Prožijte s válečnými piloty dramatické okamžiky bojového vypětí! Díky realistické animaci se ocitneme nad Německem, kam slavné stíhačky doprovázely spojenecké bombardovací svazy na dálkových misích.
Pozor následuje podrobný obsah včetně spoilerů
Ve vzdušných bitvách druhé světové války si jeden letoun vybojoval pověst nejlepší stíhačky své doby. P 51 Mustang - skvělá kombinace rychlosti, doletu a palebné síly. Pomocí počítačové animace se ocitnete v kokpitu Mustangu a zúčastníte se soubojů na život a na smrt s nejlepšími protivníky leteckých sil Osy v Evropě i v Tichomoří: s Messerschmidtem Bf 109, s japonskými Zery i s německými proudovými stíhačkami.
Když britský ministr letectví v roce 1940 žádal Američany, aby North American Aviation otevřela novou linku na výrobu letounu P-40 pro RAF, firma místo toho nabídla postavit úplně nový letoun a slíbila dodávky v co nejkratším čase. O pouhých 127 dní později byl první prototyp Mustangu vytažen z hangáru. Novou stíhačku poháněl stejný motor s výkonem 1100 koní, jakým byl vybaven P-40. Ale aerodynamicky byl Mustang P-51 zcela odlišný. Používal laminární profil křídla. Na rozdíl od do té doby používaných profilů mělo jeho křídlo náběžnou hranu s menším poloměrem a největší tloušťku uprostřed hloubky profilu. Zakřivení profilu na horní a spodní straně bylo jen mírně odlišné. Tento pokrokový profil snižoval odpor vzduchu a zajišťoval laminární proudění na větší ploše. Umožňovalo to dosažení vyšší rychlosti a zvyšovalo to vztlak křídla. Díky tomu dosahoval prototyp rychlosti 615 kilometrů v hodině. To bylo mnohem víc než dokázal P-40, a dokonce víc než britský Spitfire. Když byly modernizované verze P-51 vybaveny ještě motorem Roll Royce Merlin s výkonem 1700 koní, ukázal se skutečný potenciál nového letounu.