Diskuze k článku Z Pána prstenů bude seriál
avatar uživatele
Goldeenka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
4. 11. 2017 / 11:00:37 (před 7 roky)
off

Na to se nabízí snad jediná otázka... proč?

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
4. 11. 2017 / 11:09:08 (před 7 roky)
off
Goldeenka napsal(a):

Na to se nabízí snad jediná otázka... proč?

Súhlas.
Sfilmovať niečo do filmu, či seriálu, čo sfilmované nebolo, alebo bolo v mizernej kvalite a nikto ani nevie, že to sfilmované bolo, OK. Super, tešíme sa.
Ale toto? Kde je film už kultová klasika a vo výbornej kvalite? Nie je nič iné, čo by stálo za sfilmovanie?
A zvlášť keď nie sú k dispozícii všetky postavy? To by bolo totiž jediné ospravedlnenie, že rozšírime to čo sa do filmovej trilógie nezmestilo. Ale takto? A za tie peniaze?

avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
4. 11. 2017 / 11:09:16 (před 7 roky)
off

Tohle Amazon Prime/netflix bud na hřbitov, nebo do nebe.

Go GOATS
avatar uživatele
Vachisek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
4. 11. 2017 / 11:16:13 (před 7 roky)
off

Netflix má Witchera takže asi Amazon, ale co Amazon natočil zatím je dle mě průšvih.

avatar uživatele
Ree
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
4. 11. 2017 / 11:26:44 (před 7 roky)
off

Zaprvé souhlasím s komentáři výše - natočit seriál, když filmy byly neuvěřitelně úspěšné a tvůrci by se museli hodně, hodně snažit, aby se alespoň vyrovnali kvalitě filmů.
Zadruhé - pokud by to vzal Netflix, tak bych se hodně naštvala, protože kvůli rozpočtu zařízli Sense8 a teď by vyhodili peníze za práva na Pána prstenů, kde by vlastně nedostali ani všechny postavy? Pfff...

Ukažte mi sexy chlapa a máte ode mě pokoj...
avatar uživatele
litllewitch
Redaktor | Cool level: 41 | Sheldon Cooper
4. 11. 2017 / 12:04:45 (před 7 roky)
off

Otázka je, jestli má smysl, se o něco takového vůbec rvát, pokud jsou práva takhle osekaná... Dát balík peněz za něco, co ve výsledku nepůjde třeba ani zrealizovat, je trochu drahej špás.

Bored now...
avatar uživatele
Vachisek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
4. 11. 2017 / 12:10:20 (před 7 roky)
off

Bohatě by stačilo udělat něco z historie Středozemě tam je materiálu na 100 seriálů. A nebo dělat úplně jiné fantasy. Máme tu stále Meč Pravdy, který sice byl zpracován, ale béčkově a byla to spíš urážka knížky. Potom tu jsou taky populární Trpaslíci. Dark Elfy bych rád viděl na plátně někdy. Originalita je určitě lepší než levná kopie. Já jsem milovní fantasy zatím máme jen GoT a Shannaru. Je tam obrovský prostor. Po ústupu komiksů očekávám fantasy dračku.

Editováno: 1x | Naposledy: 4. 11. 2017 / 12:11:28
avatar uživatele
Nycklick
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
4. 11. 2017 / 12:16:41 (před 7 roky)
off

... a proč? Ať natočí něco jiného od Tolkiena, příběhů a knih od něj je tolik, že by jim to vyšlo na pár pěkných řad, ale ať nesahají na něco, co se tolik povedlo.

Editováno: 1x | Naposledy: 4. 11. 2017 / 12:17:03
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
4. 11. 2017 / 12:35:36 (před 7 roky)
on

Zrovna včera mi muž řekl, že si musíme udělat filmový maraton (prodloužené verze samozřejmě). Já viděla jen první díl tenkrát před 15 lety nebo kolika a bylo to docela utrpení, ale jak správně poznamenal, tak se mi vkus trošku vyvíjel, takže jsem si teda řekla, že to někdy zkusíme. Jakožto neznalec knih a filmů tedy můj názor na seriál: Proč ne, chtějí slavnou značku, která by se stala fantasy fenoménem jako GoT, a Pán prstenů je rozhodně hodně silná značka. Na druhou stranu za ty prachy a ještě bez některých postav? To mi přijde dost přestřelené. Jak tady píšou ostatní, fantasy témat v knižní podobě je mnoho, důležité je, jak kvalitně se to natočí, pokud to bude stát za to, lidi tomu určitě šanci dají... a třeba se tak dostane do širokého povědomí zase nějaká jiná knižní série a radost budou mít tedy i vydavatelství.

