Diskuze k článku Comic-Con 2017: Stargate Origins
avatar uživatele
Kolombo
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
21. 7. 2017 / 10:00:35 (před 7 roky)
off

Emmerichova reboot trilogie padla, snad vydrží alespoň tenhle projekt. A kvalitou se snad přiblíží spíš SG-1 než SGU.

Non cuspi causa qui non debe cuspire
avatar uživatele
Ajam
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
21. 7. 2017 / 10:02:45 (před 7 roky)
off

Mám poněkud obavy že to je jen ždímání značky, navíc s příběhem popírající předešlý děj :-( V seriálu i filmu je jasně řečeno, že se jim ji nepodařilo otevřít před dějem filmu, v seriálu je sice případ že na konec povedlo, ale dotyčný se nevrátil tak to nechali u ledu. A najednou podle ukázek to zvládly otevřít už mnohem dřív :-(

Ajam
avatar uživatele
Marek Marvel
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
21. 7. 2017 / 10:22:46 (před 7 roky)
off

Souhlasím s Ajamem. Tedy ne ohledně ždímání značky, tenhle termín je podle mě nadužívaný a nesmyslný, vždy se dá přijít s pěkným pokračováním nebo spin-offem. Ale také mě hned napadlo, že to vyloženě popírá epizodu The Torment of Tantalus. Kdyby to okecali tím, že se bránou prostě podařilo projít někomu jinému a Catherine o tom neměla páru, ještě bych to dokázal akceptovat, ale tohle je přinejmenším hodně zvláštní a jsem zvědav, jestli se to pokusí aspoň nějak těžkopádně vysvětlit.

Uvidíme. Tak jako tak doufám, že atmosféra bude podobná spíš rodinnějšímu pojetí SG-1 a SGA, než tomu, jak se dnes točí seriály na kabelovkách a streamovacích službách, tím by pro mě brána nadobro skončila. Už s SGU jsem měl zásadní problémy... Ale chápu, že většinovému geekovstvu by se tím nejspíš zavděčili, v tomhle jsem v menšině a uvědomuju si to...

avatar uživatele
Destiny
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
21. 7. 2017 / 10:28:04 (před 7 roky)
off

Nevím co si mám o tom myslet. To že popřou film i SG1 už jen samou podstatou tohoto nového opusu, nedává moc velké naděje. Snad se jim povede aspoň atmosférou vrátit k SG1 a SGA nebo aspoň k původnímu filmu.

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
21. 7. 2017 / 10:30:27 (před 7 roky)
off

Origin je vždy len dojenie peňazí. 9 z 10 originov sú väčšinou o ničom, lebo nemajú čo priniesť nové (vieme ako to skončí) a skôr len ničia etablované reálie a mytológiu pôvodných sérií.

avatar uživatele
hacker3985
Redaktor | Cool level: 44 | Captain Hammer
21. 7. 2017 / 10:54:46 (před 7 roky)
on

Hmm tak to sem zvedavej co z toho vyleze :D

Netrap se s tím, když tě někdo pomlouvá za zády. Protože je v perfektní pozici, aby ti mohl políbit p**el.
avatar uživatele
zip
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
21. 7. 2017 / 11:03:05 (před 7 roky)
off

Naděje umírá poslední! Zatím pojedu na euforií a budu doufat v návrat k SG1 a SGA, skepse prozatím může počkat;-)

Kolečkové brusle, sci-fi, Cimrman a sarkasmus -to je moje!
avatar uživatele
PKathy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
21. 7. 2017 / 11:08:29 (před 7 roky)
off
Marek Marvel napsal(a):

Souhlasím s Ajamem. ... Ale také mě hned napadlo, že to vyloženě popírá epizodu The Torment of Tantalus. ...

Přesně moje první myšlenka. TO jsem teda zvědavá.

To, že jsem paranoidní, ještě neznamená, že po mně nejdou.
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
21. 7. 2017 / 12:26:08 (před 7 roky)
off

OMG OMG OMG

And when my time is up, have I done enough?
Editováno: 1x | Naposledy: 21. 7. 2017 / 12:29:08
avatar uživatele
Mik
Uživatel od první verze | Cool level: 57 | admirál William Adama
21. 7. 2017 / 12:58:20 (před 7 roky)
off

Radsi bych chtel slibovany SGA film, ktery to mel vse uzavrit a nebo pokracovani SGU, ale aspon neco. Snad to dopadne dobre a nebude z toho dalsi Infinity.

avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
21. 7. 2017 / 13:02:28 (před 7 roky)
off
Kolombo napsal(a):

Emmerichova reboot trilogie padla, snad vydrží alespoň tenhle projekt. A kvalitou se snad přiblíží spíš SG-1 než SGU.

