Obří konsorcium Clairmont Mills, vyrábějící všechno od řízených střel až po cereálie ke snídaní, se obrátí na Nedovu reklamní agenturu a objedná si reklamu na mycí houbu. Podle Neda a jeho spolupracovníků je mycí houba jediná věc na světě, na kterou nelze vymyslet reklamní slogan. Ačkoli byl Ned ve své profesi již několikráte zahnán do kouta, a dosud vždy z této situace vyšel jako vítěz, tentokrát si nevěří, a protože nová správní rada má o jeho kvalitách pochybnosti, obává se, že důsledkem neúspěchu s reklamou na houbu bude vyhazov. Po probdělé noci, kdy jeden ztřeštěný tvůrčí nápad střídal druhý, na prezentaci nejdříve usne, a po probuzení to vzdá, a přizná, že na reklamní kampaň na mycí houby žádný nápad nemá. Jedna jeho náhodná věta však bratry Clairmontovy zaujme...