Markýz de Sade uprchl z vězení a navštívil nadšenou Colombine. Ráno nemůže ani sedět a to má sedět portrétem nové populární malířce. Naštěstí malířka preferuje mrtvá zvířata a přirozenou krásu, což Bouffant neočekával, a tak je portrétování odloženo. Další noc se markýz vrátí a Colombine už toho má dost. Celé Versailles před ním prchá a Colombine chce nechat ve své posteli Lisette, aby markýze zmátla. Lisette se radši vrátí šlapat chodník.
Pozor následuje podrobný obsah včetně spoilerů
Komtesa se snaží Lisette přimět, aby se vrátila, ale ta zarytě odmítá. Teprve, když zjistí tajnou informaci, že markýze chytli, souhlasí, že vezme místo své paní, ale nechá si za to podepsat vydřidušskou smlouvu. Dokonce se vetře na komtesin nový portrét. Večer jsou obě ženy spokojené, což Bouffant po jejich odchodu nechápe. Proč je spokojená komtesa, když markýze de Sade přece chytili? Protože se dozvěděla jeho podobu a ta vůbec neodpovídá jejímu nočnímu návštěvníkovi. Tím byl ve skutečnosti malířčin manžel. A tak ráno najde Lisette svázanou ve veselé pozici po noci s úplně jiným nemravou, než byl slavný šlechtic. Nechá ji zvěčnit na plátno, když si to tak přála, a za rozvázání roztrhá jejich smlouvu.
Lisette:(o malířce) Namalovala prý nádherný obraz se Šmudlou hraběnky de Bologne. hraběnka: Ach. Ona pózovala se svojí šmudlou? Předváděla svojí šmudlinu. Hahaha. To si nesmíme nechat ujít. Její šmudlu musíme vidět!
hraběnka:(po znásilnění markýzem) Jééé, jabko, jabko, jabkóóó. Lisette: Ale kdeže madam. Jablíčko už jsem vám odstranila. Ještě, že nemáme pátek! To byste měla hned vedle postele meloun!