Tři bývalé prostitutky utíkají před šéfem, aby začali nový život. A šéf se svými kumpány jim je samozřejmě v patách. Akční minisérie s neobvyklou stopáží každé epizody nepřesahující půl hodiny svým námětem v podstatě nepřináší nic nového. Ozbrojené sexy dívky jdoucí tvrdě za svým tu už bylo mnohokrát. I Quentin Tarantino takový námět použil. Seriál však přináší daleko větší možnosti ve vývoji děje, situací i charakterů. Dramatizace až na malé výjimky spíše vázne, neb je celý koncept pojat více v zábavné formě. Videoklipový styl takřka každičké scény připomíná estrádní show, ve kterých nechybí hlášky ani cílené myšlenky. Akční scény vyznívají patřičnou brutalitou, nechybí ani drogová a sexuální závislost. Nic se však nebere vážně. Proto je lepší nepřemýšlet nad nelogičnostmi určitých situací. Mladá bývalá prostitutka umí perfektně řídit motorku a bagr? A kde vlastně získali střelecké zkušenosti? Při přepadení dodávky vezoucí peníze si počínají jako zkušené profesionálky. Ne, o tom se u popcornové zábavy, obzvlášť tohoto druhu, prostě nepřemýšlí. Jen se nechá unášet dějem a bavit se, čemuž napomáhá dobrý soundtrack poskládaný se známých hitů. Příběh obsahuje dvě dějové linky. Ta hlavní samozřejmě počínání děvčat na útěku a počínání pronásledovatelů. Druhá je poskládaná z retrospektiv jasně dávající informace o všech zásadních postavách a o souměrných událostech před daným útěkem. Některé díly seriálu nejsou tak razantní, jak by si mnohý mohl představovat, avšak svým způsobem je to dobře. Nelze pořád uhánět kupředu. Občas něco potřebuje svůj čas. Celý příběh je vyprávěný jednou z nich a celé je to tedy koncipováno jako čirá zábavná akční show, krapet se dotýkající tarantinovského obalu. A španělským tvůrcům se to povedlo.
Předem je nutné říci, že tento seriál nedosahuje kvalit Papírového domu. Dějově jde o "oddychovější" záležitost, více zábavnější (trochu ve stylu filmů Richieho Guye), kde není nouze o humor a mrtvoly. Zřejmě solidní rozpočet se projevuje ve vizuálu a hercích (hlavně Silvestre je pro takové role více stvořený, než jako starosta v 30 stříbrných). Jo,a nechybí ani sex a drogy. Co víc si přát. Jenže právě na téma sexu zde zazní sociálně kritický tón (ten si tvůrci neodpustili především v druhé sérii Papírového domu), který však dobře zapadá do schématu vyprávění. 75 %