Diskuze k článku Netflix vyvíjí seriálového Zaklínače
avatar uživatele
sim16
Dlouholetý uživatel | Cool level: 23 | Denholm
17. 5. 2017 / 20:49:48 (před 7 roky)
off

Co k tomu říct... snad jen: Konečně! Super! Super! Dokonalý! Já se tak těším.

avatar uživatele
JakeDeffe
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
17. 5. 2017 / 20:53:54 (před 7 roky)
off

Jsem zvědav na hlavní roli a zasazení seriálu :)
Snad to Netflix neposere,na tohle čekám hodně dlouho.A R-rating by tomu taky neuškodil

avatar uživatele
rebeccacarf
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
17. 5. 2017 / 21:03:46 (před 7 roky)
off
JakeDeffe napsal(a):

Jsem zvědav na hlavní roli a zasazení seriálu :)
Snad to Netflix neposere, na tohle čekám hodně dlouho. A R-rating by tomu taky neuškodil

Souhlas :-)

avatar uživatele
Kimberlly
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
17. 5. 2017 / 21:06:28 (před 7 roky)
off

Zaklínač. Super, dúfam, že to bude perfektné! :)

avatar uživatele
Vachisek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
17. 5. 2017 / 21:13:36 (před 7 roky)
off
avatar uživatele
Sheerwood
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
17. 5. 2017 / 21:20:08 (před 7 roky)
off

Pokud se povede obsazení, bude R rating a neudělají nějakou kravinu, tak máme jasného kandidáta na seriál roku. :)

Remember, remember, the Fifth of November / Gunpowder treason and plot / I see no reason why gunpowder treason / Should ever be forgot.
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
17. 5. 2017 / 21:31:01 (před 7 roky)
off

Tak toto je skvelá správa.
Knihy boli výborne.
Hry patria medzi to najlepšie čo sa v hernom priemysle kedy objavilo.
Tak dúfam, že seriál im vyjde, lebo je to výborný svet, ktorý doteraz podával výborné príbehy. A hlavne aby bol pre dospelých, čo by Netlfix mohol zvládnuť.
Aj hry malí vyšší rating a dokonca vyšlo viac verzií. Európska mala napríklad dryády nahé a v Americkej verzii mali dlhé vlasy cez prsia. Aj prostitútky sa v americkej viac zahaľovali :)
Tam to patrí do toho drsného sveta fantasy stredoveku. A popri GoT je to ešte cudné dielo.

avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
17. 5. 2017 / 21:34:16 (před 7 roky)
off

No, po počátečním nadšení padá moje očekávání prudce dolů. Jestli jsem to dobře pochopila, tak příběh nebude vycházet z knížek a navíc slova příběh mladých lovců monster zní skoro děsivě.

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
17. 5. 2017 / 21:44:04 (před 7 roky)
off
Nevada napsal(a):

No, po počátečním nadšení padá moje očekávání prudce dolů. Jestli jsem to dobře pochopila, tak příběh nebude vycházet z knížek a navíc slova příběh mladých lovců monster zní skoro děsivě.

Hry sa odohrávajú po knihách a tie príbehy sú vynikajúce.
Možno to budú Geraltove začiatky. Ak by ale vytvorili úplne novú postavu, tak potom by to mali ťažké. V Európe sú populárne knihy a inde to spopularizovala hra, takže ľudia budú očakávať známe postavy.

Inak vôbec by mi nevadilo, keby to natočili podľa hry. Sapkowski by sa nemusel báť, že mu zvrzajú jeho vrcholné dielo a ten príbeh by vydal na veľa. Ale dvaja mladí zaklínači tomu nenasvedčujú.

