starší) je už kolem 40ti(i přes). Hrozně to letí.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 4x | Naposledy: 4. 1. 2017 / 13:49:24
avatar uživatele
Zaphyra
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
4. 1. 2017 / 13:44:23 (před 7 roky)
off

Je to jeden z prvých seriálov, ktoré som videla. Dokonca to dávala verejnopráva televízia :) Potom sa nejak vytratil, ale našiel si ma neskôr. Hoci v porovnaní s Buffy, mám radšej Angela (čím to bude :)).

avatar uživatele
Fabec
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
4. 1. 2017 / 13:47:30 (před 7 roky)
off

Já ani nevím kolik to mělo serii, ale když už to vypadalo, že se serial nemá na něco nového, tak jsem to vzdal. I když tam jsem poprvé zaregistroval Alyson Hannigan a to už se mně tenkrát líbila :))

avatar uživatele
Destiny
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
4. 1. 2017 / 13:50:30 (před 7 roky)
off

No, co asi tak říci o Buffy. Ve své době to byl fenomén ke kterému se ráda vrátím. Pamatuji na doby, kdy Buffy krášlila titulní stránky časopisů a každá holka byla zakoukána do Angela.

Chápu, že se některým lidem ( a především těm mladším) nemusí líbit. Ale faktem je, že to byl velice povedený seriál se skvělou mytologií. Postavy jsou někdy na zabití a to především hlavní trio, ale na druhou stranu postavy jako Spike, Giles, Angel (především ve svém seriálu), Cordelie, Tara a faith je krásně vyvažují.

avatar uživatele
007.dany
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
4. 1. 2017 / 14:03:53 (před 7 roky)
off

Ten,kdo si Buffy nezamiloval v dětství,tak nepochopí.Já už jsem seriál viděl několikrát a pořád a pořád mě stále baví.Jak už jsem jistě někde psal,tak prví série je samozřejmě slabší,ale bez ní by to nebylo ono.Od druhé série je to už 100%.Zkrátka jeden z nejlepších seriálů mého dětsví a v současnosti také. :)

Dan
avatar uživatele
sarhod79
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
4. 1. 2017 / 14:27:55 (před 7 roky)
off

Hm, tak na Buffy jsem se chystala podívat, teď nevím, zda to mám zkusit....:)

"Vím, že nic nevím."
avatar uživatele
Aldyska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
4. 1. 2017 / 14:45:05 (před 7 roky)
off
sarhod79 napsal(a):

Hm, tak na Buffy jsem se chystala podívat, teď nevím, zda to mám zkusit....:)

Určite skús, prvá séria je považovaná síce za najslabšiu, ale má iba 12 častí. Od 2.-hej série kvalita seriálu vzrástla. Pre niekoho stačí vydržať, niekoho kto nie je príliš zakomplexovaný dobou, v ktorej to vzniklo, to naopak chytí hneď po pár epizódach. Ale určite daj tomu šancu. ;)

Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right. (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
Aldyska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
4. 1. 2017 / 14:51:12 (před 7 roky)
off
sandokan555 napsal(a):

tak neviem ci je to vekom, mam po 30 a aj tak som si pozrel cely serial znova a pacil sa mi ako ked som bol nast rocny dal som si ho ako maraton a nelutujem zamna jeden z najlepsich serialov a vobec nie je az tak teen ako mnohe ine, tento sa da pozerat v kazdom veku hoci ano treba vytknut trosku nelogickost konania, no nie je to take strasne a vedlajsie postavy maju aj priestor aby sa prejavili a ukazali co v nich je.

Súhlasím, nie je to vekom pozerania. Ja som nejaké útržky zachytila síce už skôr (okolo 11-13 rokov), ale ucelenejšie som si ho pozrela až niekedy v 16-17-tich rokoch, kedy som mu začala aj naozaj veľmi fandiť. Je to skôr dané dobou sledovania, deformáciou toho, čo dnes vidíme. Je možné, že keby som videla najprv TVD alebo nejaký iný seriál s upírskou tématikou, tak je možné, že toto by mi prišlo naivne detské, ale len v prvej sérii. Postupom času a sérií dosť celý seriál potemnel, tak ako dejom, aj postavy potemneli. Čo sa týka nelogickosti, v dnešnej dobe ju vídam v seriáloch oveľa častejšie a to aj v takých, ktoré sú vyzdvihované a chválené a považované za kvalitné.

Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right. (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
4. 1. 2017 / 15:05:51 (před 7 roky)
on

Mně se právě možná víc líbí ty první série. Potom, když se s Buffy stane to, co se s ní stane, tak pak už nikdy není ta suprová hláškující drsňačka, ale je pořád takový naštvaný kakabus. Tady je ještě plná elánu a optimismu a přistupuje k celému svému "daru" tak nějak pozitivně, což se mi líbí. Jasně, postupně se rozvinou ostatní postavy, ale Buffy se vyvíjí k horšímu mi přijde. A pak celá sedmá série je podle mě úplně mimo, nikdy se mi to s těmi stovkami nových přemožitelek moc nelíbilo. Podle mě vrchol byl tak někde kolem čtvrté řady, první rok na výšce, nová spolubydlící a tak. Každopádně na pilot jsem teď koukala po delší době, moc jsem si ho ani nepamatovala a fakt se mi stejně líbil, tak nevím, jestli to je nějaké podvědomí nebo co :D

avatar uživatele
verunkawrath
Dlouholetý uživatel | Cool level: 28 | Timothy McGee
4. 1. 2017 / 15:37:57 (před 7 roky)
off

Krásné vzpomínání :)

Narovnej svou krátkou páteř a sevři drobné zoubky :)
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
4. 1. 2017 / 15:53:48 (před 7 roky)
on
ragelly napsal(a):

Podle mě vrchol byl tak někde kolem čtvrté řady, první rok na výšce, nová spolubydlící a tak.

Pro mě osobně je vrchol pětka... I ten konec (spoilerovat nebudu, kdyby si to někdo náhodou chtěl pustit poprvé). Sice bych já osobně přišla o pár perel ze šestky, ale to bych klidně oželela...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Nira
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
4. 1. 2017 / 17:05:45 (před 7 roky)
on

Skvělá rubrika, historická lupa mě hodně baví!
I když zrovna tento seriál nikdy nepatřil mezi moje oblíbené - prostě na něj někdo doma pravidelně koukal, tak jsem mrkla taky. Ale nikdy mě nelákalo pak pokračivat sama dál nebo později tomu dát další šanci. Myslela jsem, že jsem se svým názorem spíš výjimka, takže jsem moc ráda za hodnocení Drunk_Queen a Seraphine313.

avatar uživatele
šotek10
Uživatel od první verze | Cool level: 16 | Number 6
4. 1. 2017 / 17:08:00 (před 7 roky)
off

Krásné časy. :) A těžko uvěřit, že už ej to taková doba.
Není to tak dávno co jsem na Buffy koukala komplet, abych si mohla zavzpomínat.
Když se na to tak zpětně koukám tak se celkem i divím mamce, že nám dovolila se na to se ségrou dívat (neříkám, že by to bylo bůh ví jak strašidelné), ale přece jen v té době jsem byla ještě celkem prcek a tohle zrovna nebyl pořad pro děti.
Jinak asi už vím kde se zrodila "láska" k upírům. :D

Never trust a hug. It's just a way to hide your face.
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
4. 1. 2017 / 17:11:30 (před 7 roky)
off
ragelly napsal(a):

Mně se právě možná víc líbí ty první série. Potom, když se s Buffy stane to, co se s ní stane, tak pak už nikdy není ta suprová hláškující drsňačka, ale je pořád takový naštvaný kakabus. Tady je ještě plná elánu a optimismu a přistupuje k celému svému "daru" tak nějak pozitivně, což se mi líbí. Jasně, postupně se rozvinou ostatní postavy, ale Buffy se vyvíjí k horšímu mi přijde.