Co bylo po kvalitě na SGU špatně?

Go GOATS
avatar uživatele
Mik
Uživatel od první verze | Cool level: 57 | admirál William Adama
21. 7. 2017 / 13:13:14 (před 7 roky)
off

Ted sem se docetl, ze pujde o 10 dilny serial, kde jednotlive epizody pak v celku slozi film. To se teda moc nepredali :-D

avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
21. 7. 2017 / 13:15:08 (před 7 roky)
off
Salem napsal(a):

Co bylo po kvalitě na SGU špatně?

Úplně všechno.

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
21. 7. 2017 / 13:16:04 (před 7 roky)
off
Ajam napsal(a):

Mám poněkud obavy že to je jen ždímání značky, navíc s příběhem popírající předešlý děj :-( V seriálu i filmu je jasně řečeno, že se jim ji nepodařilo otevřít před dějem filmu, v seriálu je sice případ že na konec povedlo, ale dotyčný se nevrátil tak to nechali u ledu. A najednou podle ukázek to zvládly otevřít už mnohem dřív :-(

Souhlas.

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
21. 7. 2017 / 14:25:01 (před 7 roky)
off
Nevada napsal(a):

Úplně všechno.

Jako že se odtrhli od episodního seriálu k příběhovému?

Go GOATS
avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
21. 7. 2017 / 14:35:09 (před 7 roky)
off

Mám rozporuplné pocity...
- Cool nová Hvězdná Brána!!!
- "Doh" popírá canon...

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.
Editováno: 1x | Naposledy: 21. 7. 2017 / 14:41:04
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
21. 7. 2017 / 14:58:02 (před 7 roky)
off
Micuda98 napsal(a):

Mám rozporuplné pocity...
- Cool nová Hvězdná Brána!!!
- "Doh" popírá canon...

Canon je seriál a film (originální film) do canonu nepatří?

Go GOATS
avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
21. 7. 2017 / 14:58:43 (před 7 roky)
off

SG svet +100 bodov
nelogickost zasadenia deja -100 bodov
popretie predchadzajuceho deja -100 bodov
vysielacia plaforma +-100 (mne je to u ..aj tak pozriem inde ..ako asi kazdy u nas)
uzavrety pribeh +-0 je to jedno hlavne ze SG.

celkovo je to ale hlboho v minuse ... budem pozerat ..asi hej uz len koli znacke SG .. ci sa to zaradi medzi moje oblubene SG serialy ... pochybujem.

avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
21. 7. 2017 / 15:20:43 (před 7 roky)
off
Salem napsal(a):

Canon je seriál a film (originální film) do canonu nepatří?

Podle canonu Catherine neprošla Hvězdnou branou.

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
21. 7. 2017 / 16:20:45 (před 7 roky)
off
Micuda98 napsal(a):

Podle canonu Catherine neprošla Hvězdnou branou.

Kanón je v Amerike nato, aby sa porušoval. Stačí sa pozrieť na Hviezdne vojny, či Star Trek. Kanón aby existoval by si vyžadoval trochu rešpektovať fanúšikov.

avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
21. 7. 2017 / 16:29:05 (před 7 roky)
off

ALTERNATIVNÍ REALITA KDE CATHERINE PROŠLA BRÁNOU. *TEČKA*

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.
avatar uživatele
kneznaL
Uživatel od první verze | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
21. 7. 2017 / 17:05:02 (před 7 roky)
off

Radši bych pořádné zakončení skvělého SG Atlantis. To, že to nechali takhle neuzavřené je neskutečná škoda. Ale i tak jsem na tohle zvědavá (pokud se někdo pustí do překladu). I když je to spíš to ždímání značky a popírání předchozích událostí v SG, tak by to nemuselo být tak špatné. Určitě tomu dát minimálně jednu šanci.

avatar uživatele
Odyssea
Redaktor | Cool level: 27 | Bobby Singer
21. 7. 2017 / 20:14:49 (před 7 roky)
off

hrozně moc se těším! strach sice trochu mám, ale nadšení to zatím převažuje

Individual SciFi stories may seem as trivial as ever to the blinder critics and philosophers of today — but the core of SciFi, its essence has become crucial to our salvation, if we are to be saved at all.
avatar uživatele
Katerina Petrova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
21. 7. 2017 / 20:20:22 (před 7 roky)
off

Docela se toho bojím, aby to nepopřelo dění v SG1. Raději bych film k SGA.

avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
21. 7. 2017 / 20:41:04 (před 7 roky)
off

Teď jsem zjistil že epizoda bude mít 10 MINUT... TO SI DĚLAJÍ SRANDU?

