Diskuzní fórum
Netrpíme sprostá slova.
V diskuzi netolerujeme nic, co odporuje platným zákonům ČR, tedy žádný warez a podobně!
Jeden vykřičník a jeden otazník je až dost. Nemusíš jich udělat deset za sebou. To samé platí o smajlících.
Čeština má nějaká pravidla, tak by bylo fajn je dodržovat.
CAPS LOCK je zlo.
Můůžu já sama doplňovat epizody? A jak?
A nevite jeste nekdo jestli můžu a kdyžtak jak doplnit fotku k osobnosti?
Na obojí se musíš stát redaktorem.
Adulinka98 napsal(a):
Můůžu já sama doplňovat epizody? A jak?
Jak píše Lukáš, musíš být redaktorem, ale je možné nějakému redaktorovi napsat obsah a ten tě tam pak doplní jako autora =)
Adulinka98 napsal(a):
A nevite jeste nekdo jestli můžu a kdyžtak jak doplnit fotku k osobnosti?
-//-, jestli ale chceš, pošli mi odkaz na fotku a já ji doplním =)
A ja bych rad doplnil ceske nazvy epizod do serialu M.A.S.H. A navic jsou ty epizody spatne ocislovane.
Viz: http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_epizod_seri%C3%A1lu_M*A*S*H
Chci se zeptat, co se má psát do kolonky "poznámka pro administrátora", když u nějaké epizody libovolného seriálu chci doplnit obsazení? Když vkládám např. hudbu, tak u jednotlivých kolonek jsou čísla a dole pod kolonkami jsou vysvětlivky, jak se mají správně vyplňovat. Ovšem tady nic takového není.
swarley28 napsal(a):
Chci se zeptat, co se má psát do kolonky "poznámka pro administrátora", když u nějaké epizody libovolného seriálu chci doplnit obsazení? Když vkládám např. hudbu, tak u jednotlivých kolonek jsou čísla a dole pod kolonkami jsou vysvětlivky, jak se mají správně vyplňovat. Ovšem tady nic takového není.
Co tě napadne. :-) Hlavně v citlivých případech, kdy je tahle změna hodně podezřelá, tak vysvětlit, proč to tak je.
U seriálu Redakce jsem doplňoval obsazení a do kolonky "Poznámky pro administrátory" jsem napsal, zda se jedná o hlavní postavu, vedlejší postavu či hostující hvězdu. Po schválení administrátorem však jsou všechny mnou doplňené postavy zařazeny do kategorie vedlejších postav. Proto se chci zeptat, jak správně pstupovat, aby příště administrátor zařadil postavy do správných kategorií?
Série 01
01. Slunce v láhvi (24:19 min.) The Sun in a Bottle
Anglie před 900 lety. Kouzelník Čáryfuk sbírá v lese byliny do čarovného lektvaru, když ho obklíčí vojáci. NA útěku před nimi použije Čáryfuk zaříkadlo, kterým se omylem přesune společně se svojí ropuchou Touchwoodem do současnosti. Kouzelník se zde setkává s malým chlapcem Carrotem, který se stává jeho novým přítelem.
02. xxxxx () Castle Saburac
Čáryfuka vyděsí letadlo, které letí na obloze, a tak se rozhodne zajít za Carrotom. Chlapec se rozhodne svého nového kamaráda Čáryfuka vykoupat, v koupelně ho však překvapí uklízečka Theda. Čáryfuk ji očaruje, aby ho neviděla a nemohla ho prozradit. Čáryfuk se rozhodne, že Caroota seznámí se svým miláčkem Touchwood. ...
03. xxxxx () The Curse of Rapkyn
Carrotov otec si myslí, že je jejich farma prokletá. Čáryfuk by mu rád pomohl, ale svou knihu kouzel zapomněl v minulosti. Carrot se rozhodne, že se vydá do místního muzea, kde by mohl zjistit něco o kouzlu. Společně s Čáryfukem, který ho do muzea tajně sleduje, objeví vzácnou knihu ze 17. Století plnou kouzel.
04. Čarování (24:17 min.) The Witching Hour
Carrot se bojí, že na jeho tatínka má spadeno vdavekchtivá sousedka paní Bonningtonová, proto požádá Čáryfuka, aby sousedku začaroval. Ke kouzlu však Čáryfuk potřebuje pramen vlasů paní Bonningtonové, a tak ji Carrot sleduje až k jejímu kadeřníkovi. Omylem však sebere vlasy paní Willoughbyové, kterou Čáryfuk začaruje.
05. Oko času (24:19 min.) The Eye of Time
Sam, pomocník na Bennetově farmě, se vydá k věštkyni Madame Rose, aby mu poradila čísla, která by měl vsadit v místní Lotynce. Když se to Čáryfuk doslechne, rozhodne se, že si také půjde vsadit. Omylem se však ocitne u Madame Rosy, o které nikdo netuší, že je podvodnice. Čáryfukovi však padne do oka její křišťálová koule.