Já kdybych měla hodnotit všechny série, tak každá je u mě za 100%, ale s Buffy to tak není, takže se pod toto mohu podepsat. Taky se mi více líbila ta pubertačka Buffy plná elenu, v rukávu vždycky nějakou tu vtipnou poznámku, více nadhledu, méně zbytečné vážnosti. Jako dospělá, no řekněme, že jsem se docela ostatním divila, že s ní vydrží v jedné místnosti a užila jsem si, jak jí temná Willow nakopala zadek.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Fifipek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
4. 1. 2017 / 17:21:34 (před 7 roky)
off

Buffy jsem jako mladý příliš nesledoval, respektive rozhodně ne všechny série a proto jsem se pár let zpátky rozhodnul, že to zkusím dát celý i za cenu toho, že možná budu nějakou tu sérii muset přetrpět. První dvě série jsou hodně teenagerovské, je tam navíc znát ten zub času, nicméně s pátou sérií mě spadla brada, protože takovej skok jsem prostě nečekal. Přechod teenagerovského seriálu v poměrně solidní psychologické drama, kde veškerá hravost a nevinnost jde stranou a celé je to pochmurné a těžce depresivní...a já si říkám pane jo, tohle je prostě jinde...Je jasné, že dneska už málokdo v té záplavě seriálů obětuje svůj čas tomu, aby odsledoval pár sérií, ikdyž za odměnu dostane luxusní podívanou, nicméně Buffy je prostě seriál, který za to stojí. Další mě pak napadá Farescape, kde je první série na hranici koukatelnosti, ale co se pak stane...no modří již asi vědí :)

avatar uživatele
Luisa
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
4. 1. 2017 / 17:42:59 (před 7 roky)
off

Buffy, Buffy, Buffy :) :) hamiky papiky :) mňam mňam :) dělí se o první místo s čarodějkama :) přemožitelku Buffy jsem viděla hned několikrát a k mému srdci nehorázně přirostla :) pokud si vzpomínám dobře, tak se objevovali i speciální díly (např. kdy se nesmělo mluvit, muselo jen zpívat,..), což se mi na seriálu líbilo a seriál okořenilo :) díky Buffy jsem poznala herce jako je např. David Boreanaz, James Marsters, Anthony Head, Sarah Michelle Gellar a další :) masky na tehdejší dobu byly perfektní a jediné, co mě zklamalo byla poslední série... já ale nikdy nemám ráda poslední série, protože ať je seriál ukončen sebelíp stejně to znamená,že už nebudou další nové díly :( a pokud se jedná o dnešní mládež... hádám, že by existovalo jen pár jedinců a výjimek, kteří by toto dílo uchvátilo a bavilo :) (hodlám to vyzkoušet na své 13-ti leté sestřence *muhahaha*) :D hold je to pro ně "stará" generace a v dnešní době přepychových speciálních efektů by si asi moc neškrtla... ale pro mě je stále jednička :)

Vím, že nic nevím. Ale to neznamená, že mi to musíte připomínat!!!
avatar uživatele
Desperate houseman
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
4. 1. 2017 / 17:54:49 (před 7 roky)
off

Tak tahle rubrika se mi bude hodně líbit, máte pořád super nápady :O
Nemůžu teď zhodnotit pilot, protože kdybych Buffy pustil tk to samozřejmě budu muset sjet celé :D Ale viděl jsem ji celou jen jednou tkže brzy na ni zase půjdu. Má jednu z nejlepších znělek podle mě, vždycky akční. I GoT někdy přetáčím, ale Buffy a Smallville nikdy :D
Můj nejoblíbenější díl bude probably Hush a ne jen kvůli toho že se to odehrává i na Wisteria Lane, prostě celý ten díl bez zvuku :O (a samozřejmě jak se Buffy snaží napodobit probodnutí upíra kolíkem :D). Pak co si vzpomenu tak The Body a ten díl kdy je Buffy na psychině. Pořád není úplně jasné že si všechno jen nevymyslela pokud se nemýlím. To byly pro mě mindblowing díly.
A díky za novou rubriku :)

