Diskuze k článku Seriálové osudy: Zoo
avatar uživatele
tommmyk
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
24. 10. 2017 / 00:37:06 (před 7 roky)
off

Škoda, první série byla fakt suprová, po smrti Chloe to šlo kvalitou dolů. Ale přál bych seriálu uzavřený konec, aby bylo vše vyřešené.

avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
24. 10. 2017 / 05:26:05 (před 7 roky)
off

Povedzme si to úprimne, Zoo bola blbosť uz od prvej série. Taká blbosť, že ju človek proste musel milovať. To samozrejme nespomínam fakt, že s knihou to má spoločné asi len tu vzburu zvierat a mena troch, áno troch postáv. Zvyšok je len kopa vyfabulovanych hovadín :D

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
Editováno: 1x | Naposledy: 24. 10. 2017 / 05:35:50
avatar uživatele
patrik1177
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
24. 10. 2017 / 05:52:05 (před 7 roky)
off

Sakra. Já věděl, že seriál zruší, ale mohli udělat ještě alespoň 4. zkrácenou sérii. Je pravda, že kvalita seriálu šla dolů, ale ukončení cliffhangerem... tohle já nesnáším.

avatar uživatele
Kolombo
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
24. 10. 2017 / 07:50:12 (před 7 roky)
off
patrik1177 napsal(a):

Sakra. Já věděl, že seriál zruší, ale mohli udělat ještě alespoň 4. zkrácenou sérii. Je pravda, že kvalita seriálu šla dolů, ale ukončení cliffhangerem... tohle já nesnáším.

Ve zkrácenou sérii se doufá snad u každého cliffhangeru na konci :-)

Non cuspi causa qui non debe cuspire
avatar uživatele
Hurvi
Uživatel od první verze | Cool level: 27 | Bobby Singer
24. 10. 2017 / 09:13:31 (před 7 roky)
off

Takto to môžem vyhodiť ďalší seriál z watchlistu... neznášam otvorené konce

avatar uživatele
_karel_
Dlouholetý uživatel | Cool level: 70 | Eric Northman
24. 10. 2017 / 13:08:52 (před 7 roky)
off

Škoda. Jeden z mála seriálů, kdy jsem se celkem dychtivě těšil na další díl. :-)

avatar uživatele
Romix
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
24. 10. 2017 / 13:18:06 (před 7 roky)
off

Už nějakou dobu se na tenhle seriál chystám, ale to se teď s neuzavřeným koncem mění..

Romix
avatar uživatele
carolos
Redaktor | Cool level: 61 | Leonard Hofstadter
24. 10. 2017 / 20:42:22 (před 7 roky)
off

Dokelu!

Inak zaujímavé porovnanie s Under the Dome. Oba seriály boli letné, oba podľa kníh, oba sa dočkali 3 sérií, oba zrušené pre zlú sledovanosť. Ale aspoň Under the Dome nemalo na konci taký cliffhanger, aký mala ZOO.

Knihu ZOO som nečítal, takže nemôžem kritizovať, čo som videl, aj keď tá telenovelosť a zamotanosť v 3.sérii bola riadna. No to, čo predviedli v 3.sérii Under the Dome, to bola esencia čistého zla a vtedy si to rozhodne zaslúžilo zrušiť.

A práve u Under the Dome dúfam, že sa raz knihy chytí niektorá kábelovka a natočí to poriadne, aj s tým koncom, kde sa bojuje o prežitie.

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
24. 10. 2017 / 20:43:55 (před 7 roky)
off

Áno, to je to čo diváci vždy chcú. Neuzavretý koniec. Ešteže nám v tom stanice vychádzajú v ústrety, pretože keby na nás chceli kašlať, tak s tým ako diváci nič nezmôžeme.
Je to ako masochizmus, stále to robia a my sa stále necháme.

avatar uživatele
marcoz1
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
24. 10. 2017 / 21:18:00 (před 7 roky)
off

Seriál som sledoval, ale tretia séria bola fakt slabá a niekedy som mal problém dopozerať nejaké epizódy do konca... Zrušiť ho bolo správne rozhodnutie.

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
24. 10. 2017 / 21:34:19 (před 7 roky)
off
marcoz1 napsal(a):

Seriál som sledoval, ale tretia séria bola fakt slabá a niekedy som mal problém dopozerať nejaké epizódy do konca... Zrušiť ho bolo správne rozhodnutie.

Neukončiť seriál nie je nikdy správne rozhodnutie.
Vždy je to podraz a výsmech divákom so vztýčeným prostredníkom a posolstvom "My máme monopol a môžeme si robiť čo sa nám zachce".

avatar uživatele
marcoz1
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
25. 10. 2017 / 14:41:55 (před 7 roky)
off
Alias napsal(a):

Neukončiť seriál nie je nikdy správne rozhodnutie.
Vždy je to podraz a výsmech divákom so vztýčeným prostredníkom a posolstvom "My máme monopol a môžeme si robiť čo sa nám zachce".