avatar uživatele
Barssi
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
4. 11. 2017 / 12:35:50 (před 7 roky)
off
Ree napsal(a):

Zaprvé souhlasím s komentáři výše - natočit seriál, když filmy byly neuvěřitelně úspěšné a tvůrci by se museli hodně, hodně snažit, aby se alespoň vyrovnali kvalitě filmů.
Zadruhé - pokud by to vzal Netflix, tak bych se hodně naštvala, protože kvůli rozpočtu zařízli Sense8 a teď by vyhodili peníze za práva na Pána prstenů, kde by vlastně nedostali ani všechny postavy? Pfff...

Přesně tak, kdyby to vzal Netflix, tak bych se dost naštvala, právě kvůli Sense8.

avatar uživatele
pinheadcz
Dlouholetý uživatel | Cool level: 26 | Ally McBealová
4. 11. 2017 / 13:00:55 (před 7 roky)
off

To je úlet, čtvrt miliardy a nejsou tam všechny postavy... Co bude dál ? Sněhurka a 4 trpaslíci ??

pinheadcz
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
4. 11. 2017 / 13:18:42 (před 7 roky)
off

ale..proč? Pán prstenu je má nejoblíbenější trilogie vůbec, proč to prznit seriálem?

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
tommmyk
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
4. 11. 2017 / 13:34:22 (před 7 roky)
off

Myslím, že to není myšleno jako nová verze Pána prstenů, ale nějaký příběh ze světa Středozemě. Materiálů z tohoto světa je dost, takže za mě, proč to nezkusit. Může z toho být další hit jako GoT.

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
4. 11. 2017 / 13:50:53 (před 7 roky)
off
tommmyk napsal(a):

Myslím, že to není myšleno jako nová verze Pána prstenů, ale nějaký příběh ze světa Středozemě. Materiálů z tohoto světa je dost, takže za mě, proč to nezkusit. Může z toho být další hit jako GoT.

Ak to nebude mať ohromný, riadne ohromne ohromný rozpočte, tak úspech by som veľmi nevidel. možno ešte prvá séria, ktorá by sa niesla na vlne nostalgie filmov. Ale PP je viac menej rozprávkové, oproti drsnému GoT, ktorý zaujal práve tou svojou neotrlosťou.
Minimum fantasy filmov, či seriálov uspeje. Ja som fanúšik SFaF a hoci by sa mi páčilo, aby sa im darilo, tak to tak nie je a ani neverím, že bude.

avatar uživatele
Vachisek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
4. 11. 2017 / 14:55:32 (před 7 roky)
off

Pán Prstenů je asi jeden z nejvíc trapných příběhů ze středozemě je to obyčejná pohádka kde dobro zvítězí nad zlem. I tak je to ale fantasticky natočeno a napsáno, ale v historii středozemě je mraky zajímavějších příběhů. A vůbec proč by mělo být vše jen o středozemi. Příběh z jížních zemí či zemích za mořem by asi taky stál za to. Jinak největší urážka lore Lotra je nová pc hra, která má fantastickou hratelnost. Když projde tohle projde už snad všechno xD. Odula modelka je best lore fail a best postava zaroven.

avatar uživatele
sarhod79
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
4. 11. 2017 / 19:06:22 (před 7 roky)
off

Tak to je super zpráva, filmy byly dobře zpracované. Ale vytvořit svět podle Tolkiena dá zabrat, tak jsem zvědavá jak se s tím poperou.

"Vím, že nic nevím."
avatar uživatele
liskulka.lida
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
4. 11. 2017 / 23:21:44 (před 7 roky)
off

Super, že je to tak drahý. Já se obávám, že filmaři nedokáží vytvořit pořádný fantasy seriál (výjimka GoT, Merlin). Navíc- proč předělávat legendární filmovou triologii? Zvlášť, když prodloužené verze filmů zaberou víc času než série seriálu?