Editováno: 2x | Naposledy: 4. 1. 2017 / 17:58:09
avatar uživatele
PipiDP
Uživatel od první verze | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
4. 1. 2017 / 18:23:27 (před 7 roky)
off

Bufy je celkem nostalgie Jsou to asi tři roky co jsem si udělala maraton a podívala se na všechny série, ale jak jsem viděla pilot, zjistila jsem, že si to vlastně moc nepamatuju, takže v brzké době (až bude čas), sjedu celý seriál znovu. Pravdou je, že už při pilotu mi přišlo něco trochu přehnaného, něco kýčovitého, ale stejně. Je to seriál mého dětství, společně s Veronikou Mars a Čarodějkami ho budu sledovat čas od času znovu a znovu.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
4. 1. 2017 / 18:59:13 (před 7 roky)
on
Desperate houseman napsal(a):

Můj nejoblíbenější díl bude probably Hush a ne jen kvůli toho že se to odehrává i na Wisteria Lane, prostě celý ten díl bez zvuku :O (a samozřejmě jak se Buffy snaží napodobit probodnutí upíra kolíkem :D).

Mám takový pocit, že tuhle scénu si svým způsobem nedávno půjčili i v Lucíkovi, když tam technička předváděla techniku ubodání oběti :D. Výrazy okolí stály za to přesně jako tenkrát v Buffy :D. Jinak co se týče Hush, tak si vždycky vybavím komentář Amber, která říkala, že nikdy neviděla nic děsivějšího, než představitele gentlemanů ve svých maskách na obědě :D. To muselo vypadat, když se do sebe snažili nasoukat jídlo :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
kopernickak
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
4. 1. 2017 / 19:27:04 (před 7 roky)
off

Buffy nemusím, novou zajímavou a skvěle zpracovanou rubriku jóóó!
Díky, už se těším na další.

Gae
avatar uživatele
Cosima
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
4. 1. 2017 / 19:52:03 (před 7 roky)
off

Buffy patří k mým nejoblíbenějším seriálům. Už delší dobu uvažuji že si jí dám maratonem. Tak díky za připomenutí pomohlo to k rozhodnutí, jdu na to :D

avatar uživatele
Jessica Angell
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
4. 1. 2017 / 21:33:35 (před 7 roky)
off

Dovolím si říct že Buffy je naprostá klasika. Alespoň u mě. V mém srdci dodnes přežívají kultovní momenty a epizody. Ale co mě vždycky dostane je díl The Body a samozřejmě Chosen. Ale celkově celá poslední řada je naprosto pecka. Miluju Spikea a jeho trnitá cesta k vykoupení je naprosto perfektně "Zakončená" právě v posledním díle. On a Buffy byli spřízněné duše. Dodnes nezapomenu že téměř, pokud ne úplně poslední slovo seriálu bylo jak Buffy, shlížející do kráteru co zbyl ze Sunnydale na otázku co se stalo řekne jediné: "Spike"
Takže pokaždé když tenhle seriál vidím je to pro mě nový zážitek.Čím jsem starší tím víc věcí, které Buffy prožívá, jsou nějak vázané na situace v normálním životě. Samozřejmě většinou metaforicky.
Miluju ten seriál.

Gabka
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
4. 1. 2017 / 22:24:49 (před 7 roky)
on
avatar uživatele
IrmaVep
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
4. 1. 2017 / 22:29:12 (před 7 roky)
off

Ach, Buffy. Má první seriálová láska :)) Nikdy na ty roky nezapomenu. Jistě, nezanedbatelné procento mého hodnocení má na svědomí nostalgie, ale to k tomu patří. Jsem hrozně vděčná, že tenhle seriál byl natočen, kdy byl natočen, protože mě zastihl přesně v tom správném věku. Věřím, že vidět ho poprvé dnes, tak bych byla... hodně rozpačitá. Ale protože tomu tak není, můžu jen politovat všechny, kteří si k němu třeba právě kvůli tomu nenajdou cestu.