Keď sa scenáristi trápia a už len varia z vody, netreba sa čudovať, že seriál stráca divákov a je zrušený... ja som to dopozeral už len zo zotrvačnosti, ale v USA na to zjavne nemali trpezlivosť... Takto sa aspoň uvoľní priestor pre nový projekt a ktovie, možno bude zaujímavejší :)

Editováno: 1x | Naposledy: 25. 10. 2017 / 14:43:13
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
25. 10. 2017 / 17:25:15 (před 7 roky)
off
marcoz1 napsal(a):

Keď sa scenáristi trápia a už len varia z vody, netreba sa čudovať, že seriál stráca divákov a je zrušený... ja som to dopozeral už len zo zotrvačnosti, ale v USA na to zjavne nemali trpezlivosť... Takto sa aspoň uvoľní priestor pre nový projekt a ktovie, možno bude zaujímavejší :)

Zober si, že si v reštike, dostaneš nejaké predjedlo, dáš si aperitív a čakáš na hlavný chod a potom ti prídu povedať, že reštiku zatvárajú.
Alebo máš dobrú predohru, začne fajkn sex a potom ti partnerka oznámi, že zabudla vypnúť plyn a odíde.
U mňa to bolo už veľmi nízko, tak ako posledné série Once Upon a Time. Ja súhlasím, že keď sú scenáristi slabí, tak je lepšie to ukončiť, ako bolestivo naťahovať dej, ktorý sa nikam neposúva a len prešlapujú na mieste. Ale dať tomu koniec. Lebo potom je zbytočný čas, čo sme tomu venovali. Rovnako je nulová šanca na znovupozeranie (v prípade seriálov, kedy boli prvé série dobré). Keby mali stanice trochu rozumu, tak žiadna na svete nekúpi seriál bez konca a možno by si potom povedal, že aspoň dvoj, trojdielna miniséria by mohla vždy vzniknúť pre ukončenie.
Keby to bol jeden seriál za pár rokov, OK, všetci by sme to prehrzyli a ignorovali. Ale keď je to každý rok pár seriálov, tak to človeka vytáča. Iste, keby teraz šlo len o ZOO, tak by som to tiež asi ignoroval, ale po Dark Matter a ďalších - človek si bolestivo uvedomuje tú bezvýznamnosť diváka. Divák je niekto na kom absolútne nezáleží.
A nie je argument len masová sledovanosť, ako pri GoT. Keď si niečo žiadajú masy, tak to dostanú. Dostali aj hlavu francúzskeho kráľa pri revolúcii. Ale bežný človek/ zákazník/ divák je úplne ignorovaný. Nestojí ani len za nejaké vyjadrenie že ich mrzí neukočenie.

avatar uživatele
patrik1177
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
25. 10. 2017 / 19:48:15 (před 7 roky)
off
Alias napsal(a):

Zober si, že si v reštike, dostaneš nejaké predjedlo, dáš si aperitív a čakáš na hlavný chod a potom ti prídu povedať, že reštiku zatvárajú.
Alebo máš dobrú predohru, začne fajkn sex a potom ti partnerka oznámi, že zabudla vypnúť plyn a odíde.
U mňa to bolo už veľmi nízko, tak ako posledné série Once Upon a Time. Ja súhlasím, že keď sú scenáristi slabí, tak je lepšie to ukončiť, ako bolestivo naťahovať dej, ktorý sa nikam neposúva a len prešlapujú na mieste. Ale dať tomu koniec. Lebo potom je zbytočný čas, čo sme tomu venovali. Rovnako je nulová šanca na znovupozeranie (v prípade seriálov, kedy boli prvé série dobré). Keby mali stanice trochu rozumu, tak žiadna na svete nekúpi seriál bez konca a možno by si potom povedal, že aspoň dvoj, trojdielna miniséria by mohla vždy vzniknúť pre ukončenie.
Keby to bol jeden seriál za pár rokov, OK, všetci by sme to prehrzyli a ignorovali. Ale keď je to každý rok pár seriálov, tak to človeka vytáča. Iste, keby teraz šlo len o ZOO, tak by som to tiež asi ignoroval, ale po Dark Matter a ďalších - človek si bolestivo uvedomuje tú bezvýznamnosť diváka. Divák je niekto na kom absolútne nezáleží.
A nie je argument len masová sledovanosť, ako pri GoT. Keď si niečo žiadajú masy, tak to dostanú. Dostali aj hlavu francúzskeho kráľa pri revolúcii. Ale bežný človek/ zákazník/ divák je úplne ignorovaný. Nestojí ani len za nejaké vyjadrenie že ich mrzí neukočenie.

Absolútny souhlas. Já bych řekl, že každý seriál by si zasloužil alespoň závěrečnou minisérii nebo film, kterými by se děj uzavřel.

avatar uživatele
milosh
Dlouholetý uživatel | Cool level: 38 | Angel
25. 10. 2017 / 22:41:42 (před 7 roky)
off

Under the Dome jsem měl rád, ale třetí série šla hodně špatným směrem, takže ukončení mi ani nevadilo. U Zoo nemůžu soudit, protože jsem se nějak nedokázal dostat ani přes první sérii. Každopádně ale škoda každého seriálu, který se nedočká důstojného konce :(

avatar uživatele
Koldik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
4. 1. 2018 / 09:56:57 (před 6 roky)
off

Hruza, hruza...nastastie si ani poriadne na ten cliffhanger nepamatam, no viem ze som sa tesil na dalsiu seriu...no nic, mame priestor na nieco ine...