06. Kouzelná tvář (24:20 min.) The Magic Face
Na Bennetovu farmu přijíždí fotografka paní Derringenová, která si omylem vyfotí i Čáryfuka. Jeho neobvyklý zjev ji zaujme, proto s ním nafotí další snímky. Kouzelník si však myslí, že fotografie kradou duše, takže když si ho paní Derringerová vyfotí, stává se jejím otrokem. Carrot musí zničit všechny kouzelníkovy fotky, aby ho zachránil.
07. Mluvící kost (24:22 min.) The Telling Bone
Čáryfuk se opět snaží přenést zpátky do svojí doby, splete si však kouzla a omylem se přenese na věž kostela. Místní farář, který si myslí, že Čáryfuk je sebevrah, nechá kouzelníka sundat hasiči. Když se Carrot dozví, že je Čáryfuk na faře, vydá se mu na pomoc. Na cestě na faru je však i pan Bennet, kterému farář zavolal.
08. Kouzelný Adamkos (24:19 min.) The Power of Adamcos
Jednoho dne zahlédne Čáryfuk v lese bojující normanské rytíře, o kterých si myslí, že je vyčaroval. Kouzelník navíc zjistí, že ztratil svůj čarodějnický nůž, bez kterého nemůže přežít, a tak společně s Carrotem prohledají les. Nůž však mezitím našel pan Bennet, který ho dal místnímu starožitníkovi. Čáryfuk se tedy vydá do jeho obchodu.
09. Ďáblík - (24:21 min.) The Demi Devil
Čáryfuk a Carrot se pohádají, a tak se Čáryfuk rozhodne chlapce začarovat. Když se však kouzelník snaží malou opičku, která za ním přiběhne, proměnit zpátky v chlapce, žádné jeho kouzlo už nefunguje. Na Bennetově farmě se mezitím objeví plukovník Upshaw, kterému se v lese ztratil jeho zvířecí mazlíček, malá opička.
10. Čarodějův dům (24:21 min.) The House of the Sorcerer
Čáryfuk uvidí Sama, jak vešel do karavanu zaparkovaného v lese. Když se ozve hrůzostrašný řev, kouzelník se lekne, že se Samovi něco stalo, a rozhodne se karavan prozkoumat. Když Čáryfuk zjistí, že Sama někdo proměnil v malou černou pásku,musí rychle vymyslet to správné zaříkávadlo, aby Samovi pomohl.
11. Létající koště (24:20 min.) The Flying Broomsticks
V městečku se začnou ztrácet košťata. Stopa dovede seržanta Bottlea přímo na Bennetovu farmu za Samem, kterého začne podezřívat z čarodějnictví. Košťata však krade Čáryfuk, který je potřebuje ne jedno ze svých nových kouzel. Carrot tedy musí kouzelníka přesvědčit, aby Samovi pomohl. Kouzelník proto seržanta zhypnotizuje.
12. Jedovatý jazyk (24:20 min.) The Wisdom of Solomon
Čáryfukovi uteče jeho žabák Touchwood, kterého najde Arthur Skinner, zlomyslný kluk z Hexwoodovy farmy. Jeho maminka by ráda pracovala na Bennetově farmě jako hospodyně, ale Carrot je samozřejmě proti tomu. Čáryfuk tedy namíchá kouzelný lektvar, který panu Bennetovi pomůže zjistit, jací Skinnerovi doopravdy jsou.
13. Kouzelná lampa (24:20 min.) The Trickery Lantern
Čáryfuk si konečně vzpomněl na zaříkávadlo, které ho přenese zpátky do jeho doby. Na poslední chvíli si uvědomí, že by potřeboval nějakou zbraň, a tak Carrotovi sebere baterku, kterou chtěl Carrot dát tatínkovi k narozeninám. Když to chlapec zjistí, vydá se za Čáryfukem, ten však právě odříkává kouzelné zaříkadlo.
Série 02
01. Magická šifra (24:24 min.) The Magic Riddle
Čáryfuk se se svými kouzly přenesl do středověku. Slouží u Lorda Williama De Collynforda, který by chtěl, aby Čáryfuk proměnil olovo ve zlato. Kouzelníkovi se však nedaří, a tak skončí v žaláři, musí tedy vymyslet to správné zaříkávadlo, aby se dostal ven. Omylem se však přenese do současnosti, kde se spřátelí s chlapcem Cedrikem.
02. Nový domov (24:17 min.) Duck Halt
Čáryfuk by se rád přenesl zpátky do svojí doby, ke správnému zaříkávadlu však musí nashromáždit všech dvanáct znamení zvěrokruhu, což bude chvíli trvat. Musí tedy najít nějaké dočasné obydlí, které by nikdo neobjevil a tak požádá o pomoc svého nového kamaráda Cedrika. Při hledání nového obydlí však narazí na hospodu.