avatar uživatele
Janna7
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
5. 1. 2017 / 02:04:07 (před 7 roky)
off

Že to člověk musel začít sledovat ve správným věku (=náctiletý) nebo době (=devadesátky)? Ale prdlajs! Já poprvé Buffy viděla asi 4 roky zpátky, a stejně si ten seriál totálně zamilovala :)

Jinak krom té chvály, co tu lidi říkají, já bych teda ráda vypíchla něco trochu jiného. Jsem totiž dost přesvědčená, že Buffy vůbec není primárně seriál o upírech (přijde mi, že to upíří téma tak nějak sebe-parodizuje podobně jako v Doctor Who je sebe-parodizováno scifi), ale o dospívání. A to asi nejlepší seriál o dospívání, který znám. Když si člověk odmyslí z Buffy veškeré to nadpřirozeno, tak dostane velmi realistický pohled na partu puberťáků, která postupně stárne a uvědomuje si a bojuje se spoustou životních nástrah. A to pro mne bylo vždy na tom seriálu to nejsilnější. Že ty charaktery byly vždy velmi opravdové, reálné, a že se reálně a smysluplně vyvíjeli, a člověk prožíval jejich štěstí i neštěstí. A u toho se mohl bavit výborně béčkově upířím pozadím :)

avatar uživatele
singularita
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
5. 1. 2017 / 09:01:53 (před 7 roky)
off

Buffy mám dlouho na seznamu "doplnit si seriálové mezery". Stále však jsem si na ni nenašel čas, chuť... mne na tom láká hlavně Whedon. Tak uvidím, kdy uvidím. Díky za článek. :)

avatar uživatele
Lukoil Black
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
5. 1. 2017 / 18:03:30 (před 7 roky)
off

Seriál, který šel každou sérií nahoru.. narozdíl od Čarodějek, které teď po 100 letech sleduju a někdy si fakt říkám wtf?

avatar uživatele
Kolombo
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
6. 1. 2017 / 11:20:40 (před 7 roky)
off
Lukoil Black napsal(a):

Seriál, který šel každou sérií nahoru.. narozdíl od Čarodějek, které teď po 100 letech sleduju a někdy si fakt říkám wtf?

Za chvíli mě čeká rewatch Buffy s Angelem (už je v plánu dlouho :-), a pak se chystám na Čarodějky. Je to fakt tak zlý s delším odstupem?

Non cuspi causa qui non debe cuspire
avatar uživatele
Hannie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
6. 1. 2017 / 11:54:54 (před 7 roky)
off

Tak dík. Buffy mám v Chci vidět už hódně dlouho, ale doteď jsem našla spoustu jiných favoritů, kterými doplnit Watchlist. Teď už se tam asi dostane, přestože druhá dvě hodnocení moc lichotivá nebyla. Nebo možná právě proto - potřebuju zjistit, jaký názor budu mít na Buffy (které jsem se až dodnes úspěšně vyhýbala) já sama... Jenže vážení, dny nejsou nafukovací (bohužel) - tak kde mám brát čas?! :D

avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
6. 1. 2017 / 14:28:28 (před 7 roky)
on
Hannie napsal(a):

Tak dík. Buffy mám v Chci vidět už hódně dlouho, ale doteď jsem našla spoustu jiných favoritů, kterými doplnit Watchlist. Teď už se tam asi dostane, přestože druhá dvě hodnocení moc lichotivá nebyla. Nebo možná právě proto - potřebuju zjistit, jaký názor budu mít na Buffy (které jsem se až dodnes úspěšně vyhýbala) já sama... Jenže vážení, dny nejsou nafukovací (bohužel) - tak kde mám brát čas?! :D

Já jdu aktuálně tvořit Novinku pod lupou, která se vysílala 25. 11... stačí ti? :D

avatar uživatele
chloe123456789
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
8. 1. 2017 / 04:01:18 (před 7 roky)
off

