Diskuzní fórum
Netrpíme sprostá slova.
V diskuzi netolerujeme nic, co odporuje platným zákonům ČR, tedy žádný warez a podobně!
Jeden vykřičník a jeden otazník je až dost. Nemusíš jich udělat deset za sebou. To samé platí o smajlících.
Čeština má nějaká pravidla, tak by bylo fajn je dodržovat.
CAPS LOCK je zlo.
Ahoj.
Jsem tu celkem nováček a se serialzone.cz se teprve seznamuji. Mou první trofejí bylo, k mému údivu, vytrvalý surfař. Pak naskočily další za komentáře a hodnocení a za české seriály. Ráda bych se o těchto trofejích dozvěděla více, případně jaké další jsou.
Dále by mě zajímalo lovení ztracených trofejí, či jak se to jmenuje. Co pro to člověk musí udělat (nepočítám to, že musím proklikávat každý seriál), abych tu trofej našla. Mě se to totiž ještě nepovedlo a to denně projedu i 1/3 seriálů, co tu máte!
Seraphine313 napsal(a):
Když se ti určitý počet lidí podívá na profil, tuším 25. První hvězdička je za 100, druhá za 200.
Můj profil navštívilo 40 lidí a tuhle trofej nemám :-D Asi nejsem zajímavá :-D
veverka-zrzka napsal(a):
Můj profil navštívilo 40 lidí a tuhle trofej nemám :-D Asi nejsem zajímavá :-D
Pro trofej se počítají jen registrovaní (a unikátní), aby se někdo neměl touhu F5kovat z práce či školy...
Fruiko napsal(a):
Pro trofej se počítají jen registrovaní (a unikátní), aby se někdo neměl touhu F5kovat z práce či školy...
Tak to bude asi ono. To bude kámen úrazu. Díky za vysvětlení.
veverka-zrzka napsal(a):
Ahoj.
Jsem tu celkem nováček a se serialzone.cz se teprve seznamuji. Mou první trofejí bylo, k mému údivu, vytrvalý surfař. Pak naskočily další za komentáře a hodnocení a za české seriály. Ráda bych se o těchto trofejích dozvěděla více, případně jaké další jsou.
Dále by mě zajímalo lovení ztracených trofejí, či jak se to jmenuje. Co pro to člověk musí udělat (nepočítám to, že musím proklikávat každý seriál), abych tu trofej našla. Mě se to totiž ještě nepovedlo a to denně projedu i 1/3 seriálů, co tu máte!