Diskuzní fórum

Setkání? Sraz? SerialZoneCon?

Netrpíme sprostá slova.

V diskuzi netolerujeme nic, co odporuje platným zákonům ČR, tedy žádný warez a podobně!

Jeden vykřičník a jeden otazník je až dost. Nemusíš jich udělat deset za sebou. To samé platí o smajlících.

Čeština má nějaká pravidla, tak by bylo fajn je dodržovat.

CAPS LOCK je zlo.

channina
Uživatel od první verze | Cool level: 133 | Jackson 'Jax' Teller
8. 5. 2012 / 22:45:37 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Ještě dvě poznámky, o kterých jsem se zapomněla zmínit ;)

1. Treatys si kdysi zamluvil článek - pozvánku. Já si zamlouvám post-článek - reportáž ;)

2. Píšu vám v dostatečném předstihu, ať se na to stihnete psychicky připravit :D Jsem trošku fotografický maniak, foťáček mám v podstatě přirostlý k ruce :D Takže počítejte s tím, že vás budu celý večer (na 99% procent hned od příchodu do dveří) blikat :D ;) Můžete nadávat, jak chcete :D Pak budete rádi, že máte památku :D Mám s tím už zkušenosti :D

Fotky z pozdních hodin jistě oceníme nejen my, ale i ti, co se nebudou moc účastnit a budou číst tu reportáž :D

bosla: Návrhy samozřejmě přijímám, můžeš mi je hodit do zprávy :)

What's meant to be, eventually will be.
bosla
Uživatel od první verze | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
8. 5. 2012 / 22:47:53 (před 12 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

btw. jak je to vlastně u tebe s těma volnýma postelema?

Jestli se něco závažného nestane, tak by u mě mohl někdo přespat, mám tu rozkládací gauč, manželská postel a někdo by mohl spát u mě v posteli.
Ale ne aby pak u mě byla nějaká after party :)

Podnik: Trošku mě zajímá jakou máte představu kam jít, pochopil jsem, že chcete míchané drinky :), já jsem spíš na pivo, jestli spíš sezení, kde si budete povídat s podprahovou hudbou, nebo spíš klub nebo podnik kde je třeba i bowling(kulečník,šipky atd.)

Editováno: 1x | Naposledy: 8. 5. 2012 / 22:53:38
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot