Diskuzní fórum

Záujem o titulky

Netrpíme sprostá slova.

V diskuzi netolerujeme nic, co odporuje platným zákonům ČR, tedy žádný warez a podobně!

Jeden vykřičník a jeden otazník je až dost. Nemusíš jich udělat deset za sebou. To samé platí o smajlících.

Čeština má nějaká pravidla, tak by bylo fajn je dodržovat.

CAPS LOCK je zlo.

Juliette
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
24. 7. 2015 / 10:03:52 (před 9 roky)
off

Ahojte, mala by som záujem o prekladanie, tak ma napadlo či práve tu nepotrebuje niekto pomoc. :) Študujem na bilingválnom gymnáziu, titulky som už robila, ale len pre seba, nemala som ich ani kde uvereniť. Lenže som zo Slovenska tak dúfam že to problém nebude. :) Ak by sa našla nejaká dobrá duša ktorá je ochotná trochu zaučiť, bolo by to super. :)

DPerfect
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
25. 7. 2015 / 14:28:35 (před 9 roky)
off

Pripájam sa ku príspevku, keby sa našla nejaká dobrá duša, ktorá by bola ochotná zaučiť a poradiť v tvorbe tituliek, mal by som tiež záujem. Každopádne Juliette, myslím, že keď si nejaké titulky už vytvárala, mala by si ich uploadnúť sem a následne požiadať o titul prekladateľa. Ja som na tom tak isto ako ty, s tým rozdielom, že tých pár tituliek som tu aj uverejnil.

Editováno: 1x | Naposledy: 25. 7. 2015 / 14:29:26
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
25. 7. 2015 / 14:45:44 (před 9 roky)
off

Když si pročtete TOHLE, tak se v kostce dozvíte všechno, co potřebujete vědět, od překladu až po formální úpravu :)

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
Juliette
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
27. 7. 2015 / 08:18:35 (před 9 roky)
off

daniel005, no ja som už akurát včera pridala titulky, ale akosi neviem čo sa deje, pretože nie sú uverejnené :/

inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
27. 7. 2015 / 09:45:17 (před 9 roky)
off
Juliette napsal(a):