Editováno: 1x | Naposledy: 17. 5. 2017 / 21:55:05
avatar uživatele
Nira
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
17. 5. 2017 / 22:15:40 (před 7 roky)
off

Tahle zpráva dnes potěšila spoustu fanoušků. A mě to snad konečně popostrčí ke čtení :-)

avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
17. 5. 2017 / 22:18:52 (před 7 roky)
off
Nira napsal(a):

Tahle zpráva dnes potěšila spoustu fanoušků. A mě to snad konečně popostrčí ke čtení :-)

vyborne knihy ... citaju sa skvelo a hlavne ked si clovek predstavuje vsetko co opisuje .. uzasne ... snad budu vychadzad z knih a uzijeme si aj Ciri .. ale tu az v nejakej 6 serii :D

avatar uživatele
DoctorQQ
Uživatel od první verze | Cool level: 32 | Debra Morgan
17. 5. 2017 / 22:24:50 (před 7 roky)
off

Tak to by byla PARÁDA ! Doufám, žo to všechno klapne a bude to k tomu !

DoctorQQ
avatar uživatele
corine
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
17. 5. 2017 / 22:30:09 (před 7 roky)
off

Ne, to bude strašný... :D Knihy jsou sice super, jenže napsaný způsobem, který se dost dobře nepřekládá. Spíš se bojím nechtěné parodie. :/ Ten původní polskej seriál nebyl špatnej, jenže byl za v Polsku přijatelnej rozpočet, a právě to z něj udělalo béčko, i když atmosféru knih vystihl dobře.

Já už tu nejsem!
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
17. 5. 2017 / 22:42:37 (před 7 roky)
off

Já jsem první knihu odložila asi po 30 stránkách, protože mě to krutě nebavilo :D Takže tahle zpráva jde trošku mimo mě, i když třeba seriál zaujme víc.

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
17. 5. 2017 / 22:44:49 (před 7 roky)
off
corine napsal(a):

Ne, to bude strašný... :D Knihy jsou sice super, jenže napsaný způsobem, který se dost dobře nepřekládá. Spíš se bojím nechtěné parodie. :/ Ten původní polskej seriál nebyl špatnej, jenže byl za v Polsku přijatelnej rozpočet, a právě to z něj udělalo béčko, i když atmosféru knih vystihl dobře.

Tohto sa báli všetci priaznivci knihy a hier, keď bola oznámená prvá hra. A Poľské štúdio odviedlo neuveriteľnú prácu.
Všetko záleží od scenáristov, ako poznajú originál.
By ma zaujímalo, či chce Netflix vlastnú verziu GoT a prihriať si polievočku aj popularitou tretieho dielu hry, alebo ako na to prišli.

avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
17. 5. 2017 / 23:08:51 (před 7 roky)
off

Nedistancoval se před časem Sapkowski od těch her? Někde jsem takovou informaci zachytila. Ale hry jdou mimo mě, takže jsem tomu nevěnovala moc pozornost.
Knihy mají taky svoje mouchy, hlavně romány, ale jako celek převažují pozitiva. Povídky jsou bezesporu skvělé.

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
17. 5. 2017 / 23:19:42 (před 7 roky)
off
Nevada napsal(a):

Nedistancoval se před časem Sapkowski od těch her? Někde jsem takovou informaci zachytila. Ale hry jdou mimo mě, takže jsem tomu nevěnovala moc pozornost.
Knihy mají taky svoje mouchy, hlavně romány, ale jako celek převažují pozitiva. Povídky jsou bezesporu skvělé.

Hej dištancoval - akože nikdy s tým nechcel nič mať spoločné, lebo proste nemá rád hry. Tak ako sa iní zas dištancovali od filmových spracovaní ich diel.
Hry hrávam dlhé roky a môžem ti povedať, že to bolo majstrovské dielo. Dostalo bezvýznamné poľské štúdiu na svetovú hernú mapu a tretí diel predal milióny kusov a získal stovky ocenení "hra roka".
Ono by stačilo si len pozrieť na YouTube videá z hry a aj bez hrania to sledovať ako jeden príbeh. Podarilo sa im skvele vystihnúť svet a aj postavy. A práve príbehu sa mnohí báli, keďže je pokračovaním kníh.
A bolo tam mnoho odkazov na udalosti z kníh, aj predošlých poviedok. Objavila sa hromada postáv, čo prežili knižný masaker a všetko dávalo zmysel a bolo to aj v duchu charakteru postáv.
V čom bola hra ako hra dobrá sa rozpisovať nejdem, keď ťa hry nebavia, ale v hrách je časté, že úlohy sú tupé. Choď a dones. Ale aj tým si získali hráčov, že tu to všetko bolo príbehové a presne podľa vzoru kníh žiadne dobro a zlo, ale skôr väčšie zlo a menšie zlo. Zodpovedným prístupom, nekopírovaním herného obsahu si získali aj dobré meno, na rozdiel od väčších a bohatších herných spoločností, ktoré síce zarábajú milióny, ale ignorujú hráčov a aj problémy v ich hrách, ak sú.