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.
avatar uživatele
Remi
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
21. 7. 2017 / 21:07:25 (před 7 roky)
off
kneznaL napsal(a):

Radši bych pořádné zakončení skvělého SG Atlantis. To, že to nechali takhle neuzavřené je neskutečná škoda. Ale i tak jsem na tohle zvědavá (pokud se někdo pustí do překladu). I když je to spíš to ždímání značky a popírání předchozích událostí v SG, tak by to nemuselo být tak špatné. Určitě tomu dát minimálně jednu šanci.

Existují komiksy (Stargate Atlanstis: Back to Pegasus, Gateways a Hearts & Minds), které se odehrávají po událostech páté řady.

Seriálový a filmový fanatik se zalíbením v scifi a fantasy tvorbě. Jsem ale otevřený jakémukoliv žánru, když mě dokáže něčím zaujmout. Tipy na kvalitní seriál velmi rád uvítám!
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
21. 7. 2017 / 21:24:14 (před 7 roky)
off
Remi napsal(a):

Existují komiksy (Stargate Atlanstis: Back to Pegasus, Gateways a Hearts & Minds), které se odehrávají po událostech páté řady.

Pre niektorých komiks proste nie je pokračovanie TV seriálu. A to komiksy čítam. Aj Farscape, aj ďalšie, ktoré akože pokračujú v komiksoch - pre mňa to proste nie je ono.
Je rozdiel nadviazať komiksom na ukončený dej, ako Star Wars robili 30 rokov, kým to Abrams s Disnemy nezničili.

Editováno: 1x | Naposledy: 21. 7. 2017 / 21:24:40
avatar uživatele
kneznaL
Uživatel od první verze | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
22. 7. 2017 / 03:18:15 (před 7 roky)
off
Remi napsal(a):

Existují komiksy (Stargate Atlanstis: Back to Pegasus, Gateways a Hearts & Minds), které se odehrávají po událostech páté řady.

Nic pro mě. Komiksy nečtu a mluvila jsem aspoň o jednom filmu, aby se to pořádně uzavřelo.

avatar uživatele
puf-muf
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
22. 7. 2017 / 06:53:29 (před 7 roky)
off

Nová realita? Herci starnú tak vymysleli toto namiesto sľubovaných vecí...

Cílem korektnosti má být šíření tolerance a vzájemného respektu, ve skutečnosti však vytváří kulturu pokrytectví a rozněcuje nenávist.
avatar uživatele
marvio
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
22. 7. 2017 / 08:15:54 (před 7 roky)
off

Pořád jsem doufal v návrat Hvězdné brány, ale to co se chystá mě tedy vážně nepotěšilo :-(

Marvio
avatar uživatele
Anduska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
22. 7. 2017 / 18:25:24 (před 7 roky)
off

Uvidíme, uvidíme... kdyby to nevyšlo, zlepším si náladu u SG-1 :))

Nevěříš?
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
13. 8. 2017 / 04:44:22 (před 7 roky)
off
Ajam napsal(a):

Mám poněkud obavy že to je jen ždímání značky, navíc s příběhem popírající předešlý děj :-( V seriálu i filmu je jasně řečeno, že se jim ji nepodařilo otevřít před dějem filmu, v seriálu je sice případ že na konec povedlo, ale dotyčný se nevrátil tak to nechali u ledu. A najednou podle ukázek to zvládly otevřít už mnohem dřív :-(

Navíc Daniela do SG přivedla právě ona, protože nemohli rozluštit ty nápisy a nevěděli, že to vůbec je nějaká brána, než to udělal on (výzkum jejího otce byl pohřben). To tam jako ze všech dělala roky blbce?

avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
14. 8. 2017 / 19:52:53 (před 7 roky)
off
ševča napsal(a):

Navíc Daniela do SG přivedla právě ona, protože nemohli rozluštit ty nápisy a nevěděli, že to vůbec je nějaká brána, než to udělal on (výzkum jejího otce byl pohřben). To tam jako ze všech dělala roky blbce?

podla vsetkeho ..hej robila zo vsetkych cele tie roky blbcov ... pretoze ona si cestovala a pritom nemali ovladaci panel na zaciatku takze sa adresa "vytacala" manualne ...