Disher a Monk se shodnou na tom, že puška Weatherby Fibermark je britského původu a používají ji odstřelovači a žoldáci. Jenže ve skutečnosti jde o loveckou pušku vyrobenou ve Spojených státech.
Přestože je seriál geograficky zasazen do San Francisca ve Spojených státech, natáčel se v Kanadě. Tento fakt je zřetelný v momentě, kdy při Monkově výslechu komisaře před zvířecím útulkem v pozadí projede služební vozidlo ryze kanadské společnosti Bell Canada.
Když se Sherona v restauraci ptá muže, zda už byl ženatý, pokládá na stůl skleničku Martini a skládá ruce na stůl. V dalším záběru ale drží skleničku opět v levé ruce, přičemž po dalším střihu má ruce opět složené a Martini před sebou.
Když si Monk obléká v přítomnosti Benjyho košili, zapíná si postupně odspodu knoflíky až k předposlednímu, po střihu na Benjyho a zpět na Monka ale začíná se zapínáním opět dole.
Monk si v restauraci ušpiní košili od kečupu. Skvrny má na levé náprsní kapse a na levém rukávu. Jelikož bere prášky, odmítne si fleky utřít. Jenže o pár vteřin a záběrů později má košili úplně čistou. Skvrny kompletně zmizely.
Když najdou Monka v rakvi, drží svíčku v ruce na břichu v úrovni knoflíků na saku. Celá ruka je pokrytá voskem ze svíčky. O pár vteřin později v dalším záběru má ale Monk ruku na hrudníku, tj. nad knoflíky, a po vosku ani stopy.
Když pár minut po začátku nakládá Galardi mrtvého Marriota do auta, Marriotovi vypadne telefon. Galardi ho zvedne a dá si ho za opasek PŘED svůj telefon. Nevědomky pak telefony zamění tím, že Marriotovi dá k tělu svůj ZADNÍ telefon. Jenže když Monk ke konci popisuje, co se stalo, tak v přehrávané scéně s výměnou mobilů je postup jiný. Galardi si v ní dá Marriotův mobil ZA svůj telefon a pak mu k tělu dá svůj PŘEDNÍ telefon. Jejich pořadí je naprosto obráceně.
Když Cora nalévá Adrianovi mléko, naplní zhruba polovinu sklenice a nese mu ji ke stolu. Při záběru zpoza jejich zad nese již sklenici plnou až cm pod okraj.
Když Terri přijde za Monkem, aby ho omámila chloroformem, a Monk to dobrovolně udělá sám, mění se v jednotlivých záběrech během pár vteřin několikrát poloha Terriných rukou. Nejdříve je složí dohromady a dá si je k ústům v údivu, co to Monk dělá. O vteřinku později v záběru z jiného úhlu má ruce podél těla. A o další vteřinku později v dalším záběru má ruce opět přitisknuté k ústům.
Ve scéně, kde Dave Ruskin hraje pana Monka v ateliérech a přehrává scénu s oběšením, se v jednotlivých záběrech mění pořadí barevných sošek na stole. Jak při tom, co je Dave rovná, tak i potom. V záběrech do zákulisí a na štáb jsou vedle sebe červené sošky a vedle nich pak modré sošky. V záběrech na scénu jsou sošky na střídačku červená, modrá, červená, modrá. Tyto záběry se několikrát za sebou střídají.
Randy se u doktora Bronsona snaží ze zdi strhnout svou starou fotografii. Ve scéně, kdy ji doslova trhá ze zdi, se mění pozice jednotlivých obrazů na zdi. Randy při svém snažením shodí obrazy nad svou fotkou. Ty spadnou na zem. V následujícím záběru tam jeden z nich opět je. Na konci tam jsou dokonce oba dva. Stejně tak se mění díra, kterou Randy udělal do zdi stržením své fotky. Po jejím stržení je ve zdi díra, omítka je pryč. Při odchodu je ale omítka zpět a zeď není ani odřená.
Pan Monk čeká netrpělivě na telefonát. Když konečně začne zvonit telefon, Adrian vyskočí na kolena a začne poskakovat po sedačce. V dalším záběru z jiného úhlu se ale opět zvedá z lehu a začíná skákat znovu.
Pan Monk se večer toulá ulicí a připlete se k rozvozu novin. Muž z auta postupně vyhodí čtyři balíky. Poslední přistane na jednom z dalších. Pan Monk má nutkání balíky srovnávat a shodí onen balík, který leží na ostatních třech. V následujícím střihu jsou na zemi ovšem jen tři balíky. Po balíku, co shodil, není ani stopy. O pár záběrů později je jejich pozice opět úplně jiná a už jsou všechny čtyři.
Když si Monk domlouvá s Kim práci jako ochranka pro Christine, má v ruce ubrousek, do kterého si utřel ruku. Ubrousek během rozhovoru dává do sáčku a pak sáček i s kapesníkem přehýbá. O pár záběrů a vteřin později ale drží v ruce opět jen ubrousek.
Pan Monk je přivolán k rozkládajícímu tělu zavražděné ženy. Všichni si zakrývají ústa rukou, i Randy. Jenže v jednotlivých záběrech na něj se mění ruka, kterou si drží před ústy. V záběrech zleva tam drží pravou ruku. V záběru zprava levou. Tyto záběry se střídají několikrát dokola.
Pan Monk a Samuel si perou prádlo. Adrian ho roztřídí podle barev (od bílé až po barevné) a dávají ho spolu do jednotlivých praček. Jak postupují zkraje od bílého prádla, jsou scény špatně sestříhané. Některé hromady totiž samy od sebe mizí. Šedé a zelené kupy se ani jeden z nich nedotkl, přesto zmizely.
Když si pan Monk čte noviny ve svém křesle, mění se v jednotlivých záběrech vzdálenost mezi obrazy na stěně. Jednou jsou sotva 5 cm od sebe, jindy více jak 30 cm.
Ve scéně, kde pan Monk mluví s Haroldem, se v jednotlivých záběrech mění poloha jeho rukou. V jedněch záběrech je má zakleslé před sebou. V dalších pak podél těla. Záběry se střídají několikrát za sebou.
V jednotlivých záběrech na Natalie držící psí lopatku se mění poloha víka oné lopatky. V jedněch záběrech je víko otevřené, v dalších zavřené. Tyto záběry se střídají několikrát za sebou během pár vteřin.