Buffy je pro me zkratka srdcovou zalezitosti a takovyto clanek me moc potesil. Faktem ale zustava ze co bylo tehdy nove a in, dnes pusobi uplne jinak v porovnani s novymi triky, mnohem dramatictejsimi strihy a co si budeme povidat ono i hudba, prostredi a obleceni sehraje svou roly pri hodnoceni jakehokoliv serialu. Herecky ansabl byl ale vzdy sympaticky, z Angela mi obcas busi srdce jeste ted a Buffy a jeji prorizla pusa byla vzdy nej, takze i kdyby jen z nostalgie, za me 100% forverer

avatar uživatele
Lukoil Black
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
8. 1. 2017 / 12:09:31 (před 7 roky)
off
Kolombo napsal(a):

Za chvíli mě čeká rewatch Buffy s Angelem (už je v plánu dlouho :-), a pak se chystám na Čarodějky. Je to fakt tak zlý s delším odstupem?

No jako zlý.. je tam dost "plot holes" a taky mě štve, jak od páté sérii úplně zničili moji oblíbenou postavu - Phoebe. Ale i přesto mě to baví, je to moje srdcovka a nemůžu to hodnotit objektivně.

avatar uživatele
Maarti
Uživatel od první verze | Cool level: 17 | Jaime Lannister
8. 1. 2017 / 23:38:28 (před 7 roky)
off

Ach! Tolik nostalgie bych ani nečekala, ale prostě je to tam!
Když jsi vzpomenu, jak jsem pospíchala domů, abych nepřišla o žádný díl..pak to s dalšími sériemi byl sice problém (pitomá nova), ale vidět všecko jsem musela.
Ať si říká, kdo chce, co chce, za mě je vidět Buffy povinnost.
Jo, možná jsem už jiná generace, dnešním už to asi nic neřekne, ale ta doba, kostýmy, ten jejich náhled na svět..a miláček Angel - byla jsem stejně zamilovaná jako Buffy. Musela jsem ho vidět dál, takže Bones jsem původně začala sledovat jen díky tomu, že to byl Angel!

Díky moc a jen tak dál :)

avatar uživatele
SparkySpeirs
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
4. 5. 2017 / 21:00:22 (před 7 roky)
off

Buffy je prostě mým nejoblíbenějším seriálem :D ještě jsem nenašla žádný seriál, který by ji v mých očích dorovnal (ještě tedy i Charmed), snad jen Supernatural se k tomu pro mě osobně blíží. Tady jsem poprvé poznala všechny tyto úžasné ikonické herce jako Sarah M. Gellar, Alyson Hannigan, Emma Caulfield anebo Anthony S. Head a kdykoli vidím něco, pod čím je někdo z nich napsaný tak vím, že to bude dobré :)
zrovna teď jsem začala na celou Buffy koukat od znova (tentokrát v originále) a stále mě to neuvěřitelně baví :) myslím si, že mě se asi nikdy neokouká :D
1. série je tedy oproti ostatním slabší, ale to bude možná proto, že to měla být jen vsuvka v mid-season za nějaký jiný seriál a jakmile se pak prodloužila na další řadu, tak si na tom všichni dali více záležet.
Takhle by měly vypadat příšery! Když se řekne upír, vlkodlak, démon atd., vybavím si všechny tyto skvělé Buffyovské masky, které mi dost často naháněly hrůzu, když jsem koukala jako mladší. Upíří Deníky už na tom jsou vizuálně hůře a o Twilight tady nebudu ani mluvit, je tady důvod proč jsem se na ty třpytky nikdy nedodívala :D

jsem snad jediná, která nikdy Angela moc nemusela? Neříkám, že by se mi David Boreanaz nelíbil, ale vždycky u mě vyhrál Spike a osobně se pro mě k Buffy mnohem více hodil :D za celých těch 7. sérií si Buffy světem prošla velká spousta postav a každá měla něco do sebe, ale mými top už napořád budou Buffy, Spike a Faith - tito tři mě nikdy ani na moment nenudili a vždycky jsem na ně ráda koukala :)

