Diskuze k článku S lupou do historie: Battlestar Galactica
avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
4. 10. 2017 / 12:08:32 (před 7 roky)
off

Toto je problém u hodnocení po první epizodě. :D

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.
avatar uživatele
zip
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
4. 10. 2017 / 12:10:59 (před 7 roky)
off

Jako milovník sci-fi jsem tomuhle dala šanci maratonem, ale po sedmi dílech mne přestalo zajímat, co bude dál...

Kolečkové brusle, sci-fi, Cimrman a sarkasmus -to je moje!
avatar uživatele
leffo
Uživatel od první verze | Cool level: 2 | Jake Harper
4. 10. 2017 / 12:17:09 (před 7 roky)
off

Tak úplně nevím, jak můžete hodnotit první díl seriálu, kterému předcházela 3hodnová minisérie... Osobně bych v tom případě ani tento první díl nepovažoval za pilotní, pilotní byla tato minisérie, která seriál odstartovala. Bez ní je jasné, že se v postavách divák neorientuje. A osobně myslím, že hudba je asi jedna z nejlepších v seriálovém světě. A říct, že 2/3 dílu bylo o ničem, je dost krátkozraké. Holt takhle se budují mezilidské vztahy a psychologické základy postav, aby měly nějakou hloubku oproti komerčním blbinám.

Editováno: 1x | Naposledy: 4. 10. 2017 / 12:20:46
avatar uživatele
Kolombo
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
4. 10. 2017 / 12:22:36 (před 7 roky)
off
leffo napsal(a):

Tak úplně nevím, jak můžete hodnotit první díl seriálu, kterému předcházela 3hodnová minisérie... Osobně bych v tom případě ani tento první díl nepovažoval za pilotní, pilotní byla tato minisérie, která seriál odstartovala. Bez ní je jasné, že se v postavách divák neorientuje. A osobně myslím, že hudba je asi jedna z nejlepších v seriálovém světě.

Jeden můj kamarád mi nechápavě psal po prvním díle, co na tom vidím, a že mu to celé nedává smysl. Po upozornění na pilotní minisérii se mu z BSG stala velmi rychle srdcovka.

Non cuspi causa qui non debe cuspire
avatar uživatele
rebeccacarf
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
4. 10. 2017 / 12:28:38 (před 7 roky)
off
leffo napsal(a):

Tak úplně nevím, jak můžete hodnotit první díl seriálu, kterému předcházela 3hodinová minisérie...

Přesně tak, bez té minisérie nemůžou být vůbec jasné souvislosti.

Osobně tento seriál jako celek považuji za jeden z nejlepších sci-fi seriálů vůbec, i když měl některá slabší místa. Například ta úvodní minisérie byla celkem zdlouhavá, ale dost podstatná.

avatar uživatele
ellessar01
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
4. 10. 2017 / 14:54:51 (před 7 roky)
off

Jak uz bylo receno, pilot je miniserie, jinak za me je 33 jeden z nej dilu celeho serialu.

avatar uživatele
Mr.Ripley
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
4. 10. 2017 / 19:05:05 (před 7 roky)
off

Přidávám se k ostatním. Poněkud nešťastné hodnocení první částí série, které předcházela pilotová tříhodinová (!!!) minisérie. Je to jako naskočit do rozjetého vlaku a v rychlosti se orientovat kolem sebe.

Mr.Ripley
avatar uživatele
pinheadcz
Dlouholetý uživatel | Cool level: 26 | Ally McBealová
4. 10. 2017 / 19:34:43 (před 7 roky)
off

Souhlas, tahle "Lupa" se nepovedla, všem milovníkům sci-fi (pokud BG neviděli, ale to pak vlastně nejsou milovníci sci-fi) doporučuji shlédnout opravdový pilot. BG je kultovní záležitost...

pinheadcz
Editováno: 1x | Naposledy: 4. 10. 2017 / 19:35:49
avatar uživatele
Redmarx
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
4. 10. 2017 / 21:10:40 (před 7 roky)
off

Srdcovka no.
BG jsem videl poprve v SD, pak jsem si to stahnul a koukal na to po druhe v HD a pak jeste jednou. Jiste ne naposledy. :-)

avatar uživatele
Pacik77
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
4. 10. 2017 / 21:19:47 (před 7 roky)
off

Jsem nadšen, že se tady lidi bouří. BSG doporučuji naprosto všem, i těm, co sci-fi nesledují. Pokud se mě někdo zeptá na nejlepší dramatické sci-fi dle mého názoru, dlouho bych přemýšlel, jestli Firefly nebo BSG. V tomto seriálu nebylo nikdy nic černobílé. Postavy, které jste na začátku nesnášeli, jste na konci seriálu milovali či naopak. A právě konec seriálu dělá z tohoto díla tím, čím je. Nepředvidatelný, pro mne až šokující a vše do sebe krásně zapadlo. Hodnotit navazující epizodu 33 jako pilotní díl? Bez komentáře. Silly, silly me.

