Člověk by řekl, že něco takového se může dít jen v našich zeměpisných šířkách. Že jenom u nás se zahraniční firmy mohou chovat, jako kdybychom těch minulých několik set let žili na stromech. Jenomže opak je pravdou. Ta americká agentura, která nedávno převzala Susaninu turistickou kancelář, je toho dostatečným důkazem. Nutí chudáky Angličany dělat víc exkurzí, nabízet laciné suvenýry, pracovat osm dní v týdnu...
Jenom ty okružní trasy, co hodlají nabízet! Třeba takový "Londýn mezinárodní": obchodní dům Gap, McDonald, Niketown, Planet Hollywood - večer lidi ani nevědí, že jsou v Londýně. Ještě že ten nový šéf zatoužil strávit večer v typické anglické rodině.
Ve vlídném prostředí a při dobré krmi bude jistě snadné přesvědčit ho, že by neměl bourat něco, co tak dlouho a úspěšně funguje. Tedy bylo by to snadné. Kdyby se ten večer od samého začátku nevyvíjel jaksi jinak, než si Sue představovala.