V úvodní povídce ztělesnil maloměstského notáře, který jednomu z klientů líčí historii rozporuplného vztahu se svou dcerou (Táňa Pauhofová). S tvrdohlavou dívkou se kdysi rozešel v zlém. Stáňa se pak zahleděla do kouzelníka Viktora (Martin Dejdar) a pod uměleckým jménem Stella Negro s ním vystupovala po světě. Po žárlivém výstupu jej ale opustila a vrátila se k otci. Ten brzy zjistí, že dcera na bývalého partnera stále vzpomíná. Viktor a jeho nová asistentka (Hana Mašlíková) právě v té době přijedou do města vystupovat…
Paternita
Druhá epizoda začíná na představení Čechovova dramatu Višňový sad. Donutil v ní ztvárnil provinčního herce Lumíra Marvana, který marně sní o hvězdné kariéře. Mezitím se seznámí se záhadnou Hedvikou (Lucie Vondráčková), která mu prozradí, že by mohla být jeho dcerou. Její matka, někdejší studentka divadelní vědy, kdysi psala zdrcující kritiky. Marvan absolvuje test na DNA a stane se objektem pikantních drbů… Příběh z divadelního zákulisí, v němž si samolibého režiséra zahrál Jan Hrušínský, má otevřené rozuzlení.
Majordomus
V závěrečné povídce se Donutil převtělil v zásadového inženýra, působícího u městských komunálních služeb. Pořádkumilovný muž se střetne s novým šéfem (Miroslav Táborský). Poté, co ze zaměstnání dobrovolně odejde, získá práci v soukromé firmě své dcery (Vanda Hybnerová). Na novém postu však jedná jako pedant, jenž dbá o každou korunu. Zásadně změní i své výchovné metody vůči dvěma vnukům… Původní, přehnaně úzkostlivou pečovatelku rozpustilých kluků, ztělesnila Iva Janžurová.