Takže seriál môžu skaziť, aj spraviť dobrý. Nerobí to Uwe Boll, alebo filmári čo robia filmy od DC, takže je tu šanca :) Ale ak chcú len využiť svet s novým príbehom, tak si to neviem predstaviť. Narážanie na staré postavy a pohyb v kráľovstvách z kníh bolo to na čom stavala aj hra. Aj keď mala vlastný príbeh, ale stále s Geraltom, Marigoldom, Zoltánom a ostatnými.

avatar uživatele
majka147
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
18. 5. 2017 / 00:03:02 (před 7 roky)
off

yass.. hra je parádna.. Prvá Kniha je parádna tiež hoc som ju ešte nedočítala... Ale už ked boli dohady či by si to nevzalo HBO ma veľmi tešilo že sa niečo také vôbec rieši ale koniec koncov Netflix je asi ešte lepšia voľba. Už len treba vyčkať

avatar uživatele
Sheerwood
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
18. 5. 2017 / 00:03:58 (před 7 roky)
off
Alias napsal(a):

Hej dištancoval - akože nikdy s tým nechcel nič mať spoločné, lebo proste nemá rád hry. Tak ako sa iní zas dištancovali od filmových spracovaní ich diel.
Hry hrávam dlhé roky a môžem ti povedať, že to bolo majstrovské dielo. Dostalo bezvýznamné poľské štúdiu na svetovú hernú mapu a tretí diel predal milióny kusov a získal stovky ocenení "hra roka".
Ono by stačilo si len pozrieť na YouTube videá z hry a aj bez hrania to sledovať ako jeden príbeh. Podarilo sa im skvele vystihnúť svet a aj postavy. A práve príbehu sa mnohí báli, keďže je pokračovaním kníh.
A bolo tam mnoho odkazov na udalosti z kníh, aj predošlých poviedok. Objavila sa hromada postáv, čo prežili knižný masaker a všetko dávalo zmysel a bolo to aj v duchu charakteru postáv.
V čom bola hra ako hra dobrá sa rozpisovať nejdem, keď ťa hry nebavia, ale v hrách je časté, že úlohy sú tupé. Choď a dones. Ale aj tým si získali hráčov, že tu to všetko bolo príbehové a presne podľa vzoru kníh žiadne dobro a zlo, ale skôr väčšie zlo a menšie zlo. Zodpovedným prístupom, nekopírovaním herného obsahu si získali aj dobré meno, na rozdiel od väčších a bohatších herných spoločností, ktoré síce zarábajú milióny, ale ignorujú hráčov a aj problémy v ich hrách, ak sú.

Takže seriál môžu skaziť, aj spraviť dobrý. Nerobí to Uwe Boll, alebo filmári čo robia filmy od DC, takže je tu šanca :) Ale ak chcú len využiť svet s novým príbehom, tak si to neviem predstaviť. Narážanie na staré postavy a pohyb v kráľovstvách z kníh bolo to na čom stavala aj hra. Aj keď mala vlastný príbeh, ale stále s Geraltom, Marigoldom, Zoltánom a ostatnými.