Raději krátký, kvalitní seriál než bolestivé natahování za každou cenu.
avatar uživatele
milosh
Dlouholetý uživatel | Cool level: 38 | Angel
4. 11. 2017 / 23:34:41 (před 7 roky)
off

Pán prstenů mě nikdy nenadchnul (já vím, jsem zjevně zcela ojedinělá výjimka), takže mě tahle zpráva nijak nevzrušuje.
Spíš si říkám, to se stále musí jen adaptovat knihy a hry? To si nemůžou scénáristi vymyslet vlastní svět? Mělo by to i výhodu, ušetřili by za práva a nikdo by dogmaticky nerýpal, že to ale "mělo" přece být tak a tak a skončit úplně jinak. Je to o nedostatku nápaditých tvůrců a nebo o tom, že fantasy bez zvučné značky by nedokázalo přitáhnout dost lidí? Protože mě je třeba úplně jedno jestli se to jmenuje "Pohádky z paloučku" nebo "Game of Thrones", zajímá mě obsah.

avatar uživatele
CrazyGeek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
5. 11. 2017 / 00:22:07 (před 7 roky)
off

Cože? Ne! Prosím ne! Kupte někdo Witchera, natočte ho pořádně (špinavě, drsně ,realisticky)a máte megahit

Začíná mi z toho všeho hrabat. Uwííííííí
avatar uživatele
Caroline115
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
5. 11. 2017 / 00:26:20 (před 7 roky)
off
CrazyGeek napsal(a):

Cože? Ne! Prosím ne! Kupte někdo Witchera, natočte ho pořádně (špinavě, drsně ,realisticky)a máte megahit

Vždyť Zaklínač bude na Netflixu...

Editováno: 1x | Naposledy: 5. 11. 2017 / 00:29:03
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
5. 11. 2017 / 00:50:35 (před 7 roky)
on
CrazyGeek napsal(a):

Cože? Ne! Prosím ne! Kupte někdo Witchera, natočte ho pořádně (špinavě, drsně ,realisticky)a máte megahit

https://www.serialzone.cz/clanek/9272-netflix-vyviji-serialoveho-zaklinace/

avatar uživatele
RiverSong
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
5. 11. 2017 / 01:18:59 (před 7 roky)
off

Rozhodně mě více láká seriálový Zaklínač. Pán prstenů je sice moje další srdcovka, ale svoji slávu a lesk si toto veledílo užilo ve filmech. Nemluvě o tom, že by se mistři scénáristi mohli nechat inspirovat Shadow of War... Neříkám, že je to špatná hra, ale jako odkaz LOTRa a Středozemě je to totální blbost, nemyslíte? Prostě řečeno, Řezník z Blavikenu, Trubadúr a Lvíče z Cintry přece jenom stále na to své důstojné zpracování čekájí. Jen doufám, že se budou držet více knih, ale to by si měl pan Sapkowski pohlídat ;) a taky se děsně těším, až se zrealizují ty velmi hluboké myšlenky, které můžeme v Zaklínači najít :D
„Čas sa táhne, tož tu lapíme s pánem zaklínačem, konverzujeme a přetvářáme pivo na chcanky. - Bouřková sezóna“

I'm a woman who drinks tea.
avatar uživatele
CrazyGeek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
5. 11. 2017 / 01:23:42 (před 7 roky)
off
Caroline115 napsal(a):

Vždyť Zaklínač bude na Netflixu...

Ok, omlouvám se a jen to upravím.
Cože? Ne! Prosím ne! Jen ne žádné další LotR CGI orgie.

Začíná mi z toho všeho hrabat. Uwííííííí
avatar uživatele
Rašík
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
5. 11. 2017 / 10:51:12 (před 7 roky)
off

Vážně, jako proč? Vždyť to s těmi právy nemá cenu, navíc seriál se filmu rozhodně nevyrovná. Nechala bych to být, ať se do toho nervou, budou to jen vyhozené peníze.

Rašík
avatar uživatele
D.D.
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
5. 11. 2017 / 20:33:24 (před 7 roky)
off

Myslím, že to nie je potrebné dávať do seriálovej podoby. Filmové spracovanie je výborné. A určite je ešte veľa vo fantasy, čo by si viac zaslúžilo sfilmovať ako toto. Plus za tie peniaze sa im čudujem len že prišli s takým nápadom.

avatar uživatele
Atenecka
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
6. 11. 2017 / 15:27:01 (před 7 roky)
off

Takových peněz? Tento svět je nemocný. Je tolik dětí, co nemá jídlo a někdo si řekne za „nic“ takových peněz???