What the fork?!
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
5. 5. 2017 / 21:00:04 (před 7 roky)
off
buckybxrnes napsal(a):

Buffy je prostě mým nejoblíbenějším seriálem :D ještě jsem nenašla žádný seriál, který by ji v mých očích dorovnal (ještě tedy i Charmed), snad jen Supernatural se k tomu pro mě osobně blíží. Tady jsem poprvé poznala všechny tyto úžasné ikonické herce jako Sarah M. Gellar, Alyson Hannigan, Emma Caulfield anebo Anthony S. Head a kdykoli vidím něco, pod čím je někdo z nich napsaný tak vím, že to bude dobré :)
zrovna teď jsem začala na celou Buffy koukat od znova (tentokrát v originále) a stále mě to neuvěřitelně baví :) myslím si, že mě se asi nikdy neokouká :D
1. série je tedy oproti ostatním slabší, ale to bude možná proto, že to měla být jen vsuvka v mid-season za nějaký jiný seriál a jakmile se pak prodloužila na další řadu, tak si na tom všichni dali více záležet.
Takhle by měly vypadat příšery! Když se řekne upír, vlkodlak, démon atd., vybavím si všechny tyto skvělé Buffyovské masky, které mi dost často naháněly hrůzu, když jsem koukala jako mladší. Upíří Deníky už na tom jsou vizuálně hůře a o Twilight tady nebudu ani mluvit, je tady důvod proč jsem se na ty třpytky nikdy nedodívala :D

jsem snad jediná, která nikdy Angela moc nemusela? Neříkám, že by se mi David Boreanaz nelíbil, ale vždycky u mě vyhrál Spike a osobně se pro mě k Buffy mnohem více hodil :D za celých těch 7. sérií si Buffy světem prošla velká spousta postav a každá měla něco do sebe, ale mými top už napořád budou Buffy, Spike a Faith - tito tři mě nikdy ani na moment nenudili a vždycky jsem na ně ráda koukala :)

Souhlasím Spike je podle mě taky nejlepší! :-)

spike
avatar uživatele
Tulrika
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
5. 5. 2017 / 21:21:47 (před 7 roky)
on

Buffy byla fenomén. Ale mě to úplně minulo. Viděla jsem pár dílů a přišlo mi to nic moc, takže jsem se nikdy nedívala (občas nějaký díl, když nic jiného nebylo). Možná jsem tenkrát měla vytrvat, protože tu hodně lidí pěje chválu. Tak jsem v práci chtěla rozvířit debatu, co si o Buffy myslí a nikdo to neznal. Tak se aspoň necítím, tak trapně. Zajímalo by mě, jak moc v tom hodnocení hraje roli nostalgie.

Neumím rozdávat rady. Jen dělat sarkastické poznámky
avatar uživatele
Jessica Angell
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
6. 5. 2017 / 00:29:08 (před 7 roky)
off
Tulrika napsal(a):

Buffy byla fenomén. Ale mě to úplně minulo. Viděla jsem pár dílů a přišlo mi to nic moc, takže jsem se nikdy nedívala (občas nějaký díl, když nic jiného nebylo). Možná jsem tenkrát měla vytrvat, protože tu hodně lidí pěje chválu. Tak jsem v práci chtěla rozvířit debatu, co si o Buffy myslí a nikdo to neznal. Tak se aspoň necítím, tak trapně. Zajímalo by mě, jak moc v tom hodnocení hraje roli nostalgie.

upřímně jelikož jsem to viděla tak stokrát tam a zpátky tak rovnou říkám že u mě to není ani tak nostalgie jako spíš to že jinak se na ten seriál budou dívat a vnímat ti co mají 13 jinak zase v 15 a já na to zase jinak koukám ve 20..někteří démoni tam slouží jako zhmotnění problémů atd. Je to pro mě podobné třeba i u Dollhouse kde se ale řeší spíše morální otázka celé věci..taky to vnímá každý jinak..a upřímně se mi líbí že konec Dollhouse každý chápe jinak.
U Buffy bych začala 3. Sérií

Gabka