Hlavně by to chtělo Regise, ta postava je prostě boží. A Cahir by taky nenaštval. :)

Remember, remember, the Fifth of November / Gunpowder treason and plot / I see no reason why gunpowder treason / Should ever be forgot.
avatar uživatele
Janca.W
Dlouholetý uživatel | Cool level: 23 | Denholm
18. 5. 2017 / 00:23:01 (před 7 roky)
off

Na knížky se chystám už hrozně dlouho, ale prvně jsem se se Zaklínačem dostala do styku právě pomocí polského seriálu, který mě hrozně bavil. Mám trochu strach, co z tohoto amerického pojetí vznikne. Asi to nebude úplně můj šálek čaje.

avatar uživatele
Balthazar6
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
18. 5. 2017 / 01:32:50 (před 7 roky)
off

Tak na tohle jsem hodne zvedavej. Nemyslim si, ze se tahle skvela knizni serie hodi do serialoveho sveta. Mam strach, ze se jim nepovede moc verne vykreslit tu stredovekou brutalnost, tak jako je to v knihach. Dale bude zalezet na obdobi, do ktereho dej zasadi, protoze nikde nebylo potvrzeno, ze to bude o Geraltovi. Hodne velkou roli bude hrat financni stranka.

„Oko za oko a svět bude slepý..“
avatar uživatele
Vachisek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
18. 5. 2017 / 03:40:40 (před 7 roky)
off
Balthazar6 napsal(a):

Tak na tohle jsem hodne zvedavej. Nemyslim si, ze se tahle skvela knizni serie hodi do serialoveho sveta. Mam strach, ze se jim nepovede moc verne vykreslit tu stredovekou brutalnost, tak jako je to v knihach. Dale bude zalezet na obdobi, do ktereho dej zasadi, protoze nikde nebylo potvrzeno, ze to bude o Geraltovi. Hodne velkou roli bude hrat financni stranka.

Podívej se na Marca Pola. :-) Podle mě to pojede ve stejném duchu brutálnosti a to si nechám líbit.

avatar uživatele
Katka Mrkvicová
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
18. 5. 2017 / 06:12:19 (před 7 roky)
off

To zní jako skvělá zpráva.Teď už jen aby trefili obsazení a bude z toho jasnej kandidát na novinku roku :-D

avatar uživatele
STOUPA
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
18. 5. 2017 / 07:19:32 (před 7 roky)
off

Tohle by mohla být bomba.

avatar uživatele
MonYenn
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
18. 5. 2017 / 07:24:28 (před 7 roky)
off

To je super správa! Knihy boli mojou prvou výpravou do sveta fantasy, ktorému som vďaka nim úplne prepadla a drží ma to dodnes. Chce to kvalitné spracovanie s kusom srdca pravého fanúšika a citlivo vybraté obsadenie, lebo ak nie, tak si nenechám kaziť silné nostalgické spomienky na knihy. Tak držím palce, nech sa im Zaklínač vydarí!

avatar uživatele
MonYenn
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
18. 5. 2017 / 07:26:44 (před 7 roky)
off
ragelly napsal(a):

Já jsem první knihu odložila asi po 30 stránkách, protože mě to krutě nebavilo :D Takže tahle zpráva jde trošku mimo mě, i když třeba seriál zaujme víc.

Skús začať poviedkami, možno ťa to potom chytí :)

avatar uživatele
singularita
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
18. 5. 2017 / 07:43:07 (před 7 roky)
off

Zpráva týdne. Ale nebude tam Michał Żebrowski. :'( Ten mi tam bude chybět. :)

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
18. 5. 2017 / 07:55:01 (před 7 roky)
off

Šmarja, co to je, že to lidi tak zajímá? :D Já o tomhle slyšela maximálně v dobách, kdy bratr sledoval na televizi gameplaye od Agraela, možná jsem zaslechla i o existenci seriálu nebo filmu, ale každopádně se vůbec nechytám. Takže jsem teda zvědavá.

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
18. 5. 2017 / 10:15:33 (před 7 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Šmarja, co to je, že to lidi tak zajímá? :D Já o tomhle slyšela maximálně v dobách, kdy bratr sledoval na televizi gameplaye od Agraela, možná jsem zaslechla i o existenci seriálu nebo filmu, ale každopádně se vůbec nechytám. Takže jsem teda zvědavá.