Já bych chtěla vidět jako seriál Malazskou knihu padlých… To by vydalo klidně na 100 sérií :-D

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
13. 11. 2017 / 19:31:50 (před 7 roky)
on

Je to oficiální: Seriál vznikne na Amazonu, streamovací služba se projektu upsala na "multi-season commitment", takže vznikne víc sérií. Jo a plus ještě případně i potenciální spin-off.

avatar uživatele
carolos
Redaktor | Cool level: 62 | Bernard Black
13. 11. 2017 / 22:33:47 (před 7 roky)
off

Tak hlavne na tie potencionálne spin-off seriály som zvedavý. Predsa len, svet LOTR je bohatý na príbehy. Za mňa palec hore :)

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
8. 1. 2019 / 20:15:47 (před 6 roky)
off

Myslím si, že zpracování jako tato by se měla dělat pro každou generaci jen jednou. Ať počkají ještě třeba 20 let, až budou efekty ve filmech působit směšně, až to lidi nebude dávno zajímat, kromě fajnšmekrů samozřejmě.

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
9. 1. 2019 / 01:43:59 (před 6 roky)
off
ševča napsal(a):

Myslím si, že zpracování jako tato by se měla dělat pro každou generaci jen jednou. Ať počkají ještě třeba 20 let, až budou efekty ve filmech působit směšně, až to lidi nebude dávno zajímat, kromě fajnšmekrů samozřejmě.

Tak by to malo byť s mnohými filmami/ seriálmi. Ale žiaľ reštarty fičia vo veľkom už cez desať rokov a nezdá sa, že by končili.
A občas je to pretláčanie agendy. Nový Hellboy má opäť černošku, hoci je to nová postava, miesto Liz. Opäť vec, ktoré nepotreboval reštart, Perlman bol skvelý Hellboy, stačilo vymeniť scenáristu a réžiu.
Niekedy to vyjde, Spider-Man homecoming je lepší než všetci predošlí, ale tam to bolo zlé od počiatku. Hoci stále skúšať to isté, prvý dvaja nevyšli, prvé dva pokusy Fantastická štvorka nevyšli, prvý dvaja Wolverinovia moc nevyšli, až tretí bol pecka. Keď to nejde, nech to skúšajú.
Ale kvalitu by mali nechať tak. Staré Total Recal, či Predator si pozriem kedykoľvek, oproti tým novým slabotám. A to medzi starým a novým Total Recal prešlo 22 rokov. teraz už má Arnoldov film 28 rokov a stále vedie. Niečo vylepšiť, alebo rozšíriť, alebo napraviť spackané, ale na niečo by sa šahať nemalo.

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
9. 1. 2019 / 06:31:19 (před 6 roky)
off
Alias napsal(a):

Tak by to malo byť s mnohými filmami/ seriálmi. Ale žiaľ reštarty fičia vo veľkom už cez desať rokov a nezdá sa, že by končili.
A občas je to pretláčanie agendy. Nový Hellboy má opäť černošku, hoci je to nová postava, miesto Liz. Opäť vec, ktoré nepotreboval reštart, Perlman bol skvelý Hellboy, stačilo vymeniť scenáristu a réžiu.
Niekedy to vyjde, Spider-Man homecoming je lepší než všetci predošlí, ale tam to bolo zlé od počiatku. Hoci stále skúšať to isté, prvý dvaja nevyšli, prvé dva pokusy Fantastická štvorka nevyšli, prvý dvaja Wolverinovia moc nevyšli, až tretí bol pecka. Keď to nejde, nech to skúšajú.
Ale kvalitu by mali nechať tak. Staré Total Recal, či Predator si pozriem kedykoľvek, oproti tým novým slabotám. A to medzi starým a novým Total Recal prešlo 22 rokov. teraz už má Arnoldov film 28 rokov a stále vedie. Niečo vylepšiť, alebo rozšíriť, alebo napraviť spackané, ale na niečo by sa šahať nemalo.

Že se to dělá... Navíc, příklady, které uvádíš, tam je dobrá jen jedna verze, což je přesně ono. I když já osobně považuju Pána prstenů za přeceňovaného (což berte s rezervou, od Shakespeara je Romeo a Julie taky nejoblíbenější hra a já ji považuju za tu nejslabší z těch, co jsem četla), je to klasika, každý fantasy autor Tolkiena hrozně respektuje, knížka se dostala snad jako jediná v žánru do povinné četby, mělo to i Oscara, to je prostě příběh, který respektují i ti, kteří by jinak po slovech jako čarodějové, trpaslící, elfi atd. prohodili panenky. Do toho se nerype, dokud si to lidi pamatují.