Remake filmu s Richardem Gerem u nás moc nebodoval a domnívám se, že ani seriál na tom nebude o moc lépe. Kladem seriálu je Bernthal aka Julian, ale nepodává úplně hvězdný výkon. V "Město patří nám" mu role sedla více. Zápletka je podařená, byť pomalu odkrývající pozadí zločinu, vázaného na hlavní postavu. Úskalí příběhu tkví v nerozhodnosti Juliana, jeho postava se zmítá v přemíře flashbacků a chováním v současností, které ho vykresluje v jiném světle (nakonec je propuštěný po 15 letech z vězení), ale tak nějak ledabyle, pokecání si s paní domu nepatří mezi největší zážitky seriálu. Minulost je o něco pozoruhodnější, ale provázání na hlavní linku občas drhne. A tak nejzajímavější je nakonec postava detektiva Sunday, hraje Rosie O'Donnell. Ta tlačí děj dopředu, je kousavá, břitká a snaží se případu, spojeným s Julianem přijít na kloub za každou cenu. Nakonec to byla ona, kdo ho "zabásla". Její střety s ním jsou kořením seriálu včetně vykreslení vztahu s Julienovou milenkou. Odkrývané tajemství nakonec začíná koncem třetí epizody nabývat na síle, přibývá další zápletka a atmosféra houstne. Jenže ke konci se vztahové a kriminální drama začne drolit, rozpačité finále s flegmatickým výrazem Bernthala jen potvrdilo, že divácký hit z toho nebude. Ještě že se povedla love story, která velmi pragmaticky skončila konstatováním, že gigolo zůstane gigolem a bohatá žena se k vůli tomu neodtrhne od rodinného zázemí.