Opět prostě, Holajová, největší ignorant :'DDDD Doplň vzdělání u numero uno :D https://www.serialzone.cz/clanek/3772-top-10-serialu-u-kterych-stoji-za-to-si-precist-knihu/

Editováno: 1x | Naposledy: 18. 5. 2017 / 10:36:51
avatar uživatele
Destiny
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
18. 5. 2017 / 10:32:31 (před 7 roky)
off

Skvělá zpráva. Jsem zvědavá, kdo se ujme role Geralta.

avatar uživatele
hacker3985
Redaktor | Cool level: 44 | Captain Hammer
18. 5. 2017 / 10:57:06 (před 7 roky)
off

Tak jestli se tohle povede tak to bude pecka

Netrap se s tím, když tě někdo pomlouvá za zády. Protože je v perfektní pozici, aby ti mohl políbit p**el.
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
18. 5. 2017 / 11:25:37 (před 7 roky)
off
ragelly napsal(a):

Opět prostě, Holajová, největší ignorant :'DDDD Doplň vzdělání u numero uno :D https://www.serialzone.cz/clanek/3772-top-10-serialu-u-kterych-stoji-za-to-si-precist-knihu/

A jak si má člověk pamatovat všechno, Zálešáková? -_- :D

avatar uživatele
Balthazar6
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
18. 5. 2017 / 11:32:36 (před 7 roky)
off
Vachisek napsal(a):

Podívej se na Marca Pola. :-) Podle mě to pojede ve stejném duchu brutálnosti a to si nechám líbit.

Zaklinac je mnohem brutalnejsi, ale uvidime, mozna me to prekvapi.

„Oko za oko a svět bude slepý..“
avatar uživatele
sarhod79
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
18. 5. 2017 / 14:58:46 (před 7 roky)
off

Tak to jsem zvědavá, knižní adaptace jsou většinou úspěšné.

"Vím, že nic nevím."
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
18. 5. 2017 / 15:15:44 (před 7 roky)
off
sarhod79 napsal(a):

Tak to jsem zvědavá, knižní adaptace jsou většinou úspěšné.

Immortal Instrument - film, Ender´s Game, Golden Compass, Eragon, Percy Jackson, City of Ember, I Am Number Four, Scarlet´s Letter, Stardust, Stopárov sprievodca po galaxii, The Secret Circle, Witches of East End.

avatar uživatele
hacker3985
Redaktor | Cool level: 44 | Captain Hammer
18. 5. 2017 / 17:52:28 (před 7 roky)
off
Alias napsal(a):

Immortal Instrument - film, Ender´s Game, Golden Compass, Eragon, Percy Jackson, City of Ember, I Am Number Four, Scarlet´s Letter, Stardust, Stopárov sprievodca po galaxii, The Secret Circle, Witches of East End.

Nemyslel jsi spíš Mortal Instruments od C. Clare? On ma Stardust nějakou předlohu?

Netrap se s tím, když tě někdo pomlouvá za zády. Protože je v perfektní pozici, aby ti mohl políbit p**el.
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
18. 5. 2017 / 18:00:24 (před 7 roky)
off
hacker3985 napsal(a):

Nemyslel jsi spíš Mortal Instruments od C. Clare? On ma Stardust nějakou předlohu?

Hej, Mortal :)
Stardust napísal Neil Gaiman od ktorého tu teraz sledujeme Amerických bohov.

avatar uživatele
hacker3985
Redaktor | Cool level: 44 | Captain Hammer
18. 5. 2017 / 18:40:45 (před 7 roky)
off
Alias napsal(a):

Hej, Mortal :)
Stardust napísal Neil Gaiman od ktorého tu teraz sledujeme Amerických bohov.

Tak to budu muset sehnat :DDD ja od něj četl pouze první svazek Sandmana

Netrap se s tím, když tě někdo pomlouvá za zády. Protože je v perfektní pozici, aby ti mohl políbit p**el.
avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
20. 5. 2017 / 09:00:44 (před 7 roky)
off

Tak snad to nedopadne jako Seeker :-/ Drzim palce.

avatar uživatele
Koldik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
8. 9. 2017 / 12:25:34 (před 7 roky)
off

Nechajme sa prekvapit, urcite sa na to tesim.