Editováno: 1x | Naposledy: 4. 10. 2017 / 21:35:02
avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
4. 10. 2017 / 21:40:54 (před 7 roky)
off

Nezaložíme petici aby se podívaly na minisérii a tu brali jako pilot?

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.
Editováno: 1x | Naposledy: 4. 10. 2017 / 21:41:17
avatar uživatele
pinheadcz
Dlouholetý uživatel | Cool level: 26 | Ally McBealová
4. 10. 2017 / 21:56:10 (před 7 roky)
off
Micuda98 napsal(a):

Nezaložíme petici aby se podívaly na minisérii a tu brali jako pilot?

Podepisuji :)

pinheadcz
avatar uživatele
Mr.Ripley
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
4. 10. 2017 / 22:14:20 (před 7 roky)
off
Micuda98 napsal(a):

Nezaložíme petici aby se podívaly na minisérii a tu brali jako pilot?

Sem s ní!

Mr.Ripley
avatar uživatele
IrmaVep
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
4. 10. 2017 / 22:57:42 (před 7 roky)
off

Inu, musím se přidat ke vzbouřencům, děvčata :D Šupky na minisérii!

avatar uživatele
Fifipek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
4. 10. 2017 / 23:06:17 (před 7 roky)
off

Hodnotit některé seriály podle pilotu je občas velká minela,v tomto případě mimo mísu...BSG je kultovka sci-fi, která ve své době určovala trend v oblasti efektů tohoto žánru a upřímně moc seriálů jí ani dnes od té doby nepřekonalo...řekl bych, že až teď Star Trek Discovery, který díky obřímu rozpočtu zase posunul hranici o něco dál. BTW: Pokud chcete další perfektní sci-fi seriál tak doporučuji Farscape, nicméně musíte vytrpět prvních šest epizod a pak si to opravdu užijete...

avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
5. 10. 2017 / 07:27:54 (před 7 roky)
off

Odkaz na Petici byl smazán.
EDIT: Petici celkem podepsalo sedm lidí.

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.
Editováno: 2x | Naposledy: 4. 11. 2017 / 09:08:07
avatar uživatele
Vachisek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
5. 10. 2017 / 08:23:04 (před 7 roky)
off

Battlestar Galactica je pojem! Asi jako GoT.

avatar uživatele
rebeccacarf
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
5. 10. 2017 / 09:40:12 (před 7 roky)
off
Pacik77 napsal(a):

A právě konec seriálu dělá z tohoto díla tím, čím je. Nepředvidatelný, pro mne až šokující a vše do sebe krásně zapadlo.

Ano, pro mě asi nejlepší konec seriálu vůbec. Brečela jsem u toho celou dobu a ještě asi hodinu potom :-D A to i na druhé zhlédnutí...

avatar uživatele
Zean
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
5. 10. 2017 / 10:02:41 (před 7 roky)
off

Přidávám se k ostatním fandům BSG. Čas od času si jej znovu pouštím, je to skutečně klasika.

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
5. 10. 2017 / 12:57:08 (před 7 roky)
off

Na petici zatím jeden podpis? Nic moc teda :D

avatar uživatele
Micuda98
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
5. 10. 2017 / 13:40:05 (před 7 roky)
off
ragelly napsal(a):

Na petici zatím jeden podpis? Nic moc teda :D

Lidi řeknou že by to podepsali a už sem znovu ani nezavítají... A navíc se už ztratila v diskuzi.

SerialZone Influencer | Vratař | Současný obyvatel Metro Vancouveru, kde se točí séroše.
avatar uživatele
pinheadcz
Dlouholetý uživatel | Cool level: 26 | Ally McBealová
5. 10. 2017 / 18:56:02 (před 7 roky)
off
ragelly napsal(a):

Na petici zatím jeden podpis? Nic moc teda :D

Z toho se nevymluvíš, tohle bylo faux pas... ;)

pinheadcz
avatar uživatele
Jacob88
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
5. 10. 2017 / 19:11:13 (před 7 roky)
off

Koukám, že dav zuří :D Taky si hodím kamenem. Takové hodnocení si BSG nezasloužilo, ale nutně to tak muselo dopadnout bez minisérie.

