Diskuzní fórum
Netrpíme sprostá slova.
V diskuzi netolerujeme nic, co odporuje platným zákonům ČR, tedy žádný warez a podobně!
Jeden vykřičník a jeden otazník je až dost. Nemusíš jich udělat deset za sebou. To samé platí o smajlících.
Čeština má nějaká pravidla, tak by bylo fajn je dodržovat.
CAPS LOCK je zlo.
Yukari napsal(a):
priatelia?
Také ne
Men are like parking spaces. The good ones are taken, the available ones are disabled!
Sex v meste?
Everyone has a purpose in life. Perhaps yours is watching television. - David Letterman
Yukari napsal(a):
Sex v meste?
ne ne :)
Men are like parking spaces. The good ones are taken, the available ones are disabled!
nápovedu?:)
Everyone has a purpose in life. Perhaps yours is watching television. - David Letterman
Yukari napsal(a):
nápovedu?:)
není na nápovědu ještě brzy? :)
ale seriál je tady na serialzone :)
Pet napsal(a):
není na nápovědu ještě brzy? :)
ale seriál je tady na serialzone :)
Keďže je ich tu asi milión... Scrubs?
Yukari napsal(a):
Keďže je ich tu asi milión... Scrubs?
ne scrubs to není,
ale dávali/dávají ho jak v ČR tak u vás :)
NCIS?
Yukari napsal(a):
NCIS?
ne ne
Yukari napsal(a):
XXX: Nájdite mi všetko o tej YYY a prečo také učiteľky neboli aj za mojich čias.
My všichni školou povinní