03. Nebeská dvojčata (24:20 min.) The Heavenly Twins
Cedric slaví narozeniny a pořádá pro svoje kamarády velkou oslavu, na kterou je pozván i Čáryfuk. Toho na oslavě nejvíce uchvátí kouzelník Vadanti, který má bavit hosty. Myslí si totiž, že by mu mohl pomoci vrátit se zpátky do svojí doby. Vadanti však nechce Čáryfukovi prozradit tajemství svých triků, a tak ho kouzelník bude muset přesvědčit.
04. Znamení Štíra (24:20 min.) The Sign of the Crab
Kouzelník se ještě pořád snaží nashromáždit všech dvanáct znamení zvěrokruhu, které potřebuje pro svoje velké zaříkadlo. Tentokrát stopuje Cedrika do městečka a v obchodě s rybami ukradne raka. Ke Collinfordovým se zatím vloupá zloděj, který nemá ani ponětí o tom, že v domě přebývá podivínský kouzelník.
05. Černé koláče (24:21 min.) The Black Wheels
Kouzelníkovi schází do sbírky znamení lva, zatím však na něj nemá štěstí. Groome, který pracuje jako průvodce na zámku Collinfordových, dostal angínu a přišel o hlas. Na zámek se však chystají zástupci spolku pro historické zbraně, a Lord Collinford tak bude muset za Grooma zaskočit. Jedinou nadějí jsou Čáryfukova kouzla.
06. Čarovný kámen (24:21 min.) The Wogle Stone
Za lordem Collingfordem a jeho manželkou přijede namyšlený Jack Victor z realitní kanceláře, který by rád koupil jejich pozemky, aby zde vystavěl obytnou zónu a nákupní centrum. Venku se však setkává s Čáryfukem, který se ho snaží přesvědčit, že černá kočka, která pobíhá po zahradě, je proměněná čarodějnice.
07. Začarovaný král (23:56 min.) The Enchanted King
Čáryfuk založí magický oheň, aby do svého zvěrokruhu přivolal znamení Vah. Kouzla však nevychází a Čáryfuk se vydává na pomoc k Cedrikovi. Do domu přichází sochař Gobbling, který by rád vytvořil sochy Collingfordových. Čáryfuk si však myslí, že je to kouzelník, který chce Collingfordovy proměnit v kámen.
08. Rodinný duch (24:20 min.) The Familiar Spirit
Čáryfukův nejlepší přítel, žabák Touchwood, onemocní a nechce jíst, a tak se ho kouzelník snaží vyléčit svými zaříkadly. Bez Touchwooda totiž Čáryfuk nemůže získat znamení Štíra. Cedrik tedy Čáryfuka zavede k Oscarovi, odborníkovi na obojživelníky, který zjistí, že Touchwood patří mezi vymřelé druhy.
09. Lovec duchů (24:20 min.) The Ghost Hunters
Lady Collingfordová často slýchá podivné strašidelné syčivé zvuky a myslí si, že se v domě usadili duchové, rozhodne se tedy, že povolá krotitele duchů. Čáryfuk se zatím do svého zvěrokruhu snaží najít znamení Střelce, které by mělo mít podobu kentaura, napůl muže, napůl koně. Vydává se za Cedrikem, setkává se však jen s krotiteli duchů.
10. Chodící stromy (24:21 min.) The Walking Trees
Tentokrát se Čáryfuk vydává hledat znamení Kozoroha. Na zámek přijíždí spousta starých přátel Lorda Collingforda, kteří se v okolních lesích rozhodnou uspořádat bojovou hru. Když se v lese setkají s Čáryfukem, myslí si, že je špion, a zajmou ho. V úkrytu uvidí Čáryfuk ruční granát, o kterém si myslí, že je to kouzelné vejce.
11. Bitva obrů (24:21 min.) The Battle of the Giants
Čáryfuk musí jít hledat znamení Vodnáře. Dostane ale horečku, a tak si musí umíchat kouzelný lektvar, který by ho měl horečky zbavit. Lektvar se však omylem dostane do rukou Grooma, který si jej splete s hnojivem a zaleje jím zeleninu ve skleníku. Jedna z dýní vyroste do obřích rozměrů a Čáryfuk se rozhodne s ní jít na výstavu.
12. Magický kruh (24:21 min.) The Magic Circle
Čáryfuk sesbíral všech dvanáct znamení a vydává se k vodnímu příkopu u zámku Collngfordových, aby se přes něj pokusil dostat zpátky do svých časů, cesta do minulosti je však zavřená a tak se rozhodne, že doplní ještě třinácté znamení. Colingfordovi mezitím řeší finanční trable, na jejich zámek totiž přijíždí stále méně a méně turistů.
13. 13. znamení (24:00 min.) The Thirteenth Sign
Colingfordovi se rozhodli, že prodají zámek. Cedrikovi je to líto a tak se rozhodne, že za každou cenu najde poklad, který jeho předci zakopali někde v okolí zámku. Nedaleko hradu přistane balón, na kterém je nakreslený zvěrokruh, a Čáryfuk si je jistý, že balón je poslední scházející znamení, s jehož pomocí by se konečně měl vrátit do svých časů.