Chce to nový pokus :)

avatar uživatele
Pacik77
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
5. 10. 2017 / 20:48:12 (před 7 roky)
off

To já si už pěkně stahuji minisérii. Pěkně v HD a DTS formátu. Uvidím ji asi už po sedmé :)

avatar uživatele
Mr.Ripley
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
6. 10. 2017 / 08:56:44 (před 7 roky)
off
pinheadcz napsal(a):

Z toho se nevymluvíš, tohle bylo faux pas... ;)

Ámen. Holka, z tohohle se už jen tak nevymluví. :)

Mr.Ripley
avatar uživatele
zip
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
6. 10. 2017 / 17:44:06 (před 7 roky)
off

Viděla jsem minisérie a pak další díly. Stojím si za svým, přestalo mne zajímat, co bude dál... fajn, že jsou diskuse, třeba jste horlivci přesvědčili někoho ke shlédnutí;-)

Kolečkové brusle, sci-fi, Cimrman a sarkasmus -to je moje!
avatar uživatele
Redmarx
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
6. 10. 2017 / 23:04:13 (před 7 roky)
off

Ja petici nepodepisu, naopak jen at to puvodni hodnoceni zustane, aspon je videt, ze i serialovy fajnsmejkri jako jsou zdejsi hodnotitele serialu se mohou nekdu i opravdu kardinalne mylit.

Nejlepsi vesmirne sci-fi vsech dob:
1. Battlestar Galactica
2. Stargate SG-1
3. Farscape

4. Stargate Universe (zmrseno neuzavrenym koncem)
5. Dark Matter (zmrseno neuzavrenym koncem)

Ta prvni trojka je jasna, dalsi dva bohuzel totalne zabili neuzavrenym koncem. Na 6. misto bych asi dal Star Trek: Voyager, ale tezko rict, byly skvele dily a blbe dily, v prvni petce bylo tech slabsich dilu opravdu pomalu.
Star Trek: Discovery jsem zatim videl prvni dva dily a vubec me to nepresvedcilo, zatim stale koukam dal, ale zda se mi to slabe minimalne herecky.
Na vykon Jamese Callise z BSG tam asi nikdo aspirovat nebude a to byl i zbytek ansablu BSG naprosto dokonalej, tam snad nebyl nikdo na koho by se dalo ukazat jako na slabsiho herce, prvotridni herecke vykony!

Editováno: 1x | Naposledy: 7. 10. 2017 / 09:41:54
avatar uživatele
Pacik77
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
8. 10. 2017 / 23:01:17 (před 7 roky)
off
Nejlepsi vesmirne sci-fi vsech dob:
1. Battlestar Galactica
2. Stargate SG-1
3. Farscape

4. Stargate Universe (zmrseno neuzavrenym koncem)
5. Dark Matter (zmrseno neuzavrenym koncem)

BSG souhlas. Chybí mi tu, už mnou zmiňované, Firefly, zde konec nahradili komiksem a závěrečným filmem Serenity. Farscape ano, i když to podle mne nebude káva pro každého. SG bez debat. Škoda jen, že podprůměrné závěrečné filmy, které vyšly na DVD, potopily finální řadu Atlantidy. A scénář byl už přitom napsaný a vypadal velice slibně.

SGU jsem ze začátku nemohl skousnout, trvalo mi dlouho, než jsem si oblíbil herce. IT kluk s lehkou nadváhou není Sam a vlastně se nikdo nemohl rovnat nikomu. Nicméně, SGU zaniklo, aby mohl vzniknou Dark Matter a Killjoys, takže není nic černobílé.

Dark Matter a jeho první sezona byla naprosto fantastická. Celá sezona byla zaměřená pouze na posádku lodi. A navíc, flashbacky mám vždycky rád. Horší bylo pokračování. Když má sezona jen 13 epizod, nemůžu do ní vměstnat boj galaktických superfrakcí, zradu v posádce, převrat androidů, posádku z alternativního universa a útok naprosto neznámé rasy. Seriál jsem sledoval najednou a shlédl jsem ho během týdne, stejně jsem se ztrácel (jasny, koukal jsem na to v angličtině při rychlosti 1,7x, ale i tak. U první sezony to nebyl žádný problém)

Star trek, zatím jsem viděl jen Star Trek Enterprise, původně jen Enterprise. Dosti podceňovaný seriál. Ale zase, zmiňované flashbacky a hlavně, dozvíme se, jak to všechno začalo. Doporučuji.